דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Music breathesM מנותק
    Music breathesM מנותק
    Music breathes
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1551

    אוקיי, אז לפני שחנוכה הולך ממנו עד לשנה הבאה
    אני מעלה פה שיר באווירת חנוכה
    וואי התגעגעתי לכתוב פה...

    מי שזוכר את @אסתר.ה -אז חזרתי בשם אחר...😙

    בזמן הזה
    #הם פורצים ופורצים
    לרגע לא מפסיקים
    הם ממשיכים וממשיכים
    לרגע לא עוצרים.
    במה חשקה נפשכם
    ותקבלו לידכם
    כל מה שירצה ליבכם
    תעלו לעצמכם,
    וכבר לא משנה
    כמה שמנים מתחוללים
    הכל מישנה
    המקור הולך למחוזות רחוקים...

    #ובעולם כזה
    עם קטן מחפש
    כד אחד טהור
    שיהא מפלט ואור
    מול מלחמות
    שיעשה תשועות.

    #ובזמן הזה
    עם קטן מבקש
    נר אחד דולק
    שיהא כח,- חוזק
    לקרב הישועה
    כי-
    ארכה לנו השעה.
    ...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
      #1552

      מושלת
      היצר בפח
      נאחזת
      במעקה מלוכלך

      נופלת
      קשה לי כל כך
      צוחקת
      על עתיד מופרך

      וכמה נח לי
      לספר שזה נגמר
      כמה בא לי
      לדעת שכבר מותר
      לי לאחוז
      בקרני המזבח
      לי לארוז
      עוד חג רותח

      כופרת
      לא מכירה בקושי
      אוכלת
      אותו נא כמו סושי

      שומרת
      על הלב שלא יפול
      שותקת
      עוד לא יודעת הכל

      וכמה נח לי
      לספר שזה נגמר
      כמה בא לי
      לדעת שכבר מותר
      לי לאחוז
      בקרני המזבח
      לי לארוז
      עוד חג רותח

      מוחלת
      מותר לי לשאול
      פועלת
      מותר לי גם לגדול

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • צופיה ג.צ מנותק
        צופיה ג.צ מנותק
        צופיה ג.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1553

        שמונה ימים יש בחנוכה ובכל יום ישבתי וכתבתי בית על מה שאני רואה בתוך הנרות.

        אש בעניים בוערות
        שרוצות לספר סיפור
        אש של אינספור שאלות
        שמחכות לקבל אישור

        אש שמכילה ים גוונים
        אותם לא ניתן לראות
        אש שצועקת מבפנים
        עמוק בין כל השמיכות

        אש שמתחברת למנגינה
        תו ועוד תו יוצרים שיר
        אש ששולחת נחמה
        לתוך הלב בקו ישיר

        אש שמסדרת את הראש
        מהמחשבות והתסכולים
        אש שנותנת מקום לנפוש
        בין הנסיונות והייסורים

        אש של הודיה לאלוקים
        על אותן הלהבות
        אש של שפע ניסים
        שלנו ניתן לחיות

        אש של הבנה פנימית
        על העולם והחיים
        אש של הכרה עצמית
        בכולם, בי ובאחרים

        אש של אושר ושמחה
        על היום הקודם שחלף
        אש של ניסיון ותהיה
        על העבר ששתף

        אש של חזרה לשיגרה
        אחרי שמונת הימים
        אש של כוח ועוצמה
        לעבר הימים הבאים.
        צופיה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          #1554

          וְאֵיפֹה הָאֵשׁ
          שֶׁשָּׂרְפָה לִי תלב
          שֶׁהַשֵּׂכֶל אוֹמֵר נוֹאָשׁ
          הִיא לֹא הָלְכָה לְהִשְׁתַּלֵּב

          רַק בָּאָה וְשָׂרְפָה
          כָּל חֶלְקָהּ טוֹבָה
          וְאֵיפֹה הַסְּלִיחָה
          אֲפִלּוּ לֹא מְצַפָּה
          לֹא שָׁוֶה תְּ'אַכְזְבָהּ

          הַלֵּב שֶׁלִּי מְנֻפָּץ
          הָרְסִיסִים שֶׁלּוֹ זְרוּקִים
          אֲבָל תָּמִיד נִשְׁאַר
          אַפְשְׁהוּא שְׁבָרִים
          שֶׁמּוּכָנִים לְהַשְׁלִים

          אֲבָל הַגַּב שֶׁלִּי
          נִשְׁבַּר מִלְּהִתְכּוֹפֵף
          רק כי כבר נמאס
          לְהִסְתַּכֵּל עַל מָה שֶׁיֵּשׁ

          #אילה#

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • TALYT מנותק
            TALYT מנותק
            TALY
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
            #1555

            משברים קטנים😏

            הכנפיים מרוטות
            והראש כואב
            האמרות הם כה פשוטות 
            והלב חושב

            הסביבה לי מטושטשת
            לא בתלם, מתעקם
            את התקוות כבר נוטשת
            שוב אני לא, רק הם

            ההתנפצות הייתה כואבת
            כי הכל היה ורוד
            מאיפה כח אהיה שואבת
            רוצה כמו פעם, עוד

            בפנים עמוק יודעת
            זה עניין של זמן וסבלנות
            לקפיצת הדרך משוועת
            או להתעורר מהחלום, בכנות.

            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • TALYT TALY

              משברים קטנים😏

              הכנפיים מרוטות
              והראש כואב
              האמרות הם כה פשוטות 
              והלב חושב

              הסביבה לי מטושטשת
              לא בתלם, מתעקם
              את התקוות כבר נוטשת
              שוב אני לא, רק הם

              ההתנפצות הייתה כואבת
              כי הכל היה ורוד
              מאיפה כח אהיה שואבת
              רוצה כמו פעם, עוד

              בפנים עמוק יודעת
              זה עניין של זמן וסבלנות
              לקפיצת הדרך משוועת
              או להתעורר מהחלום, בכנות.

              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
              #1556

              חזרה לשיגרה

              חוזרים לשיגרה
              לחיים בלי מנוחה
              בלי הפסקה
              בלי נשימה.

              ולא אוחזים
              שכל היום רצים
              אחרי דברים
              יום יומיים
              בלי הסתכלות
              על הדברים הקטנים.

              לפעמיים הדברים הקטנים
              זה בעצם לעצור תמרוץ
              לנשום עמוק
              לקחת הפסקה
              לצאת לחופשה

              כי בלי הפסקה
              השיגרה לא שווה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • מיכל fמ מנותק
                מיכל fמ מנותק
                מיכל f
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1557
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • LOVE MEL מנותק
                  LOVE MEL מנותק
                  LOVE ME
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1558

                  איך פתאום הלכת,
                  הרי לי הרבה כח תמיד נתת.
                  בהיותך, דמותך,
                  ובעצם מילותיך, דבורך.

                  הלכת מבלי להודיע,
                  ואני, שגדלתי על ידע.
                  ותמיד אמרתי אולי יהיה יום,
                  והיום הלכתי לי פתאום.

                  אותך רציתי לפגוש,
                  לדבר ולשוחח מבלי לחשוש.
                  עליך התפללתי ששמעתי על חולייך,
                  וכמעט באתי עד אלייך.

                  עכשיו אני רוצה רק לבקש,
                  עם תוכלי בעדי למעלה להתעקש.
                  הלוואי שנפגש עוד באותו היום,
                  שקרב ובא ולספר על אותו החלום.

                  נכתב בהלם מפטירתה של הרבנית שולמית אזרחי
                  אשת חבר לראש הישיבה ר' ברוך מרדכי אזרחי שליט"א
                  יהיו הדברים לעילוי נשמתה

                  שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1559

                    אני מניחה את החבל
                    נותנת לי להתקפל
                    אני מזניחה את השכל
                    נותנת ללב להתבלבל
                    הולכת אחרי ההבל
                    אחרי היצר המחבל
                    נופלת מהכבל
                    הישר אל מדבר עצל

                    לא אכפת לי
                    לסבול
                    כן בחרתי
                    ליפול
                    אל תגידו לי
                    לגדול
                    לא מגיע לי
                    לצהול

                    דווקא חשבתי שעליתי
                    אבל בכלל לא תקדמתי
                    אז גיליתי
                    שמאסתי
                    ובחרתי
                    ליפול שוב
                    אל הביוב

                    סורי על הדימויים
                    אני רעה קצת לפעמים
                    ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                    כי אני הורסת אותי
                    ולא אכפת לי להתרסק
                    התחתית כל כך קרובה
                    אני בטוח לא אתפרק
                    כי אני כבר רגילה

                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                      אני מניחה את החבל
                      נותנת לי להתקפל
                      אני מזניחה את השכל
                      נותנת ללב להתבלבל
                      הולכת אחרי ההבל
                      אחרי היצר המחבל
                      נופלת מהכבל
                      הישר אל מדבר עצל

                      לא אכפת לי
                      לסבול
                      כן בחרתי
                      ליפול
                      אל תגידו לי
                      לגדול
                      לא מגיע לי
                      לצהול

                      דווקא חשבתי שעליתי
                      אבל בכלל לא תקדמתי
                      אז גיליתי
                      שמאסתי
                      ובחרתי
                      ליפול שוב
                      אל הביוב

                      סורי על הדימויים
                      אני רעה קצת לפעמים
                      ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                      כי אני הורסת אותי
                      ולא אכפת לי להתרסק
                      התחתית כל כך קרובה
                      אני בטוח לא אתפרק
                      כי אני כבר רגילה

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                      #1560
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1561

                        כבוד זה לא רק גדולה
                        כבוד זה להגיע לדרגה
                        שאחד את השני מכבדים
                        לא רק במעשים ודיבורים

                        כבוד אחד לשני זו מעלה
                        שאפשר לנהל שיחה
                        בלי משחקי כבוד וגאווה
                        כל אחד לא משנה מהו ומה

                        כבוד אחד עם השני זה רגש
                        שלכל יהודי צריך להיות ברור
                        שאת הכבוד הזה לא צריך לבקש
                        זה יהיה מול עיניו כמו תמרור

                        המושג של כבוד בין השני
                        לא מדבר רק על עצמי
                        כי כשאת השני מכבדים
                        אנחנו בשנייה נהיים יותר חשובים

                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1562
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • orlyO מנותק
                            orlyO מנותק
                            orly
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                            #1563

                            פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                            צַלֶּקֶת
                            עַל יַד
                            תּוֹכִיחַ⁠
                            נִצָּחוֹן.

                            צַלֶּקֶת
                            עַל לֵב
                            תְּסַפֵּר
                            עַל שִׁבְרוֹן.

                            וְצַלֶּקֶת
                            תָּמִיד
                            תִּכְאַב
                            עוֹד יוֹתֵר.

                            וְצַלֶּקֶת
                            בַּסּוֹף
                            תִּתְמַלֵּא
                            בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                            כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                            שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                            כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                            כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                            והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                            ובעצם... דווקא בזכותם.
                            ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                            אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                            גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                            זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                            זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                            ס יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                            15
                            • orlyO orly

                              פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                              צַלֶּקֶת
                              עַל יַד
                              תּוֹכִיחַ⁠
                              נִצָּחוֹן.

                              צַלֶּקֶת
                              עַל לֵב
                              תְּסַפֵּר
                              עַל שִׁבְרוֹן.

                              וְצַלֶּקֶת
                              תָּמִיד
                              תִּכְאַב
                              עוֹד יוֹתֵר.

                              וְצַלֶּקֶת
                              בַּסּוֹף
                              תִּתְמַלֵּא
                              בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                              כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                              שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                              כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                              כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                              והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                              ובעצם... דווקא בזכותם.
                              ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                              אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                              גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                              זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                              זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                              ס מנותק
                              ס מנותק
                              סודי 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1564
                              פוסט זה נמחק!
                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ס סודי 0

                                פוסט זה נמחק!

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1565
                                פוסט זה נמחק!
                                ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                  פוסט זה נמחק!

                                  ס מנותק
                                  ס מנותק
                                  סודי 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1566
                                  פוסט זה נמחק!
                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ס סודי 0

                                    פוסט זה נמחק!

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1567
                                    פוסט זה נמחק!
                                    ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                      פוסט זה נמחק!

                                      ס מנותק
                                      ס מנותק
                                      סודי 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1568
                                      פוסט זה נמחק!
                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ס סודי 0

                                        פוסט זה נמחק!

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1569
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • orlyO מנותק
                                          orlyO מנותק
                                          orly
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                          #1570

                                          הָאוֹר לֹא מְוַתֵּר לַחֹשֶׁךְ/ #ORLY#
                                          וְהִנֵּה.
                                          כּוֹכָבִים. נוֹצְצִים.
                                          מְחַיְּכִים אֵלַי.
                                          מֵחֲשֵׁכָה.

                                          וְהִנֵּה.
                                          כּוֹכָבִים. מְאִירִים.
                                          מַבְטִיחִים לִי.
                                          תִּקְוָה.

                                          וְשָׁמַיִם שְׁחוֹרִים.
                                          יִגְרְמוּ לָהֶם.
                                          לְנַצְנֵץ
                                          עוֹד יוֹתֵר.

                                          וְשָׁמַיִם שְׁחוֹרִים.
                                          יַבְטִיחוּ לִי.
                                          שֶׁהָאוֹר
                                          לֹא מְוַתֵּר.

                                          בְּקָרוֹב.
                                          תַּפְאוּרָה תִּתְחַלֵּף.
                                          שָׁמַיִם שְׁחוֹרִים.
                                          יְפַנּוּ מְקוֹמָם.
                                          לְשָׁמַיִם. מְאִירִים.
                                          לְשָׁמַיִם... מוּאָרִים.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול