דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • TALYT TALY

    משברים קטנים😏

    הכנפיים מרוטות
    והראש כואב
    האמרות הם כה פשוטות 
    והלב חושב

    הסביבה לי מטושטשת
    לא בתלם, מתעקם
    את התקוות כבר נוטשת
    שוב אני לא, רק הם

    ההתנפצות הייתה כואבת
    כי הכל היה ורוד
    מאיפה כח אהיה שואבת
    רוצה כמו פעם, עוד

    בפנים עמוק יודעת
    זה עניין של זמן וסבלנות
    לקפיצת הדרך משוועת
    או להתעורר מהחלום, בכנות.

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
    #1556

    חזרה לשיגרה

    חוזרים לשיגרה
    לחיים בלי מנוחה
    בלי הפסקה
    בלי נשימה.

    ולא אוחזים
    שכל היום רצים
    אחרי דברים
    יום יומיים
    בלי הסתכלות
    על הדברים הקטנים.

    לפעמיים הדברים הקטנים
    זה בעצם לעצור תמרוץ
    לנשום עמוק
    לקחת הפסקה
    לצאת לחופשה

    כי בלי הפסקה
    השיגרה לא שווה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • מיכל fמ מנותק
      מיכל fמ מנותק
      מיכל f
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1557
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • LOVE MEL מנותק
        LOVE MEL מנותק
        LOVE ME
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1558

        איך פתאום הלכת,
        הרי לי הרבה כח תמיד נתת.
        בהיותך, דמותך,
        ובעצם מילותיך, דבורך.

        הלכת מבלי להודיע,
        ואני, שגדלתי על ידע.
        ותמיד אמרתי אולי יהיה יום,
        והיום הלכתי לי פתאום.

        אותך רציתי לפגוש,
        לדבר ולשוחח מבלי לחשוש.
        עליך התפללתי ששמעתי על חולייך,
        וכמעט באתי עד אלייך.

        עכשיו אני רוצה רק לבקש,
        עם תוכלי בעדי למעלה להתעקש.
        הלוואי שנפגש עוד באותו היום,
        שקרב ובא ולספר על אותו החלום.

        נכתב בהלם מפטירתה של הרבנית שולמית אזרחי
        אשת חבר לראש הישיבה ר' ברוך מרדכי אזרחי שליט"א
        יהיו הדברים לעילוי נשמתה

        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1559

          אני מניחה את החבל
          נותנת לי להתקפל
          אני מזניחה את השכל
          נותנת ללב להתבלבל
          הולכת אחרי ההבל
          אחרי היצר המחבל
          נופלת מהכבל
          הישר אל מדבר עצל

          לא אכפת לי
          לסבול
          כן בחרתי
          ליפול
          אל תגידו לי
          לגדול
          לא מגיע לי
          לצהול

          דווקא חשבתי שעליתי
          אבל בכלל לא תקדמתי
          אז גיליתי
          שמאסתי
          ובחרתי
          ליפול שוב
          אל הביוב

          סורי על הדימויים
          אני רעה קצת לפעמים
          ועכשיו זה מכוון מול עצמי
          כי אני הורסת אותי
          ולא אכפת לי להתרסק
          התחתית כל כך קרובה
          אני בטוח לא אתפרק
          כי אני כבר רגילה

          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

            אני מניחה את החבל
            נותנת לי להתקפל
            אני מזניחה את השכל
            נותנת ללב להתבלבל
            הולכת אחרי ההבל
            אחרי היצר המחבל
            נופלת מהכבל
            הישר אל מדבר עצל

            לא אכפת לי
            לסבול
            כן בחרתי
            ליפול
            אל תגידו לי
            לגדול
            לא מגיע לי
            לצהול

            דווקא חשבתי שעליתי
            אבל בכלל לא תקדמתי
            אז גיליתי
            שמאסתי
            ובחרתי
            ליפול שוב
            אל הביוב

            סורי על הדימויים
            אני רעה קצת לפעמים
            ועכשיו זה מכוון מול עצמי
            כי אני הורסת אותי
            ולא אכפת לי להתרסק
            התחתית כל כך קרובה
            אני בטוח לא אתפרק
            כי אני כבר רגילה

            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
            #1560
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1561

              כבוד זה לא רק גדולה
              כבוד זה להגיע לדרגה
              שאחד את השני מכבדים
              לא רק במעשים ודיבורים

              כבוד אחד לשני זו מעלה
              שאפשר לנהל שיחה
              בלי משחקי כבוד וגאווה
              כל אחד לא משנה מהו ומה

              כבוד אחד עם השני זה רגש
              שלכל יהודי צריך להיות ברור
              שאת הכבוד הזה לא צריך לבקש
              זה יהיה מול עיניו כמו תמרור

              המושג של כבוד בין השני
              לא מדבר רק על עצמי
              כי כשאת השני מכבדים
              אנחנו בשנייה נהיים יותר חשובים

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1562
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • orlyO מנותק
                  orlyO מנותק
                  orly
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                  #1563

                  פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                  צַלֶּקֶת
                  עַל יַד
                  תּוֹכִיחַ⁠
                  נִצָּחוֹן.

                  צַלֶּקֶת
                  עַל לֵב
                  תְּסַפֵּר
                  עַל שִׁבְרוֹן.

                  וְצַלֶּקֶת
                  תָּמִיד
                  תִּכְאַב
                  עוֹד יוֹתֵר.

                  וְצַלֶּקֶת
                  בַּסּוֹף
                  תִּתְמַלֵּא
                  בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                  כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                  שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                  כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                  כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                  והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                  ובעצם... דווקא בזכותם.
                  ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                  אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                  גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                  זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                  זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                  ס יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                  15
                  • orlyO orly

                    פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                    צַלֶּקֶת
                    עַל יַד
                    תּוֹכִיחַ⁠
                    נִצָּחוֹן.

                    צַלֶּקֶת
                    עַל לֵב
                    תְּסַפֵּר
                    עַל שִׁבְרוֹן.

                    וְצַלֶּקֶת
                    תָּמִיד
                    תִּכְאַב
                    עוֹד יוֹתֵר.

                    וְצַלֶּקֶת
                    בַּסּוֹף
                    תִּתְמַלֵּא
                    בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                    כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                    שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                    כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                    כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                    והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                    ובעצם... דווקא בזכותם.
                    ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                    אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                    גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                    זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                    זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                    ס מנותק
                    ס מנותק
                    סודי 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1564
                    פוסט זה נמחק!
                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ס סודי 0

                      פוסט זה נמחק!

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1565
                      פוסט זה נמחק!
                      ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                        פוסט זה נמחק!

                        ס מנותק
                        ס מנותק
                        סודי 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1566
                        פוסט זה נמחק!
                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ס סודי 0

                          פוסט זה נמחק!

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1567
                          פוסט זה נמחק!
                          ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                            פוסט זה נמחק!

                            ס מנותק
                            ס מנותק
                            סודי 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1568
                            פוסט זה נמחק!
                            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ס סודי 0

                              פוסט זה נמחק!

                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1569
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • orlyO מנותק
                                orlyO מנותק
                                orly
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                #1570

                                הָאוֹר לֹא מְוַתֵּר לַחֹשֶׁךְ/ #ORLY#
                                וְהִנֵּה.
                                כּוֹכָבִים. נוֹצְצִים.
                                מְחַיְּכִים אֵלַי.
                                מֵחֲשֵׁכָה.

                                וְהִנֵּה.
                                כּוֹכָבִים. מְאִירִים.
                                מַבְטִיחִים לִי.
                                תִּקְוָה.

                                וְשָׁמַיִם שְׁחוֹרִים.
                                יִגְרְמוּ לָהֶם.
                                לְנַצְנֵץ
                                עוֹד יוֹתֵר.

                                וְשָׁמַיִם שְׁחוֹרִים.
                                יַבְטִיחוּ לִי.
                                שֶׁהָאוֹר
                                לֹא מְוַתֵּר.

                                בְּקָרוֹב.
                                תַּפְאוּרָה תִּתְחַלֵּף.
                                שָׁמַיִם שְׁחוֹרִים.
                                יְפַנּוּ מְקוֹמָם.
                                לְשָׁמַיִם. מְאִירִים.
                                לְשָׁמַיִם... מוּאָרִים.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • orlyO orly

                                  פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                                  צַלֶּקֶת
                                  עַל יַד
                                  תּוֹכִיחַ⁠
                                  נִצָּחוֹן.

                                  צַלֶּקֶת
                                  עַל לֵב
                                  תְּסַפֵּר
                                  עַל שִׁבְרוֹן.

                                  וְצַלֶּקֶת
                                  תָּמִיד
                                  תִּכְאַב
                                  עוֹד יוֹתֵר.

                                  וְצַלֶּקֶת
                                  בַּסּוֹף
                                  תִּתְמַלֵּא
                                  בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                                  כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                                  שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                                  כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                                  כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                                  והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                                  ובעצם... דווקא בזכותם.
                                  ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                                  אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                                  גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                                  זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                                  זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פ
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1571
                                  פוסט זה נמחק!
                                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יונתן פי יונתן פ

                                    פוסט זה נמחק!

                                    נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    ננבב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1572
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • עדי 3ע מנותק
                                      עדי 3ע מנותק
                                      עדי 3
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
                                      #1573

                                      שב עד אליך
                                      יושב מול הים מביט על השמים
                                      המתחברים אל המים.
                                      יושב מול הגלים הגבוהים,
                                      מוצא את עצמי מחפש אותך בין העננים.
                                      מבקש לחוש אותך קרוב אליי,
                                      מבקש להרגיש אותך יותר בחיי,
                                      רוצה לשוב אלייך.

                                      הו אלוקים,
                                      אל תעזוב אותי אף לרגע,
                                      שמור עליי מכל פגע.
                                      שלא אשבר, שלא אפול,
                                      בלעדייך אבא- אינני יכול.
                                      אנא פתח שערייך,
                                      כעת אני שב, שב עד אליך!

                                      אני יודע שאתה מסתתר לפעמים,
                                      רוצה לבדוק אם אני בך מאמין.
                                      גם כשהכל חשוך ואני רועד מקור,
                                      אתה איתי- גורם לי להאריך את האור.
                                      אך אני הקטן מרגיש בודד,
                                      ואין בי כח להתמודד.

                                      עכשיו כשהשמש נעלמת בין הגלים-
                                      אני צועק לך ללא מילים.

                                      מדרכך מעולם לא ברחתי,
                                      אך ממך קצת התרחקתי.
                                      כעת אני שב- פתח לי ידיך,
                                      כעת אני שב- שב עד אליך!

                                      אשמח לביקורת והארות...

                                      מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • עדי 3ע עדי 3

                                        שב עד אליך
                                        יושב מול הים מביט על השמים
                                        המתחברים אל המים.
                                        יושב מול הגלים הגבוהים,
                                        מוצא את עצמי מחפש אותך בין העננים.
                                        מבקש לחוש אותך קרוב אליי,
                                        מבקש להרגיש אותך יותר בחיי,
                                        רוצה לשוב אלייך.

                                        הו אלוקים,
                                        אל תעזוב אותי אף לרגע,
                                        שמור עליי מכל פגע.
                                        שלא אשבר, שלא אפול,
                                        בלעדייך אבא- אינני יכול.
                                        אנא פתח שערייך,
                                        כעת אני שב, שב עד אליך!

                                        אני יודע שאתה מסתתר לפעמים,
                                        רוצה לבדוק אם אני בך מאמין.
                                        גם כשהכל חשוך ואני רועד מקור,
                                        אתה איתי- גורם לי להאריך את האור.
                                        אך אני הקטן מרגיש בודד,
                                        ואין בי כח להתמודד.

                                        עכשיו כשהשמש נעלמת בין הגלים-
                                        אני צועק לך ללא מילים.

                                        מדרכך מעולם לא ברחתי,
                                        אך ממך קצת התרחקתי.
                                        כעת אני שב- פתח לי ידיך,
                                        כעת אני שב- שב עד אליך!

                                        אשמח לביקורת והארות...

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                        #1574
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                          #1575
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול