דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אליהו הנביא

    שיתוף קטן מהלב שלי

    פורים מגיע
    ואיתו הרצון להשתגע

    רוצה לזרוק נפצים פיצוצים
    בומים וזיקוקים

    מחפש את השמחה לא מוצא
    רוצה קצת שמחה מהיום הזה

    מחפש מה עוד לעשות
    אני עוד רגע מטפס על הקירות

    אני משתגע
    מחפש את השמחה האמיתית

    בסוף מצאתי:

    מה שאני באמת
    כך גם שאני שיכור

    אני מחפש לקבל את השמחה האמיתית

    מחדש חידושים מהמגילה והתורה
    לומד עוד סוגיה ממסכת מגילה

    מקרב אנשים להשם יתברך
    כך את אורך וחיוכך תמצא ותשמח

    בשמחה {בחיוך} האמיתית

    פורים שמח ומחיך באמת !!!

    שיר ראשון שכתבתי בחיים אשמח לקבל תגובות

    S מנותק
    S מנותק
    shoval
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1781
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ע עדיין לבד

      תתחבר לעצמך

      מפחיד
      מטריד
      אין אמון באף אחד

      מה קרה
      מה נקרע
      למה הקשר שלו אבד

      הוא מהלך
      מתלכלך
      רק רוצה מילה טובה

      עושה שטויות
      עוטה מסיכות
      מחפש טיפת אהבה

      מאשים את עצמו
      הוא דפוק
      מאוכזב מעצמו
      הוא דפוק
      בוכה לעצמו
      הוא דפוק
      בורח מעצמו
      כי הוא דפוק

      הוא כבר לא מה שהיה
      נעלמה לו התמימות הטהורה
      הוא התחספס, השתנה
      הוא נכבש בלי מלחמה

      עכשיו קשה לו שוב
      העולם כל כך כאוב
      הוא לא נהיה חשוב
      נהיה לו רק עצוב
      הוא לא נהיה שייך
      כמה פעמים שצרח
      הוא נשאר עוד לבד
      לא דפוק אבל בצד

      הוא כמו כולם אז מה נסגר
      למה הוא לא נהיה מחובר
      איך לא התמלא החסר
      ממשיך להרגיש עפר
      אף אחד לא שם לב אליו
      אף אחד לא יודע עליו
      כמה פעמים הוא כאב
      הוא שואל מה עכשיו

      הוא לא צריך להוריד ממנו
      כדי להיות כמו כל העולם
      הוא לא צריך להיות כמו
      כדי שיסתכלו עליו כולם
      רק שינסה ואולי יצליח
      להיות שלם עם עצמו
      כי הוא הראשון שירוויח
      ואחריו גם סביבתו

      S מנותק
      S מנותק
      shoval
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1782
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        #1783
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1784

          מרגישה ששוכחים
          שאני קיימת
          יוצאות המילים
          אני חלק משרשרת
          הכאב גדול
          שמי שרצית הולך לאחרת
          לא רוצה ליפול
          שאת מרגישה שהחיים
          משתנים לתפזורת
          מי שרצית ברח
          כי אולי אמרת מילה
          מי שחלמת נעלם
          ואת מגלה שזאת
          רק ההתחלה
          את מרגישה חסרת אונים
          מול אותם דיבורים
          שחוזרים ונשנים
          ואינם נגמרים
          כל היום אותו סיפור
          הלב שלך נהיה שבור
          מתחיל לאט להיות סגור
          ואת לא מרגישה שום שיפור
          ואת נהיית לבד
          בתוך עולם שלם של תהיות
          בסוף כל יום
          את נשארת לבד
          עם אותם דמעות
          לא יודעת מה עם עצמך לעשות
          ומחליטה שוב את אותם החלטות
          שלא לדבר אף אף אחד יותר
          כי את לא רוצה לעולם
          שוב לוותר...
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • שיר 5ש מנותק
            שיר 5ש מנותק
            שיר 5
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1785

            רציתי להתחפש לליצן החצר
            מכל פרצוף חמוץ חיוך לייצר
            רציתי להתחפש למלכת אסתר
            להראות אצילית ראויה לכתר

            רציתי להיות גם כמו מרדכי
            לשבת ברוגע להציל הלוואי
            אולי לנסות פרפר עף בהי
            גבוה לפרוח לברוח בחשאי

            לפעמים רציתי מסכה סתם כך
            להתחבא מאחורי חיוך מזויף
            להראות תמיד יפה לעולם
            כאילו תמיד הכול מושלם

            אבל החיים דינמיים להפליא
            לא נותנים את רגשותיי להחביא
            לומדת לשמוח בלי להמציא
            ולא שוכחת חיוך על פרצוף להקפיא

            לא תמיד מצליחה לעזור
            גם כשלמשהו נהייה קצת אפור
            מנסה לפחות לא מידי לחפור
            ומעודדת שגם זה יעבור!

            כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
            ופתאום אתה שוכח מי אתה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
              #1786

              אם אני גל
              אז הקושי הוא קצף
              ואיך אצלי הוא חל
              ממלא אותי בעצב
              הניגודים בי מתגברים
              את הלב והמח מרחיקים
              את הרצונות שלי מקטבים
              את הבלבול שבי הם מרבים
              האדישות מול הקיצוניות
              ההיגיון מול המציאות

              מסתכלת על העולם
              חושבת על כך שאצל כולם
              פורים הוא יום הזוי
              בפורים שולט השינוי
              יש שיכורים מסיכות ונהפוך הוא
              יושבי דפרזים מתאוששים מהתוהו
              דמוקפין עוד שקועים בשמחה
              ולי לא נשאר אף לא מסיכה

              כל הפושט ידו מקבל
              אבא את תפילתי תשמע
              אל תתן לי להתקפל
              תנקה לי את הנשמה
              תשרה אצלי תמיד שמחה
              תקרב אותי אלייך
              תתן לי אתה אמונה
              שאאמין שהכל לטובה
              ושארגיש זאת עמוק בעצמות
              ושארגיש זאת גם בעוצמות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1787

                והשקט ששורט לי את הלב
                והדממה שיש לפני הכאב
                והפחד שאין מישהו שאוהב
                והרעש שיש בלב ואותי שואב

                והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
                והחושך שנהיה פתאום בפנים
                והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
                ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

                והרגע הזה ששמה פס על כולם
                ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
                והפחד שהגיע לבקר בלילות
                והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

                ואני לבדי מוחצת את הלב
                מתכווצת בכל פעם עם הכאב
                מתחרטת על דברים שנאמרו
                ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                נוודנ 2 תגובות תגובה אחרונה
                11
                • טותייייט טותיייי

                  והשקט ששורט לי את הלב
                  והדממה שיש לפני הכאב
                  והפחד שאין מישהו שאוהב
                  והרעש שיש בלב ואותי שואב

                  והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
                  והחושך שנהיה פתאום בפנים
                  והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
                  ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

                  והרגע הזה ששמה פס על כולם
                  ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
                  והפחד שהגיע לבקר בלילות
                  והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

                  ואני לבדי מוחצת את הלב
                  מתכווצת בכל פעם עם הכאב
                  מתחרטת על דברים שנאמרו
                  ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

                  נוודנ מנותק
                  נוודנ מנותק
                  נווד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                  #1788
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טותייייט טותיייי

                    והשקט ששורט לי את הלב
                    והדממה שיש לפני הכאב
                    והפחד שאין מישהו שאוהב
                    והרעש שיש בלב ואותי שואב

                    והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
                    והחושך שנהיה פתאום בפנים
                    והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
                    ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

                    והרגע הזה ששמה פס על כולם
                    ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
                    והפחד שהגיע לבקר בלילות
                    והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

                    ואני לבדי מוחצת את הלב
                    מתכווצת בכל פעם עם הכאב
                    מתחרטת על דברים שנאמרו
                    ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

                    נוודנ מנותק
                    נוודנ מנותק
                    נווד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1789

                    בס''ד
                    א^הבה אין סופית

                    אל תלך
                    תן לי עוד מעט מן השיכרות
                    מעט מן האמת הרגשית שלי
                    תן נא לי עוד מעט מן השטות
                    שארגיש את הא^הבה הגדולה שבי
                    א^הבה שתחת מגבלות השכל איני מרגיש

                    א^הבה גדולה
                    לאלוקים
                    א^הבה אמיתית
                    למחולל הקשיים
                    א^הבה א^הבה
                    תן לי עוד מן הא^הבה

                    אל תלך
                    תן לי עוד מן השטות
                    שאוכל להשתגע מא^הבה
                    א^הבת לעולם א^הבה לקשיים
                    א^הבה סתם לסתם אנשים

                    אה^בה גדולה
                    לחיים
                    א^הבה אמיתית
                    לכל הלבבות הפועמים
                    א^הבה א^הבה
                    תן לי עוד מן הא^הבה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      הלל 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1790

                      פורים ככיפורים
                      בלי מסכות ואפורים
                      אולי הפנים קצת אפורים
                      אבל שלא יספרו לכם סיפורים

                      כי בדקתי, וזה נכון
                      זה זמן שאפשר לבחון
                      על מעשיך לגחון
                      ואותם לטחון

                      האם פעלתי כראוי
                      או כשורה
                      האם לא נפלה טעות בזיהוי?
                      האמת לא תמיד ברורה

                      אז תנסו גם, זה עובד
                      לפני שהרגע הזה אובד...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1791

                        איך לב אתם לא שמים
                        לא דווקא לאלה שנושרים
                        לאלה שכל יום נלחמים
                        ושלא ליפול מתפללים

                        לאלה שלהישאר צדיקים
                        חולמים ונלחמים
                        ורק להערכה כלכך רוצים
                        שישימו לב גם לבפנים

                        אתם לא יודעים מה עליהם עובר
                        שכל יום בשבילם זהו משבר
                        והם כלכך לא רוצים להישבר
                        ויחס והאהבה להם זה חסר

                        תשימו לב לאלה שניראים צדיקים
                        אתם לא יודעים מה יש להם בפנים
                        להערכה ושירימו להם הם חולמים
                        אז תתחילו לתת יד לא רק לנושרים...

                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • טותייייט טותיייי

                          איך לב אתם לא שמים
                          לא דווקא לאלה שנושרים
                          לאלה שכל יום נלחמים
                          ושלא ליפול מתפללים

                          לאלה שלהישאר צדיקים
                          חולמים ונלחמים
                          ורק להערכה כלכך רוצים
                          שישימו לב גם לבפנים

                          אתם לא יודעים מה עליהם עובר
                          שכל יום בשבילם זהו משבר
                          והם כלכך לא רוצים להישבר
                          ויחס והאהבה להם זה חסר

                          תשימו לב לאלה שניראים צדיקים
                          אתם לא יודעים מה יש להם בפנים
                          להערכה ושירימו להם הם חולמים
                          אז תתחילו לתת יד לא רק לנושרים...

                          טוהר

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1792

                          "קלי קלי
                          למה עזבתני"

                          עזבוני במקום
                          לא מוכר
                          בלי מכר.

                          עם אנשים
                          שהיו נחושים
                          לאבד את עמי.

                          שם בתוך הטומאה
                          הרגשתי בודדה
                          שאפילו אלוקיי
                          עזבני שם.

                          אחרי ש'תנס
                          במו עיני ראיתי
                          הבנתי
                          שאלוקיי לא יעזביני.

                          גם בטומאה
                          וגם בטובה
                          הוא לא יעזוב
                          ותמסר הזה
                          מעבירה לכם לדורות.

                          גם שאתם בשבר
                          גם שאתם בשמחה
                          תדעו שאף פעם
                          אתם לא לבד
                          ה' איתכם בכל מצב!!!!!!!!!!

                          אני לא יודעת אם זה ניקראה שיר
                          אבל זה חצי כן
                          לקחתי תפסוק הזה
                          ואמרתי מה בעצם למדנו מימנו.
                          האמת שהמון זמן לא הצלחתי ליכתוב אז תבינו.
                          אשמח לתגובות והארות והערות
                          תודה

                          "קשה לשכוח אנשים
                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1793
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • שיר 5ש מנותק
                              שיר 5ש מנותק
                              שיר 5
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1794

                              רוצה מנוחה
                              מרגישה חנוקה
                              אין כבר כוחות
                              ללמוד

                              חושבת, מתקתקת
                              כותבת, מסכמת
                              רוצה קצת לעצור
                              לנשום

                              מי יבין שאני חייבת
                              מי יראה שזה נצרך
                              רק יום של אחד ודי
                              לנפוש

                              אבל החיים ממשיכים
                              לרגע לא עוצרים
                              לא שואלים
                              אפשר?

                              ואני חייבת
                              לא לפספס ת'רכבת
                              לא רוצה להישאר
                              לבד

                              באמצע קורסת
                              לא מסוגלת
                              וכולם ממשיכים
                              בלעדי.

                              כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                              ופתאום אתה שוכח מי אתה

                              S תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                #1795

                                יושב מול הסטנדר
                                הגמרא פתוחה.
                                המַצֶב נעלם, קודר,
                                ההקשבה פרחה.

                                הניסיונות, הגעגועים,
                                לימים יותר יפים,
                                לאוויר, לדרור,
                                לחופש בלי מחסור.

                                הרחוב קורץ,
                                מפתה, זורם.
                                אין לי ת'אומץ
                                לקום להלחם.

                                רוצה מנוחה,
                                לא כל היום לשבת
                                מול גמרא פתוחה.

                                ניצוץ בוער,
                                ופתאום זה מבליח
                                על הגמרא אני מסתער,
                                בכל הכח.

                                אני לא עוד אחד,
                                מכל האנשים.
                                אני לא עוד אדם,
                                ככל העמים.

                                אני בן של מלך-
                                זה מגיע.
                                אני בדרך,
                                זה לא מפתיע.

                                נכון זה קשה
                                יש נפילות.
                                השטייגען שווה,
                                למרות המעידות.

                                עוד שורה ועוד שורה-
                                מונה כאגורה לאגורה.
                                עוד דף ועוד דף.
                                והזמן עף.

                                הדמעות מעיניי זולגות,
                                סיום מסכת.
                                מתמלא ברגש,
                                יודע שהתחלתי ללכת.

                                מוזיקה.
                                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • שיר 5ש שיר 5

                                  רוצה מנוחה
                                  מרגישה חנוקה
                                  אין כבר כוחות
                                  ללמוד

                                  חושבת, מתקתקת
                                  כותבת, מסכמת
                                  רוצה קצת לעצור
                                  לנשום

                                  מי יבין שאני חייבת
                                  מי יראה שזה נצרך
                                  רק יום של אחד ודי
                                  לנפוש

                                  אבל החיים ממשיכים
                                  לרגע לא עוצרים
                                  לא שואלים
                                  אפשר?

                                  ואני חייבת
                                  לא לפספס ת'רכבת
                                  לא רוצה להישאר
                                  לבד

                                  באמצע קורסת
                                  לא מסוגלת
                                  וכולם ממשיכים
                                  בלעדי.

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  shoval
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1796

                                  נלחמת בעצמי

                                  חומקת עוברת
                                  נפשי יוצאת
                                  ביקשתי את עצמי
                                  ולא מצאתי
                                  כל העולם קיים
                                  אני אבדתי
                                  ואין אחד שמחפש אותי

                                  למה בניתי חומה
                                  תקלף לי רק שכבה
                                  אל תקשה ליבי
                                  אבא, אין אותי
                                  הגעתי לקצה שלי
                                  מתכדררת בתוך בועה
                                  האם אפסה תקווה?
                                  במסתרים בוכה לך

                                  שוב אותו הסרט, אני כאן
                                  שואלת את עצמי
                                  האם כל זה היה כדאי
                                  אולי תחשפי, תדרשי
                                  שלא תצטרכי כבאי
                                  שיכבה את השרפות שלך
                                  תגיד לי אבא עד מתי המהלך
                                  אני לבד ואין לי מי
                                  חרב עליי עולמי...

                                  תתחברי לטוב שבך
                                  אני אוהב אותך
                                  כמו שאת
                                  אל תפחדי
                                  יש בך חלק אלוקי
                                  תלכי עם האמת ,גם כשהיא לא יפה
                                  חכי לוחמת, בסוף תהיי גאה.

                                  נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • S shoval

                                    נלחמת בעצמי

                                    חומקת עוברת
                                    נפשי יוצאת
                                    ביקשתי את עצמי
                                    ולא מצאתי
                                    כל העולם קיים
                                    אני אבדתי
                                    ואין אחד שמחפש אותי

                                    למה בניתי חומה
                                    תקלף לי רק שכבה
                                    אל תקשה ליבי
                                    אבא, אין אותי
                                    הגעתי לקצה שלי
                                    מתכדררת בתוך בועה
                                    האם אפסה תקווה?
                                    במסתרים בוכה לך

                                    שוב אותו הסרט, אני כאן
                                    שואלת את עצמי
                                    האם כל זה היה כדאי
                                    אולי תחשפי, תדרשי
                                    שלא תצטרכי כבאי
                                    שיכבה את השרפות שלך
                                    תגיד לי אבא עד מתי המהלך
                                    אני לבד ואין לי מי
                                    חרב עליי עולמי...

                                    תתחברי לטוב שבך
                                    אני אוהב אותך
                                    כמו שאת
                                    אל תפחדי
                                    יש בך חלק אלוקי
                                    תלכי עם האמת ,גם כשהיא לא יפה
                                    חכי לוחמת, בסוף תהיי גאה.

                                    נוודנ מנותק
                                    נוודנ מנותק
                                    נווד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1797

                                    כשהאדם שאמור להיות הכי קרוב אליך, מתקרב רק כדי לבעוט בך זה קשה. אבל יותר קשה זה שאתה תאהב אותו לא משנה מה. (זה גם מאוד מתחבר להגיג הקודם שהעליתי)

                                                               מזוכיסט
                                    

                                    כשנכנסתי ראיתי אותך
                                    היית מסתול הכל הבל
                                    אתה לא מסכה
                                    רק נשמה בלי שכל

                                    כשנכנסתי ראית אותי
                                    ומיד באת לחבק
                                    האמת צפה
                                    תסלח לי שאני מתרחק

                                    תסלח לי
                                    שכשחיבקת אותי
                                    לא הראיתי א^הבה
                                    חיבוק כזה לא אמיתי
                                    כבר כבתה הלהבה

                                    תסלח לי
                                    עדין קשה לי להתחבר אליך
                                    גם אם אתה רק נשמה
                                    אתה באמת טוב אני יודע
                                    אבל לפעמים גם בהמה

                                    בסוף כשנשכבת גמור על המיטה
                                    באתי ופרשתי עליך סמיכה
                                    חיבקתי חיבוק שהוא אמת לאמיתה
                                    ולקינוח הענקתי נשיקה מלוחה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                      #1798

                                      קצת התמכרתי לאשליות
                                      אני מחכה רק ללילות
                                      לעשות עוד ועוד שטויות
                                      ואחר כך שוב לבכות

                                      הריקנות הזו חונקת
                                      אני מחפשת לי יציבות
                                      הבדידות הזו הורגת
                                      נעלמה לי השפיות

                                      אני כל כך רוצה אותן
                                      אבל רק מתרחקת
                                      כמעט נגמר לי הזמן
                                      ואני עוד מסתבכת
                                      הן אוהבות ורוצות אותי
                                      אבל אני דוחפת אותן מכאן
                                      ואף אחד לא יכיר אותי
                                      כי פיזרתי על עצמי עשן

                                      אבאלה אני עושה שטויות
                                      מחפשת מישהי אחת מכולן
                                      מישהי שתציב לי גבולות
                                      ותחבר אותי כבר אל העולם

                                      אני בורחת מהכל אבא
                                      אבל לא אני לא שובבה
                                      אני לא רוצה להכאיב לך
                                      אני רק רוצה קצת שמחה

                                      זה צורך בנפש שלי
                                      לפרוץ כל הגבולות
                                      מחפשת מישהו שיקשיב לי
                                      ויעצור אותי מלנסות
                                      לא נעים לי המצב הזה
                                      לא אני לא בחרתי בזה
                                      פשוט קשה לי ו...
                                      קשה לי לבד אבאלה

                                      תייצב אותי כבר, תו בי דעת
                                      לא נעים לי להיות המופרעת
                                      לאן אני הולכת? אני משוגעת!
                                      אבאלה חלץ אותי מהפקעת

                                      תראה אותי
                                      מה נשאר ממני
                                      התמכרתי לזמני
                                      איבדתי את עצמי

                                      אבאלה שחרר אותי
                                      העולם הזה גדול עלי
                                      איך הוא נכנס אל תוכי
                                      ואיך הוא מעמיס עלי

                                      אבאלה תציל אותי
                                      כבר השתגעתי
                                      אני ברחתי
                                      אני ניסיתי
                                      אני נמחקתי
                                      נאבדתי
                                      התמוטטתי
                                      התרסקתי
                                      תציל אותי
                                      ממני

                                      יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                        קצת התמכרתי לאשליות
                                        אני מחכה רק ללילות
                                        לעשות עוד ועוד שטויות
                                        ואחר כך שוב לבכות

                                        הריקנות הזו חונקת
                                        אני מחפשת לי יציבות
                                        הבדידות הזו הורגת
                                        נעלמה לי השפיות

                                        אני כל כך רוצה אותן
                                        אבל רק מתרחקת
                                        כמעט נגמר לי הזמן
                                        ואני עוד מסתבכת
                                        הן אוהבות ורוצות אותי
                                        אבל אני דוחפת אותן מכאן
                                        ואף אחד לא יכיר אותי
                                        כי פיזרתי על עצמי עשן

                                        אבאלה אני עושה שטויות
                                        מחפשת מישהי אחת מכולן
                                        מישהי שתציב לי גבולות
                                        ותחבר אותי כבר אל העולם

                                        אני בורחת מהכל אבא
                                        אבל לא אני לא שובבה
                                        אני לא רוצה להכאיב לך
                                        אני רק רוצה קצת שמחה

                                        זה צורך בנפש שלי
                                        לפרוץ כל הגבולות
                                        מחפשת מישהו שיקשיב לי
                                        ויעצור אותי מלנסות
                                        לא נעים לי המצב הזה
                                        לא אני לא בחרתי בזה
                                        פשוט קשה לי ו...
                                        קשה לי לבד אבאלה

                                        תייצב אותי כבר, תו בי דעת
                                        לא נעים לי להיות המופרעת
                                        לאן אני הולכת? אני משוגעת!
                                        אבאלה חלץ אותי מהפקעת

                                        תראה אותי
                                        מה נשאר ממני
                                        התמכרתי לזמני
                                        איבדתי את עצמי

                                        אבאלה שחרר אותי
                                        העולם הזה גדול עלי
                                        איך הוא נכנס אל תוכי
                                        ואיך הוא מעמיס עלי

                                        אבאלה תציל אותי
                                        כבר השתגעתי
                                        אני ברחתי
                                        אני ניסיתי
                                        אני נמחקתי
                                        נאבדתי
                                        התמוטטתי
                                        התרסקתי
                                        תציל אותי
                                        ממני

                                        יונתן פי מנותק
                                        יונתן פי מנותק
                                        יונתן פ
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1799
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1800

                                          מאחורי המילים
                                          נמצאות דמעות
                                          מאחורי השירים
                                          יש גם חרטות

                                          הלב נמצא על במה
                                          במה שנראית קטנה
                                          הכאב מדבר במקומה
                                          בקומה של מעלה

                                          הבגדים מראים
                                          על רצון של מחמאות
                                          הפנים מראים
                                          על רצון של עצמאות

                                          והידיים שלא רוצות
                                          לאותו מקום ליפול שוב
                                          והעיניים שרק רואות
                                          את המקום שלא רוצות
                                          שוב לשוב....

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול