דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט טותיייי

    ואני מנקה את הלב
    מכל הזוהמה
    לא רק את האבק
    אלא מהרע
    מכל מה שמרחיק אותי
    ומכל מה ששובר
    מכל מה שמוריד אותי
    וגורם לי למשבר
    משבר באמונה
    משבר בטהרה
    כישלון בניקיות
    כישלון בפנימיות
    ניקיון הלב
    משירים שנכנסים אליו
    ומושכים אותי אחורה
    כדי להיות בלעדיו
    בפסח ננקה את הלב
    כי זה יסוד חשוב
    לפעמים זה יהיה קצת כואב
    אבל כדי בתשובה לשוב
    טוהר

    נוודנ מנותק
    נוודנ מנותק
    נווד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
    #1854

    אם אתה נהנה
    לראות אותי בוכה,
    בהנאה.

    אם הסבל שלי
    עושה לך את זה,
    ב*הבה.

    אני את שלי
    עשיתי.
    מיליון פעמים
    שניסתי
    ללכת אחריך באף על פי.

    אף על פי
    שכל כך רציתי,
    ידעתי שאתה לא רוצה.

    אף על פי
    שלפעמים טעיתי,
    קמתי כדי שתהיה מרוצה.

    אם אתה מרחיק אותי ממך.
    יהיה קשה לחזור,
    וזו כבר אשמתך.

    אני יודע
    שאתה יודע
    שאני יודע
    שאתה אמת
    אז למה כל כך מסובך
    זה מעלה קנאה במת.

    אין מקום לבקר את אלוקים. אבל כן יש מקום לבכות אליו.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • ה מנותק
      ה מנותק
      הודיה 1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1855

      אוי אבא
      אתה לא יודע
      כמה שאני
      אוהבת אותך
      ומעריכה אותך
      ואין לי את הדבר
      שהכי יקר לך
      להקריב לך
      תן לי מילה
      תשפוך לי דמעה
      אני יקריב לך
      את כל עולמי
      את כל מה
      שיקר לך ולי
      אבא
      רק תן לי כוחות להמשיך
      ולמלאות את החסר
      ואני אהיה שליחה
      רק שלך
      ולמלא את רצונותיך
      בלב שלם
      מתוך הנשמה
      שנתתה לי
      שהכל הוא שלך
      אני פה בעולם
      רק לפאר אותך
      ולעשות כרצונך
      למרות
      שלא כ"כ מצליחה
      אבל ממשיכה לנסות
      ואקריב לך
      את כל עולמי
      את כל עולמך
      רק תגיד לי
      מה הכי יקר לך

      מביתך הקטנה שאוהבת אותך ללא גבולות💗

      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מא1
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1856
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
          #1857

          מחלה

          השיר הבא נכתב בפורים מתוך ה"עד דלא ידע"...

          אבא, יש לי בקשה אחת פשוטה
          עכשיו אנחנו פה, זה רק אני ואתה
          לא לחצאים בלי מחיצות
          נגמרו התירוצים, זה הזמן לרצות

          אבא, נכון שלא תמיד הכל נראה ורוד
          לפעמים ההנהגה אחרת, לתפארת
          זה ההוד זה היסוד
          כבר לא מסוגל לעמוד, אני רק חייב לגלות לך סוד

          גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
          היה קשה לדבר על זה בקול
          אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
          אז עכשיו אני יכול

          נפשי חולת אהבתך
          אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
          נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
          חבק אותי חזק קרב אותי אליך

          אז אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה
          בהראות לה נועם זיווך, אז תתחזק
          אז תתחזק ותתרפק
          והיתה לה אהבת עולם

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          15
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מא1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
            #1858

            להתחדש
            בכל יום שוב להתרגש,
            שבליבי תבער האש
            ולא אתייאש

            אביב
            פריחה מסביב,
            יש לי אבא שמקשיב
            וכל צעד לי מחשיב

            כמו בלבלוב
            כך אני בן אהוב-
            מתחיל מחדש שוב ושוב
            וזה מה שחשוב!!!🌺

            חודש טוב ומבורך!
            חודש של התחדשות, התעלות וצמיחה
            ניסי ניסים ומלאאא הצלחה!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • שיר 5ש מנותק
              שיר 5ש מנותק
              שיר 5
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1859

              אין לי כבר כוחות
              רוצה טיפה להיות.
              את עצמי להרגיש
              בלי להרעיש
              לשבת בשקט, לחלום
              על הבית והחום
              שאני רוצה לבנות
              עניינים ברום עולם
              שבמרוץ כך נעלם
              משאיר לי אבק
              שלועג לי, נאבק
              להשאר עלי
              להדבק אלי.
              אין לי לזה זמן
              מוצאת את עצמי כבר מזמן
              מבקשת לנוח, להנפש
              לעצור את גלגל החיים
              המתיש, המהיר
              העמוס ברעשים
              שלא נותנים לך ללכת.

              כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
              ופתאום אתה שוכח מי אתה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1860

                לפעמים הכל מבלבל
                ואת לא רוצה להישבר
                מרגישה חזקה בתוך הלב
                ומבחוץ מרגישה את הכאב
                הרבה שאלות ותהיות
                מה רצית רק תשובות
                הכלה ואהבה יעזרו הרבה
                אך מעט מאד שזה קורה
                וכל מה שרצית
                וכל מה שחלמת
                רק מחצית
                מימה שקיבלת
                ולמה שואלת את עצמך
                בכל לילה במיטה
                הרי רק בזכותך
                עלית במדרגה
                ואחרי כל השברים
                וכל המשברים
                את שואלת את עצמך
                למה החיים שלך
                טו מאצ מסובכים?
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1861
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מרבמ מנותק
                    מרבמ מנותק
                    מרב
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                    #1862

                    אבא,אני שלך!
                    אבא,אני ביתך!
                    אותך תמיד אוהב,
                    אתה הוא הגדול מכולם.
                    מגשים,מקשיב.
                    אתה הוא מלך העולם.
                    לא שרים,ולא ראשים.
                    וגם לא חשובים.
                    החושבים,הטועים,
                    שוכחים,המכחישים.
                    אתה האבא,היושב על הכסא
                    השולט.
                    ובעיקר אוהב...❤
                    תפנו אליו הוא פנוי בכל עת.

                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • צופיה ג.צ מנותק
                      צופיה ג.צ מנותק
                      צופיה ג.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1863

                      מדינת ארץ ישראל / מ.ל.
                      לא אני כתבתי אבל הייתי חייבת לפרסם!!(כמובן יש אישור פרסום מהכותבת)

                      יש לי אלוקים
                      ויש לי תורה
                      יש לי את הארץ
                      אבל יש לי גם מדינה

                      הארץ עם אלוקים
                      המדינה עם השטן
                      הארץ של התורה
                      והמדינה בראש קטן

                      הארץ של ה'
                      והמדינה כופרת
                      הארץ של תכלית
                      והמדינה אובדת

                      הן כ"כ רחוקות אחת מהשניה
                      ארץ ישראל והמדינה שעל שמה
                      זה אמת מול שקר, כוחות מנוגדים
                      שלעולם לא יגיעו לדעות מוסכמים

                      זה חולשה מול כוח
                      רק אין את החזקים עם ההגיון והמוח
                      ניסו לשלב את השניים
                      ולא ניתן לראות שינוי בנתיים

                      ולכן המציאות נראת כמו היום
                      מלחמה בלתי פוסקת של החושך והאור
                      של אמונה מול כפירה
                      של טומאה מול טהרה

                      עד שהאור ינצח
                      כי עמ"י הוא עם הנצח
                      אז אפשר לומר על מדיניות השרץ
                      שבקיצור המדינה לקחת לי את הארץ.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • לומדת ללכתל מנותק
                        לומדת ללכתל מנותק
                        לומדת ללכת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1864

                        לכי לך

                        לכי לך בת אהובה
                        לכי לך מבית אביך
                        לכי לך, חשבי מה האמת והחובה
                        לכי לך, כי בבוץ משחקת מצאתיך.

                        לכי לך בת יקרה
                        לכי לך ממולדתך
                        לכי לך מהרגלייך
                        לכי לך מכל מה שאהבה נפשך.

                        לכי לך בת של מלך
                        לכי לך אל הדרך
                        לכי לך לכביש, לשביל ולהר
                        לכי לך כי בך המלך בחר.

                        לכי לך משם בת קרובה
                        לכי לך ותזכי לרבבה
                        לכי לך ממדבר ערבה.
                        "יצאתי אבי, כי בך נפשי אהבה"
                        "לקראתך אני בא", שמעתי בת קול משיבה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • לומדת ללכתל מנותק
                          לומדת ללכתל מנותק
                          לומדת ללכת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1865
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • עופר האייליםע מנותק
                            עופר האייליםע מנותק
                            עופר האיילים
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                            #1866

                            הם גורמים לי להרגיש
                            כזאת'י נחותה
                            לידם אני כבר
                            לא כל כך שווה
                            הרמה שם מעלי
                            הרף עולה למעלה
                            לא מתחשב בגיל
                            שם הכישרון שלי
                            הוא עוד אחד
                            רגיל
                            מנסה את מזלי
                            מתחרטת על הרגע
                            נתקלת לראשונה
                            במשוב כזה פוגע
                            בניסיון השני
                            נחתמת החלטה
                            לשם כבר לא חוזרת
                            למקום שונה פונה
                            לסביבה אחרת
                            שבאמת מעריכה

                            "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1867

                              בס"ד

                              לא רצה לאכזב, רצה להראות
                              שהוא חזק כמו זאב.
                              והנסיונות שהוא עובר,
                              לא ישברו אותו כל כך מהר.
                              הוא ניסה להתגבר,
                              הרי הבטיח כבר שלא ישבר.

                              אבל זה בא וקרס,
                              כמו מעשה קונדס .
                              לא בשליטה,
                              אלא מעומס בשגרה.

                              הוא מתחנן שיביאו לו הזדמנויות,
                              למצוא תעצמו מחדש.
                              וגם אם לא יבחר בטוב שקיים,
                              תניחו לו.
                              הוא עוד ימצא את מקומו בעולם....
                              🙏🙏🙏

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • ע מנותק
                                ע מנותק
                                עדיין לבד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1868

                                חיפשתי את האמת שלי
                                בלב של אחרים

                                חיפשתי מישהו שיבין אותי
                                וישנה אותי מבפנים

                                חיפשתי מישהו דומה לי
                                שנהיה קצת מתחרים

                                חיפשתי מישהו שיביא לי
                                דברים שלא השקעתי בהם מאמצים

                                כמה אני חיפשתי
                                אוהו כמה שחיפשתי
                                לא מצאתי
                                כי נבראתי
                                חד פעמי

                                אין מישהו שיכול
                                לחיות במקומי
                                לצבוע אותי במכחול
                                לפי טעם לא שלי
                                אני בודד בעולם
                                ככה גם כולם
                                לכולנו יש תפקיד
                                אלוקים לנו אועיד

                                ובכל זאת...
                                אני חיפשתי.
                                אבל...
                                לא מצאתי.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אריה 93
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1869

                                  וּמָה אֶעֱשֶׂה
                                  וְלֹא אוּכַל
                                  לְסַפֵּר לָךְ הַכֹּל
                                  יֵשׁ אֲמִתּוֹת
                                  שֶׁקְּבוּרוֹת
                                  בְּהָרִים שֶׁל חוֹל
                                  יֶשְׁנָם פָּנִים
                                  שֶׁמּוּגַנִּים
                                  מֵאֲחוֹרֵי מַסֵּכוֹת
                                  יֵשׁ מֵהֶם
                                  שֶׁאֶחֱשֹׂף
                                  וְיֵשׁ
                                  שֶׁפָּחוֹת

                                  חדש פה... עדיין לומד את ההתנהלות
                                  תהיו עדינים

                                  אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                  אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                  כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                  אֲנִי נִשְׁבַּר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1870

                                    מה רק רציתי
                                    למה אני מרגישה מיותרת
                                    מה עשיתי
                                    למה אני נאטמת
                                    אתם אוטמים את הלב שלי
                                    גורמים לכאב שבי
                                    לגדול
                                    ליפול
                                    אני רוצה לצעוק
                                    לצעוד
                                    לברוח
                                    מהכל לשכוח
                                    למה אתם יורדים עלי
                                    למה אני לא מרגישה נאהבת
                                    מה רק רציתי
                                    חממה שעוטפת
                                    מרגישה שנאה
                                    בתוך הלב
                                    למי שאמור
                                    להיות אוהב
                                    והלב שלי נשבר
                                    ומרגיש מוזר
                                    כזר
                                    לעולם
                                    מכולם...
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • טותייייט טותיייי

                                      מה רק רציתי
                                      למה אני מרגישה מיותרת
                                      מה עשיתי
                                      למה אני נאטמת
                                      אתם אוטמים את הלב שלי
                                      גורמים לכאב שבי
                                      לגדול
                                      ליפול
                                      אני רוצה לצעוק
                                      לצעוד
                                      לברוח
                                      מהכל לשכוח
                                      למה אתם יורדים עלי
                                      למה אני לא מרגישה נאהבת
                                      מה רק רציתי
                                      חממה שעוטפת
                                      מרגישה שנאה
                                      בתוך הלב
                                      למי שאמור
                                      להיות אוהב
                                      והלב שלי נשבר
                                      ומרגיש מוזר
                                      כזר
                                      לעולם
                                      מכולם...
                                      טוהר

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      משוגעת אמיתית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1871
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שיר 5ש מנותק
                                        שיר 5ש מנותק
                                        שיר 5
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1872

                                        רוצה לשקוע
                                        מכולם לשכוח
                                        העולם אכזר
                                        ואני לבד
                                        די כבר
                                        אין כוחות
                                        נמאס לי לבכות
                                        נגמרו הדמעות
                                        מי יבין
                                        מי ישמע
                                        אני מתמודדת לגמרי לבד
                                        אין מי שאותי ינחם
                                        אין מי שבמקומי יכאב
                                        ואין מי שאותי יבין
                                        וזהו החלק הכי מכאיב
                                        כי מי יצליח לנגב את דמעותיי
                                        כשאין בכל העולם
                                        אפילו אחד שיודע
                                        שמרגיש כמוני
                                        שהעולם נגמר
                                        בשבילי, בשביל כולם.
                                        אין למה לקום
                                        חבל על הכוחות
                                        ממילא הכל יחזור כך להיות
                                        שבור, כואב, לועג לניסיונות
                                        לפחות לא נאמץ מידי את הכוחות.

                                        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                        ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                                          @ב-ב
                                          חיכינו ליום-
                                          כן זאת השעה,
                                          לחיות לא לחלום
                                          זה לא השערה....

                                          תודה שהזכרת-
                                          כי כמעט שכחנו
                                          בואו נפנה ת'מבט
                                          לאולמות שעזבנו...

                                          חחח...סתם הגבתי לך בצורת חריזה...
                                          אהבתי ממש את הכתיבה שלך!!!
                                          מרענן....וממריץ להופעות כבר...חחח

                                          E מנותק
                                          E מנותק
                                          efrat 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1873
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול