דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מא1
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1856
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
      #1857

      מחלה

      השיר הבא נכתב בפורים מתוך ה"עד דלא ידע"...

      אבא, יש לי בקשה אחת פשוטה
      עכשיו אנחנו פה, זה רק אני ואתה
      לא לחצאים בלי מחיצות
      נגמרו התירוצים, זה הזמן לרצות

      אבא, נכון שלא תמיד הכל נראה ורוד
      לפעמים ההנהגה אחרת, לתפארת
      זה ההוד זה היסוד
      כבר לא מסוגל לעמוד, אני רק חייב לגלות לך סוד

      גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
      היה קשה לדבר על זה בקול
      אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
      אז עכשיו אני יכול

      נפשי חולת אהבתך
      אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
      נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
      חבק אותי חזק קרב אותי אליך

      אז אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה
      בהראות לה נועם זיווך, אז תתחזק
      אז תתחזק ותתרפק
      והיתה לה אהבת עולם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      15
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מא1
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
        #1858

        להתחדש
        בכל יום שוב להתרגש,
        שבליבי תבער האש
        ולא אתייאש

        אביב
        פריחה מסביב,
        יש לי אבא שמקשיב
        וכל צעד לי מחשיב

        כמו בלבלוב
        כך אני בן אהוב-
        מתחיל מחדש שוב ושוב
        וזה מה שחשוב!!!🌺

        חודש טוב ומבורך!
        חודש של התחדשות, התעלות וצמיחה
        ניסי ניסים ומלאאא הצלחה!!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • שיר 5ש מנותק
          שיר 5ש מנותק
          שיר 5
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1859

          אין לי כבר כוחות
          רוצה טיפה להיות.
          את עצמי להרגיש
          בלי להרעיש
          לשבת בשקט, לחלום
          על הבית והחום
          שאני רוצה לבנות
          עניינים ברום עולם
          שבמרוץ כך נעלם
          משאיר לי אבק
          שלועג לי, נאבק
          להשאר עלי
          להדבק אלי.
          אין לי לזה זמן
          מוצאת את עצמי כבר מזמן
          מבקשת לנוח, להנפש
          לעצור את גלגל החיים
          המתיש, המהיר
          העמוס ברעשים
          שלא נותנים לך ללכת.

          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
          ופתאום אתה שוכח מי אתה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1860

            לפעמים הכל מבלבל
            ואת לא רוצה להישבר
            מרגישה חזקה בתוך הלב
            ומבחוץ מרגישה את הכאב
            הרבה שאלות ותהיות
            מה רצית רק תשובות
            הכלה ואהבה יעזרו הרבה
            אך מעט מאד שזה קורה
            וכל מה שרצית
            וכל מה שחלמת
            רק מחצית
            מימה שקיבלת
            ולמה שואלת את עצמך
            בכל לילה במיטה
            הרי רק בזכותך
            עלית במדרגה
            ואחרי כל השברים
            וכל המשברים
            את שואלת את עצמך
            למה החיים שלך
            טו מאצ מסובכים?
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1861
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מרבמ מנותק
                מרבמ מנותק
                מרב
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                #1862

                אבא,אני שלך!
                אבא,אני ביתך!
                אותך תמיד אוהב,
                אתה הוא הגדול מכולם.
                מגשים,מקשיב.
                אתה הוא מלך העולם.
                לא שרים,ולא ראשים.
                וגם לא חשובים.
                החושבים,הטועים,
                שוכחים,המכחישים.
                אתה האבא,היושב על הכסא
                השולט.
                ובעיקר אוהב...❤
                תפנו אליו הוא פנוי בכל עת.

                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • צופיה ג.צ מנותק
                  צופיה ג.צ מנותק
                  צופיה ג.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1863

                  מדינת ארץ ישראל / מ.ל.
                  לא אני כתבתי אבל הייתי חייבת לפרסם!!(כמובן יש אישור פרסום מהכותבת)

                  יש לי אלוקים
                  ויש לי תורה
                  יש לי את הארץ
                  אבל יש לי גם מדינה

                  הארץ עם אלוקים
                  המדינה עם השטן
                  הארץ של התורה
                  והמדינה בראש קטן

                  הארץ של ה'
                  והמדינה כופרת
                  הארץ של תכלית
                  והמדינה אובדת

                  הן כ"כ רחוקות אחת מהשניה
                  ארץ ישראל והמדינה שעל שמה
                  זה אמת מול שקר, כוחות מנוגדים
                  שלעולם לא יגיעו לדעות מוסכמים

                  זה חולשה מול כוח
                  רק אין את החזקים עם ההגיון והמוח
                  ניסו לשלב את השניים
                  ולא ניתן לראות שינוי בנתיים

                  ולכן המציאות נראת כמו היום
                  מלחמה בלתי פוסקת של החושך והאור
                  של אמונה מול כפירה
                  של טומאה מול טהרה

                  עד שהאור ינצח
                  כי עמ"י הוא עם הנצח
                  אז אפשר לומר על מדיניות השרץ
                  שבקיצור המדינה לקחת לי את הארץ.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • לומדת ללכתל מנותק
                    לומדת ללכתל מנותק
                    לומדת ללכת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1864

                    לכי לך

                    לכי לך בת אהובה
                    לכי לך מבית אביך
                    לכי לך, חשבי מה האמת והחובה
                    לכי לך, כי בבוץ משחקת מצאתיך.

                    לכי לך בת יקרה
                    לכי לך ממולדתך
                    לכי לך מהרגלייך
                    לכי לך מכל מה שאהבה נפשך.

                    לכי לך בת של מלך
                    לכי לך אל הדרך
                    לכי לך לכביש, לשביל ולהר
                    לכי לך כי בך המלך בחר.

                    לכי לך משם בת קרובה
                    לכי לך ותזכי לרבבה
                    לכי לך ממדבר ערבה.
                    "יצאתי אבי, כי בך נפשי אהבה"
                    "לקראתך אני בא", שמעתי בת קול משיבה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • לומדת ללכתל מנותק
                      לומדת ללכתל מנותק
                      לומדת ללכת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1865
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • עופר האייליםע מנותק
                        עופר האייליםע מנותק
                        עופר האיילים
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                        #1866

                        הם גורמים לי להרגיש
                        כזאת'י נחותה
                        לידם אני כבר
                        לא כל כך שווה
                        הרמה שם מעלי
                        הרף עולה למעלה
                        לא מתחשב בגיל
                        שם הכישרון שלי
                        הוא עוד אחד
                        רגיל
                        מנסה את מזלי
                        מתחרטת על הרגע
                        נתקלת לראשונה
                        במשוב כזה פוגע
                        בניסיון השני
                        נחתמת החלטה
                        לשם כבר לא חוזרת
                        למקום שונה פונה
                        לסביבה אחרת
                        שבאמת מעריכה

                        "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1867

                          בס"ד

                          לא רצה לאכזב, רצה להראות
                          שהוא חזק כמו זאב.
                          והנסיונות שהוא עובר,
                          לא ישברו אותו כל כך מהר.
                          הוא ניסה להתגבר,
                          הרי הבטיח כבר שלא ישבר.

                          אבל זה בא וקרס,
                          כמו מעשה קונדס .
                          לא בשליטה,
                          אלא מעומס בשגרה.

                          הוא מתחנן שיביאו לו הזדמנויות,
                          למצוא תעצמו מחדש.
                          וגם אם לא יבחר בטוב שקיים,
                          תניחו לו.
                          הוא עוד ימצא את מקומו בעולם....
                          🙏🙏🙏

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • ע מנותק
                            ע מנותק
                            עדיין לבד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1868

                            חיפשתי את האמת שלי
                            בלב של אחרים

                            חיפשתי מישהו שיבין אותי
                            וישנה אותי מבפנים

                            חיפשתי מישהו דומה לי
                            שנהיה קצת מתחרים

                            חיפשתי מישהו שיביא לי
                            דברים שלא השקעתי בהם מאמצים

                            כמה אני חיפשתי
                            אוהו כמה שחיפשתי
                            לא מצאתי
                            כי נבראתי
                            חד פעמי

                            אין מישהו שיכול
                            לחיות במקומי
                            לצבוע אותי במכחול
                            לפי טעם לא שלי
                            אני בודד בעולם
                            ככה גם כולם
                            לכולנו יש תפקיד
                            אלוקים לנו אועיד

                            ובכל זאת...
                            אני חיפשתי.
                            אבל...
                            לא מצאתי.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            13
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אריה 93
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1869

                              וּמָה אֶעֱשֶׂה
                              וְלֹא אוּכַל
                              לְסַפֵּר לָךְ הַכֹּל
                              יֵשׁ אֲמִתּוֹת
                              שֶׁקְּבוּרוֹת
                              בְּהָרִים שֶׁל חוֹל
                              יֶשְׁנָם פָּנִים
                              שֶׁמּוּגַנִּים
                              מֵאֲחוֹרֵי מַסֵּכוֹת
                              יֵשׁ מֵהֶם
                              שֶׁאֶחֱשֹׂף
                              וְיֵשׁ
                              שֶׁפָּחוֹת

                              חדש פה... עדיין לומד את ההתנהלות
                              תהיו עדינים

                              אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                              אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                              כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                              אֲנִי נִשְׁבַּר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1870

                                מה רק רציתי
                                למה אני מרגישה מיותרת
                                מה עשיתי
                                למה אני נאטמת
                                אתם אוטמים את הלב שלי
                                גורמים לכאב שבי
                                לגדול
                                ליפול
                                אני רוצה לצעוק
                                לצעוד
                                לברוח
                                מהכל לשכוח
                                למה אתם יורדים עלי
                                למה אני לא מרגישה נאהבת
                                מה רק רציתי
                                חממה שעוטפת
                                מרגישה שנאה
                                בתוך הלב
                                למי שאמור
                                להיות אוהב
                                והלב שלי נשבר
                                ומרגיש מוזר
                                כזר
                                לעולם
                                מכולם...
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • טותייייט טותיייי

                                  מה רק רציתי
                                  למה אני מרגישה מיותרת
                                  מה עשיתי
                                  למה אני נאטמת
                                  אתם אוטמים את הלב שלי
                                  גורמים לכאב שבי
                                  לגדול
                                  ליפול
                                  אני רוצה לצעוק
                                  לצעוד
                                  לברוח
                                  מהכל לשכוח
                                  למה אתם יורדים עלי
                                  למה אני לא מרגישה נאהבת
                                  מה רק רציתי
                                  חממה שעוטפת
                                  מרגישה שנאה
                                  בתוך הלב
                                  למי שאמור
                                  להיות אוהב
                                  והלב שלי נשבר
                                  ומרגיש מוזר
                                  כזר
                                  לעולם
                                  מכולם...
                                  טוהר

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  משוגעת אמיתית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1871
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1872

                                    רוצה לשקוע
                                    מכולם לשכוח
                                    העולם אכזר
                                    ואני לבד
                                    די כבר
                                    אין כוחות
                                    נמאס לי לבכות
                                    נגמרו הדמעות
                                    מי יבין
                                    מי ישמע
                                    אני מתמודדת לגמרי לבד
                                    אין מי שאותי ינחם
                                    אין מי שבמקומי יכאב
                                    ואין מי שאותי יבין
                                    וזהו החלק הכי מכאיב
                                    כי מי יצליח לנגב את דמעותיי
                                    כשאין בכל העולם
                                    אפילו אחד שיודע
                                    שמרגיש כמוני
                                    שהעולם נגמר
                                    בשבילי, בשביל כולם.
                                    אין למה לקום
                                    חבל על הכוחות
                                    ממילא הכל יחזור כך להיות
                                    שבור, כואב, לועג לניסיונות
                                    לפחות לא נאמץ מידי את הכוחות.

                                    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                    ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      @ב-ב
                                      חיכינו ליום-
                                      כן זאת השעה,
                                      לחיות לא לחלום
                                      זה לא השערה....

                                      תודה שהזכרת-
                                      כי כמעט שכחנו
                                      בואו נפנה ת'מבט
                                      לאולמות שעזבנו...

                                      חחח...סתם הגבתי לך בצורת חריזה...
                                      אהבתי ממש את הכתיבה שלך!!!
                                      מרענן....וממריץ להופעות כבר...חחח

                                      E מנותק
                                      E מנותק
                                      efrat 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1873
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        צופה מהצד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופה מהצד
                                        #1874

                                        טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
                                        רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
                                        אז בקיצער תרחמו...

                                        שקט מוזר של לילה אפל
                                        כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
                                        יללות של חתולים מתוך הערפל
                                        יש מין תחושה של משהו לא מורגש

                                        עולם שלם רודף אחרי עצמו
                                        רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
                                        במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
                                        אכזבה ושוב פעם אכזבה

                                        ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
                                        מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
                                        והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
                                        וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

                                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        17
                                        • צ צופה מהצד

                                          טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
                                          רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
                                          אז בקיצער תרחמו...

                                          שקט מוזר של לילה אפל
                                          כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
                                          יללות של חתולים מתוך הערפל
                                          יש מין תחושה של משהו לא מורגש

                                          עולם שלם רודף אחרי עצמו
                                          רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
                                          במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
                                          אכזבה ושוב פעם אכזבה

                                          ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
                                          מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
                                          והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
                                          וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          shoval
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1875

                                          איכה ישבה בדד
                                          לא מפסיקה לבקש
                                          שמישהו שם למעלה
                                          יציץ, זה מתבקש

                                          כבר שנים שהיא מחכה לו
                                          לא יודעת עד מתי
                                          יבוא הניתוק
                                          יחתןך בבשר החי

                                          זה בא והולך
                                          חלק ממנה שוב מתלכלך
                                          הכצעקתה?
                                          ארדה נא
                                          ואראה...

                                          אתה מתחבא
                                          משחק איתי תופסת
                                          עד שקצת נגעתי
                                          נפלתי שוב מובסת
                                          קח עליי פיקוד
                                          תן לי קצת מיקוד
                                          שהחלק שלך לא ילך לאיבוד

                                          ליבי מתמלא
                                          מהשקט הזה
                                          שהצלחתי לגנוב לרגע
                                          אתה ואני
                                          נראה לי קצת לוליני
                                          ששוב פעם אשכח
                                          את הרגע
                                          תן לי יד
                                          כי אני לא לבד
                                          אל תסתר
                                          פניך.

                                          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול