דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משורר מבולבלמ מנותק
    משורר מבולבלמ מנותק
    משורר מבולבל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
    #1857

    מחלה

    השיר הבא נכתב בפורים מתוך ה"עד דלא ידע"...

    אבא, יש לי בקשה אחת פשוטה
    עכשיו אנחנו פה, זה רק אני ואתה
    לא לחצאים בלי מחיצות
    נגמרו התירוצים, זה הזמן לרצות

    אבא, נכון שלא תמיד הכל נראה ורוד
    לפעמים ההנהגה אחרת, לתפארת
    זה ההוד זה היסוד
    כבר לא מסוגל לעמוד, אני רק חייב לגלות לך סוד

    גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
    היה קשה לדבר על זה בקול
    אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
    אז עכשיו אני יכול

    נפשי חולת אהבתך
    אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
    נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
    חבק אותי חזק קרב אותי אליך

    אז אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה
    בהראות לה נועם זיווך, אז תתחזק
    אז תתחזק ותתרפק
    והיתה לה אהבת עולם

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    15
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מא1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
      #1858

      להתחדש
      בכל יום שוב להתרגש,
      שבליבי תבער האש
      ולא אתייאש

      אביב
      פריחה מסביב,
      יש לי אבא שמקשיב
      וכל צעד לי מחשיב

      כמו בלבלוב
      כך אני בן אהוב-
      מתחיל מחדש שוב ושוב
      וזה מה שחשוב!!!🌺

      חודש טוב ומבורך!
      חודש של התחדשות, התעלות וצמיחה
      ניסי ניסים ומלאאא הצלחה!!!

      משפט לחיים-💕
      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • שיר 5ש מנותק
        שיר 5ש מנותק
        שיר 5
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1859

        אין לי כבר כוחות
        רוצה טיפה להיות.
        את עצמי להרגיש
        בלי להרעיש
        לשבת בשקט, לחלום
        על הבית והחום
        שאני רוצה לבנות
        עניינים ברום עולם
        שבמרוץ כך נעלם
        משאיר לי אבק
        שלועג לי, נאבק
        להשאר עלי
        להדבק אלי.
        אין לי לזה זמן
        מוצאת את עצמי כבר מזמן
        מבקשת לנוח, להנפש
        לעצור את גלגל החיים
        המתיש, המהיר
        העמוס ברעשים
        שלא נותנים לך ללכת.

        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
        ופתאום אתה שוכח מי אתה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1860

          לפעמים הכל מבלבל
          ואת לא רוצה להישבר
          מרגישה חזקה בתוך הלב
          ומבחוץ מרגישה את הכאב
          הרבה שאלות ותהיות
          מה רצית רק תשובות
          הכלה ואהבה יעזרו הרבה
          אך מעט מאד שזה קורה
          וכל מה שרצית
          וכל מה שחלמת
          רק מחצית
          מימה שקיבלת
          ולמה שואלת את עצמך
          בכל לילה במיטה
          הרי רק בזכותך
          עלית במדרגה
          ואחרי כל השברים
          וכל המשברים
          את שואלת את עצמך
          למה החיים שלך
          טו מאצ מסובכים?
          טוהר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1861
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מרבמ מנותק
              מרבמ מנותק
              מרב
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
              #1862

              אבא,אני שלך!
              אבא,אני ביתך!
              אותך תמיד אוהב,
              אתה הוא הגדול מכולם.
              מגשים,מקשיב.
              אתה הוא מלך העולם.
              לא שרים,ולא ראשים.
              וגם לא חשובים.
              החושבים,הטועים,
              שוכחים,המכחישים.
              אתה האבא,היושב על הכסא
              השולט.
              ובעיקר אוהב...❤
              תפנו אליו הוא פנוי בכל עת.

              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • צופיה ג.צ מנותק
                צופיה ג.צ מנותק
                צופיה ג.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1863

                מדינת ארץ ישראל / מ.ל.
                לא אני כתבתי אבל הייתי חייבת לפרסם!!(כמובן יש אישור פרסום מהכותבת)

                יש לי אלוקים
                ויש לי תורה
                יש לי את הארץ
                אבל יש לי גם מדינה

                הארץ עם אלוקים
                המדינה עם השטן
                הארץ של התורה
                והמדינה בראש קטן

                הארץ של ה'
                והמדינה כופרת
                הארץ של תכלית
                והמדינה אובדת

                הן כ"כ רחוקות אחת מהשניה
                ארץ ישראל והמדינה שעל שמה
                זה אמת מול שקר, כוחות מנוגדים
                שלעולם לא יגיעו לדעות מוסכמים

                זה חולשה מול כוח
                רק אין את החזקים עם ההגיון והמוח
                ניסו לשלב את השניים
                ולא ניתן לראות שינוי בנתיים

                ולכן המציאות נראת כמו היום
                מלחמה בלתי פוסקת של החושך והאור
                של אמונה מול כפירה
                של טומאה מול טהרה

                עד שהאור ינצח
                כי עמ"י הוא עם הנצח
                אז אפשר לומר על מדיניות השרץ
                שבקיצור המדינה לקחת לי את הארץ.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • לומדת ללכתל מנותק
                  לומדת ללכתל מנותק
                  לומדת ללכת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1864

                  לכי לך

                  לכי לך בת אהובה
                  לכי לך מבית אביך
                  לכי לך, חשבי מה האמת והחובה
                  לכי לך, כי בבוץ משחקת מצאתיך.

                  לכי לך בת יקרה
                  לכי לך ממולדתך
                  לכי לך מהרגלייך
                  לכי לך מכל מה שאהבה נפשך.

                  לכי לך בת של מלך
                  לכי לך אל הדרך
                  לכי לך לכביש, לשביל ולהר
                  לכי לך כי בך המלך בחר.

                  לכי לך משם בת קרובה
                  לכי לך ותזכי לרבבה
                  לכי לך ממדבר ערבה.
                  "יצאתי אבי, כי בך נפשי אהבה"
                  "לקראתך אני בא", שמעתי בת קול משיבה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • לומדת ללכתל מנותק
                    לומדת ללכתל מנותק
                    לומדת ללכת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1865
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • עופר האייליםע מנותק
                      עופר האייליםע מנותק
                      עופר האיילים
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                      #1866

                      הם גורמים לי להרגיש
                      כזאת'י נחותה
                      לידם אני כבר
                      לא כל כך שווה
                      הרמה שם מעלי
                      הרף עולה למעלה
                      לא מתחשב בגיל
                      שם הכישרון שלי
                      הוא עוד אחד
                      רגיל
                      מנסה את מזלי
                      מתחרטת על הרגע
                      נתקלת לראשונה
                      במשוב כזה פוגע
                      בניסיון השני
                      נחתמת החלטה
                      לשם כבר לא חוזרת
                      למקום שונה פונה
                      לסביבה אחרת
                      שבאמת מעריכה

                      "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1867

                        בס"ד

                        לא רצה לאכזב, רצה להראות
                        שהוא חזק כמו זאב.
                        והנסיונות שהוא עובר,
                        לא ישברו אותו כל כך מהר.
                        הוא ניסה להתגבר,
                        הרי הבטיח כבר שלא ישבר.

                        אבל זה בא וקרס,
                        כמו מעשה קונדס .
                        לא בשליטה,
                        אלא מעומס בשגרה.

                        הוא מתחנן שיביאו לו הזדמנויות,
                        למצוא תעצמו מחדש.
                        וגם אם לא יבחר בטוב שקיים,
                        תניחו לו.
                        הוא עוד ימצא את מקומו בעולם....
                        🙏🙏🙏

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • ע מנותק
                          ע מנותק
                          עדיין לבד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1868

                          חיפשתי את האמת שלי
                          בלב של אחרים

                          חיפשתי מישהו שיבין אותי
                          וישנה אותי מבפנים

                          חיפשתי מישהו דומה לי
                          שנהיה קצת מתחרים

                          חיפשתי מישהו שיביא לי
                          דברים שלא השקעתי בהם מאמצים

                          כמה אני חיפשתי
                          אוהו כמה שחיפשתי
                          לא מצאתי
                          כי נבראתי
                          חד פעמי

                          אין מישהו שיכול
                          לחיות במקומי
                          לצבוע אותי במכחול
                          לפי טעם לא שלי
                          אני בודד בעולם
                          ככה גם כולם
                          לכולנו יש תפקיד
                          אלוקים לנו אועיד

                          ובכל זאת...
                          אני חיפשתי.
                          אבל...
                          לא מצאתי.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אריה 93
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1869

                            וּמָה אֶעֱשֶׂה
                            וְלֹא אוּכַל
                            לְסַפֵּר לָךְ הַכֹּל
                            יֵשׁ אֲמִתּוֹת
                            שֶׁקְּבוּרוֹת
                            בְּהָרִים שֶׁל חוֹל
                            יֶשְׁנָם פָּנִים
                            שֶׁמּוּגַנִּים
                            מֵאֲחוֹרֵי מַסֵּכוֹת
                            יֵשׁ מֵהֶם
                            שֶׁאֶחֱשֹׂף
                            וְיֵשׁ
                            שֶׁפָּחוֹת

                            חדש פה... עדיין לומד את ההתנהלות
                            תהיו עדינים

                            אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                            אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                            כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                            אֲנִי נִשְׁבַּר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1870

                              מה רק רציתי
                              למה אני מרגישה מיותרת
                              מה עשיתי
                              למה אני נאטמת
                              אתם אוטמים את הלב שלי
                              גורמים לכאב שבי
                              לגדול
                              ליפול
                              אני רוצה לצעוק
                              לצעוד
                              לברוח
                              מהכל לשכוח
                              למה אתם יורדים עלי
                              למה אני לא מרגישה נאהבת
                              מה רק רציתי
                              חממה שעוטפת
                              מרגישה שנאה
                              בתוך הלב
                              למי שאמור
                              להיות אוהב
                              והלב שלי נשבר
                              ומרגיש מוזר
                              כזר
                              לעולם
                              מכולם...
                              טוהר

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • טותייייט טותיייי

                                מה רק רציתי
                                למה אני מרגישה מיותרת
                                מה עשיתי
                                למה אני נאטמת
                                אתם אוטמים את הלב שלי
                                גורמים לכאב שבי
                                לגדול
                                ליפול
                                אני רוצה לצעוק
                                לצעוד
                                לברוח
                                מהכל לשכוח
                                למה אתם יורדים עלי
                                למה אני לא מרגישה נאהבת
                                מה רק רציתי
                                חממה שעוטפת
                                מרגישה שנאה
                                בתוך הלב
                                למי שאמור
                                להיות אוהב
                                והלב שלי נשבר
                                ומרגיש מוזר
                                כזר
                                לעולם
                                מכולם...
                                טוהר

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משוגעת אמיתית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1871
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שיר 5ש מנותק
                                  שיר 5ש מנותק
                                  שיר 5
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1872

                                  רוצה לשקוע
                                  מכולם לשכוח
                                  העולם אכזר
                                  ואני לבד
                                  די כבר
                                  אין כוחות
                                  נמאס לי לבכות
                                  נגמרו הדמעות
                                  מי יבין
                                  מי ישמע
                                  אני מתמודדת לגמרי לבד
                                  אין מי שאותי ינחם
                                  אין מי שבמקומי יכאב
                                  ואין מי שאותי יבין
                                  וזהו החלק הכי מכאיב
                                  כי מי יצליח לנגב את דמעותיי
                                  כשאין בכל העולם
                                  אפילו אחד שיודע
                                  שמרגיש כמוני
                                  שהעולם נגמר
                                  בשבילי, בשביל כולם.
                                  אין למה לקום
                                  חבל על הכוחות
                                  ממילא הכל יחזור כך להיות
                                  שבור, כואב, לועג לניסיונות
                                  לפחות לא נאמץ מידי את הכוחות.

                                  כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                  ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                                    @ב-ב
                                    חיכינו ליום-
                                    כן זאת השעה,
                                    לחיות לא לחלום
                                    זה לא השערה....

                                    תודה שהזכרת-
                                    כי כמעט שכחנו
                                    בואו נפנה ת'מבט
                                    לאולמות שעזבנו...

                                    חחח...סתם הגבתי לך בצורת חריזה...
                                    אהבתי ממש את הכתיבה שלך!!!
                                    מרענן....וממריץ להופעות כבר...חחח

                                    E מנותק
                                    E מנותק
                                    efrat 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1873
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צ מנותק
                                      צ מנותק
                                      צופה מהצד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופה מהצד
                                      #1874

                                      טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
                                      רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
                                      אז בקיצער תרחמו...

                                      שקט מוזר של לילה אפל
                                      כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
                                      יללות של חתולים מתוך הערפל
                                      יש מין תחושה של משהו לא מורגש

                                      עולם שלם רודף אחרי עצמו
                                      רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
                                      במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
                                      אכזבה ושוב פעם אכזבה

                                      ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
                                      מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
                                      והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
                                      וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      17
                                      • צ צופה מהצד

                                        טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
                                        רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
                                        אז בקיצער תרחמו...

                                        שקט מוזר של לילה אפל
                                        כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
                                        יללות של חתולים מתוך הערפל
                                        יש מין תחושה של משהו לא מורגש

                                        עולם שלם רודף אחרי עצמו
                                        רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
                                        במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
                                        אכזבה ושוב פעם אכזבה

                                        ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
                                        מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
                                        והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
                                        וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        shoval
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1875

                                        איכה ישבה בדד
                                        לא מפסיקה לבקש
                                        שמישהו שם למעלה
                                        יציץ, זה מתבקש

                                        כבר שנים שהיא מחכה לו
                                        לא יודעת עד מתי
                                        יבוא הניתוק
                                        יחתןך בבשר החי

                                        זה בא והולך
                                        חלק ממנה שוב מתלכלך
                                        הכצעקתה?
                                        ארדה נא
                                        ואראה...

                                        אתה מתחבא
                                        משחק איתי תופסת
                                        עד שקצת נגעתי
                                        נפלתי שוב מובסת
                                        קח עליי פיקוד
                                        תן לי קצת מיקוד
                                        שהחלק שלך לא ילך לאיבוד

                                        ליבי מתמלא
                                        מהשקט הזה
                                        שהצלחתי לגנוב לרגע
                                        אתה ואני
                                        נראה לי קצת לוליני
                                        ששוב פעם אשכח
                                        את הרגע
                                        תן לי יד
                                        כי אני לא לבד
                                        אל תסתר
                                        פניך.

                                        .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1876
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול