דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרבמ מנותק
    מרבמ מנותק
    מרב
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
    #1862

    אבא,אני שלך!
    אבא,אני ביתך!
    אותך תמיד אוהב,
    אתה הוא הגדול מכולם.
    מגשים,מקשיב.
    אתה הוא מלך העולם.
    לא שרים,ולא ראשים.
    וגם לא חשובים.
    החושבים,הטועים,
    שוכחים,המכחישים.
    אתה האבא,היושב על הכסא
    השולט.
    ובעיקר אוהב...❤
    תפנו אליו הוא פנוי בכל עת.

    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • צופיה ג.צ מנותק
      צופיה ג.צ מנותק
      צופיה ג.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1863

      מדינת ארץ ישראל / מ.ל.
      לא אני כתבתי אבל הייתי חייבת לפרסם!!(כמובן יש אישור פרסום מהכותבת)

      יש לי אלוקים
      ויש לי תורה
      יש לי את הארץ
      אבל יש לי גם מדינה

      הארץ עם אלוקים
      המדינה עם השטן
      הארץ של התורה
      והמדינה בראש קטן

      הארץ של ה'
      והמדינה כופרת
      הארץ של תכלית
      והמדינה אובדת

      הן כ"כ רחוקות אחת מהשניה
      ארץ ישראל והמדינה שעל שמה
      זה אמת מול שקר, כוחות מנוגדים
      שלעולם לא יגיעו לדעות מוסכמים

      זה חולשה מול כוח
      רק אין את החזקים עם ההגיון והמוח
      ניסו לשלב את השניים
      ולא ניתן לראות שינוי בנתיים

      ולכן המציאות נראת כמו היום
      מלחמה בלתי פוסקת של החושך והאור
      של אמונה מול כפירה
      של טומאה מול טהרה

      עד שהאור ינצח
      כי עמ"י הוא עם הנצח
      אז אפשר לומר על מדיניות השרץ
      שבקיצור המדינה לקחת לי את הארץ.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • לומדת ללכתל מנותק
        לומדת ללכתל מנותק
        לומדת ללכת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1864

        לכי לך

        לכי לך בת אהובה
        לכי לך מבית אביך
        לכי לך, חשבי מה האמת והחובה
        לכי לך, כי בבוץ משחקת מצאתיך.

        לכי לך בת יקרה
        לכי לך ממולדתך
        לכי לך מהרגלייך
        לכי לך מכל מה שאהבה נפשך.

        לכי לך בת של מלך
        לכי לך אל הדרך
        לכי לך לכביש, לשביל ולהר
        לכי לך כי בך המלך בחר.

        לכי לך משם בת קרובה
        לכי לך ותזכי לרבבה
        לכי לך ממדבר ערבה.
        "יצאתי אבי, כי בך נפשי אהבה"
        "לקראתך אני בא", שמעתי בת קול משיבה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • לומדת ללכתל מנותק
          לומדת ללכתל מנותק
          לומדת ללכת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1865
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • עופר האייליםע מנותק
            עופר האייליםע מנותק
            עופר האיילים
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
            #1866

            הם גורמים לי להרגיש
            כזאת'י נחותה
            לידם אני כבר
            לא כל כך שווה
            הרמה שם מעלי
            הרף עולה למעלה
            לא מתחשב בגיל
            שם הכישרון שלי
            הוא עוד אחד
            רגיל
            מנסה את מזלי
            מתחרטת על הרגע
            נתקלת לראשונה
            במשוב כזה פוגע
            בניסיון השני
            נחתמת החלטה
            לשם כבר לא חוזרת
            למקום שונה פונה
            לסביבה אחרת
            שבאמת מעריכה

            "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1867

              בס"ד

              לא רצה לאכזב, רצה להראות
              שהוא חזק כמו זאב.
              והנסיונות שהוא עובר,
              לא ישברו אותו כל כך מהר.
              הוא ניסה להתגבר,
              הרי הבטיח כבר שלא ישבר.

              אבל זה בא וקרס,
              כמו מעשה קונדס .
              לא בשליטה,
              אלא מעומס בשגרה.

              הוא מתחנן שיביאו לו הזדמנויות,
              למצוא תעצמו מחדש.
              וגם אם לא יבחר בטוב שקיים,
              תניחו לו.
              הוא עוד ימצא את מקומו בעולם....
              🙏🙏🙏

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • ע מנותק
                ע מנותק
                עדיין לבד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1868

                חיפשתי את האמת שלי
                בלב של אחרים

                חיפשתי מישהו שיבין אותי
                וישנה אותי מבפנים

                חיפשתי מישהו דומה לי
                שנהיה קצת מתחרים

                חיפשתי מישהו שיביא לי
                דברים שלא השקעתי בהם מאמצים

                כמה אני חיפשתי
                אוהו כמה שחיפשתי
                לא מצאתי
                כי נבראתי
                חד פעמי

                אין מישהו שיכול
                לחיות במקומי
                לצבוע אותי במכחול
                לפי טעם לא שלי
                אני בודד בעולם
                ככה גם כולם
                לכולנו יש תפקיד
                אלוקים לנו אועיד

                ובכל זאת...
                אני חיפשתי.
                אבל...
                לא מצאתי.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אריה 93
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1869

                  וּמָה אֶעֱשֶׂה
                  וְלֹא אוּכַל
                  לְסַפֵּר לָךְ הַכֹּל
                  יֵשׁ אֲמִתּוֹת
                  שֶׁקְּבוּרוֹת
                  בְּהָרִים שֶׁל חוֹל
                  יֶשְׁנָם פָּנִים
                  שֶׁמּוּגַנִּים
                  מֵאֲחוֹרֵי מַסֵּכוֹת
                  יֵשׁ מֵהֶם
                  שֶׁאֶחֱשֹׂף
                  וְיֵשׁ
                  שֶׁפָּחוֹת

                  חדש פה... עדיין לומד את ההתנהלות
                  תהיו עדינים

                  אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                  אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                  כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                  אֲנִי נִשְׁבַּר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1870

                    מה רק רציתי
                    למה אני מרגישה מיותרת
                    מה עשיתי
                    למה אני נאטמת
                    אתם אוטמים את הלב שלי
                    גורמים לכאב שבי
                    לגדול
                    ליפול
                    אני רוצה לצעוק
                    לצעוד
                    לברוח
                    מהכל לשכוח
                    למה אתם יורדים עלי
                    למה אני לא מרגישה נאהבת
                    מה רק רציתי
                    חממה שעוטפת
                    מרגישה שנאה
                    בתוך הלב
                    למי שאמור
                    להיות אוהב
                    והלב שלי נשבר
                    ומרגיש מוזר
                    כזר
                    לעולם
                    מכולם...
                    טוהר

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • טותייייט טותיייי

                      מה רק רציתי
                      למה אני מרגישה מיותרת
                      מה עשיתי
                      למה אני נאטמת
                      אתם אוטמים את הלב שלי
                      גורמים לכאב שבי
                      לגדול
                      ליפול
                      אני רוצה לצעוק
                      לצעוד
                      לברוח
                      מהכל לשכוח
                      למה אתם יורדים עלי
                      למה אני לא מרגישה נאהבת
                      מה רק רציתי
                      חממה שעוטפת
                      מרגישה שנאה
                      בתוך הלב
                      למי שאמור
                      להיות אוהב
                      והלב שלי נשבר
                      ומרגיש מוזר
                      כזר
                      לעולם
                      מכולם...
                      טוהר

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      משוגעת אמיתית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1871
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שיר 5ש מנותק
                        שיר 5ש מנותק
                        שיר 5
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1872

                        רוצה לשקוע
                        מכולם לשכוח
                        העולם אכזר
                        ואני לבד
                        די כבר
                        אין כוחות
                        נמאס לי לבכות
                        נגמרו הדמעות
                        מי יבין
                        מי ישמע
                        אני מתמודדת לגמרי לבד
                        אין מי שאותי ינחם
                        אין מי שבמקומי יכאב
                        ואין מי שאותי יבין
                        וזהו החלק הכי מכאיב
                        כי מי יצליח לנגב את דמעותיי
                        כשאין בכל העולם
                        אפילו אחד שיודע
                        שמרגיש כמוני
                        שהעולם נגמר
                        בשבילי, בשביל כולם.
                        אין למה לקום
                        חבל על הכוחות
                        ממילא הכל יחזור כך להיות
                        שבור, כואב, לועג לניסיונות
                        לפחות לא נאמץ מידי את הכוחות.

                        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                        ופתאום אתה שוכח מי אתה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                          @ב-ב
                          חיכינו ליום-
                          כן זאת השעה,
                          לחיות לא לחלום
                          זה לא השערה....

                          תודה שהזכרת-
                          כי כמעט שכחנו
                          בואו נפנה ת'מבט
                          לאולמות שעזבנו...

                          חחח...סתם הגבתי לך בצורת חריזה...
                          אהבתי ממש את הכתיבה שלך!!!
                          מרענן....וממריץ להופעות כבר...חחח

                          E מנותק
                          E מנותק
                          efrat 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1873
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צ מנותק
                            צ מנותק
                            צופה מהצד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופה מהצד
                            #1874

                            טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
                            רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
                            אז בקיצער תרחמו...

                            שקט מוזר של לילה אפל
                            כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
                            יללות של חתולים מתוך הערפל
                            יש מין תחושה של משהו לא מורגש

                            עולם שלם רודף אחרי עצמו
                            רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
                            במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
                            אכזבה ושוב פעם אכזבה

                            ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
                            מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
                            והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
                            וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

                            S תגובה 1 תגובה אחרונה
                            17
                            • צ צופה מהצד

                              טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
                              רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
                              אז בקיצער תרחמו...

                              שקט מוזר של לילה אפל
                              כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
                              יללות של חתולים מתוך הערפל
                              יש מין תחושה של משהו לא מורגש

                              עולם שלם רודף אחרי עצמו
                              רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
                              במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
                              אכזבה ושוב פעם אכזבה

                              ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
                              מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
                              והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
                              וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

                              S מנותק
                              S מנותק
                              shoval
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1875

                              איכה ישבה בדד
                              לא מפסיקה לבקש
                              שמישהו שם למעלה
                              יציץ, זה מתבקש

                              כבר שנים שהיא מחכה לו
                              לא יודעת עד מתי
                              יבוא הניתוק
                              יחתןך בבשר החי

                              זה בא והולך
                              חלק ממנה שוב מתלכלך
                              הכצעקתה?
                              ארדה נא
                              ואראה...

                              אתה מתחבא
                              משחק איתי תופסת
                              עד שקצת נגעתי
                              נפלתי שוב מובסת
                              קח עליי פיקוד
                              תן לי קצת מיקוד
                              שהחלק שלך לא ילך לאיבוד

                              ליבי מתמלא
                              מהשקט הזה
                              שהצלחתי לגנוב לרגע
                              אתה ואני
                              נראה לי קצת לוליני
                              ששוב פעם אשכח
                              את הרגע
                              תן לי יד
                              כי אני לא לבד
                              אל תסתר
                              פניך.

                              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1876
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1877

                                  לא שלי

                                  וככה, הם יצאו
                                  בחטף
                                  בבהילות

                                  בן רגע, נפרצו
                                  חומות עד
                                  של גלות

                                  סוגרי בריח, לא
                                  עכבו
                                  כשנשמע לו
                                  קול התור

                                  שברי ספיקות,
                                  התמוססו
                                  שקעו להן
                                  בימי יאור

                                  צידה? הוי, לא
                                  עשו
                                  מי פלל
                                  אֶל סל לצרור

                                  וככה, הם יצאו
                                  כי רץ העם
                                  מן הבור

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • ton1999T מנותק
                                    ton1999T מנותק
                                    ton1999
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1878

                                    טיפה של מלח נשרה,
                                    פעימת לב בודדה,
                                    סדק מתוק,
                                    מסכה,
                                    זה לא בסדר,
                                    לחישה...

                                    אין מי שישמע,
                                    נהמה חרישית,
                                    נשימה,
                                    שקט חותך ,
                                    דממה,
                                    סוד קטן מהלבנה,
                                    "הכל עוד יסדר לך ילדה"
                                    הבטחה.

                                    ט.כ

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1879

                                      בס"ד

                                      תמיד חלמתי להיות מוצלח,
                                      אבל לעצמי אנ'לא אסלח.
                                      במקום להתקדם קדימה,
                                      אני נשאר בסוף בתוך הדילמה...

                                      והשגרה נוסעת מהר,
                                      ואני נשאר מאחור.
                                      הלב שלי לא ממהר,
                                      'הזמן יעשה את שלו', הוא תמיד אומר...

                                      ואני פה, עומד מול כולם,
                                      כל אחד חושב הוא מושלם.
                                      על כל דבר משלמים בעולם,
                                      כל בן אדם מלמעלה מצולם...

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        #1880

                                        #מצה עם חורים#
                                        .

                                        מיציתי כבר את הכאב,
                                        אולי אני אנסה את השמחה.
                                        למדתי כבר את השיעור.
                                        אז למה לחזור להתחלה.

                                        מתחילה ונופלת,
                                        מרגישה באיזה סרט.
                                        מכניסה וסוגרת.
                                        בדם על המצה חורטת.

                                        הלב שלי החמיץ,
                                        הוא נשאר יותר מהזמן.
                                        אל תשחק אותה מעריץ.
                                        בעוד שבשקר אתה מאומן.

                                        מסננת רוע מהחורים,
                                        מכסה אותם בפלסטרים.
                                        אל תשימו עלי פילטרים,
                                        מיציתי כבר את הצנזורים.

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • שיר נולדש מנותק
                                          שיר נולדש מנותק
                                          שיר נולד
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                                          #1881

                                          face to face

                                          המלאכים מלמעלה בוכים,
                                          אותנו הם מנחמים,
                                          צדיקים קדושים
                                          אליהם מצטרפים
                                          וגשמים של דמעות יורדים.

                                          גלות מתמשכת
                                          צרה רודפת
                                          מה כבר נדרש מאיתנו?
                                          רק פיסת אמונה
                                          להדליק לב, נשמה
                                          ומשיח עוד יבוא בזמנינו.

                                          איך כל רגע הוא בא ורומז,
                                          איך כל פעם אני לא תופס,
                                          במה להתעלות
                                          ואיזה כוונות
                                          יש בצרות שבאות.

                                          אנא אלוקי,
                                          גלה לי נסתרות,
                                          אנא אלוקי,
                                          חזק יתומים ואלמנות
                                          קרע רוע גזר דיננו
                                          והבא במהרה משיח צדקינו.

                                          -אנא אלוקי, די לבכיות ולצרות-

                                          מלאכים בשמים
                                          בוכים מלמעלה
                                          רואים אנשים
                                          מבכים מלמטה,

                                          הם רואים את כל התמונה
                                          ואנו פחות מבינים ת'סיבה
                                          אבל יום יבוא ומשיח יופיע
                                          וברגע נבין הכל במפתיע
                                          ושוב נתאחד
                                          ונחזור להדד
                                          את שם ה' בעולם.
                                          /
                                          אנו מתחננים,
                                          רוצים לראות
                                          ולחזות בתחיית המתים
                                          עיניים שורפות ומקוות
                                          בבנית מקדשך לעולמים

                                          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול