דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע מנותק
    ע מנותק
    עדיין לבד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1868

    חיפשתי את האמת שלי
    בלב של אחרים

    חיפשתי מישהו שיבין אותי
    וישנה אותי מבפנים

    חיפשתי מישהו דומה לי
    שנהיה קצת מתחרים

    חיפשתי מישהו שיביא לי
    דברים שלא השקעתי בהם מאמצים

    כמה אני חיפשתי
    אוהו כמה שחיפשתי
    לא מצאתי
    כי נבראתי
    חד פעמי

    אין מישהו שיכול
    לחיות במקומי
    לצבוע אותי במכחול
    לפי טעם לא שלי
    אני בודד בעולם
    ככה גם כולם
    לכולנו יש תפקיד
    אלוקים לנו אועיד

    ובכל זאת...
    אני חיפשתי.
    אבל...
    לא מצאתי.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • א מנותק
      א מנותק
      אריה 93
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1869

      וּמָה אֶעֱשֶׂה
      וְלֹא אוּכַל
      לְסַפֵּר לָךְ הַכֹּל
      יֵשׁ אֲמִתּוֹת
      שֶׁקְּבוּרוֹת
      בְּהָרִים שֶׁל חוֹל
      יֶשְׁנָם פָּנִים
      שֶׁמּוּגַנִּים
      מֵאֲחוֹרֵי מַסֵּכוֹת
      יֵשׁ מֵהֶם
      שֶׁאֶחֱשֹׂף
      וְיֵשׁ
      שֶׁפָּחוֹת

      חדש פה... עדיין לומד את ההתנהלות
      תהיו עדינים

      אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
      אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
      כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
      אֲנִי נִשְׁבַּר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1870

        מה רק רציתי
        למה אני מרגישה מיותרת
        מה עשיתי
        למה אני נאטמת
        אתם אוטמים את הלב שלי
        גורמים לכאב שבי
        לגדול
        ליפול
        אני רוצה לצעוק
        לצעוד
        לברוח
        מהכל לשכוח
        למה אתם יורדים עלי
        למה אני לא מרגישה נאהבת
        מה רק רציתי
        חממה שעוטפת
        מרגישה שנאה
        בתוך הלב
        למי שאמור
        להיות אוהב
        והלב שלי נשבר
        ומרגיש מוזר
        כזר
        לעולם
        מכולם...
        טוהר

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • טותייייט טותיייי

          מה רק רציתי
          למה אני מרגישה מיותרת
          מה עשיתי
          למה אני נאטמת
          אתם אוטמים את הלב שלי
          גורמים לכאב שבי
          לגדול
          ליפול
          אני רוצה לצעוק
          לצעוד
          לברוח
          מהכל לשכוח
          למה אתם יורדים עלי
          למה אני לא מרגישה נאהבת
          מה רק רציתי
          חממה שעוטפת
          מרגישה שנאה
          בתוך הלב
          למי שאמור
          להיות אוהב
          והלב שלי נשבר
          ומרגיש מוזר
          כזר
          לעולם
          מכולם...
          טוהר

          מ מנותק
          מ מנותק
          משוגעת אמיתית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1871
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שיר 5ש מנותק
            שיר 5ש מנותק
            שיר 5
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1872

            רוצה לשקוע
            מכולם לשכוח
            העולם אכזר
            ואני לבד
            די כבר
            אין כוחות
            נמאס לי לבכות
            נגמרו הדמעות
            מי יבין
            מי ישמע
            אני מתמודדת לגמרי לבד
            אין מי שאותי ינחם
            אין מי שבמקומי יכאב
            ואין מי שאותי יבין
            וזהו החלק הכי מכאיב
            כי מי יצליח לנגב את דמעותיי
            כשאין בכל העולם
            אפילו אחד שיודע
            שמרגיש כמוני
            שהעולם נגמר
            בשבילי, בשביל כולם.
            אין למה לקום
            חבל על הכוחות
            ממילא הכל יחזור כך להיות
            שבור, כואב, לועג לניסיונות
            לפחות לא נאמץ מידי את הכוחות.

            כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
            ופתאום אתה שוכח מי אתה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @ב-ב
              חיכינו ליום-
              כן זאת השעה,
              לחיות לא לחלום
              זה לא השערה....

              תודה שהזכרת-
              כי כמעט שכחנו
              בואו נפנה ת'מבט
              לאולמות שעזבנו...

              חחח...סתם הגבתי לך בצורת חריזה...
              אהבתי ממש את הכתיבה שלך!!!
              מרענן....וממריץ להופעות כבר...חחח

              E מנותק
              E מנותק
              efrat 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1873
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צ מנותק
                צ מנותק
                צופה מהצד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופה מהצד
                #1874

                טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
                רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
                אז בקיצער תרחמו...

                שקט מוזר של לילה אפל
                כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
                יללות של חתולים מתוך הערפל
                יש מין תחושה של משהו לא מורגש

                עולם שלם רודף אחרי עצמו
                רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
                במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
                אכזבה ושוב פעם אכזבה

                ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
                מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
                והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
                וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                17
                • צ צופה מהצד

                  טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
                  רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
                  אז בקיצער תרחמו...

                  שקט מוזר של לילה אפל
                  כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
                  יללות של חתולים מתוך הערפל
                  יש מין תחושה של משהו לא מורגש

                  עולם שלם רודף אחרי עצמו
                  רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
                  במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
                  אכזבה ושוב פעם אכזבה

                  ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
                  מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
                  והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
                  וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shoval
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1875

                  איכה ישבה בדד
                  לא מפסיקה לבקש
                  שמישהו שם למעלה
                  יציץ, זה מתבקש

                  כבר שנים שהיא מחכה לו
                  לא יודעת עד מתי
                  יבוא הניתוק
                  יחתןך בבשר החי

                  זה בא והולך
                  חלק ממנה שוב מתלכלך
                  הכצעקתה?
                  ארדה נא
                  ואראה...

                  אתה מתחבא
                  משחק איתי תופסת
                  עד שקצת נגעתי
                  נפלתי שוב מובסת
                  קח עליי פיקוד
                  תן לי קצת מיקוד
                  שהחלק שלך לא ילך לאיבוד

                  ליבי מתמלא
                  מהשקט הזה
                  שהצלחתי לגנוב לרגע
                  אתה ואני
                  נראה לי קצת לוליני
                  ששוב פעם אשכח
                  את הרגע
                  תן לי יד
                  כי אני לא לבד
                  אל תסתר
                  פניך.

                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1876
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1877

                      לא שלי

                      וככה, הם יצאו
                      בחטף
                      בבהילות

                      בן רגע, נפרצו
                      חומות עד
                      של גלות

                      סוגרי בריח, לא
                      עכבו
                      כשנשמע לו
                      קול התור

                      שברי ספיקות,
                      התמוססו
                      שקעו להן
                      בימי יאור

                      צידה? הוי, לא
                      עשו
                      מי פלל
                      אֶל סל לצרור

                      וככה, הם יצאו
                      כי רץ העם
                      מן הבור

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • ton1999T מנותק
                        ton1999T מנותק
                        ton1999
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1878

                        טיפה של מלח נשרה,
                        פעימת לב בודדה,
                        סדק מתוק,
                        מסכה,
                        זה לא בסדר,
                        לחישה...

                        אין מי שישמע,
                        נהמה חרישית,
                        נשימה,
                        שקט חותך ,
                        דממה,
                        סוד קטן מהלבנה,
                        "הכל עוד יסדר לך ילדה"
                        הבטחה.

                        ט.כ

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1879

                          בס"ד

                          תמיד חלמתי להיות מוצלח,
                          אבל לעצמי אנ'לא אסלח.
                          במקום להתקדם קדימה,
                          אני נשאר בסוף בתוך הדילמה...

                          והשגרה נוסעת מהר,
                          ואני נשאר מאחור.
                          הלב שלי לא ממהר,
                          'הזמן יעשה את שלו', הוא תמיד אומר...

                          ואני פה, עומד מול כולם,
                          כל אחד חושב הוא מושלם.
                          על כל דבר משלמים בעולם,
                          כל בן אדם מלמעלה מצולם...

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            #1880

                            #מצה עם חורים#
                            .

                            מיציתי כבר את הכאב,
                            אולי אני אנסה את השמחה.
                            למדתי כבר את השיעור.
                            אז למה לחזור להתחלה.

                            מתחילה ונופלת,
                            מרגישה באיזה סרט.
                            מכניסה וסוגרת.
                            בדם על המצה חורטת.

                            הלב שלי החמיץ,
                            הוא נשאר יותר מהזמן.
                            אל תשחק אותה מעריץ.
                            בעוד שבשקר אתה מאומן.

                            מסננת רוע מהחורים,
                            מכסה אותם בפלסטרים.
                            אל תשימו עלי פילטרים,
                            מיציתי כבר את הצנזורים.

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • שיר נולדש מנותק
                              שיר נולדש מנותק
                              שיר נולד
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                              #1881

                              face to face

                              המלאכים מלמעלה בוכים,
                              אותנו הם מנחמים,
                              צדיקים קדושים
                              אליהם מצטרפים
                              וגשמים של דמעות יורדים.

                              גלות מתמשכת
                              צרה רודפת
                              מה כבר נדרש מאיתנו?
                              רק פיסת אמונה
                              להדליק לב, נשמה
                              ומשיח עוד יבוא בזמנינו.

                              איך כל רגע הוא בא ורומז,
                              איך כל פעם אני לא תופס,
                              במה להתעלות
                              ואיזה כוונות
                              יש בצרות שבאות.

                              אנא אלוקי,
                              גלה לי נסתרות,
                              אנא אלוקי,
                              חזק יתומים ואלמנות
                              קרע רוע גזר דיננו
                              והבא במהרה משיח צדקינו.

                              -אנא אלוקי, די לבכיות ולצרות-

                              מלאכים בשמים
                              בוכים מלמעלה
                              רואים אנשים
                              מבכים מלמטה,

                              הם רואים את כל התמונה
                              ואנו פחות מבינים ת'סיבה
                              אבל יום יבוא ומשיח יופיע
                              וברגע נבין הכל במפתיע
                              ושוב נתאחד
                              ונחזור להדד
                              את שם ה' בעולם.
                              /
                              אנו מתחננים,
                              רוצים לראות
                              ולחזות בתחיית המתים
                              עיניים שורפות ומקוות
                              בבנית מקדשך לעולמים

                              ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                              הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • פעימהפ מנותק
                                פעימהפ מנותק
                                פעימה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
                                #1882

                                כדי להרגיש שלם,
                                צריך קודם להיות
                                חצוי.

                                כדי להרגיש אהוב,
                                צריך קודם להיות
                                דחוי.

                                כדי לחוש מאושר,
                                צריך קודם להיות
                                עצוב.

                                כדי לחוש בישועה,
                                צריך קודם להיות
                                כאוב..

                                אז תודה על ההסתרה,
                                תודה על החשיכה,
                                כי הם בעצם הם-
                                סיבת השמחה!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אריה 93
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1883

                                  יַעַר שֶׁל חִיּוּכִים

                                  נִכְנַסְתִּי פַּעַם
                                  לְיַעַר שֶׁל חִיּוּכִים
                                  סְבַךְ עָצוּם
                                  שֶׁל אֲנָשִׁים מֻצְלָחִים
                                  בְּטוּחִים בְּעַצְמָם
                                  פּוֹסְטִים עֲרוּכִים
                                  בְּטוּב טַעַם
                                  כָּל הָעֲרָכִים
                                  מֻצָּגִים בִּמְקוֹמָם
                                  מַטִּיפִים מְחַנְּכִים
                                  לְחַיִּים בְּצַלְמָם
                                  מְיַצְּרִים חִכּוּכִים
                                  בְּצַמְּרוֹת עוֹלָמָם
                                  מֵרֹב מְשִׁיחִים
                                  לֹא רוֹאִים אֶת הָעָם
                                  כֵּן, עַל קַרְקָעִית הַיַּעַר
                                  הָאֲנָשִׁים הַשְּׁכוּחִים
                                  הוֹלְכֵי הַדְּרָכִים
                                  צוֹרְכִים אֶת הָאוֹר
                                  דֶּרֶךְ אַנְשֵׁי הַחִיּוּכִים

                                  אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                  אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                  כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                  אֲנִי נִשְׁבַּר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • רוני 2ר מנותק
                                    רוני 2ר מנותק
                                    רוני 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1884
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1885

                                      מילה אחת
                                      יכולה לשנות עולמות
                                      מילה אחת
                                      יכולה לגרום לרדת
                                      או לעלות
                                      מילה קטנה
                                      יכולה להכיל
                                      מלא אהבה
                                      מילה קטנה
                                      שווה יותר
                                      מאימוגי או תמונה
                                      מילה אחת
                                      יכולה לרסק
                                      הכל בבת אחת
                                      מילה אחת
                                      יכולה לרפא
                                      את הצלקות בנחת
                                      מילה קטנה
                                      יכולה לשנות עולמות
                                      מילה קטנה
                                      יכולה להרוס
                                      ולגרום לצלקות
                                      שימו לב
                                      למילים
                                      אתם לא יודעים
                                      מהם מכוללים בפנים
                                      תגרמו לאנשים
                                      לעלות ולצמוח
                                      אל תגרמו להם
                                      מהחיים האלה
                                      לרצות לברוח
                                      תהיו מהאנשים
                                      שקשה מהם
                                      לשכוח
                                      טוהר

                                      רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • טותייייט טותיייי

                                        מילה אחת
                                        יכולה לשנות עולמות
                                        מילה אחת
                                        יכולה לגרום לרדת
                                        או לעלות
                                        מילה קטנה
                                        יכולה להכיל
                                        מלא אהבה
                                        מילה קטנה
                                        שווה יותר
                                        מאימוגי או תמונה
                                        מילה אחת
                                        יכולה לרסק
                                        הכל בבת אחת
                                        מילה אחת
                                        יכולה לרפא
                                        את הצלקות בנחת
                                        מילה קטנה
                                        יכולה לשנות עולמות
                                        מילה קטנה
                                        יכולה להרוס
                                        ולגרום לצלקות
                                        שימו לב
                                        למילים
                                        אתם לא יודעים
                                        מהם מכוללים בפנים
                                        תגרמו לאנשים
                                        לעלות ולצמוח
                                        אל תגרמו להם
                                        מהחיים האלה
                                        לרצות לברוח
                                        תהיו מהאנשים
                                        שקשה מהם
                                        לשכוח
                                        טוהר

                                        רוני 2ר מנותק
                                        רוני 2ר מנותק
                                        רוני 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1886
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הלל 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
                                          #1887

                                          רוצה לברוח
                                          בא לי לשכוח
                                          לזרוק ולברוח
                                          למקום רחוק
                                          שאפשר לצחוק
                                          ללכת ברחוב בשלוה
                                          ליד עצים מכוסים בעלוה
                                          ללכת, ללטף את הטבע
                                          בדרך קבע
                                          להתעורר עם הזריחה
                                          ליהנות מהבריחה
                                          בקיצור, לחיות את עצמי לבד
                                          למצוא את החלום שנאבד.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול