דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שיר נולדש מנותק
    שיר נולדש מנותק
    שיר נולד
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
    #1881

    face to face

    המלאכים מלמעלה בוכים,
    אותנו הם מנחמים,
    צדיקים קדושים
    אליהם מצטרפים
    וגשמים של דמעות יורדים.

    גלות מתמשכת
    צרה רודפת
    מה כבר נדרש מאיתנו?
    רק פיסת אמונה
    להדליק לב, נשמה
    ומשיח עוד יבוא בזמנינו.

    איך כל רגע הוא בא ורומז,
    איך כל פעם אני לא תופס,
    במה להתעלות
    ואיזה כוונות
    יש בצרות שבאות.

    אנא אלוקי,
    גלה לי נסתרות,
    אנא אלוקי,
    חזק יתומים ואלמנות
    קרע רוע גזר דיננו
    והבא במהרה משיח צדקינו.

    -אנא אלוקי, די לבכיות ולצרות-

    מלאכים בשמים
    בוכים מלמעלה
    רואים אנשים
    מבכים מלמטה,

    הם רואים את כל התמונה
    ואנו פחות מבינים ת'סיבה
    אבל יום יבוא ומשיח יופיע
    וברגע נבין הכל במפתיע
    ושוב נתאחד
    ונחזור להדד
    את שם ה' בעולם.
    /
    אנו מתחננים,
    רוצים לראות
    ולחזות בתחיית המתים
    עיניים שורפות ומקוות
    בבנית מקדשך לעולמים

    ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
    הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • פעימהפ מנותק
      פעימהפ מנותק
      פעימה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
      #1882

      כדי להרגיש שלם,
      צריך קודם להיות
      חצוי.

      כדי להרגיש אהוב,
      צריך קודם להיות
      דחוי.

      כדי לחוש מאושר,
      צריך קודם להיות
      עצוב.

      כדי לחוש בישועה,
      צריך קודם להיות
      כאוב..

      אז תודה על ההסתרה,
      תודה על החשיכה,
      כי הם בעצם הם-
      סיבת השמחה!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • א מנותק
        א מנותק
        אריה 93
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1883

        יַעַר שֶׁל חִיּוּכִים

        נִכְנַסְתִּי פַּעַם
        לְיַעַר שֶׁל חִיּוּכִים
        סְבַךְ עָצוּם
        שֶׁל אֲנָשִׁים מֻצְלָחִים
        בְּטוּחִים בְּעַצְמָם
        פּוֹסְטִים עֲרוּכִים
        בְּטוּב טַעַם
        כָּל הָעֲרָכִים
        מֻצָּגִים בִּמְקוֹמָם
        מַטִּיפִים מְחַנְּכִים
        לְחַיִּים בְּצַלְמָם
        מְיַצְּרִים חִכּוּכִים
        בְּצַמְּרוֹת עוֹלָמָם
        מֵרֹב מְשִׁיחִים
        לֹא רוֹאִים אֶת הָעָם
        כֵּן, עַל קַרְקָעִית הַיַּעַר
        הָאֲנָשִׁים הַשְּׁכוּחִים
        הוֹלְכֵי הַדְּרָכִים
        צוֹרְכִים אֶת הָאוֹר
        דֶּרֶךְ אַנְשֵׁי הַחִיּוּכִים

        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
        אֲנִי נִשְׁבַּר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • רוני 2ר מנותק
          רוני 2ר מנותק
          רוני 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1884
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1885

            מילה אחת
            יכולה לשנות עולמות
            מילה אחת
            יכולה לגרום לרדת
            או לעלות
            מילה קטנה
            יכולה להכיל
            מלא אהבה
            מילה קטנה
            שווה יותר
            מאימוגי או תמונה
            מילה אחת
            יכולה לרסק
            הכל בבת אחת
            מילה אחת
            יכולה לרפא
            את הצלקות בנחת
            מילה קטנה
            יכולה לשנות עולמות
            מילה קטנה
            יכולה להרוס
            ולגרום לצלקות
            שימו לב
            למילים
            אתם לא יודעים
            מהם מכוללים בפנים
            תגרמו לאנשים
            לעלות ולצמוח
            אל תגרמו להם
            מהחיים האלה
            לרצות לברוח
            תהיו מהאנשים
            שקשה מהם
            לשכוח
            טוהר

            רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • טותייייט טותיייי

              מילה אחת
              יכולה לשנות עולמות
              מילה אחת
              יכולה לגרום לרדת
              או לעלות
              מילה קטנה
              יכולה להכיל
              מלא אהבה
              מילה קטנה
              שווה יותר
              מאימוגי או תמונה
              מילה אחת
              יכולה לרסק
              הכל בבת אחת
              מילה אחת
              יכולה לרפא
              את הצלקות בנחת
              מילה קטנה
              יכולה לשנות עולמות
              מילה קטנה
              יכולה להרוס
              ולגרום לצלקות
              שימו לב
              למילים
              אתם לא יודעים
              מהם מכוללים בפנים
              תגרמו לאנשים
              לעלות ולצמוח
              אל תגרמו להם
              מהחיים האלה
              לרצות לברוח
              תהיו מהאנשים
              שקשה מהם
              לשכוח
              טוהר

              רוני 2ר מנותק
              רוני 2ר מנותק
              רוני 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1886
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ה מנותק
                ה מנותק
                הלל 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
                #1887

                רוצה לברוח
                בא לי לשכוח
                לזרוק ולברוח
                למקום רחוק
                שאפשר לצחוק
                ללכת ברחוב בשלוה
                ליד עצים מכוסים בעלוה
                ללכת, ללטף את הטבע
                בדרך קבע
                להתעורר עם הזריחה
                ליהנות מהבריחה
                בקיצור, לחיות את עצמי לבד
                למצוא את החלום שנאבד.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • רוני 2ר מנותק
                  רוני 2ר מנותק
                  רוני 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1888
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ת מנותק
                    ת מנותק
                    תמר צלמת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1889

                    פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
                    הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
                    הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
                    אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

                    פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
                    הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
                    היום ה'בעד' בקלות מנצח
                    פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

                    היום, כשמגיע הזמן להתעורר
                    זה סיבה בשבילי להצטער,
                    לבכות על העבר וגם על ההווה.
                    לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

                    אז אני קמה בכוח
                    מכריחה את עצמי לשכוח,
                    לשכוח מכל מה שכואב
                    ולשמוח באמת, מכל הלב.

                    נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
                    ואם תנסי אז גם את תראי
                    שעם כל הקושי והכאב
                    אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

                    רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • ת תמר צלמת

                      פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
                      הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
                      הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
                      אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

                      פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
                      הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
                      היום ה'בעד' בקלות מנצח
                      פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

                      היום, כשמגיע הזמן להתעורר
                      זה סיבה בשבילי להצטער,
                      לבכות על העבר וגם על ההווה.
                      לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

                      אז אני קמה בכוח
                      מכריחה את עצמי לשכוח,
                      לשכוח מכל מה שכואב
                      ולשמוח באמת, מכל הלב.

                      נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
                      ואם תנסי אז גם את תראי
                      שעם כל הקושי והכאב
                      אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

                      רוני 2ר מנותק
                      רוני 2ר מנותק
                      רוני 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1890
                      פוסט זה נמחק!
                      טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • רוני 2ר רוני 2

                        פוסט זה נמחק!

                        טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                        #1891
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • צופיה ג.צ מנותק
                          צופיה ג.צ מנותק
                          צופיה ג.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
                          #1892
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • אין על מוזיקהא מנותק
                            אין על מוזיקהא מנותק
                            אין על מוזיקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                            #1893

                            ממצולות קוראת אליך
                            אין לי עוד כח דל
                            בבקשה,הושט לי יד
                            כי אני טובעת בתוך הגל

                            מערבולת מקיפה אותי
                            לא מוצאת ידי , רגלי
                            מרגישה מחנק בגרוני
                            והדמעות מפלסות להן שביל על פני

                            כמעט ומרימה ידיים
                            אין לי כבר עוד כח לשחות
                            זרועותי כואבות, ליבי הולם
                            חרדה מפני הבאות

                            משתעלת, מאבדת נשימה
                            משתנקת, משחררת נשיפה
                            בולעת, מרגישה צריבה
                            צפה, אך שוקעת חזרה

                            בחוסר אונים מרימה עיניים דומעות
                            צורחת את נשמתי, לנורא תהילות
                            ופתאום, באחת, שקטו הגלים
                            ואני רטובה, רועדת מקור, אבל על חוף מבטחים

                            טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • אנהא מנותק
                              אנהא מנותק
                              אנה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                              #1894

                              ואוווו היום גיליתי את הפורום המהמם הזה:
                              אני סטייל כותבת שירים לעצמי כמובן שלא ברמה פה של התותחים ..
                              לאט לאט משתדריגם:))
                              משתפת פה שיר אחד

                              אולי אמצא נחמה -
                              רפואה לליבי הנשבר
                              אולי אמצא לי תשובה –
                              על תהיות שמטרידות את ליבי הנסער
                              מתבוננת על ימי שעוברים מעלי כצל
                              מהיכן אמצא התקווה ?
                              מתפזרות מחשבותיי לכל עבר עצל
                              האם יישאר בראשי עקבה?

                              מחפשת תשובה אך גובר הבלבול
                              אולי? אשא קולי אל השמים
                              כי בתפילה איני כבול
                              הראה לי את הטוב- כי אני רפה ידים

                              עזור לי להבחין בין רגע נצחי לרגע חולף
                              אפילו יוסיף הכל להיות מעורפל בינתיים-
                              אל תיתן לליבי עוד להתקלף
                              אך- גם אם נדמה שהורמו הידיים
                              עמוק בתוכי לעולם לא אמרתי נואש
                              בתקווה--
                              שמתוך החושך יבקע לו האור
                              שירפא וילטף את ליבי הטהור

                              תן לי עצה אייך אוכל -
                              להכרית את כל החוחים ואת כל הקוצים
                              הסובבים את הנשמה הטהורה
                              פונה אילך כחרס הנשבר
                              שלי -אמונה בלילות, זה מה שנשאר..

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אריה 93
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1895

                                פסח תשפג // אריה

                                כְּשֶׁיָּבוֹא
                                בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ
                                אֲנִי אֶשְׂמַח
                                שֶׁתָּבוֹא אֵלֵינוּ
                                אַתָּה הֲרֵי
                                מֵעֲיָרָה צְפוֹנִית
                                רָחוֹק פִיזִית
                                אֲבָל גַּם רַעְיוֹנִית
                                תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                                נֵשֵׁב וְנָסֵב
                                הַשֻּׁלְחָן יִהְיֶה עָרוּךְ
                                וְכָמוֹהוּ גַּם הַלֵּב
                                הַיַּיִן יִשָּׁפֵךְ
                                בְּמַקְבִּיל לַדְּמָעוֹת
                                הַמָּרוֹר אָמְנָם יַזְכִּיר
                                אֶת הַשָּׁנִים הָרָעוֹת
                                אֲבָל הַפֶּסַח
                                אָח... הַפֶּסַח
                                אַלְפַּיִם שָׁנָה
                                שֶׁל גַּעֲגוּעַ
                                יְאַחֲדוּ סוֹף סוֹף
                                אֶת הָעָם הַקָּרוּעַ
                                לָכֵן
                                תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                                כְּשֶׁתָּבוֹא הַגְּאֻלָּה
                                הַכִּסֵּא כְּבָר מוּכָן
                                עִם מָנָה כְּפוּלָה 😉

                                אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                אֲנִי נִשְׁבַּר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • פעימהפ מנותק
                                  פעימהפ מנותק
                                  פעימה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
                                  #1896

                                  יש כל מיני דברים בחיים שכדאי לשמור אותם אצלך ולא לספר- מכל מיני סיבות.
                                  וזה יפה שזה נשאר שלך..! שיר שעלה לי פתאום והחלטתי לפרסם. בהנאה!


                                  רוצה לשמור על עצמי,
                                  רוצה לשמור על סודותיי,
                                  גם אם סיפרתי לכולם,
                                  גם אם מכרתי את חיי..
                                  אני עדיין יכולה לשמור על קלפיי-
                                  קרוב קרוב לליבי.
                                  עדיין אוחזת בכמה מצרורותיי,
                                  ומתחילה להפנים לקרבי-
                                  יש דברים שהם רק שלי,
                                  אף אחד לא יוכל לקחת!
                                  זהו כוחי ועוצמתי,
                                  וגם עוד תובנה לאמתחת.
                                  יש דברים שרק אני עדה,
                                  אני ואלוקים.
                                  הדברים החשובים, זאת עובדה.
                                  ומבחינתי - הם יותר חזקים!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                    #1897

                                    ספינת חיי

                                    בלב ים ספינת חיי שטה
                                    דפנותיה חבוטות מלמעלה עד למטה
                                    לאן היא שטה אין לי אף קצה חוט
                                    זועק לעזרה אין עונה
                                    פשוט איבדתי קשר עם המציאות

                                    והיא עדיין שטה
                                    שם בתוך גלים טרופים
                                    בין להקות כרישים טורפים
                                    במצולות היאוש
                                    בתהומות הטשטוש
                                    ברגעי שפל והצפה של גאות

                                    והיא עדיין שטה
                                    מנסה לפלס דרך בים של שרטונים
                                    בין שריטות לשרוטים בין שירים לשרלטנים
                                    האופק שחור ממשיכה בדרכה גם בלילות לבנים
                                    צולחת נהרות של דמעות חוצה גם ימים

                                    והיא עדיין שטה
                                    על אדי דלק אחרונים מנועיה כבר מכובים
                                    על הרוח שומרת גם כשכלים המצברים
                                    ברעשי התרסקות בקולות מים רבים
                                    אדירים משברי ים
                                    לא עוצרת גם כשהיא ערימה של שברים

                                    והיא עדיין שטה
                                    וצועקת
                                    "אדיר במרום השם"

                                    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                    סימן שהשמש שוקעת!
                                    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • T מנותק
                                      T מנותק
                                      ts4
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1898

                                      בסיעתא דשמיא.
                                      רק לפני כמה ימים התחברתי לפורום הנפלא הזה, והנה נפש הכתיבה התעוררה בי, כמו שהייתה בי לפני הרבה שנים...

                                      נשמה
                                      נשמה טהורה,
                                      נשמתי

                                      נשמה אמיצה,
                                      נשמתי

                                      נשמה שנופלת וקמה תמיד
                                      נשמה עקשנית,
                                      נשמתי

                                      וגם אם בתוך הקליפות מתקפלת
                                      תמיד תתעורר,
                                      נשמתי

                                      לאורך שנים, גלויות, אירועים
                                      תמיד בתוכי,
                                      נשמתי.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • אנהא מנותק
                                        אנהא מנותק
                                        אנה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                                        #1899

                                        ואוו פרום בהחלט מוצלח,
                                        נהנת לקרוא פה את השירים שלכם!!
                                        משתפת בשיר נוסף:)

                                        ולמה שמנסה להתקרב,
                                        הלב שלי קופא מסרב-
                                        להתחבר אליך ,לאהוב
                                        להבין שאתה אבא טוב
                                        לחזור בתשובה מאהבה
                                        ולא ממקום של כפיה,

                                        ולמה שאני כל כך רוצה להתקשר איתך
                                        אין לי קליטה,
                                        מרגישה שאני סתם ממעיטה
                                        מהקשר שלנו מהיכולת של
                                        החיבור ביננו, תפילה –
                                        הוא הצינור שדרכו אתה מביא
                                        שפע ,אהבה ובכוחה לרפא, להבריא
                                        אז למה מתפללת בשביל לסמן V

                                        מחפשת אותך ורוצה בקרבה
                                        במקור שלי אני בת טובה
                                        אבל התאוות ועולם ההבל סדקו לי את הנשמה
                                        טהר אותי וברא לי לב חדש
                                        ואני מצדי אעשה את מה שנדרש!!

                                        "ורוח נכון חדש בקרבי"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1900

                                          ואני חשבתי
                                          שתהיו איתי
                                          עד סוף העולם
                                          כי הרי אתם
                                          מכירים אותי
                                          יותר מכולם
                                          ומי שחשבתי
                                          שיאהב אותי
                                          צעק עלי בפנים
                                          ומי חשבתי
                                          שיעזור לי
                                          ברח לתמיד
                                          הרי אתם
                                          חשובים לי
                                          מכל אדם אחר
                                          בלעדיכם
                                          לא הייתי כאן
                                          הייתי בעולם אחר
                                          ואתם צריכים
                                          להבין אותי
                                          ואתם צריכים
                                          להכיל אותי
                                          ואני לאט לאט
                                          נסגרת
                                          את האמון בכם
                                          נועלת
                                          ואת האהבה
                                          שנעלמת
                                          מפחדת
                                          אותה עדיין מחזיקה
                                          עד שיבוא יום
                                          והיא תיכנס ללב שלי
                                          בחזרה...
                                          טוהר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול