דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רוני 2ר רוני 2

    פוסט זה נמחק!

    טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
    #1891
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • צופיה ג.צ מנותק
      צופיה ג.צ מנותק
      צופיה ג.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
      #1892
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • אין על מוזיקהא מנותק
        אין על מוזיקהא מנותק
        אין על מוזיקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
        #1893

        ממצולות קוראת אליך
        אין לי עוד כח דל
        בבקשה,הושט לי יד
        כי אני טובעת בתוך הגל

        מערבולת מקיפה אותי
        לא מוצאת ידי , רגלי
        מרגישה מחנק בגרוני
        והדמעות מפלסות להן שביל על פני

        כמעט ומרימה ידיים
        אין לי כבר עוד כח לשחות
        זרועותי כואבות, ליבי הולם
        חרדה מפני הבאות

        משתעלת, מאבדת נשימה
        משתנקת, משחררת נשיפה
        בולעת, מרגישה צריבה
        צפה, אך שוקעת חזרה

        בחוסר אונים מרימה עיניים דומעות
        צורחת את נשמתי, לנורא תהילות
        ופתאום, באחת, שקטו הגלים
        ואני רטובה, רועדת מקור, אבל על חוף מבטחים

        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • אנהא מנותק
          אנהא מנותק
          אנה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
          #1894

          ואוווו היום גיליתי את הפורום המהמם הזה:
          אני סטייל כותבת שירים לעצמי כמובן שלא ברמה פה של התותחים ..
          לאט לאט משתדריגם:))
          משתפת פה שיר אחד

          אולי אמצא נחמה -
          רפואה לליבי הנשבר
          אולי אמצא לי תשובה –
          על תהיות שמטרידות את ליבי הנסער
          מתבוננת על ימי שעוברים מעלי כצל
          מהיכן אמצא התקווה ?
          מתפזרות מחשבותיי לכל עבר עצל
          האם יישאר בראשי עקבה?

          מחפשת תשובה אך גובר הבלבול
          אולי? אשא קולי אל השמים
          כי בתפילה איני כבול
          הראה לי את הטוב- כי אני רפה ידים

          עזור לי להבחין בין רגע נצחי לרגע חולף
          אפילו יוסיף הכל להיות מעורפל בינתיים-
          אל תיתן לליבי עוד להתקלף
          אך- גם אם נדמה שהורמו הידיים
          עמוק בתוכי לעולם לא אמרתי נואש
          בתקווה--
          שמתוך החושך יבקע לו האור
          שירפא וילטף את ליבי הטהור

          תן לי עצה אייך אוכל -
          להכרית את כל החוחים ואת כל הקוצים
          הסובבים את הנשמה הטהורה
          פונה אילך כחרס הנשבר
          שלי -אמונה בלילות, זה מה שנשאר..

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • א מנותק
            א מנותק
            אריה 93
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1895

            פסח תשפג // אריה

            כְּשֶׁיָּבוֹא
            בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ
            אֲנִי אֶשְׂמַח
            שֶׁתָּבוֹא אֵלֵינוּ
            אַתָּה הֲרֵי
            מֵעֲיָרָה צְפוֹנִית
            רָחוֹק פִיזִית
            אֲבָל גַּם רַעְיוֹנִית
            תָּבוֹא אֵלֵינוּ
            נֵשֵׁב וְנָסֵב
            הַשֻּׁלְחָן יִהְיֶה עָרוּךְ
            וְכָמוֹהוּ גַּם הַלֵּב
            הַיַּיִן יִשָּׁפֵךְ
            בְּמַקְבִּיל לַדְּמָעוֹת
            הַמָּרוֹר אָמְנָם יַזְכִּיר
            אֶת הַשָּׁנִים הָרָעוֹת
            אֲבָל הַפֶּסַח
            אָח... הַפֶּסַח
            אַלְפַּיִם שָׁנָה
            שֶׁל גַּעֲגוּעַ
            יְאַחֲדוּ סוֹף סוֹף
            אֶת הָעָם הַקָּרוּעַ
            לָכֵן
            תָּבוֹא אֵלֵינוּ
            כְּשֶׁתָּבוֹא הַגְּאֻלָּה
            הַכִּסֵּא כְּבָר מוּכָן
            עִם מָנָה כְּפוּלָה 😉

            אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
            אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
            כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
            אֲנִי נִשְׁבַּר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • פעימהפ מנותק
              פעימהפ מנותק
              פעימה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
              #1896

              יש כל מיני דברים בחיים שכדאי לשמור אותם אצלך ולא לספר- מכל מיני סיבות.
              וזה יפה שזה נשאר שלך..! שיר שעלה לי פתאום והחלטתי לפרסם. בהנאה!


              רוצה לשמור על עצמי,
              רוצה לשמור על סודותיי,
              גם אם סיפרתי לכולם,
              גם אם מכרתי את חיי..
              אני עדיין יכולה לשמור על קלפיי-
              קרוב קרוב לליבי.
              עדיין אוחזת בכמה מצרורותיי,
              ומתחילה להפנים לקרבי-
              יש דברים שהם רק שלי,
              אף אחד לא יוכל לקחת!
              זהו כוחי ועוצמתי,
              וגם עוד תובנה לאמתחת.
              יש דברים שרק אני עדה,
              אני ואלוקים.
              הדברים החשובים, זאת עובדה.
              ומבחינתי - הם יותר חזקים!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                #1897

                ספינת חיי

                בלב ים ספינת חיי שטה
                דפנותיה חבוטות מלמעלה עד למטה
                לאן היא שטה אין לי אף קצה חוט
                זועק לעזרה אין עונה
                פשוט איבדתי קשר עם המציאות

                והיא עדיין שטה
                שם בתוך גלים טרופים
                בין להקות כרישים טורפים
                במצולות היאוש
                בתהומות הטשטוש
                ברגעי שפל והצפה של גאות

                והיא עדיין שטה
                מנסה לפלס דרך בים של שרטונים
                בין שריטות לשרוטים בין שירים לשרלטנים
                האופק שחור ממשיכה בדרכה גם בלילות לבנים
                צולחת נהרות של דמעות חוצה גם ימים

                והיא עדיין שטה
                על אדי דלק אחרונים מנועיה כבר מכובים
                על הרוח שומרת גם כשכלים המצברים
                ברעשי התרסקות בקולות מים רבים
                אדירים משברי ים
                לא עוצרת גם כשהיא ערימה של שברים

                והיא עדיין שטה
                וצועקת
                "אדיר במרום השם"

                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                סימן שהשמש שוקעת!
                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • T מנותק
                  T מנותק
                  ts4
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1898

                  בסיעתא דשמיא.
                  רק לפני כמה ימים התחברתי לפורום הנפלא הזה, והנה נפש הכתיבה התעוררה בי, כמו שהייתה בי לפני הרבה שנים...

                  נשמה
                  נשמה טהורה,
                  נשמתי

                  נשמה אמיצה,
                  נשמתי

                  נשמה שנופלת וקמה תמיד
                  נשמה עקשנית,
                  נשמתי

                  וגם אם בתוך הקליפות מתקפלת
                  תמיד תתעורר,
                  נשמתי

                  לאורך שנים, גלויות, אירועים
                  תמיד בתוכי,
                  נשמתי.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • אנהא מנותק
                    אנהא מנותק
                    אנה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                    #1899

                    ואוו פרום בהחלט מוצלח,
                    נהנת לקרוא פה את השירים שלכם!!
                    משתפת בשיר נוסף:)

                    ולמה שמנסה להתקרב,
                    הלב שלי קופא מסרב-
                    להתחבר אליך ,לאהוב
                    להבין שאתה אבא טוב
                    לחזור בתשובה מאהבה
                    ולא ממקום של כפיה,

                    ולמה שאני כל כך רוצה להתקשר איתך
                    אין לי קליטה,
                    מרגישה שאני סתם ממעיטה
                    מהקשר שלנו מהיכולת של
                    החיבור ביננו, תפילה –
                    הוא הצינור שדרכו אתה מביא
                    שפע ,אהבה ובכוחה לרפא, להבריא
                    אז למה מתפללת בשביל לסמן V

                    מחפשת אותך ורוצה בקרבה
                    במקור שלי אני בת טובה
                    אבל התאוות ועולם ההבל סדקו לי את הנשמה
                    טהר אותי וברא לי לב חדש
                    ואני מצדי אעשה את מה שנדרש!!

                    "ורוח נכון חדש בקרבי"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1900

                      ואני חשבתי
                      שתהיו איתי
                      עד סוף העולם
                      כי הרי אתם
                      מכירים אותי
                      יותר מכולם
                      ומי שחשבתי
                      שיאהב אותי
                      צעק עלי בפנים
                      ומי חשבתי
                      שיעזור לי
                      ברח לתמיד
                      הרי אתם
                      חשובים לי
                      מכל אדם אחר
                      בלעדיכם
                      לא הייתי כאן
                      הייתי בעולם אחר
                      ואתם צריכים
                      להבין אותי
                      ואתם צריכים
                      להכיל אותי
                      ואני לאט לאט
                      נסגרת
                      את האמון בכם
                      נועלת
                      ואת האהבה
                      שנעלמת
                      מפחדת
                      אותה עדיין מחזיקה
                      עד שיבוא יום
                      והיא תיכנס ללב שלי
                      בחזרה...
                      טוהר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • ד מנותק
                        ד מנותק
                        דוד ירושלמי בנשמה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד ירושלמי בנשמה
                        #1901

                        [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
                        אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
                        אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
                        ולשמוח בכול
                        אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
                        כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
                        וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
                        אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
                        ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
                        תודה אבא!!
                        ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

                        M214M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        14
                        • ע מנותק
                          ע מנותק
                          עדי- 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1902

                          שוב,
                          ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
                          ההרגשה שאם רק היה אחרת
                          זה לא היה קורה.
                          ההתאפקות, הכיבוש
                          מכניס בי קצת ייאוש.
                          ומה יגידו?
                          זה נעלם?
                          אז לא, זה לא.
                          זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
                          מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
                          כי אני- כבר ניסיתי.
                          ולי- זה לא עזר.
                          הפצע נשאר ואיתו האירוע.
                          מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
                          קדושי עליון שעלו לבקש.
                          לאדיר במרום שיציל אותי,
                          אותנו.
                          כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

                          ואין לו עוד אחד.

                          ליאל 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אריה 93
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1903

                            מוקדש לבחורי הישיבות // בין הזמנים ניסן תשפג

                            הֵם חָזְרוּ, אָמְרָה
                            וּבָרָק בְּעֵינֶיהָ
                            הֵם חָזְרוּ, זִמְּרָהּ
                            הַשִּׂמְחָה כְּמוֹ פָּרְצָה מִפָּנֶיהָ
                            חֲצִי שָׁנָה שֶׁהָיוּ שָׁם
                            עָמְלוּ וְהִזְדַּכְּכוּ
                            חָזְרוּ רַק מִדֵּי פַּעַם
                            וּמִיָּד מִקִּינָה פָּרְחוּ
                            וְעַכְשָׁו עִם בּוֹא הָאָבִיב
                            חָזְרוּ גַּם מֻפְלָאֶיהָ
                            הִיא מַבִּיטָה סָבִיב
                            עַל כָּל צֶאֱצָאֶיהָ
                            כַּמָּה גְּדַלְתֶּם
                            לְחִישָׁתָהּ סְעָרָה
                            אַשְׁרֵיכֶם שֶׁלְּמַדְתֶּם
                            אַשְׁרֵיכֶם שֶׁגְּדַלְתֶּם בַּתּוֹרָה

                            אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                            אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                            כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                            אֲנִי נִשְׁבַּר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            19
                            • שיר 5ש מנותק
                              שיר 5ש מנותק
                              שיר 5
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1904

                              איך אני אוהבת את פריחת האביב
                              כשהכל כל כך פורח מסביב
                              נשימות עמוקות ממלאות את כולי
                              לא רוצה לפספס אפילו משהו שולי
                              אוהבת להתהלך ברחוב העמוס
                              לתזז בין מיליון אנשים שמנסים לטוס
                              להרגיע את עצמי מהלחץ המעיק
                              זה שרודף אחרי באופן דביק
                              מחליפה אותו בניקיונות וסידורים
                              מבריקה את הבית מתקתקת עניינים
                              מתמכרת לריחות, לצבעים, למראות
                              אלו שחולפים בדרך כלל בפראות
                              לא נכנסים ללב הרחב
                              שמרוב סחרור מעלה כבר טחב
                              רוצה להישאר כאן לתמיד
                              להרגיש בעצמי את החיות, העתיד
                              הכול פתאום נראה שמח
                              הרי ברור, יש כאן ריח של פסח!

                              כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                              ופתאום אתה שוכח מי אתה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • ע עדי- 2

                                שוב,
                                ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
                                ההרגשה שאם רק היה אחרת
                                זה לא היה קורה.
                                ההתאפקות, הכיבוש
                                מכניס בי קצת ייאוש.
                                ומה יגידו?
                                זה נעלם?
                                אז לא, זה לא.
                                זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
                                מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
                                כי אני- כבר ניסיתי.
                                ולי- זה לא עזר.
                                הפצע נשאר ואיתו האירוע.
                                מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
                                קדושי עליון שעלו לבקש.
                                לאדיר במרום שיציל אותי,
                                אותנו.
                                כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

                                ואין לו עוד אחד.

                                ליאל 0ל מנותק
                                ליאל 0ל מנותק
                                ליאל 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ליאל 0
                                #1905
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אדמיליםא מנותק
                                  אדמיליםא מנותק
                                  אדמילים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1906

                                  אבן על אוון
                                  וכל החולות של היקום
                                  הנפילות מהן לא הצלחת לקום
                                  התפילות
                                  תפילות שבערו
                                  בשתיקותייך

                                  ואינסוף קולות שלא שמעת
                                  הגבולות שהוצבו ולא מנעת
                                  בלילות
                                  לילות שנצצו
                                  בדמעותייך

                                  והאדמה שכחה מהפרחים
                                  בשביל מה ניסית עשרות דרכים
                                  בדממה
                                  דממה שפעמה
                                  במילותייך

                                  ונקמה במי שלא היית
                                  הנשמה בפנים יודעת שטעית
                                  השממה
                                  שממה שהתיישבה
                                  בחורבותייך
                                  .
                                  וחומה
                                  חומה חוצה בינך
                                  לתקוותייך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    #1907

                                    כתב אישום נגדך----

                                    את אלופה,
                                    בלברוח מהאשמה,
                                    נלחמת כמו לביאה ,
                                    אבל בצד ההכחשה.

                                    את מתחרטת,
                                    אוכלת ת'לב.
                                    נשברת אבל לומדת.
                                    לשכוח מהכאב.

                                    מתנצלת--
                                    על כשאת חלשה,
                                    ואני מכריחה אותך לקום,
                                    ולשחק אותה גיבורה.

                                    כי אין לי ברירה,
                                    אני לא מוכנה לצאת קטנה.

                                    #לחיי המפחדים מהחולשות#

                                    בהמלצת @shoval הערכתי אתזה קצת מקווה שיצא טוב

                                    כתב אישום נגדך----

                                    את אלופה,
                                    בלברוח מהאשמה,
                                    נלחמת כמו לביאה ,
                                    אבל בצד ההכחשה.

                                    את מתחרטת,
                                    אוכלת ת'לב
                                    נשברת אבל לומדת.
                                    לשכוח מהכאב.

                                    את חותמת,
                                    על כתב האישום.
                                    אבל מוחקת איתו,-
                                    את האהבה שלך ליקום.

                                    את נושמת,
                                    על חשבון אחרים.
                                    מפחדת מהאמת.
                                    שונאת אנשים.

                                    מתאמצת לחשוב,
                                    שכולם צבועים.
                                    העיקר לא לקבל -
                                    את הבום לפנים.

                                    מתנצלת--
                                    על כשאת חלשה,
                                    ואני מכריחה אותך לקום,
                                    ולשחק אותה גיבורה.

                                    כי אין לי ברירה,
                                    אני לא מוכנה לצאת קטנה.

                                    #לחיי המפחדים מהחולשות#

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    18
                                    • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
                                    • אנהא מנותק
                                      אנהא מנותק
                                      אנה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                                      #1908

                                      מוקדש לכל הרווקים שביננו 🙂
                                      שיר חמוד שנכתב ממש בכמה דקות בהשראה הזו..

                                      התלבטתי האמת אם לעלות את זה לפה.. מקווה שלא טעיתי בבחירה😉

                                      החופש, והחירות בחיי הרווקות ,
                                      זוהי הזדמנות מלאת מהות

                                      כל אדם צריך חופש-
                                      רוח בין המילים והשורות
                                      סוגרים לפחות חשוב
                                      והכנה לחיי הזוגיות
                                      זוהי תקופת זמן בחיים
                                      שמחשלת אותך לאתגרים הבאים

                                      השקט, והרוגע בחיי הרווקות
                                      עוזרות לך להגיע למוכנות ועמקות

                                      כל אדם זקוק למעט שקט
                                      זמן להקשיב לדעתו
                                      להסתכל לעצמו בעיניים
                                      לחבק את אישיותו
                                      זמן לבניה עצמית
                                      יצירת תדמית

                                      אז נצל זאת-------
                                      כי לא תחזור שוב ההזדמנות
                                      חשוב, האם אתה מוכן להיפרד מהרווקות??

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אריה 93
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1909

                                        שיר קצר
                                        שכתבתי בעבר
                                        על כתיבה

                                        תיהנו

                                        לִפְעָמִים זֶה זוֹרֵם סְתָם
                                        כְּמוֹ מַיִם שֶׁמָּצְאוּ אֲפִיק
                                        אֵין מַטָּרָה אוֹ יַעַד
                                        רַק לְהַמְשִׁיךְ לֹא לְהַפְסִיק
                                        לְהִשְׁתַּדֵּל לֶאֱסֹף בַּדֶּרֶךְ
                                        מִלִּים, מַשְׁמָעוּיוֹת
                                        אִם נוֹצַר מִכָּל זֶה יֹפִי
                                        הָיָה שָׁוֶה לִחְיוֹת

                                        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                        אֲנִי נִשְׁבַּר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • אנונימיתא מנותק
                                          אנונימיתא מנותק
                                          אנונימית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1910

                                          לכל ההולכים בדרכם
                                          ומחזיקים באומנות נגינתם
                                          קרובים הם להיכל התשובה
                                          יש אומרים שהם בתוכה

                                          לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
                                          ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

                                          לכל הפורטים על קלידים ומיתר
                                          לכל מי שמנגן, מעבד ושר
                                          למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

                                          לכל מי שמקשיב לצלילים
                                          עוצם עיניים ונהנה
                                          עוד לפני שמגיעות המילים

                                          לכל מי שמאזין ומקשיב
                                          לצלילים הרבים מסביב
                                          מתרגש מכל תו וצליל
                                          הרבה מעבר לרגיל

                                          לכל המפנים מקום בחייהם
                                          לאהבה ושמה "מוזיקה"
                                          גם אם נאלצו לגנוז חלומות
                                          תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

                                          לכל הכותבים את מנגינת חייהם
                                          בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
                                          עד לאקורד הסיום..

                                          זכרו,
                                          כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
                                          מנגינת חייו...
                                          ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

                                          מוקדש לכל חברי הפורום

                                          "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                          נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול