דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1900

    ואני חשבתי
    שתהיו איתי
    עד סוף העולם
    כי הרי אתם
    מכירים אותי
    יותר מכולם
    ומי שחשבתי
    שיאהב אותי
    צעק עלי בפנים
    ומי חשבתי
    שיעזור לי
    ברח לתמיד
    הרי אתם
    חשובים לי
    מכל אדם אחר
    בלעדיכם
    לא הייתי כאן
    הייתי בעולם אחר
    ואתם צריכים
    להבין אותי
    ואתם צריכים
    להכיל אותי
    ואני לאט לאט
    נסגרת
    את האמון בכם
    נועלת
    ואת האהבה
    שנעלמת
    מפחדת
    אותה עדיין מחזיקה
    עד שיבוא יום
    והיא תיכנס ללב שלי
    בחזרה...
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • ד מנותק
      ד מנותק
      דוד ירושלמי בנשמה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד ירושלמי בנשמה
      #1901

      [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
      אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
      אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
      ולשמוח בכול
      אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
      כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
      וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
      אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
      ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
      תודה אבא!!
      ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

      M214M תגובה 1 תגובה אחרונה
      14
      • ע מנותק
        ע מנותק
        עדי- 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1902

        שוב,
        ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
        ההרגשה שאם רק היה אחרת
        זה לא היה קורה.
        ההתאפקות, הכיבוש
        מכניס בי קצת ייאוש.
        ומה יגידו?
        זה נעלם?
        אז לא, זה לא.
        זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
        מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
        כי אני- כבר ניסיתי.
        ולי- זה לא עזר.
        הפצע נשאר ואיתו האירוע.
        מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
        קדושי עליון שעלו לבקש.
        לאדיר במרום שיציל אותי,
        אותנו.
        כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

        ואין לו עוד אחד.

        ליאל 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • א מנותק
          א מנותק
          אריה 93
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1903

          מוקדש לבחורי הישיבות // בין הזמנים ניסן תשפג

          הֵם חָזְרוּ, אָמְרָה
          וּבָרָק בְּעֵינֶיהָ
          הֵם חָזְרוּ, זִמְּרָהּ
          הַשִּׂמְחָה כְּמוֹ פָּרְצָה מִפָּנֶיהָ
          חֲצִי שָׁנָה שֶׁהָיוּ שָׁם
          עָמְלוּ וְהִזְדַּכְּכוּ
          חָזְרוּ רַק מִדֵּי פַּעַם
          וּמִיָּד מִקִּינָה פָּרְחוּ
          וְעַכְשָׁו עִם בּוֹא הָאָבִיב
          חָזְרוּ גַּם מֻפְלָאֶיהָ
          הִיא מַבִּיטָה סָבִיב
          עַל כָּל צֶאֱצָאֶיהָ
          כַּמָּה גְּדַלְתֶּם
          לְחִישָׁתָהּ סְעָרָה
          אַשְׁרֵיכֶם שֶׁלְּמַדְתֶּם
          אַשְׁרֵיכֶם שֶׁגְּדַלְתֶּם בַּתּוֹרָה

          אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
          אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
          כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
          אֲנִי נִשְׁבַּר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          19
          • שיר 5ש מנותק
            שיר 5ש מנותק
            שיר 5
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1904

            איך אני אוהבת את פריחת האביב
            כשהכל כל כך פורח מסביב
            נשימות עמוקות ממלאות את כולי
            לא רוצה לפספס אפילו משהו שולי
            אוהבת להתהלך ברחוב העמוס
            לתזז בין מיליון אנשים שמנסים לטוס
            להרגיע את עצמי מהלחץ המעיק
            זה שרודף אחרי באופן דביק
            מחליפה אותו בניקיונות וסידורים
            מבריקה את הבית מתקתקת עניינים
            מתמכרת לריחות, לצבעים, למראות
            אלו שחולפים בדרך כלל בפראות
            לא נכנסים ללב הרחב
            שמרוב סחרור מעלה כבר טחב
            רוצה להישאר כאן לתמיד
            להרגיש בעצמי את החיות, העתיד
            הכול פתאום נראה שמח
            הרי ברור, יש כאן ריח של פסח!

            כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
            ופתאום אתה שוכח מי אתה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • ע עדי- 2

              שוב,
              ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
              ההרגשה שאם רק היה אחרת
              זה לא היה קורה.
              ההתאפקות, הכיבוש
              מכניס בי קצת ייאוש.
              ומה יגידו?
              זה נעלם?
              אז לא, זה לא.
              זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
              מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
              כי אני- כבר ניסיתי.
              ולי- זה לא עזר.
              הפצע נשאר ואיתו האירוע.
              מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
              קדושי עליון שעלו לבקש.
              לאדיר במרום שיציל אותי,
              אותנו.
              כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

              ואין לו עוד אחד.

              ליאל 0ל מנותק
              ליאל 0ל מנותק
              ליאל 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ליאל 0
              #1905
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אדמיליםא מנותק
                אדמיליםא מנותק
                אדמילים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1906

                אבן על אוון
                וכל החולות של היקום
                הנפילות מהן לא הצלחת לקום
                התפילות
                תפילות שבערו
                בשתיקותייך

                ואינסוף קולות שלא שמעת
                הגבולות שהוצבו ולא מנעת
                בלילות
                לילות שנצצו
                בדמעותייך

                והאדמה שכחה מהפרחים
                בשביל מה ניסית עשרות דרכים
                בדממה
                דממה שפעמה
                במילותייך

                ונקמה במי שלא היית
                הנשמה בפנים יודעת שטעית
                השממה
                שממה שהתיישבה
                בחורבותייך
                .
                וחומה
                חומה חוצה בינך
                לתקוותייך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  #1907

                  כתב אישום נגדך----

                  את אלופה,
                  בלברוח מהאשמה,
                  נלחמת כמו לביאה ,
                  אבל בצד ההכחשה.

                  את מתחרטת,
                  אוכלת ת'לב.
                  נשברת אבל לומדת.
                  לשכוח מהכאב.

                  מתנצלת--
                  על כשאת חלשה,
                  ואני מכריחה אותך לקום,
                  ולשחק אותה גיבורה.

                  כי אין לי ברירה,
                  אני לא מוכנה לצאת קטנה.

                  #לחיי המפחדים מהחולשות#

                  בהמלצת @shoval הערכתי אתזה קצת מקווה שיצא טוב

                  כתב אישום נגדך----

                  את אלופה,
                  בלברוח מהאשמה,
                  נלחמת כמו לביאה ,
                  אבל בצד ההכחשה.

                  את מתחרטת,
                  אוכלת ת'לב
                  נשברת אבל לומדת.
                  לשכוח מהכאב.

                  את חותמת,
                  על כתב האישום.
                  אבל מוחקת איתו,-
                  את האהבה שלך ליקום.

                  את נושמת,
                  על חשבון אחרים.
                  מפחדת מהאמת.
                  שונאת אנשים.

                  מתאמצת לחשוב,
                  שכולם צבועים.
                  העיקר לא לקבל -
                  את הבום לפנים.

                  מתנצלת--
                  על כשאת חלשה,
                  ואני מכריחה אותך לקום,
                  ולשחק אותה גיבורה.

                  כי אין לי ברירה,
                  אני לא מוכנה לצאת קטנה.

                  #לחיי המפחדים מהחולשות#

                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  18
                  • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
                  • אנהא מנותק
                    אנהא מנותק
                    אנה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                    #1908

                    מוקדש לכל הרווקים שביננו 🙂
                    שיר חמוד שנכתב ממש בכמה דקות בהשראה הזו..

                    התלבטתי האמת אם לעלות את זה לפה.. מקווה שלא טעיתי בבחירה😉

                    החופש, והחירות בחיי הרווקות ,
                    זוהי הזדמנות מלאת מהות

                    כל אדם צריך חופש-
                    רוח בין המילים והשורות
                    סוגרים לפחות חשוב
                    והכנה לחיי הזוגיות
                    זוהי תקופת זמן בחיים
                    שמחשלת אותך לאתגרים הבאים

                    השקט, והרוגע בחיי הרווקות
                    עוזרות לך להגיע למוכנות ועמקות

                    כל אדם זקוק למעט שקט
                    זמן להקשיב לדעתו
                    להסתכל לעצמו בעיניים
                    לחבק את אישיותו
                    זמן לבניה עצמית
                    יצירת תדמית

                    אז נצל זאת-------
                    כי לא תחזור שוב ההזדמנות
                    חשוב, האם אתה מוכן להיפרד מהרווקות??

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אריה 93
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1909

                      שיר קצר
                      שכתבתי בעבר
                      על כתיבה

                      תיהנו

                      לִפְעָמִים זֶה זוֹרֵם סְתָם
                      כְּמוֹ מַיִם שֶׁמָּצְאוּ אֲפִיק
                      אֵין מַטָּרָה אוֹ יַעַד
                      רַק לְהַמְשִׁיךְ לֹא לְהַפְסִיק
                      לְהִשְׁתַּדֵּל לֶאֱסֹף בַּדֶּרֶךְ
                      מִלִּים, מַשְׁמָעוּיוֹת
                      אִם נוֹצַר מִכָּל זֶה יֹפִי
                      הָיָה שָׁוֶה לִחְיוֹת

                      אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                      אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                      כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                      אֲנִי נִשְׁבַּר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • אנונימיתא מנותק
                        אנונימיתא מנותק
                        אנונימית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1910

                        לכל ההולכים בדרכם
                        ומחזיקים באומנות נגינתם
                        קרובים הם להיכל התשובה
                        יש אומרים שהם בתוכה

                        לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
                        ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

                        לכל הפורטים על קלידים ומיתר
                        לכל מי שמנגן, מעבד ושר
                        למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

                        לכל מי שמקשיב לצלילים
                        עוצם עיניים ונהנה
                        עוד לפני שמגיעות המילים

                        לכל מי שמאזין ומקשיב
                        לצלילים הרבים מסביב
                        מתרגש מכל תו וצליל
                        הרבה מעבר לרגיל

                        לכל המפנים מקום בחייהם
                        לאהבה ושמה "מוזיקה"
                        גם אם נאלצו לגנוז חלומות
                        תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

                        לכל הכותבים את מנגינת חייהם
                        בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
                        עד לאקורד הסיום..

                        זכרו,
                        כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
                        מנגינת חייו...
                        ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

                        מוקדש לכל חברי הפורום

                        "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                        נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • אנונימיתא אנונימית

                          לכל ההולכים בדרכם
                          ומחזיקים באומנות נגינתם
                          קרובים הם להיכל התשובה
                          יש אומרים שהם בתוכה

                          לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
                          ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

                          לכל הפורטים על קלידים ומיתר
                          לכל מי שמנגן, מעבד ושר
                          למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

                          לכל מי שמקשיב לצלילים
                          עוצם עיניים ונהנה
                          עוד לפני שמגיעות המילים

                          לכל מי שמאזין ומקשיב
                          לצלילים הרבים מסביב
                          מתרגש מכל תו וצליל
                          הרבה מעבר לרגיל

                          לכל המפנים מקום בחייהם
                          לאהבה ושמה "מוזיקה"
                          גם אם נאלצו לגנוז חלומות
                          תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

                          לכל הכותבים את מנגינת חייהם
                          בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
                          עד לאקורד הסיום..

                          זכרו,
                          כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
                          מנגינת חייו...
                          ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

                          מוקדש לכל חברי הפורום

                          נוודנ מנותק
                          נוודנ מנותק
                          נווד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1911
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מיכל fמ מנותק
                            מיכל fמ מנותק
                            מיכל f
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1912
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • מיתרמ מיתר התייחס לנושא זה ב
                            • מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1913

                              לא שלי

                              קשה.
                              קשה להסיר חַיִץ.
                              לבער
                              חמץ מבית
                              אבל פי כמה
                              לא קל
                              להפוך
                              לשפוך
                              להוציא תכולת לב
                              החוצה וחדרים
                              לצנתר מערכות
                              ואוטם שרירים
                              לנקז מורסות
                              למרכז תפיסות
                              נימים דקים
                              ועורקים.
                              לנער, לברר,
                              להודות, להתודות,
                              ממעמקים

                              אחר כך
                              קל יותר
                              רק לא לותר:
                              להכנס
                              עם קיסם חד
                              לעלבון מפוחד
                              לשטוף
                              פירורי אשמה
                              לשאוב
                              אבק מסמא
                              ושקר מדומה
                              נתיב אוויר
                              לנשמה.

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1914

                                בס"ד
                                ראיתי אותך-

                                ניסת הכל,
                                אני יודע בן.
                                מי כמוני מבין,
                                מזה ליפול..

                                ראיתי אותך בלילות,
                                וגם את כל הדמעות,
                                הן היו של תפילות-
                                לא נשברת, ביקשת רק לעלות.

                                תדע, אלוקים לא משיב ריקם.
                                משתדל לתת לך אותם בזמן,
                                רק תחכה ותאמין.
                                יבוא לו יום, ותבוא השעה לכאן...

                                ©

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1915
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דוד ירושלמי בנשמה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1916
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1917

                                      אני רציתי לעלות כבר
                                      החשתי את הקץ
                                      המקום הזה עבר
                                      למקום טיפה עוקץ

                                      ואיך אני חישבתי
                                      את כל הצעדים
                                      אבל כדרכי פיספסתי
                                      בדרך כמה פרטים

                                      אני הלכתי רחוק
                                      ולא שמעתי ללב
                                      אני חיפשתי מתוק
                                      רק רציתי להתקרב

                                      בסוף הכל התהפך
                                      איך הכל הסתבך
                                      התבלבלתי בשבילים
                                      כבו לי הרמזורים
                                      איבדתי את המעצורים

                                      הלכתי לי לבד
                                      לא היה לי פתאום אף אחד
                                      שיתמרר לי את הדרך
                                      שיגיד לי שאני טועה בערך
                                      שמשהו פה לא טוב
                                      וזה יגרום לי רק לכאוב

                                      זו הייתה העלייה
                                      שלפני הנפילה
                                      זו הייתה האשלייה
                                      שהביאה הרעלה
                                      זו הייתה הטעות
                                      שהפכה לי את המציאות
                                      והכריחה אותי להיכנע

                                      זה היה הדיכאון
                                      שחיכה לי בפינה
                                      זה היה הכישלון
                                      אני בכלל לא מבינה
                                      זה היה החידלון
                                      ביזבזתי סתם שנה
                                      זה היה הקיפאון
                                      אני מידי קטנה

                                      השקט שבא אחר כך
                                      לא כיבה את הרעשים
                                      נוצחתי במשחק השח
                                      נפלתי לקרשים
                                      והאמת שגם ניסיתי
                                      אבל כמה שמשם עליתי
                                      זה לא היה אמיתי
                                      ולא הרים אותי

                                      הלופ הזה עוטף אותי
                                      לא עוזב אותי
                                      ובכלל כבר לא אכפת לי
                                      מה יהיה איתי
                                      הטוב לא רק הוא נמצא אצלי
                                      הרע החבר הכי טוב שלי
                                      מתכסה בו בלילות
                                      מתמכרת לדמעות

                                      אני משתכתבת ת'היסטוריה
                                      ובראש שלי יש היסטריה
                                      האם אני נתקעתי בו לעד?
                                      איך אני ניסיתי
                                      לעזאזל למה לא הבנתי
                                      שהיצר רק אורב לי בצד

                                      הפך לי את הכל
                                      סיבך אותי בגדול
                                      העלים לי את האתמול
                                      ושיגע לי ת'מח
                                      הוא הכריח אותי ליפול
                                      מכריח אותי לסבול
                                      לא נותן לי כלל לגדול
                                      והכל נהיה פתוח

                                      אבא----אני לא יכולה עם זה
                                      לקחת את הכל קשהה
                                      כל נהיה כל כך לאט...

                                      ואני טיפוס מהיר
                                      מחפשת את הכל בהיר
                                      אבל הלב כבר נהיה שביר
                                      לא מעזה לנסות להמר עליו

                                      וחוצמזה
                                      שכבר לא אכפת לי
                                      אני התייאשתי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1918

                                        צועד אליך
                                        מחפש תשובות
                                        נופל עליך
                                        ידייך מושטות

                                        מחפש עקבות
                                        שאוכל לצעוד
                                        מנגב ת'דמעות
                                        ומפסיק לרעוד

                                        הקול שלך אומר
                                        שלא אשבר
                                        כי אתה שומר
                                        ושלא אדבר

                                        ואני כמו ילד קטן
                                        שמחפש את אביו
                                        מפחד מהשטן
                                        ועדיין לא מבין

                                        שלכל דבר
                                        יש סיבה
                                        ואזרוק את הרע
                                        ואומר כבר תודה!

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1919

                                          גם כי אלך
                                          בגיא צלמוות
                                          אל תסתר
                                          את פניך ממני
                                          כי דומי נפשי
                                          ואתה עמדי
                                          ובחושך
                                          אשא עיני
                                          לראות בטוב
                                          כי אבי ואימי
                                          תמיד איתי
                                          מאין יבוא
                                          הישועה שלי
                                          כמו
                                          שמיים וארץ
                                          לולא האמנתי
                                          באלוקי
                                          כי אך טוב וחסד
                                          הם חיי
                                          טוהר
                                          ||ככה זה שמאוהבים בסידרת ספרים
                                          שמות הספרים של ליבי קליין||

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול