דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע מנותק
    ע מנותק
    עדי- 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1902

    שוב,
    ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
    ההרגשה שאם רק היה אחרת
    זה לא היה קורה.
    ההתאפקות, הכיבוש
    מכניס בי קצת ייאוש.
    ומה יגידו?
    זה נעלם?
    אז לא, זה לא.
    זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
    מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
    כי אני- כבר ניסיתי.
    ולי- זה לא עזר.
    הפצע נשאר ואיתו האירוע.
    מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
    קדושי עליון שעלו לבקש.
    לאדיר במרום שיציל אותי,
    אותנו.
    כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

    ואין לו עוד אחד.

    ליאל 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • א מנותק
      א מנותק
      אריה 93
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1903

      מוקדש לבחורי הישיבות // בין הזמנים ניסן תשפג

      הֵם חָזְרוּ, אָמְרָה
      וּבָרָק בְּעֵינֶיהָ
      הֵם חָזְרוּ, זִמְּרָהּ
      הַשִּׂמְחָה כְּמוֹ פָּרְצָה מִפָּנֶיהָ
      חֲצִי שָׁנָה שֶׁהָיוּ שָׁם
      עָמְלוּ וְהִזְדַּכְּכוּ
      חָזְרוּ רַק מִדֵּי פַּעַם
      וּמִיָּד מִקִּינָה פָּרְחוּ
      וְעַכְשָׁו עִם בּוֹא הָאָבִיב
      חָזְרוּ גַּם מֻפְלָאֶיהָ
      הִיא מַבִּיטָה סָבִיב
      עַל כָּל צֶאֱצָאֶיהָ
      כַּמָּה גְּדַלְתֶּם
      לְחִישָׁתָהּ סְעָרָה
      אַשְׁרֵיכֶם שֶׁלְּמַדְתֶּם
      אַשְׁרֵיכֶם שֶׁגְּדַלְתֶּם בַּתּוֹרָה

      אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
      אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
      כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
      אֲנִי נִשְׁבַּר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      19
      • שיר 5ש מנותק
        שיר 5ש מנותק
        שיר 5
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1904

        איך אני אוהבת את פריחת האביב
        כשהכל כל כך פורח מסביב
        נשימות עמוקות ממלאות את כולי
        לא רוצה לפספס אפילו משהו שולי
        אוהבת להתהלך ברחוב העמוס
        לתזז בין מיליון אנשים שמנסים לטוס
        להרגיע את עצמי מהלחץ המעיק
        זה שרודף אחרי באופן דביק
        מחליפה אותו בניקיונות וסידורים
        מבריקה את הבית מתקתקת עניינים
        מתמכרת לריחות, לצבעים, למראות
        אלו שחולפים בדרך כלל בפראות
        לא נכנסים ללב הרחב
        שמרוב סחרור מעלה כבר טחב
        רוצה להישאר כאן לתמיד
        להרגיש בעצמי את החיות, העתיד
        הכול פתאום נראה שמח
        הרי ברור, יש כאן ריח של פסח!

        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
        ופתאום אתה שוכח מי אתה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • ע עדי- 2

          שוב,
          ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
          ההרגשה שאם רק היה אחרת
          זה לא היה קורה.
          ההתאפקות, הכיבוש
          מכניס בי קצת ייאוש.
          ומה יגידו?
          זה נעלם?
          אז לא, זה לא.
          זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
          מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
          כי אני- כבר ניסיתי.
          ולי- זה לא עזר.
          הפצע נשאר ואיתו האירוע.
          מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
          קדושי עליון שעלו לבקש.
          לאדיר במרום שיציל אותי,
          אותנו.
          כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

          ואין לו עוד אחד.

          ליאל 0ל מנותק
          ליאל 0ל מנותק
          ליאל 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ליאל 0
          #1905
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אדמיליםא מנותק
            אדמיליםא מנותק
            אדמילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1906

            אבן על אוון
            וכל החולות של היקום
            הנפילות מהן לא הצלחת לקום
            התפילות
            תפילות שבערו
            בשתיקותייך

            ואינסוף קולות שלא שמעת
            הגבולות שהוצבו ולא מנעת
            בלילות
            לילות שנצצו
            בדמעותייך

            והאדמה שכחה מהפרחים
            בשביל מה ניסית עשרות דרכים
            בדממה
            דממה שפעמה
            במילותייך

            ונקמה במי שלא היית
            הנשמה בפנים יודעת שטעית
            השממה
            שממה שהתיישבה
            בחורבותייך
            .
            וחומה
            חומה חוצה בינך
            לתקוותייך

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              #1907

              כתב אישום נגדך----

              את אלופה,
              בלברוח מהאשמה,
              נלחמת כמו לביאה ,
              אבל בצד ההכחשה.

              את מתחרטת,
              אוכלת ת'לב.
              נשברת אבל לומדת.
              לשכוח מהכאב.

              מתנצלת--
              על כשאת חלשה,
              ואני מכריחה אותך לקום,
              ולשחק אותה גיבורה.

              כי אין לי ברירה,
              אני לא מוכנה לצאת קטנה.

              #לחיי המפחדים מהחולשות#

              בהמלצת @shoval הערכתי אתזה קצת מקווה שיצא טוב

              כתב אישום נגדך----

              את אלופה,
              בלברוח מהאשמה,
              נלחמת כמו לביאה ,
              אבל בצד ההכחשה.

              את מתחרטת,
              אוכלת ת'לב
              נשברת אבל לומדת.
              לשכוח מהכאב.

              את חותמת,
              על כתב האישום.
              אבל מוחקת איתו,-
              את האהבה שלך ליקום.

              את נושמת,
              על חשבון אחרים.
              מפחדת מהאמת.
              שונאת אנשים.

              מתאמצת לחשוב,
              שכולם צבועים.
              העיקר לא לקבל -
              את הבום לפנים.

              מתנצלת--
              על כשאת חלשה,
              ואני מכריחה אותך לקום,
              ולשחק אותה גיבורה.

              כי אין לי ברירה,
              אני לא מוכנה לצאת קטנה.

              #לחיי המפחדים מהחולשות#

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              18
              • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
              • אנהא מנותק
                אנהא מנותק
                אנה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                #1908

                מוקדש לכל הרווקים שביננו 🙂
                שיר חמוד שנכתב ממש בכמה דקות בהשראה הזו..

                התלבטתי האמת אם לעלות את זה לפה.. מקווה שלא טעיתי בבחירה😉

                החופש, והחירות בחיי הרווקות ,
                זוהי הזדמנות מלאת מהות

                כל אדם צריך חופש-
                רוח בין המילים והשורות
                סוגרים לפחות חשוב
                והכנה לחיי הזוגיות
                זוהי תקופת זמן בחיים
                שמחשלת אותך לאתגרים הבאים

                השקט, והרוגע בחיי הרווקות
                עוזרות לך להגיע למוכנות ועמקות

                כל אדם זקוק למעט שקט
                זמן להקשיב לדעתו
                להסתכל לעצמו בעיניים
                לחבק את אישיותו
                זמן לבניה עצמית
                יצירת תדמית

                אז נצל זאת-------
                כי לא תחזור שוב ההזדמנות
                חשוב, האם אתה מוכן להיפרד מהרווקות??

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אריה 93
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1909

                  שיר קצר
                  שכתבתי בעבר
                  על כתיבה

                  תיהנו

                  לִפְעָמִים זֶה זוֹרֵם סְתָם
                  כְּמוֹ מַיִם שֶׁמָּצְאוּ אֲפִיק
                  אֵין מַטָּרָה אוֹ יַעַד
                  רַק לְהַמְשִׁיךְ לֹא לְהַפְסִיק
                  לְהִשְׁתַּדֵּל לֶאֱסֹף בַּדֶּרֶךְ
                  מִלִּים, מַשְׁמָעוּיוֹת
                  אִם נוֹצַר מִכָּל זֶה יֹפִי
                  הָיָה שָׁוֶה לִחְיוֹת

                  אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                  אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                  כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                  אֲנִי נִשְׁבַּר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • אנונימיתא מנותק
                    אנונימיתא מנותק
                    אנונימית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1910

                    לכל ההולכים בדרכם
                    ומחזיקים באומנות נגינתם
                    קרובים הם להיכל התשובה
                    יש אומרים שהם בתוכה

                    לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
                    ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

                    לכל הפורטים על קלידים ומיתר
                    לכל מי שמנגן, מעבד ושר
                    למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

                    לכל מי שמקשיב לצלילים
                    עוצם עיניים ונהנה
                    עוד לפני שמגיעות המילים

                    לכל מי שמאזין ומקשיב
                    לצלילים הרבים מסביב
                    מתרגש מכל תו וצליל
                    הרבה מעבר לרגיל

                    לכל המפנים מקום בחייהם
                    לאהבה ושמה "מוזיקה"
                    גם אם נאלצו לגנוז חלומות
                    תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

                    לכל הכותבים את מנגינת חייהם
                    בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
                    עד לאקורד הסיום..

                    זכרו,
                    כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
                    מנגינת חייו...
                    ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

                    מוקדש לכל חברי הפורום

                    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                    נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • אנונימיתא אנונימית

                      לכל ההולכים בדרכם
                      ומחזיקים באומנות נגינתם
                      קרובים הם להיכל התשובה
                      יש אומרים שהם בתוכה

                      לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
                      ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

                      לכל הפורטים על קלידים ומיתר
                      לכל מי שמנגן, מעבד ושר
                      למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

                      לכל מי שמקשיב לצלילים
                      עוצם עיניים ונהנה
                      עוד לפני שמגיעות המילים

                      לכל מי שמאזין ומקשיב
                      לצלילים הרבים מסביב
                      מתרגש מכל תו וצליל
                      הרבה מעבר לרגיל

                      לכל המפנים מקום בחייהם
                      לאהבה ושמה "מוזיקה"
                      גם אם נאלצו לגנוז חלומות
                      תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

                      לכל הכותבים את מנגינת חייהם
                      בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
                      עד לאקורד הסיום..

                      זכרו,
                      כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
                      מנגינת חייו...
                      ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

                      מוקדש לכל חברי הפורום

                      נוודנ מנותק
                      נוודנ מנותק
                      נווד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1911
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיכל fמ מנותק
                        מיכל fמ מנותק
                        מיכל f
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1912
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • מיתרמ מיתר התייחס לנושא זה ב
                        • מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1913

                          לא שלי

                          קשה.
                          קשה להסיר חַיִץ.
                          לבער
                          חמץ מבית
                          אבל פי כמה
                          לא קל
                          להפוך
                          לשפוך
                          להוציא תכולת לב
                          החוצה וחדרים
                          לצנתר מערכות
                          ואוטם שרירים
                          לנקז מורסות
                          למרכז תפיסות
                          נימים דקים
                          ועורקים.
                          לנער, לברר,
                          להודות, להתודות,
                          ממעמקים

                          אחר כך
                          קל יותר
                          רק לא לותר:
                          להכנס
                          עם קיסם חד
                          לעלבון מפוחד
                          לשטוף
                          פירורי אשמה
                          לשאוב
                          אבק מסמא
                          ושקר מדומה
                          נתיב אוויר
                          לנשמה.

                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                          הטכניקה באה מעצמה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1914

                            בס"ד
                            ראיתי אותך-

                            ניסת הכל,
                            אני יודע בן.
                            מי כמוני מבין,
                            מזה ליפול..

                            ראיתי אותך בלילות,
                            וגם את כל הדמעות,
                            הן היו של תפילות-
                            לא נשברת, ביקשת רק לעלות.

                            תדע, אלוקים לא משיב ריקם.
                            משתדל לתת לך אותם בזמן,
                            רק תחכה ותאמין.
                            יבוא לו יום, ותבוא השעה לכאן...

                            ©

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1915
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד מנותק
                                ד מנותק
                                דוד ירושלמי בנשמה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1916
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1917

                                  אני רציתי לעלות כבר
                                  החשתי את הקץ
                                  המקום הזה עבר
                                  למקום טיפה עוקץ

                                  ואיך אני חישבתי
                                  את כל הצעדים
                                  אבל כדרכי פיספסתי
                                  בדרך כמה פרטים

                                  אני הלכתי רחוק
                                  ולא שמעתי ללב
                                  אני חיפשתי מתוק
                                  רק רציתי להתקרב

                                  בסוף הכל התהפך
                                  איך הכל הסתבך
                                  התבלבלתי בשבילים
                                  כבו לי הרמזורים
                                  איבדתי את המעצורים

                                  הלכתי לי לבד
                                  לא היה לי פתאום אף אחד
                                  שיתמרר לי את הדרך
                                  שיגיד לי שאני טועה בערך
                                  שמשהו פה לא טוב
                                  וזה יגרום לי רק לכאוב

                                  זו הייתה העלייה
                                  שלפני הנפילה
                                  זו הייתה האשלייה
                                  שהביאה הרעלה
                                  זו הייתה הטעות
                                  שהפכה לי את המציאות
                                  והכריחה אותי להיכנע

                                  זה היה הדיכאון
                                  שחיכה לי בפינה
                                  זה היה הכישלון
                                  אני בכלל לא מבינה
                                  זה היה החידלון
                                  ביזבזתי סתם שנה
                                  זה היה הקיפאון
                                  אני מידי קטנה

                                  השקט שבא אחר כך
                                  לא כיבה את הרעשים
                                  נוצחתי במשחק השח
                                  נפלתי לקרשים
                                  והאמת שגם ניסיתי
                                  אבל כמה שמשם עליתי
                                  זה לא היה אמיתי
                                  ולא הרים אותי

                                  הלופ הזה עוטף אותי
                                  לא עוזב אותי
                                  ובכלל כבר לא אכפת לי
                                  מה יהיה איתי
                                  הטוב לא רק הוא נמצא אצלי
                                  הרע החבר הכי טוב שלי
                                  מתכסה בו בלילות
                                  מתמכרת לדמעות

                                  אני משתכתבת ת'היסטוריה
                                  ובראש שלי יש היסטריה
                                  האם אני נתקעתי בו לעד?
                                  איך אני ניסיתי
                                  לעזאזל למה לא הבנתי
                                  שהיצר רק אורב לי בצד

                                  הפך לי את הכל
                                  סיבך אותי בגדול
                                  העלים לי את האתמול
                                  ושיגע לי ת'מח
                                  הוא הכריח אותי ליפול
                                  מכריח אותי לסבול
                                  לא נותן לי כלל לגדול
                                  והכל נהיה פתוח

                                  אבא----אני לא יכולה עם זה
                                  לקחת את הכל קשהה
                                  כל נהיה כל כך לאט...

                                  ואני טיפוס מהיר
                                  מחפשת את הכל בהיר
                                  אבל הלב כבר נהיה שביר
                                  לא מעזה לנסות להמר עליו

                                  וחוצמזה
                                  שכבר לא אכפת לי
                                  אני התייאשתי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1918

                                    צועד אליך
                                    מחפש תשובות
                                    נופל עליך
                                    ידייך מושטות

                                    מחפש עקבות
                                    שאוכל לצעוד
                                    מנגב ת'דמעות
                                    ומפסיק לרעוד

                                    הקול שלך אומר
                                    שלא אשבר
                                    כי אתה שומר
                                    ושלא אדבר

                                    ואני כמו ילד קטן
                                    שמחפש את אביו
                                    מפחד מהשטן
                                    ועדיין לא מבין

                                    שלכל דבר
                                    יש סיבה
                                    ואזרוק את הרע
                                    ואומר כבר תודה!

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1919

                                      גם כי אלך
                                      בגיא צלמוות
                                      אל תסתר
                                      את פניך ממני
                                      כי דומי נפשי
                                      ואתה עמדי
                                      ובחושך
                                      אשא עיני
                                      לראות בטוב
                                      כי אבי ואימי
                                      תמיד איתי
                                      מאין יבוא
                                      הישועה שלי
                                      כמו
                                      שמיים וארץ
                                      לולא האמנתי
                                      באלוקי
                                      כי אך טוב וחסד
                                      הם חיי
                                      טוהר
                                      ||ככה זה שמאוהבים בסידרת ספרים
                                      שמות הספרים של ליבי קליין||

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1920
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1921

                                          בוהה באוויר
                                          מנסה לגשש
                                          רואה אותו מאיר
                                          קורא להתרגש

                                          צועקת אלייך!!
                                          אבא תחזור!!
                                          קשה לי בלעדייך
                                          כבה בי האור

                                          נמאס לי
                                          לשתף רק ת'כרית
                                          ולהעיף אותה רטובה
                                          תחזור כבר אליי!!!

                                          תתן לי
                                          רק עוד
                                          חיוך קטן
                                          אוהב
                                          של אבא!!!

                                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול