דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע עדי- 2

    שוב,
    ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
    ההרגשה שאם רק היה אחרת
    זה לא היה קורה.
    ההתאפקות, הכיבוש
    מכניס בי קצת ייאוש.
    ומה יגידו?
    זה נעלם?
    אז לא, זה לא.
    זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
    מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
    כי אני- כבר ניסיתי.
    ולי- זה לא עזר.
    הפצע נשאר ואיתו האירוע.
    מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
    קדושי עליון שעלו לבקש.
    לאדיר במרום שיציל אותי,
    אותנו.
    כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

    ואין לו עוד אחד.

    ליאל 0ל מנותק
    ליאל 0ל מנותק
    ליאל 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ליאל 0
    #1905
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אדמיליםא מנותק
      אדמיליםא מנותק
      אדמילים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1906

      אבן על אוון
      וכל החולות של היקום
      הנפילות מהן לא הצלחת לקום
      התפילות
      תפילות שבערו
      בשתיקותייך

      ואינסוף קולות שלא שמעת
      הגבולות שהוצבו ולא מנעת
      בלילות
      לילות שנצצו
      בדמעותייך

      והאדמה שכחה מהפרחים
      בשביל מה ניסית עשרות דרכים
      בדממה
      דממה שפעמה
      במילותייך

      ונקמה במי שלא היית
      הנשמה בפנים יודעת שטעית
      השממה
      שממה שהתיישבה
      בחורבותייך
      .
      וחומה
      חומה חוצה בינך
      לתקוותייך

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        #1907

        כתב אישום נגדך----

        את אלופה,
        בלברוח מהאשמה,
        נלחמת כמו לביאה ,
        אבל בצד ההכחשה.

        את מתחרטת,
        אוכלת ת'לב.
        נשברת אבל לומדת.
        לשכוח מהכאב.

        מתנצלת--
        על כשאת חלשה,
        ואני מכריחה אותך לקום,
        ולשחק אותה גיבורה.

        כי אין לי ברירה,
        אני לא מוכנה לצאת קטנה.

        #לחיי המפחדים מהחולשות#

        בהמלצת @shoval הערכתי אתזה קצת מקווה שיצא טוב

        כתב אישום נגדך----

        את אלופה,
        בלברוח מהאשמה,
        נלחמת כמו לביאה ,
        אבל בצד ההכחשה.

        את מתחרטת,
        אוכלת ת'לב
        נשברת אבל לומדת.
        לשכוח מהכאב.

        את חותמת,
        על כתב האישום.
        אבל מוחקת איתו,-
        את האהבה שלך ליקום.

        את נושמת,
        על חשבון אחרים.
        מפחדת מהאמת.
        שונאת אנשים.

        מתאמצת לחשוב,
        שכולם צבועים.
        העיקר לא לקבל -
        את הבום לפנים.

        מתנצלת--
        על כשאת חלשה,
        ואני מכריחה אותך לקום,
        ולשחק אותה גיבורה.

        כי אין לי ברירה,
        אני לא מוכנה לצאת קטנה.

        #לחיי המפחדים מהחולשות#

        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        18
        • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
        • אנהא מנותק
          אנהא מנותק
          אנה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
          #1908

          מוקדש לכל הרווקים שביננו 🙂
          שיר חמוד שנכתב ממש בכמה דקות בהשראה הזו..

          התלבטתי האמת אם לעלות את זה לפה.. מקווה שלא טעיתי בבחירה😉

          החופש, והחירות בחיי הרווקות ,
          זוהי הזדמנות מלאת מהות

          כל אדם צריך חופש-
          רוח בין המילים והשורות
          סוגרים לפחות חשוב
          והכנה לחיי הזוגיות
          זוהי תקופת זמן בחיים
          שמחשלת אותך לאתגרים הבאים

          השקט, והרוגע בחיי הרווקות
          עוזרות לך להגיע למוכנות ועמקות

          כל אדם זקוק למעט שקט
          זמן להקשיב לדעתו
          להסתכל לעצמו בעיניים
          לחבק את אישיותו
          זמן לבניה עצמית
          יצירת תדמית

          אז נצל זאת-------
          כי לא תחזור שוב ההזדמנות
          חשוב, האם אתה מוכן להיפרד מהרווקות??

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • א מנותק
            א מנותק
            אריה 93
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1909

            שיר קצר
            שכתבתי בעבר
            על כתיבה

            תיהנו

            לִפְעָמִים זֶה זוֹרֵם סְתָם
            כְּמוֹ מַיִם שֶׁמָּצְאוּ אֲפִיק
            אֵין מַטָּרָה אוֹ יַעַד
            רַק לְהַמְשִׁיךְ לֹא לְהַפְסִיק
            לְהִשְׁתַּדֵּל לֶאֱסֹף בַּדֶּרֶךְ
            מִלִּים, מַשְׁמָעוּיוֹת
            אִם נוֹצַר מִכָּל זֶה יֹפִי
            הָיָה שָׁוֶה לִחְיוֹת

            אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
            אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
            כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
            אֲנִי נִשְׁבַּר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • אנונימיתא מנותק
              אנונימיתא מנותק
              אנונימית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1910

              לכל ההולכים בדרכם
              ומחזיקים באומנות נגינתם
              קרובים הם להיכל התשובה
              יש אומרים שהם בתוכה

              לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
              ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

              לכל הפורטים על קלידים ומיתר
              לכל מי שמנגן, מעבד ושר
              למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

              לכל מי שמקשיב לצלילים
              עוצם עיניים ונהנה
              עוד לפני שמגיעות המילים

              לכל מי שמאזין ומקשיב
              לצלילים הרבים מסביב
              מתרגש מכל תו וצליל
              הרבה מעבר לרגיל

              לכל המפנים מקום בחייהם
              לאהבה ושמה "מוזיקה"
              גם אם נאלצו לגנוז חלומות
              תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

              לכל הכותבים את מנגינת חייהם
              בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
              עד לאקורד הסיום..

              זכרו,
              כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
              מנגינת חייו...
              ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

              מוקדש לכל חברי הפורום

              "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

              נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • אנונימיתא אנונימית

                לכל ההולכים בדרכם
                ומחזיקים באומנות נגינתם
                קרובים הם להיכל התשובה
                יש אומרים שהם בתוכה

                לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
                ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

                לכל הפורטים על קלידים ומיתר
                לכל מי שמנגן, מעבד ושר
                למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

                לכל מי שמקשיב לצלילים
                עוצם עיניים ונהנה
                עוד לפני שמגיעות המילים

                לכל מי שמאזין ומקשיב
                לצלילים הרבים מסביב
                מתרגש מכל תו וצליל
                הרבה מעבר לרגיל

                לכל המפנים מקום בחייהם
                לאהבה ושמה "מוזיקה"
                גם אם נאלצו לגנוז חלומות
                תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

                לכל הכותבים את מנגינת חייהם
                בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
                עד לאקורד הסיום..

                זכרו,
                כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
                מנגינת חייו...
                ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

                מוקדש לכל חברי הפורום

                נוודנ מנותק
                נוודנ מנותק
                נווד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1911
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיכל fמ מנותק
                  מיכל fמ מנותק
                  מיכל f
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1912
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • מיתרמ מיתר התייחס לנושא זה ב
                  • מנאשששמ מנותק
                    מנאשששמ מנותק
                    מנאששש
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1913

                    לא שלי

                    קשה.
                    קשה להסיר חַיִץ.
                    לבער
                    חמץ מבית
                    אבל פי כמה
                    לא קל
                    להפוך
                    לשפוך
                    להוציא תכולת לב
                    החוצה וחדרים
                    לצנתר מערכות
                    ואוטם שרירים
                    לנקז מורסות
                    למרכז תפיסות
                    נימים דקים
                    ועורקים.
                    לנער, לברר,
                    להודות, להתודות,
                    ממעמקים

                    אחר כך
                    קל יותר
                    רק לא לותר:
                    להכנס
                    עם קיסם חד
                    לעלבון מפוחד
                    לשטוף
                    פירורי אשמה
                    לשאוב
                    אבק מסמא
                    ושקר מדומה
                    נתיב אוויר
                    לנשמה.

                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                    הטכניקה באה מעצמה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1914

                      בס"ד
                      ראיתי אותך-

                      ניסת הכל,
                      אני יודע בן.
                      מי כמוני מבין,
                      מזה ליפול..

                      ראיתי אותך בלילות,
                      וגם את כל הדמעות,
                      הן היו של תפילות-
                      לא נשברת, ביקשת רק לעלות.

                      תדע, אלוקים לא משיב ריקם.
                      משתדל לתת לך אותם בזמן,
                      רק תחכה ותאמין.
                      יבוא לו יום, ותבוא השעה לכאן...

                      ©

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1915
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ד מנותק
                          ד מנותק
                          דוד ירושלמי בנשמה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1916
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1917

                            אני רציתי לעלות כבר
                            החשתי את הקץ
                            המקום הזה עבר
                            למקום טיפה עוקץ

                            ואיך אני חישבתי
                            את כל הצעדים
                            אבל כדרכי פיספסתי
                            בדרך כמה פרטים

                            אני הלכתי רחוק
                            ולא שמעתי ללב
                            אני חיפשתי מתוק
                            רק רציתי להתקרב

                            בסוף הכל התהפך
                            איך הכל הסתבך
                            התבלבלתי בשבילים
                            כבו לי הרמזורים
                            איבדתי את המעצורים

                            הלכתי לי לבד
                            לא היה לי פתאום אף אחד
                            שיתמרר לי את הדרך
                            שיגיד לי שאני טועה בערך
                            שמשהו פה לא טוב
                            וזה יגרום לי רק לכאוב

                            זו הייתה העלייה
                            שלפני הנפילה
                            זו הייתה האשלייה
                            שהביאה הרעלה
                            זו הייתה הטעות
                            שהפכה לי את המציאות
                            והכריחה אותי להיכנע

                            זה היה הדיכאון
                            שחיכה לי בפינה
                            זה היה הכישלון
                            אני בכלל לא מבינה
                            זה היה החידלון
                            ביזבזתי סתם שנה
                            זה היה הקיפאון
                            אני מידי קטנה

                            השקט שבא אחר כך
                            לא כיבה את הרעשים
                            נוצחתי במשחק השח
                            נפלתי לקרשים
                            והאמת שגם ניסיתי
                            אבל כמה שמשם עליתי
                            זה לא היה אמיתי
                            ולא הרים אותי

                            הלופ הזה עוטף אותי
                            לא עוזב אותי
                            ובכלל כבר לא אכפת לי
                            מה יהיה איתי
                            הטוב לא רק הוא נמצא אצלי
                            הרע החבר הכי טוב שלי
                            מתכסה בו בלילות
                            מתמכרת לדמעות

                            אני משתכתבת ת'היסטוריה
                            ובראש שלי יש היסטריה
                            האם אני נתקעתי בו לעד?
                            איך אני ניסיתי
                            לעזאזל למה לא הבנתי
                            שהיצר רק אורב לי בצד

                            הפך לי את הכל
                            סיבך אותי בגדול
                            העלים לי את האתמול
                            ושיגע לי ת'מח
                            הוא הכריח אותי ליפול
                            מכריח אותי לסבול
                            לא נותן לי כלל לגדול
                            והכל נהיה פתוח

                            אבא----אני לא יכולה עם זה
                            לקחת את הכל קשהה
                            כל נהיה כל כך לאט...

                            ואני טיפוס מהיר
                            מחפשת את הכל בהיר
                            אבל הלב כבר נהיה שביר
                            לא מעזה לנסות להמר עליו

                            וחוצמזה
                            שכבר לא אכפת לי
                            אני התייאשתי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1918

                              צועד אליך
                              מחפש תשובות
                              נופל עליך
                              ידייך מושטות

                              מחפש עקבות
                              שאוכל לצעוד
                              מנגב ת'דמעות
                              ומפסיק לרעוד

                              הקול שלך אומר
                              שלא אשבר
                              כי אתה שומר
                              ושלא אדבר

                              ואני כמו ילד קטן
                              שמחפש את אביו
                              מפחד מהשטן
                              ועדיין לא מבין

                              שלכל דבר
                              יש סיבה
                              ואזרוק את הרע
                              ואומר כבר תודה!

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1919

                                גם כי אלך
                                בגיא צלמוות
                                אל תסתר
                                את פניך ממני
                                כי דומי נפשי
                                ואתה עמדי
                                ובחושך
                                אשא עיני
                                לראות בטוב
                                כי אבי ואימי
                                תמיד איתי
                                מאין יבוא
                                הישועה שלי
                                כמו
                                שמיים וארץ
                                לולא האמנתי
                                באלוקי
                                כי אך טוב וחסד
                                הם חיי
                                טוהר
                                ||ככה זה שמאוהבים בסידרת ספרים
                                שמות הספרים של ליבי קליין||

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1920
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1921

                                    בוהה באוויר
                                    מנסה לגשש
                                    רואה אותו מאיר
                                    קורא להתרגש

                                    צועקת אלייך!!
                                    אבא תחזור!!
                                    קשה לי בלעדייך
                                    כבה בי האור

                                    נמאס לי
                                    לשתף רק ת'כרית
                                    ולהעיף אותה רטובה
                                    תחזור כבר אליי!!!

                                    תתן לי
                                    רק עוד
                                    חיוך קטן
                                    אוהב
                                    של אבא!!!

                                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • אנהא מנותק
                                      אנהא מנותק
                                      אנה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                                      #1922

                                      כל הכבוד על הפורום האלוף הזה !!
                                      משתפת שיר - בזמן של בלבול קודר.. ---
                                      || אני בעצמי, לא סגורה- מה הרגשתי😊 ||

                                      שתיקה,
                                      בלבול,
                                      חוסר תאום,
                                      ממטר של מבול

                                      גדלה,
                                      מתבגרת,
                                      תועה בתוכי
                                      מתי חיי יראו אחרת

                                      הולכת,
                                      עצובה,
                                      משועבדת לעצמי,
                                      אין תגובה

                                      רוקדת,
                                      בוכה,
                                      בדרכי מועדת
                                      איפה דרכך?

                                      מסתגרת,
                                      חרטה,
                                      כתוב לי אגרת!
                                      איפה אתה?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • שריושש מנותק
                                        שריושש מנותק
                                        שריוש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1923

                                        אהבה של נצח
                                        שנים של מכאובים
                                        של כאב ויסורים
                                        אגרוף לפנים
                                        מותיר בה סימנים
                                        לילות טרופי שֵׁינָה
                                        ואינך מבינה
                                        הידית כבר חמה
                                        אולי מכעס או אשמה
                                        אהבה של נצח
                                        גם בעזות מצח
                                        געגוע צורב
                                        והפחד אורב
                                        מחכה שם עדין
                                        היש מהאין??
                                        מִי יְסַפֵּר לָהּ מַה יֵּלֶד
                                        יוֹם וּמָה יֵלֶד יֶלֶד

                                        אפילו הכוכבים
                                        צריכים חשכה,
                                        כדי לזרוח.

                                        שימי המוזיקליש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • שריושש שריוש

                                          אהבה של נצח
                                          שנים של מכאובים
                                          של כאב ויסורים
                                          אגרוף לפנים
                                          מותיר בה סימנים
                                          לילות טרופי שֵׁינָה
                                          ואינך מבינה
                                          הידית כבר חמה
                                          אולי מכעס או אשמה
                                          אהבה של נצח
                                          גם בעזות מצח
                                          געגוע צורב
                                          והפחד אורב
                                          מחכה שם עדין
                                          היש מהאין??
                                          מִי יְסַפֵּר לָהּ מַה יֵּלֶד
                                          יוֹם וּמָה יֵלֶד יֶלֶד

                                          שימי המוזיקליש מנותק
                                          שימי המוזיקליש מנותק
                                          שימי המוזיקלי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1924
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול