דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שיר 5ש מנותק
    שיר 5ש מנותק
    שיר 5
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1946

    החיים שלך תותים
    כך אומרים לי כולם
    החיים שלך תותים
    אז אל תתלונני סתם

    כשאני אומרת שבא לי חופש
    עונים לי תודי שיש לך שכל
    היום לומדת כמו גדולה
    מחר תרוויחי פי מאה

    ואם אני רוצה קצת שקט
    אומרים לי עם משפחה שאוהבת
    נצלי כל שניה
    לא כולם זכו לכזו מניה

    כשאני רוצה טיפה של מנוחה
    מסתכלים עלי כעל כפוית טובה
    תעריכי שיש לך כוחות לפעול
    לזוז, לחשוב, להניע, לגדול

    למה אני מרגישה מרוטה
    אין לי כוחות ממש סחוטה
    מחכה בשקט להבשלתי העצמית
    להרגיש טובה וגדולה רישמית

    בינתיים מחפשת מי שיבין
    שיקשיב לי ופשוט יאמין
    שאני עובדת כמו שצריך
    ופשוט מאוד אותי יעריך

    החיים שלך תותים
    כך אומרים לי כולם
    החיים שלך תותים
    אז אל תתלונני סתם

    החיים שלי תותים
    אני אז עונה
    החיים שלי תותים
    אבל עכשיו זו לא העונה!

    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
    ופתאום אתה שוכח מי אתה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    18
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      #1947

      אבא.
      ברחתי ממך,
      חיפשתי את האושר.
      גיליתי שחייב להתקרב אלייך,
      כדי לא להרגיש את החוסר.

      את זוכר אותי אחרת ,
      השכבות של הרוע שבחרתי
      כיסו את הצמות שקלעת לי .
      הרסו את התמימות שנשארה בי.

      יש בי חור,
      שרק אתה תוכל למלא.
      יש לי כאב,
      שרק אתה תוכל לרפא.

      תיתן לי לחזור,
      למרות שנלחמתי בך.

      אבא.
      תבטיח שתתקרב.
      אני רואה רק חול ודמעות,
      תתקרב. תגיד אני אוהב.

      --תישאר. תוכיח. אני פגועה.
      אני יאמין. אני ישתנה. מבטיחה--

      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
        #1948
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • ארי רוזנבלטא מנותק
          ארי רוזנבלטא מנותק
          ארי רוזנבלט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
          #1949

          היי, אני חצרון
          גר בגושן, במדרון
          עובד קשה אבל לא מתלונן
          אדם לעמל יולד, אמר לי פעם זקן

          כי סך הכל המצב סבבה
          הקישואים חינם וגם הדגה
          לא מכיר מציאות אחרת בסביבה
          זה המצב הנתון ככה, עוד מסבא

          ואז פתאום זה קרה
          בא משה רבנו שינה ת'משוואה
          פקוד אפקוד אתכם הוא קרא
          וכל זקני העם נקבצו אליו ברעדה

          ו-וואלה, לא הבנתי
          למה לצאת לחופשי
          להתחיל לדאוג לעצמי
          מה לא טוב במצב העכשווי

          אבל מה אני מבין
          חושב לעצמי בחמסין
          מול כל הרבנים הצדיקים
          שלקולו של משה הם מקשיבים

          אז מתחזק באמונה
          מתחיל להתארגן ליציאה
          וכל החברים שלי בשכונה
          צוחקים מהצד, קוראים לי משוגע

          אנחנו נשארים פה
          הם אומרים לי בשלווה
          סומכים על המלך פרעה
          מה שבטוח, לא יוצאים המדברה

          והנה הגיעה מכת חושך
          ובחסות החשכה והעלטה
          הם נלקחו כולם בסערה
          ומה שנשארנו זה אחד מחמישה

          הגיע ליל שימורים
          כולם אוכלים מהזבחים
          נבהלנו ונחפזנו כמו גנבים
          לעזוב את מצרים ארץ הרפאים

          ובאותו היום
          ה' הערה ממרום
          רוח קדושה וטהרה
          העלה אותנו משערי הטומאה

          ו-וואלה פתאום הבנתי
          כמה דחוף היה לצאת לחופשי
          כמה שזה נחוץ לדאוג לעצמי
          ואיך אז לא קלטתי ת'בעיה במצב העכשווי

          אבל בזכות האמונה
          דם פסח ודם מילה
          ה' אותנו העלה, מעומק המצולה
          אל הפסגות הכי גבוהות, שרק קיימות

          אבל כל זה לא מספיק
          עכשיו יש עוד עבודה
          כדי שכל זה לא יהיה לריק
          חייבים להתכונן למתן תורה

          כי העיקר זה העבודה
          וכדי שכל זה יחזיק
          חייבים את היגיעה
          העצמית הבלעדית,

          שהרי אין לך בן חורין,
          אלא מי שעוסק בתורה.

          חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          16
          • Y מנותק
            Y מנותק
            YK053
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1950
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אנונימיתא מנותק
              אנונימיתא מנותק
              אנונימית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1951

              מצריים שבתוכי

              באדמת נפשי נחרשו
              קמטים של ייאוש
              בהררי ליבי צמחו
              ניצנים של השלמה

              לוחשת מצריים שתוכי
              דיבורים של
              "זה המצב"

              מי יכול
              את נפשו
              מגלות זו לגאול
              להוציא את עצמו עכשיו?

              ומה עדיף לך נשמה?
              ללכת סחור במדבר?
              הן במצריים
              יש לך הכל...

              את אמה עברייה,
              וסבלך רב,
              נכון
              אך מסוכן העולם הגדול

              ומצריים שבתוכי
              עד היום מדברת
              ואפילו שנגאלנו מזמן..

              כמה עוד בחיי
              תעמוד היא בדרכי
              תעצור , תמנע פעולותיי?

              מבקשת חירות,
              גאולה אמיתית
              מכל מיצרי ליבי

              חייבת לראות את עצמי
              כאילו יצאתי ממצרים
              ממצרים שלי
              ממצרים שבתוכי

              "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                מחפשת שם מגניבמ מנותק
                מחפשת שם מגניב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1952

                בס"ד
                אבא פתאום גיליתי שאני לבד
                נאבדתי או אולי ברחתי
                ועכשיו לא יודעת לאן לחזור
                בודדה בישמון

                ימינה או שמאלה
                קדימה או אחורה
                אבודה בדרך
                ערפל מסתיר את השביל

                מפחיד לי לבד
                אי אפשר לחיות בלתך
                אי אפשר לשרוד בלעדיך
                אין משמעות מלבדך

                ואנה אלך
                לא יודעת היכן מקומי
                איפה למצוא את בוראי
                מה כאן לעשות

                ניסתי לחפש, התיאשתי
                היצר גבר, נשארתי
                עזבתי הכל, ברחתי
                את אלוקים חשבתי שהפסדתי

                אבל דוקא אז מתוך התהום
                במקום הכי נמוך
                שאפילו לנסות הפסקתי
                הגעת אתה אבא
                אותי משכת אליך חזרה
                הצלת אותי מקור ורוע
                מלאבד את עצמי

                גיליתי שגם אם ת'דרך לא מוצאת
                אבא יודע היכן אני נמצאת
                והוא פשוט יופיע
                ימשוך אותי אליו
                כי אני שלו בלבד
                וגם אם חוששת תמיד הוא שם
                אפילו שאותו לא רואה

                אוהבת אותך אבא הכי בעולם

                טוב האמת שפתאום פשוט התחשק לי לכתוב שיר
                פתחתי וורד (פעם ראשונה שכתבתי שיר בוורד)
                והמילים פשוט נשפכו
                תוך כמה דקות כתבתי את זה
                וכל זה קרה ממש עכשיו בדקות האלו
                מיד שגמרתי שלחתי לפה

                ושאפו למקצב שבזכות כל ההשראות פה מתחשק לי יותר לכתוב שירים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • אין על מוזיקהא מנותק
                  אין על מוזיקהא מנותק
                  אין על מוזיקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1953

                  שניה ועוד שניה
                  מחייכת
                  אך בלב בוערת השלהבת
                  והיא לא משמחה

                  דקה ועוד דקה
                  צוחקת
                  ובפנים הנשמה זועקת
                  לשלווה

                  יום ועוד יום
                  קורצת
                  וחשה שחקנית
                  בהצגה עצובה

                  שבוע ועוד שבוע
                  מתפללת
                  שפתיים מבקשות
                  "ישועה"

                  חודש ועוד חודש
                  מתפרקת
                  שמה קליפות
                  באשפה

                  שנה ועד שנה
                  כמעט ומתיאשת
                  מרגישה כמו עלה בשלכת
                  שכבר לא בעונה...

                  טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                  איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1954
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אילן פא מנותק
                      אילן פא מנותק
                      אילן פ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1955

                      פנה היום

                      פנה היום
                      חמה תלויה בראש האילנות
                      זמן שקיעה ואין שקיעה
                      מכל הדמיונות
                      מה שהלב מחפש
                      מחפש את הלב שלך
                      מה שנתת היום
                      מחר תקח לעצמך
                      ואני יודע שהעולם הזה
                      נברא רק בשבילי
                      ואם הלב הזה עוד שומע
                      תן דעתך שלא תחריב את עולמי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        משתמשת1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1956

                        הלוואי
                        הלוואי שהיא תבוא..
                        הַלְּוַאי ....
                        בְּקוֹל בּוֹטֵחַ צָלוּל
                        חַף מִכָּל הִרְהוּר
                        תָּשִׂים אֶת הָאֶצְבַּע
                        אוֹ אֲפִלּוּ בְּמַבָּט
                        מִין צֵל חִיּוּךְ אוֹ קְרִיצָה
                        תְּכַוֵּן וְתַכְנִיס תִּקְוָה
                        מֻתָּר בְּאָסוּר
                        טַפֵּל וְעִקָּר
                        בְּכָל מִי שֶׁלֹּא שָׂם יָד...

                        בַּאֲנָשִׁים טוֹבִים
                        אֲבָל לֹא מְקַיְּמִים
                        מִבַּחוּץ הֵם זוֹהֲרִים...

                        אֶת כָּל הָעֲרָכִים
                        שֶׁמִּן הַסֵּפֶר חֲסֵרִים
                        הִיא תִּפְטֹר וְתַפְטִיר
                        תַּהֲפֹךְ מִכֵּהָה לְבָהִיר

                        בְּשֶׁקֶט בַּצְּלָלִים
                        בְּעֹנִי וּבַעֲלִיבוּת
                        הִיא תִּתְמֹךְ בְּאִי נִרְאוּת

                        יֵשׁ שָׁחֹר שֶׁנִּרְאֶה לָבָן
                        וְלָזֶה הָאַחֲרֵי מְיֹעָד
                        אִם הָעִקָּר חָסֵר
                        הַטַּעַם מִתְקַלְקֵל...
                        מְבַלְבֵּל...

                        אָז לִפְעָמִים אֲנִי מְחַכֶּה
                        כָּכָה בְּשֶׁקֶט בַּמִּטָּה
                        אוּלַי הִיא תָּבוֹא ....
                        הָאֱמֶת , הָאֱמוּנָה....
                        בֵּנְתַיִם אֶשְׁתַּדֵּל לְהֵאָבֵק בִּמְקוֹמָהּ....

                        רַק חֲבָל שֶׁאֵין בַּכִּתָּה
                        שִׁעוּר קְרַב מַגָּע

                        הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • מ משתמשת1

                          הלוואי
                          הלוואי שהיא תבוא..
                          הַלְּוַאי ....
                          בְּקוֹל בּוֹטֵחַ צָלוּל
                          חַף מִכָּל הִרְהוּר
                          תָּשִׂים אֶת הָאֶצְבַּע
                          אוֹ אֲפִלּוּ בְּמַבָּט
                          מִין צֵל חִיּוּךְ אוֹ קְרִיצָה
                          תְּכַוֵּן וְתַכְנִיס תִּקְוָה
                          מֻתָּר בְּאָסוּר
                          טַפֵּל וְעִקָּר
                          בְּכָל מִי שֶׁלֹּא שָׂם יָד...

                          בַּאֲנָשִׁים טוֹבִים
                          אֲבָל לֹא מְקַיְּמִים
                          מִבַּחוּץ הֵם זוֹהֲרִים...

                          אֶת כָּל הָעֲרָכִים
                          שֶׁמִּן הַסֵּפֶר חֲסֵרִים
                          הִיא תִּפְטֹר וְתַפְטִיר
                          תַּהֲפֹךְ מִכֵּהָה לְבָהִיר

                          בְּשֶׁקֶט בַּצְּלָלִים
                          בְּעֹנִי וּבַעֲלִיבוּת
                          הִיא תִּתְמֹךְ בְּאִי נִרְאוּת

                          יֵשׁ שָׁחֹר שֶׁנִּרְאֶה לָבָן
                          וְלָזֶה הָאַחֲרֵי מְיֹעָד
                          אִם הָעִקָּר חָסֵר
                          הַטַּעַם מִתְקַלְקֵל...
                          מְבַלְבֵּל...

                          אָז לִפְעָמִים אֲנִי מְחַכֶּה
                          כָּכָה בְּשֶׁקֶט בַּמִּטָּה
                          אוּלַי הִיא תָּבוֹא ....
                          הָאֱמֶת , הָאֱמוּנָה....
                          בֵּנְתַיִם אֶשְׁתַּדֵּל לְהֵאָבֵק בִּמְקוֹמָהּ....

                          רַק חֲבָל שֶׁאֵין בַּכִּתָּה
                          שִׁעוּר קְרַב מַגָּע

                          הדריה מנותק
                          הדריה מנותק
                          הדרי
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1957
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אין על מוזיקהא אין על מוזיקה

                            שניה ועוד שניה
                            מחייכת
                            אך בלב בוערת השלהבת
                            והיא לא משמחה

                            דקה ועוד דקה
                            צוחקת
                            ובפנים הנשמה זועקת
                            לשלווה

                            יום ועוד יום
                            קורצת
                            וחשה שחקנית
                            בהצגה עצובה

                            שבוע ועוד שבוע
                            מתפללת
                            שפתיים מבקשות
                            "ישועה"

                            חודש ועוד חודש
                            מתפרקת
                            שמה קליפות
                            באשפה

                            שנה ועד שנה
                            כמעט ומתיאשת
                            מרגישה כמו עלה בשלכת
                            שכבר לא בעונה...

                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1958

                            @אין-על-מוזיקה

                            אז נפלתי
                            וקצת השלמתי
                            שאני אפס
                            ונכביתי

                            אז בכיתי
                            והתפללתי
                            אבל תכל'ס
                            לא עליתי

                            אבל בסוף
                            הטוב הגיע
                            הגל הגיע לחוף
                            והוא אותי הרגיע

                            וכל הרע שבא אלי
                            הוא אותי בנה
                            כשהעולם היה גדול עלי
                            אני לא נהיתי קטנה

                            להיפך אני גדלתי
                            מכל הקשיים צמחתי
                            ומכל הפעמים שלא הבנתי
                            מהם אני עליתי

                            דווקא אחרי שהפסקתי
                            לשחק ת'משחק ששיחקתי
                            דווקא אז אני נבניתי
                            מהאמת האמיתית שהבאתי

                            יש שני סוגי מוזיקה-
                            מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                            תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • טותייייט טותיייי התייחס לנושא זה ב
                            • הדריה מנותק
                              הדריה מנותק
                              הדרי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                              #1959

                              יום ליום הרגשתי יותר כאב
                              אני נוסגת לאחור לימין ולשמאל
                              ורואה עבר שחור,

                              לא יודעת אם להתחיל מהתחלה
                              הרי אני יודעת שהכל לטובה ,
                              פתאום מרגישה תחושה מפחידה
                              שלוחלשת לי ברגשות אשמה,

                              למה זה נעשה? אני לא מבינה
                              פתאום מרגישה יד שמלטפת
                              אוהבת ומייחלת-

                              זהו החלטתי!!
                              לא רוצה להסתכל לאחור
                              רוצה תמיד להשאר קרוב!
                              לאן אבדה האמונה?!
                              הנה אני כאן מההתחלה...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              14
                              • S shoval התייחס לנושא זה ב
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1960

                                מחכה מצפה
                                להרגיש שלימה
                                איפה הלב
                                למה כואב
                                למה מסתובב
                                אין זמן להתלהב
                                החלום שהיה
                                נעלם ונגמר
                                החיים בהשהיה
                                הכל נעצר
                                והעיניים מצפות
                                לראות את הטוב
                                ולהרגיש תמיד
                                את השם קרוב
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1961

                                  בום
                                  טראח
                                  נפלת בפח
                                  לא שכחת
                                  כן סלחת
                                  הקרב לא הוגן

                                  זה נראה
                                  כל כך פשוט
                                  אבל
                                  מי יהיה פה
                                  בשבילך
                                  ילמד אותך לשוט
                                  בלי עוגן

                                  אח שלי יקר
                                  אל תהיה מנוכר
                                  העולם לא כה אכזר
                                  יהיה טוב מחר
                                  אל תשבור את הכלים
                                  גם אם כואב קצת לפעמים
                                  יום יבוא ונדבר על אושר

                                  טוב להציץ
                                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אנה שיינר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1962

                                    אולי רק הא-ל יודע אבל הוא עדי שזה נכון
                                    שלא חלמתי שזה הוא לא הייתי בכיוון
                                    הרי בשביל זה בדקתי ברשימות ראיתי ת'ניוון
                                    חיפשתי שוב ושוב ולא מצאתי ת'איכון
                                    ורק אז בחרדה נכנסתי לאוור את המיתון
                                    לא בשביל שייכות לא חלילה קשר בלי רצון לשום דנדון
                                    בלי רגש בלי בדיחות קרש בלי חפירות ועם סינון
                                    בלא קרבה בשום מידה בלי שיוכים של האפיון

                                    ומאיפה צנחת מאיפה באת הלעד שם תחכה
                                    מה נסגר איתך למה נפתחת יהא טוב המשכך להיחבא
                                    ומה רצונך בכלל הן כבר נמאס מה גחמתך שאעשה
                                    הן מכבר הכל נגמר נשכח עבר ולכך אמרתי בניקיון אנסה
                                    לא אסגיר לא אבהיר ודאי לא אגלה המכוסה
                                    רק שחררני כבר חנקתני כמה אסבול ואנשא
                                    ולמה זה יועיל לצורך מה תבהיל
                                    מה התכלית של זה הנושא
                                    זה בסדר שלכך אתה רגיל כזקן וכמנוסה
                                    רק עזוב הדחליל הוא לא בגיל
                                    די עם זה זה כבר מבחיל כמה תוכל אותו לנסה
                                    ומה הצליל למה באיזה דיל מה מאיתו אתה רוצה
                                    האם לעד עד המיועד לו תוחיל ותחכה
                                    הן מעולם ולעולם לא היית ידידי אפילו בקנה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אריה 93
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1963

                                      בָּדַקְתְּ?
                                      בָּדַקְתָּ?
                                      שָׂרַפְתְּ?
                                      שָׂרַפְתָּ?
                                      וְאַתָּה?
                                      וְהַתָּא
                                      שֶׁשָּׁם לְמַטָּה
                                      אֵיפֹה שֶׁשַּׂמְתָּ
                                      אֶת הַפְּעָמִים
                                      שֶׁנָּפַלְתָּ
                                      אֶת הַלֵּילוֹת
                                      שֶׁבָּכִיתָ
                                      הַכֹּל פִּנִּיתָ?
                                      תִּבְדֹּק טוֹב
                                      שֶׁלֹּא הִשְׁאַרְתָּ
                                      פֵּרוּר
                                      שְׂאוֹר
                                      שֶׁלֹּא בִּעַרְתָּ

                                      אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                      אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                      כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                      אֲנִי נִשְׁבַּר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1964

                                        עוד שנכתב עם @טותיייי , התחיל בלי כוונה והמשיך בספונטניות.. 😉 😊
                                        בס"ד

                                        אובד עצות
                                        מה לעשות
                                        בימים בלילות
                                        מחפש תשובות לכל השאלות

                                        בוכה בדמעות
                                        זועק בתפילות
                                        מחפש ת'כוחות
                                        להמשיך לעלות

                                        יש נפילות
                                        אבל רוצה את הדרך
                                        יש ירידות
                                        אבל יודע את הערך

                                        וגם שנראה
                                        שאני בורח לקצה
                                        הכוח מתעורר
                                        עוזר להתגבר

                                        ואחרי שעליתי
                                        מפחד להישבר
                                        ואחרי שהתפללתי
                                        מנסה להתחבר

                                        וזה היה לא קל
                                        לעלות על הגל
                                        אך שווה לזרוק את העבר
                                        בשביל להרגיש מחובר🤗

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מא1
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                          #1965

                                          אבא'לה שלי,
                                          אנא ממך, עזור לי להתקדש
                                          להתקרב אליך ולא להפסיק להתרגש,
                                          ורחץ אותי במי האמונה והשמחה
                                          שאבטח בך תדיר וארגיש בלב מנוחה.

                                          שגם אם ארגיש-
                                          כמו כזית של כרפס טבול בדמעות מלוחות
                                          "בפרך" של הבלי העולם והלב מלא באנחות,
                                          שאזכור שכל איש-
                                          גם הצדיק הגדול ביותר את דרכו התחיל
                                          מחתיכה קטנה של פחות מכזית שרק הלך והגדיל..

                                          אנא, אבא טוב, עזור לי לעשות יחץ
                                          גם כשחצי ממני- את כל הקדושה להכיל אינו יכול,
                                          שאבין-
                                          שאתה רוצה שאלחם דווקא מכאן מתוך הדחק הלחץ
                                          ובסוף אהיה ראויה לקבל את החלק הגדול..

                                          אבא, פתח את פי בכל יום לדבר איתך
                                          להגיד, לספר לך ולשתף אותך,
                                          שאחזק את ה רחצה שכבר רחצתי בביטחון ואמונה
                                          וכשתקרא לי שוב כבר אהיה מוכנה...

                                          שאזכה לברך אותך, להתחבר ותמיד בך להיזכר
                                          ולהוציא את "הלחם" מן ה"ארציות" שבו כמה שיותר,
                                          מצה זו המתנה של האמונה, שאתה איתי בכל מצב
                                          גם במ"ט שערי טומאה אהבת, גאלת. אנא, גם עכשיו.

                                          אבא'לה,
                                          זכה אותי להבין שגם לקשיים יש תפקיד
                                          שאברך על ה מרור שבחיים, כי רק טוב הוא מוליד.
                                          ולוואי, שתהפוך לנו כל מר למתוק
                                          ואת ההסתרה- לטוב גלוי. קרוב, ולא רחוק.

                                          שאיטיב לעשות כורך בין המרור למצה
                                          שאשכיל לאחד בין האמונה לכאב שנמצא,
                                          ו...כן בסוף יגיע גם יגיע ה שולחן עורך
                                          שאין אנו ממתינים אלא לאורך.

                                          שגם אם אתבלבל
                                          ואחשוב שנאבדתי שוב,
                                          לא אירתע לא אבהל
                                          כי זה צפון רק לרגע ותיכף יצוף וישוב,

                                          שאזכה לברך אותך, לעורר אליך ליבי
                                          להלל, לשבח להודות ויותיר רושם בי,
                                          מעל הכל, בפסגה, ה נרצה -
                                          שאאמין בעצמי מחדש-אבא, אני שוב רוצה!!!

                                          כי כל מסע אמיתי ועמוק
                                          גם אם התחיל בכרפס דל ולא מתוק,
                                          נגמר בהסכמה שלי, מחדש לרצות
                                          זה הדבר הכי קדוש שיכול לי לקרות!!!

                                          שיר שכתכבתי
                                          בעקבות מאמר מהמםםם שקראתי
                                          וכל כך אהבתי (- של חיה הרצברג)

                                          משפט לחיים-💕
                                          "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                          ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול