דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1964

    עוד שנכתב עם @טותיייי , התחיל בלי כוונה והמשיך בספונטניות.. 😉 😊
    בס"ד

    אובד עצות
    מה לעשות
    בימים בלילות
    מחפש תשובות לכל השאלות

    בוכה בדמעות
    זועק בתפילות
    מחפש ת'כוחות
    להמשיך לעלות

    יש נפילות
    אבל רוצה את הדרך
    יש ירידות
    אבל יודע את הערך

    וגם שנראה
    שאני בורח לקצה
    הכוח מתעורר
    עוזר להתגבר

    ואחרי שעליתי
    מפחד להישבר
    ואחרי שהתפללתי
    מנסה להתחבר

    וזה היה לא קל
    לעלות על הגל
    אך שווה לזרוק את העבר
    בשביל להרגיש מחובר🤗

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מא1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
      #1965

      אבא'לה שלי,
      אנא ממך, עזור לי להתקדש
      להתקרב אליך ולא להפסיק להתרגש,
      ורחץ אותי במי האמונה והשמחה
      שאבטח בך תדיר וארגיש בלב מנוחה.

      שגם אם ארגיש-
      כמו כזית של כרפס טבול בדמעות מלוחות
      "בפרך" של הבלי העולם והלב מלא באנחות,
      שאזכור שכל איש-
      גם הצדיק הגדול ביותר את דרכו התחיל
      מחתיכה קטנה של פחות מכזית שרק הלך והגדיל..

      אנא, אבא טוב, עזור לי לעשות יחץ
      גם כשחצי ממני- את כל הקדושה להכיל אינו יכול,
      שאבין-
      שאתה רוצה שאלחם דווקא מכאן מתוך הדחק הלחץ
      ובסוף אהיה ראויה לקבל את החלק הגדול..

      אבא, פתח את פי בכל יום לדבר איתך
      להגיד, לספר לך ולשתף אותך,
      שאחזק את ה רחצה שכבר רחצתי בביטחון ואמונה
      וכשתקרא לי שוב כבר אהיה מוכנה...

      שאזכה לברך אותך, להתחבר ותמיד בך להיזכר
      ולהוציא את "הלחם" מן ה"ארציות" שבו כמה שיותר,
      מצה זו המתנה של האמונה, שאתה איתי בכל מצב
      גם במ"ט שערי טומאה אהבת, גאלת. אנא, גם עכשיו.

      אבא'לה,
      זכה אותי להבין שגם לקשיים יש תפקיד
      שאברך על ה מרור שבחיים, כי רק טוב הוא מוליד.
      ולוואי, שתהפוך לנו כל מר למתוק
      ואת ההסתרה- לטוב גלוי. קרוב, ולא רחוק.

      שאיטיב לעשות כורך בין המרור למצה
      שאשכיל לאחד בין האמונה לכאב שנמצא,
      ו...כן בסוף יגיע גם יגיע ה שולחן עורך
      שאין אנו ממתינים אלא לאורך.

      שגם אם אתבלבל
      ואחשוב שנאבדתי שוב,
      לא אירתע לא אבהל
      כי זה צפון רק לרגע ותיכף יצוף וישוב,

      שאזכה לברך אותך, לעורר אליך ליבי
      להלל, לשבח להודות ויותיר רושם בי,
      מעל הכל, בפסגה, ה נרצה -
      שאאמין בעצמי מחדש-אבא, אני שוב רוצה!!!

      כי כל מסע אמיתי ועמוק
      גם אם התחיל בכרפס דל ולא מתוק,
      נגמר בהסכמה שלי, מחדש לרצות
      זה הדבר הכי קדוש שיכול לי לקרות!!!

      שיר שכתכבתי
      בעקבות מאמר מהמםםם שקראתי
      וכל כך אהבתי (- של חיה הרצברג)

      משפט לחיים-💕
      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

      S תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • מ מא1

        אבא'לה שלי,
        אנא ממך, עזור לי להתקדש
        להתקרב אליך ולא להפסיק להתרגש,
        ורחץ אותי במי האמונה והשמחה
        שאבטח בך תדיר וארגיש בלב מנוחה.

        שגם אם ארגיש-
        כמו כזית של כרפס טבול בדמעות מלוחות
        "בפרך" של הבלי העולם והלב מלא באנחות,
        שאזכור שכל איש-
        גם הצדיק הגדול ביותר את דרכו התחיל
        מחתיכה קטנה של פחות מכזית שרק הלך והגדיל..

        אנא, אבא טוב, עזור לי לעשות יחץ
        גם כשחצי ממני- את כל הקדושה להכיל אינו יכול,
        שאבין-
        שאתה רוצה שאלחם דווקא מכאן מתוך הדחק הלחץ
        ובסוף אהיה ראויה לקבל את החלק הגדול..

        אבא, פתח את פי בכל יום לדבר איתך
        להגיד, לספר לך ולשתף אותך,
        שאחזק את ה רחצה שכבר רחצתי בביטחון ואמונה
        וכשתקרא לי שוב כבר אהיה מוכנה...

        שאזכה לברך אותך, להתחבר ותמיד בך להיזכר
        ולהוציא את "הלחם" מן ה"ארציות" שבו כמה שיותר,
        מצה זו המתנה של האמונה, שאתה איתי בכל מצב
        גם במ"ט שערי טומאה אהבת, גאלת. אנא, גם עכשיו.

        אבא'לה,
        זכה אותי להבין שגם לקשיים יש תפקיד
        שאברך על ה מרור שבחיים, כי רק טוב הוא מוליד.
        ולוואי, שתהפוך לנו כל מר למתוק
        ואת ההסתרה- לטוב גלוי. קרוב, ולא רחוק.

        שאיטיב לעשות כורך בין המרור למצה
        שאשכיל לאחד בין האמונה לכאב שנמצא,
        ו...כן בסוף יגיע גם יגיע ה שולחן עורך
        שאין אנו ממתינים אלא לאורך.

        שגם אם אתבלבל
        ואחשוב שנאבדתי שוב,
        לא אירתע לא אבהל
        כי זה צפון רק לרגע ותיכף יצוף וישוב,

        שאזכה לברך אותך, לעורר אליך ליבי
        להלל, לשבח להודות ויותיר רושם בי,
        מעל הכל, בפסגה, ה נרצה -
        שאאמין בעצמי מחדש-אבא, אני שוב רוצה!!!

        כי כל מסע אמיתי ועמוק
        גם אם התחיל בכרפס דל ולא מתוק,
        נגמר בהסכמה שלי, מחדש לרצות
        זה הדבר הכי קדוש שיכול לי לקרות!!!

        שיר שכתכבתי
        בעקבות מאמר מהמםםם שקראתי
        וכל כך אהבתי (- של חיה הרצברג)

        S מנותק
        S מנותק
        shoval
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1966

        ככה זה שהלב מפסיק להרגיש...

        אתה בתרדמת
        אני כבר לא נלחמת
        להחזיר תייחסים הטובים שלנו

        חי את הרגע
        לא מתייגע
        להשיג ת'חלומות שאז ציירנו

        לא אכפת לך מכלום
        שכפל לי בבקשה איזה תצלום
        חיקוי של מה שהיה, לפני שעצרת

        אתה בכלל לא מרגיש
        ואני מתענה לראות אותך אדיש
        מחפשת דפיברילטור
        כי אין בי חיות
        שאתה לא איתי
        באלי למות
        נזכרת במי שהיית, מבכה
        אז תשוב הביתה, אני מחכה.

        .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • מרבמ מנותק
          מרבמ מנותק
          מרב
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1967

          הוא עמד שם בתחנה.
          בוהה,מסתכל,מתעניין.
          בוקר טוב,בהיר
          אותו הוא גם העיר/האיר.
          גלגלי המכוניות אף הן מתגלגלות על הכביש,
          והוא עדיין בוהה ומביט.
          כמה יפה,כמה נעים.
          פלאי הבורא,הכול פה תקין.
          ואז,
          הוא מוציא מהתיק,מהתרמיל.
          את הסידור העתיק.
          מודה.
          מעלה תפילה לשמיים.
          הוא בריא.
          הוא מודה לאלוקים.
          יש אנשים שאף גם את זה הם לא יכולים
          כן להודות,הם חסרי אונים.
          דקות חולפות להן,
          ואז זה קרה.
          המכונית איבדה שליטה.
          והוא זה שהיה הניספה.
          אך זה היה אחרי התפילה

          כל יום שאתה/ה בריא/ה,פשוט תודי/ה לאלוקים!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1968

            תודה עולם על כולם
            על כל מי שפגע בי
            כדי שאהיה יותר חזקה
            על מי שאעליב אותי
            כי שאלמד להוציא בחזרה
            על מי שהיה איתי
            באש ובמים
            על מי שהעיף אותי
            ישר לשמיים
            על מי שנתן לי
            להרגיש לבד
            כדי שאדע להתבודד
            על מי שנתן לי
            כדי שאלמד לתת
            על מי שהביא לי
            כדי שאלמד לקבל
            על מי שהחזיק לי תיד
            כדי שאלמד ללכת
            על מי שאמר שיהיה איתי לעד
            והרגשתי כמו עלה שלכת
            על מי שקילל
            כדי שאלמד לברך
            על מי שחיבק
            שאלמד לאהוב
            על מי שאמר מילה טובה
            כדי שאלמד להחמיא
            על מי שהבטיח
            כדי שאלמד לקיים
            תודה לכם עולם
            תודה לכולם
            שלמדתם אותי
            להיות אני
            שלמדתי אותי
            הכל
            שאלמד את הלב שלי
            שהוא הכל יכול
            תודה על הכישרונות
            על הכישלונות
            תודה על הדמעות
            על התפילות
            תודה על המעידות
            על המדרגות
            תודה שלמדתם אותי
            איך לחיות!
            טוהר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • אנהא מנותק
              אנהא מנותק
              אנה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1969

              שאפו לפורום הזה שמפרגן, ומדרבן..
              שמחה שגיליתי אותו 😉


              נמאס לי מעצמי,
              לרוץ אחרי הרוח,
              לרפא את הפצעים,
              ואת כל משפתוח.

              נמאס לי מהרגש-הסוחף,
              שבוגד בי לא מעט,
              מגרד ולא עוטף,
              את מה שבי נבעט.

              נמאס לי מהמוזות -
              שמובילות לי את הדרך.
              פועלות לפי הכריזות,
              ואין להן שום ערך.

              נמאס לי מלחשוב,
              ולנבור בבור פעור,
              להעמיק לא לפי הרב,
              ולסדר ת'מחשבות בטור,

              נמאס לי מלרוץ,
              בלי רגע מנוחה,
              הגוף שלי רצוץ,
              מלחץ כבר שפוכה.

              נמאס לי ולא נמאס לי כלום.
              עצוב, שמח, אוהבת את היקום.
              אבל א'פחד לא יעצור אותי מלקום!!
              ולהעיר בתוכי כל תא רדום.


              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • ארי רוזנבלטא מנותק
                ארי רוזנבלטא מנותק
                ארי רוזנבלט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1970

                מי שמאמין שאי אפשר לקלקל
                שירים את היד בלי להתבלבל

                אהמ.. נראה שאף אחד לא הרים
                אז כנראה שכולם מסכימים...

                שגם אנחנו הקטנים,
                מול האלוקים האדירם,
                יכולים לקלקל בעולמות העליונים.

                אז אם אנחנו מאמינים שאפשר לקלקל
                אז למה לא להאמין שיש אפשרות לתקן?

                עכשיו בימי הספירה, זמן תיקון המידות
                ועל ידי זה יושפע שפע רב בכל העולמות

                חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1971

                  כל החיים הם עליות
                  אמנם פעמים יש ירידות
                  כל החיים הם רק תפילות
                  ויש מקום גם לדמעות

                  לא לרדת בגלל אנשים
                  לא לשים לב למה אומרים
                  להכניס את הדברים הנכונים
                  ורק את הרגעים שבונים

                  תמיד יש לאן להתקדם
                  וזה לא משנה מה הקודם
                  תמיד יש לאן לשאוף
                  ואם לא כנראה שזה לא הסוף!

                  טוהר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אנה שיינר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1972

                    מי שנמאס לו מעצמו אולי צריך ת'אחרים
                    במקום לרוץ אחרי הרוח להציק ל...
                    חלף תוקעו כל פעם טריז אף בראשית הביכורים
                    לנסות ולהרגיז להחליף את הפנים
                    הוא לא צריך לרדוף אחרי הרוח לא לרפא את הפצעים
                    רק להפסיק ולא לברוח מהשמציק לו מבפנים
                    אין טוב מרגש רק במידה - כשהוא מתאים
                    לא לנסות נשמות לא ללטוש בו מבטים
                    לא להרעיד עולמות על כל שטות להניע הסיפים
                    לא פחד מהצל של עצמו לא לדוש בהבטים
                    היי רק לא לעשות שטויות לא לרוץ ברהטים
                    לא להחליף כל רגע צד לערב ת'חברים
                    לא להפסיק לבחור בטוב - גם לא לשסף את הקוצים
                    להפסיק להדס אחרי תינוקות לפטפט עם הפוצים
                    פה ומצפצפים ומה הם כבר יודעים
                    הרי אין להם ולו קימעא מהרגש של הניצים
                    הן רק בשל כך רבו נתקעו קצת בעצים
                    הרבה ואולי רק בגלל אחר - בשל אחיתופלי-יועצים
                    וכעת הם כבר רוצים על עצמם כה כועסים
                    איך הרסו כזה דבר איך שברו השמתאים
                    אוי זה כ"כ עצוב כה חסר במועדים
                    מה בכלל גרם לו להם למנוע זאת את עצמם הם שואלים
                    וכמו הד צועק להם עונה את שיודעים
                    אולי רק בגלל כמה מחבלי כרם שועלים מעט קטנים
                    שבאחת רגע הסירו רשת פרמו כל החוטים
                    טענו שאין כלום כי לא היה כלום רק שכבר ראינו את תיקי האלפים
                    וכמה תיקים מכך יצרו הם מה הם כ"כ אלופים
                    ומה בער להם ומה רצו מה הציק לנוספים
                    ורק צמרור קלוש שאריות של החיים
                    מתנשא אל-על מחכה לשירים
                    שרק יפנים הענינים ובתמים - ירים השנותרים
                    ילך אחרי הלב בשלטון בלי מצרים
                    נכון נסתרות דרכי הק-ל אך השאיר מקום לבוחרים
                    מי אם לא הוא הציע זאת פרם את הקשרים
                    מי אם לא הוא יציל מזאת ישיג השמתאים

                    ומידי דברי בו אנה אמצאהו
                    הזה הוא או השנעים
                    הו אין מתוק ממנו גדול שבא-לים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1973

                      לפעמים הדרכים קשות,
                      לפעמים הם בכלל לא מובנות.
                      קשה לטפס,קשה להגיע.
                      אך הוא נותן לך סולם,
                      לפחות זה מרגיע!
                      אבל את,בעמדתך נישארת.
                      לא מנצלת,לא מתפללת.
                      הזמן יעבור,
                      יגיע זמנך השמיים לעלות.
                      ומה תגידי לו???
                      נצלי את זמנך,נצלי את ליבך.
                      אל אבא המשיכי להתקרב.
                      תפילותייך הוא תמיד יקבל
                      בכל זמן ובכל עת.
                      רק תתפללי,רק תבקשי.
                      והוא הכל יגשים
                      אל תתיאשי!
                      רק תתקרבי
                      הוא מחכה לך בזרועות פתוחות.
                      הוא אוהב אותך לא פחות.

                      מאיר fמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • מרבמ מרב

                        לפעמים הדרכים קשות,
                        לפעמים הם בכלל לא מובנות.
                        קשה לטפס,קשה להגיע.
                        אך הוא נותן לך סולם,
                        לפחות זה מרגיע!
                        אבל את,בעמדתך נישארת.
                        לא מנצלת,לא מתפללת.
                        הזמן יעבור,
                        יגיע זמנך השמיים לעלות.
                        ומה תגידי לו???
                        נצלי את זמנך,נצלי את ליבך.
                        אל אבא המשיכי להתקרב.
                        תפילותייך הוא תמיד יקבל
                        בכל זמן ובכל עת.
                        רק תתפללי,רק תבקשי.
                        והוא הכל יגשים
                        אל תתיאשי!
                        רק תתקרבי
                        הוא מחכה לך בזרועות פתוחות.
                        הוא אוהב אותך לא פחות.

                        מאיר fמ מנותק
                        מאיר fמ מנותק
                        מאיר f
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר f
                        #1974
                        פוסט זה נמחק!
                        מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מאיר fמ מאיר f

                          פוסט זה נמחק!

                          מרבמ מנותק
                          מרבמ מנותק
                          מרב
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                          #1975
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י מנותק
                            י מנותק
                            יאיא
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1976

                            לתת לך

                            כמה פעמים הלכתי וחזרתי הרמתי מחשבות ותוכניות
                            ולא עלה דבר בכל נשבר
                            התאכזבתי לא קיבלתי הצצתי ונפגעתי שללתי וחדלתי מלעשות
                            חייתי בעבר רציתי אותו כאן

                            אבל עכשיו אולי קצת התפכחתי אולי כבר התעוררתי אולי את הזמן לנצל

                            לתת לך לנהל
                            להיות שלך לשחרר
                            בלי דאגה לפזר
                            את האפילה
                            תמיד אותך לחשב
                            וכל הזמן להתקרב
                            לא חשוב היכן
                            אני נמצא

                            כמה פעמים באף אחד לא האמנתי התייאשתי ולקחתי הפסקה
                            מלהיות בתנועה מלהדליק את הנשמה
                            על קצות האצבעות לא ידעתי לעשות מה להיות ולא להיות בלי מנגינה
                            וזה לא נגמר גם לא נשאר

                            אבל עכשיו...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              #1977

                              אבא שלי---

                              ברחתי מהטוב שלך.
                              היה לי קשה להפנים.
                              שאתה,-"אוהב אותי".
                              אז, בחרתי בדרך הקלה.
                              לחיות בלי אה*בה.

                              שנאתי את הטוב.
                              ולא באשמתך.
                              אתה היית קרוב.
                              זה אני שהתכחשתי,
                              לקיום שלך---

                              למדתי לחיות בלי חיוך.
                              ללכת בצד ההפוך.
                              לחיות בלי אף אחד.
                              פשוט-התמכרתי ללבד.

                              ועכשיו---
                              אני מנסה. להתחיל מהתחלה.
                              להרוס, חומות של הגנה.
                              להתקרב אליך מאה*בה.
                              אתה תרפא אותי, אני מאמינה.

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת על
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                #1978

                                היא לא חיפשה מותרות,
                                ולא ניסתה לעשות בעיות.
                                לא חיפשה אוצרות,
                                ולא טיול חוצה יבשות.

                                לא טיפוס על האוורסט,
                                או שיגור אל הירח,
                                להצמיח קרניים,
                                או טיסה בכדור פורח.

                                לא לקפוץ טנגו,
                                או להסתובב במעגלים.
                                לאכול ולאכול ולאכול,
                                או לשכב כל היום מול הגלים.

                                היא לא חיפשה חופש,
                                וגם לא עבודה ושיעבוד.
                                לא בריחה מאחריות,
                                או להישאר שם ברָדוּד.

                                מה היא כבר חיפשה?
                                מהי המשאלה?
                                בכנות כזאת ביקשה -
                                לקרוע את הים שלה!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                  #1979

                                  רגעים קטנים

                                  רגע קטן
                                  רגע קטן מאושר
                                  להקפיא לרגעי השטן
                                  להוציא ולהגיש מופשר

                                  שניה ראשונה
                                  לגמוע עד תום רביעית
                                  ימלא שחוק פינו ולשונינו רינה
                                  אחת משישים אז נעבור לשלישית

                                  דקה ואהבה
                                  מרחיבה מוציאה מצרה
                                  שמחה לנפש משיבה
                                  מקלקלת- מתקנת את השורה

                                  שעה ארוכה
                                  שעה של קורת רוח בעולם הבא
                                  מימד הזמן צועק שתיקה
                                  אין לך אדם שאין לו שעה

                                  כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                  סימן שהשמש שוקעת!
                                  ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1980

                                    די נמאס להיות מכורה
                                    כל היום במחשב שקועה
                                    מחפשת דברים
                                    שאסור בחיים
                                    נהייתי מכורה
                                    למילים לסרטונים
                                    מפחדת להיות
                                    מכורה לאנשים
                                    רוצה כבר לחיות באמת
                                    לא זוכרת תחיים של לפני
                                    תאמת,
                                    רוצה כבר להרגיש
                                    מזה משחוררת
                                    מרגישה שלכאן
                                    תמיד נשאבת
                                    מתי אהיה
                                    באמת מי שאני
                                    לעצמי
                                    ולא ירוץ לדברים שאסורים
                                    את עצמי
                                    לא מכירה
                                    מרגישה מכורה
                                    וזה הרגשה נוראה
                                    למה לא מכורה
                                    לדברים שמותרים
                                    למה לא מכורה
                                    לרוץ אחרי אלוקים
                                    למה מכורה
                                    אחרי דברים שאסורים
                                    מתי אהיה מכורה
                                    לדברים האמייתים!
                                    טוהר

                                    אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • טותייייט טותיייי

                                      די נמאס להיות מכורה
                                      כל היום במחשב שקועה
                                      מחפשת דברים
                                      שאסור בחיים
                                      נהייתי מכורה
                                      למילים לסרטונים
                                      מפחדת להיות
                                      מכורה לאנשים
                                      רוצה כבר לחיות באמת
                                      לא זוכרת תחיים של לפני
                                      תאמת,
                                      רוצה כבר להרגיש
                                      מזה משחוררת
                                      מרגישה שלכאן
                                      תמיד נשאבת
                                      מתי אהיה
                                      באמת מי שאני
                                      לעצמי
                                      ולא ירוץ לדברים שאסורים
                                      את עצמי
                                      לא מכירה
                                      מרגישה מכורה
                                      וזה הרגשה נוראה
                                      למה לא מכורה
                                      לדברים שמותרים
                                      למה לא מכורה
                                      לרוץ אחרי אלוקים
                                      למה מכורה
                                      אחרי דברים שאסורים
                                      מתי אהיה מכורה
                                      לדברים האמייתים!
                                      טוהר

                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבוע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1981
                                      פוסט זה נמחק!
                                      טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                        פוסט זה נמחק!

                                        טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1982
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אנה שיינר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1983
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול