דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מא1

    אבא'לה שלי,
    אנא ממך, עזור לי להתקדש
    להתקרב אליך ולא להפסיק להתרגש,
    ורחץ אותי במי האמונה והשמחה
    שאבטח בך תדיר וארגיש בלב מנוחה.

    שגם אם ארגיש-
    כמו כזית של כרפס טבול בדמעות מלוחות
    "בפרך" של הבלי העולם והלב מלא באנחות,
    שאזכור שכל איש-
    גם הצדיק הגדול ביותר את דרכו התחיל
    מחתיכה קטנה של פחות מכזית שרק הלך והגדיל..

    אנא, אבא טוב, עזור לי לעשות יחץ
    גם כשחצי ממני- את כל הקדושה להכיל אינו יכול,
    שאבין-
    שאתה רוצה שאלחם דווקא מכאן מתוך הדחק הלחץ
    ובסוף אהיה ראויה לקבל את החלק הגדול..

    אבא, פתח את פי בכל יום לדבר איתך
    להגיד, לספר לך ולשתף אותך,
    שאחזק את ה רחצה שכבר רחצתי בביטחון ואמונה
    וכשתקרא לי שוב כבר אהיה מוכנה...

    שאזכה לברך אותך, להתחבר ותמיד בך להיזכר
    ולהוציא את "הלחם" מן ה"ארציות" שבו כמה שיותר,
    מצה זו המתנה של האמונה, שאתה איתי בכל מצב
    גם במ"ט שערי טומאה אהבת, גאלת. אנא, גם עכשיו.

    אבא'לה,
    זכה אותי להבין שגם לקשיים יש תפקיד
    שאברך על ה מרור שבחיים, כי רק טוב הוא מוליד.
    ולוואי, שתהפוך לנו כל מר למתוק
    ואת ההסתרה- לטוב גלוי. קרוב, ולא רחוק.

    שאיטיב לעשות כורך בין המרור למצה
    שאשכיל לאחד בין האמונה לכאב שנמצא,
    ו...כן בסוף יגיע גם יגיע ה שולחן עורך
    שאין אנו ממתינים אלא לאורך.

    שגם אם אתבלבל
    ואחשוב שנאבדתי שוב,
    לא אירתע לא אבהל
    כי זה צפון רק לרגע ותיכף יצוף וישוב,

    שאזכה לברך אותך, לעורר אליך ליבי
    להלל, לשבח להודות ויותיר רושם בי,
    מעל הכל, בפסגה, ה נרצה -
    שאאמין בעצמי מחדש-אבא, אני שוב רוצה!!!

    כי כל מסע אמיתי ועמוק
    גם אם התחיל בכרפס דל ולא מתוק,
    נגמר בהסכמה שלי, מחדש לרצות
    זה הדבר הכי קדוש שיכול לי לקרות!!!

    שיר שכתכבתי
    בעקבות מאמר מהמםםם שקראתי
    וכל כך אהבתי (- של חיה הרצברג)

    S מנותק
    S מנותק
    shoval
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1966

    ככה זה שהלב מפסיק להרגיש...

    אתה בתרדמת
    אני כבר לא נלחמת
    להחזיר תייחסים הטובים שלנו

    חי את הרגע
    לא מתייגע
    להשיג ת'חלומות שאז ציירנו

    לא אכפת לך מכלום
    שכפל לי בבקשה איזה תצלום
    חיקוי של מה שהיה, לפני שעצרת

    אתה בכלל לא מרגיש
    ואני מתענה לראות אותך אדיש
    מחפשת דפיברילטור
    כי אין בי חיות
    שאתה לא איתי
    באלי למות
    נזכרת במי שהיית, מבכה
    אז תשוב הביתה, אני מחכה.

    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • מרבמ מנותק
      מרבמ מנותק
      מרב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1967

      הוא עמד שם בתחנה.
      בוהה,מסתכל,מתעניין.
      בוקר טוב,בהיר
      אותו הוא גם העיר/האיר.
      גלגלי המכוניות אף הן מתגלגלות על הכביש,
      והוא עדיין בוהה ומביט.
      כמה יפה,כמה נעים.
      פלאי הבורא,הכול פה תקין.
      ואז,
      הוא מוציא מהתיק,מהתרמיל.
      את הסידור העתיק.
      מודה.
      מעלה תפילה לשמיים.
      הוא בריא.
      הוא מודה לאלוקים.
      יש אנשים שאף גם את זה הם לא יכולים
      כן להודות,הם חסרי אונים.
      דקות חולפות להן,
      ואז זה קרה.
      המכונית איבדה שליטה.
      והוא זה שהיה הניספה.
      אך זה היה אחרי התפילה

      כל יום שאתה/ה בריא/ה,פשוט תודי/ה לאלוקים!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1968

        תודה עולם על כולם
        על כל מי שפגע בי
        כדי שאהיה יותר חזקה
        על מי שאעליב אותי
        כי שאלמד להוציא בחזרה
        על מי שהיה איתי
        באש ובמים
        על מי שהעיף אותי
        ישר לשמיים
        על מי שנתן לי
        להרגיש לבד
        כדי שאדע להתבודד
        על מי שנתן לי
        כדי שאלמד לתת
        על מי שהביא לי
        כדי שאלמד לקבל
        על מי שהחזיק לי תיד
        כדי שאלמד ללכת
        על מי שאמר שיהיה איתי לעד
        והרגשתי כמו עלה שלכת
        על מי שקילל
        כדי שאלמד לברך
        על מי שחיבק
        שאלמד לאהוב
        על מי שאמר מילה טובה
        כדי שאלמד להחמיא
        על מי שהבטיח
        כדי שאלמד לקיים
        תודה לכם עולם
        תודה לכולם
        שלמדתם אותי
        להיות אני
        שלמדתי אותי
        הכל
        שאלמד את הלב שלי
        שהוא הכל יכול
        תודה על הכישרונות
        על הכישלונות
        תודה על הדמעות
        על התפילות
        תודה על המעידות
        על המדרגות
        תודה שלמדתם אותי
        איך לחיות!
        טוהר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • אנהא מנותק
          אנהא מנותק
          אנה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1969

          שאפו לפורום הזה שמפרגן, ומדרבן..
          שמחה שגיליתי אותו 😉


          נמאס לי מעצמי,
          לרוץ אחרי הרוח,
          לרפא את הפצעים,
          ואת כל משפתוח.

          נמאס לי מהרגש-הסוחף,
          שבוגד בי לא מעט,
          מגרד ולא עוטף,
          את מה שבי נבעט.

          נמאס לי מהמוזות -
          שמובילות לי את הדרך.
          פועלות לפי הכריזות,
          ואין להן שום ערך.

          נמאס לי מלחשוב,
          ולנבור בבור פעור,
          להעמיק לא לפי הרב,
          ולסדר ת'מחשבות בטור,

          נמאס לי מלרוץ,
          בלי רגע מנוחה,
          הגוף שלי רצוץ,
          מלחץ כבר שפוכה.

          נמאס לי ולא נמאס לי כלום.
          עצוב, שמח, אוהבת את היקום.
          אבל א'פחד לא יעצור אותי מלקום!!
          ולהעיר בתוכי כל תא רדום.


          תגובה 1 תגובה אחרונה
          13
          • ארי רוזנבלטא מנותק
            ארי רוזנבלטא מנותק
            ארי רוזנבלט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1970

            מי שמאמין שאי אפשר לקלקל
            שירים את היד בלי להתבלבל

            אהמ.. נראה שאף אחד לא הרים
            אז כנראה שכולם מסכימים...

            שגם אנחנו הקטנים,
            מול האלוקים האדירם,
            יכולים לקלקל בעולמות העליונים.

            אז אם אנחנו מאמינים שאפשר לקלקל
            אז למה לא להאמין שיש אפשרות לתקן?

            עכשיו בימי הספירה, זמן תיקון המידות
            ועל ידי זה יושפע שפע רב בכל העולמות

            חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1971

              כל החיים הם עליות
              אמנם פעמים יש ירידות
              כל החיים הם רק תפילות
              ויש מקום גם לדמעות

              לא לרדת בגלל אנשים
              לא לשים לב למה אומרים
              להכניס את הדברים הנכונים
              ורק את הרגעים שבונים

              תמיד יש לאן להתקדם
              וזה לא משנה מה הקודם
              תמיד יש לאן לשאוף
              ואם לא כנראה שזה לא הסוף!

              טוהר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • א מנותק
                א מנותק
                אנה שיינר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1972

                מי שנמאס לו מעצמו אולי צריך ת'אחרים
                במקום לרוץ אחרי הרוח להציק ל...
                חלף תוקעו כל פעם טריז אף בראשית הביכורים
                לנסות ולהרגיז להחליף את הפנים
                הוא לא צריך לרדוף אחרי הרוח לא לרפא את הפצעים
                רק להפסיק ולא לברוח מהשמציק לו מבפנים
                אין טוב מרגש רק במידה - כשהוא מתאים
                לא לנסות נשמות לא ללטוש בו מבטים
                לא להרעיד עולמות על כל שטות להניע הסיפים
                לא פחד מהצל של עצמו לא לדוש בהבטים
                היי רק לא לעשות שטויות לא לרוץ ברהטים
                לא להחליף כל רגע צד לערב ת'חברים
                לא להפסיק לבחור בטוב - גם לא לשסף את הקוצים
                להפסיק להדס אחרי תינוקות לפטפט עם הפוצים
                פה ומצפצפים ומה הם כבר יודעים
                הרי אין להם ולו קימעא מהרגש של הניצים
                הן רק בשל כך רבו נתקעו קצת בעצים
                הרבה ואולי רק בגלל אחר - בשל אחיתופלי-יועצים
                וכעת הם כבר רוצים על עצמם כה כועסים
                איך הרסו כזה דבר איך שברו השמתאים
                אוי זה כ"כ עצוב כה חסר במועדים
                מה בכלל גרם לו להם למנוע זאת את עצמם הם שואלים
                וכמו הד צועק להם עונה את שיודעים
                אולי רק בגלל כמה מחבלי כרם שועלים מעט קטנים
                שבאחת רגע הסירו רשת פרמו כל החוטים
                טענו שאין כלום כי לא היה כלום רק שכבר ראינו את תיקי האלפים
                וכמה תיקים מכך יצרו הם מה הם כ"כ אלופים
                ומה בער להם ומה רצו מה הציק לנוספים
                ורק צמרור קלוש שאריות של החיים
                מתנשא אל-על מחכה לשירים
                שרק יפנים הענינים ובתמים - ירים השנותרים
                ילך אחרי הלב בשלטון בלי מצרים
                נכון נסתרות דרכי הק-ל אך השאיר מקום לבוחרים
                מי אם לא הוא הציע זאת פרם את הקשרים
                מי אם לא הוא יציל מזאת ישיג השמתאים

                ומידי דברי בו אנה אמצאהו
                הזה הוא או השנעים
                הו אין מתוק ממנו גדול שבא-לים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • מרבמ מנותק
                  מרבמ מנותק
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1973

                  לפעמים הדרכים קשות,
                  לפעמים הם בכלל לא מובנות.
                  קשה לטפס,קשה להגיע.
                  אך הוא נותן לך סולם,
                  לפחות זה מרגיע!
                  אבל את,בעמדתך נישארת.
                  לא מנצלת,לא מתפללת.
                  הזמן יעבור,
                  יגיע זמנך השמיים לעלות.
                  ומה תגידי לו???
                  נצלי את זמנך,נצלי את ליבך.
                  אל אבא המשיכי להתקרב.
                  תפילותייך הוא תמיד יקבל
                  בכל זמן ובכל עת.
                  רק תתפללי,רק תבקשי.
                  והוא הכל יגשים
                  אל תתיאשי!
                  רק תתקרבי
                  הוא מחכה לך בזרועות פתוחות.
                  הוא אוהב אותך לא פחות.

                  מאיר fמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • מרבמ מרב

                    לפעמים הדרכים קשות,
                    לפעמים הם בכלל לא מובנות.
                    קשה לטפס,קשה להגיע.
                    אך הוא נותן לך סולם,
                    לפחות זה מרגיע!
                    אבל את,בעמדתך נישארת.
                    לא מנצלת,לא מתפללת.
                    הזמן יעבור,
                    יגיע זמנך השמיים לעלות.
                    ומה תגידי לו???
                    נצלי את זמנך,נצלי את ליבך.
                    אל אבא המשיכי להתקרב.
                    תפילותייך הוא תמיד יקבל
                    בכל זמן ובכל עת.
                    רק תתפללי,רק תבקשי.
                    והוא הכל יגשים
                    אל תתיאשי!
                    רק תתקרבי
                    הוא מחכה לך בזרועות פתוחות.
                    הוא אוהב אותך לא פחות.

                    מאיר fמ מנותק
                    מאיר fמ מנותק
                    מאיר f
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר f
                    #1974
                    פוסט זה נמחק!
                    מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מאיר fמ מאיר f

                      פוסט זה נמחק!

                      מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                      #1975
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        יאיא
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1976

                        לתת לך

                        כמה פעמים הלכתי וחזרתי הרמתי מחשבות ותוכניות
                        ולא עלה דבר בכל נשבר
                        התאכזבתי לא קיבלתי הצצתי ונפגעתי שללתי וחדלתי מלעשות
                        חייתי בעבר רציתי אותו כאן

                        אבל עכשיו אולי קצת התפכחתי אולי כבר התעוררתי אולי את הזמן לנצל

                        לתת לך לנהל
                        להיות שלך לשחרר
                        בלי דאגה לפזר
                        את האפילה
                        תמיד אותך לחשב
                        וכל הזמן להתקרב
                        לא חשוב היכן
                        אני נמצא

                        כמה פעמים באף אחד לא האמנתי התייאשתי ולקחתי הפסקה
                        מלהיות בתנועה מלהדליק את הנשמה
                        על קצות האצבעות לא ידעתי לעשות מה להיות ולא להיות בלי מנגינה
                        וזה לא נגמר גם לא נשאר

                        אבל עכשיו...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          #1977

                          אבא שלי---

                          ברחתי מהטוב שלך.
                          היה לי קשה להפנים.
                          שאתה,-"אוהב אותי".
                          אז, בחרתי בדרך הקלה.
                          לחיות בלי אה*בה.

                          שנאתי את הטוב.
                          ולא באשמתך.
                          אתה היית קרוב.
                          זה אני שהתכחשתי,
                          לקיום שלך---

                          למדתי לחיות בלי חיוך.
                          ללכת בצד ההפוך.
                          לחיות בלי אף אחד.
                          פשוט-התמכרתי ללבד.

                          ועכשיו---
                          אני מנסה. להתחיל מהתחלה.
                          להרוס, חומות של הגנה.
                          להתקרב אליך מאה*בה.
                          אתה תרפא אותי, אני מאמינה.

                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת על
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                            #1978

                            היא לא חיפשה מותרות,
                            ולא ניסתה לעשות בעיות.
                            לא חיפשה אוצרות,
                            ולא טיול חוצה יבשות.

                            לא טיפוס על האוורסט,
                            או שיגור אל הירח,
                            להצמיח קרניים,
                            או טיסה בכדור פורח.

                            לא לקפוץ טנגו,
                            או להסתובב במעגלים.
                            לאכול ולאכול ולאכול,
                            או לשכב כל היום מול הגלים.

                            היא לא חיפשה חופש,
                            וגם לא עבודה ושיעבוד.
                            לא בריחה מאחריות,
                            או להישאר שם ברָדוּד.

                            מה היא כבר חיפשה?
                            מהי המשאלה?
                            בכנות כזאת ביקשה -
                            לקרוע את הים שלה!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                              #1979

                              רגעים קטנים

                              רגע קטן
                              רגע קטן מאושר
                              להקפיא לרגעי השטן
                              להוציא ולהגיש מופשר

                              שניה ראשונה
                              לגמוע עד תום רביעית
                              ימלא שחוק פינו ולשונינו רינה
                              אחת משישים אז נעבור לשלישית

                              דקה ואהבה
                              מרחיבה מוציאה מצרה
                              שמחה לנפש משיבה
                              מקלקלת- מתקנת את השורה

                              שעה ארוכה
                              שעה של קורת רוח בעולם הבא
                              מימד הזמן צועק שתיקה
                              אין לך אדם שאין לו שעה

                              כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                              סימן שהשמש שוקעת!
                              ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1980

                                די נמאס להיות מכורה
                                כל היום במחשב שקועה
                                מחפשת דברים
                                שאסור בחיים
                                נהייתי מכורה
                                למילים לסרטונים
                                מפחדת להיות
                                מכורה לאנשים
                                רוצה כבר לחיות באמת
                                לא זוכרת תחיים של לפני
                                תאמת,
                                רוצה כבר להרגיש
                                מזה משחוררת
                                מרגישה שלכאן
                                תמיד נשאבת
                                מתי אהיה
                                באמת מי שאני
                                לעצמי
                                ולא ירוץ לדברים שאסורים
                                את עצמי
                                לא מכירה
                                מרגישה מכורה
                                וזה הרגשה נוראה
                                למה לא מכורה
                                לדברים שמותרים
                                למה לא מכורה
                                לרוץ אחרי אלוקים
                                למה מכורה
                                אחרי דברים שאסורים
                                מתי אהיה מכורה
                                לדברים האמייתים!
                                טוהר

                                אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • טותייייט טותיייי

                                  די נמאס להיות מכורה
                                  כל היום במחשב שקועה
                                  מחפשת דברים
                                  שאסור בחיים
                                  נהייתי מכורה
                                  למילים לסרטונים
                                  מפחדת להיות
                                  מכורה לאנשים
                                  רוצה כבר לחיות באמת
                                  לא זוכרת תחיים של לפני
                                  תאמת,
                                  רוצה כבר להרגיש
                                  מזה משחוררת
                                  מרגישה שלכאן
                                  תמיד נשאבת
                                  מתי אהיה
                                  באמת מי שאני
                                  לעצמי
                                  ולא ירוץ לדברים שאסורים
                                  את עצמי
                                  לא מכירה
                                  מרגישה מכורה
                                  וזה הרגשה נוראה
                                  למה לא מכורה
                                  לדברים שמותרים
                                  למה לא מכורה
                                  לרוץ אחרי אלוקים
                                  למה מכורה
                                  אחרי דברים שאסורים
                                  מתי אהיה מכורה
                                  לדברים האמייתים!
                                  טוהר

                                  אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבוע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1981
                                  פוסט זה נמחק!
                                  טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                    פוסט זה נמחק!

                                    טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1982
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אנה שיינר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1983
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • עופר האייליםע מנותק
                                        עופר האייליםע מנותק
                                        עופר האיילים
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                                        #1984

                                        המשחק סנייק במשל.

                                        השקר
                                        הוא כמו סנייק
                                        בתוך עצמו הולך ומסתבך
                                        הוא מתנפח וגדל
                                        את עצמו אוכל
                                        המקום שבלב נגמר ונשחק
                                        וכך לבסוף מסתיים המשחק
                                        עדיף מראש לחשבן צעדים
                                        לא לחתוך מהצד כמו טיפשים
                                        אולי בתחילה זה נראה שווה
                                        אבל בסוף כנראה תתקע בקצה.
                                        בין הטיפות נסה לזחול
                                        למרות הקושי וערמות החול
                                        רק ככה בלי לחפש קיצורים
                                        תגיע במשחק לשיאים חדשים.

                                        "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • אנהא מנותק
                                          אנהא מנותק
                                          אנה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                                          #1985

                                          אציין שמדובר פה בפורום מהמם שבתור מתחילים מדרבן אותנו רק להתקדם!🙏

                                          שיר שמסתתר מאחוריו הרבה עומק-בתחושה שהוא נכתב ..
                                          כל אחד יקח אותו לפי תחושתו!!


                                          חיפשתי השראה לעצמי -
                                          מתחושות, וממילים.

                                          חיפשתי תבונה בעצמי-
                                          מהרגשות ומהרורים.

                                          חיפשתי לגדול, ולפרוח -
                                          מניסיונות וממעשים.

                                          חיפשתי להספיק לברוח -
                                          מחסרונות ומכעסים.

                                          חיפשתי רוגע נפשי -
                                          בסערה וברעשים.

                                          חיפשתי להרגיש חופשי -
                                          בכבלים, ובאזיקים.

                                          חיפשתי ולא מצאתי,
                                          ניסיתי ורק שאפתי,
                                          התאמצתי ולא התעצלתי,
                                          האמנתי ורק קיוויתי!!!!


                                          חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול