דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
    #2159

    הסתכלו נא בסביבה
    בחצר שם מאחורה
    כך בולטת המדורה
    מוכנה כבר להבערה

    עוד מעט ערבית
    ואז הרגע המרטיט
    יגיע איש עם אבוקה
    ידליק את ההילולה

    כי לפני הרבה שנים
    חיו להם מעץ חרובים
    רבי שמעון וגם הבן
    תנאים קדושים. אכן

    וביום הזה הוא נפטר
    מוקף באור הזוהר
    עולה לשמים בטהרה
    ולכן מדליקים המדורה

    אז בואו נשמח וגם נשיר
    נעשה יחד מעמד אדיר
    לכבוד הצדיק רבי שמעון
    שנקבר במערה שם במירון

    ל"ג בעומר שמח!

    טוב להציץ
    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • זאת אני 0ז מנותק
      זאת אני 0ז מנותק
      זאת אני 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2160
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
        #2161

        הרגשתי שהכל נופל
        החיים הם כמו ערפל
        פעם הרגשתי למעלה
        ופעם נשארתי למטה

        הרגשתי כוחי ועוצם ידי
        כי ידעתי שתמיד ה' לידיי
        כנראה לא מספיק הודתי
        ופתאום הכל התרסק לי

        הרגשתי כמו עלה ברוח
        רציתי רק רחוק לברוח
        ללכת ליער ורק לצרוח
        ומכל הרע שיש לשכוח

        להתקדם מתוך אמונה
        שהכל בחיים זה לטובה
        ואם יש ניסיון קשה ומרה
        רק לחייך ולהביט במראה

        טוהר@

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • טותייייט טותיייי

          הרגשתי שהכל נופל
          החיים הם כמו ערפל
          פעם הרגשתי למעלה
          ופעם נשארתי למטה

          הרגשתי כוחי ועוצם ידי
          כי ידעתי שתמיד ה' לידיי
          כנראה לא מספיק הודתי
          ופתאום הכל התרסק לי

          הרגשתי כמו עלה ברוח
          רציתי רק רחוק לברוח
          ללכת ליער ורק לצרוח
          ומכל הרע שיש לשכוח

          להתקדם מתוך אמונה
          שהכל בחיים זה לטובה
          ואם יש ניסיון קשה ומרה
          רק לחייך ולהביט במראה

          טוהר@

          שרה 99ש מנותק
          שרה 99ש מנותק
          שרה 99
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרה 99
          #2162

          ואיך זה שפתאום באות דמעות
          ללא שליטה מתפרצות
          חושבת על החיים הטובים
          משפחה מדהימה ואחים אוהבים

          מרגישה על הפנים
          יענו כל הכישרונות, לא שווים
          כל מה שצברה מתוך כל האתגרים
          יורקים לה בפרצוף ובורחים

          מתפללת ליחיד שבאמת
          יכול להוציא אותה מהסרט
          לחשוב מחשבות מועילות
          ולא כאלה, שמפילות לבורות

          לוחשת לעצמה במראה
          אני אוהבת אותך ילדה
          את לא בודדה
          את תעברי את התקופה-גיבורה!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • AVITAL 1A מנותק
            AVITAL 1A מנותק
            AVITAL 1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2163

            לפעמים,
            עדיף,
            לטמון ת'ראש בחול.
            לפעמים,
            עדיף,
            לא לשמוע קול.

            לא לצפות,
            ולא להתאכזב.
            לא להרפות,
            לשקוע בכאב.

            חוסר אמונ/ה-
            זה הלב, שמתגונן
            מינימום הגנה-
            זה לא להתבונן..

            לפעמים,
            עדיף,
            לנעול תרגשות.
            לפעמים,
            עדיף,
            עיניים יבשות.

            לפעמים
            עדיף
            לטמון ת'ראש בחול...

            טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • זאת אני 0ז מנותק
              זאת אני 0ז מנותק
              זאת אני 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2164
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • א מנותק
                א מנותק
                אבי n
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2165

                בלילה
                ישבתי חשבתי
                רציתי לכתוב על
                רצונות שאיפות חלומות
                רציתי לא הצלחתי
                התיאשתי
                אמרתי ננסה שוב מחר
                אולי אז אצליח לשאוף
                ובבוקר ניסיתי שוב
                לספר על החלומות
                שאיפות
                ועד שהצלחתי
                הדף נעלם
                ברוח
                ולא חזר
                אז חשבתי שוב
                מהתחלה
                על דברים שרציתי לכתוב
                על חלומות שאולי יתגשמו
                והבנתי
                יש דברים שכותבים
                ויש דברים ששומרים
                על הלב
                חורטים על הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • ק מנותק
                  ק מנותק
                  קשוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2166

                  קשוח

                  זה קשוח
                  המצב מתוח
                  הכל פתוח
                  עף ברוח
                  אני עוד כאן
                  בבלאגן
                  בתוך העצב
                  כאן טמון הכלב
                  תסתכלי במראה
                  חתיכת רעה
                  אל תשאלי מה קרה
                  החוב עכשיו נפרע
                  את מאה?
                  מה את רואה?
                  נעים לך להיות בדיכאון?
                  להרגיש חידלון?
                  ככה כעת
                  תקועה באמת
                  בגוף יש רפיון
                  בלב פי מליון
                  קשה לי עכשיו
                  זה מידי מורכב
                  מתי אצא מכאן?
                  אגיע לאן?
                  מי יודע?
                  צריכה להיאבק
                  בספק
                  לא יכולה יותר
                  אבל אסור לוותר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2167

                    זהו זה נגמר
                    בפה עוד טעם מר
                    רק דבר לי עוד נשאר
                    התקווה אל המחר

                    כי היום, קצת עצוב
                    אבל מחר יכול להיות טוב
                    וזה בסדר להתבלבל בסיבוב
                    העיקר לא לעזוב

                    מותר להרגיש כאב
                    מחט דוקרת בלב
                    אבל אסור להתכחש
                    כי זה יגרום לי להיחלש

                    אז זהו, עוד יום עבר
                    ילך לפח של החיים שלי
                    אך המשחק עוד לא נגמר
                    ומחר יהיה אולי קצת טוב לי

                    הלוואי

                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      ארי גולד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2168

                      מירון

                      וואו הייתי שם
                      בהר מירון,
                      צלעתי מגושם
                      בין כל ההמון,
                      וכן ראיתי שם...

                      אורות
                      מדורות
                      מנגלים,

                      במות
                      תזמורות
                      מעגלים,

                      חלוקות-
                      נדיבות,
                      אוהלים,

                      ולעצמי חשבתי
                      בשביל זה הגעתי
                      לזה התאמצתי
                      הזהו רשב"י,

                      ופתאום הבחנתי
                      או אז הבנתי
                      שבמבטי פיספסתי
                      את מהות רשב"י,

                      'אורות'
                      הדלקות
                      מטלטלים,

                      בכיות-
                      נרגשות
                      מתפללים,

                      נפשות
                      רעבות
                      מתמלאים,

                      וכשאת זה הבנתי
                      בקסם נשבתי
                      ואת עצמי מצאתי
                      קורס בבכי תמרורים,

                      על שינוי הבטחתי
                      כל כך רציתי
                      על הכול התחננתי,
                      מקווה שאלוקים יגשים,

                      שיר שכתבתי בעוד רגשותיי סוערים מהחוויה במירון, אני יודע שזה קצת לפני הזמן שאפשר אבל הטיימינג מחייב מחר זה פחות ידבר אל אנשים מקווה שתמחלו לי...👍

                      הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • שיר 5ש מנותק
                        שיר 5ש מנותק
                        שיר 5
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2169

                        העולם אכזר
                        לא נותן מנוח
                        כך עלינו נגזר
                        המצב מתוח

                        יורים עלינו מכל הכיוונים
                        אין רגע של שקט ורוגע
                        ואלו רק קצי הקרחונים
                        אני מתחילה להשתגע

                        מה יהיה פה בסוף השבוע?
                        סוף החודש או השנה?
                        העולם ממש מלא ברוע
                        חייבים להחזיק באמונה

                        נראה שהחיים מגיעים לסיום
                        כאילו שהכל פה נגמר
                        כל יום מרגיש לחיות באיום
                        מנסה לא להיות ממורמר

                        חייבים פה גאולה
                        משיח שיגיע
                        לצאת מהגולה
                        ופשוט להרגיע

                        אבל גם עכשיו כשאנחנו לבד
                        לזכור, להאמין שיש אדון לעולם
                        אבא אוהב שעלינו משגיח
                        ורק טוב עלינו שולח

                        אפילו כשקשה ונראה קצת רע
                        להבין להאמין שהכל מושגח
                        אבא לא שוכח אותנו לעולם
                        ורק רוצה שנרוץ אליו.

                        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                        ופתאום אתה שוכח מי אתה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                          #2170

                          נער או נערה
                          בחור או בחורה
                          נכנסו לרשת
                          חפשו בגוגל מידע על "אברהם פריד"
                          כתבו להם שם "מקצב-אברהם פריד"....
                          הופ..נכנססו גילו עולם שלם
                          ווא זה לא רק אברהם פריד
                          זה גם חנן בן ארי וכו'
                          מה זה איזה פורום מגניב
                          על מוזיקה ושירה
                          על הופעות וכו.
                          יש המון מידע על עולם המוזיקה
                          איפה יש כזה דבר שיש כ"כ הרבה מידע
                          במקום אחד חם ונחמד
                          אבל זאת יש לדעת לכל דבר יש כללים
                          יש חוקים ללמוד לשנן זה לא קשה
                          ועל פורום נקי ומסודר חובה לשמור
                          נא למדו הכללים
                          לפני שבפורום ממשיכים

                          ברוכים הבאים לכל החדשים/החדשות

                          שירה מעומק הנשמה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • אילן פא מנותק
                            אילן פא מנותק
                            אילן פ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                            #2171

                            ים של זכרונות - מילים --ארי -גולד
                            לחן - אילן פ

                            ים של זכרונות
                            אותי עכשיו מציפים
                            על אותו עבר נשכח
                            על רגעים מסעירים,

                            דרמה וכשלונות
                            זה המרקם של החיים
                            איזה פאזל מסובך
                            עם חלקיקים מורכבים,

                            פזמון:
                            אבל לפעמים בתוך בור עמוק-אינסופי
                            קרן אור נשלחת לאסוף אותי
                            מחבקת מלטפת מרגיעה את-רוחי
                            כך יכול לברוח ממיצרי נפשי,

                            ים של ......... וכ"ו

                            ים של זכרונות
                            ים של מחשבות ....
                            לשנות להשתנות
                            ים של התחלות

                            השיר נכתב והולחן בשת"פ "מקצב"את המילים בשלמותן והלחן העלנו
                            https://miktzav.com/assets/uploads/files/1683754055930-%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%96%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%90-1.mp3

                            B תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2172

                              בס"ד

                              בַּסּוֹף שֶׁל כָּל סִפּוּר\T.t

                              כָּל פַּעַם שֶׁבָּרַחְתִּי,
                              אֶת הָרַעַשׁ בִּפְנִים שָׁמַעְתִּי.
                              עִם כָּל הַכּוֹחַ נֶאֱבַקְתִּי.
                              עַד שֶׁכְּבָר נִשְׁבַּר לִי, וּוִתַּרְתִּי.
                              וְגַם שֶׁשַּׁבְתִּי, אָמְרוּ שֶׁבָּגַדְתִּי.
                              אֲנָשִׁים רַבִּים פָּגַשְׁתִּי,
                              וּבְאַף אֶחָד לֹא הֶאֱמַנְתִּי.
                              חוּץ מִמְּךָ,

                              כִּי- בְּסוֹף שֶׁל כָּל סִפּוּר,
                              הַכֹּל חוֹזֵר לִהְיוֹת בָּרוּר.
                              אֲנִי אוֹהֵב אוֹתְךָ יוֹתֵר,
                              מַרְגִּישׁ חָזָק כְּמוֹ פַּנְתֵּר .
                              הַכֹּל חוֹזֵר לְהִתְבַּהֵר,
                              וַאֲנִי עִם חִיּוּךְ בּוֹעֵר.

                              כָּל הַזְּמַן הַזֶּה הִתְאַפַּקְתִּי.
                              אֶת הַפֶּה שֶׁלִּי שָׁתַקְתִּי.
                              חָזָק הֶחְזַקְתִּי,
                              לֹא הִתְיָאַשְׁתִּי,
                              אֶת הַלְּקָחִים הֵפַקְתִּי.
                              לְכֻלָּם הִסְבַּרְתִּי,
                              שֶׁיְּרִידָה לְצֹרֶךְ עֲלִיָּה, וְעָלִיתִי.
                              אֶת הַחוֹמוֹת שָׁבַרְתִּי.

                              כִּי- בַּסּוֹף שֶׁל כָּל סִפּוּר ,
                              הַכֹּל חוֹזֵר לִהְיוֹת בָּרוּר.
                              אֲנִי אוֹהֵב אוֹתְךָ יוֹתֵר,
                              מַרְגִּישׁ חָזָק כְּמוֹ פַּנְתֵּר .
                              הַכֹּל חוֹזֵר לְהִתְבַּהֵר,
                              וַאֲנִי עִם חִיּוּךְ בּוֹעֵר.
                              ©

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מא1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2173

                                בס"ד

                                לפעמים, מרגישה שכולי טובעת-
                                בים של בלבול, בין הגלים
                                מביטה על העבר, הווה וגם עתיד.
                                מחפשת אותך, משוועת אליך-
                                אנא, הצילני.

                                נאחזת, מושכת ככל שידי מגעת-
                                ככל יכולתי, מבלי לקרוע החבלים
                                נאבקת, אך זוכרת שיש רק אחד ויחיד.
                                עתה, עשה רצונך כטוב בעיניך-
                                צור, חֶבְלִי.

                                וגם, כשהלב בוכה ועיני דומעת-
                                הנך מבין, שומע ללא שיח או מילים
                                חופש כל חדרי בטן, מה אדבר, מה אגיד.
                                נושאת עיני, מייחלת אך לחסדך-
                                יוצרי, מלכי.

                                באוזניי, את קולך שומעת-
                                בת שלי, מקשיים רק מתחשלים
                                יותר ממה שתוכלו- לעולם לא אעמיד.
                                ואני אמרתי "היטיב איטיב עמך"-
                                ילדה, שלי.

                                ומשפתיי, תפילה חרישית בוקעת-
                                אבא, ראה נא בעונינו אביונים ודלים
                                עזור לבטוח, לשמוח ובאמונה להתמיד.
                                הרי הכל רק בידך וברצונך-
                                חושה, לעזרתי.

                                ובשכלי, מבינה וגם יודעת-
                                כי על אבא, שאלות לא שואלים
                                זכני את יצרי להבעיר, להשמיד.
                                "וידעת היום והשבות אל לבבך"-
                                בתוך, תוכי.

                                ואז, נשמה שבאפי נרגעת-
                                הרי אני תמיד בידך, שוכן מעולים
                                והכל, הכל רק ממך- מאז ולתמיד.
                                כי אין, אין עוד מלבדך...
                                והכל- -
                                בשבילי, לטובתי.

                                משפט לחיים-💕
                                "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • זאת אני 0ז מנותק
                                  זאת אני 0ז מנותק
                                  זאת אני 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2174
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • זאת אני 0ז מנותק
                                    זאת אני 0ז מנותק
                                    זאת אני 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2175
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • זאת אני 0ז מנותק
                                      זאת אני 0ז מנותק
                                      זאת אני 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2176
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מ קוק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מ קוק
                                        #2177

                                        שלום לכם חברי מקצב
                                        בסוף אני עושה את זה, אין מצב
                                        אפשר לקבל תדריך
                                        כי ללמוד אני צריך
                                        על מה כותבים שיר
                                        האם כל אחד כשיר
                                        אולי עידן זה נגמר
                                        כי על מה לא שרו כבר?
                                        על אחווה ורעות
                                        על שמחה ושלמות,
                                        מלחמות, נצחונות
                                        כישלונות ונחמות,
                                        מזמורים, חלומות
                                        על חולים והחלמות,
                                        ייאוש והצלחה
                                        מחר תהיה זריחה,
                                        הלילה והבוקר
                                        במוצ"ש נקשיב לטוקר,
                                        על שקרים, על אמת
                                        הספדים על המת,
                                        על הבן, על הבת
                                        אה*בת השבת,
                                        על ישן וחדש
                                        על חורבן המקדש,
                                        על שלום ומחלוקת
                                        ממשלה שצועקת,
                                        נפגעי הזירה
                                        שוני הגזרה,
                                        על שינוי הגישה
                                        העברית החדשה,
                                        על הקודש והחול
                                        על זה שגם אני יכול,
                                        על אופי ותכונה
                                        או על בריון השכונה.

                                        ואולי פשוט אני צריך רק שעה,
                                        לשבת עם עצמי ולקבל השראה?

                                        מעולם לא שיתפתי אדם בשירים שלי, תנו לי את הביטחון בעצמי.....

                                        שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • מ מ קוק

                                          שלום לכם חברי מקצב
                                          בסוף אני עושה את זה, אין מצב
                                          אפשר לקבל תדריך
                                          כי ללמוד אני צריך
                                          על מה כותבים שיר
                                          האם כל אחד כשיר
                                          אולי עידן זה נגמר
                                          כי על מה לא שרו כבר?
                                          על אחווה ורעות
                                          על שמחה ושלמות,
                                          מלחמות, נצחונות
                                          כישלונות ונחמות,
                                          מזמורים, חלומות
                                          על חולים והחלמות,
                                          ייאוש והצלחה
                                          מחר תהיה זריחה,
                                          הלילה והבוקר
                                          במוצ"ש נקשיב לטוקר,
                                          על שקרים, על אמת
                                          הספדים על המת,
                                          על הבן, על הבת
                                          אה*בת השבת,
                                          על ישן וחדש
                                          על חורבן המקדש,
                                          על שלום ומחלוקת
                                          ממשלה שצועקת,
                                          נפגעי הזירה
                                          שוני הגזרה,
                                          על שינוי הגישה
                                          העברית החדשה,
                                          על הקודש והחול
                                          על זה שגם אני יכול,
                                          על אופי ותכונה
                                          או על בריון השכונה.

                                          ואולי פשוט אני צריך רק שעה,
                                          לשבת עם עצמי ולקבל השראה?

                                          מעולם לא שיתפתי אדם בשירים שלי, תנו לי את הביטחון בעצמי.....

                                          שרה 99ש מנותק
                                          שרה 99ש מנותק
                                          שרה 99
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2178

                                          סיפור אהבה
                                          חבירה בנשמה
                                          נפגשתי איתה
                                          שבועיים לפני חתונה
                                          אורות, ניצוצות, חלומות
                                          מתגשמים לבסוף
                                          שחרור קצת
                                          לא כל היום ללמוד
                                          מבחנים לא נגמרים
                                          ארוכים ומעייפים
                                          מחייבים להשקיע
                                          לא להיכנע לתעתוע
                                          צריך להתאמץ
                                          לא לבוא עם מח ריק
                                          לומדת להפריד
                                          בין השריטות למחשבות
                                          המציאות בשטח
                                          שונה מהשאיפות
                                          צריך לאזן את הכוחות
                                          לא לומר קלישאות
                                          לקיים את האמירות
                                          וכמובן לזכור
                                          שיש אבא גדול
                                          מחכה לתפילתנו
                                          רוצה לתת לנו
                                          רק נבקש וייעתר לנו
                                          רק אם לטובתנו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול