דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט טותיייי

    הפחד מהאי נודע
    רוצה שהלב יירגע
    מרגישה את הלב נוגע
    לאט לאט הוא נרגע

    הפחד מההפתעה
    שלפעמים היא רעה
    אבל הכל בהשגחה
    וזה לא רק הנחה

    הפחד מהכאב
    ששוב הוא יגע בלב
    והוא לא התלהב
    כי אין מי שאוהב

    הפחד משוב ליפול
    כי להיות הכל יכול
    היופי זה בחיים לגדול
    תמיד מהיום האתמול!

    טוהר

    B מנותק
    B מנותק
    BINYAMIN OFFICIAL
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2205
    פוסט זה נמחק!
    טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • B BINYAMIN OFFICIAL

      פוסט זה נמחק!

      טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2206
      פוסט זה נמחק!
      B תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שמעק

        מודה אני לך אבא שבשמים
        גם שהכל נראה רחוק כפליים,
        והזמן טס מתקרב לו בינתיים
        עד מתי אחכה בכליון עיניים,

        רוצה לצרוח אל השממה,
        שיחזור אלי הד של דממה
        הוי, למה ליבי כבד כחומה
        הפחד מזדחל בעוד קומה,

        תן לי קרן אור באפילה,
        תן תקווה, כי היא חמקה
        תפיח בי רוח של שמחה,
        כשאתפלל אקבל תגובה

        עד מתי אשב לבדי בחלון ביתי,
        בלי השותפה שלי, העזר כנגדי
        רוקד אני בחתונתו של חברי,
        אך בתוכי יודע שליבי בל עימי

        לכולם כבר ילדים, קטנים מתוקים,
        רואה אותם נזהרים, ממני מסתירים
        על הולדת להם עוד, בן בין הבנים
        שלא יכאב, שלא לדרוך על הפצעים

        בקרוב אצלך הם מאחלים,
        את ביתך עוד תזכה להקים
        די, עזבו אותי מכל הרחמים
        בשבילי הם כלל לא מועילים,

        דבר אחד ביקשתי
        ועליו תמיד חלמתי,
        כי אם כבר אין אותה
        אז תדע שאין אותי,

        כל הלילה כתבתי לך אבא
        את המילים אני מגיש אליך,
        בוטח אני רק בך, אבל אנא
        תשלח בשורה, תן מאוריך.

        B מנותק
        B מנותק
        BINYAMIN OFFICIAL
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2207
        פוסט זה נמחק!
        טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • B BINYAMIN OFFICIAL

          פוסט זה נמחק!

          טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2208
          פוסט זה נמחק!
          B תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טותייייט טותיייי

            פוסט זה נמחק!

            B מנותק
            B מנותק
            BINYAMIN OFFICIAL
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2209
            פוסט זה נמחק!
            טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טותייייט טותיייי

              פוסט זה נמחק!

              B מנותק
              B מנותק
              BINYAMIN OFFICIAL
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2210
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • B BINYAMIN OFFICIAL

                פוסט זה נמחק!

                טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2211
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ר מנותק
                  ר מנותק
                  רק נשמה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2212

                  זה קשוח
                  מה שעשית לי
                  כבר לא בטוח
                  כלום בחיים שלי

                  איך את עזבת
                  ככה בשקט
                  אמרת שכשלת
                  ובחרת לסגת

                  את יודעת,
                  תמיד יש שלב שמפסיקים לחלום
                  אבל לא כדאי לך
                  אל תעשי זאת היום

                  הדמעות שלי יורדות
                  מכסות את הכרית
                  איך לא הבחנת בהן פורצות
                  מקרן זווית

                  היית נחושה
                  אמרת ש'אנצח'
                  עכשיו את נמושה
                  והלב שלי צורח

                  למה דווקא את
                  אף פעם לא ידעתי
                  איך היית קרובה כמעט
                  למה שהייתי

                  ואם הייתי יודעת
                  הייתי משתפת
                  אולי לא היית טובעת
                  בתוך המערבולת

                  זה שורף לי ת'לב
                  אני עוצרת את הבכי
                  איך מכל הכאב
                  את פגעת בי הכי?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • התאומהה מנותק
                    התאומהה מנותק
                    התאומה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2213

                    מביט במציאות במבט עז
                    כמו החוף שרד המון גלים וקצף
                    את הרובה טומן בארגז
                    מייחל לשכוח מה זה עצב

                    הוא אלוף
                    לוחם בדם, גיבור
                    החיים שלו טירוף
                    סוחב כמו חמור

                    בקושי...

                    עוד יום עובר
                    הייתה הפסקת אש
                    בנפש עייפות החומר
                    פיו ריק, יבש כקרש

                    הוא מושא
                    לא כמו כולם
                    שרד והתכסה
                    במה שמחק העולם

                    בקושי...

                    זקן שבע קרבות
                    גנרל של מלחמות
                    צמא כבר לשלום
                    אולי יבוא היום?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • הראל 1ה מנותק
                      הראל 1ה מנותק
                      הראל 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הראל 1
                      #2214

                      דקה של אור
                      בהתחלה הצלחתי
                      אהבתי התרגשתי
                      הכל נגע בי
                      הכל פגע בי
                      רציתי
                      חלמתי
                      הוארתי
                      חשבתי שלא ישתנה
                      האור ישאר
                      אבל
                      בבוקר קמתי
                      והאור עומעם
                      הרצון נעלם
                      החלום נדם
                      חשבתי על איך להחזיר
                      חלום שאיפה
                      מבקש ממך
                      תן לי עוד דקה אחת
                      של אור
                      של רצון
                      של תקווה
                      מקווה אחריה הוא יחזור
                      האור

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • עדי 3ע עדי 3 התייחס לנושא זה ב
                      • מרבמ מנותק
                        מרבמ מנותק
                        מרב
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                        #2215

                        היא עומדת שם, מחכה.
                        היכן הוא 'בעלה'? סופרת כמה שניות והיא כבר לא שם.
                        היא עכשיו איתו לכודה,
                        לאן לוקח אותה חשבה היא בליבה
                        הם הגיעו,
                        איפה אני היא שואלת, הוא אמר לה שהיא גם לא חוזרת.
                        עטופה היא ברעלה שחורה שמכסה את פרצופה,
                        היהודי היפה,
                        היכן היא נמצאת?
                        הוא בעמדתו והיא בביתה נעולה במנעול ובריח,
                        זה בסדר, טוב לה כאן אין לה למה לחפש לברוח
                        היכן הנשמה הטהורה ששקועה איי שם בשועפט,
                        רחוקה בודדה מכל קרוב שלה...
                        היכן היא?
                        זהו,
                        הכל כבר מובן, משהו השתנה בה.
                        מתארגנת היא בחיפזון ובורחת יש לה רק כמה דקות.
                        והיא מצליחה.
                        היא כבר לא שם,
                        היא עם איתו יתברך,הכי הכי קרובה!

                        לחובבי הספרים של ליבי קליין זכור לי ש @טותיייי אחת מהן...זה מתוך הספר 'לראות בטוב' על רחלי חברה של גיטי.
                        סיפור כל כך מרגש ויפה...
                        ממליצה לכולם...!
                        זה רק קצת מהקצת של הסיפור.
                        בהנאה.

                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מא1
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2216

                          בס"ד

                          ניסיתי לכתוב שיר במנגינה של "כה אמר"- מוטי שטיינמץ
                          (לכתך, לכתך
                          אחרי במדבר
                          בארץ, בארץ
                          לא זרועה..."
                          מכירים, נכון?😉 😜 )
                          אומנם זה שיר ישןן... ואולי זה נראה לכם קצת לא קשור...
                          אבל,
                          דבר ראשון השבת פרשת "במדבר" (אז זה כן קשור קצת..)
                          ודבר שני אני מאוד אוהבת את השיר הזה...
                          אז,
                          זהו...
                          בינתיים.😊

                          הִנֵּה יָמִים בָּאִים-
                          מְצַפִּים מְיַיחֲלִים,
                          כָּל יוֹם שֶׁעוֹבֵר-
                          הַחֹשֶׁךְ מִתְגַּבֵּר,
                          גָּלוּת כָּה אֲרוּכָה
                          וְאִמָּא מְבַכָּה,
                          דִּמְעָה וְעוֹד דִּמְעָה
                          לְמִי יֶשַׁע צְמֵאִים.

                          נָקוּם נִקְמַת עִמָּךְ
                          רְאֵה נָא אֶת צֹאנְךָ,
                          כְּכִבְשָׂה בֵּין זְאֵבִים
                          אוֹתְךָ, אַךְ לֹא עוֹזְבִים,
                          שְׁבוּרִים וּרְצוּצִים-
                          רְדוּפִים וּלְחוּצִים
                          כַּמָּה עוֹד אֶפְשָׁר?
                          קָרֵב קֵץ הַיָּמִים.

                          אַבָּא, אַבָּא-
                          חֲמֹל עַל עַם קָדְשְׁךָ
                          עַד מָתַי??,
                          אֱמֹר כְּבָר דַּי,
                          בָּם, קָרָאתָ שְׁמֶךָ

                          אַבָּא, אַ-בָּא
                          רַחֵם עַל מִקְדָּשֶׁךָ
                          כְּבוֹדְךָ גַּלֶּה
                          וְהִתְגַּלֶּה,
                          עֲשֵׂה, לְמַעַן שְׁמֶךָ

                          X2

                          הִבְטַחְתָּ אֶת עַמְּךָ-
                          עָוֹד יַגִּיעַ יוֹם,
                          מְחַכִּים רַק לְאֹרְךָ-
                          ק-ל נִשְׂגָּב וְאָיוֹם
                          וּבְאַחֲרִית שָׁנִים-
                          כְּמוֹ שַׁחַר שֶׁעוֹלֶה,
                          מַאֲמִינִים בְּנֵי מַאֲמִינִים-
                          הָאוֹר, עוֹד יִתְגַּלֶּה!!!

                          אַבָּא, אַבָּא-
                          חֲמֹל עַל עַם קָדְשְׁךָ
                          עַד מָתַי??,
                          אֱמֹר כְּבָר דַּי,
                          בָּם, קָרָאתָ שְׁמֶךָ

                          אַבָּא, אַ-בָּא
                          רַחֵם עַל מִקְדָּשֶׁךָ
                          כְּבוֹדְךָ גַּלֶּה
                          וְהִתְגַּלֶּה,

                          עֲשֵׂה לְמַעַן שְׁמֶך

                          עֲשֵׂה לְמַעַן שְׁמֶךָ...

                          אני יודעת שיש מתנגדים לספוילר...😜
                          אבל, רק רציתי לומר שהתלבטתי הרבה על מה לכתוב, כי העם שלנו עובר כל כך הרבה... ובסוף יצא לי השיר הזה, כי אני בטוחה שכל הצרות, הקשיים וההתמודדויות שכל אחד עובר... כולם ביחד וכל אחד לחוד- מוביל לזה שעדיין ביהמ"ק לא נבנה ואנחנו בגלות. ויותר מזה- הקב"ה מצטער עוד יותר כי הוא נמצא עם כל אחד ואחד בצער שלו ("בכל צרתם לו צר"...)
                          יה"ר שנזכה!

                          משפט לחיים-💕
                          "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                          ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2217

                            יב שנים בלימודים ביעף להם חלפו
                            את הכל בלב סוגרת לזיכרון יישארו
                            הפחד שתוקף שיהיה קשה הגעגוע
                            כי כשהלב רגיש הוא מהר נהיה פגיע

                            הרצון על הכל לגבור ואת היצר לנצח
                            אל הטוב להסתכל ואת הרע לקפח
                            כתמונת מסגרת להשים את העבר
                            להכניס לעצמי ולזכור שזה סוף סוף נגמר

                            כשהקרובים נהפכים לרחוקים זה הכי כואב
                            זה דבר שקשה לכל אדם להכיל בתוך הלב
                            הפרידה זה הקושי האמיתי בחיים
                            כמו סם שנגמר לאנשים שמתים חיים

                            הלבד זה הכאב לכל אדם בעולם
                            כל מי שאתה אוהב בשנייה נעלם
                            השהייה עם אנשים שאותך לא אוהבים
                            זה ממש כמו בדידות שזה מוות בחיים!

                            טוהר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • נוודנ מנותק
                              נוודנ מנותק
                              נווד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                              #2218

                              בס''ד

                              ואיפה היגיון
                              כשאני בסך הכל יושב
                              לי מתחת החלון
                              אין פה היגיון
                              כשהוא רואה בי את מי
                              שבא לקחת את יומו האחרון

                              ואין בי תרצון
                              להנהן כמו מסומם
                              ולנופף לו לשלום
                              וכן יש בי רצון
                              שילמדו רק קצת ממני
                              לחיות עם רוע בשלום

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • רות רפפורטר מנותק
                                רות רפפורטר מנותק
                                רות רפפורט
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                                #2219
                                                        לבד בעולם
                                

                                ילדה אחת בעולם לבדה
                                מסתובבת כאן,כאילו אבדה
                                היא הולכת בשביל שמצאה פתאום
                                ואז כאילו נבלעה לתוך תהום

                                עפה מרחפת בין כולם
                                מרגישה שהכול לא מושלם
                                היא רוצה לשנות את העולם
                                לעלות שלב שלב כמו בסולם

                                יושבת על סלע קשה ומנדנדת את רגליה
                                למה לא מוצאת דרך לחייה
                                מבולבלת ומסוחררת היא
                                מרגישה לבדה באי

                                עפה מרחפת בין כולם
                                מרגישה שהכול לא מושלם
                                היא רוצה לשנות את העולם
                                לעלות שלב שלב כמו בסולם

                                לפתע ניגשת אליה ילדה יפה
                                ששואלת אותה אם היא צריכה עזרה
                                מגישה לה תיק ציוד ומפה
                                שידריך אותה לאן להגיע
                                ואופנעים שאותה יסיע

                                עפה מרחפת בין כולם מרגישה
                                שהכול לא מושלם
                                היא רוצה לשנות את העולם
                                לעלות שלב שלב כמו בסולם

                                פתאום רואה היא את האור
                                היא חשה את הקוררר
                                אבל שמחה שהגיע עד הלום(שיר שכתבתי ועם מנגינה שהלחנתי )

                                רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • רות רפפורטר רות רפפורט
                                                          לבד בעולם
                                  

                                  ילדה אחת בעולם לבדה
                                  מסתובבת כאן,כאילו אבדה
                                  היא הולכת בשביל שמצאה פתאום
                                  ואז כאילו נבלעה לתוך תהום

                                  עפה מרחפת בין כולם
                                  מרגישה שהכול לא מושלם
                                  היא רוצה לשנות את העולם
                                  לעלות שלב שלב כמו בסולם

                                  יושבת על סלע קשה ומנדנדת את רגליה
                                  למה לא מוצאת דרך לחייה
                                  מבולבלת ומסוחררת היא
                                  מרגישה לבדה באי

                                  עפה מרחפת בין כולם
                                  מרגישה שהכול לא מושלם
                                  היא רוצה לשנות את העולם
                                  לעלות שלב שלב כמו בסולם

                                  לפתע ניגשת אליה ילדה יפה
                                  ששואלת אותה אם היא צריכה עזרה
                                  מגישה לה תיק ציוד ומפה
                                  שידריך אותה לאן להגיע
                                  ואופנעים שאותה יסיע

                                  עפה מרחפת בין כולם מרגישה
                                  שהכול לא מושלם
                                  היא רוצה לשנות את העולם
                                  לעלות שלב שלב כמו בסולם

                                  פתאום רואה היא את האור
                                  היא חשה את הקוררר
                                  אבל שמחה שהגיע עד הלום(שיר שכתבתי ועם מנגינה שהלחנתי )

                                  רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2220
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שבור אורש מנותק
                                    שבור אורש מנותק
                                    שבור אור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שבור אור
                                    #2221

                                    שאלה למשוררים

                                    אליכם המשוררים אשלח נא שאלה
                                    למה תכתבו דבריכם כמו חידה
                                    ובקרוא אדם דבריכם עלי ספר
                                    ימצא רק מילים חסרי כל פשר

                                    אם בידכם תשובה טובה
                                    תאמרו לא מצאנו כלי אך מצאנו אורה
                                    וניקח בלית ברירה
                                    מילים מיוחדות ושפה מרוממה

                                    אומר לכם אשריכם
                                    יהי חלקי עמכם
                                    אמת ונכון הדבר
                                    שלא תמיד ירד הדַּבָּר

                                    אך אם תשובה אין עמכם
                                    ומתחבא שם משהו בסתר לבבכם
                                    ומתחילה בחרתם כלים גבוהים
                                    כי אמרתם דברינו ודאי רמים

                                    אומר לכם רדו להמון
                                    שבו קצת בשקט והנמיכו השאון
                                    אם את עצמכם אינכם מבינים
                                    כמוכם יהיו גם אנשים אחרים

                                    על כן רעי המשוררים
                                    אל נא תפליגו בדברים
                                    אמרו בפשטות אשר על לבבכם
                                    ותנו לדבריכם לסלול את דרכיכם

                                    את ההשראה לשיר קיבלתי ממקום אחר, לא מהאתר הזה...

                                    עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    17
                                    • שבור אורש שבור אור

                                      שאלה למשוררים

                                      אליכם המשוררים אשלח נא שאלה
                                      למה תכתבו דבריכם כמו חידה
                                      ובקרוא אדם דבריכם עלי ספר
                                      ימצא רק מילים חסרי כל פשר

                                      אם בידכם תשובה טובה
                                      תאמרו לא מצאנו כלי אך מצאנו אורה
                                      וניקח בלית ברירה
                                      מילים מיוחדות ושפה מרוממה

                                      אומר לכם אשריכם
                                      יהי חלקי עמכם
                                      אמת ונכון הדבר
                                      שלא תמיד ירד הדַּבָּר

                                      אך אם תשובה אין עמכם
                                      ומתחבא שם משהו בסתר לבבכם
                                      ומתחילה בחרתם כלים גבוהים
                                      כי אמרתם דברינו ודאי רמים

                                      אומר לכם רדו להמון
                                      שבו קצת בשקט והנמיכו השאון
                                      אם את עצמכם אינכם מבינים
                                      כמוכם יהיו גם אנשים אחרים

                                      על כן רעי המשוררים
                                      אל נא תפליגו בדברים
                                      אמרו בפשטות אשר על לבבכם
                                      ותנו לדבריכם לסלול את דרכיכם

                                      את ההשראה לשיר קיבלתי ממקום אחר, לא מהאתר הזה...

                                      עדי 3ע מנותק
                                      עדי 3ע מנותק
                                      עדי 3
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
                                      #2222

                                      @שבור-אור
                                      תשובה לשואלים😉

                                      אענה לך משורר מדופלם
                                      הכתיבה לא נועדה
                                      להרשים את כולם

                                      פורקת מטענים,
                                      נוצרת היא מתוך הלב
                                      מפגינה שמחה ולעיתים כאב

                                      לשוני מסתבך
                                      סביב אותן הרגשות
                                      ולאוויר מילים מתעופפות

                                      קורה בוודאי
                                      שמילותיי הן גבוהות
                                      "בעולמות רוחניים" מרחפות

                                      אך ישנן פעמים
                                      שהן דלות ופשוטות
                                      בלי קישוטים ותחפושות

                                      וזוהי שפת הלב
                                      מי יבין מי ידע?

                                      כן, שפת הלב
                                      הרי היא חידה!

                                      לפעמים קישוטים
                                      לפעמים בלי מסיכות
                                      לך תבין סודן של רגשות....

                                      מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      14
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        ארי גולד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2223

                                        כולם אותי שואלים
                                        תמיד אותי מבלבלים
                                        איך כותבים שירים
                                        איך אתם מצליחים,

                                        אז פעם אחת ולתמיד
                                        את הדברים אני אעמיד
                                        למען תפסיקו להטריד
                                        ואת זה תשנן ותתמיד,

                                        תכתוב עם השראה
                                        תכתוב עם מטרה,
                                        שיר זה לא הקראה
                                        זו עמדה סדורה,

                                        שהכול יצא ברור
                                        מי ברוך מי ארור,
                                        שיבינו את הסיפור
                                        שיבינו את השיעור,

                                        שהכתיבה תהיה זורמת
                                        את העין מושכת,
                                        כדי שלא תהיה מגושמת
                                        צריך שתהיה חותכת,

                                        תקפיד על משקלים
                                        ת'רמה הם מעלים,
                                        תשחק עם המילים
                                        ככדור ביד עוללים,
                                        תן קצת משלים
                                        ואת המסר תשלים,

                                        תכתוב מהלב
                                        נוגה, כואב,
                                        שמח או אוהב
                                        העיקר מהלב,

                                        אני באמת ניסיתי
                                        מקווה שעזרתי,
                                        ואם הצלחתי
                                        את היעד הגשמתי...

                                        arigold©

                                        הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                        עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • א ארי גולד

                                          כולם אותי שואלים
                                          תמיד אותי מבלבלים
                                          איך כותבים שירים
                                          איך אתם מצליחים,

                                          אז פעם אחת ולתמיד
                                          את הדברים אני אעמיד
                                          למען תפסיקו להטריד
                                          ואת זה תשנן ותתמיד,

                                          תכתוב עם השראה
                                          תכתוב עם מטרה,
                                          שיר זה לא הקראה
                                          זו עמדה סדורה,

                                          שהכול יצא ברור
                                          מי ברוך מי ארור,
                                          שיבינו את הסיפור
                                          שיבינו את השיעור,

                                          שהכתיבה תהיה זורמת
                                          את העין מושכת,
                                          כדי שלא תהיה מגושמת
                                          צריך שתהיה חותכת,

                                          תקפיד על משקלים
                                          ת'רמה הם מעלים,
                                          תשחק עם המילים
                                          ככדור ביד עוללים,
                                          תן קצת משלים
                                          ואת המסר תשלים,

                                          תכתוב מהלב
                                          נוגה, כואב,
                                          שמח או אוהב
                                          העיקר מהלב,

                                          אני באמת ניסיתי
                                          מקווה שעזרתי,
                                          ואם הצלחתי
                                          את היעד הגשמתי...

                                          arigold©

                                          עדי 3ע מנותק
                                          עדי 3ע מנותק
                                          עדי 3
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2224

                                          @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                          כולם אותי שואלים
                                          תמיד אותי מבלבלים
                                          איך כותבים שירים
                                          איך אתם מצליחים,

                                          אז פעם אחת ולתמיד
                                          את הדברים אני אעמיד
                                          למען תפסיקו להטריד
                                          ואת זה תשנן ותתמיד,

                                          תכתוב עם השראה
                                          תכתוב עם מטרה,
                                          שיר זה לא הקראה
                                          זו עמדה סדורה,

                                          שהכול יצא ברור
                                          מי ברוך מי ארור,
                                          שיבינו את הסיפור
                                          שיבינו את השיעור,

                                          שהכתיבה תהיה זורמת
                                          את העין מושכת,
                                          כדי שלא תהיה מגושמת
                                          צריך שתהיה חותכת,

                                          תקפיד על משקלים
                                          ת'רמה הם מעלים,
                                          תשחק עם המילים
                                          ככדור ביד עוללים,
                                          תן קצת משלים
                                          ואת המסר תשלים,

                                          תכתוב מהלב
                                          נוגה, כואב,
                                          שמח או אוהב
                                          העיקר מהלב,

                                          אני באמת ניסיתי
                                          מקווה שעזרתי,
                                          ואם הצלחתי
                                          את היעד הגשמתי...

                                          arigold©

                                          וכמובן מעל הכל
                                          עזרה משמיים
                                          בילעדיה,
                                          אין קמח- אין מים!
                                          ואם לא בורא עולם-
                                          אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

                                          מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                                          שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8
                                          • עדי 3ע עדי 3 התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול