דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • B BINYAMIN OFFICIAL

    פוסט זה נמחק!

    טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2211
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ר מנותק
      ר מנותק
      רק נשמה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2212

      זה קשוח
      מה שעשית לי
      כבר לא בטוח
      כלום בחיים שלי

      איך את עזבת
      ככה בשקט
      אמרת שכשלת
      ובחרת לסגת

      את יודעת,
      תמיד יש שלב שמפסיקים לחלום
      אבל לא כדאי לך
      אל תעשי זאת היום

      הדמעות שלי יורדות
      מכסות את הכרית
      איך לא הבחנת בהן פורצות
      מקרן זווית

      היית נחושה
      אמרת ש'אנצח'
      עכשיו את נמושה
      והלב שלי צורח

      למה דווקא את
      אף פעם לא ידעתי
      איך היית קרובה כמעט
      למה שהייתי

      ואם הייתי יודעת
      הייתי משתפת
      אולי לא היית טובעת
      בתוך המערבולת

      זה שורף לי ת'לב
      אני עוצרת את הבכי
      איך מכל הכאב
      את פגעת בי הכי?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • התאומהה מנותק
        התאומהה מנותק
        התאומה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2213

        מביט במציאות במבט עז
        כמו החוף שרד המון גלים וקצף
        את הרובה טומן בארגז
        מייחל לשכוח מה זה עצב

        הוא אלוף
        לוחם בדם, גיבור
        החיים שלו טירוף
        סוחב כמו חמור

        בקושי...

        עוד יום עובר
        הייתה הפסקת אש
        בנפש עייפות החומר
        פיו ריק, יבש כקרש

        הוא מושא
        לא כמו כולם
        שרד והתכסה
        במה שמחק העולם

        בקושי...

        זקן שבע קרבות
        גנרל של מלחמות
        צמא כבר לשלום
        אולי יבוא היום?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • הראל 1ה מנותק
          הראל 1ה מנותק
          הראל 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הראל 1
          #2214

          דקה של אור
          בהתחלה הצלחתי
          אהבתי התרגשתי
          הכל נגע בי
          הכל פגע בי
          רציתי
          חלמתי
          הוארתי
          חשבתי שלא ישתנה
          האור ישאר
          אבל
          בבוקר קמתי
          והאור עומעם
          הרצון נעלם
          החלום נדם
          חשבתי על איך להחזיר
          חלום שאיפה
          מבקש ממך
          תן לי עוד דקה אחת
          של אור
          של רצון
          של תקווה
          מקווה אחריה הוא יחזור
          האור

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • עדי 3ע עדי 3 התייחס לנושא זה ב
          • מרבמ מנותק
            מרבמ מנותק
            מרב
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
            #2215

            היא עומדת שם, מחכה.
            היכן הוא 'בעלה'? סופרת כמה שניות והיא כבר לא שם.
            היא עכשיו איתו לכודה,
            לאן לוקח אותה חשבה היא בליבה
            הם הגיעו,
            איפה אני היא שואלת, הוא אמר לה שהיא גם לא חוזרת.
            עטופה היא ברעלה שחורה שמכסה את פרצופה,
            היהודי היפה,
            היכן היא נמצאת?
            הוא בעמדתו והיא בביתה נעולה במנעול ובריח,
            זה בסדר, טוב לה כאן אין לה למה לחפש לברוח
            היכן הנשמה הטהורה ששקועה איי שם בשועפט,
            רחוקה בודדה מכל קרוב שלה...
            היכן היא?
            זהו,
            הכל כבר מובן, משהו השתנה בה.
            מתארגנת היא בחיפזון ובורחת יש לה רק כמה דקות.
            והיא מצליחה.
            היא כבר לא שם,
            היא עם איתו יתברך,הכי הכי קרובה!

            לחובבי הספרים של ליבי קליין זכור לי ש @טותיייי אחת מהן...זה מתוך הספר 'לראות בטוב' על רחלי חברה של גיטי.
            סיפור כל כך מרגש ויפה...
            ממליצה לכולם...!
            זה רק קצת מהקצת של הסיפור.
            בהנאה.

            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מא1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2216

              בס"ד

              ניסיתי לכתוב שיר במנגינה של "כה אמר"- מוטי שטיינמץ
              (לכתך, לכתך
              אחרי במדבר
              בארץ, בארץ
              לא זרועה..."
              מכירים, נכון?😉 😜 )
              אומנם זה שיר ישןן... ואולי זה נראה לכם קצת לא קשור...
              אבל,
              דבר ראשון השבת פרשת "במדבר" (אז זה כן קשור קצת..)
              ודבר שני אני מאוד אוהבת את השיר הזה...
              אז,
              זהו...
              בינתיים.😊

              הִנֵּה יָמִים בָּאִים-
              מְצַפִּים מְיַיחֲלִים,
              כָּל יוֹם שֶׁעוֹבֵר-
              הַחֹשֶׁךְ מִתְגַּבֵּר,
              גָּלוּת כָּה אֲרוּכָה
              וְאִמָּא מְבַכָּה,
              דִּמְעָה וְעוֹד דִּמְעָה
              לְמִי יֶשַׁע צְמֵאִים.

              נָקוּם נִקְמַת עִמָּךְ
              רְאֵה נָא אֶת צֹאנְךָ,
              כְּכִבְשָׂה בֵּין זְאֵבִים
              אוֹתְךָ, אַךְ לֹא עוֹזְבִים,
              שְׁבוּרִים וּרְצוּצִים-
              רְדוּפִים וּלְחוּצִים
              כַּמָּה עוֹד אֶפְשָׁר?
              קָרֵב קֵץ הַיָּמִים.

              אַבָּא, אַבָּא-
              חֲמֹל עַל עַם קָדְשְׁךָ
              עַד מָתַי??,
              אֱמֹר כְּבָר דַּי,
              בָּם, קָרָאתָ שְׁמֶךָ

              אַבָּא, אַ-בָּא
              רַחֵם עַל מִקְדָּשֶׁךָ
              כְּבוֹדְךָ גַּלֶּה
              וְהִתְגַּלֶּה,
              עֲשֵׂה, לְמַעַן שְׁמֶךָ

              X2

              הִבְטַחְתָּ אֶת עַמְּךָ-
              עָוֹד יַגִּיעַ יוֹם,
              מְחַכִּים רַק לְאֹרְךָ-
              ק-ל נִשְׂגָּב וְאָיוֹם
              וּבְאַחֲרִית שָׁנִים-
              כְּמוֹ שַׁחַר שֶׁעוֹלֶה,
              מַאֲמִינִים בְּנֵי מַאֲמִינִים-
              הָאוֹר, עוֹד יִתְגַּלֶּה!!!

              אַבָּא, אַבָּא-
              חֲמֹל עַל עַם קָדְשְׁךָ
              עַד מָתַי??,
              אֱמֹר כְּבָר דַּי,
              בָּם, קָרָאתָ שְׁמֶךָ

              אַבָּא, אַ-בָּא
              רַחֵם עַל מִקְדָּשֶׁךָ
              כְּבוֹדְךָ גַּלֶּה
              וְהִתְגַּלֶּה,

              עֲשֵׂה לְמַעַן שְׁמֶך

              עֲשֵׂה לְמַעַן שְׁמֶךָ...

              אני יודעת שיש מתנגדים לספוילר...😜
              אבל, רק רציתי לומר שהתלבטתי הרבה על מה לכתוב, כי העם שלנו עובר כל כך הרבה... ובסוף יצא לי השיר הזה, כי אני בטוחה שכל הצרות, הקשיים וההתמודדויות שכל אחד עובר... כולם ביחד וכל אחד לחוד- מוביל לזה שעדיין ביהמ"ק לא נבנה ואנחנו בגלות. ויותר מזה- הקב"ה מצטער עוד יותר כי הוא נמצא עם כל אחד ואחד בצער שלו ("בכל צרתם לו צר"...)
              יה"ר שנזכה!

              משפט לחיים-💕
              "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
              ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2217

                יב שנים בלימודים ביעף להם חלפו
                את הכל בלב סוגרת לזיכרון יישארו
                הפחד שתוקף שיהיה קשה הגעגוע
                כי כשהלב רגיש הוא מהר נהיה פגיע

                הרצון על הכל לגבור ואת היצר לנצח
                אל הטוב להסתכל ואת הרע לקפח
                כתמונת מסגרת להשים את העבר
                להכניס לעצמי ולזכור שזה סוף סוף נגמר

                כשהקרובים נהפכים לרחוקים זה הכי כואב
                זה דבר שקשה לכל אדם להכיל בתוך הלב
                הפרידה זה הקושי האמיתי בחיים
                כמו סם שנגמר לאנשים שמתים חיים

                הלבד זה הכאב לכל אדם בעולם
                כל מי שאתה אוהב בשנייה נעלם
                השהייה עם אנשים שאותך לא אוהבים
                זה ממש כמו בדידות שזה מוות בחיים!

                טוהר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • נוודנ מנותק
                  נוודנ מנותק
                  נווד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                  #2218

                  בס''ד

                  ואיפה היגיון
                  כשאני בסך הכל יושב
                  לי מתחת החלון
                  אין פה היגיון
                  כשהוא רואה בי את מי
                  שבא לקחת את יומו האחרון

                  ואין בי תרצון
                  להנהן כמו מסומם
                  ולנופף לו לשלום
                  וכן יש בי רצון
                  שילמדו רק קצת ממני
                  לחיות עם רוע בשלום

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • רות רפפורטר מנותק
                    רות רפפורטר מנותק
                    רות רפפורט
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                    #2219
                                            לבד בעולם
                    

                    ילדה אחת בעולם לבדה
                    מסתובבת כאן,כאילו אבדה
                    היא הולכת בשביל שמצאה פתאום
                    ואז כאילו נבלעה לתוך תהום

                    עפה מרחפת בין כולם
                    מרגישה שהכול לא מושלם
                    היא רוצה לשנות את העולם
                    לעלות שלב שלב כמו בסולם

                    יושבת על סלע קשה ומנדנדת את רגליה
                    למה לא מוצאת דרך לחייה
                    מבולבלת ומסוחררת היא
                    מרגישה לבדה באי

                    עפה מרחפת בין כולם
                    מרגישה שהכול לא מושלם
                    היא רוצה לשנות את העולם
                    לעלות שלב שלב כמו בסולם

                    לפתע ניגשת אליה ילדה יפה
                    ששואלת אותה אם היא צריכה עזרה
                    מגישה לה תיק ציוד ומפה
                    שידריך אותה לאן להגיע
                    ואופנעים שאותה יסיע

                    עפה מרחפת בין כולם מרגישה
                    שהכול לא מושלם
                    היא רוצה לשנות את העולם
                    לעלות שלב שלב כמו בסולם

                    פתאום רואה היא את האור
                    היא חשה את הקוררר
                    אבל שמחה שהגיע עד הלום(שיר שכתבתי ועם מנגינה שהלחנתי )

                    רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • רות רפפורטר רות רפפורט
                                              לבד בעולם
                      

                      ילדה אחת בעולם לבדה
                      מסתובבת כאן,כאילו אבדה
                      היא הולכת בשביל שמצאה פתאום
                      ואז כאילו נבלעה לתוך תהום

                      עפה מרחפת בין כולם
                      מרגישה שהכול לא מושלם
                      היא רוצה לשנות את העולם
                      לעלות שלב שלב כמו בסולם

                      יושבת על סלע קשה ומנדנדת את רגליה
                      למה לא מוצאת דרך לחייה
                      מבולבלת ומסוחררת היא
                      מרגישה לבדה באי

                      עפה מרחפת בין כולם
                      מרגישה שהכול לא מושלם
                      היא רוצה לשנות את העולם
                      לעלות שלב שלב כמו בסולם

                      לפתע ניגשת אליה ילדה יפה
                      ששואלת אותה אם היא צריכה עזרה
                      מגישה לה תיק ציוד ומפה
                      שידריך אותה לאן להגיע
                      ואופנעים שאותה יסיע

                      עפה מרחפת בין כולם מרגישה
                      שהכול לא מושלם
                      היא רוצה לשנות את העולם
                      לעלות שלב שלב כמו בסולם

                      פתאום רואה היא את האור
                      היא חשה את הקוררר
                      אבל שמחה שהגיע עד הלום(שיר שכתבתי ועם מנגינה שהלחנתי )

                      רות רפפורטר מנותק
                      רות רפפורטר מנותק
                      רות רפפורט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2220
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שבור אורש מנותק
                        שבור אורש מנותק
                        שבור אור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שבור אור
                        #2221

                        שאלה למשוררים

                        אליכם המשוררים אשלח נא שאלה
                        למה תכתבו דבריכם כמו חידה
                        ובקרוא אדם דבריכם עלי ספר
                        ימצא רק מילים חסרי כל פשר

                        אם בידכם תשובה טובה
                        תאמרו לא מצאנו כלי אך מצאנו אורה
                        וניקח בלית ברירה
                        מילים מיוחדות ושפה מרוממה

                        אומר לכם אשריכם
                        יהי חלקי עמכם
                        אמת ונכון הדבר
                        שלא תמיד ירד הדַּבָּר

                        אך אם תשובה אין עמכם
                        ומתחבא שם משהו בסתר לבבכם
                        ומתחילה בחרתם כלים גבוהים
                        כי אמרתם דברינו ודאי רמים

                        אומר לכם רדו להמון
                        שבו קצת בשקט והנמיכו השאון
                        אם את עצמכם אינכם מבינים
                        כמוכם יהיו גם אנשים אחרים

                        על כן רעי המשוררים
                        אל נא תפליגו בדברים
                        אמרו בפשטות אשר על לבבכם
                        ותנו לדבריכם לסלול את דרכיכם

                        את ההשראה לשיר קיבלתי ממקום אחר, לא מהאתר הזה...

                        עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                        17
                        • שבור אורש שבור אור

                          שאלה למשוררים

                          אליכם המשוררים אשלח נא שאלה
                          למה תכתבו דבריכם כמו חידה
                          ובקרוא אדם דבריכם עלי ספר
                          ימצא רק מילים חסרי כל פשר

                          אם בידכם תשובה טובה
                          תאמרו לא מצאנו כלי אך מצאנו אורה
                          וניקח בלית ברירה
                          מילים מיוחדות ושפה מרוממה

                          אומר לכם אשריכם
                          יהי חלקי עמכם
                          אמת ונכון הדבר
                          שלא תמיד ירד הדַּבָּר

                          אך אם תשובה אין עמכם
                          ומתחבא שם משהו בסתר לבבכם
                          ומתחילה בחרתם כלים גבוהים
                          כי אמרתם דברינו ודאי רמים

                          אומר לכם רדו להמון
                          שבו קצת בשקט והנמיכו השאון
                          אם את עצמכם אינכם מבינים
                          כמוכם יהיו גם אנשים אחרים

                          על כן רעי המשוררים
                          אל נא תפליגו בדברים
                          אמרו בפשטות אשר על לבבכם
                          ותנו לדבריכם לסלול את דרכיכם

                          את ההשראה לשיר קיבלתי ממקום אחר, לא מהאתר הזה...

                          עדי 3ע מנותק
                          עדי 3ע מנותק
                          עדי 3
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
                          #2222

                          @שבור-אור
                          תשובה לשואלים😉

                          אענה לך משורר מדופלם
                          הכתיבה לא נועדה
                          להרשים את כולם

                          פורקת מטענים,
                          נוצרת היא מתוך הלב
                          מפגינה שמחה ולעיתים כאב

                          לשוני מסתבך
                          סביב אותן הרגשות
                          ולאוויר מילים מתעופפות

                          קורה בוודאי
                          שמילותיי הן גבוהות
                          "בעולמות רוחניים" מרחפות

                          אך ישנן פעמים
                          שהן דלות ופשוטות
                          בלי קישוטים ותחפושות

                          וזוהי שפת הלב
                          מי יבין מי ידע?

                          כן, שפת הלב
                          הרי היא חידה!

                          לפעמים קישוטים
                          לפעמים בלי מסיכות
                          לך תבין סודן של רגשות....

                          מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          14
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            ארי גולד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2223

                            כולם אותי שואלים
                            תמיד אותי מבלבלים
                            איך כותבים שירים
                            איך אתם מצליחים,

                            אז פעם אחת ולתמיד
                            את הדברים אני אעמיד
                            למען תפסיקו להטריד
                            ואת זה תשנן ותתמיד,

                            תכתוב עם השראה
                            תכתוב עם מטרה,
                            שיר זה לא הקראה
                            זו עמדה סדורה,

                            שהכול יצא ברור
                            מי ברוך מי ארור,
                            שיבינו את הסיפור
                            שיבינו את השיעור,

                            שהכתיבה תהיה זורמת
                            את העין מושכת,
                            כדי שלא תהיה מגושמת
                            צריך שתהיה חותכת,

                            תקפיד על משקלים
                            ת'רמה הם מעלים,
                            תשחק עם המילים
                            ככדור ביד עוללים,
                            תן קצת משלים
                            ואת המסר תשלים,

                            תכתוב מהלב
                            נוגה, כואב,
                            שמח או אוהב
                            העיקר מהלב,

                            אני באמת ניסיתי
                            מקווה שעזרתי,
                            ואם הצלחתי
                            את היעד הגשמתי...

                            arigold©

                            הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                            עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • א ארי גולד

                              כולם אותי שואלים
                              תמיד אותי מבלבלים
                              איך כותבים שירים
                              איך אתם מצליחים,

                              אז פעם אחת ולתמיד
                              את הדברים אני אעמיד
                              למען תפסיקו להטריד
                              ואת זה תשנן ותתמיד,

                              תכתוב עם השראה
                              תכתוב עם מטרה,
                              שיר זה לא הקראה
                              זו עמדה סדורה,

                              שהכול יצא ברור
                              מי ברוך מי ארור,
                              שיבינו את הסיפור
                              שיבינו את השיעור,

                              שהכתיבה תהיה זורמת
                              את העין מושכת,
                              כדי שלא תהיה מגושמת
                              צריך שתהיה חותכת,

                              תקפיד על משקלים
                              ת'רמה הם מעלים,
                              תשחק עם המילים
                              ככדור ביד עוללים,
                              תן קצת משלים
                              ואת המסר תשלים,

                              תכתוב מהלב
                              נוגה, כואב,
                              שמח או אוהב
                              העיקר מהלב,

                              אני באמת ניסיתי
                              מקווה שעזרתי,
                              ואם הצלחתי
                              את היעד הגשמתי...

                              arigold©

                              עדי 3ע מנותק
                              עדי 3ע מנותק
                              עדי 3
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2224

                              @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                              כולם אותי שואלים
                              תמיד אותי מבלבלים
                              איך כותבים שירים
                              איך אתם מצליחים,

                              אז פעם אחת ולתמיד
                              את הדברים אני אעמיד
                              למען תפסיקו להטריד
                              ואת זה תשנן ותתמיד,

                              תכתוב עם השראה
                              תכתוב עם מטרה,
                              שיר זה לא הקראה
                              זו עמדה סדורה,

                              שהכול יצא ברור
                              מי ברוך מי ארור,
                              שיבינו את הסיפור
                              שיבינו את השיעור,

                              שהכתיבה תהיה זורמת
                              את העין מושכת,
                              כדי שלא תהיה מגושמת
                              צריך שתהיה חותכת,

                              תקפיד על משקלים
                              ת'רמה הם מעלים,
                              תשחק עם המילים
                              ככדור ביד עוללים,
                              תן קצת משלים
                              ואת המסר תשלים,

                              תכתוב מהלב
                              נוגה, כואב,
                              שמח או אוהב
                              העיקר מהלב,

                              אני באמת ניסיתי
                              מקווה שעזרתי,
                              ואם הצלחתי
                              את היעד הגשמתי...

                              arigold©

                              וכמובן מעל הכל
                              עזרה משמיים
                              בילעדיה,
                              אין קמח- אין מים!
                              ואם לא בורא עולם-
                              אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

                              מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                              שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • עדי 3ע עדי 3 התייחס לנושא זה ב
                              • עדי 3ע עדי 3

                                @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                כולם אותי שואלים
                                תמיד אותי מבלבלים
                                איך כותבים שירים
                                איך אתם מצליחים,

                                אז פעם אחת ולתמיד
                                את הדברים אני אעמיד
                                למען תפסיקו להטריד
                                ואת זה תשנן ותתמיד,

                                תכתוב עם השראה
                                תכתוב עם מטרה,
                                שיר זה לא הקראה
                                זו עמדה סדורה,

                                שהכול יצא ברור
                                מי ברוך מי ארור,
                                שיבינו את הסיפור
                                שיבינו את השיעור,

                                שהכתיבה תהיה זורמת
                                את העין מושכת,
                                כדי שלא תהיה מגושמת
                                צריך שתהיה חותכת,

                                תקפיד על משקלים
                                ת'רמה הם מעלים,
                                תשחק עם המילים
                                ככדור ביד עוללים,
                                תן קצת משלים
                                ואת המסר תשלים,

                                תכתוב מהלב
                                נוגה, כואב,
                                שמח או אוהב
                                העיקר מהלב,

                                אני באמת ניסיתי
                                מקווה שעזרתי,
                                ואם הצלחתי
                                את היעד הגשמתי...

                                arigold©

                                וכמובן מעל הכל
                                עזרה משמיים
                                בילעדיה,
                                אין קמח- אין מים!
                                ואם לא בורא עולם-
                                אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

                                שרה 99ש מנותק
                                שרה 99ש מנותק
                                שרה 99
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2225

                                כעסת על עצמך
                                על שדרשת רעתך
                                למה פגמת ביחסך
                                אל האנשים שאת אוהבת

                                השריטות שלך ניתבו
                                את דרכך בלבלו
                                לתקן לא נתנו
                                רק הרסו וקלקלו

                                נתת לעצמך דרור
                                קיטרת בכל משעול
                                התנהלת ב"הילחם או ברח"
                                ללא אפשרות טווח

                                חיית במצב הלא בריא
                                ללא שינוי מזהיר
                                הקשה עלייך את המציאות
                                רצית להימלט בסיבוב

                                הגיע רגע והתחיל תהליך
                                התעשתת מהסיוט המחליא
                                טווית דרך פעולה
                                להימנע מחזרה על הבעיה

                                מתפללת לאחד שבידו לעזור
                                להוציא מהשאול השחור
                                להבין גם כשאין א"א בנמצא
                                שמבחין בשקט שלפני הסערה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  איללוש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2226

                                  ספרי לי אחות
                                  כיצד לרוץ, לשחות
                                  ספרי לי אחותי
                                  ואת זה אקח איתי
                                  אדע לעוף רחוק,
                                  לצלול עמוק עמוק

                                  לא אל תלכי רחוק
                                  זכרי לרוץ לקפוץ,
                                  לא אל תלכי מהר
                                  גם כך לא נאחר
                                  לא אל תשחי עמוק
                                  כאב בך זה יחרוץ
                                  לא אל תלכי מהר
                                  ואז אורך ינצוץ!

                                  אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
                                  זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

                                  "אין בן אדם רע-
                                  יש בן אדם שרע לו!!!"

                                  רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • א איללוש

                                    ספרי לי אחות
                                    כיצד לרוץ, לשחות
                                    ספרי לי אחותי
                                    ואת זה אקח איתי
                                    אדע לעוף רחוק,
                                    לצלול עמוק עמוק

                                    לא אל תלכי רחוק
                                    זכרי לרוץ לקפוץ,
                                    לא אל תלכי מהר
                                    גם כך לא נאחר
                                    לא אל תשחי עמוק
                                    כאב בך זה יחרוץ
                                    לא אל תלכי מהר
                                    ואז אורך ינצוץ!

                                    אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
                                    זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2227

                                    יום יפה היום השמש זורחת
                                    ואני מרגישה כאורחת
                                    העננים בשמים כבר כמעט לבנים
                                    ולהם יש מעט גוונים
                                    אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
                                    ופתאום רואה לצידי חילזון
                                    מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
                                    אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
                                    אולי זה יעזור לי לחשוב
                                    כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
                                    בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
                                    ולי ולעם ישראל הוא מורה
                                    ללכת בדרכי האבות והאמהות
                                    ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

                                    רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • רות רפפורטר רות רפפורט

                                      יום יפה היום השמש זורחת
                                      ואני מרגישה כאורחת
                                      העננים בשמים כבר כמעט לבנים
                                      ולהם יש מעט גוונים
                                      אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
                                      ופתאום רואה לצידי חילזון
                                      מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
                                      אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
                                      אולי זה יעזור לי לחשוב
                                      כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
                                      בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
                                      ולי ולעם ישראל הוא מורה
                                      ללכת בדרכי האבות והאמהות
                                      ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

                                      רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2228
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2229

                                        חודלת מברירות---

                                        נמאס לי כבר לנסות-.
                                        לשוב, בסוף לטעות.
                                        "תראי את העתיד."
                                        הוא מחכה לך בפינה.
                                        אלוקים עוד יעיד.
                                        עד מתי אני מחזיקה..

                                        ושוב נופלת,
                                        את הכאב אני מתחזקת.
                                        שיהיה לו איפה להופיע.
                                        כשהוא יגיע.אני יגיד לו:
                                        שלחרטות שלו אין בי געגוע.

                                        ואם ללבד שלי,
                                        הוא יהיה האופציה,
                                        אגיד שעשיתי כבר סלקציה.
                                        ואם הוא לא מביא תועלת.
                                        אז, על מי אני מבזבזת,
                                        עמוד במחברת.

                                        זה הוא-
                                        שממלא אותי בריקנות.
                                        עובד עלי במיומנות.
                                        ואחרי זה קורא-
                                        לרגשות שלי התמכרות.

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • כ מנותק
                                          כ מנותק
                                          כמה קל להיכנע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2230

                                          יותר מידיי היינו עסוקים
                                          בלהסתכל על האחרים
                                          ולכן לא ראינו את עצמנו

                                          וזאת אותה הגאווה
                                          שגרמה לנו לדרוש מעצמנו
                                          קצת יותר מידיי
                                          אותה הגאווה
                                          שתלינו את עצמנו בעצמנו
                                          במקום לתלות הכל בקב''ה
                                          ולהאמין בפשטות שהוא כל יכול

                                          והגיע הזמן
                                          שנבקש מהשם
                                          שיוציא אותנו
                                          מכל אותם שקרים
                                          שבנינו לעצמנו
                                          מכל אותן תקוות
                                          שתלינו בעצמנו
                                          הגיע הזמן שנבין
                                          שהשם אוהב אותנו אמיתי
                                          והוא לא בוחן אותנו
                                          בהשוואה לאחרים
                                          ואם באמת היינו מאמינים
                                          שהכל אפשרי
                                          היינו מקבלים הכל
                                          כי נעלמה ממנו הידיעה
                                          שבסך הכל מגיע לנו טוב...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול