דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 808.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב מנותק
    ב מנותק
    בלאכטפוס123
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2441
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שלום לכםש מנותק
      שלום לכםש מנותק
      שלום לכם
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2442

      אלוקי,
      אתה לידי כאן,
      לא משנה באיזה רגע,
      כעס, כאב וגם ברוגע,

      גם כשנהיה חשוך,
      וגם כשלי קר,
      אף פעם לא תזיז פרצוף,
      רק נותן לי את היד,

      גם כשלי שמח וטוב,
      אתה תמיד לידי קרוב,

      אפילו אם נדמה לי,
      שאתה נעלמת וזהו,
      יודעת שזה רק נדמה,
      כי אתה ה', אבא אוהב!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • כוכב לכתכ מנותק
        כוכב לכתכ מנותק
        כוכב לכת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2443

        איך היא מרגישה אני תוהה
        אז זהו היא מרגישה מאד מוזר
        עולות לה זכרונות מהעבר
        עוד מהתחלת הסמינר
        הם לוקחות אותה למקומות לא טובים
        היא כואבת את הבת הקטנה שבה
        שמרגישה כל כך קטנה בעולם ובודדה
        שמנסה להראות את עצמה גיבורה
        ששותקת ולא אומרת כלום
        רק העינים מביעות את הכל
        עינים חלולות והפה קפוץ
        רק הלב בוכה כואב שותת דם
        אף אחד לא מבין את הבדידות
        אף אחד לא מושיט ידו לעזרה
        ובבדידות היא מתחילה לקרוס אט אט
        להשיל ממנה עוד קומה מכבידה
        חושבת שזה יבוא לה לעזרה
        אך כשהקושי מכביד עוד יותר
        היא כמעט מחליטה לוותר
        אלא שאז מתוך המערבולת
        והחוסר אונים
        היא מבינה שהכל בא מבפנים
        היא מחליטה לחזק את עצמה
        בלי לחכות לעידוד מאחרים
        וכך היא ישבה וחפשה משמעות לחיים
        ומצאה את אלוקים

        כי השם עוזר תמיד
        והשם אף פעם לא מוותר
        בכל נשמה הוא בוטח
        שתעשה את תפקידה באופן בטוח
        הוא מבין שלפעמים נכשלים
        שהכל פה מלא מכשולים
        הוא אוהב אותנו אהבה בלתי מוסברת
        שבין שתינו מחברת
        יש לו סבלנות וסובלנות
        לכל נפילה הוא נותן עוד הזדמנות

        וכך היא עלתה וגבהה
        מתוך הנסיון היא צמחה
        לא נתנה לעצמה לוותר
        דרשה מעצמה יותר
        אתם חושבים שהיא לא נפלה???
        היא נפלה!!
        אך מכל נפילה היא לא התרגשה
        נערה את האבק מהברכים
        והמשיכה לעלות כפלים

        כי צדיק זה ההוא שקם
        אחרי נפילה הוא לא נרדם
        מחפש מה אפשר לתקן ולשפר
        מטפס ומתאמץ ולעולם לא מוותר

        יום טוב לכולם!!!

        אין דבר שלם מלב שבור,
        קרוב ד' לנשברי לב
        קרוב ד' לנשברי לב!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבוע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2444

          ב"ה

          ניואנסים
          מילה אחת
          הבדל גדול
          מכאיב,
          מפלה,
          מיותר.

          למה?
          למה אי אפשר
          להתחבר לנשמה
          לעזוב החיצוניות
          להתמקד במהות
          באישיות

          יהיו שיטענו כנגד
          בחברה הכל חשוב
          אפילו צבע הבגד
          אך אני אחזור ואומר
          לא זה העיקר!

          יש מקום
          אולי מזערי
          לקודים חברתיים
          אך נפש האדם
          היא הדבר העיקרי
          והחשוב ביותר בחיים

          ובל לא נשכח
          זכות השפיטה
          ביד בורא עולם
          ועלינו הוא ציווה
          לאהוב את כולם.

          זהו נושא שמאוד חשוב לי... קשה לי שיש שפיטה כלפי אנשים מסוימים בגלל ניאנסים וקודים חברתיים... נושא זה קיים בכל חברה ומגזר... אני מקווה שהמסר הועבר..

          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שמעק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2445

            ימים עוברים שנים חולפות,
            ילדים גדלים אמהות בוכות,
            מה עם הילדות שמתבגרות,
            האם לא נאמר, די לדרישות,

            תגידו מה פה חשוב באמת,
            כמה נתעסק עוד במה יגידו,
            עד מתי הם בשבילך יחליטו,
            בא נהיה, מי שאנחנו באמת,

            במה תחליף את בחירת ליבך,
            האם כסף או כבוד יקנו אותך,
            תבין, שום דבר לא יעמוד לצידך,
            רק אשה טובה תסייע בעדך,

            תסתכל על המציאות בעיניים,
            יש טובים שלא מכניסים אלפיים,
            אולי הם גם לא גרים בירושלים,
            אך האיכות שלהם שווה כפליים,

            אל תחשבן רק כמה תכניס בחודש,
            וכמה ישלמו עליך, שליש או חומש,
            לא מחפש טובות ולא תולה תקוות,
            כי אתה יודע, לא כל המתנות שוות,

            ההיסטוריה כבר לא חוזרת,
            והזמן לא יעצור לך מלכת,
            כי הבת קול בשבילך מכרזת,
            לא תבוא עוד הזדמנות אחרת,

            אל תדפוק חשבון לאף אחד,
            שלא תישאר בסוף אתה לבד,
            כולם יסתכלו עליך ככה מהצד,
            מה נשאר מהדרישות, הכל נכחד,

            כל הרגשות יהפכו עוד למקצב,
            אל תאמר 'לעולם אין שום מצב'
            תחשב מסלול מחדש עוד עכשיו,
            שבחתונה תרקוד, עד בא הסתיו
            .

            את השיר הזה אני מעלה כהמשך לשיר הקודם על דרישות וכו' בשידוכים.

            במקום שבו
            מסתיימות המילים
            מדבר הלב !

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            15
            • 11221 מנותק
              11221 מנותק
              1122
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2446

              אני רוצה לכתוב שיר מיוחד
              שיר שאותו יפזם כל אחד ואחד
              שיר שאותו בגנים ילמדו
              שהקטנים ישמעו מהרגע שיוולדו

              שיר חדש

              לקחתי דף והתיישבתי ליד השולחן
              להתחיל במשימה אני מוכן
              מחפש להתחלה חרוזים קליטים
              שלכל הגילאים יצליחו להתאים

              הלב געש

              אז בשיר המיוחד שלי
              אני חייב להיות מקורי
              נושא שאותו כבר לא חרשו
              כותרת שגדולי המלחינים ירעשו

              כולי נרגש

              בשיר שלי יכול להיות
              לכל כובע אפילו 5 פינות
              וסבא אליעזר מגדל בכלל לימון
              הכל הכל כיד הדימיון

              זה מתחיל ממש

              ירח, שמש, שמיים
              בורח, אמש, טיפות מים
              החרוזים זורמים כמו נהרות
              אבל... העלילה קשורה חזק בצרורות

              אכזבה חש

              מקפל את הדף, גונז החלום
              ואז מבליח רעיון פתאום
              פותח הדף ולמעלה כותב:
              ה', אני אותך אוהב!!

              החלום ימומש

              אני אותך אוהב
              באמת מכל הלב
              אבל יש לי חלום
              גאולה רוצה היום!

              נפגש בבית המקדש!!!

              המשפטים הקצרים בין לבין קשורים לעלילה, אבל גם יוצרים שיר חדש ביחד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • עופר האייליםע מנותק
                עופר האייליםע מנותק
                עופר האיילים
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2447

                מנסה לשמוח
                באמת רוצה
                כבר אין לי כח
                להיות חמוצה

                להתנער מהסרקסטיות
                לחייך בלי סיבה
                להנהן בטקסיות
                לקבל הכל באהבה.

                וכשמנסה
                שוב נופלת
                מכה שמביסה
                עלי לא חומלת

                מחייכת בכח
                זה ימשיך מאליו
                וזה כבר לא בכורח
                האושר אלי שב : )

                "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • אדמיליםא מנותק
                  אדמיליםא מנותק
                  אדמילים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2448

                  כחוללים
                  ומה ידמה
                  לשירה
                  של בין ערביים
                  מול הר ובית
                  שחרב
                  וכאב נושב
                  עם הרוח
                  מבדר את השיער
                  יונים חגות
                  ממעל
                  סיבוב אחרון ליום
                  ואנשים
                  כסאות ואנשים
                  ילדים שלך
                  ולכל אחד
                  ולכל אחת מילים
                  על שפה
                  דמעה על ריס
                  או חיוך
                  ויונים, חגות
                  אוספות אותיות שפרחו
                  יוצרות מהן שירה
                  למעל
                  וגם אני
                  שרה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • מנאשששמ מנותק
                    מנאשששמ מנותק
                    מנאששש
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2449

                    לא שלי

                    לעיתים
                    קשה ללכוד
                    מילה
                    לפני שחמקה
                    מקצה הלשון

                    או מנגד, לעמוד
                    ולאמץ
                    שתיקה
                    ולא להיות
                    נחשון
                    ראשון

                    לעיתים
                    קשה לבלוע
                    רעיון
                    ולא לרוץ
                    לפעול

                    לשמוע
                    לתמוה
                    כשיש הגיון
                    ואפילו לא
                    לשאול

                    אבל קשה יותר
                    לקחת מילה
                    שנאמרה
                    בלי
                    מחשבה וחזון

                    מאוחר
                    פי כמה
                    להסיג לאחור
                    תולדות
                    של מעשי חפזון

                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                    הטכניקה באה מעצמה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • שבור אורש מנותק
                      שבור אורש מנותק
                      שבור אור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2450

                      זה עלול להביא תגובה
                      אתה לא מפחד מהסלמה?
                      למה בכלל לתקוף חזרה
                      אם האויב לא ישר ייכנע?

                      אני דואג לכל המגזרים
                      שווים אצלי גם חרדי וערבי
                      ואם יקומו עלינו אויבים
                      נצא למלחמה במחבל ישראלי

                      פעם הייתה גאוות לאום
                      פעם עוד הייתה רוח
                      היום אנשים כוספים לשלום
                      ואז פונים לברוח

                      היום לאנשים לא אכפת
                      מאין באו ולאן הולכים
                      היום אוהבים לשכוח בבלי דעת
                      שאנחנו הובדלנו משאר העמים

                      אני אענה על שאלתך
                      הי, הנה ציפור
                      תודה על הריאיון, היה נחמד איתך
                      בקיצור, תזכרו רק בי לבחור

                      צה"ל יפעל בזמן המתאים
                      אני אעשה מה שטוב לישראל
                      אל תיכנס ההמון לפרטים
                      רק סמוך עלי והכול יסתדר

                      "עמי נגשיו מהולל
                      ונשים משלו בו"
                      התעורר כבר עם ישראל
                      או לפחות אשר רוח בקרבו

                      היה זה כבר לפנים
                      והשם שלח למען ידעו
                      "עמי מאשריך מתעים
                      ודרך ארחתיך בלעו"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • מרבמ מנותק
                        מרבמ מנותק
                        מרב
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2451

                        דמדומי שקיעה
                        ניראו מחלוני
                        מבשרים
                        על עוד יום
                        שלסיומו מתקרב
                        עת ערב
                        מביטה
                        אל השמיים
                        פורשת ידיים
                        ומחכה
                        לשפע שירד
                        שאשמע קול
                        הד
                        יעביר המסר
                        יראה
                        שהוא ער
                        ועדיין איתי
                        בכל התלאות
                        עומד לצידי
                        משקיף מלמעלה
                        עד עכשיו
                        והלאה....
                        התבוננתי בהן
                        שקעתי
                        לתוך הסיפור
                        שלהן
                        נשאבתי
                        לעוצמה שבהן
                        נשרטתי
                        מהעצבות שבתוך
                        אישוניהן
                        ראיתי
                        את דמותי
                        נשקפת
                        בדמעותיהן
                        הבטתי
                        לתוך עינייך
                        היפות
                        הזדהיתי
                        ונתמלאתי כוחות

                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2452

                          הלב שלי לא מבין מה קורה
                          למה הוא מרגיש קור שכזה
                          למה העולם הזה כלכך מעצבן
                          למה היצר שבי כל היום מתלונן

                          האנשים שאני רוצה נעלמים
                          לפעמים מרגישה בין הנאשמים
                          ואז הדמעות זולגות כמו זרם מים
                          ועדיין לא מבינה להרים עיניים לשמיים

                          ואז מבינה שתמיד הכל לטובה
                          אם הם הלכו יש לזה כנראה סיבה
                          יום אחד החלק האחרון של הפאזל ימצא
                          ואני אבין שכל זה עשה אך ורק הבורא!

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • אילן פא מחובר
                            אילן פא מחובר
                            אילן פ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                            #2453

                            חפץ חיים

                            מביט בי
                            מתמונה שעל הקיר
                            כל ילד בשכונה
                            אותה מכיר
                            מבט עמוק
                            שנוגע בשמיים
                            ואת דרכנו הוא מאיר

                            הזכורונות מילדותי
                            לא נותנים
                            ללב מנוח
                            לכל מקום
                            הולכים איתי
                            ונותנים לי את הכח
                            לסגור חלון
                            לפני הסערה
                            שלא תחדור הרוח הקרה
                            כי קר פה
                            והגשם מתחיל
                            ולעוף עם הרוח
                            זה לא עניין של גיל

                            מי האיש החפץ חיים
                            אוהב ימים לראות טוב
                            רודף שלום
                            ושוקל את המילים
                            ואת כל האדם לאהוב

                            נצור לשונך מרע
                            ושפתיך מדבר מרמה
                            סור מרע ועשה טוב
                            בקש שלום ורדפהו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • אדמיליםא מנותק
                              אדמיליםא מנותק
                              אדמילים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2454

                              פסיעות
                              מסע וחיים
                              עוד רגע
                              שתיקה
                              יד בכיס
                              ראש מושפל
                              רגשות
                              בשחור

                              פסיעות לב
                              ואני מול
                              סדוקה
                              לא תדעי
                              כמה לבד
                              נשאר
                              מאחור

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                #2455
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • שלום לכםש מנותק
                                  שלום לכםש מנותק
                                  שלום לכם
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2456

                                  אם נטרקה עליך דלת,
                                  אם סגרו עליך שער,
                                  אם לקחו לך בית,
                                  וגם הקרקע נעלמה,

                                  דעי,
                                  שיש ארמון,
                                  שלך מצפה מחכה וקורא,
                                  אל תתייאשי,

                                  נכון שקשה כואב וקורע הדרך,
                                  בסוף תגיעי לשביל,
                                  המצופה זרעים ושושנים,
                                  שאליך קוראים ושרים,
                                  הידד הצלחת,
                                  את הדרך לבית האמיתי -צלחת!!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                    #2457

                                    אחח.. איזה ריח
                                    חופש גדול בפתח

                                    אין לימודים, תלמידים חופשיים
                                    ילדים חוזרים, מאושרים
                                    תעודות וציונים טובים

                                    קייטנות מחנאות
                                    קעמפים וטיולים
                                    העיקר שנהנים
                                    הילדים עייפים אך מרוצים

                                    איך אומרים?
                                    הזמן טס כשנהנים
                                    ילקוטים חדשים קונים
                                    מוכנים לתחילת הלימודים

                                    מחר חושבים הילדים
                                    מתרגשים, מחר ללימודים חוזרים!!

                                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • 11221 מנותק
                                      11221 מנותק
                                      1122
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2458

                                      אני כותב
                                      זה עוזר לי לפרוק

                                      ומוחק
                                      אולי זה יעבור על החוק

                                      אני כותב
                                      שהיום יום כל כך מתוק

                                      ומוחק
                                      כי מעדיף ריגושים לדחוק

                                      אני כותב
                                      כי יש על מה לצחוק

                                      ומוחק
                                      הכל בדיחה, אין במה לדבוק

                                      אני כותב
                                      ונהנה מנוף ירוק

                                      ומוחק
                                      כי הנוף יותר מידי רחוק

                                      אני עוצר
                                      ומסתכל על כל מה שכתבתי

                                      ואוהב
                                      כי מהאכזבה עם שיר עליי יצאתי!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • שריושש מנותק
                                        שריושש מנותק
                                        שריוש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2459

                                        חופשייה

                                        כבר לא ילדה
                                        שפחדים גידלה,
                                        מודה בחולשה
                                        זו לא בושה,

                                        שורפת ת'פחדים,
                                        בונה ת'דרכים,
                                        מגשימה חלומות,
                                        לא רוצה רק להיות,

                                        כמו ציפור חופשייה
                                        נוסקת אל השמיים
                                        לא עוצרת לשנייה
                                        מסיתה אל קו המים

                                        מכוונת לירח,
                                        מנימום על כוכבים,
                                        קוטפת עוד פרח,
                                        צומחת מכאבים.

                                        הופכת מתוק למר,
                                        נשארת גם כשנגמר,
                                        אוספת תשברים,
                                        מנציחה רגעים.

                                        כמו ציפור חופשייה
                                        נוסקת אל השמיים
                                        לא עוצרת לשנייה
                                        מסיתה אל קו המים

                                        כבר לא מפחדת,
                                        בזריחה רוקדת,
                                        נושמת אוויר,
                                        מביטה אל העיר.

                                        אפילו הכוכבים
                                        צריכים חשכה,
                                        כדי לזרוח.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • חינדיקיקיח מנותק
                                          חינדיקיקיח מנותק
                                          חינדיקיקי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2460

                                          זה בא פתאום
                                          כובש כל תא בגופי
                                          הנה הוא, מר דיכאון
                                          מפיל אותי ברשת של עצמי

                                          שום דבר כבר לא מעניין
                                          עזבו אותי לנפשי
                                          תנו לי להתבכיין
                                          תבינו, אני בדיכי!

                                          יום עובר, עוברת המוזה
                                          קבלו אותה: מחלת המדוזה
                                          צוחקת מכל דבר
                                          גם כשלפעמים זה מיותר...

                                          החיים תותים בשבילי
                                          נהנית מכל פטפוט
                                          בואו, תשתגעו איתי
                                          נעשה קצת בלגן

                                          וכשעובר גם מצב הכפית
                                          מגיע מצב המזלג
                                          אין מה לעשות כבר
                                          אלא רק על עצמי ללגלג

                                          הבו נא לי עצה
                                          איך על מצבי הרוח אני מתגברת
                                          שתהיה לי רפואה למכה
                                          בטרם רוח הפיוט עוברת...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול