דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 808.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלום לכםש מנותק
    שלום לכםש מנותק
    שלום לכם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2442

    אלוקי,
    אתה לידי כאן,
    לא משנה באיזה רגע,
    כעס, כאב וגם ברוגע,

    גם כשנהיה חשוך,
    וגם כשלי קר,
    אף פעם לא תזיז פרצוף,
    רק נותן לי את היד,

    גם כשלי שמח וטוב,
    אתה תמיד לידי קרוב,

    אפילו אם נדמה לי,
    שאתה נעלמת וזהו,
    יודעת שזה רק נדמה,
    כי אתה ה', אבא אוהב!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2443

      איך היא מרגישה אני תוהה
      אז זהו היא מרגישה מאד מוזר
      עולות לה זכרונות מהעבר
      עוד מהתחלת הסמינר
      הם לוקחות אותה למקומות לא טובים
      היא כואבת את הבת הקטנה שבה
      שמרגישה כל כך קטנה בעולם ובודדה
      שמנסה להראות את עצמה גיבורה
      ששותקת ולא אומרת כלום
      רק העינים מביעות את הכל
      עינים חלולות והפה קפוץ
      רק הלב בוכה כואב שותת דם
      אף אחד לא מבין את הבדידות
      אף אחד לא מושיט ידו לעזרה
      ובבדידות היא מתחילה לקרוס אט אט
      להשיל ממנה עוד קומה מכבידה
      חושבת שזה יבוא לה לעזרה
      אך כשהקושי מכביד עוד יותר
      היא כמעט מחליטה לוותר
      אלא שאז מתוך המערבולת
      והחוסר אונים
      היא מבינה שהכל בא מבפנים
      היא מחליטה לחזק את עצמה
      בלי לחכות לעידוד מאחרים
      וכך היא ישבה וחפשה משמעות לחיים
      ומצאה את אלוקים

      כי השם עוזר תמיד
      והשם אף פעם לא מוותר
      בכל נשמה הוא בוטח
      שתעשה את תפקידה באופן בטוח
      הוא מבין שלפעמים נכשלים
      שהכל פה מלא מכשולים
      הוא אוהב אותנו אהבה בלתי מוסברת
      שבין שתינו מחברת
      יש לו סבלנות וסובלנות
      לכל נפילה הוא נותן עוד הזדמנות

      וכך היא עלתה וגבהה
      מתוך הנסיון היא צמחה
      לא נתנה לעצמה לוותר
      דרשה מעצמה יותר
      אתם חושבים שהיא לא נפלה???
      היא נפלה!!
      אך מכל נפילה היא לא התרגשה
      נערה את האבק מהברכים
      והמשיכה לעלות כפלים

      כי צדיק זה ההוא שקם
      אחרי נפילה הוא לא נרדם
      מחפש מה אפשר לתקן ולשפר
      מטפס ומתאמץ ולעולם לא מוותר

      יום טוב לכולם!!!

      אין דבר שלם מלב שבור,
      קרוב ד' לנשברי לב
      קרוב ד' לנשברי לב!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • אפרת גלבועא מנותק
        אפרת גלבועא מנותק
        אפרת גלבוע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2444

        ב"ה

        ניואנסים
        מילה אחת
        הבדל גדול
        מכאיב,
        מפלה,
        מיותר.

        למה?
        למה אי אפשר
        להתחבר לנשמה
        לעזוב החיצוניות
        להתמקד במהות
        באישיות

        יהיו שיטענו כנגד
        בחברה הכל חשוב
        אפילו צבע הבגד
        אך אני אחזור ואומר
        לא זה העיקר!

        יש מקום
        אולי מזערי
        לקודים חברתיים
        אך נפש האדם
        היא הדבר העיקרי
        והחשוב ביותר בחיים

        ובל לא נשכח
        זכות השפיטה
        ביד בורא עולם
        ועלינו הוא ציווה
        לאהוב את כולם.

        זהו נושא שמאוד חשוב לי... קשה לי שיש שפיטה כלפי אנשים מסוימים בגלל ניאנסים וקודים חברתיים... נושא זה קיים בכל חברה ומגזר... אני מקווה שהמסר הועבר..

        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • ש מנותק
          ש מנותק
          שמעק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2445

          ימים עוברים שנים חולפות,
          ילדים גדלים אמהות בוכות,
          מה עם הילדות שמתבגרות,
          האם לא נאמר, די לדרישות,

          תגידו מה פה חשוב באמת,
          כמה נתעסק עוד במה יגידו,
          עד מתי הם בשבילך יחליטו,
          בא נהיה, מי שאנחנו באמת,

          במה תחליף את בחירת ליבך,
          האם כסף או כבוד יקנו אותך,
          תבין, שום דבר לא יעמוד לצידך,
          רק אשה טובה תסייע בעדך,

          תסתכל על המציאות בעיניים,
          יש טובים שלא מכניסים אלפיים,
          אולי הם גם לא גרים בירושלים,
          אך האיכות שלהם שווה כפליים,

          אל תחשבן רק כמה תכניס בחודש,
          וכמה ישלמו עליך, שליש או חומש,
          לא מחפש טובות ולא תולה תקוות,
          כי אתה יודע, לא כל המתנות שוות,

          ההיסטוריה כבר לא חוזרת,
          והזמן לא יעצור לך מלכת,
          כי הבת קול בשבילך מכרזת,
          לא תבוא עוד הזדמנות אחרת,

          אל תדפוק חשבון לאף אחד,
          שלא תישאר בסוף אתה לבד,
          כולם יסתכלו עליך ככה מהצד,
          מה נשאר מהדרישות, הכל נכחד,

          כל הרגשות יהפכו עוד למקצב,
          אל תאמר 'לעולם אין שום מצב'
          תחשב מסלול מחדש עוד עכשיו,
          שבחתונה תרקוד, עד בא הסתיו
          .

          את השיר הזה אני מעלה כהמשך לשיר הקודם על דרישות וכו' בשידוכים.

          במקום שבו
          מסתיימות המילים
          מדבר הלב !

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          15
          • 11221 מנותק
            11221 מנותק
            1122
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2446

            אני רוצה לכתוב שיר מיוחד
            שיר שאותו יפזם כל אחד ואחד
            שיר שאותו בגנים ילמדו
            שהקטנים ישמעו מהרגע שיוולדו

            שיר חדש

            לקחתי דף והתיישבתי ליד השולחן
            להתחיל במשימה אני מוכן
            מחפש להתחלה חרוזים קליטים
            שלכל הגילאים יצליחו להתאים

            הלב געש

            אז בשיר המיוחד שלי
            אני חייב להיות מקורי
            נושא שאותו כבר לא חרשו
            כותרת שגדולי המלחינים ירעשו

            כולי נרגש

            בשיר שלי יכול להיות
            לכל כובע אפילו 5 פינות
            וסבא אליעזר מגדל בכלל לימון
            הכל הכל כיד הדימיון

            זה מתחיל ממש

            ירח, שמש, שמיים
            בורח, אמש, טיפות מים
            החרוזים זורמים כמו נהרות
            אבל... העלילה קשורה חזק בצרורות

            אכזבה חש

            מקפל את הדף, גונז החלום
            ואז מבליח רעיון פתאום
            פותח הדף ולמעלה כותב:
            ה', אני אותך אוהב!!

            החלום ימומש

            אני אותך אוהב
            באמת מכל הלב
            אבל יש לי חלום
            גאולה רוצה היום!

            נפגש בבית המקדש!!!

            המשפטים הקצרים בין לבין קשורים לעלילה, אבל גם יוצרים שיר חדש ביחד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • עופר האייליםע מנותק
              עופר האייליםע מנותק
              עופר האיילים
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2447

              מנסה לשמוח
              באמת רוצה
              כבר אין לי כח
              להיות חמוצה

              להתנער מהסרקסטיות
              לחייך בלי סיבה
              להנהן בטקסיות
              לקבל הכל באהבה.

              וכשמנסה
              שוב נופלת
              מכה שמביסה
              עלי לא חומלת

              מחייכת בכח
              זה ימשיך מאליו
              וזה כבר לא בכורח
              האושר אלי שב : )

              "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • אדמיליםא מנותק
                אדמיליםא מנותק
                אדמילים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2448

                כחוללים
                ומה ידמה
                לשירה
                של בין ערביים
                מול הר ובית
                שחרב
                וכאב נושב
                עם הרוח
                מבדר את השיער
                יונים חגות
                ממעל
                סיבוב אחרון ליום
                ואנשים
                כסאות ואנשים
                ילדים שלך
                ולכל אחד
                ולכל אחת מילים
                על שפה
                דמעה על ריס
                או חיוך
                ויונים, חגות
                אוספות אותיות שפרחו
                יוצרות מהן שירה
                למעל
                וגם אני
                שרה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2449

                  לא שלי

                  לעיתים
                  קשה ללכוד
                  מילה
                  לפני שחמקה
                  מקצה הלשון

                  או מנגד, לעמוד
                  ולאמץ
                  שתיקה
                  ולא להיות
                  נחשון
                  ראשון

                  לעיתים
                  קשה לבלוע
                  רעיון
                  ולא לרוץ
                  לפעול

                  לשמוע
                  לתמוה
                  כשיש הגיון
                  ואפילו לא
                  לשאול

                  אבל קשה יותר
                  לקחת מילה
                  שנאמרה
                  בלי
                  מחשבה וחזון

                  מאוחר
                  פי כמה
                  להסיג לאחור
                  תולדות
                  של מעשי חפזון

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • שבור אורש מנותק
                    שבור אורש מנותק
                    שבור אור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2450

                    זה עלול להביא תגובה
                    אתה לא מפחד מהסלמה?
                    למה בכלל לתקוף חזרה
                    אם האויב לא ישר ייכנע?

                    אני דואג לכל המגזרים
                    שווים אצלי גם חרדי וערבי
                    ואם יקומו עלינו אויבים
                    נצא למלחמה במחבל ישראלי

                    פעם הייתה גאוות לאום
                    פעם עוד הייתה רוח
                    היום אנשים כוספים לשלום
                    ואז פונים לברוח

                    היום לאנשים לא אכפת
                    מאין באו ולאן הולכים
                    היום אוהבים לשכוח בבלי דעת
                    שאנחנו הובדלנו משאר העמים

                    אני אענה על שאלתך
                    הי, הנה ציפור
                    תודה על הריאיון, היה נחמד איתך
                    בקיצור, תזכרו רק בי לבחור

                    צה"ל יפעל בזמן המתאים
                    אני אעשה מה שטוב לישראל
                    אל תיכנס ההמון לפרטים
                    רק סמוך עלי והכול יסתדר

                    "עמי נגשיו מהולל
                    ונשים משלו בו"
                    התעורר כבר עם ישראל
                    או לפחות אשר רוח בקרבו

                    היה זה כבר לפנים
                    והשם שלח למען ידעו
                    "עמי מאשריך מתעים
                    ודרך ארחתיך בלעו"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2451

                      דמדומי שקיעה
                      ניראו מחלוני
                      מבשרים
                      על עוד יום
                      שלסיומו מתקרב
                      עת ערב
                      מביטה
                      אל השמיים
                      פורשת ידיים
                      ומחכה
                      לשפע שירד
                      שאשמע קול
                      הד
                      יעביר המסר
                      יראה
                      שהוא ער
                      ועדיין איתי
                      בכל התלאות
                      עומד לצידי
                      משקיף מלמעלה
                      עד עכשיו
                      והלאה....
                      התבוננתי בהן
                      שקעתי
                      לתוך הסיפור
                      שלהן
                      נשאבתי
                      לעוצמה שבהן
                      נשרטתי
                      מהעצבות שבתוך
                      אישוניהן
                      ראיתי
                      את דמותי
                      נשקפת
                      בדמעותיהן
                      הבטתי
                      לתוך עינייך
                      היפות
                      הזדהיתי
                      ונתמלאתי כוחות

                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2452

                        הלב שלי לא מבין מה קורה
                        למה הוא מרגיש קור שכזה
                        למה העולם הזה כלכך מעצבן
                        למה היצר שבי כל היום מתלונן

                        האנשים שאני רוצה נעלמים
                        לפעמים מרגישה בין הנאשמים
                        ואז הדמעות זולגות כמו זרם מים
                        ועדיין לא מבינה להרים עיניים לשמיים

                        ואז מבינה שתמיד הכל לטובה
                        אם הם הלכו יש לזה כנראה סיבה
                        יום אחד החלק האחרון של הפאזל ימצא
                        ואני אבין שכל זה עשה אך ורק הבורא!

                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • אילן פא מחובר
                          אילן פא מחובר
                          אילן פ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                          #2453

                          חפץ חיים

                          מביט בי
                          מתמונה שעל הקיר
                          כל ילד בשכונה
                          אותה מכיר
                          מבט עמוק
                          שנוגע בשמיים
                          ואת דרכנו הוא מאיר

                          הזכורונות מילדותי
                          לא נותנים
                          ללב מנוח
                          לכל מקום
                          הולכים איתי
                          ונותנים לי את הכח
                          לסגור חלון
                          לפני הסערה
                          שלא תחדור הרוח הקרה
                          כי קר פה
                          והגשם מתחיל
                          ולעוף עם הרוח
                          זה לא עניין של גיל

                          מי האיש החפץ חיים
                          אוהב ימים לראות טוב
                          רודף שלום
                          ושוקל את המילים
                          ואת כל האדם לאהוב

                          נצור לשונך מרע
                          ושפתיך מדבר מרמה
                          סור מרע ועשה טוב
                          בקש שלום ורדפהו

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • אדמיליםא מנותק
                            אדמיליםא מנותק
                            אדמילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2454

                            פסיעות
                            מסע וחיים
                            עוד רגע
                            שתיקה
                            יד בכיס
                            ראש מושפל
                            רגשות
                            בשחור

                            פסיעות לב
                            ואני מול
                            סדוקה
                            לא תדעי
                            כמה לבד
                            נשאר
                            מאחור

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                              #2455
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • שלום לכםש מנותק
                                שלום לכםש מנותק
                                שלום לכם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2456

                                אם נטרקה עליך דלת,
                                אם סגרו עליך שער,
                                אם לקחו לך בית,
                                וגם הקרקע נעלמה,

                                דעי,
                                שיש ארמון,
                                שלך מצפה מחכה וקורא,
                                אל תתייאשי,

                                נכון שקשה כואב וקורע הדרך,
                                בסוף תגיעי לשביל,
                                המצופה זרעים ושושנים,
                                שאליך קוראים ושרים,
                                הידד הצלחת,
                                את הדרך לבית האמיתי -צלחת!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                  #2457

                                  אחח.. איזה ריח
                                  חופש גדול בפתח

                                  אין לימודים, תלמידים חופשיים
                                  ילדים חוזרים, מאושרים
                                  תעודות וציונים טובים

                                  קייטנות מחנאות
                                  קעמפים וטיולים
                                  העיקר שנהנים
                                  הילדים עייפים אך מרוצים

                                  איך אומרים?
                                  הזמן טס כשנהנים
                                  ילקוטים חדשים קונים
                                  מוכנים לתחילת הלימודים

                                  מחר חושבים הילדים
                                  מתרגשים, מחר ללימודים חוזרים!!

                                  "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                  ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • 11221 מנותק
                                    11221 מנותק
                                    1122
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2458

                                    אני כותב
                                    זה עוזר לי לפרוק

                                    ומוחק
                                    אולי זה יעבור על החוק

                                    אני כותב
                                    שהיום יום כל כך מתוק

                                    ומוחק
                                    כי מעדיף ריגושים לדחוק

                                    אני כותב
                                    כי יש על מה לצחוק

                                    ומוחק
                                    הכל בדיחה, אין במה לדבוק

                                    אני כותב
                                    ונהנה מנוף ירוק

                                    ומוחק
                                    כי הנוף יותר מידי רחוק

                                    אני עוצר
                                    ומסתכל על כל מה שכתבתי

                                    ואוהב
                                    כי מהאכזבה עם שיר עליי יצאתי!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • שריושש מנותק
                                      שריושש מנותק
                                      שריוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2459

                                      חופשייה

                                      כבר לא ילדה
                                      שפחדים גידלה,
                                      מודה בחולשה
                                      זו לא בושה,

                                      שורפת ת'פחדים,
                                      בונה ת'דרכים,
                                      מגשימה חלומות,
                                      לא רוצה רק להיות,

                                      כמו ציפור חופשייה
                                      נוסקת אל השמיים
                                      לא עוצרת לשנייה
                                      מסיתה אל קו המים

                                      מכוונת לירח,
                                      מנימום על כוכבים,
                                      קוטפת עוד פרח,
                                      צומחת מכאבים.

                                      הופכת מתוק למר,
                                      נשארת גם כשנגמר,
                                      אוספת תשברים,
                                      מנציחה רגעים.

                                      כמו ציפור חופשייה
                                      נוסקת אל השמיים
                                      לא עוצרת לשנייה
                                      מסיתה אל קו המים

                                      כבר לא מפחדת,
                                      בזריחה רוקדת,
                                      נושמת אוויר,
                                      מביטה אל העיר.

                                      אפילו הכוכבים
                                      צריכים חשכה,
                                      כדי לזרוח.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • חינדיקיקיח מנותק
                                        חינדיקיקיח מנותק
                                        חינדיקיקי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2460

                                        זה בא פתאום
                                        כובש כל תא בגופי
                                        הנה הוא, מר דיכאון
                                        מפיל אותי ברשת של עצמי

                                        שום דבר כבר לא מעניין
                                        עזבו אותי לנפשי
                                        תנו לי להתבכיין
                                        תבינו, אני בדיכי!

                                        יום עובר, עוברת המוזה
                                        קבלו אותה: מחלת המדוזה
                                        צוחקת מכל דבר
                                        גם כשלפעמים זה מיותר...

                                        החיים תותים בשבילי
                                        נהנית מכל פטפוט
                                        בואו, תשתגעו איתי
                                        נעשה קצת בלגן

                                        וכשעובר גם מצב הכפית
                                        מגיע מצב המזלג
                                        אין מה לעשות כבר
                                        אלא רק על עצמי ללגלג

                                        הבו נא לי עצה
                                        איך על מצבי הרוח אני מתגברת
                                        שתהיה לי רפואה למכה
                                        בטרם רוח הפיוט עוברת...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • טותייייט טותיייי

                                          תקופה ארוכה מחפשת בנרות
                                          איפה הטוב שהיה גם בלילות
                                          לא רואה כלום מכמות הדמעות
                                          מה שרק מבקשת תן לי כוחות

                                          תן לי כוחות לעבור את הכל
                                          הרי אתה המלך הכל יכול
                                          אומרת לך תודה גם בתוך הלב
                                          הרי אתה מביא לי גם את הכאב

                                          מביא את הכאב שהוא טוב
                                          כדי שאוכל להיות יותר קרוב
                                          אתקרב אליך לאט בדרך שלך
                                          כי אתה אבא שלי והעולם שלך

                                          העולם שלך שהוא רק בשבילי
                                          הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
                                          סליחה אם פעמים אותך שחכתי
                                          ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

                                          טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
                                          כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
                                          רק רציתי שישמעו את הלב
                                          ושלא שמו לב זה היה כואב...

                                          טוהר

                                          שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2461
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול