דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 808.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כוכב לכתכ מנותק
    כוכב לכתכ מנותק
    כוכב לכת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2443

    איך היא מרגישה אני תוהה
    אז זהו היא מרגישה מאד מוזר
    עולות לה זכרונות מהעבר
    עוד מהתחלת הסמינר
    הם לוקחות אותה למקומות לא טובים
    היא כואבת את הבת הקטנה שבה
    שמרגישה כל כך קטנה בעולם ובודדה
    שמנסה להראות את עצמה גיבורה
    ששותקת ולא אומרת כלום
    רק העינים מביעות את הכל
    עינים חלולות והפה קפוץ
    רק הלב בוכה כואב שותת דם
    אף אחד לא מבין את הבדידות
    אף אחד לא מושיט ידו לעזרה
    ובבדידות היא מתחילה לקרוס אט אט
    להשיל ממנה עוד קומה מכבידה
    חושבת שזה יבוא לה לעזרה
    אך כשהקושי מכביד עוד יותר
    היא כמעט מחליטה לוותר
    אלא שאז מתוך המערבולת
    והחוסר אונים
    היא מבינה שהכל בא מבפנים
    היא מחליטה לחזק את עצמה
    בלי לחכות לעידוד מאחרים
    וכך היא ישבה וחפשה משמעות לחיים
    ומצאה את אלוקים

    כי השם עוזר תמיד
    והשם אף פעם לא מוותר
    בכל נשמה הוא בוטח
    שתעשה את תפקידה באופן בטוח
    הוא מבין שלפעמים נכשלים
    שהכל פה מלא מכשולים
    הוא אוהב אותנו אהבה בלתי מוסברת
    שבין שתינו מחברת
    יש לו סבלנות וסובלנות
    לכל נפילה הוא נותן עוד הזדמנות

    וכך היא עלתה וגבהה
    מתוך הנסיון היא צמחה
    לא נתנה לעצמה לוותר
    דרשה מעצמה יותר
    אתם חושבים שהיא לא נפלה???
    היא נפלה!!
    אך מכל נפילה היא לא התרגשה
    נערה את האבק מהברכים
    והמשיכה לעלות כפלים

    כי צדיק זה ההוא שקם
    אחרי נפילה הוא לא נרדם
    מחפש מה אפשר לתקן ולשפר
    מטפס ומתאמץ ולעולם לא מוותר

    יום טוב לכולם!!!

    אין דבר שלם מלב שבור,
    קרוב ד' לנשברי לב
    קרוב ד' לנשברי לב!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבוע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2444

      ב"ה

      ניואנסים
      מילה אחת
      הבדל גדול
      מכאיב,
      מפלה,
      מיותר.

      למה?
      למה אי אפשר
      להתחבר לנשמה
      לעזוב החיצוניות
      להתמקד במהות
      באישיות

      יהיו שיטענו כנגד
      בחברה הכל חשוב
      אפילו צבע הבגד
      אך אני אחזור ואומר
      לא זה העיקר!

      יש מקום
      אולי מזערי
      לקודים חברתיים
      אך נפש האדם
      היא הדבר העיקרי
      והחשוב ביותר בחיים

      ובל לא נשכח
      זכות השפיטה
      ביד בורא עולם
      ועלינו הוא ציווה
      לאהוב את כולם.

      זהו נושא שמאוד חשוב לי... קשה לי שיש שפיטה כלפי אנשים מסוימים בגלל ניאנסים וקודים חברתיים... נושא זה קיים בכל חברה ומגזר... אני מקווה שהמסר הועבר..

      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שמעק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2445

        ימים עוברים שנים חולפות,
        ילדים גדלים אמהות בוכות,
        מה עם הילדות שמתבגרות,
        האם לא נאמר, די לדרישות,

        תגידו מה פה חשוב באמת,
        כמה נתעסק עוד במה יגידו,
        עד מתי הם בשבילך יחליטו,
        בא נהיה, מי שאנחנו באמת,

        במה תחליף את בחירת ליבך,
        האם כסף או כבוד יקנו אותך,
        תבין, שום דבר לא יעמוד לצידך,
        רק אשה טובה תסייע בעדך,

        תסתכל על המציאות בעיניים,
        יש טובים שלא מכניסים אלפיים,
        אולי הם גם לא גרים בירושלים,
        אך האיכות שלהם שווה כפליים,

        אל תחשבן רק כמה תכניס בחודש,
        וכמה ישלמו עליך, שליש או חומש,
        לא מחפש טובות ולא תולה תקוות,
        כי אתה יודע, לא כל המתנות שוות,

        ההיסטוריה כבר לא חוזרת,
        והזמן לא יעצור לך מלכת,
        כי הבת קול בשבילך מכרזת,
        לא תבוא עוד הזדמנות אחרת,

        אל תדפוק חשבון לאף אחד,
        שלא תישאר בסוף אתה לבד,
        כולם יסתכלו עליך ככה מהצד,
        מה נשאר מהדרישות, הכל נכחד,

        כל הרגשות יהפכו עוד למקצב,
        אל תאמר 'לעולם אין שום מצב'
        תחשב מסלול מחדש עוד עכשיו,
        שבחתונה תרקוד, עד בא הסתיו
        .

        את השיר הזה אני מעלה כהמשך לשיר הקודם על דרישות וכו' בשידוכים.

        במקום שבו
        מסתיימות המילים
        מדבר הלב !

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        15
        • 11221 מנותק
          11221 מנותק
          1122
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2446

          אני רוצה לכתוב שיר מיוחד
          שיר שאותו יפזם כל אחד ואחד
          שיר שאותו בגנים ילמדו
          שהקטנים ישמעו מהרגע שיוולדו

          שיר חדש

          לקחתי דף והתיישבתי ליד השולחן
          להתחיל במשימה אני מוכן
          מחפש להתחלה חרוזים קליטים
          שלכל הגילאים יצליחו להתאים

          הלב געש

          אז בשיר המיוחד שלי
          אני חייב להיות מקורי
          נושא שאותו כבר לא חרשו
          כותרת שגדולי המלחינים ירעשו

          כולי נרגש

          בשיר שלי יכול להיות
          לכל כובע אפילו 5 פינות
          וסבא אליעזר מגדל בכלל לימון
          הכל הכל כיד הדימיון

          זה מתחיל ממש

          ירח, שמש, שמיים
          בורח, אמש, טיפות מים
          החרוזים זורמים כמו נהרות
          אבל... העלילה קשורה חזק בצרורות

          אכזבה חש

          מקפל את הדף, גונז החלום
          ואז מבליח רעיון פתאום
          פותח הדף ולמעלה כותב:
          ה', אני אותך אוהב!!

          החלום ימומש

          אני אותך אוהב
          באמת מכל הלב
          אבל יש לי חלום
          גאולה רוצה היום!

          נפגש בבית המקדש!!!

          המשפטים הקצרים בין לבין קשורים לעלילה, אבל גם יוצרים שיר חדש ביחד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • עופר האייליםע מנותק
            עופר האייליםע מנותק
            עופר האיילים
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2447

            מנסה לשמוח
            באמת רוצה
            כבר אין לי כח
            להיות חמוצה

            להתנער מהסרקסטיות
            לחייך בלי סיבה
            להנהן בטקסיות
            לקבל הכל באהבה.

            וכשמנסה
            שוב נופלת
            מכה שמביסה
            עלי לא חומלת

            מחייכת בכח
            זה ימשיך מאליו
            וזה כבר לא בכורח
            האושר אלי שב : )

            "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2448

              כחוללים
              ומה ידמה
              לשירה
              של בין ערביים
              מול הר ובית
              שחרב
              וכאב נושב
              עם הרוח
              מבדר את השיער
              יונים חגות
              ממעל
              סיבוב אחרון ליום
              ואנשים
              כסאות ואנשים
              ילדים שלך
              ולכל אחד
              ולכל אחת מילים
              על שפה
              דמעה על ריס
              או חיוך
              ויונים, חגות
              אוספות אותיות שפרחו
              יוצרות מהן שירה
              למעל
              וגם אני
              שרה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • מנאשששמ מנותק
                מנאשששמ מנותק
                מנאששש
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2449

                לא שלי

                לעיתים
                קשה ללכוד
                מילה
                לפני שחמקה
                מקצה הלשון

                או מנגד, לעמוד
                ולאמץ
                שתיקה
                ולא להיות
                נחשון
                ראשון

                לעיתים
                קשה לבלוע
                רעיון
                ולא לרוץ
                לפעול

                לשמוע
                לתמוה
                כשיש הגיון
                ואפילו לא
                לשאול

                אבל קשה יותר
                לקחת מילה
                שנאמרה
                בלי
                מחשבה וחזון

                מאוחר
                פי כמה
                להסיג לאחור
                תולדות
                של מעשי חפזון

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • שבור אורש מנותק
                  שבור אורש מנותק
                  שבור אור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2450

                  זה עלול להביא תגובה
                  אתה לא מפחד מהסלמה?
                  למה בכלל לתקוף חזרה
                  אם האויב לא ישר ייכנע?

                  אני דואג לכל המגזרים
                  שווים אצלי גם חרדי וערבי
                  ואם יקומו עלינו אויבים
                  נצא למלחמה במחבל ישראלי

                  פעם הייתה גאוות לאום
                  פעם עוד הייתה רוח
                  היום אנשים כוספים לשלום
                  ואז פונים לברוח

                  היום לאנשים לא אכפת
                  מאין באו ולאן הולכים
                  היום אוהבים לשכוח בבלי דעת
                  שאנחנו הובדלנו משאר העמים

                  אני אענה על שאלתך
                  הי, הנה ציפור
                  תודה על הריאיון, היה נחמד איתך
                  בקיצור, תזכרו רק בי לבחור

                  צה"ל יפעל בזמן המתאים
                  אני אעשה מה שטוב לישראל
                  אל תיכנס ההמון לפרטים
                  רק סמוך עלי והכול יסתדר

                  "עמי נגשיו מהולל
                  ונשים משלו בו"
                  התעורר כבר עם ישראל
                  או לפחות אשר רוח בקרבו

                  היה זה כבר לפנים
                  והשם שלח למען ידעו
                  "עמי מאשריך מתעים
                  ודרך ארחתיך בלעו"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • מרבמ מנותק
                    מרבמ מנותק
                    מרב
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2451

                    דמדומי שקיעה
                    ניראו מחלוני
                    מבשרים
                    על עוד יום
                    שלסיומו מתקרב
                    עת ערב
                    מביטה
                    אל השמיים
                    פורשת ידיים
                    ומחכה
                    לשפע שירד
                    שאשמע קול
                    הד
                    יעביר המסר
                    יראה
                    שהוא ער
                    ועדיין איתי
                    בכל התלאות
                    עומד לצידי
                    משקיף מלמעלה
                    עד עכשיו
                    והלאה....
                    התבוננתי בהן
                    שקעתי
                    לתוך הסיפור
                    שלהן
                    נשאבתי
                    לעוצמה שבהן
                    נשרטתי
                    מהעצבות שבתוך
                    אישוניהן
                    ראיתי
                    את דמותי
                    נשקפת
                    בדמעותיהן
                    הבטתי
                    לתוך עינייך
                    היפות
                    הזדהיתי
                    ונתמלאתי כוחות

                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2452

                      הלב שלי לא מבין מה קורה
                      למה הוא מרגיש קור שכזה
                      למה העולם הזה כלכך מעצבן
                      למה היצר שבי כל היום מתלונן

                      האנשים שאני רוצה נעלמים
                      לפעמים מרגישה בין הנאשמים
                      ואז הדמעות זולגות כמו זרם מים
                      ועדיין לא מבינה להרים עיניים לשמיים

                      ואז מבינה שתמיד הכל לטובה
                      אם הם הלכו יש לזה כנראה סיבה
                      יום אחד החלק האחרון של הפאזל ימצא
                      ואני אבין שכל זה עשה אך ורק הבורא!

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • אילן פא מחובר
                        אילן פא מחובר
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                        #2453

                        חפץ חיים

                        מביט בי
                        מתמונה שעל הקיר
                        כל ילד בשכונה
                        אותה מכיר
                        מבט עמוק
                        שנוגע בשמיים
                        ואת דרכנו הוא מאיר

                        הזכורונות מילדותי
                        לא נותנים
                        ללב מנוח
                        לכל מקום
                        הולכים איתי
                        ונותנים לי את הכח
                        לסגור חלון
                        לפני הסערה
                        שלא תחדור הרוח הקרה
                        כי קר פה
                        והגשם מתחיל
                        ולעוף עם הרוח
                        זה לא עניין של גיל

                        מי האיש החפץ חיים
                        אוהב ימים לראות טוב
                        רודף שלום
                        ושוקל את המילים
                        ואת כל האדם לאהוב

                        נצור לשונך מרע
                        ושפתיך מדבר מרמה
                        סור מרע ועשה טוב
                        בקש שלום ורדפהו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • אדמיליםא מנותק
                          אדמיליםא מנותק
                          אדמילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2454

                          פסיעות
                          מסע וחיים
                          עוד רגע
                          שתיקה
                          יד בכיס
                          ראש מושפל
                          רגשות
                          בשחור

                          פסיעות לב
                          ואני מול
                          סדוקה
                          לא תדעי
                          כמה לבד
                          נשאר
                          מאחור

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                            #2455
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • שלום לכםש מנותק
                              שלום לכםש מנותק
                              שלום לכם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2456

                              אם נטרקה עליך דלת,
                              אם סגרו עליך שער,
                              אם לקחו לך בית,
                              וגם הקרקע נעלמה,

                              דעי,
                              שיש ארמון,
                              שלך מצפה מחכה וקורא,
                              אל תתייאשי,

                              נכון שקשה כואב וקורע הדרך,
                              בסוף תגיעי לשביל,
                              המצופה זרעים ושושנים,
                              שאליך קוראים ושרים,
                              הידד הצלחת,
                              את הדרך לבית האמיתי -צלחת!!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • אייל גלבוע 4א מנותק
                                אייל גלבוע 4א מנותק
                                אייל גלבוע 4
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                #2457

                                אחח.. איזה ריח
                                חופש גדול בפתח

                                אין לימודים, תלמידים חופשיים
                                ילדים חוזרים, מאושרים
                                תעודות וציונים טובים

                                קייטנות מחנאות
                                קעמפים וטיולים
                                העיקר שנהנים
                                הילדים עייפים אך מרוצים

                                איך אומרים?
                                הזמן טס כשנהנים
                                ילקוטים חדשים קונים
                                מוכנים לתחילת הלימודים

                                מחר חושבים הילדים
                                מתרגשים, מחר ללימודים חוזרים!!

                                "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • 11221 מנותק
                                  11221 מנותק
                                  1122
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2458

                                  אני כותב
                                  זה עוזר לי לפרוק

                                  ומוחק
                                  אולי זה יעבור על החוק

                                  אני כותב
                                  שהיום יום כל כך מתוק

                                  ומוחק
                                  כי מעדיף ריגושים לדחוק

                                  אני כותב
                                  כי יש על מה לצחוק

                                  ומוחק
                                  הכל בדיחה, אין במה לדבוק

                                  אני כותב
                                  ונהנה מנוף ירוק

                                  ומוחק
                                  כי הנוף יותר מידי רחוק

                                  אני עוצר
                                  ומסתכל על כל מה שכתבתי

                                  ואוהב
                                  כי מהאכזבה עם שיר עליי יצאתי!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • שריושש מנותק
                                    שריושש מנותק
                                    שריוש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2459

                                    חופשייה

                                    כבר לא ילדה
                                    שפחדים גידלה,
                                    מודה בחולשה
                                    זו לא בושה,

                                    שורפת ת'פחדים,
                                    בונה ת'דרכים,
                                    מגשימה חלומות,
                                    לא רוצה רק להיות,

                                    כמו ציפור חופשייה
                                    נוסקת אל השמיים
                                    לא עוצרת לשנייה
                                    מסיתה אל קו המים

                                    מכוונת לירח,
                                    מנימום על כוכבים,
                                    קוטפת עוד פרח,
                                    צומחת מכאבים.

                                    הופכת מתוק למר,
                                    נשארת גם כשנגמר,
                                    אוספת תשברים,
                                    מנציחה רגעים.

                                    כמו ציפור חופשייה
                                    נוסקת אל השמיים
                                    לא עוצרת לשנייה
                                    מסיתה אל קו המים

                                    כבר לא מפחדת,
                                    בזריחה רוקדת,
                                    נושמת אוויר,
                                    מביטה אל העיר.

                                    אפילו הכוכבים
                                    צריכים חשכה,
                                    כדי לזרוח.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • חינדיקיקיח מנותק
                                      חינדיקיקיח מנותק
                                      חינדיקיקי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2460

                                      זה בא פתאום
                                      כובש כל תא בגופי
                                      הנה הוא, מר דיכאון
                                      מפיל אותי ברשת של עצמי

                                      שום דבר כבר לא מעניין
                                      עזבו אותי לנפשי
                                      תנו לי להתבכיין
                                      תבינו, אני בדיכי!

                                      יום עובר, עוברת המוזה
                                      קבלו אותה: מחלת המדוזה
                                      צוחקת מכל דבר
                                      גם כשלפעמים זה מיותר...

                                      החיים תותים בשבילי
                                      נהנית מכל פטפוט
                                      בואו, תשתגעו איתי
                                      נעשה קצת בלגן

                                      וכשעובר גם מצב הכפית
                                      מגיע מצב המזלג
                                      אין מה לעשות כבר
                                      אלא רק על עצמי ללגלג

                                      הבו נא לי עצה
                                      איך על מצבי הרוח אני מתגברת
                                      שתהיה לי רפואה למכה
                                      בטרם רוח הפיוט עוברת...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • טותייייט טותיייי

                                        תקופה ארוכה מחפשת בנרות
                                        איפה הטוב שהיה גם בלילות
                                        לא רואה כלום מכמות הדמעות
                                        מה שרק מבקשת תן לי כוחות

                                        תן לי כוחות לעבור את הכל
                                        הרי אתה המלך הכל יכול
                                        אומרת לך תודה גם בתוך הלב
                                        הרי אתה מביא לי גם את הכאב

                                        מביא את הכאב שהוא טוב
                                        כדי שאוכל להיות יותר קרוב
                                        אתקרב אליך לאט בדרך שלך
                                        כי אתה אבא שלי והעולם שלך

                                        העולם שלך שהוא רק בשבילי
                                        הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
                                        סליחה אם פעמים אותך שחכתי
                                        ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

                                        טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
                                        כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
                                        רק רציתי שישמעו את הלב
                                        ושלא שמו לב זה היה כואב...

                                        טוהר

                                        שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2461
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אדמיליםא מנותק
                                          אדמיליםא מנותק
                                          אדמילים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2462

                                          ולמה
                                          יֵשׁ גּוּשׁ
                                          בָּעוֹלָם
                                          אוֹקְיָינוֹס
                                          שֶׁל קֶרַח
                                          פַּעַם
                                          קָרְאוּ לוֹ
                                          לֵב

                                          זֵר כָּמוּשׁ
                                          וְיָבֵשׁ
                                          אָמְרוּ לִי
                                          זֶה פֶּרַח
                                          בִּכְלָל הוּא
                                          מַזְכִּיר לִי
                                          כְּאֵב

                                          רָקִיעַ
                                          שְׁקִיעָה
                                          רַק כָּתֹם
                                          שֶׁנִּמְרַח
                                          עוֹד יוֹם
                                          הוֹלֵךְ
                                          וְנוֹבֵל

                                          מַגִּיעַ
                                          לוֹ רֶגַע
                                          עוֹלָם
                                          מְדֻכְדָּךְ
                                          עַל גַּבּוֹ
                                          הוּא נוֹשֵׂא
                                          וְסוֹבֵל

                                          כַּמָּה
                                          דְּאָגוֹת
                                          וְחֹסֶר
                                          וַדָּאוּת
                                          יֹפִי שֶׁלֹּא
                                          יִהְיֶה עוֹד
                                          שָׁלֵם

                                          וְלָמָּה
                                          שֶׁנִּשְׂמַח
                                          וְנִרְקֹד לְךָ
                                          מְצִיאוּת
                                          כְּשֶׁהִיא
                                          לֹא פֹּה-
                                          יְרוּשָׁלֵם?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול