דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 807.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שבור אורש מנותק
    שבור אורש מנותק
    שבור אור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2450

    זה עלול להביא תגובה
    אתה לא מפחד מהסלמה?
    למה בכלל לתקוף חזרה
    אם האויב לא ישר ייכנע?

    אני דואג לכל המגזרים
    שווים אצלי גם חרדי וערבי
    ואם יקומו עלינו אויבים
    נצא למלחמה במחבל ישראלי

    פעם הייתה גאוות לאום
    פעם עוד הייתה רוח
    היום אנשים כוספים לשלום
    ואז פונים לברוח

    היום לאנשים לא אכפת
    מאין באו ולאן הולכים
    היום אוהבים לשכוח בבלי דעת
    שאנחנו הובדלנו משאר העמים

    אני אענה על שאלתך
    הי, הנה ציפור
    תודה על הריאיון, היה נחמד איתך
    בקיצור, תזכרו רק בי לבחור

    צה"ל יפעל בזמן המתאים
    אני אעשה מה שטוב לישראל
    אל תיכנס ההמון לפרטים
    רק סמוך עלי והכול יסתדר

    "עמי נגשיו מהולל
    ונשים משלו בו"
    התעורר כבר עם ישראל
    או לפחות אשר רוח בקרבו

    היה זה כבר לפנים
    והשם שלח למען ידעו
    "עמי מאשריך מתעים
    ודרך ארחתיך בלעו"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • מרבמ מנותק
      מרבמ מנותק
      מרב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2451

      דמדומי שקיעה
      ניראו מחלוני
      מבשרים
      על עוד יום
      שלסיומו מתקרב
      עת ערב
      מביטה
      אל השמיים
      פורשת ידיים
      ומחכה
      לשפע שירד
      שאשמע קול
      הד
      יעביר המסר
      יראה
      שהוא ער
      ועדיין איתי
      בכל התלאות
      עומד לצידי
      משקיף מלמעלה
      עד עכשיו
      והלאה....
      התבוננתי בהן
      שקעתי
      לתוך הסיפור
      שלהן
      נשאבתי
      לעוצמה שבהן
      נשרטתי
      מהעצבות שבתוך
      אישוניהן
      ראיתי
      את דמותי
      נשקפת
      בדמעותיהן
      הבטתי
      לתוך עינייך
      היפות
      הזדהיתי
      ונתמלאתי כוחות

      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2452

        הלב שלי לא מבין מה קורה
        למה הוא מרגיש קור שכזה
        למה העולם הזה כלכך מעצבן
        למה היצר שבי כל היום מתלונן

        האנשים שאני רוצה נעלמים
        לפעמים מרגישה בין הנאשמים
        ואז הדמעות זולגות כמו זרם מים
        ועדיין לא מבינה להרים עיניים לשמיים

        ואז מבינה שתמיד הכל לטובה
        אם הם הלכו יש לזה כנראה סיבה
        יום אחד החלק האחרון של הפאזל ימצא
        ואני אבין שכל זה עשה אך ורק הבורא!

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
          #2453

          חפץ חיים

          מביט בי
          מתמונה שעל הקיר
          כל ילד בשכונה
          אותה מכיר
          מבט עמוק
          שנוגע בשמיים
          ואת דרכנו הוא מאיר

          הזכורונות מילדותי
          לא נותנים
          ללב מנוח
          לכל מקום
          הולכים איתי
          ונותנים לי את הכח
          לסגור חלון
          לפני הסערה
          שלא תחדור הרוח הקרה
          כי קר פה
          והגשם מתחיל
          ולעוף עם הרוח
          זה לא עניין של גיל

          מי האיש החפץ חיים
          אוהב ימים לראות טוב
          רודף שלום
          ושוקל את המילים
          ואת כל האדם לאהוב

          נצור לשונך מרע
          ושפתיך מדבר מרמה
          סור מרע ועשה טוב
          בקש שלום ורדפהו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • אדמיליםא מנותק
            אדמיליםא מנותק
            אדמילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2454

            פסיעות
            מסע וחיים
            עוד רגע
            שתיקה
            יד בכיס
            ראש מושפל
            רגשות
            בשחור

            פסיעות לב
            ואני מול
            סדוקה
            לא תדעי
            כמה לבד
            נשאר
            מאחור

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
              #2455
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • שלום לכםש מנותק
                שלום לכםש מנותק
                שלום לכם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2456

                אם נטרקה עליך דלת,
                אם סגרו עליך שער,
                אם לקחו לך בית,
                וגם הקרקע נעלמה,

                דעי,
                שיש ארמון,
                שלך מצפה מחכה וקורא,
                אל תתייאשי,

                נכון שקשה כואב וקורע הדרך,
                בסוף תגיעי לשביל,
                המצופה זרעים ושושנים,
                שאליך קוראים ושרים,
                הידד הצלחת,
                את הדרך לבית האמיתי -צלחת!!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • אייל גלבוע 4א מנותק
                  אייל גלבוע 4א מנותק
                  אייל גלבוע 4
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                  #2457

                  אחח.. איזה ריח
                  חופש גדול בפתח

                  אין לימודים, תלמידים חופשיים
                  ילדים חוזרים, מאושרים
                  תעודות וציונים טובים

                  קייטנות מחנאות
                  קעמפים וטיולים
                  העיקר שנהנים
                  הילדים עייפים אך מרוצים

                  איך אומרים?
                  הזמן טס כשנהנים
                  ילקוטים חדשים קונים
                  מוכנים לתחילת הלימודים

                  מחר חושבים הילדים
                  מתרגשים, מחר ללימודים חוזרים!!

                  "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                  ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • 11221 מנותק
                    11221 מנותק
                    1122
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2458

                    אני כותב
                    זה עוזר לי לפרוק

                    ומוחק
                    אולי זה יעבור על החוק

                    אני כותב
                    שהיום יום כל כך מתוק

                    ומוחק
                    כי מעדיף ריגושים לדחוק

                    אני כותב
                    כי יש על מה לצחוק

                    ומוחק
                    הכל בדיחה, אין במה לדבוק

                    אני כותב
                    ונהנה מנוף ירוק

                    ומוחק
                    כי הנוף יותר מידי רחוק

                    אני עוצר
                    ומסתכל על כל מה שכתבתי

                    ואוהב
                    כי מהאכזבה עם שיר עליי יצאתי!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • שריושש מנותק
                      שריושש מנותק
                      שריוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2459

                      חופשייה

                      כבר לא ילדה
                      שפחדים גידלה,
                      מודה בחולשה
                      זו לא בושה,

                      שורפת ת'פחדים,
                      בונה ת'דרכים,
                      מגשימה חלומות,
                      לא רוצה רק להיות,

                      כמו ציפור חופשייה
                      נוסקת אל השמיים
                      לא עוצרת לשנייה
                      מסיתה אל קו המים

                      מכוונת לירח,
                      מנימום על כוכבים,
                      קוטפת עוד פרח,
                      צומחת מכאבים.

                      הופכת מתוק למר,
                      נשארת גם כשנגמר,
                      אוספת תשברים,
                      מנציחה רגעים.

                      כמו ציפור חופשייה
                      נוסקת אל השמיים
                      לא עוצרת לשנייה
                      מסיתה אל קו המים

                      כבר לא מפחדת,
                      בזריחה רוקדת,
                      נושמת אוויר,
                      מביטה אל העיר.

                      אפילו הכוכבים
                      צריכים חשכה,
                      כדי לזרוח.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • חינדיקיקיח מנותק
                        חינדיקיקיח מנותק
                        חינדיקיקי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2460

                        זה בא פתאום
                        כובש כל תא בגופי
                        הנה הוא, מר דיכאון
                        מפיל אותי ברשת של עצמי

                        שום דבר כבר לא מעניין
                        עזבו אותי לנפשי
                        תנו לי להתבכיין
                        תבינו, אני בדיכי!

                        יום עובר, עוברת המוזה
                        קבלו אותה: מחלת המדוזה
                        צוחקת מכל דבר
                        גם כשלפעמים זה מיותר...

                        החיים תותים בשבילי
                        נהנית מכל פטפוט
                        בואו, תשתגעו איתי
                        נעשה קצת בלגן

                        וכשעובר גם מצב הכפית
                        מגיע מצב המזלג
                        אין מה לעשות כבר
                        אלא רק על עצמי ללגלג

                        הבו נא לי עצה
                        איך על מצבי הרוח אני מתגברת
                        שתהיה לי רפואה למכה
                        בטרם רוח הפיוט עוברת...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • טותייייט טותיייי

                          תקופה ארוכה מחפשת בנרות
                          איפה הטוב שהיה גם בלילות
                          לא רואה כלום מכמות הדמעות
                          מה שרק מבקשת תן לי כוחות

                          תן לי כוחות לעבור את הכל
                          הרי אתה המלך הכל יכול
                          אומרת לך תודה גם בתוך הלב
                          הרי אתה מביא לי גם את הכאב

                          מביא את הכאב שהוא טוב
                          כדי שאוכל להיות יותר קרוב
                          אתקרב אליך לאט בדרך שלך
                          כי אתה אבא שלי והעולם שלך

                          העולם שלך שהוא רק בשבילי
                          הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
                          סליחה אם פעמים אותך שחכתי
                          ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

                          טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
                          כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
                          רק רציתי שישמעו את הלב
                          ושלא שמו לב זה היה כואב...

                          טוהר

                          שלום לכםש מנותק
                          שלום לכםש מנותק
                          שלום לכם
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2461
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אדמיליםא מנותק
                            אדמיליםא מנותק
                            אדמילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2462

                            ולמה
                            יֵשׁ גּוּשׁ
                            בָּעוֹלָם
                            אוֹקְיָינוֹס
                            שֶׁל קֶרַח
                            פַּעַם
                            קָרְאוּ לוֹ
                            לֵב

                            זֵר כָּמוּשׁ
                            וְיָבֵשׁ
                            אָמְרוּ לִי
                            זֶה פֶּרַח
                            בִּכְלָל הוּא
                            מַזְכִּיר לִי
                            כְּאֵב

                            רָקִיעַ
                            שְׁקִיעָה
                            רַק כָּתֹם
                            שֶׁנִּמְרַח
                            עוֹד יוֹם
                            הוֹלֵךְ
                            וְנוֹבֵל

                            מַגִּיעַ
                            לוֹ רֶגַע
                            עוֹלָם
                            מְדֻכְדָּךְ
                            עַל גַּבּוֹ
                            הוּא נוֹשֵׂא
                            וְסוֹבֵל

                            כַּמָּה
                            דְּאָגוֹת
                            וְחֹסֶר
                            וַדָּאוּת
                            יֹפִי שֶׁלֹּא
                            יִהְיֶה עוֹד
                            שָׁלֵם

                            וְלָמָּה
                            שֶׁנִּשְׂמַח
                            וְנִרְקֹד לְךָ
                            מְצִיאוּת
                            כְּשֶׁהִיא
                            לֹא פֹּה-
                            יְרוּשָׁלֵם?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • שבור אורש מנותק
                              שבור אורש מנותק
                              שבור אור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2463

                              שאלה למשוררים (2)

                              אליכם המשוררים אפנה בשנית
                              לשאול האם לדבריכם תכלית
                              האם חורז את הכול עיקרון
                              חזון חלום או איזה רעיון

                              פעמים בקוראי שירים
                              התהייה אצלי עולה
                              אני רואה מוטיבים ידועים
                              ולא רואה להם מטרה

                              עושה רושם שהאדם שכתב
                              ערבב כמה מושגים שאהב
                              סידר בתוך חרוזים
                              ובנה מהם כמה בתים

                              וכאן אשא דברי
                              אל רעי המשוררים במחילה
                              אם נכונה הבנתי
                              יש פה טעות קלה

                              דבריו של אדם צריכים כוונה
                              אך על דיבורו להיות חופשי
                              לכן אפשר לבזבז איזו מילה
                              או להגיד משפט שטותי

                              אך בדרך כלל
                              ובפרט כשאומרים אמירה
                              לא להילחץ אבל
                              יש להשקיע מחשבה

                              צריך לחדד הרעיון
                              ואז להלבישו במילים
                              ולא לגבב או למרוח
                              אלא להרחיב הדברים

                              שיהיה בהצלחה לכולם
                              שפיטת הרוח מוגבלת
                              אין אלו דברי זעם
                              קחו אותם ברוח אוהבת

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • orlyO מנותק
                                orlyO מנותק
                                orly
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2464

                                רק מילה אחת🙏/#ORLY#
                                ורציתי לכתוב.
                                ויצאו לי,
                                גיבובי שטויות.

                                ורציתי לדבר.
                                ויצאו לי,
                                הברות קטועות.

                                ורציתי לחשוב,
                                ובסוף,
                                טובעת בים של מחשבות.

                                ורק חיכיתי,
                                למילה אחת,
                                שתפרוץ את כל הגדרות.

                                #ככה זה כשנפש של משורר חסרת מילים#

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • 11221 מנותק
                                  11221 מנותק
                                  1122
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                                  #2465

                                  האנשים הרעים
                                  תמיד הכרתי
                                  ידעתי שהם דואגים לעצמם
                                  וכסף הם מרוויחים על הדרך
                                  אבל שזה מתנפץ בפנים
                                  זה קשה הרבה יותר
                                  כשלפתע האנשים הכי קרובים
                                  השקיעו בדבר כל כך חשוב
                                  ואם איקס אדום התבטלו התוכניות
                                  לכולם

                                  והאנשים הטובים
                                  בשבילם נפגעתי
                                  פתאום הברור מאליו נגמר ודמם
                                  עם כל ההשקעה שדבר לא ישווה לה ערך
                                  ובשבילם אני נקרעת מבפנים
                                  על שנאלצו בשביל קירוב האחר לוותר
                                  ולדחוק את מה שכל כך אוהבים
                                  חולמים שהכל יחזור להיות שוב
                                  אך בלב לא ישתנה סדר העדיפויות
                                  לעולם

                                  אגב מעניין אותי- זה נקרא שיר עם חריזה??

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • אפרת גלבועא מנותק
                                    אפרת גלבועא מנותק
                                    אפרת גלבוע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2466

                                    שיר יפה שאחותי כתבה:

                                    אנשים טובים
                                    בפשטות דובקים
                                    את עצמם אוהבים
                                    ללא צורך ביחס מאחרים

                                    במעשיהם שלמים
                                    לנצח מאושרים
                                    לא חוקרים ולא דנים
                                    את השני מבינים
                                    הם ימצאו חן בעיני האלוקים!

                                    הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                      #2467

                                      סליחה טאטע!!
                                      מבטיחה שאחזור
                                      רק תושיט לי יד
                                      שיהיה לי כוח לאזור

                                      הלכתי רחוק
                                      הכי רחוק שיש!
                                      מהמקום אליו נפלתי-
                                      אפשר רק להתבייש...

                                      מתחננת ממעמקים
                                      לקצת עזרה
                                      הקול שחוזר ממרחקים
                                      מבשר על אפס אהבה

                                      בוכה על הריחוק
                                      מתאמצת לחזור,
                                      כאילו נאחז בי שיתוק
                                      מתרסקת עמוק יותר לבור----

                                      מחכה ליום
                                      בו אלך איתך תמיד
                                      מחכה ליום
                                      בו אוכל לצעוק---
                                      אבא, חזרתי!

                                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2468

                                        המחשבות נהפכו לזיכרונות
                                        ההפסדים שלי מול הניצחונות
                                        מחזיקה חזק מנסה שלא ליפול
                                        וכשקשה לי מפחדת שוב לשאול

                                        והדמעות בלילה שורפות את הלב
                                        מפחדת להתייאש אחרי שאתלהב
                                        הפעימות שלי מרעישות כמו מנגינה
                                        אבל למה אני בוכה כשהיא עצובה

                                        והשורות של המחברת נשארו ריקות
                                        מנסה לשכוח את כל החוויות הרעות
                                        בכל פעם כשאני במערבולת של רגשות
                                        אני מנסה להחזיק חזק שלא לבכות

                                        כי בין הטוב לבין הרע אני מתבלבלת
                                        ונמאס לי להגיד שטוב לי, אני משקרת
                                        כי לפעמים מי שאוהבת יכול להיות כזר
                                        ולמה העולם הזה יכול להיות כל כך מוזר?

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • אלישא מנותק
                                          אלישא מנותק
                                          אליש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                                          #2469

                                          הוא טרק את הדלת
                                          בפנים חתומות
                                          ובחלון עוד עומדת
                                          דמעותיה חמות

                                          והם עצובים
                                          והוא בשלו
                                          הימים הטובים?
                                          כבר אין הם אצלו.

                                          והוא ברחוב
                                          והם כועסים
                                          יש להם חוב
                                          עצות מטכסים

                                          הלא הם התחייבו
                                          לדאוג לו תמיד
                                          בחוטי משי טוו
                                          עולם שהשמיד.

                                          הוא חיפש את דרכו
                                          בעולם כה סוחף
                                          והדרך שלו
                                          ליבו הדוחף

                                          רצו שיבין
                                          שייטוש הרגליו
                                          שיפחד מהדין
                                          אימתו כבר עליו.

                                          ירא מעצמו
                                          מגבולות שאינם
                                          תוסס הוא דמו
                                          מזכיר שהוא בנם

                                          של אבות, אמהות
                                          שלא נכנעו
                                          עיניהם כבר קהות
                                          זועקים הם: דעו

                                          שיש שם אחד
                                          ואוהב הוא אתכם
                                          לנצח, לעד
                                          ידו בידכם

                                          וגם אם עזבתם
                                          זרקתם אחור
                                          הן בנים אתם
                                          יודעים במה לבחור.

                                          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול