דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 807.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ז מנותק
    ז מנותק
    זלדה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2539

    שיר שכתבתי ביחד עם ק.ב
    על סיפור אמיתי ומדהים -
    שליח חב"ד שכתב לרבי מליובאוויטש בעצב שהוא לא מצליח בשליחות וכדאי לשלוח מישהו אחר במקומו.
    והרבי ענה לו "כבר שלחתי חסיד מוצלח. וכתב את השם של אותו בנאדם (נניח יוסי אז הוא כתב כבר שלחתי לשם את יוסי!) כנראה אתה לא מכיר אותו ואת כשרונותיו. והוא מסוגל לחולל שם מהפכה אמיתית עם כל הכשרונות שלו. סיפור זה מראה על האכפתיות העצומה של הרבי לכל יהודי

    מקום נידח
    מי יתן לי את הכח
    אפילו בלי שכן או אח
    רוצה לעזוב ולברוח

    כותב למשלח
    אדם אחר צריך לשלוח
    אני לא מספיק מתפתח
    חסיד אחר בוודאי יצליח!

    קורא את המענה שהגיע:
    כבר שלחתי מישהו מוכשר
    האמנם אינך יודע?
    אתה הוא זה שלתפקיד הוכשר

    בכוחך תתמיד ותצליח
    אל תתייאש ותמשיך בכל הכוח
    הרבי נותן כוחות לכל שליח
    אני מסוגל להכל בטוח!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • א מנותק
      א מנותק
      אבי65
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי65
      #2540
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • א מנותק
        א מנותק
        אבי65
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2541
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2542

          אבא אני רוצה להיות קרובה אליך
          אבא נמאס לי רק כשאני בוכה
          אני פונה אליך
          אבא לפעמים הלב שלי כואב
          בגלל חברות
          אבא למה אני בוכה כל הזמן
          לעצמי בים של דמעות
          אבא למה שאני שמחה
          אני לא אומרת לך תודה
          אבא למה סתם ביום בהיר
          אני לפעמים לא מרגישה קרובה
          אבא אני רוצה לדעת
          שאני עובדת אותך
          רק מתוך בחירה
          אבא איך אני אמורה לדעת
          אם אתה שומע כל תפילה
          אבא למה אמונה זה דבר
          שקל תמיד לדבר
          אבא למה במבחן האמת
          באלי פשוט להעלם
          אבא אני רוצה להיות
          עובדת יראת שמיים אמיתית
          ולדעת שאני אוהבת אותך
          גם במציאות ובתוך הלב פנימית!

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • יוס yosי יוס yos

            בית עתיק
            c028fb1d-6ab5-4506-8b4c-7c55f22fa1de-image.png
            צועד לאיטי מהורהר,
            עיני צדה שלט מוזר,
            אל תוך עצמך כתוב שם; מצחיק,
            פונה אחריו יש שם בית עתיק.
            דפקתי בדלת,
            תגובה מהמהמת,
            דורך על יבלת,
            בא פעם אחרת.

            כי בעל הבית לא נמצא זה כמה חודשים,
            יצא לטיול מחפש ריגושים,
            עומד שם המום אבדו המילים,
            אתם לא מבינים שאני בעלים??
            עשיתי סיבוב לכניסת הסתרים,
            היא נועדה למילוט ברגעים אבודים,
            רוח פרצים וצירים חלודים,
            חבר'ה, ניצחתי! אני כאן בפנים!
            הגיע זמן לסיור בביתי החמים,
            נתחיל במטבח פה כותבים מתכונים,
            רגשות מתבשלים זה מקור הפחדים,
            אני ממליץ לך לפרוש זה נעשה לא נעים...

            נכנס לסלון,
            בוהה בשאון,
            עוטה השריון,
            הצילו! דמון!
            (אה, זה כולה הפחדים שלי...)
            תופס את הרגליים בורח,
            המראה הוא עגום, והריח...
            ברקע יש מישהו צורח,
            מה זה?! לא הזמנתי אורח?!

            פיו, זה אתה,
            ידידי חרדה,
            לא תצא לשעה,
            לקפה בספה?
            הוא פוחד לענות,
            פן אחשוב הוא צרות,
            הוא רדוף מחשבות,
            של הפסד מלחמות.

            חרדה דפקה בדלת די מזמן ביקשה לישון,
            סידרתי לה חדר מיטה יפה וגם עיתון,
            זה נראה שנחמד וכיף לה שם, היא לא יצאה,
            אני מפחד להידבק מהפחד שלה, מה זה אם לא חרדה?
            הגעתי למצב שזה או אני או היא,
            לא הסכימה לצאת ובחרתי לצאת לדרכי,
            הייתי צריך לבקש עזרה לנקות את ביתי,
            הבעיה שפחדתי לתקשר, מי זה? אני או היא?!

            עכשיו חזרתי במרץ לזירת הקרבות,
            לא מטהר שוב השרץ בא נשחיז חרבות,
            היא ברחה לה לחדר הגיפה תריסים,
            אין אומץ לתקוף, היא עדיין בפנים...
            ביקשתי עזרה מהחדר ליד,
            שם נמצאת השנאה היא חיה לבד,
            שונאת הסביבה ולפעמים גם אותי,
            מקיפה את עצמה במעטה דוקרני.
            אני שונא את התגובה זה מכעיס שם בפנים,
            סוף סוף זה אני אלו היצורים,
            אלו ועוד שעכשיו רגועים,
            אני לא מעיר דובים ישנים.

            א מנותק
            א מנותק
            אבי65
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2543
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2544

              @אבי65 שים לב שמותר להעלות שיר פעם אחת בחמש ימים.
              מומלץ לקרוא את חוקי הקטגוריה:
              https://miktzav.com/topic/8842/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%90/1

              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

              רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • כ.פ.כ כ.פ.

                @אבי65 שים לב שמותר להעלות שיר פעם אחת בחמש ימים.
                מומלץ לקרוא את חוקי הקטגוריה:
                https://miktzav.com/topic/8842/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%90/1

                רות רפפורטר מנותק
                רות רפפורטר מנותק
                רות רפפורט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                #2545
                                        פצצת שיתוק
                

                בבקשה תקראו את הספויילר

                בבקשה תקראו את כול השיר
                השיר הזה מדבר על ילד שנולד נכה ואז עם כול האמונה והבטחון הוא גדל והפך לילד כמעט רגיל כמובן עם כסא גלגלים
                רציתי לכתוב שיר על הנושא הזה כי זה נושא שמאד נגע לי והחלטתי שאני נכנסת לדמות וכותבת שיר
                אשמח לדעת אם יצא טוב

                ביום אחד בהיר
                נולד לאמא תינוק זעיר
                כולם שמחו וצהלו
                אך פתאום כולם מסביבו יתקהלו

                משהו מוזר קורה לו ברגליים
                אותם הוא לא מזיז כבר יומיים
                אמא לחוצה ובהיסטריה
                וכבר לוקחת אותו למחלקת אורטופדיה

                את הרופאים היא שואלת
                מה קורה לו? היא כול כך דואגת
                לפתע יוצא הרופא
                אך על פניו החיוך קופא

                ניגש אליה הרופא
                ובחיוך עצוב אומר
                הילד יותר לא ילך
                אפילו לא בגילך

                כול החיים יהיה הוא משותק
                מהבטן עד הרגליים ינותק
                המון בכיות המון דמעות
                היא כול כך מצפה לישועות

                רגש עצב מתערבבים יחד
                יש בה המון פחד
                אך בה' היא מאמינה
                ומאמינה שהכול לטובה

                אחרי שנים הילד גדל
                והאמונה הפכה למגדל
                הילד מתפקד כמעט כמו ילדים רגילים
                אולי יש מעט דברים שאותו מבדילים

                עם בטחון ואמונה
                תבוא הישועה והגאולה

                "יהודי אף פעם לא מתייאש
                תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                (אני)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • MUSIC 2M מנותק
                  MUSIC 2M מנותק
                  MUSIC 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2546

                  אמונת הלב.

                  קול דממה דקה,
                  יושבת בודדה, מחכה,
                  לוחשת לי בצעקה,
                  שאיש לא ישמע אדוותה,
                  את אמונת הלב.

                  את קול סוער ושליו,
                  שכבה ומתעורר,
                  ואין איש משער,
                  מהי אמונת הלב.

                  והיא לוחשת לי|
                  קומי צאי,
                  התנערי מעפר,
                  היום ולא מחר,
                  פן יהיה מאוחר.
                  והיא דואגת לי|
                  שנרי לא יכבה,
                  שאורי רק יתרבה.

                  אבל היום לא שמעתיה,
                  ודממת אותי מתמיה,
                  וכי לא הייתי טובה?
                  וכי איני כבר ראויה?
                  אויה, אמונת הלב,
                  אני רוצה להתקרב!

                  אני קוראת לה,
                  אמרת לי צאי,
                  לחשת לי התעוררי,
                  ואת איכן הלכת?
                  ומי יהיה לי לשמש,
                  שיזכיר לי שכבר ממש,
                  עוד תגיע גאולה.?

                  וכשהבוקר כבר מגיע,
                  להתחמם לי הוא מציע,
                  את חוזרת,
                  ואומרת,
                  ומנחמת,
                  שרק הלכת,
                  להביא את הגאולה.

                  אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                  תשב.
                  אתה מסתיר לעצמך.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • נ מנותק
                    נ מנותק
                    נהוראי כהן 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2547

                    אני חי בעולם של שקרים

                    הכל רק בילבולים

                    בעיות עם ההורים

                    לאן מכאן ממשיכים

                    איך אני ידבר עם אלוקים

                    סך הכל אני אפס אפסים

                    אבל אולי אני בישבילו יחיד

                    כי כמוני יש רק בדיד

                    מקווה שתאהבו👍

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • נ מנותק
                      נ מנותק
                      נהוראי כהן 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2548
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נ נהוראי כהן 0

                        אני חי בעולם של שקרים

                        הכל רק בילבולים

                        בעיות עם ההורים

                        לאן מכאן ממשיכים

                        איך אני ידבר עם אלוקים

                        סך הכל אני אפס אפסים

                        אבל אולי אני בישבילו יחיד

                        כי כמוני יש רק בדיד

                        מקווה שתאהבו👍

                        A מנותק
                        A מנותק
                        Anne
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                        #2549

                        יש לי חור בלב
                        ששום דבר לא מרפא
                        יש לי חור עמוק בלב
                        ולדעתי
                        הוא כה יפה

                        הוא מדמם את ירושלים
                        שהיתה ואינה עוד
                        הוא פצוע משכחת ליבנו
                        ממשוש שאבד ונמוג

                        הוא מבולבל ממסרים סותרים
                        על עצב וצפיה תמידית
                        ודופק בקצב מואץ
                        כשטוב לו מהנאה שטחית

                        וכל היום פעור החור
                        ומפעמת הבטחה
                        ולכן לדעתי הוא כה יפה
                        הוא ירושלים שלי
                        הבנויה

                        סורי שאני עדיין אוחזת בירושלים...
                        השיר הבא בעזרת השם יהיה על הירוק של בין הזמנים אבל אני סוג של תקועה באבל הדיכאוני של "איזה עולם חרב ורע " והכל, מתשעה באב ואני יודעת שזה לא נכון אפילו בעין יהודית... צריך לקוות ובא זמנית להמשיך הלאה.. אאזז כתבתי לעצמי על האבל שלי ומקווה שכתמיד הכתיבה תשחרר בי משהו...מרגישה שכבר טיפה...שבוע טובב

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • ה מנותק
                          ה מנותק
                          הכל לטובה 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2550

                          שוב זה קרה
                          אחרי שהבטחתי שזה לא יחזור
                          לא שאל אם אני רוצה
                          רק דחף ונדחף אל הטוב

                          הייתי עיוור
                          נאבדו לי קצת חושים
                          שכחתי את האמת
                          רצתי אחרי ריגושים

                          עברו מספר שעות
                          שבהן, לכאורה נהנתי עד הגג
                          אך לאחר כל ההנאה
                          היא הופיעה כולה ובגדול
                          חסמה אותי מלגדול
                          אמרה לי אין לי סיכוי ושאתייאש
                          ולמה אני כזה מתרגש
                          היום כולם עושים את זה בטוח
                          אבל למה אני עדיין לא שמח

                          החלומות שלי שונים
                          הרצונות שלי גבוהים
                          השאיפות שלי אמיתיות
                          הכוונות שלי טהורות
                          אך הוא רואה את זה ונשרף
                          הוא יגדל ואני אדעך?!
                          הוא מוריד אותי כדי שאפול
                          אך צריך לא להתיחס ולצעוק בקול
                          אם יש לי כחות לחלום
                          יש לי את את הכוחות לעשות
                          אתקדם בזהירות אל החלום
                          מהחיים האלה אני לא רוצה לצאת זול

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • ESTER 0E מנותק
                            ESTER 0E מנותק
                            ESTER 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2551

                            כל הטובות שבעולם

                            שיר עם לחן מיוחד ועמוק
                            מוקדש לכל מי שמרגישה לעיתים קצת ריקה,
                            עזובה
                            ורק רוצה להיות כבר אסופה

                            דעי,
                            כי אלוקים שומע אותך
                            הוא רואה לרחשי הלב ומאמין.
                            דעי'
                            כי הוא ושב שם ממעל ומשקיף
                            את רצונך הוא רואה ומבין

                            פזמון:
                            וכל הטובות שבעולם
                            הכל מכוון אלייך
                            וכל האהבות שבעולם
                            הכל מגיע אליך
                            כי את ביתו,
                            ומאמין בך, אהובתו!

                            ביתי,
                            אני כאן נמצא איתך
                            לכל הדרך צועד יד ביד, כך.
                            ביתי,
                            ראי עבר-הגשימי הווה
                            ושימי ליבך לדור שאחרך
                            כי הכל יחלוף-והזכות תשאר!

                            #מאחורי קליעת החרוזים:
                            בזמן ניסיון, קשה לנו ומורכב, מרגיש לנו שאנו בדד
                            אך אנו צריכים לזכור שכל מה שקורה לנו זה לטובה ומאהבת השם אלינו
                            וברגעים אלו ממש הוא מחבקנו ןצועד איתנו ובידנו הבחירה וההשפעה
                            מהיום- לדורי דורות...!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                              #2552

                              מעלה לכם שיר שנכתב ע"י שת"פ של כמה "חברי מקצב "
                              לפני החסימה של נטפרי - שהתחיל ברעיון של @shoval
                              שהתפתח ----וכל אחד תרם חלקו במילים ובלחן
                              @עדי-3 @BINYAMIN-OFFICIAL אילן פ --עריכה

                              תשתפך נפשי אל ה
                              לשום חלקי עימו
                              לחוש בליבי שלם
                              להסתופף בצילו
                              שאזכה להבחין
                              שאזכה לראות
                              בכל אותם מידות טובות

                              קלי קלי למה עזבתני
                              בחשכת הלילה הושבתני
                              בעוזך וגדלך נשבעתי
                              כי תבואני באש לא אוסיף כי אם ..
                              לאהבה אותך ולשמוח בך

                              במה לך אשלם
                              במה אותך אקדם
                              מים רבים לא יוכלו לכבות
                              שאזכה להבין
                              שאזכה להיבנות
                              בכל אותן מידות טובות

                              קלי קלי למה עזבתני
                              בחשכת הלילה הושבתני
                              בעוזך וגדלך נשבעתי
                              כי תבואני באש לא אוסיף כי אם ..
                              לאהבה אותך ולשמוח בך

                              אפשר לשמוע את הלחן היפה
                              https://miktzav.com/post/271858

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • יוס yosי מנותק
                                יוס yosי מנותק
                                יוס yos
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוס yos
                                #2553

                                נשמה

                                שלום ומה נשמע, בוקר טוב לך נשמה;
                                הרבה זמן לא דיברנו, קחי דרישת שלום חמה.
                                רציתי לספר לך כמה דברים קטנים,
                                רציתי גם לשאול ליצוק תוכן בחיים.
                                כי חיים בלי נשמה-
                                כמכונית בלי התנעה,
                                ועכשיו הגיע זמן להתחיל מההתחלה.

                                נשמתי היקרה חלק אלוק ממעל,
                                מרגיש אותך איתי על כל צעד על כל שעל,
                                נשמה את כאשה הלוואי הייתי בעל,
                                תדעי תיכף אתגבר אתרחק מכל הרעל.
                                לפעמים אני שוכח כמעט כמו חולה אלצהיימר,
                                אני סופר את הזמן בשעון חול סטופר או טיימר.
                                סופר זמן עד שאבין את הכל ואתקדם,
                                סופר זמן עד שאחלים יום אחד אהיה שלם.

                                אם יש מישהו שמקשיב-
                                לשיחותי עם נשמתי,
                                שידע זה לא אדיב;
                                קצת תתרחק קצת זה אישי.
                                אני והנשמה לא שוחחנו כמה זמן,
                                מודה זאת אשמתי נשמתי היא הקרבן.

                                אין סבלנות לדבר עם עצמי עם אחר,
                                הנשמה קצת נחנקת היא רוצה לה חבר.
                                עדיף חבר עוצמתי,
                                שלא לומר יומרני,
                                לא מחוק מבפנים,
                                לא רדוף הפסדים.
                                אבל אין לה ברירה היא תקועה כאן איתי,
                                אני מרגיש את הצרה אני אדם קצת איטי.

                                משכוכית בראש העדר,
                                נעולה בתוך החדר,
                                רוצה לשלוט להשליט סדר,
                                מי משדר בזה התדר.
                                אם תמצא את התדר תעדכן במכון,
                                הם מחפשים את השדר את המסלול הנכון,
                                אני מבטיח בלי נדר עוד אמצא פתרון,
                                אל תיפול לשבר אל תזחל על גחון.

                                נשמתי חייגה למשרד הרווחה,
                                היא רוצה לעבור למשפחת אומנה,
                                סיפרה למוקדן שהתעלמות היא חווה,
                                בכיתי ריחמה, הזדמנות אחרונה.

                                למדתי לקח-
                                אני לא מתווכח,
                                היה קצת קשה-
                                תדע זה שווה.
                                כי תוכן פנימי,
                                זה דבר אמיתי,
                                ממלא בכוחות-
                                מייבש הדמעות,
                                נותן לך כח בימי הלילות.

                                מדבר עם הנשמה כל בוקר וכל ערב,
                                מספר לה מה עובר לא נועץ בינינו חרב.
                                היא מבינה, מעריכה,נותנת לי בחזרה,
                                היום אני כבר לא מבין איך יכולתי לנטשה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מא1
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2554

                                  בס"ד

                                  השיר הזה מורכב מהחתימות שלכם!
                                  אומנם שיניתי קצת לצורך העניין-
                                  בתקוה להבנה..❤

                                  @רות-רפפורט @מתנדנדת @עדי-3 @שריוש @כ-פ @אליש
                                  @פונץ-בננה ו @הדרי לשעבר.. (ראיתי שהחלפתן...😢 😢)
                                  ויש עוד מלא חתימות יפות שראיתי אצלכם... ורציתי להכניס, אבל זה לא ככ הסתדר 🤔
                                  אולי בשיר הבא...😉

                                  לפעמים מרגישה בתוך ים סוער
                                  מחשבותיי מתערבלות וליבי בוער,
                                  דגל שחור. איך ממשיכים, ועם מי??
                                  רוצה להיות חזקה לא לשכוח מי אני

                                  אנא, הראה לי את הדרך הסלולה
                                  שלח לי ממרומיך קרש הצלה,
                                  אסור ליהודי אף פעם להתייאש
                                  בליבו התקווה רק תתרבה כאש

                                  בטוחה שאתה צופה ומציל בכל עת
                                  אז נאחזת ולא מרפה, עיניי אליך נושאת,
                                  ייאוש אינו תוכנית עבודה, תפילה כן
                                  היא עבודה שבלב, בכוחה לקרוע גם לתקן

                                  וחשוב שאזכור זאת בכל רגע
                                  גם כשקשה, גם כשחלק ורוגֱעֵ,
                                  כי בלעדיך אי אפשר לעבור את הסף
                                  ואתך- גם ים סוער יקרע בחטף.

                                  רק צריך קצת סבלנות, לפעמים
                                  אתה לא שוכח אותנו- אב הרחמים,
                                  כל גל בסוף חולף, עניין של זמן
                                  הרי הכל בשבילי- מוכן ומזומן.

                                  זמנים קשים לא מחזיקים מעמד
                                  אנשים חזקים כן- והרושם נשאר לעד,

                                  על כל גל וגל שמגיע נענעי בראשך
                                  זה מה שיבנה, יועיל גם להמשך

                                  ומאחורי כל אחת חזקה, גיבורה
                                  יש סיפור שלא השאיר לה ברירה,

                                  בזמן של חולשה- ואת כמעט טובעת
                                  תמשיכי להאמין בעצמך כי את הקובעת

                                  ומידי פעם צריך לזכור לשכוח-
                                  מה שלא צריך לזכור ומחליש הכוח,

                                  ואם עדיין קשה אל תשברי
                                  התמידי להילחם ותמיד תזכרי-

                                  האדם שמזיז הרים התחיל וסחב אבנים קטנות
                                  תמשיכי- לחתור לתכלית, לרצות לשנות,
                                  תכלית החיים- חיים עם תכלית
                                  ואת תגיעי, כי את על כולן עלית!!

                                  משפט לחיים-💕
                                  "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                  ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                    #2555

                                    השנה מתחילה עוד שנייה
                                    ושוב פעם אותה הנחיה
                                    המורה התקשרה
                                    אמא כעסה
                                    ילד מופרע!
                                    ילד רע
                                    אין יכולת
                                    ל-ה-ר-גע?
                                    ואני חוזר
                                    עם שק תירוצים
                                    השעון מעורר
                                    ונפל המסמר
                                    והייתי כבר ער
                                    על אחותי אני שומר
                                    שום דבר נורא
                                    קצת הפרעתי למורה!
                                    הייתי קצת מופרע
                                    לא ילד רע
                                    וניסיתי להרגע
                                    אז מה קרה?!
                                    והריכוז?
                                    שילך לחפש ת'חברים
                                    נכנסתי לכיתה עם מכנסיים קרועים
                                    שברתי בטעות משקפיים
                                    התקנתי בכיתה מלכודת מים
                                    ולחבר ירד דם בשתי הברכיים
                                    ואפילו הברחתי מקקים
                                    והקולות
                                    מתערבלים
                                    מבלבלים
                                    שואלים
                                    צורחים
                                    בוכים
                                    אני מסכים!
                                    והצרחות מטפסות לשחקים
                                    מה אתם ממני רוצים?!
                                    תודה רבה למ.ר על העזרה 👌
                                    ||תקראו כראפ||

                                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אבי65
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי65
                                      #2556
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • הדס.טה הדס.ט התייחס לנושא זה ב
                                      • עופר האייליםע מנותק
                                        עופר האייליםע מנותק
                                        עופר האיילים
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2557

                                        כל החיצים
                                        אליו נשלחים
                                        את ליבו שורפים
                                        כי למה נשאר הוא
                                        בודד בצריח
                                        כששאול עצמו
                                        למשימה
                                        אותו שולח?
                                        והבדידות מרה
                                        מאי פעם מורגשת
                                        לפעמים היא ידידה
                                        אבל עכשיו אויבת.
                                        בגדו בו כולם
                                        בעת צרה
                                        הפנו עורף.
                                        ואז הוא מופיע
                                        ללא שהייה
                                        את נפשו מחרף
                                        ולמרות הסכנה
                                        את חייו
                                        מנגד משליך.

                                        אלי, כמו תמיד.
                                        מוציא מהתסביך.

                                        "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • עופר האייליםע עופר האיילים

                                          כל החיצים
                                          אליו נשלחים
                                          את ליבו שורפים
                                          כי למה נשאר הוא
                                          בודד בצריח
                                          כששאול עצמו
                                          למשימה
                                          אותו שולח?
                                          והבדידות מרה
                                          מאי פעם מורגשת
                                          לפעמים היא ידידה
                                          אבל עכשיו אויבת.
                                          בגדו בו כולם
                                          בעת צרה
                                          הפנו עורף.
                                          ואז הוא מופיע
                                          ללא שהייה
                                          את נפשו מחרף
                                          ולמרות הסכנה
                                          את חייו
                                          מנגד משליך.

                                          אלי, כמו תמיד.
                                          מוציא מהתסביך.

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          Anne
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                                          #2558

                                          ימים של ירוק
                                          חולפים ביעף
                                          דוהרים
                                          ואני בתוכם

                                          מאיפה הגעתי
                                          ולמה יצאתי
                                          בכלום כבר לא
                                          בטוחה

                                          כי הכל מעורפל
                                          חסר הסברים
                                          רק 'חופש'
                                          עומד ככותרת

                                          ואני, בחזית
                                          את עצמי מכירה
                                          כשאין לי מסגרת
                                          נופלת

                                          איך אחזיק את הראש
                                          גבוה מעל
                                          לנשום לי
                                          אוויר לנשימה

                                          איך אדאג לרוחי
                                          אבודה מבולבלת
                                          איך אזרים לי חמצן
                                          לנשמה

                                          האמת
                                          אין לי תשובה
                                          רק מפלט
                                          אחרון

                                          נושאת תפילה
                                          אל על
                                          אל אבא
                                          ברון

                                          מבקשת
                                          בלי מילים
                                          ואולי
                                          גם בלי זכויות

                                          אבא
                                          אין לי אויר
                                          תרים אותי
                                          מעל החולות

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול