דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שבור אורש מנותק
    שבור אורש מנותק
    שבור אור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2577

    מקום העצב

    מה לכם חפש העצב בסידורים
    באיכה באיוב ובמזמורי הקינות
    העצב עומד לנו מול הפנים
    מלפנים מאחור ובכל הפינות

    אין צורך באר פירושים
    אין צורך עיין הקינות
    רק צריך לשלוח מבטים
    רק צריך לא לטשטש אמיתות

    העצב נמצא על מדי השוטרים
    פטישי המשפט ורמקולי הכנסת
    העצב נמצא על ידי כל הגורמים
    לקדושה בארצנו להיות נרמסת

    בהר הבית שועלים מהלכים
    על הר הבית משחק כדורגל
    סגידות לאללה שיעזור לרוצחים
    תפילות תיפלות והשתחוויות הבל

    ובשערים עומדים שוטרים
    שוטרי משטרת ישראל
    מהם יהודים מהם ערבים
    חוסמים יהודי מעבירים מחבל

    והולך לו יהודי לסובב שערים
    והוא אפוף ברוממות צערו
    והוא אבל על שני מקדשים
    והוא רק רוצה לשוב לביתו

    בראותו ערבים רק חושש מפגיעה
    בראותו שוטרים נושם לרווחה
    ולכן בליבו רק הכרת טובה
    למצילי נפשו ולחסדי המשטרה

    ולכן הוא יבכה בקרן זוית
    אבל שינוי מעשי לא יראה או יביט
    ולכן השוטרים ימשיכו בתפקידם
    ערבים יעברו ויהודים בפינותם

    וכל זה במקרה הטוב
    בשער
    במקרה המצוי, בכותל
    אין התעלמות כי הכול מסודר

    בכותל אין ערבים
    כי הם קיבלו את ההר
    אפשר להתאבל בנעימים
    כי הכל בנוי ומוגמר

    מה לכם חפש העצב בסידורים
    באיכה באיוב ובמזמורי הקינות
    העצב עומד לנו מול הפנים
    מלפנים מאחור ובכל הפינות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
    • אדמיליםא מנותק
      אדמיליםא מנותק
      אדמילים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2578

      אולי עוד
      סוף של יום
      שמש עייפה מתפרקת
      על אדמה
      טמונת העבר
      הופכת אף היא לזיכרון
      אולי מתוק
      אולי מר

      בוקר טוב
      שמש דהויה זורחת
      על נשמה
      תנומת ההווה
      מנסה לעורר, להעיר
      אולי תחפץ
      אולי לא

      בין ערביים
      שמש יפה שוקעת
      על שממה
      תמונת העתיד
      מציירת טירה ונחל
      אולי תהיה היא
      אולי טוב

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • כוכב לכתכ מנותק
        כוכב לכתכ מנותק
        כוכב לכת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2579

        כבר כמה חדשים
        שהתכנונים מתעבדים
        כמה חדשים
        שהימים עמוסים
        כמה חדשים
        שדאגתי על כספים
        כמה חדשים
        שלא היו לי בגדים
        כמה חדשים
        שכל יומים מכבסים
        והנה סוף סוף הגיע הרגע
        התפללתי שיהיה טוב
        והוא הפתיע,
        הפתיע בגדול
        הוא האיר את עייני לראות נכון
        מחנות לחנות הסתובבתי וחפשתי
        ולא תאמינו מצאתי!!!

        אחרי כל זמן של המתנה סוחטת
        הישועה מפתיעה והיא סוחפת...
        אסור להתייאש לעולם
        תתעודדו, כי יש לנו את בורא עולם
        ואיתו הכל מושלם

        השיר הזה אולי מדבר על משהו שנשמע קטן לא מוצאים בגדים בסה"כ... ( בנים: מה הבעיה הולכים לחנות ופשוט קונים😂 ... )

        אבל תקחו את זה לכל דבר בין אם זה משהו שאתם רוצים או משהו שמפריע לכם, שידוך, ילדים ,אנרגיה לא נהנים בכיתה או בעבודה וכו...
        לא להתיאש עוד תבוא הישועה והיא תפתיע אתכם בגדול 👊 💪 💪 💪

        אין דבר שלם מלב שבור,
        קרוב ד' לנשברי לב
        קרוב ד' לנשברי לב!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • נ מנותק
          נ מנותק
          נהוראי כהן 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2580
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2581

            מנסה להשתנות
            קורעת ת'צמי
            יודעת שהכשלונות
            הן כדי שאקום

            קמתי בלי כח
            אבל זה לא סיבה ליפול
            נכון שחיכיתי ליחס
            אבל אני מעדיפה לגדול

            שורף לי נורא
            ואין על זה חולק
            אבל אולי כשהיא רואה
            אנסה לא להתרחק?

            מלבישה תחיוך
            הכי מזויף שקיים
            מכניסה לתודעה
            שעוד מעט הוא יהיה כן

            בולעת עצבים
            במקום זה מחליקה לטיפה
            אפחד לא אשם
            שעבר עליי יום זוועה

            מלטפת ת'פצע
            (שמדמם פיזית)
            ואומרת תודה
            תודה שהראית לי שאני בדרך הנכונה!

            תמשיך להראות לי את זה טוב?
            אני גם ישתדל לאהוב אותך ולהפיק לרחם על עצמי
            מבטיחה!..............

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • שלום לכםש מנותק
              שלום לכםש מנותק
              שלום לכם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
              #2582

              מסתובבת סביב עצמי,
              לא יודעת מי אני,
              מוחה דמעות בהסתר,
              מחייכת בלי הפסק,

              אומרת משהו ו-בורחת,
              שוללת הכל,
              כי את האמת אסור לומר בקול,

              מחביאה הכל בפנים,
              וזה עומד להתפוצץ,
              מחביאה הכל בפנים,
              כדי לא להתיחס,

              אין לי כבר כח,
              זה כל האמת,
              אין לי כבר כח,
              תשלח לי את הנס,

              עזור שיגמר,
              לי ולכל עם ישראל,
              שהכאבים ייעלמו, התפוגגו,
              ושהאושר שאי פעם היה,
              יחזור במהרה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • שלום לכםש מנותק
                שלום לכםש מנותק
                שלום לכם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                #2583

                אני מתקדמת- בפיגור,
                אני טובה יותר- בבלבול,
                אני חוזרת לשיגעון,
                רצה בלי לראות,

                לא מפסיקה לעשות שטויות,
                לא שואלים אותי מה לעשות,
                שואלים בצביעות,
                ומאחורי הגב עושים הפוך, (ממה שאמרתי)

                חושבים שאני מטומטמת,
                לא יודעים שזו האמת,

                לא יכולה להסכים לשום דבר,
                כדי שלאחרים יהיה טוב,
                מסתכלת על העבר,
                מייחלת לשם לחזור,

                מתכחשת להכל,
                גם לעצמי,
                הכל טוב,
                אני אומרת,
                כדי שלא יכירו אותי,

                אולי הם צודקים,
                במה שהם אומרים,
                אני סתם חושבת,
                ואפילו לא בודקת,

                מיד מחליטה,
                שזה מפחיד נורא,
                לא מביאה לזה הזדמנות,
                אבל, אולי זה שווה בדיקה??

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • MUSIC 2M מנותק
                  MUSIC 2M מנותק
                  MUSIC 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי MUSIC 2
                  #2584

                  אלוווווווול
                  ושוב,
                  כמו תמיד.
                  ישוב,
                  גם בעתיד.
                  כן,
                  עכשיו אלול.

                  לתקן,
                  קול צלול.
                  לרגע,
                  קורא לי.
                  מגיע,
                  אוחז בי.

                  מפשט,
                  עקמומית שבלב.
                  מרטט,
                  עוצמה משלב.

                  אבל,
                  עוד פעם.
                  טבל,
                  במי הים.
                  ושם,
                  עם הדגים.
                  אשם,
                  רק בחגים.

                  שנה,
                  ועוד אחת,
                  חמה,
                  יובל כמעט.
                  הפעם,
                  אני אצליח.
                  נפעם,
                  הלב מבטיח.

                  אולי,
                  בשנה הבאה.
                  הלוואי,
                  בירושלים הבנויה.
                  אראה,
                  שהפעם זכיתי.
                  ואהיה,
                  כמו שרציתי.
                  אמן.

                  אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                  תשב.
                  אתה מסתיר לעצמך.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • ויוושו מנותק
                    ויוושו מנותק
                    ויווש
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2585

                    שיר שכתבתי שנה שעברה שבתוכו שזורים משפטים משירים שונים שיצאו בשנה זו מקווה שתשימו לב

                    מהי סליחה?
                    סליחה זהו רגע יפה
                    סליחה זהו רגע לפעמים קשה
                    פשוט לפתוח את הפה
                    ולראות כמה זה שווה

                    סליחה זוהי מילה שמחברת בין אנשים
                    סליחה זוהי מילה שעוברת יבשות וימים
                    סליחה זוהי מילה שבונה סולמות וחוצה גשרים
                    סליחה זוהי מילה שעושה לנו הרגשה טובה מבפנים

                    אפילו שפגענו,אמרנו,לעגנו וצחקנו
                    הסליחה-
                    הפיתרון המושלם בשבלינו!

                    סליחה זוהי מילה שעושה טוב על הלב
                    אפילו שלסלוח זה קצת כואב
                    אבל יש לי אבא בשמיים שאוהב
                    ואת הסליחה שלי ככ מחבב

                    בחודש אלול
                    שהכל לא בהיר לי ולא ברור
                    באמת רוצה להתקרב
                    להרגיש את אבא שאוהב
                    לסלוח למי שפגע
                    לבקש סליחה ממי שנפגע
                    לנקות מתוכי את כל הרע
                    ולחזור בתשובה שלימה🙏

                    אלול-
                    שואג בי
                    צועד בי
                    הולך איתי לכל מקום
                    ועוזר לי להגיע עד הלום

                    בעז"ה שנכתב לשנה טובה
                    שירושלים תחזור להיות עיר מלוכה
                    שתצא מתוך ההפיכה
                    ותלבש את בגדי תפארתה

                    שנראה רק את הטוב
                    את כל הטוב שקורן מהאור
                    שנלמד להתחזק ולאהוב
                    ותמיד נזכור
                    שיש למעלה מי שיעזור
                    כי אותנו אף אחד לא יכול לעצור

                    ותזכורת קטנה:
                    גם אם אתה נופל וקם
                    תדע שזהו דרכו של העולם
                    ויום אחד תקום ולא תיפול
                    מתי?
                    שתיהיה חזק ותרגיש גדול

                    "ללב שלנו אין הנחות😞
                    אין מבצעים❌
                    ואם שברת💔שילמת!"💰

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • אלישא מנותק
                      אלישא מנותק
                      אליש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                      #2586

                      ארץ חרבה
                      שפוכת דם
                      ארץ עצבה
                      כמעט ואין בה אדם

                      יצאנו ממנה
                      למשך שנים
                      לא ידענו אנה
                      אנחנו באים

                      ואז הגענו לשם
                      לארץ נכריה
                      ופתאום כבר אין אשם
                      שכחנו מקריה

                      התרגלנו לריחוק
                      אל המובן מאליו
                      אבדנו את הזכות
                      להתנהג כמו בניו

                      ומה הפלא שכעת
                      כשאנחנו לא רוצים
                      פספסנו את העת
                      גבולותינו לא חוצים

                      ואז הכל שמם
                      שמם כי אין אדם
                      כי מצבנו עוד מדמם
                      רצוננו כבר נדם

                      וגם אם נמצאים
                      הלב עוד בנכר
                      בכלל לא שואלים
                      והוא זכר

                      כי אנחנו כמו אסיר
                      שנולד בתוך הכלא
                      וכשאת מגבלותינו נסיר
                      יבואו הימים האלה

                      שלא תהיה עוד מלחמה
                      וגם לא מחלוקת
                      ושום חוטא לא ישמע
                      דבר לא יפר את השקט

                      ואז נהיה קרובים
                      צמודים אל כל הזוהר
                      וכולנו נהיה טובים
                      כעצם השמים לטוהר.

                      אני פשוט בחו"ל עכשיו, וקיבלתי כמה תובנות בעניין ;)

                      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • נ מנותק
                        נ מנותק
                        נהוראי כהן 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נהוראי כהן 0
                        #2587

                        שיר האהבה לבורא עולם

                        אלוקים הגדול תבין אותי

                        כי העוונות שלי הם לא אני

                        הם רק יצר שמקשה עלי

                        את תורתך לאהוב עד בלי

                        ואם אהייתי משווה את אהבתי אליך למים

                        הם היו מציפים את כל העולם עד השמים

                        מקווה שתאהבו 👍אשמח לביקורת בנושא המתאים❤

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מלך הכתיבה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2588

                          שלום לכולם שמי יוסף ואני כותב המון זמן כל מיני שירים ורציתי לשתף אותכם בפרוייקט שנקרא החזרה לאבא שבו אני יעלה שירים של חזרה לאבא שבשמיים
                          מקווה שתאהבו

                          סקיצה לשיר הראשון בקרוב....

                          בודד ביער חשוך לא מוצא שביל

                          כמו ילד בגשם שלא שם מעיל

                          רק מחפש מקום לנשמה שלי

                          כמו הקצף של הגלים שיכו בי

                          המשך יבוא...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אליה ב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                            #2589

                            שלום לכולם! הנה שיר שכתבתי, כדאי לקרוא את ההקדמה.

                            [לא תמיד קל בעבודת ה', ולפעמים אנחנו מאוד מתאמצים להתקרב אליו, לחפש אותו, לעבוד אותו, ולא תמיד מצליחים. ולפעמים זה מייאש, כי מרגישים שעובדים קשה ולא רואים תוצאות. השיר הזה נכתב כדי לתת את ההרגשה הזו שגם בתוך הדרך הארוכה, המפרכת, הבלתי נגמרת הזו, תמיד יש דבר אחד שמנחם ונותן כח, וזה הכיסופים. הגעגוע. הרצון תמיד להיות קרובים לאבא שבשמיים. ואנחנו יודעים שגם אם חלילה לעולם לא נצליח, (וודאי שנצליח, אבל ככה זה מרגיש בתוך הדרך הארוכה), לנצח לא נפסיק לכסוף. ]

                            כיסופים
                            גם כי אלך בגיא חושך,
                            ולא אראה דבר
                            גם אם תלאה נפשי מדרך
                            ארוכה במדבר,
                            וגם כשהיאוש יגבר עליי, ולא אראה לו סוף,
                            אני יודע שלנצח אני לא אפסיק לכסוף

                            פזמון:
                            נפשי כארץ עייפה
                            מדבר שמם, עולם שלם,
                            נכסוף אליך נכספה
                            למצוא מקום להשתלם,
                            והיא תקוותי האחרונה
                            כיסופיי, געגועיי,
                            כי אם לא נכסוף נכספתי
                            למה לי חיי

                            כשאתעייף ממלחמות
                            ולא אמצא מנוח,
                            ואחר דרכי חיפשתי
                            עד שלא נותר בי כח,
                            ואף אם לא אמצא תשובה עד רוחי אליו יאסוף,
                            אני יודע שבדרך אני לא אפסיק לכסוף

                            (פזמון)
                            (הזכויות שמורות ליוצר)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2590

                              הלב שלי שחור
                              פעם הוא לבן
                              פעם צבעוני
                              ופעם הצבע נעלם

                              הרגש שלי דופק
                              הקצב מנגן לי
                              לפעמים הוא צוחק
                              וזה מוזר לי

                              הצבעים והמנגינות
                              ביחד להם משתלבים
                              השקרים והדמעות
                              ביחד מתערבבים

                              ובזכות הכאב גדלתי
                              הבנתי לא מזמן
                              שאני מוכשרת ושיש לי-
                              נפש של אמן

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • אייל גלבוע 4א מנותק
                                אייל גלבוע 4א מנותק
                                אייל גלבוע 4
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2591

                                קרה דבר נורא
                                אין לי השראה
                                רוצה מחמאה
                                על מילה וחצי של שירה

                                נגמרו השירים
                                אין לי חרוזים
                                וגם לא תפוזים
                                למרות שהחיים תותים

                                המשקלים לא מסתדרים
                                החרוזים בנאלים
                                תמיד אותם שירים
                                אנשים תהיו מקוריים!

                                "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • אבא תודהaא מנותק
                                  אבא תודהaא מנותק
                                  אבא תודהa
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2592

                                  גשר

                                  גשר
                                  בין שני צוקים
                                  מקשר

                                  גשר
                                  בין רכסי הרים
                                  מחבר

                                  גשר
                                  בין טיפוס
                                  לבין חיבור

                                  גשר
                                  בין דרך קלה
                                  לקשה

                                  גשר
                                  בין דרך נכונה
                                  קלה ואמיצה
                                  לזו העקלקלה
                                  והלא קלה

                                  השם
                                  נתן לנו לבחור
                                  בין רע לבין טוב
                                  בין גשר לחיים הטובים
                                  עם הוראות מפורטות
                                  איך לקבל אומץ ולחצות למבטחים

                                  או חלילה לבחור בדרך קשה
                                  של ירידות
                                  ותהומות
                                  בורות
                                  וסכנת נפילות
                                  ואח"כ לעלות
                                  בדרכים מפותלות...

                                  התורה היא סם
                                  התורה היא גשר
                                  לחיים!

                                  מוקדש באהבה לכל בחורי ישראל שחזרו לשקוד על ספסלי הישיבה
                                  אשריכם!! בחרתם לעלות על הגשר המקשר בינכם לבין אבא...!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילה
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                                    #2593

                                    טוב אז אני לא כותב בכללי שירים (יצא לי לכתוב אבל זה למגירה 🗄)
                                    אבל אני מעלה פה שיר אחד שעל העיקרון שלו חשבתי אתמול אחרי נפילה ענקית שהיתה לי ועכשיו כתבתי אותו רציני...
                                    מקווה שתאהבו! (השיר מתאים קצת לסגנון ראפ....)
                                    אבל למה?!
                                    אני מנסה וזה לא עובד לי אני מתייאש בהתחלה
                                    רוצה להשתדרג להיבנות להיות הכי טוב שאפשר
                                    זה לא הולך אני מנסה ואני נדחק שוב לפינה
                                    אני רואה את התקווה כמו שרואים ליקוי חמה
                                    אני מרגיש שאני חיי בתוך עיגול אחד גדול
                                    שאני רץ וזה לא נגמר חוזר תמיד שוב לאחור
                                    אומרים לי תמיד "כל הכבוד התקדמת הרבה"
                                    אבל אני מרגיש תמיד תקוע בתוך ההווה
                                    רוצה לקרוע את כל המסכמות שלי
                                    לחיות מחדש את כל מה שבתוכי
                                    לפעמים אני אומר אבל למה זה רק לי?
                                    למה רק אני סובל למה זה רק תמיד אצלי
                                    כולם לומדים משקעים מבינים מצלחים ומתמודדים
                                    ורק אני נדפק מאחור כמו ילד בין גדולים
                                    צורח ובוכה כמו ילדה קטנה
                                    שבטעות היא החליקה ונפלה לה הסוכריה
                                    אני בוגר למען ה' למה אני לא מצליח?!
                                    ושוב בורח למיטה לכרית ולשמיכה

                                    זה שיר שנכתב על ניסיון ענק שאני ועוד המון בחורים עוברים, זה שיר ראשון שאני כותב לבד אבל אשמח להערות והארות...

                                    שלכם
                                    ישי משה

                                    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                    • אדמיליםא מנותק
                                      אדמיליםא מנותק
                                      אדמילים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2594

                                      עדיין
                                      ואיך קרח נשבר
                                      על כל המילים
                                      שעדיין לא נכתבו
                                      וטיפות של מים
                                      נשרו מהעין
                                      שעדיין לא דמעה
                                      ורסיסים קרים
                                      נספגו באדמה
                                      שעדיין לא הושקתה
                                      ופרח מת שם
                                      בין הקוצים
                                      שעדיין לא נוכשו

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • A מנותק
                                        A מנותק
                                        Anne
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2595

                                        הלב שלי
                                        שביר
                                        ולא חסרים לו
                                        סיבות

                                        להתנפץ אלי
                                        קרקע
                                        למליון
                                        חתיכות

                                        פעם זה
                                        לאחר
                                        פטפוט עם
                                        שכנה

                                        פעם בדרך
                                        חזור
                                        מחתונה

                                        עד לא מזמן
                                        בכיתי
                                        בכל
                                        התרסקות

                                        הרגשתי
                                        מרוקנת
                                        חסרת
                                        אישיות

                                        אבל עכשיו
                                        התחלתי
                                        לאסוף את
                                        עצמי

                                        ולא מתכופפת
                                        בכלל
                                        אל עבר
                                        שברי ליבי

                                        שוקעת בתוך
                                        ידיו
                                        של אבא
                                        גדול

                                        מחכה שילקט
                                        את שבריי
                                        מתוך
                                        החול

                                        וכשאני מקבלת
                                        את ליבי
                                        הבנוי
                                        מחדש

                                        מיד אני
                                        חשה
                                        בברק
                                        מקודש

                                        כי אין דבר
                                        שלם
                                        יותר
                                        מלב שבור

                                        ואין דבר
                                        זוהר יותר
                                        מלב
                                        שנבנה
                                        שוב ושוב

                                        מוקדש לכל אותם אלו(ואני בינהם...😁 ) שלא נבהלים כשהלב שלהם יוצא לטייל,ורואים שתמיד בסוף הוא חוזר!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        14
                                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                        • אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                          #2596

                                          ים גלותם
                                          וישקט כל גלגל ואופן
                                          ואור חמה יחויר אל מולו
                                          ינוסו צללי בין ערביים
                                          יפנו מקומם לאורו
                                          ולא יהיו בניו מאובקי דרכים
                                          ולא יהא מרחוק מבטו
                                          לא ישבו בדד עם של אחים
                                          ולא תהא נסתרת מלכותו

                                          ממקומך מלכנו תופיע
                                          כי מחכים אנחנו לך
                                          מר לבונה וקטרת סמים
                                          יתנו עוז והדר למלכותך
                                          כשתופיע מלכנו בלויית מלאכים
                                          ויעלה אבק מרכבותיך
                                          נהר דמעות של שמחה יקדם את פניך

                                          רחם על עמך תרצה תפילתם
                                          קול קדיש דופק בדלתיך
                                          והדמעות שיורדות אל ים גלותם
                                          חוזרות עולות עד כסא כבודך
                                          מבעוד יום הדלת נפתח
                                          בני מלכים אל בני אצולה
                                          שלום ,שלום , שלום ינון ואליה

                                          ממקומך וכ"ו
                                          כשיבוא היום שתגיע גאולה
                                          כשיבוא היום שתגיע גאולה

                                          לשיר יש גם לחן וקליפ מילים שהועלה לפורום ולרשתות
                                          למי שעדיין לא שמע -- אשמח לקבל תגובות גם ב youtube
                                          https://miktzav.com/post/269192

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול