דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2581

    מנסה להשתנות
    קורעת ת'צמי
    יודעת שהכשלונות
    הן כדי שאקום

    קמתי בלי כח
    אבל זה לא סיבה ליפול
    נכון שחיכיתי ליחס
    אבל אני מעדיפה לגדול

    שורף לי נורא
    ואין על זה חולק
    אבל אולי כשהיא רואה
    אנסה לא להתרחק?

    מלבישה תחיוך
    הכי מזויף שקיים
    מכניסה לתודעה
    שעוד מעט הוא יהיה כן

    בולעת עצבים
    במקום זה מחליקה לטיפה
    אפחד לא אשם
    שעבר עליי יום זוועה

    מלטפת ת'פצע
    (שמדמם פיזית)
    ואומרת תודה
    תודה שהראית לי שאני בדרך הנכונה!

    תמשיך להראות לי את זה טוב?
    אני גם ישתדל לאהוב אותך ולהפיק לרחם על עצמי
    מבטיחה!..............

    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • שלום לכםש מנותק
      שלום לכםש מנותק
      שלום לכם
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
      #2582

      מסתובבת סביב עצמי,
      לא יודעת מי אני,
      מוחה דמעות בהסתר,
      מחייכת בלי הפסק,

      אומרת משהו ו-בורחת,
      שוללת הכל,
      כי את האמת אסור לומר בקול,

      מחביאה הכל בפנים,
      וזה עומד להתפוצץ,
      מחביאה הכל בפנים,
      כדי לא להתיחס,

      אין לי כבר כח,
      זה כל האמת,
      אין לי כבר כח,
      תשלח לי את הנס,

      עזור שיגמר,
      לי ולכל עם ישראל,
      שהכאבים ייעלמו, התפוגגו,
      ושהאושר שאי פעם היה,
      יחזור במהרה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • שלום לכםש מנותק
        שלום לכםש מנותק
        שלום לכם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
        #2583

        אני מתקדמת- בפיגור,
        אני טובה יותר- בבלבול,
        אני חוזרת לשיגעון,
        רצה בלי לראות,

        לא מפסיקה לעשות שטויות,
        לא שואלים אותי מה לעשות,
        שואלים בצביעות,
        ומאחורי הגב עושים הפוך, (ממה שאמרתי)

        חושבים שאני מטומטמת,
        לא יודעים שזו האמת,

        לא יכולה להסכים לשום דבר,
        כדי שלאחרים יהיה טוב,
        מסתכלת על העבר,
        מייחלת לשם לחזור,

        מתכחשת להכל,
        גם לעצמי,
        הכל טוב,
        אני אומרת,
        כדי שלא יכירו אותי,

        אולי הם צודקים,
        במה שהם אומרים,
        אני סתם חושבת,
        ואפילו לא בודקת,

        מיד מחליטה,
        שזה מפחיד נורא,
        לא מביאה לזה הזדמנות,
        אבל, אולי זה שווה בדיקה??

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • MUSIC 2M מנותק
          MUSIC 2M מנותק
          MUSIC 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי MUSIC 2
          #2584

          אלוווווווול
          ושוב,
          כמו תמיד.
          ישוב,
          גם בעתיד.
          כן,
          עכשיו אלול.

          לתקן,
          קול צלול.
          לרגע,
          קורא לי.
          מגיע,
          אוחז בי.

          מפשט,
          עקמומית שבלב.
          מרטט,
          עוצמה משלב.

          אבל,
          עוד פעם.
          טבל,
          במי הים.
          ושם,
          עם הדגים.
          אשם,
          רק בחגים.

          שנה,
          ועוד אחת,
          חמה,
          יובל כמעט.
          הפעם,
          אני אצליח.
          נפעם,
          הלב מבטיח.

          אולי,
          בשנה הבאה.
          הלוואי,
          בירושלים הבנויה.
          אראה,
          שהפעם זכיתי.
          ואהיה,
          כמו שרציתי.
          אמן.

          אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
          תשב.
          אתה מסתיר לעצמך.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • ויוושו מנותק
            ויוושו מנותק
            ויווש
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2585

            שיר שכתבתי שנה שעברה שבתוכו שזורים משפטים משירים שונים שיצאו בשנה זו מקווה שתשימו לב

            מהי סליחה?
            סליחה זהו רגע יפה
            סליחה זהו רגע לפעמים קשה
            פשוט לפתוח את הפה
            ולראות כמה זה שווה

            סליחה זוהי מילה שמחברת בין אנשים
            סליחה זוהי מילה שעוברת יבשות וימים
            סליחה זוהי מילה שבונה סולמות וחוצה גשרים
            סליחה זוהי מילה שעושה לנו הרגשה טובה מבפנים

            אפילו שפגענו,אמרנו,לעגנו וצחקנו
            הסליחה-
            הפיתרון המושלם בשבלינו!

            סליחה זוהי מילה שעושה טוב על הלב
            אפילו שלסלוח זה קצת כואב
            אבל יש לי אבא בשמיים שאוהב
            ואת הסליחה שלי ככ מחבב

            בחודש אלול
            שהכל לא בהיר לי ולא ברור
            באמת רוצה להתקרב
            להרגיש את אבא שאוהב
            לסלוח למי שפגע
            לבקש סליחה ממי שנפגע
            לנקות מתוכי את כל הרע
            ולחזור בתשובה שלימה🙏

            אלול-
            שואג בי
            צועד בי
            הולך איתי לכל מקום
            ועוזר לי להגיע עד הלום

            בעז"ה שנכתב לשנה טובה
            שירושלים תחזור להיות עיר מלוכה
            שתצא מתוך ההפיכה
            ותלבש את בגדי תפארתה

            שנראה רק את הטוב
            את כל הטוב שקורן מהאור
            שנלמד להתחזק ולאהוב
            ותמיד נזכור
            שיש למעלה מי שיעזור
            כי אותנו אף אחד לא יכול לעצור

            ותזכורת קטנה:
            גם אם אתה נופל וקם
            תדע שזהו דרכו של העולם
            ויום אחד תקום ולא תיפול
            מתי?
            שתיהיה חזק ותרגיש גדול

            "ללב שלנו אין הנחות😞
            אין מבצעים❌
            ואם שברת💔שילמת!"💰

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • אלישא מנותק
              אלישא מנותק
              אליש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
              #2586

              ארץ חרבה
              שפוכת דם
              ארץ עצבה
              כמעט ואין בה אדם

              יצאנו ממנה
              למשך שנים
              לא ידענו אנה
              אנחנו באים

              ואז הגענו לשם
              לארץ נכריה
              ופתאום כבר אין אשם
              שכחנו מקריה

              התרגלנו לריחוק
              אל המובן מאליו
              אבדנו את הזכות
              להתנהג כמו בניו

              ומה הפלא שכעת
              כשאנחנו לא רוצים
              פספסנו את העת
              גבולותינו לא חוצים

              ואז הכל שמם
              שמם כי אין אדם
              כי מצבנו עוד מדמם
              רצוננו כבר נדם

              וגם אם נמצאים
              הלב עוד בנכר
              בכלל לא שואלים
              והוא זכר

              כי אנחנו כמו אסיר
              שנולד בתוך הכלא
              וכשאת מגבלותינו נסיר
              יבואו הימים האלה

              שלא תהיה עוד מלחמה
              וגם לא מחלוקת
              ושום חוטא לא ישמע
              דבר לא יפר את השקט

              ואז נהיה קרובים
              צמודים אל כל הזוהר
              וכולנו נהיה טובים
              כעצם השמים לטוהר.

              אני פשוט בחו"ל עכשיו, וקיבלתי כמה תובנות בעניין ;)

              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • נ מנותק
                נ מנותק
                נהוראי כהן 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נהוראי כהן 0
                #2587

                שיר האהבה לבורא עולם

                אלוקים הגדול תבין אותי

                כי העוונות שלי הם לא אני

                הם רק יצר שמקשה עלי

                את תורתך לאהוב עד בלי

                ואם אהייתי משווה את אהבתי אליך למים

                הם היו מציפים את כל העולם עד השמים

                מקווה שתאהבו 👍אשמח לביקורת בנושא המתאים❤

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מלך הכתיבה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2588

                  שלום לכולם שמי יוסף ואני כותב המון זמן כל מיני שירים ורציתי לשתף אותכם בפרוייקט שנקרא החזרה לאבא שבו אני יעלה שירים של חזרה לאבא שבשמיים
                  מקווה שתאהבו

                  סקיצה לשיר הראשון בקרוב....

                  בודד ביער חשוך לא מוצא שביל

                  כמו ילד בגשם שלא שם מעיל

                  רק מחפש מקום לנשמה שלי

                  כמו הקצף של הגלים שיכו בי

                  המשך יבוא...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אליה ב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                    #2589

                    שלום לכולם! הנה שיר שכתבתי, כדאי לקרוא את ההקדמה.

                    [לא תמיד קל בעבודת ה', ולפעמים אנחנו מאוד מתאמצים להתקרב אליו, לחפש אותו, לעבוד אותו, ולא תמיד מצליחים. ולפעמים זה מייאש, כי מרגישים שעובדים קשה ולא רואים תוצאות. השיר הזה נכתב כדי לתת את ההרגשה הזו שגם בתוך הדרך הארוכה, המפרכת, הבלתי נגמרת הזו, תמיד יש דבר אחד שמנחם ונותן כח, וזה הכיסופים. הגעגוע. הרצון תמיד להיות קרובים לאבא שבשמיים. ואנחנו יודעים שגם אם חלילה לעולם לא נצליח, (וודאי שנצליח, אבל ככה זה מרגיש בתוך הדרך הארוכה), לנצח לא נפסיק לכסוף. ]

                    כיסופים
                    גם כי אלך בגיא חושך,
                    ולא אראה דבר
                    גם אם תלאה נפשי מדרך
                    ארוכה במדבר,
                    וגם כשהיאוש יגבר עליי, ולא אראה לו סוף,
                    אני יודע שלנצח אני לא אפסיק לכסוף

                    פזמון:
                    נפשי כארץ עייפה
                    מדבר שמם, עולם שלם,
                    נכסוף אליך נכספה
                    למצוא מקום להשתלם,
                    והיא תקוותי האחרונה
                    כיסופיי, געגועיי,
                    כי אם לא נכסוף נכספתי
                    למה לי חיי

                    כשאתעייף ממלחמות
                    ולא אמצא מנוח,
                    ואחר דרכי חיפשתי
                    עד שלא נותר בי כח,
                    ואף אם לא אמצא תשובה עד רוחי אליו יאסוף,
                    אני יודע שבדרך אני לא אפסיק לכסוף

                    (פזמון)
                    (הזכויות שמורות ליוצר)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2590

                      הלב שלי שחור
                      פעם הוא לבן
                      פעם צבעוני
                      ופעם הצבע נעלם

                      הרגש שלי דופק
                      הקצב מנגן לי
                      לפעמים הוא צוחק
                      וזה מוזר לי

                      הצבעים והמנגינות
                      ביחד להם משתלבים
                      השקרים והדמעות
                      ביחד מתערבבים

                      ובזכות הכאב גדלתי
                      הבנתי לא מזמן
                      שאני מוכשרת ושיש לי-
                      נפש של אמן

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • אייל גלבוע 4א מנותק
                        אייל גלבוע 4א מנותק
                        אייל גלבוע 4
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2591

                        קרה דבר נורא
                        אין לי השראה
                        רוצה מחמאה
                        על מילה וחצי של שירה

                        נגמרו השירים
                        אין לי חרוזים
                        וגם לא תפוזים
                        למרות שהחיים תותים

                        המשקלים לא מסתדרים
                        החרוזים בנאלים
                        תמיד אותם שירים
                        אנשים תהיו מקוריים!

                        "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                        ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • אבא תודהaא מנותק
                          אבא תודהaא מנותק
                          אבא תודהa
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2592

                          גשר

                          גשר
                          בין שני צוקים
                          מקשר

                          גשר
                          בין רכסי הרים
                          מחבר

                          גשר
                          בין טיפוס
                          לבין חיבור

                          גשר
                          בין דרך קלה
                          לקשה

                          גשר
                          בין דרך נכונה
                          קלה ואמיצה
                          לזו העקלקלה
                          והלא קלה

                          השם
                          נתן לנו לבחור
                          בין רע לבין טוב
                          בין גשר לחיים הטובים
                          עם הוראות מפורטות
                          איך לקבל אומץ ולחצות למבטחים

                          או חלילה לבחור בדרך קשה
                          של ירידות
                          ותהומות
                          בורות
                          וסכנת נפילות
                          ואח"כ לעלות
                          בדרכים מפותלות...

                          התורה היא סם
                          התורה היא גשר
                          לחיים!

                          מוקדש באהבה לכל בחורי ישראל שחזרו לשקוד על ספסלי הישיבה
                          אשריכם!! בחרתם לעלות על הגשר המקשר בינכם לבין אבא...!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילה
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                            #2593

                            טוב אז אני לא כותב בכללי שירים (יצא לי לכתוב אבל זה למגירה 🗄)
                            אבל אני מעלה פה שיר אחד שעל העיקרון שלו חשבתי אתמול אחרי נפילה ענקית שהיתה לי ועכשיו כתבתי אותו רציני...
                            מקווה שתאהבו! (השיר מתאים קצת לסגנון ראפ....)
                            אבל למה?!
                            אני מנסה וזה לא עובד לי אני מתייאש בהתחלה
                            רוצה להשתדרג להיבנות להיות הכי טוב שאפשר
                            זה לא הולך אני מנסה ואני נדחק שוב לפינה
                            אני רואה את התקווה כמו שרואים ליקוי חמה
                            אני מרגיש שאני חיי בתוך עיגול אחד גדול
                            שאני רץ וזה לא נגמר חוזר תמיד שוב לאחור
                            אומרים לי תמיד "כל הכבוד התקדמת הרבה"
                            אבל אני מרגיש תמיד תקוע בתוך ההווה
                            רוצה לקרוע את כל המסכמות שלי
                            לחיות מחדש את כל מה שבתוכי
                            לפעמים אני אומר אבל למה זה רק לי?
                            למה רק אני סובל למה זה רק תמיד אצלי
                            כולם לומדים משקעים מבינים מצלחים ומתמודדים
                            ורק אני נדפק מאחור כמו ילד בין גדולים
                            צורח ובוכה כמו ילדה קטנה
                            שבטעות היא החליקה ונפלה לה הסוכריה
                            אני בוגר למען ה' למה אני לא מצליח?!
                            ושוב בורח למיטה לכרית ולשמיכה

                            זה שיר שנכתב על ניסיון ענק שאני ועוד המון בחורים עוברים, זה שיר ראשון שאני כותב לבד אבל אשמח להערות והארות...

                            שלכם
                            ישי משה

                            "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                            • אדמיליםא מנותק
                              אדמיליםא מנותק
                              אדמילים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2594

                              עדיין
                              ואיך קרח נשבר
                              על כל המילים
                              שעדיין לא נכתבו
                              וטיפות של מים
                              נשרו מהעין
                              שעדיין לא דמעה
                              ורסיסים קרים
                              נספגו באדמה
                              שעדיין לא הושקתה
                              ופרח מת שם
                              בין הקוצים
                              שעדיין לא נוכשו

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • A מנותק
                                A מנותק
                                Anne
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2595

                                הלב שלי
                                שביר
                                ולא חסרים לו
                                סיבות

                                להתנפץ אלי
                                קרקע
                                למליון
                                חתיכות

                                פעם זה
                                לאחר
                                פטפוט עם
                                שכנה

                                פעם בדרך
                                חזור
                                מחתונה

                                עד לא מזמן
                                בכיתי
                                בכל
                                התרסקות

                                הרגשתי
                                מרוקנת
                                חסרת
                                אישיות

                                אבל עכשיו
                                התחלתי
                                לאסוף את
                                עצמי

                                ולא מתכופפת
                                בכלל
                                אל עבר
                                שברי ליבי

                                שוקעת בתוך
                                ידיו
                                של אבא
                                גדול

                                מחכה שילקט
                                את שבריי
                                מתוך
                                החול

                                וכשאני מקבלת
                                את ליבי
                                הבנוי
                                מחדש

                                מיד אני
                                חשה
                                בברק
                                מקודש

                                כי אין דבר
                                שלם
                                יותר
                                מלב שבור

                                ואין דבר
                                זוהר יותר
                                מלב
                                שנבנה
                                שוב ושוב

                                מוקדש לכל אותם אלו(ואני בינהם...😁 ) שלא נבהלים כשהלב שלהם יוצא לטייל,ורואים שתמיד בסוף הוא חוזר!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                • אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                  #2596

                                  ים גלותם
                                  וישקט כל גלגל ואופן
                                  ואור חמה יחויר אל מולו
                                  ינוסו צללי בין ערביים
                                  יפנו מקומם לאורו
                                  ולא יהיו בניו מאובקי דרכים
                                  ולא יהא מרחוק מבטו
                                  לא ישבו בדד עם של אחים
                                  ולא תהא נסתרת מלכותו

                                  ממקומך מלכנו תופיע
                                  כי מחכים אנחנו לך
                                  מר לבונה וקטרת סמים
                                  יתנו עוז והדר למלכותך
                                  כשתופיע מלכנו בלויית מלאכים
                                  ויעלה אבק מרכבותיך
                                  נהר דמעות של שמחה יקדם את פניך

                                  רחם על עמך תרצה תפילתם
                                  קול קדיש דופק בדלתיך
                                  והדמעות שיורדות אל ים גלותם
                                  חוזרות עולות עד כסא כבודך
                                  מבעוד יום הדלת נפתח
                                  בני מלכים אל בני אצולה
                                  שלום ,שלום , שלום ינון ואליה

                                  ממקומך וכ"ו
                                  כשיבוא היום שתגיע גאולה
                                  כשיבוא היום שתגיע גאולה

                                  לשיר יש גם לחן וקליפ מילים שהועלה לפורום ולרשתות
                                  למי שעדיין לא שמע -- אשמח לקבל תגובות גם ב youtube
                                  https://miktzav.com/post/269192

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מרבמ מנותק
                                    מרבמ מנותק
                                    מרב
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                    #2597

                                    עוד גל שיבוא
                                    והחול המסרב
                                    עוד חיוך של הון
                                    ששובר את הלב

                                    תשובה לשאלה
                                    קושי ועזרה
                                    בכי של עצבות
                                    שמחה, התרגשות

                                    עול של צביעות
                                    רחוק מין המציאות
                                    שונה ופשוט
                                    הרי זה ברור.

                                    המבין יבין...

                                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אליה ב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                                      #2598

                                      שלום לכולם! שיר שכתבתי, כדאי לראות גם את ההקדמה.
                                      [מירוץ החיים. כולנו רצים במרוץ סביב עצמנו, ואין לנו זמן לעצמינו. לנשמה. להביט לאיפה אנחנו רצים. לפעמים טוב לקחת רגע של שקט ולהתבונן. ההבנה כבר תגיע.]

                                      רגע של שקט
                                      מצאתי רגע של שקט
                                      לקחתי קצת מנוחה
                                      לפתוח ללב את הדלת
                                      לנסות להכניס קצת שמחה

                                      לחשוב על מה שעבר היום
                                      לעצור את השגרה
                                      לנסות למצוא בחיים מקום
                                      להכניס את הנשמה

                                      [פזמון]
                                      לשפוך שיחה, לבקש סליחה
                                      בתוך מירוץ, מתוך הבוץ
                                      לגלות כוחות, להתחיל לחיות
                                      רחוק מהחטא, קרוב לאמת

                                      בית:
                                      חיים שלמים עוברים ברגע
                                      מה עשית כל הזמן
                                      אנשים רצים, עובדים ביגע
                                      להשקיע בעצמם

                                      אז יצאתי לעצמי
                                      לחשוב מעט יותר פנימי
                                      לחפש קצת משמעות
                                      להבין את המהות
                                      [פיזמון]
                                      (הזכויות שמורות)
                                      (לשיר יש לחן וביצוע שלי ביוטיוב, מי שרוצה לשמוע) למי שביקש,
                                      זה הקישור https://youtu.be/ogw-HM769FQ
                                      תודה רבה לכל המפרגנים!!! מצטער, אני לא מצליח להעלות קובץ אם פי 3, זה כותב לי שאין לי הרשאה...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                      • י מנותק
                                        י מנותק
                                        יאיא
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2599

                                        תפסתי מרחק

                                        A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                                        ממך ממני ומכל מה שנשכח
                                        חיפשתי את הכאב קראתי לצער
                                        שיבוא ילטף רק עוד פעם

                                        מכל מה שפחדתי ברחתי כמו מאש
                                        הזמן כבר יחדש הכל אז אין סיבה להתאושש

                                        B אבל חולם לרוץ
                                        להגיע הביתה
                                        גם בעיניים עצומות
                                        לראות אותך איתי
                                        ורק רוצה לשוט
                                        בראש נקי מרעש
                                        על מי מנוחות
                                        למצוא את עצמי

                                        A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                                        על חבל דק נאבק בדיבורים אני חזק
                                        קראתי מחשבות ונסחפתי בזרם
                                        והאמת אין הרבה ברירות אבל מרגיש לבד כמו חרם

                                        את כל מה שלא הבנתי שרפתי כמו האש
                                        הזמן עושה אותי עייף אז אין סיבה להתאושש

                                        B אבל חולם לרוץ
                                        להגיע הביתה
                                        גם בעיניים עצומות
                                        לראות אותך איתי
                                        ורק רוצה לשוט
                                        בראש נקי מרעש
                                        על מי מנוחות
                                        למצוא את עצמי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                        • עופר האייליםע מנותק
                                          עופר האייליםע מנותק
                                          עופר האיילים
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2600
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול