דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ מנותק
    נ מנותק
    נהוראי כהן 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נהוראי כהן 0
    #2587

    שיר האהבה לבורא עולם

    אלוקים הגדול תבין אותי

    כי העוונות שלי הם לא אני

    הם רק יצר שמקשה עלי

    את תורתך לאהוב עד בלי

    ואם אהייתי משווה את אהבתי אליך למים

    הם היו מציפים את כל העולם עד השמים

    מקווה שתאהבו 👍אשמח לביקורת בנושא המתאים❤

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מלך הכתיבה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2588

      שלום לכולם שמי יוסף ואני כותב המון זמן כל מיני שירים ורציתי לשתף אותכם בפרוייקט שנקרא החזרה לאבא שבו אני יעלה שירים של חזרה לאבא שבשמיים
      מקווה שתאהבו

      סקיצה לשיר הראשון בקרוב....

      בודד ביער חשוך לא מוצא שביל

      כמו ילד בגשם שלא שם מעיל

      רק מחפש מקום לנשמה שלי

      כמו הקצף של הגלים שיכו בי

      המשך יבוא...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • א מנותק
        א מנותק
        אליה ב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
        #2589

        שלום לכולם! הנה שיר שכתבתי, כדאי לקרוא את ההקדמה.

        [לא תמיד קל בעבודת ה', ולפעמים אנחנו מאוד מתאמצים להתקרב אליו, לחפש אותו, לעבוד אותו, ולא תמיד מצליחים. ולפעמים זה מייאש, כי מרגישים שעובדים קשה ולא רואים תוצאות. השיר הזה נכתב כדי לתת את ההרגשה הזו שגם בתוך הדרך הארוכה, המפרכת, הבלתי נגמרת הזו, תמיד יש דבר אחד שמנחם ונותן כח, וזה הכיסופים. הגעגוע. הרצון תמיד להיות קרובים לאבא שבשמיים. ואנחנו יודעים שגם אם חלילה לעולם לא נצליח, (וודאי שנצליח, אבל ככה זה מרגיש בתוך הדרך הארוכה), לנצח לא נפסיק לכסוף. ]

        כיסופים
        גם כי אלך בגיא חושך,
        ולא אראה דבר
        גם אם תלאה נפשי מדרך
        ארוכה במדבר,
        וגם כשהיאוש יגבר עליי, ולא אראה לו סוף,
        אני יודע שלנצח אני לא אפסיק לכסוף

        פזמון:
        נפשי כארץ עייפה
        מדבר שמם, עולם שלם,
        נכסוף אליך נכספה
        למצוא מקום להשתלם,
        והיא תקוותי האחרונה
        כיסופיי, געגועיי,
        כי אם לא נכסוף נכספתי
        למה לי חיי

        כשאתעייף ממלחמות
        ולא אמצא מנוח,
        ואחר דרכי חיפשתי
        עד שלא נותר בי כח,
        ואף אם לא אמצא תשובה עד רוחי אליו יאסוף,
        אני יודע שבדרך אני לא אפסיק לכסוף

        (פזמון)
        (הזכויות שמורות ליוצר)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2590

          הלב שלי שחור
          פעם הוא לבן
          פעם צבעוני
          ופעם הצבע נעלם

          הרגש שלי דופק
          הקצב מנגן לי
          לפעמים הוא צוחק
          וזה מוזר לי

          הצבעים והמנגינות
          ביחד להם משתלבים
          השקרים והדמעות
          ביחד מתערבבים

          ובזכות הכאב גדלתי
          הבנתי לא מזמן
          שאני מוכשרת ושיש לי-
          נפש של אמן

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2591

            קרה דבר נורא
            אין לי השראה
            רוצה מחמאה
            על מילה וחצי של שירה

            נגמרו השירים
            אין לי חרוזים
            וגם לא תפוזים
            למרות שהחיים תותים

            המשקלים לא מסתדרים
            החרוזים בנאלים
            תמיד אותם שירים
            אנשים תהיו מקוריים!

            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • אבא תודהaא מנותק
              אבא תודהaא מנותק
              אבא תודהa
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2592

              גשר

              גשר
              בין שני צוקים
              מקשר

              גשר
              בין רכסי הרים
              מחבר

              גשר
              בין טיפוס
              לבין חיבור

              גשר
              בין דרך קלה
              לקשה

              גשר
              בין דרך נכונה
              קלה ואמיצה
              לזו העקלקלה
              והלא קלה

              השם
              נתן לנו לבחור
              בין רע לבין טוב
              בין גשר לחיים הטובים
              עם הוראות מפורטות
              איך לקבל אומץ ולחצות למבטחים

              או חלילה לבחור בדרך קשה
              של ירידות
              ותהומות
              בורות
              וסכנת נפילות
              ואח"כ לעלות
              בדרכים מפותלות...

              התורה היא סם
              התורה היא גשר
              לחיים!

              מוקדש באהבה לכל בחורי ישראל שחזרו לשקוד על ספסלי הישיבה
              אשריכם!! בחרתם לעלות על הגשר המקשר בינכם לבין אבא...!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • חכם_בלילהח מנותק
                חכם_בלילהח מנותק
                חכם_בלילה
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                #2593

                טוב אז אני לא כותב בכללי שירים (יצא לי לכתוב אבל זה למגירה 🗄)
                אבל אני מעלה פה שיר אחד שעל העיקרון שלו חשבתי אתמול אחרי נפילה ענקית שהיתה לי ועכשיו כתבתי אותו רציני...
                מקווה שתאהבו! (השיר מתאים קצת לסגנון ראפ....)
                אבל למה?!
                אני מנסה וזה לא עובד לי אני מתייאש בהתחלה
                רוצה להשתדרג להיבנות להיות הכי טוב שאפשר
                זה לא הולך אני מנסה ואני נדחק שוב לפינה
                אני רואה את התקווה כמו שרואים ליקוי חמה
                אני מרגיש שאני חיי בתוך עיגול אחד גדול
                שאני רץ וזה לא נגמר חוזר תמיד שוב לאחור
                אומרים לי תמיד "כל הכבוד התקדמת הרבה"
                אבל אני מרגיש תמיד תקוע בתוך ההווה
                רוצה לקרוע את כל המסכמות שלי
                לחיות מחדש את כל מה שבתוכי
                לפעמים אני אומר אבל למה זה רק לי?
                למה רק אני סובל למה זה רק תמיד אצלי
                כולם לומדים משקעים מבינים מצלחים ומתמודדים
                ורק אני נדפק מאחור כמו ילד בין גדולים
                צורח ובוכה כמו ילדה קטנה
                שבטעות היא החליקה ונפלה לה הסוכריה
                אני בוגר למען ה' למה אני לא מצליח?!
                ושוב בורח למיטה לכרית ולשמיכה

                זה שיר שנכתב על ניסיון ענק שאני ועוד המון בחורים עוברים, זה שיר ראשון שאני כותב לבד אבל אשמח להערות והארות...

                שלכם
                ישי משה

                "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                • אדמיליםא מנותק
                  אדמיליםא מנותק
                  אדמילים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2594

                  עדיין
                  ואיך קרח נשבר
                  על כל המילים
                  שעדיין לא נכתבו
                  וטיפות של מים
                  נשרו מהעין
                  שעדיין לא דמעה
                  ורסיסים קרים
                  נספגו באדמה
                  שעדיין לא הושקתה
                  ופרח מת שם
                  בין הקוצים
                  שעדיין לא נוכשו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • A מנותק
                    A מנותק
                    Anne
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2595

                    הלב שלי
                    שביר
                    ולא חסרים לו
                    סיבות

                    להתנפץ אלי
                    קרקע
                    למליון
                    חתיכות

                    פעם זה
                    לאחר
                    פטפוט עם
                    שכנה

                    פעם בדרך
                    חזור
                    מחתונה

                    עד לא מזמן
                    בכיתי
                    בכל
                    התרסקות

                    הרגשתי
                    מרוקנת
                    חסרת
                    אישיות

                    אבל עכשיו
                    התחלתי
                    לאסוף את
                    עצמי

                    ולא מתכופפת
                    בכלל
                    אל עבר
                    שברי ליבי

                    שוקעת בתוך
                    ידיו
                    של אבא
                    גדול

                    מחכה שילקט
                    את שבריי
                    מתוך
                    החול

                    וכשאני מקבלת
                    את ליבי
                    הבנוי
                    מחדש

                    מיד אני
                    חשה
                    בברק
                    מקודש

                    כי אין דבר
                    שלם
                    יותר
                    מלב שבור

                    ואין דבר
                    זוהר יותר
                    מלב
                    שנבנה
                    שוב ושוב

                    מוקדש לכל אותם אלו(ואני בינהם...😁 ) שלא נבהלים כשהלב שלהם יוצא לטייל,ורואים שתמיד בסוף הוא חוזר!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    14
                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                    • אילן פא מנותק
                      אילן פא מנותק
                      אילן פ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                      #2596

                      ים גלותם
                      וישקט כל גלגל ואופן
                      ואור חמה יחויר אל מולו
                      ינוסו צללי בין ערביים
                      יפנו מקומם לאורו
                      ולא יהיו בניו מאובקי דרכים
                      ולא יהא מרחוק מבטו
                      לא ישבו בדד עם של אחים
                      ולא תהא נסתרת מלכותו

                      ממקומך מלכנו תופיע
                      כי מחכים אנחנו לך
                      מר לבונה וקטרת סמים
                      יתנו עוז והדר למלכותך
                      כשתופיע מלכנו בלויית מלאכים
                      ויעלה אבק מרכבותיך
                      נהר דמעות של שמחה יקדם את פניך

                      רחם על עמך תרצה תפילתם
                      קול קדיש דופק בדלתיך
                      והדמעות שיורדות אל ים גלותם
                      חוזרות עולות עד כסא כבודך
                      מבעוד יום הדלת נפתח
                      בני מלכים אל בני אצולה
                      שלום ,שלום , שלום ינון ואליה

                      ממקומך וכ"ו
                      כשיבוא היום שתגיע גאולה
                      כשיבוא היום שתגיע גאולה

                      לשיר יש גם לחן וקליפ מילים שהועלה לפורום ולרשתות
                      למי שעדיין לא שמע -- אשמח לקבל תגובות גם ב youtube
                      https://miktzav.com/post/269192

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • מרבמ מנותק
                        מרבמ מנותק
                        מרב
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                        #2597

                        עוד גל שיבוא
                        והחול המסרב
                        עוד חיוך של הון
                        ששובר את הלב

                        תשובה לשאלה
                        קושי ועזרה
                        בכי של עצבות
                        שמחה, התרגשות

                        עול של צביעות
                        רחוק מין המציאות
                        שונה ופשוט
                        הרי זה ברור.

                        המבין יבין...

                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אליה ב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                          #2598

                          שלום לכולם! שיר שכתבתי, כדאי לראות גם את ההקדמה.
                          [מירוץ החיים. כולנו רצים במרוץ סביב עצמנו, ואין לנו זמן לעצמינו. לנשמה. להביט לאיפה אנחנו רצים. לפעמים טוב לקחת רגע של שקט ולהתבונן. ההבנה כבר תגיע.]

                          רגע של שקט
                          מצאתי רגע של שקט
                          לקחתי קצת מנוחה
                          לפתוח ללב את הדלת
                          לנסות להכניס קצת שמחה

                          לחשוב על מה שעבר היום
                          לעצור את השגרה
                          לנסות למצוא בחיים מקום
                          להכניס את הנשמה

                          [פזמון]
                          לשפוך שיחה, לבקש סליחה
                          בתוך מירוץ, מתוך הבוץ
                          לגלות כוחות, להתחיל לחיות
                          רחוק מהחטא, קרוב לאמת

                          בית:
                          חיים שלמים עוברים ברגע
                          מה עשית כל הזמן
                          אנשים רצים, עובדים ביגע
                          להשקיע בעצמם

                          אז יצאתי לעצמי
                          לחשוב מעט יותר פנימי
                          לחפש קצת משמעות
                          להבין את המהות
                          [פיזמון]
                          (הזכויות שמורות)
                          (לשיר יש לחן וביצוע שלי ביוטיוב, מי שרוצה לשמוע) למי שביקש,
                          זה הקישור https://youtu.be/ogw-HM769FQ
                          תודה רבה לכל המפרגנים!!! מצטער, אני לא מצליח להעלות קובץ אם פי 3, זה כותב לי שאין לי הרשאה...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                          • י מנותק
                            י מנותק
                            יאיא
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2599

                            תפסתי מרחק

                            A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                            ממך ממני ומכל מה שנשכח
                            חיפשתי את הכאב קראתי לצער
                            שיבוא ילטף רק עוד פעם

                            מכל מה שפחדתי ברחתי כמו מאש
                            הזמן כבר יחדש הכל אז אין סיבה להתאושש

                            B אבל חולם לרוץ
                            להגיע הביתה
                            גם בעיניים עצומות
                            לראות אותך איתי
                            ורק רוצה לשוט
                            בראש נקי מרעש
                            על מי מנוחות
                            למצוא את עצמי

                            A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                            על חבל דק נאבק בדיבורים אני חזק
                            קראתי מחשבות ונסחפתי בזרם
                            והאמת אין הרבה ברירות אבל מרגיש לבד כמו חרם

                            את כל מה שלא הבנתי שרפתי כמו האש
                            הזמן עושה אותי עייף אז אין סיבה להתאושש

                            B אבל חולם לרוץ
                            להגיע הביתה
                            גם בעיניים עצומות
                            לראות אותך איתי
                            ורק רוצה לשוט
                            בראש נקי מרעש
                            על מי מנוחות
                            למצוא את עצמי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                            • עופר האייליםע מנותק
                              עופר האייליםע מנותק
                              עופר האיילים
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2600
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2601

                                בס"ד
                                אבא, אדון הסליחות 
                                קם לפניך כל יום בחצות
                                לשיר ולהללך 
                                לבקש סליחתך
                                תמיד חשוך שניה לפני הזריחה
                                והנה אני רגע לפני שעת הנעילה 
                                מתוודה על חטאים
                                על מעשים לא ראויים 
                                של שנה שעברה במהרה
                                ועל רצון להתקרב מהתחלה
                                כי, מודה, הלכתי נגד הרוח
                                רציתי להרגיש, להיות פתוח
                                אבל זה לא נתן בי שום כוח
                                הלב שלי התחיל לצרוח
                                הנשמה שבי רצתה לברוח
                                אז, חוזר אלייך, לקבל מאורך
                                לשוב בחזרה, כבתחילה.
                                עזור לי לא לפזול, ליפול, 
                                תן לי רק לגדול
                                להבקיע לך עוד גול
                                של עליה, 
                                של התקרבות מתוך בחירה ואהבה!

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                • אלישא מנותק
                                  אלישא מנותק
                                  אליש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2602

                                  אדון הסליחות
                                  שומע התפילות
                                  שולח לי אותות
                                  שם מתוך הערפל

                                  גם כשלא ברור
                                  והלב שלי שבור
                                  שירתי שירת ברבור
                                  אין עיקר הכל תפל

                                  הוא יודע מה קורה
                                  את דרכי שלי מורה
                                  והקול שלי קורא
                                  עכשיו אליו

                                  שיקבל אותי היום
                                  גם כשאין פה הגיון
                                  כי הילד שנמצא בי
                                  הביתה שב

                                  יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  17
                                  • בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2603

                                    ||ספויילר||
                                    היה לי ממש קשה לכתוב את הסיפור הזה בתור שיר כי הוא דיי סיפור חיים שלי מה שהייתי רוצה להיות למרות, ואני חושבת שלמרות זאת שאין בשיר הזה חרוזים סדירים זה שיר עם מסר מאוד עמוק. נראלי שזה השיר שהכי הרבה עבדתי עליו מכל השירים שכתבתי אי פעם, וכתבתי אז תעשו לייק ותגיבו מה אמר לכם השיר ומה הוא בעיינכם..

                                    אולי עדיף אחרת
                                    היא חיה באשליה,
                                    שאוהבים אותה כולם,
                                    שהיא מועדפת ראשונה,
                                    מוערצת של העולם,

                                    וכולם מדברים,
                                    על ההיא המוזרה,
                                    ומה היא בכלל חושבת לעצמה,
                                    כשרואה בתוכה,
                                    כל מה שהיתה רוצה שיהיה בה,

                                    והיא חושבת,
                                    אם טוב לי עם עצמי,
                                    בעייני אני מושלמת,
                                    ואז לא אכפת לי
                                    מ...

                                    מי שישתוק ולא ידבר,
                                    מי שילחם ולא יוותר,
                                    מי שילחש ולא יספר,
                                    מי שיאמר ת'אמת או ישקר,

                                    אז שילכו כל האנשים,
                                    עם הסיפורים,
                                    על האגו שמתגבר,
                                    על הגאווה שלא מפסיקה לספר

                                    כי לא עדיף שאשב,
                                    ואמצא את חסרונותיי,
                                    אז לא יהיה לי אפילו לב,
                                    ויהיה אכפת לי,

                                    מכל מי ומי,
                                    מה יחשבו,
                                    מה יגידו,
                                    מה יספרו,
                                    ומה יבליגו,
                                    בהזדמנות זו אני רוצה להודות למקצב על הבמה הטובה שהם נותנים לכל הכותבים

                                    אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                    • MUSIC 2M MUSIC 2 התייחס לנושא זה ב
                                    • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                                      קרה דבר נורא
                                      אין לי השראה
                                      רוצה מחמאה
                                      על מילה וחצי של שירה

                                      נגמרו השירים
                                      אין לי חרוזים
                                      וגם לא תפוזים
                                      למרות שהחיים תותים

                                      המשקלים לא מסתדרים
                                      החרוזים בנאלים
                                      תמיד אותם שירים
                                      אנשים תהיו מקוריים!

                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2604

                                      ישש גיל כזה
                                      שאתה מרגיש בוגר כזה
                                      מסתכל על כולם בגרתי
                                      מה אני כבר גדלתי
                                      כבר לא קטן
                                      בגיל הגן.

                                      הגיל הזה שאתה מרגיש
                                      שנימאס לך ליהות רגיש
                                      לאנשים שלא יעזרו לך
                                      אלה רק יזיקו לך.

                                      ישש גיל כזה שהחברים
                                      זה לא ה א,ב בחיים
                                      יש דברים קודמים.

                                      יש גיל כזה
                                      ששאתה מתחיל לחתוך עם אנשים
                                      שלא מוסיפים לך בחיים כלום.

                                      הגיל הזה שאתה בטוח
                                      שכל החברים שלך
                                      מתנהגים כמו בגן איטה
                                      ואתה כבר מרגיש בכיתה א'.

                                      הגיל הזה מגיע
                                      אחרי שאתה כבר יגע
                                      אחרי שחשבת שעברת את גיל
                                      הטיפש עשרה
                                      אז רק לומר לך
                                      שזה עוד תסמין של הגיל😜😆.

                                      סתם זה לא תסמין של הגיל
                                      זה רק מראה שגדלת באמת!

                                      "קשה לשכוח אנשים
                                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • חינדיקיקיח מנותק
                                        חינדיקיקיח מנותק
                                        חינדיקיקי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2605

                                        קאבר לשיריו של יואלי דיקמן...

                                        שוב מתעורר מתןך אותו חלום
                                        אני עומד צופה מהחלון
                                        זולגות להן הדמעות לאט
                                        על חיים של בערך
                                        על עוד יום שאבד
                                        לאן הולכים כשהלב נסגר
                                        הרחק באופק לא רואים דבר
                                        בלב יש ת'תחושה שזה נגמר
                                        אספר תאמת שהסתרתי תמיד
                                        איך חיכיתי לך אין מילה שתגיד
                                        כבר שנים שאני מייחל
                                        ובלילות בוכה ומתפלל
                                        תן לי את הכוח
                                        מכל האכזבות עכשיו לשכוח
                                        רוצה להתנתק לנוח
                                        נכון עכשיו הלב קצת מאחר
                                        אבל יבוא היום הוא ישתחרר ויתחבר
                                        כי אתה נותן לנו תקווה
                                        תקווה ועוד תקווה הלאה
                                        כשכלום לא נראה
                                        וגבר הכאב
                                        לא נותרה לי ברירה
                                        רק לגדול מהלב
                                        כנגד כל סיכוי שוב נעמד
                                        בקול גדול קורא ה' אחד!

                                        זה מה שיוצא כשמשעמם לי... אבל כשקוראים את זה - בלי המנגינה - דווקא זה יוצא שיר ממש נחמד, לדעתי😜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2606

                                          מקווים מחכים
                                          לימים יפים ומאושרים
                                          שנראה לווים מנגנים
                                          ממתקים על עצים כמו בסיפורים

                                          נהפוך העולם
                                          נגשים החלום
                                          לא ניתן שיעבור עוד יום
                                          רוצים שזה יקרה עוד היום

                                          הגאולה עוד מחכה
                                          עוד פעולה
                                          אחת קטנה
                                          והנה הוא כבר בא

                                          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול