דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מלך הכתיבה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2588

    שלום לכולם שמי יוסף ואני כותב המון זמן כל מיני שירים ורציתי לשתף אותכם בפרוייקט שנקרא החזרה לאבא שבו אני יעלה שירים של חזרה לאבא שבשמיים
    מקווה שתאהבו

    סקיצה לשיר הראשון בקרוב....

    בודד ביער חשוך לא מוצא שביל

    כמו ילד בגשם שלא שם מעיל

    רק מחפש מקום לנשמה שלי

    כמו הקצף של הגלים שיכו בי

    המשך יבוא...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • א מנותק
      א מנותק
      אליה ב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
      #2589

      שלום לכולם! הנה שיר שכתבתי, כדאי לקרוא את ההקדמה.

      [לא תמיד קל בעבודת ה', ולפעמים אנחנו מאוד מתאמצים להתקרב אליו, לחפש אותו, לעבוד אותו, ולא תמיד מצליחים. ולפעמים זה מייאש, כי מרגישים שעובדים קשה ולא רואים תוצאות. השיר הזה נכתב כדי לתת את ההרגשה הזו שגם בתוך הדרך הארוכה, המפרכת, הבלתי נגמרת הזו, תמיד יש דבר אחד שמנחם ונותן כח, וזה הכיסופים. הגעגוע. הרצון תמיד להיות קרובים לאבא שבשמיים. ואנחנו יודעים שגם אם חלילה לעולם לא נצליח, (וודאי שנצליח, אבל ככה זה מרגיש בתוך הדרך הארוכה), לנצח לא נפסיק לכסוף. ]

      כיסופים
      גם כי אלך בגיא חושך,
      ולא אראה דבר
      גם אם תלאה נפשי מדרך
      ארוכה במדבר,
      וגם כשהיאוש יגבר עליי, ולא אראה לו סוף,
      אני יודע שלנצח אני לא אפסיק לכסוף

      פזמון:
      נפשי כארץ עייפה
      מדבר שמם, עולם שלם,
      נכסוף אליך נכספה
      למצוא מקום להשתלם,
      והיא תקוותי האחרונה
      כיסופיי, געגועיי,
      כי אם לא נכסוף נכספתי
      למה לי חיי

      כשאתעייף ממלחמות
      ולא אמצא מנוח,
      ואחר דרכי חיפשתי
      עד שלא נותר בי כח,
      ואף אם לא אמצא תשובה עד רוחי אליו יאסוף,
      אני יודע שבדרך אני לא אפסיק לכסוף

      (פזמון)
      (הזכויות שמורות ליוצר)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2590

        הלב שלי שחור
        פעם הוא לבן
        פעם צבעוני
        ופעם הצבע נעלם

        הרגש שלי דופק
        הקצב מנגן לי
        לפעמים הוא צוחק
        וזה מוזר לי

        הצבעים והמנגינות
        ביחד להם משתלבים
        השקרים והדמעות
        ביחד מתערבבים

        ובזכות הכאב גדלתי
        הבנתי לא מזמן
        שאני מוכשרת ושיש לי-
        נפש של אמן

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2591

          קרה דבר נורא
          אין לי השראה
          רוצה מחמאה
          על מילה וחצי של שירה

          נגמרו השירים
          אין לי חרוזים
          וגם לא תפוזים
          למרות שהחיים תותים

          המשקלים לא מסתדרים
          החרוזים בנאלים
          תמיד אותם שירים
          אנשים תהיו מקוריים!

          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • אבא תודהaא מנותק
            אבא תודהaא מנותק
            אבא תודהa
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2592

            גשר

            גשר
            בין שני צוקים
            מקשר

            גשר
            בין רכסי הרים
            מחבר

            גשר
            בין טיפוס
            לבין חיבור

            גשר
            בין דרך קלה
            לקשה

            גשר
            בין דרך נכונה
            קלה ואמיצה
            לזו העקלקלה
            והלא קלה

            השם
            נתן לנו לבחור
            בין רע לבין טוב
            בין גשר לחיים הטובים
            עם הוראות מפורטות
            איך לקבל אומץ ולחצות למבטחים

            או חלילה לבחור בדרך קשה
            של ירידות
            ותהומות
            בורות
            וסכנת נפילות
            ואח"כ לעלות
            בדרכים מפותלות...

            התורה היא סם
            התורה היא גשר
            לחיים!

            מוקדש באהבה לכל בחורי ישראל שחזרו לשקוד על ספסלי הישיבה
            אשריכם!! בחרתם לעלות על הגשר המקשר בינכם לבין אבא...!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילה
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
              #2593

              טוב אז אני לא כותב בכללי שירים (יצא לי לכתוב אבל זה למגירה 🗄)
              אבל אני מעלה פה שיר אחד שעל העיקרון שלו חשבתי אתמול אחרי נפילה ענקית שהיתה לי ועכשיו כתבתי אותו רציני...
              מקווה שתאהבו! (השיר מתאים קצת לסגנון ראפ....)
              אבל למה?!
              אני מנסה וזה לא עובד לי אני מתייאש בהתחלה
              רוצה להשתדרג להיבנות להיות הכי טוב שאפשר
              זה לא הולך אני מנסה ואני נדחק שוב לפינה
              אני רואה את התקווה כמו שרואים ליקוי חמה
              אני מרגיש שאני חיי בתוך עיגול אחד גדול
              שאני רץ וזה לא נגמר חוזר תמיד שוב לאחור
              אומרים לי תמיד "כל הכבוד התקדמת הרבה"
              אבל אני מרגיש תמיד תקוע בתוך ההווה
              רוצה לקרוע את כל המסכמות שלי
              לחיות מחדש את כל מה שבתוכי
              לפעמים אני אומר אבל למה זה רק לי?
              למה רק אני סובל למה זה רק תמיד אצלי
              כולם לומדים משקעים מבינים מצלחים ומתמודדים
              ורק אני נדפק מאחור כמו ילד בין גדולים
              צורח ובוכה כמו ילדה קטנה
              שבטעות היא החליקה ונפלה לה הסוכריה
              אני בוגר למען ה' למה אני לא מצליח?!
              ושוב בורח למיטה לכרית ולשמיכה

              זה שיר שנכתב על ניסיון ענק שאני ועוד המון בחורים עוברים, זה שיר ראשון שאני כותב לבד אבל אשמח להערות והארות...

              שלכם
              ישי משה

              "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
              • אדמיליםא מנותק
                אדמיליםא מנותק
                אדמילים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2594

                עדיין
                ואיך קרח נשבר
                על כל המילים
                שעדיין לא נכתבו
                וטיפות של מים
                נשרו מהעין
                שעדיין לא דמעה
                ורסיסים קרים
                נספגו באדמה
                שעדיין לא הושקתה
                ופרח מת שם
                בין הקוצים
                שעדיין לא נוכשו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • A מנותק
                  A מנותק
                  Anne
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2595

                  הלב שלי
                  שביר
                  ולא חסרים לו
                  סיבות

                  להתנפץ אלי
                  קרקע
                  למליון
                  חתיכות

                  פעם זה
                  לאחר
                  פטפוט עם
                  שכנה

                  פעם בדרך
                  חזור
                  מחתונה

                  עד לא מזמן
                  בכיתי
                  בכל
                  התרסקות

                  הרגשתי
                  מרוקנת
                  חסרת
                  אישיות

                  אבל עכשיו
                  התחלתי
                  לאסוף את
                  עצמי

                  ולא מתכופפת
                  בכלל
                  אל עבר
                  שברי ליבי

                  שוקעת בתוך
                  ידיו
                  של אבא
                  גדול

                  מחכה שילקט
                  את שבריי
                  מתוך
                  החול

                  וכשאני מקבלת
                  את ליבי
                  הבנוי
                  מחדש

                  מיד אני
                  חשה
                  בברק
                  מקודש

                  כי אין דבר
                  שלם
                  יותר
                  מלב שבור

                  ואין דבר
                  זוהר יותר
                  מלב
                  שנבנה
                  שוב ושוב

                  מוקדש לכל אותם אלו(ואני בינהם...😁 ) שלא נבהלים כשהלב שלהם יוצא לטייל,ורואים שתמיד בסוף הוא חוזר!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  14
                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                  • אילן פא מנותק
                    אילן פא מנותק
                    אילן פ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                    #2596

                    ים גלותם
                    וישקט כל גלגל ואופן
                    ואור חמה יחויר אל מולו
                    ינוסו צללי בין ערביים
                    יפנו מקומם לאורו
                    ולא יהיו בניו מאובקי דרכים
                    ולא יהא מרחוק מבטו
                    לא ישבו בדד עם של אחים
                    ולא תהא נסתרת מלכותו

                    ממקומך מלכנו תופיע
                    כי מחכים אנחנו לך
                    מר לבונה וקטרת סמים
                    יתנו עוז והדר למלכותך
                    כשתופיע מלכנו בלויית מלאכים
                    ויעלה אבק מרכבותיך
                    נהר דמעות של שמחה יקדם את פניך

                    רחם על עמך תרצה תפילתם
                    קול קדיש דופק בדלתיך
                    והדמעות שיורדות אל ים גלותם
                    חוזרות עולות עד כסא כבודך
                    מבעוד יום הדלת נפתח
                    בני מלכים אל בני אצולה
                    שלום ,שלום , שלום ינון ואליה

                    ממקומך וכ"ו
                    כשיבוא היום שתגיע גאולה
                    כשיבוא היום שתגיע גאולה

                    לשיר יש גם לחן וקליפ מילים שהועלה לפורום ולרשתות
                    למי שעדיין לא שמע -- אשמח לקבל תגובות גם ב youtube
                    https://miktzav.com/post/269192

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                      #2597

                      עוד גל שיבוא
                      והחול המסרב
                      עוד חיוך של הון
                      ששובר את הלב

                      תשובה לשאלה
                      קושי ועזרה
                      בכי של עצבות
                      שמחה, התרגשות

                      עול של צביעות
                      רחוק מין המציאות
                      שונה ופשוט
                      הרי זה ברור.

                      המבין יבין...

                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אליה ב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                        #2598

                        שלום לכולם! שיר שכתבתי, כדאי לראות גם את ההקדמה.
                        [מירוץ החיים. כולנו רצים במרוץ סביב עצמנו, ואין לנו זמן לעצמינו. לנשמה. להביט לאיפה אנחנו רצים. לפעמים טוב לקחת רגע של שקט ולהתבונן. ההבנה כבר תגיע.]

                        רגע של שקט
                        מצאתי רגע של שקט
                        לקחתי קצת מנוחה
                        לפתוח ללב את הדלת
                        לנסות להכניס קצת שמחה

                        לחשוב על מה שעבר היום
                        לעצור את השגרה
                        לנסות למצוא בחיים מקום
                        להכניס את הנשמה

                        [פזמון]
                        לשפוך שיחה, לבקש סליחה
                        בתוך מירוץ, מתוך הבוץ
                        לגלות כוחות, להתחיל לחיות
                        רחוק מהחטא, קרוב לאמת

                        בית:
                        חיים שלמים עוברים ברגע
                        מה עשית כל הזמן
                        אנשים רצים, עובדים ביגע
                        להשקיע בעצמם

                        אז יצאתי לעצמי
                        לחשוב מעט יותר פנימי
                        לחפש קצת משמעות
                        להבין את המהות
                        [פיזמון]
                        (הזכויות שמורות)
                        (לשיר יש לחן וביצוע שלי ביוטיוב, מי שרוצה לשמוע) למי שביקש,
                        זה הקישור https://youtu.be/ogw-HM769FQ
                        תודה רבה לכל המפרגנים!!! מצטער, אני לא מצליח להעלות קובץ אם פי 3, זה כותב לי שאין לי הרשאה...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                        • י מנותק
                          י מנותק
                          יאיא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2599

                          תפסתי מרחק

                          A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                          ממך ממני ומכל מה שנשכח
                          חיפשתי את הכאב קראתי לצער
                          שיבוא ילטף רק עוד פעם

                          מכל מה שפחדתי ברחתי כמו מאש
                          הזמן כבר יחדש הכל אז אין סיבה להתאושש

                          B אבל חולם לרוץ
                          להגיע הביתה
                          גם בעיניים עצומות
                          לראות אותך איתי
                          ורק רוצה לשוט
                          בראש נקי מרעש
                          על מי מנוחות
                          למצוא את עצמי

                          A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                          על חבל דק נאבק בדיבורים אני חזק
                          קראתי מחשבות ונסחפתי בזרם
                          והאמת אין הרבה ברירות אבל מרגיש לבד כמו חרם

                          את כל מה שלא הבנתי שרפתי כמו האש
                          הזמן עושה אותי עייף אז אין סיבה להתאושש

                          B אבל חולם לרוץ
                          להגיע הביתה
                          גם בעיניים עצומות
                          לראות אותך איתי
                          ורק רוצה לשוט
                          בראש נקי מרעש
                          על מי מנוחות
                          למצוא את עצמי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                          • עופר האייליםע מנותק
                            עופר האייליםע מנותק
                            עופר האיילים
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2600
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2601

                              בס"ד
                              אבא, אדון הסליחות 
                              קם לפניך כל יום בחצות
                              לשיר ולהללך 
                              לבקש סליחתך
                              תמיד חשוך שניה לפני הזריחה
                              והנה אני רגע לפני שעת הנעילה 
                              מתוודה על חטאים
                              על מעשים לא ראויים 
                              של שנה שעברה במהרה
                              ועל רצון להתקרב מהתחלה
                              כי, מודה, הלכתי נגד הרוח
                              רציתי להרגיש, להיות פתוח
                              אבל זה לא נתן בי שום כוח
                              הלב שלי התחיל לצרוח
                              הנשמה שבי רצתה לברוח
                              אז, חוזר אלייך, לקבל מאורך
                              לשוב בחזרה, כבתחילה.
                              עזור לי לא לפזול, ליפול, 
                              תן לי רק לגדול
                              להבקיע לך עוד גול
                              של עליה, 
                              של התקרבות מתוך בחירה ואהבה!

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                              • אלישא מנותק
                                אלישא מנותק
                                אליש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2602

                                אדון הסליחות
                                שומע התפילות
                                שולח לי אותות
                                שם מתוך הערפל

                                גם כשלא ברור
                                והלב שלי שבור
                                שירתי שירת ברבור
                                אין עיקר הכל תפל

                                הוא יודע מה קורה
                                את דרכי שלי מורה
                                והקול שלי קורא
                                עכשיו אליו

                                שיקבל אותי היום
                                גם כשאין פה הגיון
                                כי הילד שנמצא בי
                                הביתה שב

                                יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                17
                                • בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2603

                                  ||ספויילר||
                                  היה לי ממש קשה לכתוב את הסיפור הזה בתור שיר כי הוא דיי סיפור חיים שלי מה שהייתי רוצה להיות למרות, ואני חושבת שלמרות זאת שאין בשיר הזה חרוזים סדירים זה שיר עם מסר מאוד עמוק. נראלי שזה השיר שהכי הרבה עבדתי עליו מכל השירים שכתבתי אי פעם, וכתבתי אז תעשו לייק ותגיבו מה אמר לכם השיר ומה הוא בעיינכם..

                                  אולי עדיף אחרת
                                  היא חיה באשליה,
                                  שאוהבים אותה כולם,
                                  שהיא מועדפת ראשונה,
                                  מוערצת של העולם,

                                  וכולם מדברים,
                                  על ההיא המוזרה,
                                  ומה היא בכלל חושבת לעצמה,
                                  כשרואה בתוכה,
                                  כל מה שהיתה רוצה שיהיה בה,

                                  והיא חושבת,
                                  אם טוב לי עם עצמי,
                                  בעייני אני מושלמת,
                                  ואז לא אכפת לי
                                  מ...

                                  מי שישתוק ולא ידבר,
                                  מי שילחם ולא יוותר,
                                  מי שילחש ולא יספר,
                                  מי שיאמר ת'אמת או ישקר,

                                  אז שילכו כל האנשים,
                                  עם הסיפורים,
                                  על האגו שמתגבר,
                                  על הגאווה שלא מפסיקה לספר

                                  כי לא עדיף שאשב,
                                  ואמצא את חסרונותיי,
                                  אז לא יהיה לי אפילו לב,
                                  ויהיה אכפת לי,

                                  מכל מי ומי,
                                  מה יחשבו,
                                  מה יגידו,
                                  מה יספרו,
                                  ומה יבליגו,
                                  בהזדמנות זו אני רוצה להודות למקצב על הבמה הטובה שהם נותנים לכל הכותבים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                  • MUSIC 2M MUSIC 2 התייחס לנושא זה ב
                                  • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                                    קרה דבר נורא
                                    אין לי השראה
                                    רוצה מחמאה
                                    על מילה וחצי של שירה

                                    נגמרו השירים
                                    אין לי חרוזים
                                    וגם לא תפוזים
                                    למרות שהחיים תותים

                                    המשקלים לא מסתדרים
                                    החרוזים בנאלים
                                    תמיד אותם שירים
                                    אנשים תהיו מקוריים!

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2604

                                    ישש גיל כזה
                                    שאתה מרגיש בוגר כזה
                                    מסתכל על כולם בגרתי
                                    מה אני כבר גדלתי
                                    כבר לא קטן
                                    בגיל הגן.

                                    הגיל הזה שאתה מרגיש
                                    שנימאס לך ליהות רגיש
                                    לאנשים שלא יעזרו לך
                                    אלה רק יזיקו לך.

                                    ישש גיל כזה שהחברים
                                    זה לא ה א,ב בחיים
                                    יש דברים קודמים.

                                    יש גיל כזה
                                    ששאתה מתחיל לחתוך עם אנשים
                                    שלא מוסיפים לך בחיים כלום.

                                    הגיל הזה שאתה בטוח
                                    שכל החברים שלך
                                    מתנהגים כמו בגן איטה
                                    ואתה כבר מרגיש בכיתה א'.

                                    הגיל הזה מגיע
                                    אחרי שאתה כבר יגע
                                    אחרי שחשבת שעברת את גיל
                                    הטיפש עשרה
                                    אז רק לומר לך
                                    שזה עוד תסמין של הגיל😜😆.

                                    סתם זה לא תסמין של הגיל
                                    זה רק מראה שגדלת באמת!

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • חינדיקיקיח מנותק
                                      חינדיקיקיח מנותק
                                      חינדיקיקי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2605

                                      קאבר לשיריו של יואלי דיקמן...

                                      שוב מתעורר מתןך אותו חלום
                                      אני עומד צופה מהחלון
                                      זולגות להן הדמעות לאט
                                      על חיים של בערך
                                      על עוד יום שאבד
                                      לאן הולכים כשהלב נסגר
                                      הרחק באופק לא רואים דבר
                                      בלב יש ת'תחושה שזה נגמר
                                      אספר תאמת שהסתרתי תמיד
                                      איך חיכיתי לך אין מילה שתגיד
                                      כבר שנים שאני מייחל
                                      ובלילות בוכה ומתפלל
                                      תן לי את הכוח
                                      מכל האכזבות עכשיו לשכוח
                                      רוצה להתנתק לנוח
                                      נכון עכשיו הלב קצת מאחר
                                      אבל יבוא היום הוא ישתחרר ויתחבר
                                      כי אתה נותן לנו תקווה
                                      תקווה ועוד תקווה הלאה
                                      כשכלום לא נראה
                                      וגבר הכאב
                                      לא נותרה לי ברירה
                                      רק לגדול מהלב
                                      כנגד כל סיכוי שוב נעמד
                                      בקול גדול קורא ה' אחד!

                                      זה מה שיוצא כשמשעמם לי... אבל כשקוראים את זה - בלי המנגינה - דווקא זה יוצא שיר ממש נחמד, לדעתי😜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • אייל גלבוע 4א מנותק
                                        אייל גלבוע 4א מנותק
                                        אייל גלבוע 4
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2606

                                        מקווים מחכים
                                        לימים יפים ומאושרים
                                        שנראה לווים מנגנים
                                        ממתקים על עצים כמו בסיפורים

                                        נהפוך העולם
                                        נגשים החלום
                                        לא ניתן שיעבור עוד יום
                                        רוצים שזה יקרה עוד היום

                                        הגאולה עוד מחכה
                                        עוד פעולה
                                        אחת קטנה
                                        והנה הוא כבר בא

                                        "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                        ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • בינינו לא משנהב מנותק
                                          בינינו לא משנהב מנותק
                                          בינינו לא משנה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                                          #2607
                                          פוסט זה נמחק!
                                          רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול