דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אליה ב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
    #2589

    שלום לכולם! הנה שיר שכתבתי, כדאי לקרוא את ההקדמה.

    [לא תמיד קל בעבודת ה', ולפעמים אנחנו מאוד מתאמצים להתקרב אליו, לחפש אותו, לעבוד אותו, ולא תמיד מצליחים. ולפעמים זה מייאש, כי מרגישים שעובדים קשה ולא רואים תוצאות. השיר הזה נכתב כדי לתת את ההרגשה הזו שגם בתוך הדרך הארוכה, המפרכת, הבלתי נגמרת הזו, תמיד יש דבר אחד שמנחם ונותן כח, וזה הכיסופים. הגעגוע. הרצון תמיד להיות קרובים לאבא שבשמיים. ואנחנו יודעים שגם אם חלילה לעולם לא נצליח, (וודאי שנצליח, אבל ככה זה מרגיש בתוך הדרך הארוכה), לנצח לא נפסיק לכסוף. ]

    כיסופים
    גם כי אלך בגיא חושך,
    ולא אראה דבר
    גם אם תלאה נפשי מדרך
    ארוכה במדבר,
    וגם כשהיאוש יגבר עליי, ולא אראה לו סוף,
    אני יודע שלנצח אני לא אפסיק לכסוף

    פזמון:
    נפשי כארץ עייפה
    מדבר שמם, עולם שלם,
    נכסוף אליך נכספה
    למצוא מקום להשתלם,
    והיא תקוותי האחרונה
    כיסופיי, געגועיי,
    כי אם לא נכסוף נכספתי
    למה לי חיי

    כשאתעייף ממלחמות
    ולא אמצא מנוח,
    ואחר דרכי חיפשתי
    עד שלא נותר בי כח,
    ואף אם לא אמצא תשובה עד רוחי אליו יאסוף,
    אני יודע שבדרך אני לא אפסיק לכסוף

    (פזמון)
    (הזכויות שמורות ליוצר)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2590

      הלב שלי שחור
      פעם הוא לבן
      פעם צבעוני
      ופעם הצבע נעלם

      הרגש שלי דופק
      הקצב מנגן לי
      לפעמים הוא צוחק
      וזה מוזר לי

      הצבעים והמנגינות
      ביחד להם משתלבים
      השקרים והדמעות
      ביחד מתערבבים

      ובזכות הכאב גדלתי
      הבנתי לא מזמן
      שאני מוכשרת ושיש לי-
      נפש של אמן

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • אייל גלבוע 4א מנותק
        אייל גלבוע 4א מנותק
        אייל גלבוע 4
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2591

        קרה דבר נורא
        אין לי השראה
        רוצה מחמאה
        על מילה וחצי של שירה

        נגמרו השירים
        אין לי חרוזים
        וגם לא תפוזים
        למרות שהחיים תותים

        המשקלים לא מסתדרים
        החרוזים בנאלים
        תמיד אותם שירים
        אנשים תהיו מקוריים!

        "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
        ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • אבא תודהaא מנותק
          אבא תודהaא מנותק
          אבא תודהa
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2592

          גשר

          גשר
          בין שני צוקים
          מקשר

          גשר
          בין רכסי הרים
          מחבר

          גשר
          בין טיפוס
          לבין חיבור

          גשר
          בין דרך קלה
          לקשה

          גשר
          בין דרך נכונה
          קלה ואמיצה
          לזו העקלקלה
          והלא קלה

          השם
          נתן לנו לבחור
          בין רע לבין טוב
          בין גשר לחיים הטובים
          עם הוראות מפורטות
          איך לקבל אומץ ולחצות למבטחים

          או חלילה לבחור בדרך קשה
          של ירידות
          ותהומות
          בורות
          וסכנת נפילות
          ואח"כ לעלות
          בדרכים מפותלות...

          התורה היא סם
          התורה היא גשר
          לחיים!

          מוקדש באהבה לכל בחורי ישראל שחזרו לשקוד על ספסלי הישיבה
          אשריכם!! בחרתם לעלות על הגשר המקשר בינכם לבין אבא...!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • חכם_בלילהח מנותק
            חכם_בלילהח מנותק
            חכם_בלילה
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
            #2593

            טוב אז אני לא כותב בכללי שירים (יצא לי לכתוב אבל זה למגירה 🗄)
            אבל אני מעלה פה שיר אחד שעל העיקרון שלו חשבתי אתמול אחרי נפילה ענקית שהיתה לי ועכשיו כתבתי אותו רציני...
            מקווה שתאהבו! (השיר מתאים קצת לסגנון ראפ....)
            אבל למה?!
            אני מנסה וזה לא עובד לי אני מתייאש בהתחלה
            רוצה להשתדרג להיבנות להיות הכי טוב שאפשר
            זה לא הולך אני מנסה ואני נדחק שוב לפינה
            אני רואה את התקווה כמו שרואים ליקוי חמה
            אני מרגיש שאני חיי בתוך עיגול אחד גדול
            שאני רץ וזה לא נגמר חוזר תמיד שוב לאחור
            אומרים לי תמיד "כל הכבוד התקדמת הרבה"
            אבל אני מרגיש תמיד תקוע בתוך ההווה
            רוצה לקרוע את כל המסכמות שלי
            לחיות מחדש את כל מה שבתוכי
            לפעמים אני אומר אבל למה זה רק לי?
            למה רק אני סובל למה זה רק תמיד אצלי
            כולם לומדים משקעים מבינים מצלחים ומתמודדים
            ורק אני נדפק מאחור כמו ילד בין גדולים
            צורח ובוכה כמו ילדה קטנה
            שבטעות היא החליקה ונפלה לה הסוכריה
            אני בוגר למען ה' למה אני לא מצליח?!
            ושוב בורח למיטה לכרית ולשמיכה

            זה שיר שנכתב על ניסיון ענק שאני ועוד המון בחורים עוברים, זה שיר ראשון שאני כותב לבד אבל אשמח להערות והארות...

            שלכם
            ישי משה

            "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2594

              עדיין
              ואיך קרח נשבר
              על כל המילים
              שעדיין לא נכתבו
              וטיפות של מים
              נשרו מהעין
              שעדיין לא דמעה
              ורסיסים קרים
              נספגו באדמה
              שעדיין לא הושקתה
              ופרח מת שם
              בין הקוצים
              שעדיין לא נוכשו

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • A מנותק
                A מנותק
                Anne
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2595

                הלב שלי
                שביר
                ולא חסרים לו
                סיבות

                להתנפץ אלי
                קרקע
                למליון
                חתיכות

                פעם זה
                לאחר
                פטפוט עם
                שכנה

                פעם בדרך
                חזור
                מחתונה

                עד לא מזמן
                בכיתי
                בכל
                התרסקות

                הרגשתי
                מרוקנת
                חסרת
                אישיות

                אבל עכשיו
                התחלתי
                לאסוף את
                עצמי

                ולא מתכופפת
                בכלל
                אל עבר
                שברי ליבי

                שוקעת בתוך
                ידיו
                של אבא
                גדול

                מחכה שילקט
                את שבריי
                מתוך
                החול

                וכשאני מקבלת
                את ליבי
                הבנוי
                מחדש

                מיד אני
                חשה
                בברק
                מקודש

                כי אין דבר
                שלם
                יותר
                מלב שבור

                ואין דבר
                זוהר יותר
                מלב
                שנבנה
                שוב ושוב

                מוקדש לכל אותם אלו(ואני בינהם...😁 ) שלא נבהלים כשהלב שלהם יוצא לטייל,ורואים שתמיד בסוף הוא חוזר!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                  #2596

                  ים גלותם
                  וישקט כל גלגל ואופן
                  ואור חמה יחויר אל מולו
                  ינוסו צללי בין ערביים
                  יפנו מקומם לאורו
                  ולא יהיו בניו מאובקי דרכים
                  ולא יהא מרחוק מבטו
                  לא ישבו בדד עם של אחים
                  ולא תהא נסתרת מלכותו

                  ממקומך מלכנו תופיע
                  כי מחכים אנחנו לך
                  מר לבונה וקטרת סמים
                  יתנו עוז והדר למלכותך
                  כשתופיע מלכנו בלויית מלאכים
                  ויעלה אבק מרכבותיך
                  נהר דמעות של שמחה יקדם את פניך

                  רחם על עמך תרצה תפילתם
                  קול קדיש דופק בדלתיך
                  והדמעות שיורדות אל ים גלותם
                  חוזרות עולות עד כסא כבודך
                  מבעוד יום הדלת נפתח
                  בני מלכים אל בני אצולה
                  שלום ,שלום , שלום ינון ואליה

                  ממקומך וכ"ו
                  כשיבוא היום שתגיע גאולה
                  כשיבוא היום שתגיע גאולה

                  לשיר יש גם לחן וקליפ מילים שהועלה לפורום ולרשתות
                  למי שעדיין לא שמע -- אשמח לקבל תגובות גם ב youtube
                  https://miktzav.com/post/269192

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • מרבמ מנותק
                    מרבמ מנותק
                    מרב
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                    #2597

                    עוד גל שיבוא
                    והחול המסרב
                    עוד חיוך של הון
                    ששובר את הלב

                    תשובה לשאלה
                    קושי ועזרה
                    בכי של עצבות
                    שמחה, התרגשות

                    עול של צביעות
                    רחוק מין המציאות
                    שונה ופשוט
                    הרי זה ברור.

                    המבין יבין...

                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אליה ב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                      #2598

                      שלום לכולם! שיר שכתבתי, כדאי לראות גם את ההקדמה.
                      [מירוץ החיים. כולנו רצים במרוץ סביב עצמנו, ואין לנו זמן לעצמינו. לנשמה. להביט לאיפה אנחנו רצים. לפעמים טוב לקחת רגע של שקט ולהתבונן. ההבנה כבר תגיע.]

                      רגע של שקט
                      מצאתי רגע של שקט
                      לקחתי קצת מנוחה
                      לפתוח ללב את הדלת
                      לנסות להכניס קצת שמחה

                      לחשוב על מה שעבר היום
                      לעצור את השגרה
                      לנסות למצוא בחיים מקום
                      להכניס את הנשמה

                      [פזמון]
                      לשפוך שיחה, לבקש סליחה
                      בתוך מירוץ, מתוך הבוץ
                      לגלות כוחות, להתחיל לחיות
                      רחוק מהחטא, קרוב לאמת

                      בית:
                      חיים שלמים עוברים ברגע
                      מה עשית כל הזמן
                      אנשים רצים, עובדים ביגע
                      להשקיע בעצמם

                      אז יצאתי לעצמי
                      לחשוב מעט יותר פנימי
                      לחפש קצת משמעות
                      להבין את המהות
                      [פיזמון]
                      (הזכויות שמורות)
                      (לשיר יש לחן וביצוע שלי ביוטיוב, מי שרוצה לשמוע) למי שביקש,
                      זה הקישור https://youtu.be/ogw-HM769FQ
                      תודה רבה לכל המפרגנים!!! מצטער, אני לא מצליח להעלות קובץ אם פי 3, זה כותב לי שאין לי הרשאה...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        יאיא
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2599

                        תפסתי מרחק

                        A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                        ממך ממני ומכל מה שנשכח
                        חיפשתי את הכאב קראתי לצער
                        שיבוא ילטף רק עוד פעם

                        מכל מה שפחדתי ברחתי כמו מאש
                        הזמן כבר יחדש הכל אז אין סיבה להתאושש

                        B אבל חולם לרוץ
                        להגיע הביתה
                        גם בעיניים עצומות
                        לראות אותך איתי
                        ורק רוצה לשוט
                        בראש נקי מרעש
                        על מי מנוחות
                        למצוא את עצמי

                        A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                        על חבל דק נאבק בדיבורים אני חזק
                        קראתי מחשבות ונסחפתי בזרם
                        והאמת אין הרבה ברירות אבל מרגיש לבד כמו חרם

                        את כל מה שלא הבנתי שרפתי כמו האש
                        הזמן עושה אותי עייף אז אין סיבה להתאושש

                        B אבל חולם לרוץ
                        להגיע הביתה
                        גם בעיניים עצומות
                        לראות אותך איתי
                        ורק רוצה לשוט
                        בראש נקי מרעש
                        על מי מנוחות
                        למצוא את עצמי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                        • עופר האייליםע מנותק
                          עופר האייליםע מנותק
                          עופר האיילים
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2600
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2601

                            בס"ד
                            אבא, אדון הסליחות 
                            קם לפניך כל יום בחצות
                            לשיר ולהללך 
                            לבקש סליחתך
                            תמיד חשוך שניה לפני הזריחה
                            והנה אני רגע לפני שעת הנעילה 
                            מתוודה על חטאים
                            על מעשים לא ראויים 
                            של שנה שעברה במהרה
                            ועל רצון להתקרב מהתחלה
                            כי, מודה, הלכתי נגד הרוח
                            רציתי להרגיש, להיות פתוח
                            אבל זה לא נתן בי שום כוח
                            הלב שלי התחיל לצרוח
                            הנשמה שבי רצתה לברוח
                            אז, חוזר אלייך, לקבל מאורך
                            לשוב בחזרה, כבתחילה.
                            עזור לי לא לפזול, ליפול, 
                            תן לי רק לגדול
                            להבקיע לך עוד גול
                            של עליה, 
                            של התקרבות מתוך בחירה ואהבה!

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                            • אלישא מנותק
                              אלישא מנותק
                              אליש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2602

                              אדון הסליחות
                              שומע התפילות
                              שולח לי אותות
                              שם מתוך הערפל

                              גם כשלא ברור
                              והלב שלי שבור
                              שירתי שירת ברבור
                              אין עיקר הכל תפל

                              הוא יודע מה קורה
                              את דרכי שלי מורה
                              והקול שלי קורא
                              עכשיו אליו

                              שיקבל אותי היום
                              גם כשאין פה הגיון
                              כי הילד שנמצא בי
                              הביתה שב

                              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              17
                              • בינינו לא משנהב מנותק
                                בינינו לא משנהב מנותק
                                בינינו לא משנה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2603

                                ||ספויילר||
                                היה לי ממש קשה לכתוב את הסיפור הזה בתור שיר כי הוא דיי סיפור חיים שלי מה שהייתי רוצה להיות למרות, ואני חושבת שלמרות זאת שאין בשיר הזה חרוזים סדירים זה שיר עם מסר מאוד עמוק. נראלי שזה השיר שהכי הרבה עבדתי עליו מכל השירים שכתבתי אי פעם, וכתבתי אז תעשו לייק ותגיבו מה אמר לכם השיר ומה הוא בעיינכם..

                                אולי עדיף אחרת
                                היא חיה באשליה,
                                שאוהבים אותה כולם,
                                שהיא מועדפת ראשונה,
                                מוערצת של העולם,

                                וכולם מדברים,
                                על ההיא המוזרה,
                                ומה היא בכלל חושבת לעצמה,
                                כשרואה בתוכה,
                                כל מה שהיתה רוצה שיהיה בה,

                                והיא חושבת,
                                אם טוב לי עם עצמי,
                                בעייני אני מושלמת,
                                ואז לא אכפת לי
                                מ...

                                מי שישתוק ולא ידבר,
                                מי שילחם ולא יוותר,
                                מי שילחש ולא יספר,
                                מי שיאמר ת'אמת או ישקר,

                                אז שילכו כל האנשים,
                                עם הסיפורים,
                                על האגו שמתגבר,
                                על הגאווה שלא מפסיקה לספר

                                כי לא עדיף שאשב,
                                ואמצא את חסרונותיי,
                                אז לא יהיה לי אפילו לב,
                                ויהיה אכפת לי,

                                מכל מי ומי,
                                מה יחשבו,
                                מה יגידו,
                                מה יספרו,
                                ומה יבליגו,
                                בהזדמנות זו אני רוצה להודות למקצב על הבמה הטובה שהם נותנים לכל הכותבים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                • MUSIC 2M MUSIC 2 התייחס לנושא זה ב
                                • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                                  קרה דבר נורא
                                  אין לי השראה
                                  רוצה מחמאה
                                  על מילה וחצי של שירה

                                  נגמרו השירים
                                  אין לי חרוזים
                                  וגם לא תפוזים
                                  למרות שהחיים תותים

                                  המשקלים לא מסתדרים
                                  החרוזים בנאלים
                                  תמיד אותם שירים
                                  אנשים תהיו מקוריים!

                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2604

                                  ישש גיל כזה
                                  שאתה מרגיש בוגר כזה
                                  מסתכל על כולם בגרתי
                                  מה אני כבר גדלתי
                                  כבר לא קטן
                                  בגיל הגן.

                                  הגיל הזה שאתה מרגיש
                                  שנימאס לך ליהות רגיש
                                  לאנשים שלא יעזרו לך
                                  אלה רק יזיקו לך.

                                  ישש גיל כזה שהחברים
                                  זה לא ה א,ב בחיים
                                  יש דברים קודמים.

                                  יש גיל כזה
                                  ששאתה מתחיל לחתוך עם אנשים
                                  שלא מוסיפים לך בחיים כלום.

                                  הגיל הזה שאתה בטוח
                                  שכל החברים שלך
                                  מתנהגים כמו בגן איטה
                                  ואתה כבר מרגיש בכיתה א'.

                                  הגיל הזה מגיע
                                  אחרי שאתה כבר יגע
                                  אחרי שחשבת שעברת את גיל
                                  הטיפש עשרה
                                  אז רק לומר לך
                                  שזה עוד תסמין של הגיל😜😆.

                                  סתם זה לא תסמין של הגיל
                                  זה רק מראה שגדלת באמת!

                                  "קשה לשכוח אנשים
                                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • חינדיקיקיח מנותק
                                    חינדיקיקיח מנותק
                                    חינדיקיקי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2605

                                    קאבר לשיריו של יואלי דיקמן...

                                    שוב מתעורר מתןך אותו חלום
                                    אני עומד צופה מהחלון
                                    זולגות להן הדמעות לאט
                                    על חיים של בערך
                                    על עוד יום שאבד
                                    לאן הולכים כשהלב נסגר
                                    הרחק באופק לא רואים דבר
                                    בלב יש ת'תחושה שזה נגמר
                                    אספר תאמת שהסתרתי תמיד
                                    איך חיכיתי לך אין מילה שתגיד
                                    כבר שנים שאני מייחל
                                    ובלילות בוכה ומתפלל
                                    תן לי את הכוח
                                    מכל האכזבות עכשיו לשכוח
                                    רוצה להתנתק לנוח
                                    נכון עכשיו הלב קצת מאחר
                                    אבל יבוא היום הוא ישתחרר ויתחבר
                                    כי אתה נותן לנו תקווה
                                    תקווה ועוד תקווה הלאה
                                    כשכלום לא נראה
                                    וגבר הכאב
                                    לא נותרה לי ברירה
                                    רק לגדול מהלב
                                    כנגד כל סיכוי שוב נעמד
                                    בקול גדול קורא ה' אחד!

                                    זה מה שיוצא כשמשעמם לי... אבל כשקוראים את זה - בלי המנגינה - דווקא זה יוצא שיר ממש נחמד, לדעתי😜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • אייל גלבוע 4א מנותק
                                      אייל גלבוע 4א מנותק
                                      אייל גלבוע 4
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2606

                                      מקווים מחכים
                                      לימים יפים ומאושרים
                                      שנראה לווים מנגנים
                                      ממתקים על עצים כמו בסיפורים

                                      נהפוך העולם
                                      נגשים החלום
                                      לא ניתן שיעבור עוד יום
                                      רוצים שזה יקרה עוד היום

                                      הגאולה עוד מחכה
                                      עוד פעולה
                                      אחת קטנה
                                      והנה הוא כבר בא

                                      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • בינינו לא משנהב מנותק
                                        בינינו לא משנהב מנותק
                                        בינינו לא משנה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                                        #2607
                                        פוסט זה נמחק!
                                        רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                                          פוסט זה נמחק!

                                          רות רפפורטר מנותק
                                          רות רפפורטר מנותק
                                          רות רפפורט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                                          #2608

                                          מילים של כאב
                                          זה שיר שכתבתי ב3:30 בלילה אז אני מקווה שהוא יצה יפה(זה שיר עם מנגינה והכול)

                                          הי אני כאן רוצה לומר לכם כמה מילים קטנות
                                          שיספרו לכם עלי כי לי הם קצת קשות

                                          פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                                          אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                          אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                          זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                          אני כבר לא רוצה לקבל מחמאה
                                          כי אני יודעת שהכול זה המצאה
                                          אולי אם אקבל מאדם שלא אכיר
                                          אז אולי אקבל והעריך

                                          פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                                          אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                          אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                          זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                          לפעמים עובר לי מחשבה בראש
                                          שאולי עדיף כבר לא לחיות(ח"ס)
                                          אין לי מה לעשות פה בעולם כשכולם מתייחסים אלי כלא בן אדם

                                          פזמון: אני יודעת שיש לב שלא רגיש
                                          אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                          אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                          זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                          אולי אם אהיה שונה או אדמה אל האחר
                                          אז יקבלו אותי כמו את האחר
                                          דייייייי נמאס לי להיות שונה
                                          רוצה שיקבלו אותי כמתנה

                                          פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                                          אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                          אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                          זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                          נכון אולי אני כזאת לפעמים
                                          אבל יש גם פעמים שמשתנים

                                          פזמון סופי:(להאט קצב)
                                          עכשיו יש לב רגיש
                                          ואולי תקבלו אותי כבן אדם רגיל
                                          את הכאב יותר לא האכיל
                                          כי בדברים שמחים את הלב נאכיל

                                          "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                          תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                          (אני)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8
                                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול