דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהa
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2812

    מצאת \ .ESTER.H
    כחלום
    בא היום
    ובתוכך הגשמה

    כיהלום
    באת הלום
    ובליבך פעימה

    מצאת את שחיפשת
    מצאת את שאהבה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    7
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2813

      תפסיקו להתעלל
      הלב שלי צועק
      אתם לא שומעים?
      תפסיקו להתעלם
      הרוע שלכם צוחק
      הדמעות שלי על הפנים
      החלום לחיבוק הזה
      שצריך לרפא הכל
      נמאס מעולם כזה
      שעושים בלי לשאול
      והעבר שמזכיר כאב
      כמעט בכל פינה
      והצחוק שמסתיר את הלב
      את הנשמה שפצועה
      והבכי הזה שמפחד לצאת
      כי הוא לא יגמר
      ובסוף אחנק
      כי אוויר כבר לא נשאר
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍 👏 💯
      8
      • הדריה מנותק
        הדריה מנותק
        הדרי
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
        #2814

        למסור את הנפש
        למסור את הנפש-
        זה לא רק עשן ואש
        זה לא רק כבשן לוחש
        למסור את הנפש
        זה לתת את ה- "יש"
        לוותר על אשר הרצון
        מבקש
        לעקוד את החשק הזה
        הסרבן..
        ואותו להגיש כקרבן

        למסור את הנפש
        זה לא רק אפר וזבח
        זה לא רק כצאן לטבח
        זה להיות זה לחיות,
        זה לבנות מיליוני מזבחות
        בליבי זה הקטן
        ואותם להגיש כקרבן

        למסור את הנפש
        זה לא רק להט גחלת
        זה לא רק שיני מאכלת
        למסור את הנפש
        זה לתת את כולך
        את אונך, רצונך
        כל שתיקה ומילה
        או מזמור או תפילה
        או ויתור או הידור
        או רצון להיות טובה
        הם שלמים ועולה

        למסור את הנפש
        זה לחיות בלי לחדול
        על קדושת שמו הגדול!!

        @הדרי✍

        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍 💯 😍
        13
        • שוהםש מנותק
          שוהםש מנותק
          שוהם
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2815

          יש לי שאלה,
          אפשר?
          רק מתוך כאב
          אני מצליחה לכתוב
          שירים
          מילים
          משפטים
          שחודרים ללב אחר
          למה זה לא
          בא לי ביום-יום
          או שכל יום
          הוא כאב בפני עצמו?
          אין לי תשובות
          לכל השאלות שלי
          אבא,
          אולי אתה יכול לענות לי עליהן
          ???
          א.מ

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍 😊
          6
          • א מנותק
            א מנותק
            אליה ב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2816

            נשמה
            אומרים שאין פה נשמה
            אומרים שאין לאיפה ולמה
            שכל מה שקורה כאן הוא צירוף של מקרים
            שאין כלל רגשות רק אוסף חומרים

            פיזמון:
            אז למה געגוע לא מפסיק לפעום בי
            מה טורד את מנוחתי בלילות
            וכשאלך לבדי בשדות הפתוחים, רעשי עולם נדמו
            אל מי נשמתי יוצאת עד כלות

            אדם מתהלך ואין מטרה
            לאכול ולשתות כי נלך במהרה
            מסתובב, מתהלך בין שבילי אבדון
            אם יצדק או ירשע אין דין, אין חשבון

            פיזמון ב:
            אז למה לנצח איני מרגיש שלם,
            ומה משתולל בקרבי ולא מתנחם,
            וכשאשב לבדי בחדרי החשוך, מחשבות בליבי עופפות,
            למה זולגות דמעותיי ללא רחם.

            נ.ב לשיר יש גם לחן, מקווה מתישהו להוציא אותו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍 😲
            8
            • אבא תודהaא מנותק
              אבא תודהaא מנותק
              אבא תודהa
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2817

              לנצח אשיר בגאווה
              .ESTER.H
              1.
              בעולם של פיתולים, אני מחפשת אמת,
              ילדה יהודייה, בת אלוקים, מחפשת אותך, השורש שלי.
              בכל נשימה שאני לוקחת, בכל צעד שאני צועדת,
              אני מרימתה את קולי גבוה, אל השמיים מעל ראשי.

              פזמון:
              בשבילך, אבי שבשמיים, עונג נשמתי,
              אני שרה את השיר הזה, בכל הכוח.
              עם כל מילה, עם כל תו שאני מנגנת,
              אני מציעה את לבי.

              במנגינות של תפילות עתיקות, אני מוצא את שלוותי,
              חיבור למורשת שלי, אהבה שלא תפסיק.
              דרך אתגרים שאני מתמודדת איתי,
              וניצחונות שאני מחבקת בדרכי
              אני יודעת שאתה תמיד איתי, מנחה אותי בכל מרחב.

              פזמון
              בשבילך, אבי שבשמיים, עונג נשמתי,
              אני שרה את השיר הזה, בכל הכוח.
              עם כל מילה, עם כל תו שאני מנגנת,
              אני מציע את לבי.

              מעבר
              בסיפורי עמנו, החוכמה שהם מחזיקים,
              אני מוצאת השראה, שיעורים להתפתח.
              שהמעשים שלי ידברו בקול רם
              יותר מכל המילים שאני אומר,
              בתור ילדה יהודייה, בת אלוקים,
              תן תמיד שאלך בדרכך הישר.

              פזמון
              בשבילך, אבי שבשמיים, עונג נשמתי,
              אני שרה את השיר הזה, בכל הכוח.
              עם כל מילה, עם כל תו שאני מנגנת,
              אני מציע את לבי.

              (אאוטרו)
              אז הנה אני עומדת, עם אמונה בלב,
              ילדה יהודייה, בת אלוקים, באהבה שלא תקרע לעולם.
              בהכרת תודה אני שרה, על הברכות שאתה מביא,
              בשבילך, אבי שבשמיים, לנצח אשיר בגאווה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👏
              5
              • כוכב לכתכ מנותק
                כוכב לכתכ מנותק
                כוכב לכת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2818

                חשמונאים ורומאים שנלחמים
                חלשים מנצחים חזקים
                טהורים גוברים על הטמאים
                רחמנים מביסים אכזרים.

                חנוכה!!
                אני מודה על הניסים שהיו בעבר
                מפיץ את האור שעדין חם
                מבקש מהשם
                שיאיר את האור גם בנו כאן בישראל
                שיפרסם את נס חנוכה כאן בהווה

                רואה תמונה של חנוכיה מיותמת
                מונחת על חלון ומאירה באש יוקדת
                מסביב הכל מופצץ, סכנה לעבור.
                אך חייל אחד חייב להפיץ האור.
                וכך בזמן מלחמה, פחד על החיים
                מדליק חנוכיה בחאן יונס.
                להודות לד' על הניסים.

                שומע קולות, פרסומות התראות
                מחבלים רצחנים נכנעים ברחובות
                ובחנוכה כשהחשמונאים מנצחים את האויבים
                חאן יונס נכבשת בידי היהודים

                עם ישראל חי!!
                והטוב עוד ינצח!

                אין דבר שלם מלב שבור,
                קרוב ד' לנשברי לב
                קרוב ד' לנשברי לב!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                💥
                7
                • המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2819

                  הדחקה זה לא פתרון
                  גם עם יש ממש רצון
                  להזיז הצידה את כל העינינים
                  ולשכוח מהכול.

                  אבל זה לא יעזור
                  אחרי תקופה זה יחזור
                  כאילו לא הדחקת
                  ולא שכחת.

                  זה יחזור
                  ועוד בגדול
                  את עלולה ליפול.

                  אז זערי
                  כל נושא
                  עליו תדברי
                  תחפרי.

                  עד שתרגישי
                  שאת יכולה לשים בצד
                  את כל הבלגן,
                  לשכוח מהעבר
                  בלי שיחזור
                  ויסחוף אותך אחריו.

                  "קשה לשכוח אנשים
                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👏 👍
                  10
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                    #2820

                    בס"ד

                    ליד הנרות
                    מרגיש תאורות
                    מבקש בקשות
                    נושא אליך בתפילות
                    תוריד ישועות
                    תבטל תגזרות
                    תשלח נחמות
                    תראה שמחות
                    תתן לנו כוחות
                    אבא,
                    תעצור את הדמעות
                    רוצים ניסים ונפלאות!!

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    8
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2821

                      עבר:
                      מול יצר טוב ורע
                      ניסיתי לגלות בחירה
                      הניסיון היה קשה נורא
                      לא היה לי שמן למנורה

                      נפלתי, נכביתי, נטמאתי
                      במלחמה הזו לא ניצחתי
                      תרבות יוון קרצה לי
                      עד שהכל נגמר לי...

                      למזלי.

                      הווה:
                      ניצבת מול עבר ועתיד
                      בתווך יש ניסיון שמתמיד
                      לכל בחירה יש כח מחריד
                      מנסה לפחות לא להוריד

                      נאבקת על איזון,
                      בוחרת לי כיוון,
                      מעצבת לי מסלול-
                      המעבר קצת תלול

                      עתיד:
                      מקווה שאראה אור
                      מאמינה שאזכה לטוב
                      אם אלוקים עלי תמיד ישמור
                      אז אני לעולם לא אעזוב

                      ככה החיים שלי יהיו
                      אפסע בשביל החיים
                      ואולי, אם תזכו,
                      תראו סביבי את המלאכים...

                      הלוואי.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👏
                      7
                      • מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2822

                        לא שלי

                        המילה
                        הנוספת
                        ההיא
                        שחושפת
                        נתלתה
                        בשפתי
                        עוד לפני
                        אמירה
                        כמו פיסת עור
                        רופפת
                        על קצה חוט
                        סערה
                        שוצפת
                        להשיב
                        מלחמה שערה.

                        ולמרות
                        הקול
                        שזעק מבפנים
                        לוקחת
                        אותה לאחור.
                        ואין מלאך
                        יכול לשער
                        גם אני לא אוכל
                        לתאר
                        אולי רק פיסה
                        מן האור

                        אולי שיפתחו נושא לשירי חנוכה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • אדמיליםא מנותק
                          אדמיליםא מנותק
                          אדמילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2823

                          תבינו
                          אתם לא תבינו אותי
                          מזמן הגעתי למסקנה
                          אתם לא, אני כן הבנתי
                          תמיד אהיה קצת שונה

                          אתם לא תבינו אותי
                          יחסי למילים, אותיות
                          ידידות ואיבה סמיכה
                          בשיריי לא תצליחו לראות

                          אתם לא תבינו אותי
                          את הפחד חסר ההסבר
                          את הלילות, הימים והכלום
                          לשווא תשכנעו לדבר

                          אתם לא תבינו אותי
                          רק תגידו לי במה לבחור
                          אפילו שבכלל לא טעמתם
                          מיופיו של הבור השחור

                          אתם לא תבינו אותי
                          גם אני בקושי מבינה
                          אבל נו, זה כמו שאמרתי
                          תמיד אהיה קצת שונה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          💪
                          9
                          • שוהםש מנותק
                            שוהםש מנותק
                            שוהם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                            #2824
                            פוסט זה נמחק!
                            מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שוהםש שוהם

                              פוסט זה נמחק!

                              מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2825
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              0
                              • NAAMA 0N מנותק
                                NAAMA 0N מנותק
                                NAAMA 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
                                #2826

                                ילד בודד
                                מביט אל השמים
                                אבא בחזית
                                דמעות על העיניים

                                הפחד מתעצם
                                קשה לו לעכל
                                נשארו רק התמונות
                                והגעגוע שמחלחל

                                תחזור
                                הוא בקול זועק
                                בלב שלי
                                אני רוצה הבזק

                                של אור
                                אני רוצה אותך
                                איתי, קרוב
                                כי רק איתך...

                                אוכל לצעוד בדרך שלך

                                ילד מתבגר
                                מביט אל השמים
                                מרגיש בחזית
                                דמעות על העיניים

                                היצר גובר
                                וכבר נמאס להילחם
                                ועכשיו נזכר באבא
                                והגעגוע מחלחל

                                תחזור
                                הוא בקול זועק
                                בלב שלי
                                אני רוצה הבזק

                                של אור
                                אני רוצה אותך
                                איתי, קרוב
                                כי רק איתך...

                                אוכל לצעוד בדרך שלך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • אבא תודהaא מנותק
                                  אבא תודהaא מנותק
                                  אבא תודהa
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2827

                                  כבר מאוחר

                                  #למה לא אמרת
                                  שיש לך חור
                                  בלב

                                  #למ הלא אמרת
                                  שחסר לך אור
                                  בנפש

                                  #למה לא אמרת
                                  שאת רוצה מור
                                  ברגש
                                  --- וכבר מאוחר

                                  שיגלו לך את האמת
                                  של החיים

                                  #למה לא בקשת
                                  שוב את המידע לאמת
                                  כל כמה ימים
                                  --- וכבר מאוחר

                                  #למה את באה בחלומות
                                  למה את רק תמונות

                                  למה את כבר לא בחדר
                                  דואגת לשמור על הסדר
                                  ולזרוק עליי סוודר

                                  מאוחר כבר,
                                  לשאול אותך.
                                  הדמעות עונות לי
                                  במקומך
                                  במקום מילותיך
                                  תשובותיך

                                  הכאב הוא גדול
                                  ואת ציווית עלי לחיות
                                  זה כואב לגדול
                                  שאת נשארת מחוץ הלהיות

                                  ואני עוד בוהה בתמונות
                                  בזיכרונות
                                  שילוו אותי, איתך
                                  כל חיי
                                  אוהבת המון, ♥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍 💪
                                  10
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                    #2828
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דודו
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2829

                                      חייל בלי מדים
                                      ניצחתי, מדהים
                                      השארתי שלדים
                                      נותרו לי גלדים

                                      הראש בגמרא
                                      שורה פלוס שורה
                                      עיון בטהרה
                                      לעיתים גם נורה

                                      ועכשיו יצאתי לאפטר
                                      מחפש את הכרת העם
                                      במי שמחזיק את השאלטר
                                      בדמעות ביזע בדם

                                      ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      12
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                        #2830

                                        בסוף
                                        אחרי כל שיר
                                        אחרי כל משפט
                                        אחרי כל מנגינה
                                        אחרי כל נשמה

                                        יהיה
                                        יהיה חלומות
                                        יהיה זכרונות
                                        יהיה צלקות
                                        יהיה דמעות

                                        טוב
                                        כל החלומות
                                        כל החיים
                                        כל התקוות
                                        כל השברים

                                        אם
                                        אחרי כל חלום
                                        מגיע גם תקווה
                                        אחרי סוף יום
                                        יש גם התחלה

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        🙌 👍 👼 😍
                                        11
                                        • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
                                        • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
                                        • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
                                        • כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2831

                                          ותאמת שקצת קשה לי
                                          ההסוואה קצת מסתירה
                                          החיוך המידי רחב הזה
                                          מסתיר חלקה קשה

                                          ביטחון עצמי מופרז
                                          מדחיק מתחת לכד
                                          רגשות שלילים
                                          שמפחדים להשלים

                                          בתוכי יש מרגל
                                          שוב ושוב בי בוגד
                                          מכניס בי מחשבות מחלישות
                                          נמלה קטנה הופך לגבעות

                                          ושוב אני מתפללת
                                          שאכבוש את הרובע
                                          אך לא מאמינה שאצליח
                                          לצאת בלא פגע

                                          מנסה להבנות ולהתחזק באמונה
                                          יודעת שרק הוא מצייר את התמונה
                                          אני רק צובעת אותה
                                          השאלה באיזה צבעים
                                          מקווה ומתפללת לאלוקים

                                          אך שוב נשארת בפינה מבחירה
                                          כי בעצמי אין אומץ ואמונה
                                          אולי אצליח בשנה הבאה?!

                                          אם אמונה אכבוש הרים
                                          אבל איך אצליח להלחם
                                          אם בעצמי אני לא מאמין?

                                          כשם שצריך אדם להאמין בד'-
                                          כך צריך אדם להאמין בעצמו!

                                          אין דבר שלם מלב שבור,
                                          קרוב ד' לנשברי לב
                                          קרוב ד' לנשברי לב!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול