דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2868

    לא מבינה כלום
    לב הוא דבר מבלבל
    שניה אחת הוא אטום
    ושניה אחר כך פועל

    ובא לי, כל בא לי פתאום
    כמו שמש מפציעה לפתע
    רק המחשבה מפיחה בי חום
    נותנת תקווה לפצע

    ואבא, אני מפחדת להתרסק
    אני בכלל לא מצליחה להתאפק
    והלב לזה כה משתוקק
    תשמע אותו, איך הוא צועק

    כי בא לי, כן בא לי, כבר
    עברתי מידי הרבה זמן לבד
    וחשוך, ואפל, ומסוכן, ומאוחר
    ואני כבר לא יכולה להיות בצד

    אבא תביא לי טוב
    אבא תביא לי אושר
    הפחד שלי זה לעזוב
    ולהפסיד כך את הבוקר

    אז אבא תביא טוב מהר
    מהר, לפני שאספיק ללכת
    בבקשה, אל תוותר!
    תראה שהתקווה לעד קיימת.

    בבקשה...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    6
    • נ מנותק
      נ מנותק
      נעמי ה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
      #2869

      היא רצתה
      באמת ניסתה
      חיכתה להצלחה
      שממנה ברחה
      היא יודעת
      ובגלל זה דומעת
      היא אכזבה
      לא הייתה הטובה
      לא עמדה בציפיות
      הביאה רק כישלונות
      התביישה להרים עיניים
      רצתה להביט לשמיים
      לבקש מאדון עולם
      שיודע יותר מכולם
      שיהיה לה לעד
      על ניסיון שמועד
      שתמיד אותה יחבק
      וייתן תרופה ללב שיצטמק.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      8
      • STARS in  skyS מנותק
        STARS in  skyS מנותק
        STARS in sky
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2870

        (בחרתי בכותרת הזו, כי-בחרתי לנוח מהמחשבות ש'לא נותנות מנוח' מאשר להיאנח כל הזמן מהמחשבות...)

        מנוחה או אנחה

        משהו לא נותן לי מנוח
        שקועה בתוך בועה
        מחשבות קופצות ומרצדות
        תופסות בראש כל פינה

        מדברת עם עצמי
        שיח שלו ישמע
        שני הצדדים מתווכחים ביניהם
        אולי זה היצר הטוב והיצר הרע?!

        עד שמגיע הקץ
        ואמא אותי מעירה
        מה קורה לך? איפה השמחה?
        ואז התעוררתי כמו משינה עמוקה.

        עשיתי חשבון עם עצמי
        תהיתי למה, מה קורה לי
        ואז, הבנתי למה ואיך
        ושזה לא סתם,
        מזה למדתי משהו חשוב
        שאקח כצידה לדרך, לעולם

        אז, אמרתי בלב:
        אני מודעת לעצמי
        ומכירה בכל צד טוב שלי
        אני מעריכה את עצמי
        ואת הביטחון שבי
        היצר לא יפרשן לי פרשנויות משלו
        כי ממילא לא אשמע לו!

        בתוכי להיות ענווה שכחתי
        ומכאן את הלקח הכי חשוב למדתי
        להאמין בעצמי לא בזכות אחרים
        אין אדם מושלם, לכן צריך להיות ענווים
        להודות לאבא שברא אותי כמו שאני
        עם התואר והכבוד והחיסרון שבי

        כך אוכל לתקן את עצמי
        להעריך כל מי שסביבי
        להאמין שהוא יותר ממני...
        כי מי אני הקטנה שאחשוב
        אני או הוא- מי יותר טוב?!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        6
        • איבקיא מנותק
          איבקיא מנותק
          איבקי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2871

          למפרע

          איך שלפעמים
          אין לי לב
          ורק למפרֶע
          הוא בא,
          ובוכה ומיצר
          על שהֶרֶע,
          על שאיחר.

          שמתי לב שלא ממש מגיבים פה על כל שיר
          שיתפתי כדי לקבל ביקורת
          אז תרגישו בנח להעיר ולהאיר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍 👌
          9
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2872
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אפרת גלבועא מנותק
              אפרת גלבועא מנותק
              אפרת גלבוע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2873

              הבנתי שלהיות עצמאי זה לא פשוט
              צריך הרבה ניווט שילוט
              כדי שיתחיל הירוט
              וישנה את המציאות
              ותיהיה לי חרות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • א אליה ב

                שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
                אז הנה השיר:

                מתגעגע
                ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
                אהבה עמוקה מסתתרת בלב
                סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
                למצוא את הדרך להקל מהכאב

                פיזמון:
                אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
                רוצה לחזות בזיו פניך,
                ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
                לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
                להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

                צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
                מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
                לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
                מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

                פיזמון

                והנה הקישור:
                https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

                ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
                מתגעגע.mp3

                אפרת גלבועא מנותק
                אפרת גלבועא מנותק
                אפרת גלבוע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2874
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                  #2875

                  אמצע הלילה

                  עוד מחשבות
                  אל תוך הלילה
                  שירים שקטים מתנגנים
                  והזמן כלכך מוזר
                  השמש מתכוננת
                  ליום חדש למעלה
                  והירח מקבל
                  את פניו של המחר

                  אמצע הלילה
                  זה זמן לחלומות
                  אמצע הלילה
                  עולים בי זכרונות

                  וקול פנימי לוחש בשקט

                  " אם אתה ער
                  באמצע הלילה
                  אז יש לך זמן
                  לדבר עם עצמך
                  לחשוב על עתיד
                  ועל השעה
                  לה חיכית תמיד
                  ואולי היא ...עכשיו מולך

                  כי אין לך אדם שאין לו שעה
                  ובסוף ההמתנה יש מתנה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  10
                  • נוודנ מנותק
                    נוודנ מנותק
                    נווד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                    #2876

                    בס"ד

                    אחר

                    השקט שמגיע ועוטף בבדידות
                    לוקח אותי אליו לעולמו
                    הרחק מהישג ידם של ילדים
                    אך כמוני הוא בשלו

                    והעייפות שמאיימת כל יום
                    מביאה אותי למקום אחר
                    כשאשכב לישון היא תתלבש
                    וכשאקום מחר היא תוותר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    9
                    • אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבוע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2877

                      בס''ד
                      שיר קצר
                      ''שויתי ה' לנגדי תמיד ''
                      זכור זאת שוב ושוב תגיד
                      כשהבורא אותך מעמיד
                      בניסיון כל כך מפחיד
                      אתה לעולם לא תפסיד.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      6
                      • רחלי.ג.ר מנותק
                        רחלי.ג.ר מנותק
                        רחלי.ג.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
                        #2878

                        לב

                        מי ישים לב ללב שנשבר?
                        אם הלב נשבר
                        הוא צריך.
                        לב אחר.
                        שישים את ליבו עליו.
                        אליו.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        2
                        • רחלי.ג.ר מנותק
                          רחלי.ג.ר מנותק
                          רחלי.ג.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
                          #2879

                          בנאדם

                          בנאדם הוא כמו ים
                          פעם עולה.
                          פעם יורד.

                          בנאדם זקוק לעוגן.
                          ותמיד מחכה
                          לספינה שתבוא..

                          בנאדם הוא ים.
                          מדוזות . צדפים . פנינים.

                          בנאדם = ים
                          חיצונית מים , בפנים מערבולת.

                          ...

                          בנאדם הוא לא ים.
                          לא תולה דגל
                          לא אדום.
                          לא שחור..
                          ומי מדבר על לבן...

                          הלוואי והיה תולה
                          היינו יודעים מתי להיכנס,
                          מתי לצאת,
                          מתי להישאר.

                          לא ים!
                          אנשים נכנסים לליבו,
                          לעולם לא יוצאים.

                          ...

                          אולי בנאדם ים
                          אולי לא
                          מה שבטוח -
                          נס שיש מציל.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👏
                          6
                          • כוכב לכתכ מנותק
                            כוכב לכתכ מנותק
                            כוכב לכת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                            #2880

                            מתחת לריצוף
                            מסתתר שם בור חשוך
                            נתכסה בטלאי חתוך
                            מעבר להרגשת הגוף
                            הנשמה עברה ריתוך
                            האמונה עברה זיכוך
                            עם עצמות ודם שפוך
                            הכאב בנה חיפוי
                            הנפש נשלחה לטיפול
                            לנעשה אין תיקון

                            מאחורי שכבת הזוהר שבוי
                            בור עמוק ללא כסוי
                            שמחה שנבנתה באילוץ
                            זרימה שנחנכה כחילוץ
                            הם לא באו בטעות
                            ולא מתוך קלות
                            באו מעמקות
                            של הכאב

                            אין דבר שלם מלב שבור,
                            קרוב ד' לנשברי לב
                            קרוב ד' לנשברי לב!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            6
                            • חולמת לחיותח מנותק
                              חולמת לחיותח מנותק
                              חולמת לחיות
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2881

                              שפת הכאב
                              יש שפה משותפת לאנשים פצועים
                              שפה של לבבות שבורים
                              שבורים
                              מרוסקים
                              מנופצים
                              מלאים חתכים עמוקים
                              שותתים דם
                              דמעות
                              כאב.
                              יש שפה לאנשים שנלחמים
                              שחורקים שן על עוד בוקר
                              על עוד חיוך
                              מילה
                              מבט
                              לב.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👊
                              11
                              • שלום לכםש מנותק
                                שלום לכםש מנותק
                                שלום לכם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2882

                                חששתי, פחדתי,
                                הלכתי בדקתי,
                                וקיבלתי,
                                את התשובה...

                                נהיה לי שחור,
                                אין כבר למה לחיות,
                                רציתי חלמתי,
                                והתנפץ לי,

                                בשביל החלום נלחמתי,
                                מהרצון חייתי, ועכשיו...?

                                אמרו לי לא להתיאש,
                                שאפשר לנסות לטפל,
                                אבל יש לי תחושה שאומרים כדי לעודד,

                                אבא, אבא,
                                בבקשה תעזור ושלח לי נחמה,
                                תוציא מאפלה לאורה,

                                אבא אני מתחננת רק לך,
                                שתשלח, תשלח רפואה,
                                כי רק אתה כל יכול,
                                ואוהב למרות הכל...:(

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👊 🙏
                                9
                                • מישהי מאמימ מנותק
                                  מישהי מאמימ מנותק
                                  מישהי מאמי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2883

                                  "כי האדם עץ השדה"
                                  כתבתי מהמקום שלי,
                                  לא פשוט לי בתקופה הזו,
                                  אבל רציתי לשתף אתכם,מקווה שתאהבו!!❣

                                  תלחשו לי, תגידו
                                  תצעקו או תשירו
                                  כואב לי בלב
                                  שורף וצורב

                                  תעזרו, תתחילו
                                  תעברו, תכילו
                                  אין מי שאוהב
                                  הראש כבר כואב.

                                  לטפל? להאמין?
                                  לקבל? להבין?
                                  תחושה מבלבלת,
                                  נשאבת לדלת

                                  לסרב? לשמוע?
                                  לתקן? לשמוח?
                                  הלילה חשוך,
                                  מבין הענפים מחפש לי חיוך.

                                  עץ דקל, תפוזים
                                  קקטוס, שזיפים
                                  אדמה שונה קיבל כל עץ,
                                  מישהו יודע לתרץ?

                                  האחד קיבל סלעית,
                                  השני גרגירית.
                                  האחד חלקה,
                                  והשני בביצה.

                                  ראשון בחורף פורח,
                                  שני מהרוח בורח.
                                  אחד מהשמש צונח,
                                  חברו מחום דווקא צומח.

                                  הגנן הגדול יודע לשתול,
                                  איתו כל אילן הופך לגדול.
                                  את האדמה משקה ומטפח
                                  עודר, מנכש, אך אף פעם לא שוכח.

                                  פעמים זה כואב,
                                  אבל הכי הכי אוהב!!

                                  החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍 🌴 💯
                                  9
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2884

                                    הלחץ בלב שלי דופק
                                    הוא לא מבין שהוא לא עושה לי טוב
                                    אני מרגישה שעוד שנייה
                                    והלב שלי לא נושם
                                    אבל אין לי כלכך מה לעשות
                                    הדמעות הן תקועות
                                    וכמעט לא יוצאות
                                    מנסה את הכל לדחוק
                                    לשים בצד את הדאגות
                                    להמשיך להילחם
                                    כאילו כלום לא קורה
                                    לא מראה לאף אחד
                                    שכלכך לי קשה
                                    מחייכת מבחוץ
                                    אבל בוכה מבפנים
                                    טוב שקיים
                                    בעולם הזה איפור
                                    אבל חבל שאין
                                    גם לקשיים
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • מרבמ מנותק
                                      מרבמ מנותק
                                      מרב
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2885

                                      מראות קשים
                                      רובים ומוקשים
                                      מיד על ההדק
                                      נפער עוד סדק

                                      נילחם על אחיו
                                      על עוד בכי מכאיב
                                      נילחם על חייו
                                      הרי הוא חייב

                                      להישאר בחיים
                                      בשביל הורים
                                      בשביל מכרים

                                      דם זב מגופה יתומה
                                      השרועה על אדמה
                                      אדמת ארצינו
                                      אדמת מולדתינו

                                      אדמה שבוייה
                                      בקול בכייה
                                      של נפש הומייה
                                      מי ייתן שישוב במהרה
                                      וינצל מכל צרה.

                                      עטרה.כ

                                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      💪 👍
                                      8
                                      • רות רפפורטר מנותק
                                        רות רפפורטר מנותק
                                        רות רפפורט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2886

                                        שקט מסתתר בלב

                                        מבחוץ נראית הילדה הכי חזקה
                                        אך בפנים הלב מחפש תקווה
                                        ילדה יתומה משני כיוונים
                                        איך עם המצב מתמודדים
                                        מנסה לאסוף את שברי הלב
                                        ואת כולם ללב אחד להאחד
                                        אף אחד לא מרגיש את הכאב הזה
                                        כי אף אחד לא מסתכל על שברי הלב
                                        ילדה חזקה וגיבורה
                                        עם המצב משלימה
                                        באמונה היא דבקה
                                        ובהשם מאמינה
                                        שבעז"ה הכול
                                        יהפוך לטוב

                                        "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                        תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                        (אני)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😥 👍
                                        7
                                        • אדמיליםא מנותק
                                          אדמיליםא מנותק
                                          אדמילים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2887

                                          יש
                                          איפה יש פטיש,
                                          ששובר גושים,
                                          שתקועים בגרון,
                                          שמנפץ אותם,
                                          לרסיסים,
                                          שהופכים לדמעות?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😲 👍
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול