דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • STARS in  skyS מנותק
    STARS in  skyS מנותק
    STARS in sky
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2870

    (בחרתי בכותרת הזו, כי-בחרתי לנוח מהמחשבות ש'לא נותנות מנוח' מאשר להיאנח כל הזמן מהמחשבות...)

    מנוחה או אנחה

    משהו לא נותן לי מנוח
    שקועה בתוך בועה
    מחשבות קופצות ומרצדות
    תופסות בראש כל פינה

    מדברת עם עצמי
    שיח שלו ישמע
    שני הצדדים מתווכחים ביניהם
    אולי זה היצר הטוב והיצר הרע?!

    עד שמגיע הקץ
    ואמא אותי מעירה
    מה קורה לך? איפה השמחה?
    ואז התעוררתי כמו משינה עמוקה.

    עשיתי חשבון עם עצמי
    תהיתי למה, מה קורה לי
    ואז, הבנתי למה ואיך
    ושזה לא סתם,
    מזה למדתי משהו חשוב
    שאקח כצידה לדרך, לעולם

    אז, אמרתי בלב:
    אני מודעת לעצמי
    ומכירה בכל צד טוב שלי
    אני מעריכה את עצמי
    ואת הביטחון שבי
    היצר לא יפרשן לי פרשנויות משלו
    כי ממילא לא אשמע לו!

    בתוכי להיות ענווה שכחתי
    ומכאן את הלקח הכי חשוב למדתי
    להאמין בעצמי לא בזכות אחרים
    אין אדם מושלם, לכן צריך להיות ענווים
    להודות לאבא שברא אותי כמו שאני
    עם התואר והכבוד והחיסרון שבי

    כך אוכל לתקן את עצמי
    להעריך כל מי שסביבי
    להאמין שהוא יותר ממני...
    כי מי אני הקטנה שאחשוב
    אני או הוא- מי יותר טוב?!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    6
    • איבקיא מנותק
      איבקיא מנותק
      איבקי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2871

      למפרע

      איך שלפעמים
      אין לי לב
      ורק למפרֶע
      הוא בא,
      ובוכה ומיצר
      על שהֶרֶע,
      על שאיחר.

      שמתי לב שלא ממש מגיבים פה על כל שיר
      שיתפתי כדי לקבל ביקורת
      אז תרגישו בנח להעיר ולהאיר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍 👌
      9
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2872
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבוע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2873

          הבנתי שלהיות עצמאי זה לא פשוט
          צריך הרבה ניווט שילוט
          כדי שיתחיל הירוט
          וישנה את המציאות
          ותיהיה לי חרות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • א אליה ב

            שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
            אז הנה השיר:

            מתגעגע
            ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
            אהבה עמוקה מסתתרת בלב
            סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
            למצוא את הדרך להקל מהכאב

            פיזמון:
            אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
            רוצה לחזות בזיו פניך,
            ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
            לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
            להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

            צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
            מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
            לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
            מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

            פיזמון

            והנה הקישור:
            https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

            ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
            מתגעגע.mp3

            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבוע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2874
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אילן פא מנותק
              אילן פא מנותק
              אילן פ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
              #2875

              אמצע הלילה

              עוד מחשבות
              אל תוך הלילה
              שירים שקטים מתנגנים
              והזמן כלכך מוזר
              השמש מתכוננת
              ליום חדש למעלה
              והירח מקבל
              את פניו של המחר

              אמצע הלילה
              זה זמן לחלומות
              אמצע הלילה
              עולים בי זכרונות

              וקול פנימי לוחש בשקט

              " אם אתה ער
              באמצע הלילה
              אז יש לך זמן
              לדבר עם עצמך
              לחשוב על עתיד
              ועל השעה
              לה חיכית תמיד
              ואולי היא ...עכשיו מולך

              כי אין לך אדם שאין לו שעה
              ובסוף ההמתנה יש מתנה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              10
              • נוודנ מנותק
                נוודנ מנותק
                נווד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                #2876

                בס"ד

                אחר

                השקט שמגיע ועוטף בבדידות
                לוקח אותי אליו לעולמו
                הרחק מהישג ידם של ילדים
                אך כמוני הוא בשלו

                והעייפות שמאיימת כל יום
                מביאה אותי למקום אחר
                כשאשכב לישון היא תתלבש
                וכשאקום מחר היא תוותר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                9
                • אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבוע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2877

                  בס''ד
                  שיר קצר
                  ''שויתי ה' לנגדי תמיד ''
                  זכור זאת שוב ושוב תגיד
                  כשהבורא אותך מעמיד
                  בניסיון כל כך מפחיד
                  אתה לעולם לא תפסיד.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  6
                  • רחלי.ג.ר מנותק
                    רחלי.ג.ר מנותק
                    רחלי.ג.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
                    #2878

                    לב

                    מי ישים לב ללב שנשבר?
                    אם הלב נשבר
                    הוא צריך.
                    לב אחר.
                    שישים את ליבו עליו.
                    אליו.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    2
                    • רחלי.ג.ר מנותק
                      רחלי.ג.ר מנותק
                      רחלי.ג.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
                      #2879

                      בנאדם

                      בנאדם הוא כמו ים
                      פעם עולה.
                      פעם יורד.

                      בנאדם זקוק לעוגן.
                      ותמיד מחכה
                      לספינה שתבוא..

                      בנאדם הוא ים.
                      מדוזות . צדפים . פנינים.

                      בנאדם = ים
                      חיצונית מים , בפנים מערבולת.

                      ...

                      בנאדם הוא לא ים.
                      לא תולה דגל
                      לא אדום.
                      לא שחור..
                      ומי מדבר על לבן...

                      הלוואי והיה תולה
                      היינו יודעים מתי להיכנס,
                      מתי לצאת,
                      מתי להישאר.

                      לא ים!
                      אנשים נכנסים לליבו,
                      לעולם לא יוצאים.

                      ...

                      אולי בנאדם ים
                      אולי לא
                      מה שבטוח -
                      נס שיש מציל.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👏
                      6
                      • כוכב לכתכ מנותק
                        כוכב לכתכ מנותק
                        כוכב לכת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                        #2880

                        מתחת לריצוף
                        מסתתר שם בור חשוך
                        נתכסה בטלאי חתוך
                        מעבר להרגשת הגוף
                        הנשמה עברה ריתוך
                        האמונה עברה זיכוך
                        עם עצמות ודם שפוך
                        הכאב בנה חיפוי
                        הנפש נשלחה לטיפול
                        לנעשה אין תיקון

                        מאחורי שכבת הזוהר שבוי
                        בור עמוק ללא כסוי
                        שמחה שנבנתה באילוץ
                        זרימה שנחנכה כחילוץ
                        הם לא באו בטעות
                        ולא מתוך קלות
                        באו מעמקות
                        של הכאב

                        אין דבר שלם מלב שבור,
                        קרוב ד' לנשברי לב
                        קרוב ד' לנשברי לב!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        6
                        • חולמת לחיותח מנותק
                          חולמת לחיותח מנותק
                          חולמת לחיות
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2881

                          שפת הכאב
                          יש שפה משותפת לאנשים פצועים
                          שפה של לבבות שבורים
                          שבורים
                          מרוסקים
                          מנופצים
                          מלאים חתכים עמוקים
                          שותתים דם
                          דמעות
                          כאב.
                          יש שפה לאנשים שנלחמים
                          שחורקים שן על עוד בוקר
                          על עוד חיוך
                          מילה
                          מבט
                          לב.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👊
                          11
                          • שלום לכםש מנותק
                            שלום לכםש מנותק
                            שלום לכם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2882

                            חששתי, פחדתי,
                            הלכתי בדקתי,
                            וקיבלתי,
                            את התשובה...

                            נהיה לי שחור,
                            אין כבר למה לחיות,
                            רציתי חלמתי,
                            והתנפץ לי,

                            בשביל החלום נלחמתי,
                            מהרצון חייתי, ועכשיו...?

                            אמרו לי לא להתיאש,
                            שאפשר לנסות לטפל,
                            אבל יש לי תחושה שאומרים כדי לעודד,

                            אבא, אבא,
                            בבקשה תעזור ושלח לי נחמה,
                            תוציא מאפלה לאורה,

                            אבא אני מתחננת רק לך,
                            שתשלח, תשלח רפואה,
                            כי רק אתה כל יכול,
                            ואוהב למרות הכל...:(

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👊 🙏
                            9
                            • מישהי מאמימ מנותק
                              מישהי מאמימ מנותק
                              מישהי מאמי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2883

                              "כי האדם עץ השדה"
                              כתבתי מהמקום שלי,
                              לא פשוט לי בתקופה הזו,
                              אבל רציתי לשתף אתכם,מקווה שתאהבו!!❣

                              תלחשו לי, תגידו
                              תצעקו או תשירו
                              כואב לי בלב
                              שורף וצורב

                              תעזרו, תתחילו
                              תעברו, תכילו
                              אין מי שאוהב
                              הראש כבר כואב.

                              לטפל? להאמין?
                              לקבל? להבין?
                              תחושה מבלבלת,
                              נשאבת לדלת

                              לסרב? לשמוע?
                              לתקן? לשמוח?
                              הלילה חשוך,
                              מבין הענפים מחפש לי חיוך.

                              עץ דקל, תפוזים
                              קקטוס, שזיפים
                              אדמה שונה קיבל כל עץ,
                              מישהו יודע לתרץ?

                              האחד קיבל סלעית,
                              השני גרגירית.
                              האחד חלקה,
                              והשני בביצה.

                              ראשון בחורף פורח,
                              שני מהרוח בורח.
                              אחד מהשמש צונח,
                              חברו מחום דווקא צומח.

                              הגנן הגדול יודע לשתול,
                              איתו כל אילן הופך לגדול.
                              את האדמה משקה ומטפח
                              עודר, מנכש, אך אף פעם לא שוכח.

                              פעמים זה כואב,
                              אבל הכי הכי אוהב!!

                              החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍 🌴 💯
                              9
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2884

                                הלחץ בלב שלי דופק
                                הוא לא מבין שהוא לא עושה לי טוב
                                אני מרגישה שעוד שנייה
                                והלב שלי לא נושם
                                אבל אין לי כלכך מה לעשות
                                הדמעות הן תקועות
                                וכמעט לא יוצאות
                                מנסה את הכל לדחוק
                                לשים בצד את הדאגות
                                להמשיך להילחם
                                כאילו כלום לא קורה
                                לא מראה לאף אחד
                                שכלכך לי קשה
                                מחייכת מבחוץ
                                אבל בוכה מבפנים
                                טוב שקיים
                                בעולם הזה איפור
                                אבל חבל שאין
                                גם לקשיים
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • מרבמ מנותק
                                  מרבמ מנותק
                                  מרב
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2885

                                  מראות קשים
                                  רובים ומוקשים
                                  מיד על ההדק
                                  נפער עוד סדק

                                  נילחם על אחיו
                                  על עוד בכי מכאיב
                                  נילחם על חייו
                                  הרי הוא חייב

                                  להישאר בחיים
                                  בשביל הורים
                                  בשביל מכרים

                                  דם זב מגופה יתומה
                                  השרועה על אדמה
                                  אדמת ארצינו
                                  אדמת מולדתינו

                                  אדמה שבוייה
                                  בקול בכייה
                                  של נפש הומייה
                                  מי ייתן שישוב במהרה
                                  וינצל מכל צרה.

                                  עטרה.כ

                                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  💪 👍
                                  8
                                  • רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2886

                                    שקט מסתתר בלב

                                    מבחוץ נראית הילדה הכי חזקה
                                    אך בפנים הלב מחפש תקווה
                                    ילדה יתומה משני כיוונים
                                    איך עם המצב מתמודדים
                                    מנסה לאסוף את שברי הלב
                                    ואת כולם ללב אחד להאחד
                                    אף אחד לא מרגיש את הכאב הזה
                                    כי אף אחד לא מסתכל על שברי הלב
                                    ילדה חזקה וגיבורה
                                    עם המצב משלימה
                                    באמונה היא דבקה
                                    ובהשם מאמינה
                                    שבעז"ה הכול
                                    יהפוך לטוב

                                    "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                    תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                    (אני)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😥 👍
                                    7
                                    • אדמיליםא מנותק
                                      אדמיליםא מנותק
                                      אדמילים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2887

                                      יש
                                      איפה יש פטיש,
                                      ששובר גושים,
                                      שתקועים בגרון,
                                      שמנפץ אותם,
                                      לרסיסים,
                                      שהופכים לדמעות?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😲 👍
                                      7
                                      • נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נעמי ה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2888

                                        אני לא רוצה לפול
                                        להישאב שוב לחור השחור

                                        מחזיקה בכל הכוח
                                        מכריחה את עצמי לשמוח
                                        משקרת עם חיוך זורח
                                        יודעת הוא לא בטוח

                                        שמה מוזיקה בקול
                                        באמת מוכנה לעשות הכול
                                        רק לא להיות שם שוב
                                        לא להיפגש בסיבוב

                                        ידיי כבר רועדות, ברצונותיי בוגדות
                                        כמעט מועדות,
                                        נלחמת בדמעות שעולות
                                        שאותי לא שואלות,
                                        הודפת מחשבות
                                        שללא הפסקה תוקפות

                                        לא מתייאשת
                                        את חזקה את עצמי מעודדת
                                        מישו בתוכי צוחק
                                        לפינה אותי דוחק

                                        רוצה בכל כוחי לצרוח
                                        לאטום אוזניים ולברוח
                                        לא, אני מוכרחה הפעם לנצח
                                        לא אתן את דעתי להסיח

                                        כשכל גופי כבר דואב, כואב
                                        נותנת צעקה מהלב
                                        אבא תן לי ת'כוחות
                                        שלא אשקע במצולות
                                        שאת אותו הרגע אצלח
                                        וממנו רק אגדל.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        9
                                        • אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                          #2889

                                          מפוזר מסביב

                                          כולם דברו
                                          החדר נסתם
                                          בסתם
                                          מילים נבובות .....
                                          בסוף התעיפתי
                                          התפזרתי
                                          נשארתי
                                          עם עצמי
                                          מרחף בין דימיונות

                                          כולם דברו ,,,, ודברו
                                          לא אחד מוכן לשמוע
                                          לנסות להבין
                                          את מה שיש לי להגיד
                                          אז נשארתי עם עצמי
                                          קושר חוטים
                                          ושותק תמיד

                                          רוצה לחזור להיות דף חלק
                                          רוצה להיות חזק
                                          ברוח להשאר יציב
                                          אבל לפעמים מרגיש
                                          מחוק .....
                                          וקרוע ,,,
                                          מפוזר מסביב

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍 🤞
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול