דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אליה ב

    שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
    אז הנה השיר:

    מתגעגע
    ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
    אהבה עמוקה מסתתרת בלב
    סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
    למצוא את הדרך להקל מהכאב

    פיזמון:
    אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
    רוצה לחזות בזיו פניך,
    ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
    לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
    להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

    צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
    מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
    לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
    מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

    פיזמון

    והנה הקישור:
    https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

    ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
    מתגעגע.mp3

    אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבוע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2874
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אילן פא מנותק
      אילן פא מנותק
      אילן פ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
      #2875

      אמצע הלילה

      עוד מחשבות
      אל תוך הלילה
      שירים שקטים מתנגנים
      והזמן כלכך מוזר
      השמש מתכוננת
      ליום חדש למעלה
      והירח מקבל
      את פניו של המחר

      אמצע הלילה
      זה זמן לחלומות
      אמצע הלילה
      עולים בי זכרונות

      וקול פנימי לוחש בשקט

      " אם אתה ער
      באמצע הלילה
      אז יש לך זמן
      לדבר עם עצמך
      לחשוב על עתיד
      ועל השעה
      לה חיכית תמיד
      ואולי היא ...עכשיו מולך

      כי אין לך אדם שאין לו שעה
      ובסוף ההמתנה יש מתנה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      10
      • נוודנ מנותק
        נוודנ מנותק
        נווד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
        #2876

        בס"ד

        אחר

        השקט שמגיע ועוטף בבדידות
        לוקח אותי אליו לעולמו
        הרחק מהישג ידם של ילדים
        אך כמוני הוא בשלו

        והעייפות שמאיימת כל יום
        מביאה אותי למקום אחר
        כשאשכב לישון היא תתלבש
        וכשאקום מחר היא תוותר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        9
        • אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבוע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2877

          בס''ד
          שיר קצר
          ''שויתי ה' לנגדי תמיד ''
          זכור זאת שוב ושוב תגיד
          כשהבורא אותך מעמיד
          בניסיון כל כך מפחיד
          אתה לעולם לא תפסיד.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          6
          • רחלי.ג.ר מנותק
            רחלי.ג.ר מנותק
            רחלי.ג.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
            #2878

            לב

            מי ישים לב ללב שנשבר?
            אם הלב נשבר
            הוא צריך.
            לב אחר.
            שישים את ליבו עליו.
            אליו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            2
            • רחלי.ג.ר מנותק
              רחלי.ג.ר מנותק
              רחלי.ג.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
              #2879

              בנאדם

              בנאדם הוא כמו ים
              פעם עולה.
              פעם יורד.

              בנאדם זקוק לעוגן.
              ותמיד מחכה
              לספינה שתבוא..

              בנאדם הוא ים.
              מדוזות . צדפים . פנינים.

              בנאדם = ים
              חיצונית מים , בפנים מערבולת.

              ...

              בנאדם הוא לא ים.
              לא תולה דגל
              לא אדום.
              לא שחור..
              ומי מדבר על לבן...

              הלוואי והיה תולה
              היינו יודעים מתי להיכנס,
              מתי לצאת,
              מתי להישאר.

              לא ים!
              אנשים נכנסים לליבו,
              לעולם לא יוצאים.

              ...

              אולי בנאדם ים
              אולי לא
              מה שבטוח -
              נס שיש מציל.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👏
              6
              • כוכב לכתכ מנותק
                כוכב לכתכ מנותק
                כוכב לכת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                #2880

                מתחת לריצוף
                מסתתר שם בור חשוך
                נתכסה בטלאי חתוך
                מעבר להרגשת הגוף
                הנשמה עברה ריתוך
                האמונה עברה זיכוך
                עם עצמות ודם שפוך
                הכאב בנה חיפוי
                הנפש נשלחה לטיפול
                לנעשה אין תיקון

                מאחורי שכבת הזוהר שבוי
                בור עמוק ללא כסוי
                שמחה שנבנתה באילוץ
                זרימה שנחנכה כחילוץ
                הם לא באו בטעות
                ולא מתוך קלות
                באו מעמקות
                של הכאב

                אין דבר שלם מלב שבור,
                קרוב ד' לנשברי לב
                קרוב ד' לנשברי לב!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                6
                • חולמת לחיותח מנותק
                  חולמת לחיותח מנותק
                  חולמת לחיות
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2881

                  שפת הכאב
                  יש שפה משותפת לאנשים פצועים
                  שפה של לבבות שבורים
                  שבורים
                  מרוסקים
                  מנופצים
                  מלאים חתכים עמוקים
                  שותתים דם
                  דמעות
                  כאב.
                  יש שפה לאנשים שנלחמים
                  שחורקים שן על עוד בוקר
                  על עוד חיוך
                  מילה
                  מבט
                  לב.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👊
                  11
                  • שלום לכםש מנותק
                    שלום לכםש מנותק
                    שלום לכם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2882

                    חששתי, פחדתי,
                    הלכתי בדקתי,
                    וקיבלתי,
                    את התשובה...

                    נהיה לי שחור,
                    אין כבר למה לחיות,
                    רציתי חלמתי,
                    והתנפץ לי,

                    בשביל החלום נלחמתי,
                    מהרצון חייתי, ועכשיו...?

                    אמרו לי לא להתיאש,
                    שאפשר לנסות לטפל,
                    אבל יש לי תחושה שאומרים כדי לעודד,

                    אבא, אבא,
                    בבקשה תעזור ושלח לי נחמה,
                    תוציא מאפלה לאורה,

                    אבא אני מתחננת רק לך,
                    שתשלח, תשלח רפואה,
                    כי רק אתה כל יכול,
                    ואוהב למרות הכל...:(

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👊 🙏
                    9
                    • מישהי מאמימ מנותק
                      מישהי מאמימ מנותק
                      מישהי מאמי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2883

                      "כי האדם עץ השדה"
                      כתבתי מהמקום שלי,
                      לא פשוט לי בתקופה הזו,
                      אבל רציתי לשתף אתכם,מקווה שתאהבו!!❣

                      תלחשו לי, תגידו
                      תצעקו או תשירו
                      כואב לי בלב
                      שורף וצורב

                      תעזרו, תתחילו
                      תעברו, תכילו
                      אין מי שאוהב
                      הראש כבר כואב.

                      לטפל? להאמין?
                      לקבל? להבין?
                      תחושה מבלבלת,
                      נשאבת לדלת

                      לסרב? לשמוע?
                      לתקן? לשמוח?
                      הלילה חשוך,
                      מבין הענפים מחפש לי חיוך.

                      עץ דקל, תפוזים
                      קקטוס, שזיפים
                      אדמה שונה קיבל כל עץ,
                      מישהו יודע לתרץ?

                      האחד קיבל סלעית,
                      השני גרגירית.
                      האחד חלקה,
                      והשני בביצה.

                      ראשון בחורף פורח,
                      שני מהרוח בורח.
                      אחד מהשמש צונח,
                      חברו מחום דווקא צומח.

                      הגנן הגדול יודע לשתול,
                      איתו כל אילן הופך לגדול.
                      את האדמה משקה ומטפח
                      עודר, מנכש, אך אף פעם לא שוכח.

                      פעמים זה כואב,
                      אבל הכי הכי אוהב!!

                      החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍 🌴 💯
                      9
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2884

                        הלחץ בלב שלי דופק
                        הוא לא מבין שהוא לא עושה לי טוב
                        אני מרגישה שעוד שנייה
                        והלב שלי לא נושם
                        אבל אין לי כלכך מה לעשות
                        הדמעות הן תקועות
                        וכמעט לא יוצאות
                        מנסה את הכל לדחוק
                        לשים בצד את הדאגות
                        להמשיך להילחם
                        כאילו כלום לא קורה
                        לא מראה לאף אחד
                        שכלכך לי קשה
                        מחייכת מבחוץ
                        אבל בוכה מבפנים
                        טוב שקיים
                        בעולם הזה איפור
                        אבל חבל שאין
                        גם לקשיים
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • מרבמ מנותק
                          מרבמ מנותק
                          מרב
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2885

                          מראות קשים
                          רובים ומוקשים
                          מיד על ההדק
                          נפער עוד סדק

                          נילחם על אחיו
                          על עוד בכי מכאיב
                          נילחם על חייו
                          הרי הוא חייב

                          להישאר בחיים
                          בשביל הורים
                          בשביל מכרים

                          דם זב מגופה יתומה
                          השרועה על אדמה
                          אדמת ארצינו
                          אדמת מולדתינו

                          אדמה שבוייה
                          בקול בכייה
                          של נפש הומייה
                          מי ייתן שישוב במהרה
                          וינצל מכל צרה.

                          עטרה.כ

                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          💪 👍
                          8
                          • רות רפפורטר מנותק
                            רות רפפורטר מנותק
                            רות רפפורט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2886

                            שקט מסתתר בלב

                            מבחוץ נראית הילדה הכי חזקה
                            אך בפנים הלב מחפש תקווה
                            ילדה יתומה משני כיוונים
                            איך עם המצב מתמודדים
                            מנסה לאסוף את שברי הלב
                            ואת כולם ללב אחד להאחד
                            אף אחד לא מרגיש את הכאב הזה
                            כי אף אחד לא מסתכל על שברי הלב
                            ילדה חזקה וגיבורה
                            עם המצב משלימה
                            באמונה היא דבקה
                            ובהשם מאמינה
                            שבעז"ה הכול
                            יהפוך לטוב

                            "יהודי אף פעם לא מתייאש
                            תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                            (אני)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😥 👍
                            7
                            • אדמיליםא מנותק
                              אדמיליםא מנותק
                              אדמילים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2887

                              יש
                              איפה יש פטיש,
                              ששובר גושים,
                              שתקועים בגרון,
                              שמנפץ אותם,
                              לרסיסים,
                              שהופכים לדמעות?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😲 👍
                              7
                              • נ מנותק
                                נ מנותק
                                נעמי ה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2888

                                אני לא רוצה לפול
                                להישאב שוב לחור השחור

                                מחזיקה בכל הכוח
                                מכריחה את עצמי לשמוח
                                משקרת עם חיוך זורח
                                יודעת הוא לא בטוח

                                שמה מוזיקה בקול
                                באמת מוכנה לעשות הכול
                                רק לא להיות שם שוב
                                לא להיפגש בסיבוב

                                ידיי כבר רועדות, ברצונותיי בוגדות
                                כמעט מועדות,
                                נלחמת בדמעות שעולות
                                שאותי לא שואלות,
                                הודפת מחשבות
                                שללא הפסקה תוקפות

                                לא מתייאשת
                                את חזקה את עצמי מעודדת
                                מישו בתוכי צוחק
                                לפינה אותי דוחק

                                רוצה בכל כוחי לצרוח
                                לאטום אוזניים ולברוח
                                לא, אני מוכרחה הפעם לנצח
                                לא אתן את דעתי להסיח

                                כשכל גופי כבר דואב, כואב
                                נותנת צעקה מהלב
                                אבא תן לי ת'כוחות
                                שלא אשקע במצולות
                                שאת אותו הרגע אצלח
                                וממנו רק אגדל.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                9
                                • אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                  #2889

                                  מפוזר מסביב

                                  כולם דברו
                                  החדר נסתם
                                  בסתם
                                  מילים נבובות .....
                                  בסוף התעיפתי
                                  התפזרתי
                                  נשארתי
                                  עם עצמי
                                  מרחף בין דימיונות

                                  כולם דברו ,,,, ודברו
                                  לא אחד מוכן לשמוע
                                  לנסות להבין
                                  את מה שיש לי להגיד
                                  אז נשארתי עם עצמי
                                  קושר חוטים
                                  ושותק תמיד

                                  רוצה לחזור להיות דף חלק
                                  רוצה להיות חזק
                                  ברוח להשאר יציב
                                  אבל לפעמים מרגיש
                                  מחוק .....
                                  וקרוע ,,,
                                  מפוזר מסביב

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍 🤞
                                  9
                                  • שריושש מנותק
                                    שריושש מנותק
                                    שריוש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2890

                                    וגם לנפש יש פיצול עונות/@שריוש

                                    פעם אני מזדקק לאחרים , 
                                    כשאני צמא ואין תקווה,
                                    תמיד מעניק לאנשים, 
                                    והנפש נשברת  ובוכה,

                                    והוא רוצה שלום,
                                    ומהחברים אין מוצא ,
                                    מתנדפים ונושרים, 
                                     ולא תמיד זה רע ,

                                     ההיא שמחה,
                                     הכל פורח לה ,
                                    ואין אף אדם, 
                                    שירקוד איתה, 

                                    וזאת מכסה עצמה ,
                                    שאף אדם לא ישאל,
                                    אבל בפנים היא חסרה,
                                    שמישהו פשוט יגאל.

                                    אפילו הכוכבים
                                    צריכים חשכה,
                                    כדי לזרוח.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    6
                                    • יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2891

                                      אל תדברי על אמת
                                      אל תדברו על שקרים
                                      אם אני בחרתי בחטא
                                      אז אין מי שיָרים

                                      אל תביאו לי טוב
                                      אל תביאו לי רע
                                      רק את ה' רוצה קרוב
                                      שכל השאר יעלמו במגירה.

                                      לא אכפת לי
                                      ממה שהיה
                                      זה שרע לי
                                      זה כי זה לא השתנה

                                      אז אל תוכיחו אותי
                                      ואל תטיפו לי מוסר
                                      על הבחירות שלי שילמתי
                                      והתשלום סודר

                                      פשוט תנו לי שקט
                                      לעכל את עצמי
                                      כי בא לי ללכת
                                      סתם כך, לבדי.

                                      בואו נגיד ביחד:
                                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😲 👊 👍 ❤
                                      11
                                      • הדריה מנותק
                                        הדריה מנותק
                                        הדרי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                        #2892

                                        שניים כקורבן
                                        פוקחת העניים
                                        לא מעכלת
                                        לא מסוגלת
                                        רק מתרסקת
                                        בוכה ומתפללת
                                        "שיגמר הסרט.."

                                        שנים עלו כקורבן
                                        כמה שזה לא מובן!
                                        אלוקי, עזור לי,
                                        חזק אותי,
                                        תראה לי שזה חלום
                                        ואני סתם- באמצע לישון
                                        ואקלוט שהם בני החיים
                                        עזור לי-
                                        לשכוח מהטרגדיה
                                        לשכוח מהאסון
                                        ולפחות לחבק אותם
                                        חיבוק אחרון!

                                        אך-
                                        הם עלו...
                                        בסערה השמימה
                                        אבא, רפא את הלב
                                        ששורף מכאב
                                        אבא- קרב הגואל
                                        ובתחיית המתים
                                        ישובו הבנים!
                                        @הדרי

                                        (בשבוע שעבר הגיע גב' פלאי לסמינר שלנו, שאבדה שני בנים בפיגוע אכזרי!
                                        ודברה כ"כ עמוק וחזק!- השיר נכתב ומוקדש לעילוי נשמתם הטהורה!
                                        ומתאים לצערי גם למצב הנוכחי..😢 , שהיה לעילוי נשמת כל החיילים הקדושים!)

                                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👊 👍
                                        9
                                        • כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                          #2893

                                          אל תדבר איתי בטוב
                                          נמאס לי לנהוג כבר בכבוד
                                          אבדתי אמון בהערת תמים
                                          שאני מכיל ואחרים שותקים

                                          אל תחמיר איתי יותר מידי
                                          זה עולה עלי מעל הצוואר
                                          ואל תגיד לי תתמודד
                                          אני לא בחרתי בזה אז תכבד

                                          אוהב אותך,
                                          עם כל מי שאתה,
                                          העקרונות שלי הפוכים,
                                          אני הרבה חייב לשתוק,
                                          וללכת בין הקווים.
                                          אבל אתה,
                                          כשאתה פותח את הפה
                                          אתה לא שם עלי אפילו קפה.
                                          אני נדחק אל הפינות,
                                          ונחבט בעמודות.
                                          אולי במקום להפגע כל הזמן,
                                          לטובתנו כדאי שנאהב רק מהצד?!

                                          אני זה אני
                                          ואתה זה אתה
                                          ומה שמתאים לך
                                          לא בהכרח מכניס אותי לתמונה
                                          אל תחייב אותי
                                          במה שאתה חייב לעשות
                                          תן לי להתמודד
                                          עם מה שאני צריך לשנות.

                                          אין דבר שלם מלב שבור,
                                          קרוב ד' לנשברי לב
                                          קרוב ד' לנשברי לב!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👊
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול