דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
    #2875

    אמצע הלילה

    עוד מחשבות
    אל תוך הלילה
    שירים שקטים מתנגנים
    והזמן כלכך מוזר
    השמש מתכוננת
    ליום חדש למעלה
    והירח מקבל
    את פניו של המחר

    אמצע הלילה
    זה זמן לחלומות
    אמצע הלילה
    עולים בי זכרונות

    וקול פנימי לוחש בשקט

    " אם אתה ער
    באמצע הלילה
    אז יש לך זמן
    לדבר עם עצמך
    לחשוב על עתיד
    ועל השעה
    לה חיכית תמיד
    ואולי היא ...עכשיו מולך

    כי אין לך אדם שאין לו שעה
    ובסוף ההמתנה יש מתנה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    10
    • נוודנ מנותק
      נוודנ מנותק
      נווד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
      #2876

      בס"ד

      אחר

      השקט שמגיע ועוטף בבדידות
      לוקח אותי אליו לעולמו
      הרחק מהישג ידם של ילדים
      אך כמוני הוא בשלו

      והעייפות שמאיימת כל יום
      מביאה אותי למקום אחר
      כשאשכב לישון היא תתלבש
      וכשאקום מחר היא תוותר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      9
      • אפרת גלבועא מנותק
        אפרת גלבועא מנותק
        אפרת גלבוע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2877

        בס''ד
        שיר קצר
        ''שויתי ה' לנגדי תמיד ''
        זכור זאת שוב ושוב תגיד
        כשהבורא אותך מעמיד
        בניסיון כל כך מפחיד
        אתה לעולם לא תפסיד.

        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        6
        • רחלי.ג.ר מנותק
          רחלי.ג.ר מנותק
          רחלי.ג.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
          #2878

          לב

          מי ישים לב ללב שנשבר?
          אם הלב נשבר
          הוא צריך.
          לב אחר.
          שישים את ליבו עליו.
          אליו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          2
          • רחלי.ג.ר מנותק
            רחלי.ג.ר מנותק
            רחלי.ג.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
            #2879

            בנאדם

            בנאדם הוא כמו ים
            פעם עולה.
            פעם יורד.

            בנאדם זקוק לעוגן.
            ותמיד מחכה
            לספינה שתבוא..

            בנאדם הוא ים.
            מדוזות . צדפים . פנינים.

            בנאדם = ים
            חיצונית מים , בפנים מערבולת.

            ...

            בנאדם הוא לא ים.
            לא תולה דגל
            לא אדום.
            לא שחור..
            ומי מדבר על לבן...

            הלוואי והיה תולה
            היינו יודעים מתי להיכנס,
            מתי לצאת,
            מתי להישאר.

            לא ים!
            אנשים נכנסים לליבו,
            לעולם לא יוצאים.

            ...

            אולי בנאדם ים
            אולי לא
            מה שבטוח -
            נס שיש מציל.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👏
            6
            • כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
              #2880

              מתחת לריצוף
              מסתתר שם בור חשוך
              נתכסה בטלאי חתוך
              מעבר להרגשת הגוף
              הנשמה עברה ריתוך
              האמונה עברה זיכוך
              עם עצמות ודם שפוך
              הכאב בנה חיפוי
              הנפש נשלחה לטיפול
              לנעשה אין תיקון

              מאחורי שכבת הזוהר שבוי
              בור עמוק ללא כסוי
              שמחה שנבנתה באילוץ
              זרימה שנחנכה כחילוץ
              הם לא באו בטעות
              ולא מתוך קלות
              באו מעמקות
              של הכאב

              אין דבר שלם מלב שבור,
              קרוב ד' לנשברי לב
              קרוב ד' לנשברי לב!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              6
              • חולמת לחיותח מנותק
                חולמת לחיותח מנותק
                חולמת לחיות
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2881

                שפת הכאב
                יש שפה משותפת לאנשים פצועים
                שפה של לבבות שבורים
                שבורים
                מרוסקים
                מנופצים
                מלאים חתכים עמוקים
                שותתים דם
                דמעות
                כאב.
                יש שפה לאנשים שנלחמים
                שחורקים שן על עוד בוקר
                על עוד חיוך
                מילה
                מבט
                לב.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👊
                11
                • שלום לכםש מנותק
                  שלום לכםש מנותק
                  שלום לכם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2882

                  חששתי, פחדתי,
                  הלכתי בדקתי,
                  וקיבלתי,
                  את התשובה...

                  נהיה לי שחור,
                  אין כבר למה לחיות,
                  רציתי חלמתי,
                  והתנפץ לי,

                  בשביל החלום נלחמתי,
                  מהרצון חייתי, ועכשיו...?

                  אמרו לי לא להתיאש,
                  שאפשר לנסות לטפל,
                  אבל יש לי תחושה שאומרים כדי לעודד,

                  אבא, אבא,
                  בבקשה תעזור ושלח לי נחמה,
                  תוציא מאפלה לאורה,

                  אבא אני מתחננת רק לך,
                  שתשלח, תשלח רפואה,
                  כי רק אתה כל יכול,
                  ואוהב למרות הכל...:(

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👊 🙏
                  9
                  • מישהי מאמימ מנותק
                    מישהי מאמימ מנותק
                    מישהי מאמי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2883

                    "כי האדם עץ השדה"
                    כתבתי מהמקום שלי,
                    לא פשוט לי בתקופה הזו,
                    אבל רציתי לשתף אתכם,מקווה שתאהבו!!❣

                    תלחשו לי, תגידו
                    תצעקו או תשירו
                    כואב לי בלב
                    שורף וצורב

                    תעזרו, תתחילו
                    תעברו, תכילו
                    אין מי שאוהב
                    הראש כבר כואב.

                    לטפל? להאמין?
                    לקבל? להבין?
                    תחושה מבלבלת,
                    נשאבת לדלת

                    לסרב? לשמוע?
                    לתקן? לשמוח?
                    הלילה חשוך,
                    מבין הענפים מחפש לי חיוך.

                    עץ דקל, תפוזים
                    קקטוס, שזיפים
                    אדמה שונה קיבל כל עץ,
                    מישהו יודע לתרץ?

                    האחד קיבל סלעית,
                    השני גרגירית.
                    האחד חלקה,
                    והשני בביצה.

                    ראשון בחורף פורח,
                    שני מהרוח בורח.
                    אחד מהשמש צונח,
                    חברו מחום דווקא צומח.

                    הגנן הגדול יודע לשתול,
                    איתו כל אילן הופך לגדול.
                    את האדמה משקה ומטפח
                    עודר, מנכש, אך אף פעם לא שוכח.

                    פעמים זה כואב,
                    אבל הכי הכי אוהב!!

                    החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍 🌴 💯
                    9
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2884

                      הלחץ בלב שלי דופק
                      הוא לא מבין שהוא לא עושה לי טוב
                      אני מרגישה שעוד שנייה
                      והלב שלי לא נושם
                      אבל אין לי כלכך מה לעשות
                      הדמעות הן תקועות
                      וכמעט לא יוצאות
                      מנסה את הכל לדחוק
                      לשים בצד את הדאגות
                      להמשיך להילחם
                      כאילו כלום לא קורה
                      לא מראה לאף אחד
                      שכלכך לי קשה
                      מחייכת מבחוץ
                      אבל בוכה מבפנים
                      טוב שקיים
                      בעולם הזה איפור
                      אבל חבל שאין
                      גם לקשיים
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • מרבמ מנותק
                        מרבמ מנותק
                        מרב
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2885

                        מראות קשים
                        רובים ומוקשים
                        מיד על ההדק
                        נפער עוד סדק

                        נילחם על אחיו
                        על עוד בכי מכאיב
                        נילחם על חייו
                        הרי הוא חייב

                        להישאר בחיים
                        בשביל הורים
                        בשביל מכרים

                        דם זב מגופה יתומה
                        השרועה על אדמה
                        אדמת ארצינו
                        אדמת מולדתינו

                        אדמה שבוייה
                        בקול בכייה
                        של נפש הומייה
                        מי ייתן שישוב במהרה
                        וינצל מכל צרה.

                        עטרה.כ

                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        💪 👍
                        8
                        • רות רפפורטר מנותק
                          רות רפפורטר מנותק
                          רות רפפורט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2886

                          שקט מסתתר בלב

                          מבחוץ נראית הילדה הכי חזקה
                          אך בפנים הלב מחפש תקווה
                          ילדה יתומה משני כיוונים
                          איך עם המצב מתמודדים
                          מנסה לאסוף את שברי הלב
                          ואת כולם ללב אחד להאחד
                          אף אחד לא מרגיש את הכאב הזה
                          כי אף אחד לא מסתכל על שברי הלב
                          ילדה חזקה וגיבורה
                          עם המצב משלימה
                          באמונה היא דבקה
                          ובהשם מאמינה
                          שבעז"ה הכול
                          יהפוך לטוב

                          "יהודי אף פעם לא מתייאש
                          תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                          (אני)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😥 👍
                          7
                          • אדמיליםא מנותק
                            אדמיליםא מנותק
                            אדמילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2887

                            יש
                            איפה יש פטיש,
                            ששובר גושים,
                            שתקועים בגרון,
                            שמנפץ אותם,
                            לרסיסים,
                            שהופכים לדמעות?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😲 👍
                            7
                            • נ מנותק
                              נ מנותק
                              נעמי ה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2888

                              אני לא רוצה לפול
                              להישאב שוב לחור השחור

                              מחזיקה בכל הכוח
                              מכריחה את עצמי לשמוח
                              משקרת עם חיוך זורח
                              יודעת הוא לא בטוח

                              שמה מוזיקה בקול
                              באמת מוכנה לעשות הכול
                              רק לא להיות שם שוב
                              לא להיפגש בסיבוב

                              ידיי כבר רועדות, ברצונותיי בוגדות
                              כמעט מועדות,
                              נלחמת בדמעות שעולות
                              שאותי לא שואלות,
                              הודפת מחשבות
                              שללא הפסקה תוקפות

                              לא מתייאשת
                              את חזקה את עצמי מעודדת
                              מישו בתוכי צוחק
                              לפינה אותי דוחק

                              רוצה בכל כוחי לצרוח
                              לאטום אוזניים ולברוח
                              לא, אני מוכרחה הפעם לנצח
                              לא אתן את דעתי להסיח

                              כשכל גופי כבר דואב, כואב
                              נותנת צעקה מהלב
                              אבא תן לי ת'כוחות
                              שלא אשקע במצולות
                              שאת אותו הרגע אצלח
                              וממנו רק אגדל.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              9
                              • אילן פא מנותק
                                אילן פא מנותק
                                אילן פ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                #2889

                                מפוזר מסביב

                                כולם דברו
                                החדר נסתם
                                בסתם
                                מילים נבובות .....
                                בסוף התעיפתי
                                התפזרתי
                                נשארתי
                                עם עצמי
                                מרחף בין דימיונות

                                כולם דברו ,,,, ודברו
                                לא אחד מוכן לשמוע
                                לנסות להבין
                                את מה שיש לי להגיד
                                אז נשארתי עם עצמי
                                קושר חוטים
                                ושותק תמיד

                                רוצה לחזור להיות דף חלק
                                רוצה להיות חזק
                                ברוח להשאר יציב
                                אבל לפעמים מרגיש
                                מחוק .....
                                וקרוע ,,,
                                מפוזר מסביב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍 🤞
                                9
                                • שריושש מנותק
                                  שריושש מנותק
                                  שריוש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2890

                                  וגם לנפש יש פיצול עונות/@שריוש

                                  פעם אני מזדקק לאחרים , 
                                  כשאני צמא ואין תקווה,
                                  תמיד מעניק לאנשים, 
                                  והנפש נשברת  ובוכה,

                                  והוא רוצה שלום,
                                  ומהחברים אין מוצא ,
                                  מתנדפים ונושרים, 
                                   ולא תמיד זה רע ,

                                   ההיא שמחה,
                                   הכל פורח לה ,
                                  ואין אף אדם, 
                                  שירקוד איתה, 

                                  וזאת מכסה עצמה ,
                                  שאף אדם לא ישאל,
                                  אבל בפנים היא חסרה,
                                  שמישהו פשוט יגאל.

                                  אפילו הכוכבים
                                  צריכים חשכה,
                                  כדי לזרוח.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  6
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2891

                                    אל תדברי על אמת
                                    אל תדברו על שקרים
                                    אם אני בחרתי בחטא
                                    אז אין מי שיָרים

                                    אל תביאו לי טוב
                                    אל תביאו לי רע
                                    רק את ה' רוצה קרוב
                                    שכל השאר יעלמו במגירה.

                                    לא אכפת לי
                                    ממה שהיה
                                    זה שרע לי
                                    זה כי זה לא השתנה

                                    אז אל תוכיחו אותי
                                    ואל תטיפו לי מוסר
                                    על הבחירות שלי שילמתי
                                    והתשלום סודר

                                    פשוט תנו לי שקט
                                    לעכל את עצמי
                                    כי בא לי ללכת
                                    סתם כך, לבדי.

                                    בואו נגיד ביחד:
                                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😲 👊 👍 ❤
                                    11
                                    • הדריה מנותק
                                      הדריה מנותק
                                      הדרי
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                      #2892

                                      שניים כקורבן
                                      פוקחת העניים
                                      לא מעכלת
                                      לא מסוגלת
                                      רק מתרסקת
                                      בוכה ומתפללת
                                      "שיגמר הסרט.."

                                      שנים עלו כקורבן
                                      כמה שזה לא מובן!
                                      אלוקי, עזור לי,
                                      חזק אותי,
                                      תראה לי שזה חלום
                                      ואני סתם- באמצע לישון
                                      ואקלוט שהם בני החיים
                                      עזור לי-
                                      לשכוח מהטרגדיה
                                      לשכוח מהאסון
                                      ולפחות לחבק אותם
                                      חיבוק אחרון!

                                      אך-
                                      הם עלו...
                                      בסערה השמימה
                                      אבא, רפא את הלב
                                      ששורף מכאב
                                      אבא- קרב הגואל
                                      ובתחיית המתים
                                      ישובו הבנים!
                                      @הדרי

                                      (בשבוע שעבר הגיע גב' פלאי לסמינר שלנו, שאבדה שני בנים בפיגוע אכזרי!
                                      ודברה כ"כ עמוק וחזק!- השיר נכתב ומוקדש לעילוי נשמתם הטהורה!
                                      ומתאים לצערי גם למצב הנוכחי..😢 , שהיה לעילוי נשמת כל החיילים הקדושים!)

                                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👊 👍
                                      9
                                      • כוכב לכתכ מנותק
                                        כוכב לכתכ מנותק
                                        כוכב לכת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                        #2893

                                        אל תדבר איתי בטוב
                                        נמאס לי לנהוג כבר בכבוד
                                        אבדתי אמון בהערת תמים
                                        שאני מכיל ואחרים שותקים

                                        אל תחמיר איתי יותר מידי
                                        זה עולה עלי מעל הצוואר
                                        ואל תגיד לי תתמודד
                                        אני לא בחרתי בזה אז תכבד

                                        אוהב אותך,
                                        עם כל מי שאתה,
                                        העקרונות שלי הפוכים,
                                        אני הרבה חייב לשתוק,
                                        וללכת בין הקווים.
                                        אבל אתה,
                                        כשאתה פותח את הפה
                                        אתה לא שם עלי אפילו קפה.
                                        אני נדחק אל הפינות,
                                        ונחבט בעמודות.
                                        אולי במקום להפגע כל הזמן,
                                        לטובתנו כדאי שנאהב רק מהצד?!

                                        אני זה אני
                                        ואתה זה אתה
                                        ומה שמתאים לך
                                        לא בהכרח מכניס אותי לתמונה
                                        אל תחייב אותי
                                        במה שאתה חייב לעשות
                                        תן לי להתמודד
                                        עם מה שאני צריך לשנות.

                                        אין דבר שלם מלב שבור,
                                        קרוב ד' לנשברי לב
                                        קרוב ד' לנשברי לב!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👊
                                        9
                                        • מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2894

                                          לא שלי

                                          האדם עץ השדה
                                          ואף שלעתים אינו מודה
                                          הוא חורש, זורע ומודא
                                          מחפש בכל מצב לשרשיו
                                          פרות ותוצאות עכשיו
                                          רץ להשיג פן יפסיד
                                          לאן נס? פתרונים לעתיד
                                          (בו הכל תלוי, ועל כתפו חושב
                                          כי כל העולם באמת יושב)
                                          רוצה הכל גם לדעת מראש
                                          אך האם לא גס לעמוד ולדרוש?
                                          למה תדאג וזמנך בידיו הרי נתון
                                          אחרי 'מונה' מחושב שהפעיל הנהג, יש כיוון!
                                          הוא שיצר ושקד במדויק על מסלול ותכנון
                                          ואתה הבן, נהנה ממתנת אב רחום, אין דיון!
                                          הכר! ובטובתו התבונן, לראש תכניס
                                          הוא המצמיח כל תא, נהיר לך וזה בסיס
                                          חייך המפכים, אינם משֻמשים
                                          שמח, טהור לבך, שנברא לבקרים חדשים
                                          שלא תהיה נשמתך חבושה בבית אסורים
                                          רק אסירת תודה אליו בנבל ועשורים!

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול