דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2894

    לא שלי

    האדם עץ השדה
    ואף שלעתים אינו מודה
    הוא חורש, זורע ומודא
    מחפש בכל מצב לשרשיו
    פרות ותוצאות עכשיו
    רץ להשיג פן יפסיד
    לאן נס? פתרונים לעתיד
    (בו הכל תלוי, ועל כתפו חושב
    כי כל העולם באמת יושב)
    רוצה הכל גם לדעת מראש
    אך האם לא גס לעמוד ולדרוש?
    למה תדאג וזמנך בידיו הרי נתון
    אחרי 'מונה' מחושב שהפעיל הנהג, יש כיוון!
    הוא שיצר ושקד במדויק על מסלול ותכנון
    ואתה הבן, נהנה ממתנת אב רחום, אין דיון!
    הכר! ובטובתו התבונן, לראש תכניס
    הוא המצמיח כל תא, נהיר לך וזה בסיס
    חייך המפכים, אינם משֻמשים
    שמח, טהור לבך, שנברא לבקרים חדשים
    שלא תהיה נשמתך חבושה בבית אסורים
    רק אסירת תודה אליו בנבל ועשורים!

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • אביעזריא מנותק
      אביעזריא מנותק
      אביעזרי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביעזרי
      #2895

      צמאון היובש

      בית א:

      שוב ליבי יבש
      שוב צחוקי כובש
      זהו צחוק מעושה
      מבפנים אני ריק

      לצעוד כך חושש
      ההרגש מתבושש
      אני רק מנסה
      והעולם שוב שוחק

      פזמון:

      צמאה לך נפשי
      לא רק כשהרגש חופשי
      כי גם בארץ ציה ועייף
      ליבי אליך צמא וכוסף

      בית ב:

      בחשכה מגשש
      למצוא ניצוץ אש
      שיצית אותי שוב
      שליבי ישתוקק

      לאט אלי גולש
      היאוש הלוחש
      שאפסה התקווה
      ואני נמצא כבר הרחק

      פזמון: צמאה....

      בית ג:

      מנסה להתאושש
      מתפלל מבקש
      בתפילה מהלב
      אל השמיים זועק

      הקרח כבר נוטש
      והלב לאט רועש
      דמעה אחת זולגת
      והנר שוב דולק

      פזמון:
      צמאה לך נפשי
      לא רק כשהרגש חופשי
      כי גם בארץ ציה ועייף
      ליבי אליך צמא וכוסף
      כך בקודש חזיתיך....

      נדירים האנשים החיים,
      רוב האנשים פשוט קיימים...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍 👏
      9
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2896

        כותבת בלילות
        את הלב שלי
        מנגבת את הדמעות
        הם חוסר הביטחון שלי

        לא מראה את הפחד
        לא מראה את הכאב
        צוחקת ומחייכת כל היום
        מנסה לנחם את הלב

        הטראומה שתקפה
        פתאום באמצע החיים
        זה מראה את החוזק
        בין כל הקשיים

        לכולם מנסה לעזור
        את הלב לא רוצה לגמור
        רוצה שלכולם יהיה טוב
        ובמיוחד למי שאלי קרוב

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍 🙌
        10
        • אבא תודהaא מנותק
          אבא תודהaא מנותק
          אבא תודהa
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2897

          תרסס עליי עוד\ESTER.H

          בקרבי בוערת אש
          במקום להסס
          אני מבטיחה לנקום

          בפניי אוכלת
          ואני מבקשת
          להירגע לנשוב

          בליבי חיוורת
          בחוץ מאודמת
          ובתוכי החלטה, לנבור

          ובאותו הרגע הכל שחור
          אדום
          לוהט
          כמו אש
          בשדה
          קוצים
          בלב
          בנפש
          והנשמה.
          הנשמה לא מוכנה
          רוצה להמשיך למרות
          מעוניינת להאיר
          לא בתנאי רק ללא
          אז אנא
          תרסס עליי עוד
          מעט
          אמונה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👊 👍
          7
          • המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
            #2898

            יושב אדם
            מול הים
            הכוכבים זוהרים מעליו
            לגלים לא רואה סוף בעיניו.

            החושך בעיניו
            מחפש איך להצליח
            אך לא מוצא כוח
            בשביל להוכיח.

            אל תוותר
            גם אם קשה
            גם אם את האופק,
            אתה לא רואה
            זה בשבילך
            גם אם זה לא ניראה,
            כי עם הנצחון
            אפשר להגיע למליון.

            אחרי תקופה של עליה
            תשב מול הים
            תחשוב על העבר,
            תראה כמה עבר,
            תודה על מה שעבר
            בקש על העתיד,
            כי תראה מול עיניך
            שהמלחמה על הנצחון
            שווה הכול.!

            "קשה לשכוח אנשים
            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            💪
            9
            • אילן פא מנותק
              אילן פא מנותק
              אילן פ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2899

              לפעמים

              לפעמים אדם גונח
              שלא טוב לו בחיים
              יש נפילות בדרך
              נסיונות וגם קשיים

              רגעים קשים בלילה
              מחשבות על סוף קרב
              לפעמים עוצמים עיניים
              כבר נמאס להתאכזב

              לפעמים בוכים בשקט
              על דברים שאומרים
              גם מה שבלב אפשר לומר
              בשני דרכים

              הסר דאגה מליבך
              ותאמין
              תראה איך ביחד
              החיים יפים יותר
              תנסה אולי
              רק עוד צעד
              ותראה איך הכל מסתדר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              🥇 👍
              6
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2900

                האכזבות שהיו
                ופתאום מתגברות
                הדמעות שזלגו
                נהפכו לנהרות

                הרצון להשקיע
                הגוף שכואב
                זה בסוף רק לרגע
                מתסכל את הלב

                הכל כאן גשמי
                הכל כלכך רגעי
                איפה הדבר האמיתי
                שיספק אותי

                מחפשת בנרות
                נר שלא יכבה לעולם
                אחרי כל התפילות
                מצאתי את בורא עולם

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                💖
                10
                • שוהםש מנותק
                  שוהםש מנותק
                  שוהם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2901

                  שוב אני בוכה
                  על מה?
                  על התיסכול
                  על כאב
                  שחלף ושוב הגיע
                  שאין לי אוזן,
                  לב
                  שתזדהה, שתבין
                  שתכאב שלי תכיל
                  אני רוצה שהיא תבוא
                  מתפללת,
                  מקווה
                  ולזה מיחלת
                  האם זה ישמע שם למעלה?
                  א.מ
                  אשמח להערה או הארה 🙏

                  "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                  https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  5
                  • STARS in  skyS מנותק
                    STARS in  skyS מנותק
                    STARS in sky
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2902

                    הלב של החיים

                    היא יציבה, היא חזקה,
                    נמצאת בלב, בכל פינה,
                    היא האור, היא האהבה,
                    היא האכפתיות והגאוה.

                    היא כמו שמש שתמיד זורחת,
                    אף פעם לא שוקעת.
                    היא כמו ים המשמיע קולות הגלים,
                    גם כשאין רוח פרצים.

                    כמו השמים בגווני התכלת
                    היא תמיד מרגיעה ומחייכת,
                    כמו נצנוצי הכוכבים
                    היא האור ברגעי החושך בחיים.

                    היא שם תמיד הייתה,
                    כשנולדתי, כשזחלתי, כשהייתי ילדה,
                    וגם עכשיו כשאני לומדת לחיות ועוברים הימים,
                    היא מחזיקה לי את היד, את הלב- את החיים!

                    אַתְּ אמא, אשרייך שזכית,
                    להיות מי שאת היום, או שמאז היית...
                    אוהב אותך לנצח בכל עת, בכל שעה,
                    והלוואי שאזכה לעשות לך אלפית ממה שעשית לי
                    שאולי רק אז אהיה קצת 'רגועה'.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    💔 👍
                    7
                    • כוכב לכתכ מנותק
                      כוכב לכתכ מנותק
                      כוכב לכת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                      #2903

                      והטוב הזה עוד יבוא,
                      עדיין אין לו ביטוי.
                      הוא נסתר מעייני,
                      לו הוא הכי גלוי.
                      מובלת אחריו
                      בכביש סלול.
                      זה עוד יוודע
                      הכל התאים לי בול.

                      מחשבות קופצות,
                      מהוות מחסומים,
                      מהאור שקופץ,
                      אל הקור שבפנים.
                      הפחד משתק,
                      נלחץ הוא מכלום.
                      המטרה לו ברורה.
                      אני קליפת שום.

                      המטרה ברורה,
                      אחריה מובלת.
                      רק עם עזרה.
                      לבד לא מסתדרת.
                      מי שאמר והיה,
                      קיים גם היום.
                      דווקא בשעה קשה,
                      נמצא איתי קרוב.

                      תודֶה על הנסיונות שלך
                      הם יהפכו להיות היתד שתטפס איתו לראש ההר.

                      אין דבר שלם מלב שבור,
                      קרוב ד' לנשברי לב
                      קרוב ד' לנשברי לב!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      4
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2904

                        שמעתי אותך בוכה
                        לא רציתי לצאת מהחדר
                        כדי שלא תבכה
                        שמעתי מה שספרת
                        ראיתי את הכאב
                        מול העיניים שלי
                        את מה שעברת
                        את מה שאף פעם
                        לא אמרת
                        אולי אתה צוחק הרבה
                        אבל אתה מסתיר
                        את מה שיש לך על הלב
                        אני למדתי מיזה
                        שלא כל מי שמחייך
                        באמת טוב לו בחיים
                        פשוט מסתירים את הקשיים
                        אולי יש לך הרבה חברים
                        אבל אתה מרגיש לבד
                        אולי אתה היחיד שחזרת בתשובה
                        אבל פתאום כואב לך
                        אתה מרגיש בודד
                        רציתי לצעוק לך שמה פתאום
                        אל תעזוב עכשיו הכל
                        תשאר חזק ותשרוד
                        אבל שתקתי
                        כי זה לא מתאים לדבר איתך
                        אז בכיתי לבד
                        את הכאב שלך
                        תרגיש חזק
                        אני מעריצה שלך
                        אולי לעולם לא תקרא אתזה
                        ולעולם לא תידע אתזה
                        אבל אתה גיבור
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        💪 👌 😯
                        8
                        • טותייייט טותיייי

                          שמעתי אותך בוכה
                          לא רציתי לצאת מהחדר
                          כדי שלא תבכה
                          שמעתי מה שספרת
                          ראיתי את הכאב
                          מול העיניים שלי
                          את מה שעברת
                          את מה שאף פעם
                          לא אמרת
                          אולי אתה צוחק הרבה
                          אבל אתה מסתיר
                          את מה שיש לך על הלב
                          אני למדתי מיזה
                          שלא כל מי שמחייך
                          באמת טוב לו בחיים
                          פשוט מסתירים את הקשיים
                          אולי יש לך הרבה חברים
                          אבל אתה מרגיש לבד
                          אולי אתה היחיד שחזרת בתשובה
                          אבל פתאום כואב לך
                          אתה מרגיש בודד
                          רציתי לצעוק לך שמה פתאום
                          אל תעזוב עכשיו הכל
                          תשאר חזק ותשרוד
                          אבל שתקתי
                          כי זה לא מתאים לדבר איתך
                          אז בכיתי לבד
                          את הכאב שלך
                          תרגיש חזק
                          אני מעריצה שלך
                          אולי לעולם לא תקרא אתזה
                          ולעולם לא תידע אתזה
                          אבל אתה גיבור
                          טוהר

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                          #2905

                          התנפצה התקווה
                          האכזבה בעיצומה
                          מנסה להיראות
                          מלאת גאווה.

                          לא להראות
                          שהתנפץ עכשיו
                          בקול ראש גדול
                          החלום הגדול.

                          לשחק שהכול טוב,
                          שהכול בה בטוב
                          גם שהתנפץ לי החלום,
                          שהדמעות נשארות במקום
                          ולא פורצות בתיאום.

                          מנסה לומר לעצמי
                          שגם האכזבה
                          זה לטובתי
                          זה מאהבה,
                          שזה עוד דרך ליהות חזקה.

                          "קשה לשכוח אנשים
                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          💪
                          7
                          • עופר האייליםע מנותק
                            עופר האייליםע מנותק
                            עופר האיילים
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2906

                            בדידות
                            זו תהום רחבה
                            יש מקום
                            לשחות שם
                            בבריכת כאב
                            קרה, פרטית
                            ולמה זה מותר
                            בכלל
                            הכאבה עצמית?
                            כי מכולם
                            זה הכי
                            פוגע ודוקר
                            מכיר חולשות
                            שגיאות נוטר
                            התמסכנות אולי
                            זו המילה
                            ואין מי שיעצור
                            נשירה חבויה.
                            רק אני והוא,
                            הלב שלי
                            שאכול
                            נגיסות שאני
                            נגסתי בלי בלבול
                            אני זו שהרסתי
                            נשאר לי לתקן
                            אך איך אפשר
                            מבור כזה לצאת
                            בלי יד שתנתן?

                            "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            7
                            • שוהםש מנותק
                              שוהםש מנותק
                              שוהם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                              #2907

                              מצאתי לי חברה,
                              מצאתי לי קשר,
                              מצאתי נחמה,
                              מצאתי את האחת שמבינה,
                              דיברנו -שעות
                              צחקנו-ארוכות
                              חלקנו-רגעים
                              התקרבנו
                              אבל פיזית
                              נותנו רחוקות.
                              חלקנו גם סודות
                              חלמנו יחד משאלות
                              פרקנו את הלב.
                              ואז לפתע-
                              החלה התמונה להתבהר
                              מילה ועוד מילה נאמרה
                              התגלתה.
                              חשבתי בהתחלה
                              לא בכוונה
                              אבל פעם אחר פעם
                              הכת לי את הלב שוב הפעם
                              את להייטיב התכוונת
                              שלא מרע עלי ככה חשבת
                              אבל אני טעיתי
                              מילה החזרתי
                              כנראה לא באמת הבנתי
                              פגעתי!!!!!
                              כן כן אבל גם נפגעתי!!!!
                              זה מעולם לא קרה לי!
                              אלוקים למה בראתני?
                              התחרטתי.
                              כן גם על שנולדתי.
                              סליחה ביקשתי
                              הקשר שפעם אהבנו
                              הקשר שפעם בנינו
                              הקרבה שהיתה רק-
                              לנו!
                              מתגעגעת לעבר
                              חשבתי אולי כבר הכל עבר...
                              למעשה,
                              הכל עדיין נשאר
                              מתפללת ומקווה
                              בליבי- תקווה
                              לתקן הפצע.
                              שהצחוק רק יהדהד
                              שלא נצטרך יותר...
                              קשה לי-אכזבה צורבת
                              כולי תקווה-
                              התחלה חדשה...
                              רק תאמרי שאת רוצה...
                              בבקשה!!!
                              א.מ
                              אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

                              "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                              https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👊 💪 👍
                              6
                              • ב מנותק
                                ב מנותק
                                בסוף תמיד יהיה טוב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2908

                                מה עושים כשכבר נמאס לבכות??😢
                                כשאת רואה סביבך רק צרות??
                                כשאת כבר לא יודעת מה לעשות🤷🏼‍♀️

                                ואת יודעת רק שאת זה לא!
                                אבל אין לך מושג איך להמשיך מפה!!

                                כששואלים אותך מה את רוצה שישתנה??
                                ואת אפילו לא יודעת מה לבקש שיקרה!!😬

                                מוצאת תצמך בלי מילים 😶
                                או פורקת לעוד שתי חברים😒

                                רוצה לברוח מכל העולם!!
                                לשכוח ,לרוץ הכי רחוק מכאן!!

                                מוצאת תצמי עובדת קשה
                                על דברים שמישהו אחר רוצה!

                                מבקשת שפשוט יהיה טובב😟
                                אולי זה יותר מידי לבקש??

                                מאמינה שאם בקלות זה הגיע
                                זה גם ילך בדיוק כמו שזה הופיע

                                אז בבקשה שכל הטוב שעוד יבוא-
                                באמת יהיה שווה את כל הדרך פה🙏🏼

                                אוהבת💕מאמינה בך💪🏼 ושולחת לך חיבוק ענק🫂

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😍
                                7
                                • נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נעמי ה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2909

                                  אנשים מסתכלים עליה כשונה
                                  חלקם יגדירו עובר רגישה
                                  אחרים יגידו חלשה
                                  לפעמיים חסרת דעה

                                  אבל היא-
                                  נמצאת במלחמה מתמדת
                                  מול כל העולם מתמודדת
                                  בונה לעצמה חומה
                                  מול כל חץ המכוון לליבה

                                  גם כשהדמעות זולגות
                                  לא נותנת מקום לתחושות הרעות
                                  מבינה שזה בשביל לשחרר
                                  אך חוזרת לעצמה מהר

                                  כשכואב לומדת מזה המון
                                  בעיקר להסתכל על העולם במבט נכון
                                  לתת מעצמה לאותם אנשים
                                  אשר כמוה מוגדרים

                                  אז שמגיעה הלילה והיא באפיסת כוחות
                                  ולדעת העולם היא מלאה בכישלונות
                                  אך מעשיה מעידים על מיליוני הצלחות
                                  היא רק רוצה לשאול על פי ההיגיון
                                  תגידו מי הגדולה פה?!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  😲 👏
                                  10
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2910

                                    לא יודעת מה יש לי
                                    העצב חדר פתאום עמוק
                                    ויודעת שמה שהכי רע לי
                                    שאין לי עם מי לפרוק

                                    כי זו המציאות וזו אני
                                    איו מישהי שמכירה אותי
                                    וגם כשהיום שיתפתי קצת
                                    מהר מאד זה נעלם ונמלט

                                    והנה אני כאן
                                    והאמת, רק רוצה לבכות
                                    ושוב הלב שלי מבולגן
                                    ושוב לא יודעת מה לעשות

                                    ושוב בוכה כי אני נופלת
                                    ושוב קמה כי אני רוצה
                                    ושוב פעם אני לא מסוגלת
                                    ושוב פעם אני לא מרוצה

                                    אלוקים
                                    אני חייבת אותך
                                    אצלי בפנים
                                    כי כאן יש חשיכה
                                    ואין לי אור
                                    אז אבאלה תביא מזור
                                    שהטוב יחזור

                                    אלוקים
                                    תסתכל לאן הגעתי
                                    כל הפעמים
                                    שאני נפלתי
                                    כי הייתי לבד
                                    והלב נאבד
                                    אז אבאלה תהיה איתי לעד

                                    בואו נגיד ביחד:
                                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👊
                                    12
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2911

                                      הכאב
                                      הפחד
                                      החרטה

                                      הלב
                                      הנפש
                                      הנשמה

                                      מילים
                                      חרבות
                                      דמעות

                                      שקרים
                                      חיבוקים
                                      החלטות

                                      מוות
                                      התלבטות
                                      חיים

                                      לילה
                                      חושך
                                      כוכבים

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍 😲 😍
                                      11
                                      • שוהםש מנותק
                                        שוהםש מנותק
                                        שוהם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                                        #2912

                                        איך אני משתנה

                                        מקצה לקצה בשניה

                                        ולא יודעת למה

                                        מצב הרוח הטוב

                                        הופך למדוכא

                                        ומרגישה

                                        שיש מכאוב

                                        גם על זה שואלת

                                        את אבא,

                                        למה?

                                        הרי הייתי

                                        שמחה, תוססת

                                        ומרוצה

                                        ובין רגע

                                        הופכת אני

                                        לעצובה

                                        מדוכאת

                                        וכאובה

                                        מקווה מאוד

                                        שמצבי ישתפר לטובה

                                        ויהיה לי כיף בחברה

                                        בין כולן מורות, חברות

                                        וכמובן הסביבה...

                                        שכולן יהיו מנוכחותי

                                        בבקשה

                                        רק תענה לי...

                                        האם זה יקרה???

                                        א.מ
                                        אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

                                        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        🙋‍♂️
                                        9
                                        • אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2913

                                          יש עניין שיתהפך

                                          כל הסימנים כבר כאן
                                          והכל מוכן
                                          לקבל פניך
                                          "הגפן נותנת פריה
                                          והיין יקר "
                                          ומה יהיה מחר ?
                                          אין לי יום
                                          אין לי לילה
                                          חרב ננעצת
                                          ובשמיים ,,,, למעלה
                                          למעלה ,,,,

                                          שוקד על דבריך
                                          יש עניין שיתהפך ,,,ויתהפך
                                          הכל לטובה
                                          יש מסובב
                                          יש סיבה
                                          צריך לראות את הכל ולשוב מאהבה
                                          באהבה

                                          אומרים שהעתיד כבר כאן
                                          והכל מוכן
                                          לקבל פניך
                                          יוצאים להלחם על מה שאין
                                          עם מה שיש
                                          רק ,, רחמים מבקש
                                          גנובתי יום ,,, גנובתי לילה
                                          משחק מכור
                                          מעגל נסגר למעלה
                                          למעלה

                                          שוקד על דבריך .....

                                          ואין לנו על מי להשען
                                          רק על אבינו שבשמיים

                                          לשיר הזה יש גם לחן
                                          שבתכנון לעשות לו הפקה מקצועית - מתי שהוא בעז"ה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול