דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כוכב לכתכ מנותק
    כוכב לכתכ מנותק
    כוכב לכת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
    #2903

    והטוב הזה עוד יבוא,
    עדיין אין לו ביטוי.
    הוא נסתר מעייני,
    לו הוא הכי גלוי.
    מובלת אחריו
    בכביש סלול.
    זה עוד יוודע
    הכל התאים לי בול.

    מחשבות קופצות,
    מהוות מחסומים,
    מהאור שקופץ,
    אל הקור שבפנים.
    הפחד משתק,
    נלחץ הוא מכלום.
    המטרה לו ברורה.
    אני קליפת שום.

    המטרה ברורה,
    אחריה מובלת.
    רק עם עזרה.
    לבד לא מסתדרת.
    מי שאמר והיה,
    קיים גם היום.
    דווקא בשעה קשה,
    נמצא איתי קרוב.

    תודֶה על הנסיונות שלך
    הם יהפכו להיות היתד שתטפס איתו לראש ההר.

    אין דבר שלם מלב שבור,
    קרוב ד' לנשברי לב
    קרוב ד' לנשברי לב!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    4
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2904

      שמעתי אותך בוכה
      לא רציתי לצאת מהחדר
      כדי שלא תבכה
      שמעתי מה שספרת
      ראיתי את הכאב
      מול העיניים שלי
      את מה שעברת
      את מה שאף פעם
      לא אמרת
      אולי אתה צוחק הרבה
      אבל אתה מסתיר
      את מה שיש לך על הלב
      אני למדתי מיזה
      שלא כל מי שמחייך
      באמת טוב לו בחיים
      פשוט מסתירים את הקשיים
      אולי יש לך הרבה חברים
      אבל אתה מרגיש לבד
      אולי אתה היחיד שחזרת בתשובה
      אבל פתאום כואב לך
      אתה מרגיש בודד
      רציתי לצעוק לך שמה פתאום
      אל תעזוב עכשיו הכל
      תשאר חזק ותשרוד
      אבל שתקתי
      כי זה לא מתאים לדבר איתך
      אז בכיתי לבד
      את הכאב שלך
      תרגיש חזק
      אני מעריצה שלך
      אולי לעולם לא תקרא אתזה
      ולעולם לא תידע אתזה
      אבל אתה גיבור
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
      💪 👌 😯
      8
      • טותייייט טותיייי

        שמעתי אותך בוכה
        לא רציתי לצאת מהחדר
        כדי שלא תבכה
        שמעתי מה שספרת
        ראיתי את הכאב
        מול העיניים שלי
        את מה שעברת
        את מה שאף פעם
        לא אמרת
        אולי אתה צוחק הרבה
        אבל אתה מסתיר
        את מה שיש לך על הלב
        אני למדתי מיזה
        שלא כל מי שמחייך
        באמת טוב לו בחיים
        פשוט מסתירים את הקשיים
        אולי יש לך הרבה חברים
        אבל אתה מרגיש לבד
        אולי אתה היחיד שחזרת בתשובה
        אבל פתאום כואב לך
        אתה מרגיש בודד
        רציתי לצעוק לך שמה פתאום
        אל תעזוב עכשיו הכל
        תשאר חזק ותשרוד
        אבל שתקתי
        כי זה לא מתאים לדבר איתך
        אז בכיתי לבד
        את הכאב שלך
        תרגיש חזק
        אני מעריצה שלך
        אולי לעולם לא תקרא אתזה
        ולעולם לא תידע אתזה
        אבל אתה גיבור
        טוהר

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
        #2905

        התנפצה התקווה
        האכזבה בעיצומה
        מנסה להיראות
        מלאת גאווה.

        לא להראות
        שהתנפץ עכשיו
        בקול ראש גדול
        החלום הגדול.

        לשחק שהכול טוב,
        שהכול בה בטוב
        גם שהתנפץ לי החלום,
        שהדמעות נשארות במקום
        ולא פורצות בתיאום.

        מנסה לומר לעצמי
        שגם האכזבה
        זה לטובתי
        זה מאהבה,
        שזה עוד דרך ליהות חזקה.

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        💪
        7
        • עופר האייליםע מנותק
          עופר האייליםע מנותק
          עופר האיילים
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2906

          בדידות
          זו תהום רחבה
          יש מקום
          לשחות שם
          בבריכת כאב
          קרה, פרטית
          ולמה זה מותר
          בכלל
          הכאבה עצמית?
          כי מכולם
          זה הכי
          פוגע ודוקר
          מכיר חולשות
          שגיאות נוטר
          התמסכנות אולי
          זו המילה
          ואין מי שיעצור
          נשירה חבויה.
          רק אני והוא,
          הלב שלי
          שאכול
          נגיסות שאני
          נגסתי בלי בלבול
          אני זו שהרסתי
          נשאר לי לתקן
          אך איך אפשר
          מבור כזה לצאת
          בלי יד שתנתן?

          "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          7
          • שוהםש מנותק
            שוהםש מנותק
            שוהם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
            #2907

            מצאתי לי חברה,
            מצאתי לי קשר,
            מצאתי נחמה,
            מצאתי את האחת שמבינה,
            דיברנו -שעות
            צחקנו-ארוכות
            חלקנו-רגעים
            התקרבנו
            אבל פיזית
            נותנו רחוקות.
            חלקנו גם סודות
            חלמנו יחד משאלות
            פרקנו את הלב.
            ואז לפתע-
            החלה התמונה להתבהר
            מילה ועוד מילה נאמרה
            התגלתה.
            חשבתי בהתחלה
            לא בכוונה
            אבל פעם אחר פעם
            הכת לי את הלב שוב הפעם
            את להייטיב התכוונת
            שלא מרע עלי ככה חשבת
            אבל אני טעיתי
            מילה החזרתי
            כנראה לא באמת הבנתי
            פגעתי!!!!!
            כן כן אבל גם נפגעתי!!!!
            זה מעולם לא קרה לי!
            אלוקים למה בראתני?
            התחרטתי.
            כן גם על שנולדתי.
            סליחה ביקשתי
            הקשר שפעם אהבנו
            הקשר שפעם בנינו
            הקרבה שהיתה רק-
            לנו!
            מתגעגעת לעבר
            חשבתי אולי כבר הכל עבר...
            למעשה,
            הכל עדיין נשאר
            מתפללת ומקווה
            בליבי- תקווה
            לתקן הפצע.
            שהצחוק רק יהדהד
            שלא נצטרך יותר...
            קשה לי-אכזבה צורבת
            כולי תקווה-
            התחלה חדשה...
            רק תאמרי שאת רוצה...
            בבקשה!!!
            א.מ
            אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

            "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
            https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👊 💪 👍
            6
            • ב מנותק
              ב מנותק
              בסוף תמיד יהיה טוב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2908

              מה עושים כשכבר נמאס לבכות??😢
              כשאת רואה סביבך רק צרות??
              כשאת כבר לא יודעת מה לעשות🤷🏼‍♀️

              ואת יודעת רק שאת זה לא!
              אבל אין לך מושג איך להמשיך מפה!!

              כששואלים אותך מה את רוצה שישתנה??
              ואת אפילו לא יודעת מה לבקש שיקרה!!😬

              מוצאת תצמך בלי מילים 😶
              או פורקת לעוד שתי חברים😒

              רוצה לברוח מכל העולם!!
              לשכוח ,לרוץ הכי רחוק מכאן!!

              מוצאת תצמי עובדת קשה
              על דברים שמישהו אחר רוצה!

              מבקשת שפשוט יהיה טובב😟
              אולי זה יותר מידי לבקש??

              מאמינה שאם בקלות זה הגיע
              זה גם ילך בדיוק כמו שזה הופיע

              אז בבקשה שכל הטוב שעוד יבוא-
              באמת יהיה שווה את כל הדרך פה🙏🏼

              אוהבת💕מאמינה בך💪🏼 ושולחת לך חיבוק ענק🫂

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😍
              7
              • נ מנותק
                נ מנותק
                נעמי ה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2909

                אנשים מסתכלים עליה כשונה
                חלקם יגדירו עובר רגישה
                אחרים יגידו חלשה
                לפעמיים חסרת דעה

                אבל היא-
                נמצאת במלחמה מתמדת
                מול כל העולם מתמודדת
                בונה לעצמה חומה
                מול כל חץ המכוון לליבה

                גם כשהדמעות זולגות
                לא נותנת מקום לתחושות הרעות
                מבינה שזה בשביל לשחרר
                אך חוזרת לעצמה מהר

                כשכואב לומדת מזה המון
                בעיקר להסתכל על העולם במבט נכון
                לתת מעצמה לאותם אנשים
                אשר כמוה מוגדרים

                אז שמגיעה הלילה והיא באפיסת כוחות
                ולדעת העולם היא מלאה בכישלונות
                אך מעשיה מעידים על מיליוני הצלחות
                היא רק רוצה לשאול על פי ההיגיון
                תגידו מי הגדולה פה?!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😲 👏
                10
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2910

                  לא יודעת מה יש לי
                  העצב חדר פתאום עמוק
                  ויודעת שמה שהכי רע לי
                  שאין לי עם מי לפרוק

                  כי זו המציאות וזו אני
                  איו מישהי שמכירה אותי
                  וגם כשהיום שיתפתי קצת
                  מהר מאד זה נעלם ונמלט

                  והנה אני כאן
                  והאמת, רק רוצה לבכות
                  ושוב הלב שלי מבולגן
                  ושוב לא יודעת מה לעשות

                  ושוב בוכה כי אני נופלת
                  ושוב קמה כי אני רוצה
                  ושוב פעם אני לא מסוגלת
                  ושוב פעם אני לא מרוצה

                  אלוקים
                  אני חייבת אותך
                  אצלי בפנים
                  כי כאן יש חשיכה
                  ואין לי אור
                  אז אבאלה תביא מזור
                  שהטוב יחזור

                  אלוקים
                  תסתכל לאן הגעתי
                  כל הפעמים
                  שאני נפלתי
                  כי הייתי לבד
                  והלב נאבד
                  אז אבאלה תהיה איתי לעד

                  בואו נגיד ביחד:
                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👊
                  12
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2911

                    הכאב
                    הפחד
                    החרטה

                    הלב
                    הנפש
                    הנשמה

                    מילים
                    חרבות
                    דמעות

                    שקרים
                    חיבוקים
                    החלטות

                    מוות
                    התלבטות
                    חיים

                    לילה
                    חושך
                    כוכבים

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍 😲 😍
                    11
                    • שוהםש מנותק
                      שוהםש מנותק
                      שוהם
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                      #2912

                      איך אני משתנה

                      מקצה לקצה בשניה

                      ולא יודעת למה

                      מצב הרוח הטוב

                      הופך למדוכא

                      ומרגישה

                      שיש מכאוב

                      גם על זה שואלת

                      את אבא,

                      למה?

                      הרי הייתי

                      שמחה, תוססת

                      ומרוצה

                      ובין רגע

                      הופכת אני

                      לעצובה

                      מדוכאת

                      וכאובה

                      מקווה מאוד

                      שמצבי ישתפר לטובה

                      ויהיה לי כיף בחברה

                      בין כולן מורות, חברות

                      וכמובן הסביבה...

                      שכולן יהיו מנוכחותי

                      בבקשה

                      רק תענה לי...

                      האם זה יקרה???

                      א.מ
                      אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

                      "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                      https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🙋‍♂️
                      9
                      • אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2913

                        יש עניין שיתהפך

                        כל הסימנים כבר כאן
                        והכל מוכן
                        לקבל פניך
                        "הגפן נותנת פריה
                        והיין יקר "
                        ומה יהיה מחר ?
                        אין לי יום
                        אין לי לילה
                        חרב ננעצת
                        ובשמיים ,,,, למעלה
                        למעלה ,,,,

                        שוקד על דבריך
                        יש עניין שיתהפך ,,,ויתהפך
                        הכל לטובה
                        יש מסובב
                        יש סיבה
                        צריך לראות את הכל ולשוב מאהבה
                        באהבה

                        אומרים שהעתיד כבר כאן
                        והכל מוכן
                        לקבל פניך
                        יוצאים להלחם על מה שאין
                        עם מה שיש
                        רק ,, רחמים מבקש
                        גנובתי יום ,,, גנובתי לילה
                        משחק מכור
                        מעגל נסגר למעלה
                        למעלה

                        שוקד על דבריך .....

                        ואין לנו על מי להשען
                        רק על אבינו שבשמיים

                        לשיר הזה יש גם לחן
                        שבתכנון לעשות לו הפקה מקצועית - מתי שהוא בעז"ה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        11
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מגן וחץ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2914

                          בכתיבת שירים אני כנראה לא "העיפרון הכי מחודד" בכל אופן הנה השיר הראשון שלי אשמח לקבל הערות והארות
                          קוד זורם לו בעורקים,
                          אלגוריתמים הם חבריו,
                          מתכנת צעיר, חולם גדול,
                          הנדסת תוכנה, עתיד מזהיר.

                          בלילה, מול המחשב,
                          קוד פורח תחת אצבעותיו,
                          בעיות מורכבות,
                          הוא פותר בקלות.

                          האתגר מושך אותו,
                          היצירתיות בוערת,
                          הוא בונה עולמות חדשים,
                          מקוד ומאלגוריתמים.

                          הוא יודע, הוא מאמין,
                          הוא יצליח, הוא יגשים,
                          הנדסת תוכנה,
                          היא אהבת חייו.

                          הוא שמח, הוא גאה,
                          בכל יום מחדש,
                          לומד ומתפתח,
                          מתכנת צעיר, עתיד מזהיר.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍 🙇‍♂️
                          10
                          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2915

                            אם מישהו שומע

                            נפלתי מטושטשת
                            בעצם כמעט
                            בגדר נאחזת
                            נסחפתי לאט

                            פולטת קריאה
                            שלא נשמעת
                            עוצרת באימה
                            אוטוטו משתגעת

                            משגרת בקשות
                            מגניבה מבטים
                            פוחדת משטויות
                            תעזרו לי להרים

                            יודעת שאני היצור
                            הכי חזק ביקום
                            איך לומר בקיצור?
                            עכשיו נשברתי

                            מקווה שתבחינו
                            ולא יהיה מאוחר
                            אני עדיין מבקשת
                            אם מישהו שומע.......

                            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍 💖 💔 😰 👩‍❤️‍👩
                            10
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מגן וחץ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2916

                              היי שיר שאתה כותב אתה בעצם מספר על עצמך מי אתה...
                              אני מקווה שהכתיבה בצורה טובה ....

                              אור גדול בעיניו, חיוך רחב על פניו,
                              הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.
                              הקשיים לא מפחידים אותו, המכשולים לא מרתיעים,
                              הוא יודע בתוכו, הוא יגיע, הוא יצליח, הוא יגשים.

                              הוא רואה את התמונה הגדולה, הוא שם לב לכל פרט,
                              הוא עובד קשה, הוא מתאמץ, הוא נותן את כל כולו.
                              הוא מאמין בעצמו, הוא מאמין בכוחותיו,
                              הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

                              הוא לא מפחד לחלום, הוא לא מפחד להעז,
                              הוא יודע שהשמיים הם הגבול, הוא יודע שהוא יכול הכל.
                              הוא מלא תקווה, הוא מלא אמונה,
                              הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😲 👌 💪 👏
                              9
                              • יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2917

                                העצב שלא עוזב
                                הלב שכבר לא חושב
                                מישהו מחייך
                                ושוב הלב מתלכלך

                                החלום שנשבר ממזמן
                                הדרך שהתארכה מידי
                                האמונה שנשחקת מעט
                                התקווה שנאבדת כמעט

                                מישהו אמר לי פעם
                                שבסוף יהיה לי טוב
                                מצאתי פעם טעם
                                כשהיית איתי קרוב

                                אני לא מעזה לוותר
                                לא כשאני זוכרת אותך
                                אבאלה, אתה זוכר?
                                אני רוצה בקירבתך

                                אולי תבוא אלי?

                                בואו נגיד ביחד:
                                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                10
                                • אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבוע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2918

                                  אין לזה תחליף
                                  זה הרגע הכי מושלם
                                  כשאתה מרגיש
                                  את אהבתו של בורא עולם

                                  אם רק תדע להעריך
                                  כל רגע שקיים
                                  לשרת את מלך העולם
                                  תזכה להנות ליבנות
                                  את עתידך לשנות
                                  ושמחה תמיד ליראות

                                  הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  6
                                  • ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בלב ים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2919
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בלב ים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי בלב ים
                                      #2920

                                      סבא מאיר - שנפטר לפני כחצי שנה

                                      סיוון ברגעיה האחרונים, בשקר שגרתיות הימים, שומעים צווחה בעיר
                                      ס"ו רק שנותיו, "מהר!" קרא לו אב, וכך השקים לאלוקים אדיר
                                      שיבה לא קיימת, בשעת בוקר הדוממת, כי כבר לא פעם לב מאיר
                                      סבא לדרכו אלך, את אהבתו איתו לקח, וכך נגמר סיפורו של סב צעיר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😢
                                      6
                                      • עופר האייליםע מנותק
                                        עופר האייליםע מנותק
                                        עופר האיילים
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2921

                                        חיוך עצוב
                                        ממורמרת שמחה
                                        מעטפת הכחשה
                                        אני מתוכן ריקה
                                        זתומרת
                                        ריקה מבפנים
                                        אבל בחוץ שופעת
                                        מראה לאחרים
                                        את היש שאין
                                        מאלתרת חיוכים
                                        ושמחת חיים.
                                        ויום של דכדוך
                                        מפתיע אנשים
                                        הם לא מבינים.
                                        לילדה של תמיד,
                                        האחרת, מחכים.
                                        ומי בכלל אמר לכם
                                        שהיום אני שונה?
                                        הפעם אני, אני.
                                        באמיתי, הרגילה.
                                        פשוט אתמול ושלשום
                                        הייתי עם מסיכה.

                                        "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        7
                                        • STARS in  skyS מנותק
                                          STARS in  skyS מנותק
                                          STARS in sky
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2922

                                          חרישית

                                          אבא רק אתה יכול לעזור
                                          לאחת כמוני אבודה,
                                          לא להישאב לאחור
                                          אומרים כשמרגישים שקשה- נמצאים בעלייה

                                          אבל מי כמוך יודע שאני במלחמה
                                          רוצה לבכות, לפרוק
                                          אך אני עוטה מסיכה
                                          באמצע רחוב רועש והמוני... - לא אכנס למבוכה!

                                          היאך אוכל להישאר לבד,
                                          אי שם, רחוק מכולם,
                                          רחוק מכל מי שהכי קרוב אלי,
                                          מכל מי שלי הוא מגן ומשען?!

                                          אז שוב פונה אליך,
                                          האם תשמע תפילה חרישית?
                                          אתה היחיד שיודע המרפא,
                                          האם אוכל להיות אנוכית
                                          להשאיר הכול כך, ואתה תרפא?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👏 👊 😢
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול