דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עופר האייליםע מנותק
    עופר האייליםע מנותק
    עופר האיילים
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2906

    בדידות
    זו תהום רחבה
    יש מקום
    לשחות שם
    בבריכת כאב
    קרה, פרטית
    ולמה זה מותר
    בכלל
    הכאבה עצמית?
    כי מכולם
    זה הכי
    פוגע ודוקר
    מכיר חולשות
    שגיאות נוטר
    התמסכנות אולי
    זו המילה
    ואין מי שיעצור
    נשירה חבויה.
    רק אני והוא,
    הלב שלי
    שאכול
    נגיסות שאני
    נגסתי בלי בלבול
    אני זו שהרסתי
    נשאר לי לתקן
    אך איך אפשר
    מבור כזה לצאת
    בלי יד שתנתן?

    "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    7
    • שוהםש מנותק
      שוהםש מנותק
      שוהם
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
      #2907

      מצאתי לי חברה,
      מצאתי לי קשר,
      מצאתי נחמה,
      מצאתי את האחת שמבינה,
      דיברנו -שעות
      צחקנו-ארוכות
      חלקנו-רגעים
      התקרבנו
      אבל פיזית
      נותנו רחוקות.
      חלקנו גם סודות
      חלמנו יחד משאלות
      פרקנו את הלב.
      ואז לפתע-
      החלה התמונה להתבהר
      מילה ועוד מילה נאמרה
      התגלתה.
      חשבתי בהתחלה
      לא בכוונה
      אבל פעם אחר פעם
      הכת לי את הלב שוב הפעם
      את להייטיב התכוונת
      שלא מרע עלי ככה חשבת
      אבל אני טעיתי
      מילה החזרתי
      כנראה לא באמת הבנתי
      פגעתי!!!!!
      כן כן אבל גם נפגעתי!!!!
      זה מעולם לא קרה לי!
      אלוקים למה בראתני?
      התחרטתי.
      כן גם על שנולדתי.
      סליחה ביקשתי
      הקשר שפעם אהבנו
      הקשר שפעם בנינו
      הקרבה שהיתה רק-
      לנו!
      מתגעגעת לעבר
      חשבתי אולי כבר הכל עבר...
      למעשה,
      הכל עדיין נשאר
      מתפללת ומקווה
      בליבי- תקווה
      לתקן הפצע.
      שהצחוק רק יהדהד
      שלא נצטרך יותר...
      קשה לי-אכזבה צורבת
      כולי תקווה-
      התחלה חדשה...
      רק תאמרי שאת רוצה...
      בבקשה!!!
      א.מ
      אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

      "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
      https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👊 💪 👍
      6
      • ב מנותק
        ב מנותק
        בסוף תמיד יהיה טוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2908

        מה עושים כשכבר נמאס לבכות??😢
        כשאת רואה סביבך רק צרות??
        כשאת כבר לא יודעת מה לעשות🤷🏼‍♀️

        ואת יודעת רק שאת זה לא!
        אבל אין לך מושג איך להמשיך מפה!!

        כששואלים אותך מה את רוצה שישתנה??
        ואת אפילו לא יודעת מה לבקש שיקרה!!😬

        מוצאת תצמך בלי מילים 😶
        או פורקת לעוד שתי חברים😒

        רוצה לברוח מכל העולם!!
        לשכוח ,לרוץ הכי רחוק מכאן!!

        מוצאת תצמי עובדת קשה
        על דברים שמישהו אחר רוצה!

        מבקשת שפשוט יהיה טובב😟
        אולי זה יותר מידי לבקש??

        מאמינה שאם בקלות זה הגיע
        זה גם ילך בדיוק כמו שזה הופיע

        אז בבקשה שכל הטוב שעוד יבוא-
        באמת יהיה שווה את כל הדרך פה🙏🏼

        אוהבת💕מאמינה בך💪🏼 ושולחת לך חיבוק ענק🫂

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😍
        7
        • נ מנותק
          נ מנותק
          נעמי ה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2909

          אנשים מסתכלים עליה כשונה
          חלקם יגדירו עובר רגישה
          אחרים יגידו חלשה
          לפעמיים חסרת דעה

          אבל היא-
          נמצאת במלחמה מתמדת
          מול כל העולם מתמודדת
          בונה לעצמה חומה
          מול כל חץ המכוון לליבה

          גם כשהדמעות זולגות
          לא נותנת מקום לתחושות הרעות
          מבינה שזה בשביל לשחרר
          אך חוזרת לעצמה מהר

          כשכואב לומדת מזה המון
          בעיקר להסתכל על העולם במבט נכון
          לתת מעצמה לאותם אנשים
          אשר כמוה מוגדרים

          אז שמגיעה הלילה והיא באפיסת כוחות
          ולדעת העולם היא מלאה בכישלונות
          אך מעשיה מעידים על מיליוני הצלחות
          היא רק רוצה לשאול על פי ההיגיון
          תגידו מי הגדולה פה?!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😲 👏
          10
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2910

            לא יודעת מה יש לי
            העצב חדר פתאום עמוק
            ויודעת שמה שהכי רע לי
            שאין לי עם מי לפרוק

            כי זו המציאות וזו אני
            איו מישהי שמכירה אותי
            וגם כשהיום שיתפתי קצת
            מהר מאד זה נעלם ונמלט

            והנה אני כאן
            והאמת, רק רוצה לבכות
            ושוב הלב שלי מבולגן
            ושוב לא יודעת מה לעשות

            ושוב בוכה כי אני נופלת
            ושוב קמה כי אני רוצה
            ושוב פעם אני לא מסוגלת
            ושוב פעם אני לא מרוצה

            אלוקים
            אני חייבת אותך
            אצלי בפנים
            כי כאן יש חשיכה
            ואין לי אור
            אז אבאלה תביא מזור
            שהטוב יחזור

            אלוקים
            תסתכל לאן הגעתי
            כל הפעמים
            שאני נפלתי
            כי הייתי לבד
            והלב נאבד
            אז אבאלה תהיה איתי לעד

            בואו נגיד ביחד:
            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👊
            12
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2911

              הכאב
              הפחד
              החרטה

              הלב
              הנפש
              הנשמה

              מילים
              חרבות
              דמעות

              שקרים
              חיבוקים
              החלטות

              מוות
              התלבטות
              חיים

              לילה
              חושך
              כוכבים

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍 😲 😍
              11
              • שוהםש מנותק
                שוהםש מנותק
                שוהם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                #2912

                איך אני משתנה

                מקצה לקצה בשניה

                ולא יודעת למה

                מצב הרוח הטוב

                הופך למדוכא

                ומרגישה

                שיש מכאוב

                גם על זה שואלת

                את אבא,

                למה?

                הרי הייתי

                שמחה, תוססת

                ומרוצה

                ובין רגע

                הופכת אני

                לעצובה

                מדוכאת

                וכאובה

                מקווה מאוד

                שמצבי ישתפר לטובה

                ויהיה לי כיף בחברה

                בין כולן מורות, חברות

                וכמובן הסביבה...

                שכולן יהיו מנוכחותי

                בבקשה

                רק תענה לי...

                האם זה יקרה???

                א.מ
                אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

                "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                🙋‍♂️
                9
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2913

                  יש עניין שיתהפך

                  כל הסימנים כבר כאן
                  והכל מוכן
                  לקבל פניך
                  "הגפן נותנת פריה
                  והיין יקר "
                  ומה יהיה מחר ?
                  אין לי יום
                  אין לי לילה
                  חרב ננעצת
                  ובשמיים ,,,, למעלה
                  למעלה ,,,,

                  שוקד על דבריך
                  יש עניין שיתהפך ,,,ויתהפך
                  הכל לטובה
                  יש מסובב
                  יש סיבה
                  צריך לראות את הכל ולשוב מאהבה
                  באהבה

                  אומרים שהעתיד כבר כאן
                  והכל מוכן
                  לקבל פניך
                  יוצאים להלחם על מה שאין
                  עם מה שיש
                  רק ,, רחמים מבקש
                  גנובתי יום ,,, גנובתי לילה
                  משחק מכור
                  מעגל נסגר למעלה
                  למעלה

                  שוקד על דבריך .....

                  ואין לנו על מי להשען
                  רק על אבינו שבשמיים

                  לשיר הזה יש גם לחן
                  שבתכנון לעשות לו הפקה מקצועית - מתי שהוא בעז"ה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  11
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מגן וחץ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2914

                    בכתיבת שירים אני כנראה לא "העיפרון הכי מחודד" בכל אופן הנה השיר הראשון שלי אשמח לקבל הערות והארות
                    קוד זורם לו בעורקים,
                    אלגוריתמים הם חבריו,
                    מתכנת צעיר, חולם גדול,
                    הנדסת תוכנה, עתיד מזהיר.

                    בלילה, מול המחשב,
                    קוד פורח תחת אצבעותיו,
                    בעיות מורכבות,
                    הוא פותר בקלות.

                    האתגר מושך אותו,
                    היצירתיות בוערת,
                    הוא בונה עולמות חדשים,
                    מקוד ומאלגוריתמים.

                    הוא יודע, הוא מאמין,
                    הוא יצליח, הוא יגשים,
                    הנדסת תוכנה,
                    היא אהבת חייו.

                    הוא שמח, הוא גאה,
                    בכל יום מחדש,
                    לומד ומתפתח,
                    מתכנת צעיר, עתיד מזהיר.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍 🙇‍♂️
                    10
                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2915

                      אם מישהו שומע

                      נפלתי מטושטשת
                      בעצם כמעט
                      בגדר נאחזת
                      נסחפתי לאט

                      פולטת קריאה
                      שלא נשמעת
                      עוצרת באימה
                      אוטוטו משתגעת

                      משגרת בקשות
                      מגניבה מבטים
                      פוחדת משטויות
                      תעזרו לי להרים

                      יודעת שאני היצור
                      הכי חזק ביקום
                      איך לומר בקיצור?
                      עכשיו נשברתי

                      מקווה שתבחינו
                      ולא יהיה מאוחר
                      אני עדיין מבקשת
                      אם מישהו שומע.......

                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍 💖 💔 😰 👩‍❤️‍👩
                      10
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מגן וחץ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2916

                        היי שיר שאתה כותב אתה בעצם מספר על עצמך מי אתה...
                        אני מקווה שהכתיבה בצורה טובה ....

                        אור גדול בעיניו, חיוך רחב על פניו,
                        הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.
                        הקשיים לא מפחידים אותו, המכשולים לא מרתיעים,
                        הוא יודע בתוכו, הוא יגיע, הוא יצליח, הוא יגשים.

                        הוא רואה את התמונה הגדולה, הוא שם לב לכל פרט,
                        הוא עובד קשה, הוא מתאמץ, הוא נותן את כל כולו.
                        הוא מאמין בעצמו, הוא מאמין בכוחותיו,
                        הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

                        הוא לא מפחד לחלום, הוא לא מפחד להעז,
                        הוא יודע שהשמיים הם הגבול, הוא יודע שהוא יכול הכל.
                        הוא מלא תקווה, הוא מלא אמונה,
                        הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😲 👌 💪 👏
                        9
                        • יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2917

                          העצב שלא עוזב
                          הלב שכבר לא חושב
                          מישהו מחייך
                          ושוב הלב מתלכלך

                          החלום שנשבר ממזמן
                          הדרך שהתארכה מידי
                          האמונה שנשחקת מעט
                          התקווה שנאבדת כמעט

                          מישהו אמר לי פעם
                          שבסוף יהיה לי טוב
                          מצאתי פעם טעם
                          כשהיית איתי קרוב

                          אני לא מעזה לוותר
                          לא כשאני זוכרת אותך
                          אבאלה, אתה זוכר?
                          אני רוצה בקירבתך

                          אולי תבוא אלי?

                          בואו נגיד ביחד:
                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          10
                          • אפרת גלבועא מנותק
                            אפרת גלבועא מנותק
                            אפרת גלבוע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2918

                            אין לזה תחליף
                            זה הרגע הכי מושלם
                            כשאתה מרגיש
                            את אהבתו של בורא עולם

                            אם רק תדע להעריך
                            כל רגע שקיים
                            לשרת את מלך העולם
                            תזכה להנות ליבנות
                            את עתידך לשנות
                            ושמחה תמיד ליראות

                            הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            6
                            • ב מנותק
                              ב מנותק
                              בלב ים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2919
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ב מנותק
                                ב מנותק
                                בלב ים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי בלב ים
                                #2920

                                סבא מאיר - שנפטר לפני כחצי שנה

                                סיוון ברגעיה האחרונים, בשקר שגרתיות הימים, שומעים צווחה בעיר
                                ס"ו רק שנותיו, "מהר!" קרא לו אב, וכך השקים לאלוקים אדיר
                                שיבה לא קיימת, בשעת בוקר הדוממת, כי כבר לא פעם לב מאיר
                                סבא לדרכו אלך, את אהבתו איתו לקח, וכך נגמר סיפורו של סב צעיר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😢
                                6
                                • עופר האייליםע מנותק
                                  עופר האייליםע מנותק
                                  עופר האיילים
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2921

                                  חיוך עצוב
                                  ממורמרת שמחה
                                  מעטפת הכחשה
                                  אני מתוכן ריקה
                                  זתומרת
                                  ריקה מבפנים
                                  אבל בחוץ שופעת
                                  מראה לאחרים
                                  את היש שאין
                                  מאלתרת חיוכים
                                  ושמחת חיים.
                                  ויום של דכדוך
                                  מפתיע אנשים
                                  הם לא מבינים.
                                  לילדה של תמיד,
                                  האחרת, מחכים.
                                  ומי בכלל אמר לכם
                                  שהיום אני שונה?
                                  הפעם אני, אני.
                                  באמיתי, הרגילה.
                                  פשוט אתמול ושלשום
                                  הייתי עם מסיכה.

                                  "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  7
                                  • STARS in  skyS מנותק
                                    STARS in  skyS מנותק
                                    STARS in sky
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2922

                                    חרישית

                                    אבא רק אתה יכול לעזור
                                    לאחת כמוני אבודה,
                                    לא להישאב לאחור
                                    אומרים כשמרגישים שקשה- נמצאים בעלייה

                                    אבל מי כמוך יודע שאני במלחמה
                                    רוצה לבכות, לפרוק
                                    אך אני עוטה מסיכה
                                    באמצע רחוב רועש והמוני... - לא אכנס למבוכה!

                                    היאך אוכל להישאר לבד,
                                    אי שם, רחוק מכולם,
                                    רחוק מכל מי שהכי קרוב אלי,
                                    מכל מי שלי הוא מגן ומשען?!

                                    אז שוב פונה אליך,
                                    האם תשמע תפילה חרישית?
                                    אתה היחיד שיודע המרפא,
                                    האם אוכל להיות אנוכית
                                    להשאיר הכול כך, ואתה תרפא?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👏 👊 😢
                                    5
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2923

                                      בכל יום אני נלחמת
                                      קמה משוריינת
                                      עם מטרות מול העיניים
                                      הגבול זה השמיים

                                      יודעת מהי האמת
                                      לא תמיד זה קל תאמת
                                      יש בנו כוח אמוני
                                      למלחמת הקיום היום יומי

                                      לדעת מה אסור ומה מותר
                                      מה הכי חשוב ומה מיותר
                                      עם מה להילחם ומה לוותר
                                      כך מקבלים שכר יותר

                                      כאשר שטח כובשים
                                      קבלנו עוד כוחות
                                      במיוחד לימים הבאים
                                      ושכר לדורי דורות

                                      טרם עלות השחר
                                      שתפציע החמה
                                      שתחמם אותי ואת דרכי
                                      ותביא לי עוד אורה

                                      תמיד אשים לי מול עיני
                                      את המטרה החשובה
                                      יחד אצעד עם אלוקי
                                      עד עלות הגאולה
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      💯 😲 👍 🏆
                                      11
                                      • יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2924

                                        אמונה היא הפיתרון
                                        לכל הבעיות בעולם
                                        אבל לפעמים אין היגיון
                                        והשכל נעלם

                                        כשהמח מתבלבל
                                        והרגש משתולל
                                        זה קל כל כך לקלקל
                                        להרוס ולחבל

                                        וזה בסדר

                                        הדרך אל האושר
                                        מלאה בדמעות
                                        האמונה נהית בכושר
                                        מטונות נסיונות

                                        האמונה לא נבחנת
                                        על ידי ידיעה בשכל
                                        האמונה משתכללת
                                        עם כל נדנוד בחבל

                                        והאמונה תנצח
                                        בסוף הטוב נבחר
                                        גם כשהיצר משתלח
                                        בסוף הטוב נשאר

                                        וכולנו אחים
                                        כולנו ננצח
                                        נהיה יותר ממלאכים
                                        כי רק אנחנו נשתבח!

                                        בואו נגיד ביחד:
                                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👊 💯
                                        7
                                        • צ מנותק
                                          צ מנותק
                                          ציפי9103010
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2925
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול