דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2913

    יש עניין שיתהפך

    כל הסימנים כבר כאן
    והכל מוכן
    לקבל פניך
    "הגפן נותנת פריה
    והיין יקר "
    ומה יהיה מחר ?
    אין לי יום
    אין לי לילה
    חרב ננעצת
    ובשמיים ,,,, למעלה
    למעלה ,,,,

    שוקד על דבריך
    יש עניין שיתהפך ,,,ויתהפך
    הכל לטובה
    יש מסובב
    יש סיבה
    צריך לראות את הכל ולשוב מאהבה
    באהבה

    אומרים שהעתיד כבר כאן
    והכל מוכן
    לקבל פניך
    יוצאים להלחם על מה שאין
    עם מה שיש
    רק ,, רחמים מבקש
    גנובתי יום ,,, גנובתי לילה
    משחק מכור
    מעגל נסגר למעלה
    למעלה

    שוקד על דבריך .....

    ואין לנו על מי להשען
    רק על אבינו שבשמיים

    לשיר הזה יש גם לחן
    שבתכנון לעשות לו הפקה מקצועית - מתי שהוא בעז"ה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    11
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מגן וחץ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2914

      בכתיבת שירים אני כנראה לא "העיפרון הכי מחודד" בכל אופן הנה השיר הראשון שלי אשמח לקבל הערות והארות
      קוד זורם לו בעורקים,
      אלגוריתמים הם חבריו,
      מתכנת צעיר, חולם גדול,
      הנדסת תוכנה, עתיד מזהיר.

      בלילה, מול המחשב,
      קוד פורח תחת אצבעותיו,
      בעיות מורכבות,
      הוא פותר בקלות.

      האתגר מושך אותו,
      היצירתיות בוערת,
      הוא בונה עולמות חדשים,
      מקוד ומאלגוריתמים.

      הוא יודע, הוא מאמין,
      הוא יצליח, הוא יגשים,
      הנדסת תוכנה,
      היא אהבת חייו.

      הוא שמח, הוא גאה,
      בכל יום מחדש,
      לומד ומתפתח,
      מתכנת צעיר, עתיד מזהיר.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍 🙇‍♂️
      10
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2915

        אם מישהו שומע

        נפלתי מטושטשת
        בעצם כמעט
        בגדר נאחזת
        נסחפתי לאט

        פולטת קריאה
        שלא נשמעת
        עוצרת באימה
        אוטוטו משתגעת

        משגרת בקשות
        מגניבה מבטים
        פוחדת משטויות
        תעזרו לי להרים

        יודעת שאני היצור
        הכי חזק ביקום
        איך לומר בקיצור?
        עכשיו נשברתי

        מקווה שתבחינו
        ולא יהיה מאוחר
        אני עדיין מבקשת
        אם מישהו שומע.......

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍 💖 💔 😰 👩‍❤️‍👩
        10
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מגן וחץ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2916

          היי שיר שאתה כותב אתה בעצם מספר על עצמך מי אתה...
          אני מקווה שהכתיבה בצורה טובה ....

          אור גדול בעיניו, חיוך רחב על פניו,
          הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.
          הקשיים לא מפחידים אותו, המכשולים לא מרתיעים,
          הוא יודע בתוכו, הוא יגיע, הוא יצליח, הוא יגשים.

          הוא רואה את התמונה הגדולה, הוא שם לב לכל פרט,
          הוא עובד קשה, הוא מתאמץ, הוא נותן את כל כולו.
          הוא מאמין בעצמו, הוא מאמין בכוחותיו,
          הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

          הוא לא מפחד לחלום, הוא לא מפחד להעז,
          הוא יודע שהשמיים הם הגבול, הוא יודע שהוא יכול הכל.
          הוא מלא תקווה, הוא מלא אמונה,
          הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😲 👌 💪 👏
          9
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2917

            העצב שלא עוזב
            הלב שכבר לא חושב
            מישהו מחייך
            ושוב הלב מתלכלך

            החלום שנשבר ממזמן
            הדרך שהתארכה מידי
            האמונה שנשחקת מעט
            התקווה שנאבדת כמעט

            מישהו אמר לי פעם
            שבסוף יהיה לי טוב
            מצאתי פעם טעם
            כשהיית איתי קרוב

            אני לא מעזה לוותר
            לא כשאני זוכרת אותך
            אבאלה, אתה זוכר?
            אני רוצה בקירבתך

            אולי תבוא אלי?

            בואו נגיד ביחד:
            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            10
            • אפרת גלבועא מנותק
              אפרת גלבועא מנותק
              אפרת גלבוע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2918

              אין לזה תחליף
              זה הרגע הכי מושלם
              כשאתה מרגיש
              את אהבתו של בורא עולם

              אם רק תדע להעריך
              כל רגע שקיים
              לשרת את מלך העולם
              תזכה להנות ליבנות
              את עתידך לשנות
              ושמחה תמיד ליראות

              הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              6
              • ב מנותק
                ב מנותק
                בלב ים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2919
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב מנותק
                  ב מנותק
                  בלב ים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי בלב ים
                  #2920

                  סבא מאיר - שנפטר לפני כחצי שנה

                  סיוון ברגעיה האחרונים, בשקר שגרתיות הימים, שומעים צווחה בעיר
                  ס"ו רק שנותיו, "מהר!" קרא לו אב, וכך השקים לאלוקים אדיר
                  שיבה לא קיימת, בשעת בוקר הדוממת, כי כבר לא פעם לב מאיר
                  סבא לדרכו אלך, את אהבתו איתו לקח, וכך נגמר סיפורו של סב צעיר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😢
                  6
                  • עופר האייליםע מנותק
                    עופר האייליםע מנותק
                    עופר האיילים
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2921

                    חיוך עצוב
                    ממורמרת שמחה
                    מעטפת הכחשה
                    אני מתוכן ריקה
                    זתומרת
                    ריקה מבפנים
                    אבל בחוץ שופעת
                    מראה לאחרים
                    את היש שאין
                    מאלתרת חיוכים
                    ושמחת חיים.
                    ויום של דכדוך
                    מפתיע אנשים
                    הם לא מבינים.
                    לילדה של תמיד,
                    האחרת, מחכים.
                    ומי בכלל אמר לכם
                    שהיום אני שונה?
                    הפעם אני, אני.
                    באמיתי, הרגילה.
                    פשוט אתמול ושלשום
                    הייתי עם מסיכה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    7
                    • STARS in  skyS מנותק
                      STARS in  skyS מנותק
                      STARS in sky
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2922

                      חרישית

                      אבא רק אתה יכול לעזור
                      לאחת כמוני אבודה,
                      לא להישאב לאחור
                      אומרים כשמרגישים שקשה- נמצאים בעלייה

                      אבל מי כמוך יודע שאני במלחמה
                      רוצה לבכות, לפרוק
                      אך אני עוטה מסיכה
                      באמצע רחוב רועש והמוני... - לא אכנס למבוכה!

                      היאך אוכל להישאר לבד,
                      אי שם, רחוק מכולם,
                      רחוק מכל מי שהכי קרוב אלי,
                      מכל מי שלי הוא מגן ומשען?!

                      אז שוב פונה אליך,
                      האם תשמע תפילה חרישית?
                      אתה היחיד שיודע המרפא,
                      האם אוכל להיות אנוכית
                      להשאיר הכול כך, ואתה תרפא?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👏 👊 😢
                      5
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2923

                        בכל יום אני נלחמת
                        קמה משוריינת
                        עם מטרות מול העיניים
                        הגבול זה השמיים

                        יודעת מהי האמת
                        לא תמיד זה קל תאמת
                        יש בנו כוח אמוני
                        למלחמת הקיום היום יומי

                        לדעת מה אסור ומה מותר
                        מה הכי חשוב ומה מיותר
                        עם מה להילחם ומה לוותר
                        כך מקבלים שכר יותר

                        כאשר שטח כובשים
                        קבלנו עוד כוחות
                        במיוחד לימים הבאים
                        ושכר לדורי דורות

                        טרם עלות השחר
                        שתפציע החמה
                        שתחמם אותי ואת דרכי
                        ותביא לי עוד אורה

                        תמיד אשים לי מול עיני
                        את המטרה החשובה
                        יחד אצעד עם אלוקי
                        עד עלות הגאולה
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        💯 😲 👍 🏆
                        11
                        • יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2924

                          אמונה היא הפיתרון
                          לכל הבעיות בעולם
                          אבל לפעמים אין היגיון
                          והשכל נעלם

                          כשהמח מתבלבל
                          והרגש משתולל
                          זה קל כל כך לקלקל
                          להרוס ולחבל

                          וזה בסדר

                          הדרך אל האושר
                          מלאה בדמעות
                          האמונה נהית בכושר
                          מטונות נסיונות

                          האמונה לא נבחנת
                          על ידי ידיעה בשכל
                          האמונה משתכללת
                          עם כל נדנוד בחבל

                          והאמונה תנצח
                          בסוף הטוב נבחר
                          גם כשהיצר משתלח
                          בסוף הטוב נשאר

                          וכולנו אחים
                          כולנו ננצח
                          נהיה יותר ממלאכים
                          כי רק אנחנו נשתבח!

                          בואו נגיד ביחד:
                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👊 💯
                          7
                          • צ מנותק
                            צ מנותק
                            ציפי9103010
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2925
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שלום לכםש מנותק
                              שלום לכםש מנותק
                              שלום לכם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2926

                              חלמתי שהלכתי לאיבוד:
                              עומדת המומה בין שדות של קוצים,
                              מפחדת ללכת- להיפגע מדרדרים,

                              הכל יבש ושומם,
                              אין נפש חיה,
                              ופתאום נמצאה לה התקווה,

                              פרח קטן,
                              עומד לו איתן,
                              לוחש לי בואי ואתן לך יד,

                              מתקרבת חוששת,
                              מושיטה יד,
                              מלטפת,
                              אכן! זה אמיתי,
                              הוא לא מתפוגג,
                              הוא בידי,

                              ואז נראה רחוק אור קטנטן,
                              ויחד עם הפרח התחלתי לצעוד לכיוונו,
                              לאט לאט עם מעידות,
                              אבל הן מעידות,
                              אני בדרך הנכונה!!

                              ממשיכה ללכת,
                              לפעמים נופלת,
                              לפעמים עולה אבל לפרח שולחת תודה,
                              בלעדיו לא הייתי מעיזה,

                              ומתוך החלום מתעוררת,
                              ורואה שאכן זה אמיתי,
                              הפרח הקטן הוא- שליח מבוראי,

                              אחרי שעות של חושך,
                              אחרי ימים של בכי,
                              שלח לי פרח משלי,
                              שלוחש לי,
                              תמשיכי לנסות עם הפרח לגדול,
                              כי גם אם אני נסתר,
                              אני אוהב אותך הכי שאפשר!!!!!!!!(ה')

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🌹 👍
                              9
                              • מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2927

                                לא שלי

                                בתיבת הקלפי של החיים
                                כל יום הוא יום הבוחר...
                                מאחורי פרגוד כחול
                                או בכלל בלי תנאים
                                ואין יום אחר
                                ואם יֶשנה
                                תעודת זהות
                                שייכות
                                ולאום יהודי
                                אם יש משמעות
                                יש קצה חוט
                                לרגע היחודי.
                                הרשות נתונה בעין סערה
                                מול קולות שאינם ניתנים
                                לספירה
                                מתגוששים על הלב, בסתירה
                                אש ומים, טוב ורע
                                פתאום הקרב מוכרע.
                                הקול הקובע: זכות הבחירה.

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                6
                                • עופר האייליםע מנותק
                                  עופר האייליםע מנותק
                                  עופר האיילים
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                                  #2928
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2929

                                    קרן אור✨
                                    עוד צעד
                                    עוד פסיעה קטנה
                                    לעבר הפסגה

                                    עוד קרן אור
                                    שמבצבצת בזרקור
                                    שמושיטה לי יד
                                    שלא יהיה לבד

                                    התגובות החמות
                                    החברות הנלהבות
                                    המשפחה מעודדת
                                    ואני נרגשת..

                                    פסעתי צעד קטן
                                    והתגלה בפני עולם
                                    שפתוח לעברי
                                    שנוצר בשבילי

                                    מפסיעה קלה
                                    המציאות השתנתה
                                    הפכתי למאמינה בעצמי
                                    ביכולות ובכשרונות שלי

                                    כי לכל אחד- דרכו סלולה
                                    אך עלינו להזיז המכשולים
                                    לסלק הפחדים,
                                    ולפסוע בין האבנים

                                    וכך-
                                    לגדול מהחיים
                                    ולהגיע לפסגות
                                    שגם בחלומות
                                    לא היו קיימות!!

                                    (זכיתי להוציא ב"ה שיר חדש..
                                    ומהתחושות שהיו לי- נכתב השיר..)

                                    @הדרי

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    5
                                    • ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בלב ים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2930

                                      סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
                                      סלח לנו אלוהנו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
                                      כי קיץ וחורף חלפו להם, אבל שום דבר אינו רגיל ושלם.

                                      עדיין אחינו ואחיותינו, משמחה של תורה, בבעתה מצפים לנו
                                      עדיין חיילנו נלחמים, ובצעקות קרב לפנינו מתים.
                                      משפחותיהם בתקווה מתפללים, ובצרחות של בכי נורא, מתאבלים.

                                      גם לי דמעות ירדו, על חיים שהלכו, ועוד, לא יחזרו.
                                      גם לי דאגה שורפת, על מצפים בתקווה, שספק יראו משפחה אוהבת.
                                      וכעס עצמי שקורע אותי, שאיני לוחם ונוקם להם בשטח אמיתי.

                                      סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
                                      סלח לנו צורינו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
                                      תמחל לנו אבינו, שעבדנו, חגגנו, בחירות ניהלנו, ואת אחינו שכחנו.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😢
                                      6
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2931

                                        אנשים לכאן יורדים
                                        בתור תינוקות קטנים
                                        לאט לאט גדלים
                                        והנשמות בגוף בפנים

                                        חלקם מאריכים ימים
                                        חלקם פתאום חולים
                                        חלקם לפתע נעלמים
                                        חלקם נפצעים נהרגים

                                        קבע השם לכל אחד
                                        את המסלול שאליו הוא יצעד
                                        כל אחד שונה ממעשיו
                                        תלוי בו אם יעלה או ימעד

                                        ישנם אנשים שיהיו גדולים
                                        ישנם שלנצח יהיו קטנים
                                        חלקם יחיו את החיים
                                        חלקם יהיו חיים מתים

                                        לכל אחד יש שק על הגב
                                        שהוא אמור להתמודד במהלך חייו
                                        לכל אחד אמור להיות יעד
                                        אבל הכל תלוי ונמצא בידייו

                                        אחרי 120 בכל אדם תלוי
                                        בן אדם הולך לעולם האמת
                                        מעפר באנו לעפר נשוב
                                        כולנו במלבן שיש קר
                                        מתחת לאדמה נהיה שוב...

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        6
                                        • כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2932

                                          הבדידות
                                          שסביבך,
                                          מלטפת,
                                          בלי חמלה.
                                          את ליבך,
                                          הכמה,
                                          שרוצה
                                          מעט אהבה.
                                          הצלחה.
                                          שמחה.
                                          מאבק
                                          החיות.
                                          על שמחת
                                          החיים.
                                          מול הלאות.

                                          האהבה הזאת-
                                          תגיע,
                                          אם כל
                                          האור,
                                          שבגשם זורח.
                                          הבזקים
                                          של הארה.
                                          דרישות שלום
                                          של אהבה.
                                          אתה במאבק,
                                          מאמינים בך!
                                          המאבק
                                          מעלה אותך
                                          לחגורה השחורה!

                                          אש בעיניים,
                                          אתה נלחם
                                          על החיים שלך-
                                          בכל מצב.
                                          כי חיים
                                          ללא שמחה,
                                          כמו גוף
                                          בלי נשמה.
                                          בטוחים בך שאתה יכול.
                                          לא לחינם אתה מתמודד.
                                          יש לך גו מאחוריך,
                                          תומך ואוהב.
                                          לא אבדה התקווה!

                                          קדימה לעבודה!

                                          © טליה.

                                          אין דבר שלם מלב שבור,
                                          קרוב ד' לנשברי לב
                                          קרוב ד' לנשברי לב!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          🤞
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול