דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מגן וחץ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2914

    בכתיבת שירים אני כנראה לא "העיפרון הכי מחודד" בכל אופן הנה השיר הראשון שלי אשמח לקבל הערות והארות
    קוד זורם לו בעורקים,
    אלגוריתמים הם חבריו,
    מתכנת צעיר, חולם גדול,
    הנדסת תוכנה, עתיד מזהיר.

    בלילה, מול המחשב,
    קוד פורח תחת אצבעותיו,
    בעיות מורכבות,
    הוא פותר בקלות.

    האתגר מושך אותו,
    היצירתיות בוערת,
    הוא בונה עולמות חדשים,
    מקוד ומאלגוריתמים.

    הוא יודע, הוא מאמין,
    הוא יצליח, הוא יגשים,
    הנדסת תוכנה,
    היא אהבת חייו.

    הוא שמח, הוא גאה,
    בכל יום מחדש,
    לומד ומתפתח,
    מתכנת צעיר, עתיד מזהיר.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍 🙇‍♂️
    10
    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2915

      אם מישהו שומע

      נפלתי מטושטשת
      בעצם כמעט
      בגדר נאחזת
      נסחפתי לאט

      פולטת קריאה
      שלא נשמעת
      עוצרת באימה
      אוטוטו משתגעת

      משגרת בקשות
      מגניבה מבטים
      פוחדת משטויות
      תעזרו לי להרים

      יודעת שאני היצור
      הכי חזק ביקום
      איך לומר בקיצור?
      עכשיו נשברתי

      מקווה שתבחינו
      ולא יהיה מאוחר
      אני עדיין מבקשת
      אם מישהו שומע.......

      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍 💖 💔 😰 👩‍❤️‍👩
      10
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מגן וחץ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2916

        היי שיר שאתה כותב אתה בעצם מספר על עצמך מי אתה...
        אני מקווה שהכתיבה בצורה טובה ....

        אור גדול בעיניו, חיוך רחב על פניו,
        הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.
        הקשיים לא מפחידים אותו, המכשולים לא מרתיעים,
        הוא יודע בתוכו, הוא יגיע, הוא יצליח, הוא יגשים.

        הוא רואה את התמונה הגדולה, הוא שם לב לכל פרט,
        הוא עובד קשה, הוא מתאמץ, הוא נותן את כל כולו.
        הוא מאמין בעצמו, הוא מאמין בכוחותיו,
        הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

        הוא לא מפחד לחלום, הוא לא מפחד להעז,
        הוא יודע שהשמיים הם הגבול, הוא יודע שהוא יכול הכל.
        הוא מלא תקווה, הוא מלא אמונה,
        הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😲 👌 💪 👏
        9
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2917

          העצב שלא עוזב
          הלב שכבר לא חושב
          מישהו מחייך
          ושוב הלב מתלכלך

          החלום שנשבר ממזמן
          הדרך שהתארכה מידי
          האמונה שנשחקת מעט
          התקווה שנאבדת כמעט

          מישהו אמר לי פעם
          שבסוף יהיה לי טוב
          מצאתי פעם טעם
          כשהיית איתי קרוב

          אני לא מעזה לוותר
          לא כשאני זוכרת אותך
          אבאלה, אתה זוכר?
          אני רוצה בקירבתך

          אולי תבוא אלי?

          בואו נגיד ביחד:
          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          10
          • אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבוע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2918

            אין לזה תחליף
            זה הרגע הכי מושלם
            כשאתה מרגיש
            את אהבתו של בורא עולם

            אם רק תדע להעריך
            כל רגע שקיים
            לשרת את מלך העולם
            תזכה להנות ליבנות
            את עתידך לשנות
            ושמחה תמיד ליראות

            הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            6
            • ב מנותק
              ב מנותק
              בלב ים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2919
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב מנותק
                ב מנותק
                בלב ים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי בלב ים
                #2920

                סבא מאיר - שנפטר לפני כחצי שנה

                סיוון ברגעיה האחרונים, בשקר שגרתיות הימים, שומעים צווחה בעיר
                ס"ו רק שנותיו, "מהר!" קרא לו אב, וכך השקים לאלוקים אדיר
                שיבה לא קיימת, בשעת בוקר הדוממת, כי כבר לא פעם לב מאיר
                סבא לדרכו אלך, את אהבתו איתו לקח, וכך נגמר סיפורו של סב צעיר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😢
                6
                • עופר האייליםע מנותק
                  עופר האייליםע מנותק
                  עופר האיילים
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2921

                  חיוך עצוב
                  ממורמרת שמחה
                  מעטפת הכחשה
                  אני מתוכן ריקה
                  זתומרת
                  ריקה מבפנים
                  אבל בחוץ שופעת
                  מראה לאחרים
                  את היש שאין
                  מאלתרת חיוכים
                  ושמחת חיים.
                  ויום של דכדוך
                  מפתיע אנשים
                  הם לא מבינים.
                  לילדה של תמיד,
                  האחרת, מחכים.
                  ומי בכלל אמר לכם
                  שהיום אני שונה?
                  הפעם אני, אני.
                  באמיתי, הרגילה.
                  פשוט אתמול ושלשום
                  הייתי עם מסיכה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  7
                  • STARS in  skyS מנותק
                    STARS in  skyS מנותק
                    STARS in sky
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2922

                    חרישית

                    אבא רק אתה יכול לעזור
                    לאחת כמוני אבודה,
                    לא להישאב לאחור
                    אומרים כשמרגישים שקשה- נמצאים בעלייה

                    אבל מי כמוך יודע שאני במלחמה
                    רוצה לבכות, לפרוק
                    אך אני עוטה מסיכה
                    באמצע רחוב רועש והמוני... - לא אכנס למבוכה!

                    היאך אוכל להישאר לבד,
                    אי שם, רחוק מכולם,
                    רחוק מכל מי שהכי קרוב אלי,
                    מכל מי שלי הוא מגן ומשען?!

                    אז שוב פונה אליך,
                    האם תשמע תפילה חרישית?
                    אתה היחיד שיודע המרפא,
                    האם אוכל להיות אנוכית
                    להשאיר הכול כך, ואתה תרפא?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👏 👊 😢
                    5
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2923

                      בכל יום אני נלחמת
                      קמה משוריינת
                      עם מטרות מול העיניים
                      הגבול זה השמיים

                      יודעת מהי האמת
                      לא תמיד זה קל תאמת
                      יש בנו כוח אמוני
                      למלחמת הקיום היום יומי

                      לדעת מה אסור ומה מותר
                      מה הכי חשוב ומה מיותר
                      עם מה להילחם ומה לוותר
                      כך מקבלים שכר יותר

                      כאשר שטח כובשים
                      קבלנו עוד כוחות
                      במיוחד לימים הבאים
                      ושכר לדורי דורות

                      טרם עלות השחר
                      שתפציע החמה
                      שתחמם אותי ואת דרכי
                      ותביא לי עוד אורה

                      תמיד אשים לי מול עיני
                      את המטרה החשובה
                      יחד אצעד עם אלוקי
                      עד עלות הגאולה
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      💯 😲 👍 🏆
                      11
                      • יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2924

                        אמונה היא הפיתרון
                        לכל הבעיות בעולם
                        אבל לפעמים אין היגיון
                        והשכל נעלם

                        כשהמח מתבלבל
                        והרגש משתולל
                        זה קל כל כך לקלקל
                        להרוס ולחבל

                        וזה בסדר

                        הדרך אל האושר
                        מלאה בדמעות
                        האמונה נהית בכושר
                        מטונות נסיונות

                        האמונה לא נבחנת
                        על ידי ידיעה בשכל
                        האמונה משתכללת
                        עם כל נדנוד בחבל

                        והאמונה תנצח
                        בסוף הטוב נבחר
                        גם כשהיצר משתלח
                        בסוף הטוב נשאר

                        וכולנו אחים
                        כולנו ננצח
                        נהיה יותר ממלאכים
                        כי רק אנחנו נשתבח!

                        בואו נגיד ביחד:
                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👊 💯
                        7
                        • צ מנותק
                          צ מנותק
                          ציפי9103010
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2925
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שלום לכםש מנותק
                            שלום לכםש מנותק
                            שלום לכם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2926

                            חלמתי שהלכתי לאיבוד:
                            עומדת המומה בין שדות של קוצים,
                            מפחדת ללכת- להיפגע מדרדרים,

                            הכל יבש ושומם,
                            אין נפש חיה,
                            ופתאום נמצאה לה התקווה,

                            פרח קטן,
                            עומד לו איתן,
                            לוחש לי בואי ואתן לך יד,

                            מתקרבת חוששת,
                            מושיטה יד,
                            מלטפת,
                            אכן! זה אמיתי,
                            הוא לא מתפוגג,
                            הוא בידי,

                            ואז נראה רחוק אור קטנטן,
                            ויחד עם הפרח התחלתי לצעוד לכיוונו,
                            לאט לאט עם מעידות,
                            אבל הן מעידות,
                            אני בדרך הנכונה!!

                            ממשיכה ללכת,
                            לפעמים נופלת,
                            לפעמים עולה אבל לפרח שולחת תודה,
                            בלעדיו לא הייתי מעיזה,

                            ומתוך החלום מתעוררת,
                            ורואה שאכן זה אמיתי,
                            הפרח הקטן הוא- שליח מבוראי,

                            אחרי שעות של חושך,
                            אחרי ימים של בכי,
                            שלח לי פרח משלי,
                            שלוחש לי,
                            תמשיכי לנסות עם הפרח לגדול,
                            כי גם אם אני נסתר,
                            אני אוהב אותך הכי שאפשר!!!!!!!!(ה')

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🌹 👍
                            9
                            • מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2927

                              לא שלי

                              בתיבת הקלפי של החיים
                              כל יום הוא יום הבוחר...
                              מאחורי פרגוד כחול
                              או בכלל בלי תנאים
                              ואין יום אחר
                              ואם יֶשנה
                              תעודת זהות
                              שייכות
                              ולאום יהודי
                              אם יש משמעות
                              יש קצה חוט
                              לרגע היחודי.
                              הרשות נתונה בעין סערה
                              מול קולות שאינם ניתנים
                              לספירה
                              מתגוששים על הלב, בסתירה
                              אש ומים, טוב ורע
                              פתאום הקרב מוכרע.
                              הקול הקובע: זכות הבחירה.

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              6
                              • עופר האייליםע מנותק
                                עופר האייליםע מנותק
                                עופר האיילים
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                                #2928
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • הדריה מנותק
                                  הדריה מנותק
                                  הדרי
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2929

                                  קרן אור✨
                                  עוד צעד
                                  עוד פסיעה קטנה
                                  לעבר הפסגה

                                  עוד קרן אור
                                  שמבצבצת בזרקור
                                  שמושיטה לי יד
                                  שלא יהיה לבד

                                  התגובות החמות
                                  החברות הנלהבות
                                  המשפחה מעודדת
                                  ואני נרגשת..

                                  פסעתי צעד קטן
                                  והתגלה בפני עולם
                                  שפתוח לעברי
                                  שנוצר בשבילי

                                  מפסיעה קלה
                                  המציאות השתנתה
                                  הפכתי למאמינה בעצמי
                                  ביכולות ובכשרונות שלי

                                  כי לכל אחד- דרכו סלולה
                                  אך עלינו להזיז המכשולים
                                  לסלק הפחדים,
                                  ולפסוע בין האבנים

                                  וכך-
                                  לגדול מהחיים
                                  ולהגיע לפסגות
                                  שגם בחלומות
                                  לא היו קיימות!!

                                  (זכיתי להוציא ב"ה שיר חדש..
                                  ומהתחושות שהיו לי- נכתב השיר..)

                                  @הדרי

                                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  5
                                  • ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בלב ים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2930

                                    סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
                                    סלח לנו אלוהנו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
                                    כי קיץ וחורף חלפו להם, אבל שום דבר אינו רגיל ושלם.

                                    עדיין אחינו ואחיותינו, משמחה של תורה, בבעתה מצפים לנו
                                    עדיין חיילנו נלחמים, ובצעקות קרב לפנינו מתים.
                                    משפחותיהם בתקווה מתפללים, ובצרחות של בכי נורא, מתאבלים.

                                    גם לי דמעות ירדו, על חיים שהלכו, ועוד, לא יחזרו.
                                    גם לי דאגה שורפת, על מצפים בתקווה, שספק יראו משפחה אוהבת.
                                    וכעס עצמי שקורע אותי, שאיני לוחם ונוקם להם בשטח אמיתי.

                                    סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
                                    סלח לנו צורינו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
                                    תמחל לנו אבינו, שעבדנו, חגגנו, בחירות ניהלנו, ואת אחינו שכחנו.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😢
                                    6
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2931

                                      אנשים לכאן יורדים
                                      בתור תינוקות קטנים
                                      לאט לאט גדלים
                                      והנשמות בגוף בפנים

                                      חלקם מאריכים ימים
                                      חלקם פתאום חולים
                                      חלקם לפתע נעלמים
                                      חלקם נפצעים נהרגים

                                      קבע השם לכל אחד
                                      את המסלול שאליו הוא יצעד
                                      כל אחד שונה ממעשיו
                                      תלוי בו אם יעלה או ימעד

                                      ישנם אנשים שיהיו גדולים
                                      ישנם שלנצח יהיו קטנים
                                      חלקם יחיו את החיים
                                      חלקם יהיו חיים מתים

                                      לכל אחד יש שק על הגב
                                      שהוא אמור להתמודד במהלך חייו
                                      לכל אחד אמור להיות יעד
                                      אבל הכל תלוי ונמצא בידייו

                                      אחרי 120 בכל אדם תלוי
                                      בן אדם הולך לעולם האמת
                                      מעפר באנו לעפר נשוב
                                      כולנו במלבן שיש קר
                                      מתחת לאדמה נהיה שוב...

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      6
                                      • כוכב לכתכ מנותק
                                        כוכב לכתכ מנותק
                                        כוכב לכת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2932

                                        הבדידות
                                        שסביבך,
                                        מלטפת,
                                        בלי חמלה.
                                        את ליבך,
                                        הכמה,
                                        שרוצה
                                        מעט אהבה.
                                        הצלחה.
                                        שמחה.
                                        מאבק
                                        החיות.
                                        על שמחת
                                        החיים.
                                        מול הלאות.

                                        האהבה הזאת-
                                        תגיע,
                                        אם כל
                                        האור,
                                        שבגשם זורח.
                                        הבזקים
                                        של הארה.
                                        דרישות שלום
                                        של אהבה.
                                        אתה במאבק,
                                        מאמינים בך!
                                        המאבק
                                        מעלה אותך
                                        לחגורה השחורה!

                                        אש בעיניים,
                                        אתה נלחם
                                        על החיים שלך-
                                        בכל מצב.
                                        כי חיים
                                        ללא שמחה,
                                        כמו גוף
                                        בלי נשמה.
                                        בטוחים בך שאתה יכול.
                                        לא לחינם אתה מתמודד.
                                        יש לך גו מאחוריך,
                                        תומך ואוהב.
                                        לא אבדה התקווה!

                                        קדימה לעבודה!

                                        © טליה.

                                        אין דבר שלם מלב שבור,
                                        קרוב ד' לנשברי לב
                                        קרוב ד' לנשברי לב!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        🤞
                                        5
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                          #2933

                                          יש לי חלום קטן
                                          לטוס לליז'ענסק
                                          ככל שעובר הזמן
                                          החלום רק מתחזק

                                          כל כך בא לי ללכת
                                          'לקפוץ' לרבי אלימלך
                                          לטוס גם אם אין מספיק כסף
                                          ולהגיע גם אם אין עוד דרך

                                          כי באמת,
                                          אין לי מושג איך לעשות זאת.

                                          אין מישהו בסביבתי
                                          שעשה זאת בעבר
                                          אפילו דרכון אין במשפחתי
                                          וכמעט כל כספי נגמר.

                                          איך אתמצא במקום זר?
                                          אלוקים גדול.
                                          איך אסתדר בלי שום מכר?
                                          השם יעזור.

                                          רק שאגיע, הלוואי.
                                          אשתטח באושר על הציון...
                                          השם יעזור לי, וודאי.
                                          רק מבקשת שייתן לי כיוון...

                                          איך???

                                          בואו נגיד ביחד:
                                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍 😊 🤞
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול