דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2927

    לא שלי

    בתיבת הקלפי של החיים
    כל יום הוא יום הבוחר...
    מאחורי פרגוד כחול
    או בכלל בלי תנאים
    ואין יום אחר
    ואם יֶשנה
    תעודת זהות
    שייכות
    ולאום יהודי
    אם יש משמעות
    יש קצה חוט
    לרגע היחודי.
    הרשות נתונה בעין סערה
    מול קולות שאינם ניתנים
    לספירה
    מתגוששים על הלב, בסתירה
    אש ומים, טוב ורע
    פתאום הקרב מוכרע.
    הקול הקובע: זכות הבחירה.

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    6
    • עופר האייליםע מנותק
      עופר האייליםע מנותק
      עופר האיילים
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
      #2928
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • הדריה מנותק
        הדריה מנותק
        הדרי
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2929

        קרן אור✨
        עוד צעד
        עוד פסיעה קטנה
        לעבר הפסגה

        עוד קרן אור
        שמבצבצת בזרקור
        שמושיטה לי יד
        שלא יהיה לבד

        התגובות החמות
        החברות הנלהבות
        המשפחה מעודדת
        ואני נרגשת..

        פסעתי צעד קטן
        והתגלה בפני עולם
        שפתוח לעברי
        שנוצר בשבילי

        מפסיעה קלה
        המציאות השתנתה
        הפכתי למאמינה בעצמי
        ביכולות ובכשרונות שלי

        כי לכל אחד- דרכו סלולה
        אך עלינו להזיז המכשולים
        לסלק הפחדים,
        ולפסוע בין האבנים

        וכך-
        לגדול מהחיים
        ולהגיע לפסגות
        שגם בחלומות
        לא היו קיימות!!

        (זכיתי להוציא ב"ה שיר חדש..
        ומהתחושות שהיו לי- נכתב השיר..)

        @הדרי

        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        5
        • ב מנותק
          ב מנותק
          בלב ים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2930

          סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
          סלח לנו אלוהנו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
          כי קיץ וחורף חלפו להם, אבל שום דבר אינו רגיל ושלם.

          עדיין אחינו ואחיותינו, משמחה של תורה, בבעתה מצפים לנו
          עדיין חיילנו נלחמים, ובצעקות קרב לפנינו מתים.
          משפחותיהם בתקווה מתפללים, ובצרחות של בכי נורא, מתאבלים.

          גם לי דמעות ירדו, על חיים שהלכו, ועוד, לא יחזרו.
          גם לי דאגה שורפת, על מצפים בתקווה, שספק יראו משפחה אוהבת.
          וכעס עצמי שקורע אותי, שאיני לוחם ונוקם להם בשטח אמיתי.

          סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
          סלח לנו צורינו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
          תמחל לנו אבינו, שעבדנו, חגגנו, בחירות ניהלנו, ואת אחינו שכחנו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😢
          6
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2931

            אנשים לכאן יורדים
            בתור תינוקות קטנים
            לאט לאט גדלים
            והנשמות בגוף בפנים

            חלקם מאריכים ימים
            חלקם פתאום חולים
            חלקם לפתע נעלמים
            חלקם נפצעים נהרגים

            קבע השם לכל אחד
            את המסלול שאליו הוא יצעד
            כל אחד שונה ממעשיו
            תלוי בו אם יעלה או ימעד

            ישנם אנשים שיהיו גדולים
            ישנם שלנצח יהיו קטנים
            חלקם יחיו את החיים
            חלקם יהיו חיים מתים

            לכל אחד יש שק על הגב
            שהוא אמור להתמודד במהלך חייו
            לכל אחד אמור להיות יעד
            אבל הכל תלוי ונמצא בידייו

            אחרי 120 בכל אדם תלוי
            בן אדם הולך לעולם האמת
            מעפר באנו לעפר נשוב
            כולנו במלבן שיש קר
            מתחת לאדמה נהיה שוב...

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            6
            • כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2932

              הבדידות
              שסביבך,
              מלטפת,
              בלי חמלה.
              את ליבך,
              הכמה,
              שרוצה
              מעט אהבה.
              הצלחה.
              שמחה.
              מאבק
              החיות.
              על שמחת
              החיים.
              מול הלאות.

              האהבה הזאת-
              תגיע,
              אם כל
              האור,
              שבגשם זורח.
              הבזקים
              של הארה.
              דרישות שלום
              של אהבה.
              אתה במאבק,
              מאמינים בך!
              המאבק
              מעלה אותך
              לחגורה השחורה!

              אש בעיניים,
              אתה נלחם
              על החיים שלך-
              בכל מצב.
              כי חיים
              ללא שמחה,
              כמו גוף
              בלי נשמה.
              בטוחים בך שאתה יכול.
              לא לחינם אתה מתמודד.
              יש לך גו מאחוריך,
              תומך ואוהב.
              לא אבדה התקווה!

              קדימה לעבודה!

              © טליה.

              אין דבר שלם מלב שבור,
              קרוב ד' לנשברי לב
              קרוב ד' לנשברי לב!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              🤞
              5
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                #2933

                יש לי חלום קטן
                לטוס לליז'ענסק
                ככל שעובר הזמן
                החלום רק מתחזק

                כל כך בא לי ללכת
                'לקפוץ' לרבי אלימלך
                לטוס גם אם אין מספיק כסף
                ולהגיע גם אם אין עוד דרך

                כי באמת,
                אין לי מושג איך לעשות זאת.

                אין מישהו בסביבתי
                שעשה זאת בעבר
                אפילו דרכון אין במשפחתי
                וכמעט כל כספי נגמר.

                איך אתמצא במקום זר?
                אלוקים גדול.
                איך אסתדר בלי שום מכר?
                השם יעזור.

                רק שאגיע, הלוואי.
                אשתטח באושר על הציון...
                השם יעזור לי, וודאי.
                רק מבקשת שייתן לי כיוון...

                איך???

                בואו נגיד ביחד:
                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍 😊 🤞
                3
                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2934

                  מתאמצת לעלות
                  חטפתי מראה בפנים
                  אבל בוא נגיד
                  שנפלתי עמוק
                  לא בטוחה שאני יצליח
                  ראיתי אתכם
                  הכי פרועות שאפשר
                  לא קשה לדמיין
                  לאן תגיעו
                  לא באלי להיות שם
                  מבטיחה!!!
                  אבל היתרחקתי כל כך
                  והפעם שאני בנתק
                  מוחלט מכם.....
                  משהו בי כל כך טהור
                  כל כך נקי
                  ומשהו בי כל כך מלוכלך
                  כל כך גס
                  עזרתם לי ליקלוט
                  לאן מגיעים
                  כשהולכים עם משקפת הפוכה
                  אולי עכשיו
                  אחרי שלא היתראינו
                  תקופה של לילות
                  ברחוב שהעברתם
                  דווקא מפה אני יצליח לקום????

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  💪 🤞
                  4
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2935

                    פתאום הלב רגוע
                    האמונה התחילה לעלות
                    במיוחד אחרי נפילה
                    שפתאום מגיעים הכוחות

                    ההרגשה שיד עוטפת
                    חמה מנחמת מחבקת
                    מרימה מחזיקה עוזרת
                    את כל הקשיים מוחקת

                    פתאום אין דאגות
                    מרגישה שמחה אמיתית
                    נעלמו להם גם הדמעות
                    האמונה הרימה אותי סופית

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    💪 👍
                    6
                    • אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבוע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2936

                      בעזרת ה'

                      הכוחות שבי

                      זה בתוך תוכך
                      בנשמתך.

                      יכולת בחירתך
                      גדולה משכלך .

                      זה בידים שלך
                      לחרוץ את גורלך .

                      תביטי פנימה
                      עמוק בפנים .

                      יש לך את הכוח
                      זה עולה על המוח.

                      לרוץ נגד הרוח
                      ללכת על בטוח.

                      אולי זה מרגיש חד
                      אבל
                      ה' בחר בך במיוחד!

                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      5
                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2937

                        מחיים שקטים
                        יחסית רגועים
                        עד כמה שאפשר
                        עם בחירות של הורים

                        קהילה קטנה
                        תומכת מאחודת
                        שנחשבה כתומכת
                        מתגלה כבוגדת

                        עם סביבה שנפגעת
                        ומנסה לאסוף את עצמה
                        נפלנו למציאות
                        שלא דמיינו שקיימת

                        ממקום שליו ובטוח
                        קרסנו למציאות של ספק
                        מנסות להאחז במה שנישאר
                        מגלות שכבר היתפרק

                        ממציאות תואמת גיל
                        הפכנו לאימא ואבא
                        במשרה מלאה
                        פלוס מחויבויות רגילות

                        היתרגלנו למשענת
                        למישהו שנמצא
                        אבל הוא נעלם
                        ולקח איתו הכל

                        אהבה של הורים
                        קיים דבר כזה בכלל???
                        להאמין במישהוא חוץ מעצמי
                        לא דבר ריאלי.........

                        מתגעגעת.....
                        לכולכם...
                        לתמימות שלקחת
                        תילדות שניפצת
                        ת'אחיות שהברחת
                        ובעיקר אלייך----

                        למה אבא?????????

                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😥 🙏
                        8
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2938

                          מביטה על העבר
                          שמחה שהוא נגמר
                          נחיתית כלכך הייתי
                          ברוך השם שגדלתי

                          נכנסת קצת לדיכאון
                          או אולי לשיגעון
                          איך פעם כך הייתי
                          איך לטובה השתנתי

                          לא נותנת למילים הרעות
                          להיכנס אל תוך הלב שלי
                          לא נותנת למבול הדמעות
                          לסנוור את הכאב שבי

                          איך העבר עושה את האדם
                          מימה שהוא היה יותר גדול
                          אבל לפעמים זה יכול להיות מסוכן
                          ויכול לאדם לגרום שוב פעם ליפול!

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          💪 🙏
                          6
                          • הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2939

                            הכל תלוי בהתבוננות...👓

                            קמתי, נפלתי
                            צחקתי, בכיתי
                            ספרתי נפילות
                            טשטשתי עליות,

                            ראיתי את הנפילות
                            בכיתי אליהם,
                            ואת העליות הדרסטיות-
                            והמכשולים שהתגברתי
                            אליהם לא התיחסתי..

                            בלילות-
                            הרגשתי את הכישלונות
                            חשתי את הנפילות,
                            מששתי את הפחד לעלות
                            את הפחד להתגבר על הנפילות.

                            בימים היפים שלי-
                            ראיתי את העתיד שלי
                            ללא מכשולים, ללא מפריעים
                            חשתי אז את העליות
                            וכבר לא ספרתי את הנפילות!

                            העתיד קורץ
                            ההווה רץ..
                            ולפעמים לא נתפס,
                            המציאות וההסתכלות
                            תלויים רק בך!
                            אז הפכי את ההסתכלות שלך
                            הביטי על העליות,
                            וספרי את ההתגברויות
                            ותגלי את טוב החיים
                            התבוננות בעליות החיים!

                            @הדרי

                            אז כן, הכל תלוי בהתבוננות שלנו על החיים שלנו...
                            בואו נתבונן בעליות ובהתגברויות הקטנות שלנו
                            ונפסיק תמיד להביט על החסרונות והנפילות...
                            שמעתי משהו יפה-
                            אבא אחד שאל אבא אחר-
                            מי זו הבת שלך- זו שתמיד נופלת?
                            ענה לו האבא:- לא, הבת שלי היא זו שתמיד מתגברת וקמה..
                            אז קדימה, להביט על העליות שלנו, ועל כל הטוב והיופי שיש בחיים שלנו!!❤

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😍 👏
                            5
                            • STARS in  skyS מנותק
                              STARS in  skyS מנותק
                              STARS in sky
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2940

                              אחד ויקר

                              תמיד איתי,
                              אף פעם לא עוזב
                              איתו הכי רחוק הוא הכי קרוב
                              אפשר לחוש כמה הוא אוהב

                              כמו קוסם,
                              עושה סדר בראש.
                              כשלא ידוע מי נגד מי
                              מה טפל, מה עיקר
                              הוא מראה לי את דרך-הישר.

                              פותר כמעט כל בעיה,
                              בין אם לבטים בחיים
                              או סתם שאלה בהלכה.
                              מנטב לנו את הדרך הנכונה,
                              עושה הכל כדי שנראה רק הצלחה!

                              ועל דברים שרק חלמתי
                              והוא הגשים
                              דברים שהיו רק בדמיון ,
                              ועכשיו הפכו לחלק בחיים.

                              על השפיות שבחיינו הוא שומר
                              על אוזן קשבת,
                              איתו תמיד ארצה לדבר:
                              דברי חכמה והגיון,
                              החדרת האמונה והביטחון.

                              עליו תמיד אוכל להישען,
                              על אבא שאלוקים ישמור עליו!
                              על אבא שבשבילי הוא חץ ומגן!
                              על אבא שהוא הכל-
                              החכמה, העומק וההיגיון!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              6
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2941

                                בס"ד

                                'מתפללים ומבקשים' (קאבר)

                                בית א':
                                אם הייתי יכול,
                                לצאת מהראש שלי
                                ללכת הכי רחוק
                                מכל המחשבות שלי
                                אם עמ"י לא היו מאוחדים עכשיו
                                הייתי נותר לבדי
                                והסרט הזה שלא מפסיק
                                מסוף השמחה שלי

                                ואני יודע ש, אלוקים לא ישאיר אותנו לבד

                                פזמון:
                                מה כבר ביקשתי
                                תחזיר את כולם בריאים
                                כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
                                מתפללים ומבקשים
                                אם תמשוך אותנו אליך
                                לאמונה ולתכלית
                                בתחושות שלי אנחנו
                                החזקים שמנצחים

                                בית ב':
                                אפילו לא לזכור
                                שאנחנו שונים
                                ולא ייקחו את זה ממנו
                                כי אנחנו אחים בדם
                                וזו תקופה שתעבור
                                ביחד עם כולם
                                כי אני לא הייתי מוותר
                                על אף נשמה שבעולם

                                ואני בטוח ש, אבא לא יעזוב אותנו לבד

                                פזמון:
                                מה כבר ביקשתי
                                תחזיר את כולם בריאים
                                כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
                                מתפללים ומבקשים
                                אם תמשוך אותנו אליך
                                לאמונה ולתכלית
                                בתחושות שלי אנחנו
                                החזקים שמנצחים

                                מעבר:
                                מתפללים ומבקשים, שתחזיר את כולם בריאים X2

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                💥 🙏 👍 😍
                                7
                                • אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2942

                                  שיר שאבא נותן ברכתו לבנו לעבור במסע החיים
                                  ואפשר גם בהשאלה - שה " נותן לבניו

                                  בן יחיד

                                  דע בני
                                  נשמה שבך יחידה
                                  ראשית ברייתה
                                  אחריתה
                                  ומסעה ... הוא חידה
                                  תרמיל ניסיונות קח לך לדרכך
                                  שתעבור על גשר צר
                                  ידך בידי
                                  וכמו צל
                                  שהולך איתך

                                  והשאר תרמילך פתוח
                                  כי מתוכו ..תלמד רק לתת
                                  גם בעת סופה
                                  ונגד הרוח
                                  חזק ואמץ בלי חת
                                  וכשתשוב מהמסע
                                  אלי תשוב
                                  כי אתה בן מלך
                                  בן יחיד
                                  בן אהוב

                                  זכור בני
                                  נשמה שבך יחידה
                                  תעלה גבוה ........
                                  בדמעות של תפילה חרישית
                                  יושב במרומים סופר כל דמעה
                                  כי בין דמעותייך ......שכינה
                                  אתה פרי בראשית

                                  והשאר תרמילך פתוח .......

                                  יש לשיר הזה גם לחן
                                  אולי בהזדמנות אעלה לפורום ב"נ

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  🏅 👍
                                  3
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2943

                                    כאוס של מחשבות
                                    שולט אצלה במח
                                    אין לה חברות
                                    והיא באמצע לברוח
                                    עשתה דברים רעים
                                    התרחקה מידי הרבה
                                    הניחה למשברים
                                    להוביל אותה לקצה

                                    מבול של דמעות
                                    נבלע לה בתוך הלוע
                                    עוד אין לה חברות
                                    והלב שלה קרוע
                                    התמכרה אל הלילות
                                    ישבה על המחשב
                                    עשתה בו רק שטויות
                                    לא השגיחה על הלב

                                    ופתאום
                                    מחנה חורף
                                    והכל מתפוצץ לה בפנים

                                    רגש איום
                                    יצר טורף
                                    הדיכאון מגיע עם כל הסימנים

                                    היא מתכנסת לתוכה
                                    מתחילה שוב בבריחה
                                    לא יכולה לסבול אותה יותר

                                    צורחת לכרית
                                    שקועה בקרקעית
                                    לא רואה איך הרע יגמר

                                    מאשימה את עצמה
                                    אומרת שזה בגללה
                                    יצאה מהחממה
                                    את הלב שלה חיללה
                                    ברחה מידי רחוק
                                    הכאיבה לאלוקים
                                    מה הפלא שבסוף
                                    הכל מתנפץ לה בפנים?

                                    מאשימה את עצמה
                                    שבדיוק לפני יממה
                                    נהנתה להרוס אותה
                                    לא חשבה על התוצאה
                                    ועכשיו מול החברה
                                    שוב היא לא מסתדרת
                                    ושולט עליה כבר הרע
                                    והיא כבר לא מסוגלת

                                    ואז, פתאום,
                                    בסוף היום,
                                    היא מתכסה בשמיכה

                                    ואז, בציבור,
                                    היא בוכה בבירור,
                                    לא יכולה עם הבריחה

                                    וחברה
                                    מגיעה
                                    שואלת מה קרה
                                    מחבקת
                                    מרגיעה
                                    מזכירה שהיא לצידה
                                    חברה
                                    אמיתית
                                    שאוהבת אותה באמת
                                    עזרה לה
                                    מהתחתית
                                    לעזוב כבר את החטא

                                    בזכותה היא כאן היום.

                                    (בעיקרון זה סיפור אמיתי, קצת פרטים שונו אבל בכללי הוא אמיתי.)

                                    בואו נגיד ביחד:
                                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😍 💪 😮 🙏 👍
                                    7
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2944

                                      גם אם חייכתי
                                      מאחורי הדמעות
                                      לא אומר ששיקרתי
                                      זה נתן רצון לעוד

                                      נתן רצון לשים בצד את העבר
                                      ולחייך למרות כל הקשיים
                                      גם אם בלילות לפעמים קר
                                      יש את השמיכה שעוטפת תבפנים

                                      לפעמים שרוצים עזרה
                                      עצם הפריקה עושה לנו טוב
                                      אז בזמן כזה שיש חשיכה
                                      תחפשו את הבן אדם שיביא לכם אור

                                      לפעמים לא צריך לחפש
                                      כי אבא תמיד נמצא איתנו
                                      אפילו לא צריך לבקש
                                      הוא כבר מחזיק תידיים שלנו

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      💪 🤛 👍
                                      3
                                      • הדריה מנותק
                                        הדריה מנותק
                                        הדרי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                        #2945

                                        איתנה מול הזרם
                                        את-
                                        שעומדת איתנה
                                        מול הזרם הסוחף
                                        מול אלפי דעות
                                        נשנות ושקריות.
                                        עומדת בשלך,
                                        עם האמת שבך
                                        נלחמת כלביאה
                                        במלחמת היצר הקשה.

                                        לא נשברת,
                                        לא מוותרת,
                                        לא נופלת.

                                        ומתפללת-
                                        שתמשיכי להיות חזקה
                                        ותחזיקי מעמד
                                        לפחות עוד דקה,
                                        ושלא תהיי-
                                        ככבשה דוהרת
                                        אחרי כולם
                                        בדרכי העולם,
                                        ללא מטרה
                                        וללא דרך.

                                        את, נשמה-
                                        שהולכת בדרך ישרה
                                        צועדת רק אתו
                                        באהבה מרובה,
                                        וכל מעשה
                                        חושבת פעמיים
                                        שימצא חן
                                        בעיני אביך שבשמיים.

                                        עוד תראי,
                                        שכל התגברות שלך כיום
                                        תהיה שווה בעתיד-
                                        פי מיליון!!
                                        זה זמנך..
                                        שאת בונה עתידך
                                        המשיכי לסלול דרכך
                                        ראי מה יפו פעמייך
                                        אשרייך!
                                        @הדרי

                                        (אל השיר הזה,
                                        אני אישית מאוד מחוברת,
                                        כי בסה"כ כולנו עוברים מלחמות עם הייצר...
                                        ומוקדש- לכל אחד ואחת מאיתנו, שנלחמים כלביאות-
                                        להשתדל להיות הכי טובים...
                                        זה מגיע לנו, לא?!😉 )

                                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😍 💪 👍
                                        7
                                        • אביעזריא מנותק
                                          אביעזריא מנותק
                                          אביעזרי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2946

                                          אין לי כח
                                          גם לא לחשוב
                                          המקסימום
                                          יושב לכתוב
                                          פורק מכאוב
                                          סוער, מבולבל,
                                          אין מנוח
                                          רק לא לעזוב
                                          את החבל.

                                          תכף יבוא הלילה
                                          אתפרק, אחזור אליך
                                          נפשי מאסה, כבר די לה
                                          רוצה לשוב אל זרועותיך

                                          תן לי כח
                                          רק קצת לחשוב
                                          מינימום
                                          לקום לכאוב
                                          למצוא קצת טוב
                                          להרגיע גל,
                                          קצת לנוח
                                          להמשיך לאחוז
                                          בקצה החבל.

                                          תכף יבוא הלילה
                                          אתחדש, אחזור אליך
                                          נפשי כמהה כי די לה
                                          רוצה לשוב אל זרועותיך,
                                          עד עולם..

                                          © D.A.S. ©

                                          נדירים האנשים החיים,
                                          רוב האנשים פשוט קיימים...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול