דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2970

    ראיתי הסרטה של מאורע
    משהו חשוב מאד שקרה
    איזה משהו דרמטי במשפחה
    דרמטי וחיובי, זה היה חתונה.

    החתונה הזו הייתה מאד שמחה
    הייתי אז בתוך תקופה של הפיכה
    איכשהו השתניתי וגדלתי לאט
    זה היה קצת מסובך, קשה כמעט.

    זוכרת איך פחדתי לפניה
    מכל מיני סיבות טיפשיות
    ואיך היא הגיעה והרגיעה
    נתנה לי מליון סיבות לרקוד

    ובמיוחד... החברות...
    שפעם היו מרוחקות
    והיום... הצלחתי להתחבר
    סוף סוף אני והן קשורות

    ועכשיו, בהסרטה, זה היה מהמם
    איך מכל המשפחה, התמקדתי בהם
    סתם כמה בנות, שנתקעו איתי בכיתה,
    איך הן גרמו לי להנות, לשמוח בלי שליטה...

    תודה השם!!!

    סתם איזו תחושה של אושר
    כשראיתי הסרטה עם חברות
    סתם מחשבות על מה הקשר?
    ובכל זאת המשכתי להנות
    סתם לא הרגשתי קשורה פעם
    ואיכשהו היום זה נרגע
    סתם פתאום אני מרגישה את הטעם
    הטעם המתוק של החברה
    סתם.

    בואו נגיד ביחד:
    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👩‍❤️‍💋‍👩
    2
    • הדריה מנותק
      הדריה מנותק
      הדרי
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
      #2971

      שיעור לחיים

      זוכרת את שתיכם
      "החברות הטובות"
      שכל היום מדברות
      לומדות, מעבירות חוויות
      ובסה"כ כאחיות..

      לא ידעתי מה איתך היום
      ות'אמת שענין אותי קצת-
      כבר שנים מאז שהחברות התפרקה-
      עניין אותי מה שורשה..

      ואז מצאתי את התשובה-
      מצאתי אותך קופאית בסופר
      משלמת על המעשים שלך ביוקר
      תלושה, בודדה..
      את- עם ילדה!!

      שמחת לפגוש אותי
      שאלת מה שלומי
      ומה שלום אחותי
      למען האמת- הזדעזעתי!
      עניתי לך ששלומי מצויין
      וכיום אני לומדת בסמינר כאן
      ושלום אחותי?!-
      זכתה להתחתן באושר ובשמחה
      ב"ה לפני כחצי שנה..

      היית המומה!, ראיתי את הקנאה
      ביקשת את המספר שלה
      ואח"כ היא ספרה לי--
      שבכית לה!!

      אמרת לה שקשה לך
      את כבר אומנם אמא
      לילדה מסכנה
      שאין לה אבא לצידה,
      אמא בודדה,
      שמחפשת את עצמה
      ללא מקצוע ועבודה טובה
      רחוקה מהדרך הישרה
      וכ"כ רוצה לחזור ולתקן
      ולהיות חרדיה יראת השם
      לחזור להיות בחורה טובה
      ולהנשא לבחור ישיבה
      ולהעלם מהמציאות המפחידה!

      זה נתן לי שיעור לחיים-
      יותר מכל השיעורים בלימודים,
      שכל מעשה שנעשה
      משלמים עליו ביוקר
      ולפעמים גם בבושה,
      את ניסת-
      לברוח לעולם אחר
      שהיה נראה לך- זוהר
      והדרך שבחרת
      דווקא ממנה-
      נשברת...

      (הייתי חייבת להעלות את השיר..
      מאחורי השיר-
      לאחותי הייתה חברה טובה
      ובכיתה י' החברות התפרקה, לא הבנתי למה
      אבל תמיד עניין אותי..
      ומצאתי את התשובה שבוע שעבר- בסופר
      בחורה חילוניה שמנסה למצוא דרך חזרה
      מסכנה, ללא מקצוע.., ללא דרך סלולה
      זה כאב לי ברמות לראות אותה,
      וזה באמת שיקף לי כמה שכל מעשה הכי קטן שלנו
      פוגע בדורות הבאים..
      פוגע בעצם בעתיד של עצמינו!!
      ולפני כל מעשה הכי קטן-להביט קדימה..)

      מקווה שחזקתי..)
      @הדרי

      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😰 😢 🙏
      7
      • שלום לכםש מנותק
        שלום לכםש מנותק
        שלום לכם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2972

        כתבתי את השיר בתגובה לשיר של הדרי- שיעור לחיים,
        אחרי שקראתי לא הפסקתי לחשוב על אותה קופאית, אומללה,
        חשוב לי לציין- אני לא מכירה אותה, אני מנסה להרגיש אותה!

        איך עמדת שם מול האחות,
        של חברה שהיתה לך כאחות?

        עמדת בעליבות,
        כולך מתבישת,
        מהאישה מהבחורה,
        שעלייך חושבת,
        איזה אומללה,
        לאיזה חיים הלכת?

        לא יודעת מה הביא אותך לשם,
        אותך אני לא מכירה,
        אבל אני יכולה לנסות להבין אותך,
        במקום שלך,

        בתור נערה,
        חטפת בפרצוף,
        החיים מסתבר לימדו אותך,
        שהעולם אינו- תות (אולי תות רקוב)

        חיפשת לך מקום בו לנוח,
        ביקשת לשנות- קיווית שיהיה לך מנוח,
        ובסוף?- גם שם לא נחלת הצלחה,
        עם ילדה שלך,
        לבדך חיה,

        ופתאום עליבותך מתעצמת,
        חברתך מנערותך,
        חיה באושר עם בעל יקר ומדהים,
        אחותה מספרת ולך מתארת,
        מה פספסת, ומה זנחת,
        מרצון- מתוך הכרח,
        איך את מרגישה?
        מזעזע- אני מניחה,

        אני לא מכירה אותך,
        אבל אני אוהבת,
        ושולחת חיבוק מעודד,
        שבעזה- עוד תראי המון טוב, אמןןן.

        (מקווה שזה יעזור,
        להתחיל לראות עוד צדדים,
        באילו שהלכו למקום אחר...
        לא לשפוט מיד,
        לא רק להביא מוסר,
        אלא גם לאהוב, ולכאוב,
        איתם יחד, לא עליהם!!
        מניסיון, זה הכי עוזר!!!!)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😮 👍
        2
        • כוכב לכתכ מנותק
          כוכב לכתכ מנותק
          כוכב לכת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
          #2973

          בהשראת השירים האחרונים על ילדים מתמודדים.
          השירים העלו לי כמה זכרונות...
          סליחה אם ביאסתי מישהו...

          פסח
          כולם מנקים במרץ את הבתים.
          שירים מתנגנים ברקע
          גם השיר יש לי יום הולדת.
          לרגל יום השנה
          הוא גדל בעוד שנה.

          הזכרונות לוקחים אותי רחוק
          לפני ארבע שנים אולי קצת פחות
          ילד מפוזר
          לא מוצא את עצמו במגזר
          חוצה כמה קווים
          מנסה להבין את התווים
          בדרך חוטף חיצים
          מאנשים שקרויים חברים
          נכשל בכמה שלבים
          נפל לתהום של החיים

          והלב מאבד את הרגש
          מאבד תקווה בשקט
          בחוץ מחליף מסכות
          בפנים רוצה רק לבכות
          בלילות נפגש אם השמיכה
          שרואה וסופגת בשתיקה
          האמת פתאום זועקת
          ללא מנוחה

          הוא ממשיך להתרחק
          מכבד בחוץ אבל בפנים משתמט
          לא בגלל שהוא רע
          הוא פשוט נמצא בבריחה
          ואז הוא מחליט לתפוס את עצמו בידיים
          לעבור למקום שקט בינתיים
          להשקיע בלימודים ,לקבל תעודה
          להתקדם לא לשקוע במדוכה
          מנתק את התדרים מבפנים
          מקשיב רק לאינטרסים
          שהחיים מאלצים

          והלב מאבד את הרגש
          מאבד תקווה בשקט
          בחוץ מחליף מסכות
          בפנים רוצה רק לבכות
          בלילות נפגש אם השמיכה
          שרואה וסופגת בשתיקה
          האמת פתאום זועקת
          ללא מנוחה

          חולפת שנה
          הוא מתחזק באמונה
          כשהוא בודד ד' נמצא.
          ממוקד במטרה
          עובר את הבגרות בהצלחה
          מתחזק באהבת החיים
          קונה לו מעט חברים
          שואף בית טוב להקים.
          המטרה מושגת
          והוא ממשיך להבאה
          ללמוד מקצוע נחשב לעבודה

          בלילות נפגש אם השמיכה
          שרואה וסופגת בשתיקה
          הטראומות צפות לו
          ללא מנוחה

          הוא התקדם משם מזמן
          היום הוא גבר לא קטנטן
          אבל העתיד מה יהיה איתו בעתיד
          איזה בית הוא יזכה להקים?
          הוא עדיין קשור לשם
          בעבותות של אהבה
          אבל מצד שני הלב
          מאותת על סכנה
          קיום של דורות
          שיבואו אחריו בשיירה
          יש סיכוי לנתק את הקשירה?!
          או שאולי הוא מפסיד בכך
          חיים של הנאה?

          בלילות נפגש אם השמיכה
          ששומעת וסופגת בשתיקה
          התלבטות עולה ומתנפצת
          האמת זועקת
          ללא מנוחה

          פסח חג החרות
          השנה הוא יצא מעבדות
          עבדות של הנפש
          לרצון של הגוף
          ובסוף החג הוא יראה את הניסים
          את ההארה השמימית בפנים
          הוא יהיה אסיר חופשי
          אסיר שכלוא בתוך עצמו
          כבר שנים.

          אין דבר שלם מלב שבור,
          קרוב ד' לנשברי לב
          קרוב ד' לנשברי לב!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          💪 😰 😲
          5
          • אילן פא מנותק
            אילן פא מנותק
            אילן פ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
            #2974

            סוף סוף בין הזמנים
            חזרתי מישיבה כמו גיבור מנצח
            עכשיו חשבתי ,,,
            יקבלו אותי כמו אורח
            קצת לנוח
            לקבל קצת מצב רוח
            להתרפק על הפסנתר
            אולי ניגון לכבוד החג
            לפני ימי העומר

            תודה שבאת ,,,,
            בדיוק במקום
            אמא כבר הכינה לי סדר יום
            קניות
            נקיונות
            שליחויות
            אין זמן לשטויות
            גאולה בפתח
            וכולם במתח

            צריך לעזור
            עכשיו באמת נראה אותך גיבור
            את הזמן לעבור
            וזה שווה את כל הטירטור
            להתאמץ
            לשרוף את החמץ
            שנוכל לשבת ולספר את הסיפור
            המופלא
            של העם שלנו
            לדבר על הניסים
            שבכל יום ה עושה איתנו
            לאבותינו ולנו
            ושיהיה חג שמח לכולנו
            א כ י ר

            שלום לכםש תגובה 1 תגובה אחרונה
            😆 😇
            5
            • אילן פא אילן פ

              סוף סוף בין הזמנים
              חזרתי מישיבה כמו גיבור מנצח
              עכשיו חשבתי ,,,
              יקבלו אותי כמו אורח
              קצת לנוח
              לקבל קצת מצב רוח
              להתרפק על הפסנתר
              אולי ניגון לכבוד החג
              לפני ימי העומר

              תודה שבאת ,,,,
              בדיוק במקום
              אמא כבר הכינה לי סדר יום
              קניות
              נקיונות
              שליחויות
              אין זמן לשטויות
              גאולה בפתח
              וכולם במתח

              צריך לעזור
              עכשיו באמת נראה אותך גיבור
              את הזמן לעבור
              וזה שווה את כל הטירטור
              להתאמץ
              לשרוף את החמץ
              שנוכל לשבת ולספר את הסיפור
              המופלא
              של העם שלנו
              לדבר על הניסים
              שבכל יום ה עושה איתנו
              לאבותינו ולנו
              ושיהיה חג שמח לכולנו
              א כ י ר

              שלום לכםש מנותק
              שלום לכםש מנותק
              שלום לכם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2975
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😆
              0
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2976

                חותכת את החלומות שלי קצוץ
                מבריקה אותם עם ספריי לחלומות
                מבשלת אותם על חום נמוך
                מטבלת אותם עם דמעות מלוחות

                מנסה לשרוף או להמיס אותם
                כי הם רק מכבידים עלי
                מנסה לשטוף או להחליק איתם
                אבל מבינה שהם לא יכולים בלעדי

                מבינה שזה חלק מהתכלית
                להמשיך לחיות גם אם אני בתחתית
                לשפשף אותם חזק ולהבין שזה טוב
                גם אם לפעמים קשה לי לאהוב

                להבין כדי להגיע לדרגה גבוהה
                צריך להיות קודם על האדמה
                כדי להגיע הכי למעלה בסולם
                צריך להיות גם קרובה לבורא עולם

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                7
                • אדמיליםא מנותק
                  אדמיליםא מנותק
                  אדמילים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2977

                  מצא
                  אף פעם לא ידעתי
                  כמה
                  חורים יש בי
                  היום הבנתי
                  שכולי
                  כמעט

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😲
                  3
                  • אביעזריא מנותק
                    אביעזריא מנותק
                    אביעזרי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2978

                    יושב מביט מהרהר
                    רוח על פני מכה
                    רכבים חולפים מהר
                    וסביבי שתיקה

                    אורות באופק
                    אות חיים
                    יורד הדופק
                    עכשיו נעים

                    לא לנצח אשאר
                    כך בשקט ברוגע
                    כי הנה חיש מהר
                    יחלפו ימי השובע

                    כי תכף תעלה השמש
                    ואור ממזרח יעלה
                    אשכח את ליל אמש
                    ולעמלי שוב אפנה

                    כי זהו גלגל החיים
                    עובדים, נחים
                    הכל למען מטרה
                    סבים מסתובבים
                    למצוא את הנקודה.

                    נדירים האנשים החיים,
                    רוב האנשים פשוט קיימים...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😲
                    5
                    • ד מנותק
                      ד מנותק
                      דודו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2979

                      מסתובב לי בחוצות
                      איה הוא האדם
                      בשלטים ובחולצות
                      עולם ספוג בדם

                      לחם מלחמה
                      מים הדמעות
                      מי מתי ומה
                      מה עם התמיהות

                      האין קץ לסבל
                      העם שלי נשחק
                      מחזיק חזק בחבל
                      יציב ככלי משחק

                      תכלית הכל שלום
                      ככלל ששוב מופר
                      והיוצא ללמד
                      סיפור שלא סופר

                      עם ששרד גלות
                      בזכות גוילים וקול
                      לקראת ההתגלות
                      אז יאבד הכל

                      הספר הרוח כחרב לטושה
                      הנחו הדרך אזרו עוז דקדושה
                      ועוד קט ויתמלא עולם בטוב
                      אז בא לא נעצור את הסיפור לכתוב

                      ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🙏
                      4
                      • יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2980

                        זה בסדר לבכות
                        כשמרגישים עצב
                        עולם מלא נסיונות
                        אין כמעט שקט

                        אני רואה את הכל
                        העיניים שלי פקוחות
                        אחים שלי נפלו אתמול
                        היום מתרחקים עוד עשרות

                        זה שורט לי את הלב
                        לראות כמה חללים
                        כשלא עמדו מול הכאב
                        נפלו בצידי דרכים

                        החבל מתנוענע
                        והיצר משכנע
                        ואיך אנחנו יכולים?
                        כולה בני אדם קטנים!

                        והאמונה קשה
                        והעולם מסנוור
                        וכמעט אין תחושה
                        של טוב ממכר

                        ואיך אפשר לחיות
                        כשאני רואה
                        כאלו שנפלו לתהומות
                        כאלו שאיבדו את התקווה

                        הגלות קשה, וארוכה
                        וכמעט נאבדנו כולנו
                        העם הזה במצוקה
                        אלוקים תגאל אותנו!!!

                        מקווה שהצחתי להבהיר את התחושות שלי.

                        אנחנו רוצים-משיח עכשיו!!!

                        בואו נגיד ביחד:
                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        🙏
                        1
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2981

                          כדאי לי לוותר ואפילו לא לנסות
                          יש דברים שאם לא עושים
                          זה הכי טוב שיכול להיות להיות

                          לא להכניס ללב כדי לא לשבור
                          לא לחשוב יותר מידי כדי לאהוב
                          לא לברוח כדי לא לנסות לחזור

                          כדאי לי לחשוב על עצמי
                          לפני שאני דואגת לכל העולם
                          כי הלב שלי יותר חשוב מכולם

                          לא לבכות יותר מידי
                          כדי להמשיך להצליח לנשום
                          ואפילו לפרגן לעצמי ולחלום

                          הלוואי ויגיע היום הזה
                          שהלב שלי לא יהיה כלכך רגיש
                          אם בכלל יגיע יום כזה

                          הלוואי שאם אני אפול
                          לא אתן לעצמי לאותו מקום לשוב
                          צריכה להזכיר ללב שהוא יכול

                          יכול להמשיך להתקדם בחיים
                          גם אם לפעמים יש קצת קשיים
                          כי תכלס בלעדיהם לא היינו מתקדמים.

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          💕 👍
                          4
                          • המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                            #2982

                            לא רוצה לדעת
                            שלי אין דעת,
                            לא רוצה לזכור
                            מה שעשיתי בלי לחשוב.

                            עשיתי, טעיתי
                            אבל בסוף לעצמי עשיתי,
                            מה שאדם עושה
                            לעצמו עושה,
                            משפט שלא אני אמרתי,
                            אם אז לא ראיתי אתזה,
                            אז עכשיו זה בא להוכיח לי.

                            מתחרטת,
                            מנסה לתקן
                            את מה שהחרבתי
                            את מה שהרסתי.

                            רוצה להאמין שבסוף
                            יתחפר לי על מעשי,
                            רוצה לחשוב שאלוקים
                            יקבל את תפילותי,
                            יודעת שאצל אלוקים
                            הכול יתקבל
                            התשובה, החרטה והתפילה
                            אבל את המצפון שלי
                            אין דרך לטהר.

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            💪
                            5
                            • הדריה מנותק
                              הדריה מנותק
                              הדרי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                              #2983

                              דמות של מגדלאור

                              זוכרת את המבט שלך
                              את החיוך הענק שלך
                              את הלב הרחב שלך
                              את המידות המיוחדות שבך!

                              התייחסת לכל אחד-כנכד יחיד
                              באהבה, בסבלנות
                              פשוט רגעים של איכות!

                              הקוסקוס סולת שהכנת במטבח
                              ריח החלות שהיה עף למרחק
                              האוירה הטובה והחמימה
                              שאת רק רוצה להשאר קרובה..

                              החריצות והיוזמתיות
                              הנתינה שהייתה..
                              הנפש והרוח הצעירה
                              המסירות למשפחה.

                              איך הלכת לנו?!
                              אבדנו את היקר לנו!
                              בכינו, לא עיקלנו
                              מה קורה לנו? היכן אנחנו?

                              היה לי איתך קשר חזק
                              כן, גם עכשיו במרחק..
                              מרגישה אותך חזק!
                              בפרשות דרכים-
                              שההתלבטויות קשות
                              לאן לפנות?
                              הדמות שלך מהדהדת
                              ומייד מגיעה ההחלטה
                              לבחור באפשרות הטובה.

                              עולות בזכרוני שבתות ילדות
                              עם ריח של אחדות
                              הלכת לנו- והשארת המון!

                              היית לנו מגדלאור
                              היו בך המון קרני אור
                              ןהלוואי,
                              ותמליצי יושר בעדנו
                              ויבוא משיח צדקנו
                              ותשובי להיות איתנו- את-
                              דמות של מגדלאור!!

                              כתבתי את השיר לע"נ של סבתי,- הסבתא הכי טובה בעולם!!
                              שנפטרה לפני כחמש שנים..
                              וככל שהזמן עובר- מתחילים להבין מה הפסדנו..
                              שהיה לעילוי נשמתה הטהורה!

                              @הדרי

                              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😥
                              3
                              • אביעזריא מנותק
                                אביעזריא מנותק
                                אביעזרי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2984

                                שיר לא שלי שראיתי בחוברת לע”נ קרוב משפחה שלי שהיה ניצול שואה, ולרגל יום השואה ראיתי חובה לשתף את הציבור;

                                כל יהודי

                                כל יהודי נולד
                                עם מספר דמיוני על היד
                                שהולך תמיד אתו -
                                לאורך חייו,
                                לאורך מותו

                                כל יהודי נולד
                                עם רכבת שקופה בין ידיו
                                ועליה בכיו,
                                ועליה צחוקו
                                ועליה צחוק ילדיו

                                כל יהודי נולד
                                עם משא כבד על גבו
                                וטלאי צהוב מרופט
                                שנעוץ על דופן לבו

                                כל יהודי חייב לשאול
                                כל יהודי חזר מהשאול
                                כל יהודי הוא ניצול

                                כל יהודי נולד
                                עם מספר דמיוני על היד
                                שעוזר לו לזכור-
                                מאיפה הוא בא
                                ולאן הוא לא יכול להרשות לעצמו
                                לחזור.
                                ✡️

                                נדירים האנשים החיים,
                                רוב האנשים פשוט קיימים...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍 😲 😢
                                6
                                • מישהי מאמימ מנותק
                                  מישהי מאמימ מנותק
                                  מישהי מאמי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
                                  #2985

                                  לפעמים זה קשה ולא הגיוני
                                  ללהטט ולרוץ בין הרצוי לעצמי.
                                  בין לתת, להקריב,
                                  לבין להסתכן, לריב...

                                  הבחירה קצת קשה
                                  ואני לא מבינה,
                                  מה רצונו של הבורא ממני
                                  ולאן הדרך מובילה.

                                  עצוב לי בלב
                                  בלי דמעות בעיניים,
                                  על זמן שאבד והלב גם, בינתיים.
                                  על עצמי והסביבה
                                  נעדרת אהבה
                                  הכאב רוצה לצאת
                                  אבל נקבר באדמה.

                                  אדמה של כאב
                                  אדמה של הדחקה
                                  של רצון לחיות
                                  להפר את הדממה.

                                  לצעוק את קולי לשמיים
                                  לפרוש כנפיים
                                  ולדעת שיש מי שמאמין בי,
                                  עדיין.

                                  אשמח לביקורת...
                                  (גם לא חיובית... אני מסכימה... 😊 )

                                  החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  6
                                  • המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2986

                                    התיסכול
                                    ממלא בבילבול,
                                    גדול,עמוק.

                                    אופף אותי במחשבות
                                    עמוסות, פגועות, ואוהבות.

                                    מרגיש רע
                                    בלי קשר למה שקרה,
                                    מוציא מפופורציות
                                    את הרגשות.

                                    מגדיל כל דבר
                                    גם את הקטן,
                                    זה שמזמן עבר.

                                    התיסכול מפוצץ,
                                    צריך לא להתפוצץ
                                    אחרת נאבד את מי שהיינו.

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    💕
                                    3
                                    • יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                      #2987

                                      חושך עמוק שעוטף הכל
                                      פחד עצום והחשש ליפול
                                      ואם הלב שלי כבר לא נאבד
                                      מי יזכיר לי שאתה ליד?

                                      אתה זה שמזכיר,
                                      אתה זה שמרים
                                      כוכב קטן מאיר,
                                      משנה לי את החיים.

                                      גם בתוך החשיכה
                                      כשכמעט נפלתי
                                      מצאתי אותך
                                      כשממש ברחתי...

                                      תמיד אתה ליד,
                                      אתה מחזיק לי את היד.
                                      גם במצבי קיצון היית איתי.

                                      אני אף פעם לא לבד,
                                      גם כשהלב שלי נאבד,
                                      בכל מצב, אתה היית איתי.

                                      והיו ימים שברחתי
                                      ששכחתי את עצמי
                                      היו ימים שצרחתי
                                      שהרגשתי לבדי.

                                      אבל תמיד בסוף, אתה איתי.

                                      והכול מסתדר,
                                      והטוב מתבהר,
                                      ואז אני רואה
                                      שהכל היה לי לטובה

                                      בואו נגיד ביחד:
                                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                      רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😌 🖤
                                      4
                                      • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                                        חושך עמוק שעוטף הכל
                                        פחד עצום והחשש ליפול
                                        ואם הלב שלי כבר לא נאבד
                                        מי יזכיר לי שאתה ליד?

                                        אתה זה שמזכיר,
                                        אתה זה שמרים
                                        כוכב קטן מאיר,
                                        משנה לי את החיים.

                                        גם בתוך החשיכה
                                        כשכמעט נפלתי
                                        מצאתי אותך
                                        כשממש ברחתי...

                                        תמיד אתה ליד,
                                        אתה מחזיק לי את היד.
                                        גם במצבי קיצון היית איתי.

                                        אני אף פעם לא לבד,
                                        גם כשהלב שלי נאבד,
                                        בכל מצב, אתה היית איתי.

                                        והיו ימים שברחתי
                                        ששכחתי את עצמי
                                        היו ימים שצרחתי
                                        שהרגשתי לבדי.

                                        אבל תמיד בסוף, אתה איתי.

                                        והכול מסתדר,
                                        והטוב מתבהר,
                                        ואז אני רואה
                                        שהכל היה לי לטובה

                                        רוני 2ר מנותק
                                        רוני 2ר מנותק
                                        רוני 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2988
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                          #2989

                                          לברוח

                                          דחס את הרב קו לתיק
                                          נעל את הרגשות בנרתיק
                                          היום הזה היה קצת מעיק
                                          הוא החליט את הכול להשתיק

                                          רץ אל התחנה
                                          הגיע בלי נשימה
                                          רצה לברוח רחוק
                                          רצה את עצמו למחוק

                                          על האוטובוס הראשון שהגיע
                                          הוא מצא את עצמו עולה
                                          וגם אז הוא עוד לא הרגיע
                                          הלב שלו היה קצת חולה

                                          הוא התיישב אי-שם בסוף
                                          ניסה את עצמו לאסוף
                                          החופש פעם לו בעורקים
                                          ליבו כמה למרחקים.

                                          הכאוס ששרר לו בגוף,
                                          שהבריח את ההגיון.
                                          בסוף הוא נפל בטירוף,
                                          היצר הכריז ניצחון.

                                          ניסה למחוק את עצמו
                                          להיכנע לעצב משחית
                                          אבל פתאום משהו זז בו
                                          לרע הזה אין שום תחתית

                                          הוא חייב לקום, לנסות עוד פעם
                                          אם הוא ייפול אז הוא לא יתייאש
                                          זה קשה נכון, וכבר נגמר הטעם
                                          אבל הוא חייב להמשיך לגשש.

                                          עד...
                                          עד שהוא ימצא סוף סוף
                                          את הדרך שלו, המקום שלו.
                                          כשהאוניה שלו תגיע לחוף
                                          והוא יעבוד את השם בדרכו.

                                          #וואו, מזמן לא כתבתי פה. סוף סוף הצלחתי להתחבר למחשב עם סינון אחר מנטפרי-ולשחרר---

                                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          🏃‍♂️ 💪
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול