דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איזה קטעא מנותק
    איזה קטעא מנותק
    איזה קטע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
    #509

    סופסוף מגיעה שבת המלכה
    תיכף תבוא הנשמה היתירה
    חיכיתי לך כבר שישה ימים
    והנה את באה-מרגישים זאת באוויר

    איזה כיף שאת באה, שבת המלכה
    וסופסוף נהיה כולנו בקדושה
    נשכח מהדאגות של ימי המעשה
    איך אני אוהבת את הפסק זמן הקדוש הזה

    ד' תודה על מתנה טובה מבית גנזיך
    שנתת לעמך, בינך, בכורך
    תודה על הקדושה המתקרבת אלינו
    תודה על הטרדות שעוזבות אותנו

    איך אני אוהבת את השבת
    זו מתנה כה נפלאה
    יקרה היא לי כבבת
    אז ה' פשוט-תודה!

    יש שני סוגי מוזיקה-
    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • מנאשששמ מנותק
      מנאשששמ מנותק
      מנאששש
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #510

      לא שלי

      והלילה הוא לא ארוך
      רק זמן מתון
      שנתון
      לאחד שיושב לו
      רכון
      על גמרא ועל סטנדר.

      והלילה הוא לא אפל
      רק בהיר
      ונהיר
      ופורש פירושיו
      לצעיר
      מגלה פניו לו בסבר.

      והלילה הוא לא רק שקט
      רק רועש
      וגועש
      בקולות מתנצחים
      גודש
      בהמולה, גם בסדר.

      כי הלילה הזה
      לא קר ולא שחור
      רק
      מלאים ריבועי חלוניו
      ברתחא דאורייתא
      באור

      כי הלילה הזה
      אוצר שי לימוד
      יקר הוא כבבת
      רק בו המיקוד
      בליל של חורף
      חורף של שבת.

      ברגע שמתחברים למוזיקה,
      הטכניקה באה מעצמה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #511

        לא שלי

        כל אשר התחולל
        השתולל ועולל
        בשלי,
        בשבילי.

        לא שוכחת
        את הפחד
        לא משככת
        את היחד
        את ההתעלות
        ההתלות
        והיה לי לאות וזכרון
        יכול אוכל לחֶבֶל
        אחרון...

        יוצאת חזרה
        לימי ניסים
        ואין בי שגרה
        וקור מעשים
        אין שלם כליבי
        הנשבר
        חלק לחלק
        באהבתך יחובר.

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #512

          לא שלי

          מצאתי את עצמי
          לחה עדיין,
          ספוגת ימים
          קדמונים,
          גועשים,
          שראשי נמלא
          טל ומטרה
          ורוח סערה
          להגשים...

          איך הייתי
          בונה כתלים לעצמי
          כמו שטבעו בי הורי
          ועטפו מהקור,
          איך הייתי מסיקה
          את לבבי הפנימי
          ברגש, בנעורי
          מול אש המקור...

          ואותו הלפיד
          יבעיר בעתיד
          בלי הרף
          אותם כוחות
          מול עוד רוחות
          כשיבוא החורף

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
            #513

            משנכנס אדר מרבים בשמחה
            מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד

            היצר הרע שדומה לזבוב
            רוצה לראות אותך עצוב
            בא תן לו מכה אחת גדולה
            ותהייה תמיד בשמחה .

            ואם עבר עלך יום קשה
            ואתה עדין מדוכא
            אז תפתח את העניים ותביט
            תראה שיש מישהו שדואג לך תמיד

            תזכור את זה במוח תחרוט
            שיש מישהו שאוהב אותך
            ללא תמורה ללא שום תנאי
            ההוספה בהשראת @חיה במקרנצי'יק

            חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • פודרה 0פ פודרה 0

              משנכנס אדר מרבים בשמחה
              מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד

              היצר הרע שדומה לזבוב
              רוצה לראות אותך עצוב
              בא תן לו מכה אחת גדולה
              ותהייה תמיד בשמחה .

              ואם עבר עלך יום קשה
              ואתה עדין מדוכא
              אז תפתח את העניים ותביט
              תראה שיש מישהו שדואג לך תמיד

              תזכור את זה במוח תחרוט
              שיש מישהו שאוהב אותך
              ללא תמורה ללא שום תנאי
              ההוספה בהשראת @חיה במקרנצי'יק

              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
              #514
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #515

                *שיר שמביע את רחשי ליבי במילים פשוטות *

                כל כאב
                לוקח ללב
                כל כאב
                אותי שואב
                הולך רחוק
                מנסה לצעוק
                אך קולי מתמוסס
                נשמע מהסס
                אני בתוכי תוסס
                וציפורני כוסס
                הולך ביער
                להתבודד עם הצער
                לצעוק לבורא
                בקול קורא
                ממעמקים
                אלוקים
                תן לי כוח
                לא יכול לברוח
                תן לשכוח
                ורק בך לבטוח

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • הללויהה מנותק
                  הללויהה מנותק
                  הללויה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                  #516

                  על ספסל ישבו שניים דומים כמו מים
                  הראשון יושב לומד והוא משחק בנתיים
                  הוא מטיל ספק - חברו מטיל מטבע
                  כשחלק מנחשים - הוא בוודאי יודע
                  ליבו עומד לעד לתורתו הוא לוח
                  חרוטה כמו באבן - אי אפשר לשכוח.

                  כתבתי בזמן חידון ההלכה של הרב אופיר מלכה, איזה פחד של ידיעות! למי שהאזין...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • 7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                    #517

                    לא אספר לכם על חיי הנפלאים
                    המלאים ברגעים קסומים
                    לא על כל הפעמים בהם הייתי על הסוס
                    ולא על השניות אליהם אחזור בלי היסוס
                    כי הם מפוצצים לי את האון דרייב
                    ואין לי מספיק מקום וזמן עכשיו
                    וודאי שלא אספר על הרגעים
                    הפחות יפים של החיים
                    שהם אמנם לא כאלו קשים
                    אך הם בהחלט לא נועדו לבילויים

                    אלא-
                    אספר לכם על התמודדויות
                    שעברתי
                    על ניסיונות
                    שצלחתי
                    על אכזבות
                    שנחלתי
                    על הבנות
                    שהבנתי
                    ועל ניצחונות
                    שניצחתי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • אלי הגברא מנותק
                      אלי הגברא מנותק
                      אלי הגבר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #518

                      אני אכתוב פה כמה מילים....
                      אשמח לשמוע דעתכם.

                      איש הטבע.

                      הוא רץ אל ההרים
                      לראות את האיילים
                      הוא חי בעמקים
                      מתפעל מהפרחים

                      הוא אוהב את החיים
                      בין כל הצמחים
                      הוא מביט אל הגבהים
                      שעות ללא מעצורים

                      הוא מודה לאלוקים
                      על טבע ודברים כה יפים
                      הוא הולך ולא עוצר
                      יודע שהוא תמיד אותו שומר

                      הוא מתפלל על הגשמים
                      שירדו וישקו את הצמאים
                      הוא לא עוצר לרגע
                      כי אחרי הכל הוא איש הטבע

                      אחדות שווה הכל.
                      גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                      אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                      קולמוס הנפשק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • אלי הגברא אלי הגבר

                        אני אכתוב פה כמה מילים....
                        אשמח לשמוע דעתכם.

                        איש הטבע.

                        הוא רץ אל ההרים
                        לראות את האיילים
                        הוא חי בעמקים
                        מתפעל מהפרחים

                        הוא אוהב את החיים
                        בין כל הצמחים
                        הוא מביט אל הגבהים
                        שעות ללא מעצורים

                        הוא מודה לאלוקים
                        על טבע ודברים כה יפים
                        הוא הולך ולא עוצר
                        יודע שהוא תמיד אותו שומר

                        הוא מתפלל על הגשמים
                        שירדו וישקו את הצמאים
                        הוא לא עוצר לרגע
                        כי אחרי הכל הוא איש הטבע

                        קולמוס הנפשק מנותק
                        קולמוס הנפשק מנותק
                        קולמוס הנפש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #519
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #520

                          לא רוצה להיות כמו פיל גדול וחזק
                          אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
                          כשהזבוב מתיישב על האף ועף אל הזנב
                          הוא פשוט יכול בשניה אחת את הסיוט לגמור
                          אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
                          המשך יבוא בס"ד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • 7 באניאגרם 07 מנותק
                            7 באניאגרם 07 מנותק
                            7 באניאגרם 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #521

                            ילד קטן נחוש וחכם
                            מחליט לעלות לפסגת ההר
                            הוא לא חושש
                            משום מכשול
                            הוא מתעקש
                            לגבור על הכל
                            בא איש עצלן ולוחש
                            הוי ילדון טיפש
                            תישאר במקום בטוח
                            מה לך לרדוף אחרי הרוח?
                            עונים לו הזקנים
                            שאת הילד טוב מכירים:

                            לא, אל תדאג לו-
                            כל מקום הוא כך כובש
                            וגם אם נראה שאין לו
                            שום יכולת על היעד להיתפס
                            הוא כן כובש וזה נראה כה
                            קל אחרי שהוא שם מתבסס
                            וממשיך למטרה הבאה שלו
                            ומהדרך הארוכה הוא לא חושש
                            כי בליבו בוערת אש
                            שמניעה אותו לא להתייאש
                            וגם אם משהו מתפקשש
                            הוא מיד את עצמו תופס
                            ומתרומם מנקודת האפס
                            אז לא צריך לדאוג לו
                            הוא מסתדר הכי טוב שיש
                            ובעתיד כשתראה את דגלו
                            על הפסגה גבוה מתנוסס
                            אז תבוא ותגיד לו
                            שידעת שזה מה שיהיה
                            כי כשכלום לא הורס לו
                            יהיה בו כל דבר שרק ירצה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                              #522

                              אני כבר לא יכול להסתתר להעמיד פנים
                              נמאס לי כבר לותר לסלוח על הכול
                              כאילו כלום לא היה אתמול
                              החלטתי אני אומר את האמת בפנים
                              לא משנה מה היו המחירים.
                              אין לי כבר מה להפסיד
                              כבר נגמרו הדמעות להוריד
                              הלב כבר התרגל לכאב
                              גם אם את התוצאה אני לא אוהב
                              אין לי עוד מה לעשות
                              חוץ מלשבת ולבכות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #523

                                אז יאללה-קלטתי.
                                כבר הבנתי מה כולם רוצים
                                הם לא רוצים להכאיב לי
                                הם פשוט לא מבינים

                                שיש לי נקודות חולשה
                                גם אם זה נראה שאני חזקה
                                שאני לא עשויה מפלדה
                                גם אם אני לא מזילה אפילו לא דמעה

                                שגם אם אני מחייכת
                                החיוך יכול להיות מזויף
                                שגם אם אני לרגש מתכחשת
                                זה לא אומר שאם יקרה משהו זה לא יכאב

                                ואז---כשרגש פתאום הציף
                                באחת הוא נעלם, בתהום שקע.
                                כי נזכרתי-יש לי אבא טוב שעלי שומר
                                ומגן מכל צרה

                                אז הלכתי לכותל
                                אליו להתפלל
                                ביקשתי-תעזור לי שיהיה לי טוב תמיד
                                ורק אליך אייחל!

                                שלא משנה מה יקרה
                                יהיה לי טוב תמיד
                                כי לא משנה מה יהיה
                                ארגיש אותך תמיד איתי!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                  #524

                                  השיר הוא למי שמעביר יום עוד יום בתעסוקות וחיפושים, והחיים ממשיכים בשגרתם, במירוץ הזמן וקצת שוחקים.

                                  התקדמות

                                  רוצה לבלות,
                                  נמאס לעבור עוד יום ועוד יום בשעמום הגובר.
                                  רוצה כבר לחיות
                                  כמו שצריך,
                                  למרות שמשקיעה אנוכי אבל מחפשת יותר.

                                  רוצה ליהנות,
                                  לטייל כל יום, בלי עול של בית ועבודות.
                                  אבל רוצה להתקדם גם ברוח,
                                  כי הגיע הזמן לעשות- בלי לתת לעצמי הנחות.
                                  להחליף ת'סטטוס ות'עצמי לא לזנוח.

                                  כי בסוף אני רוצה להסתובב לאחור בסיפוק -
                                  ולקרוא - "עשיתי את זה – איזה תענוג!"
                                  להסתכל על ההתגברות ההצלחות וההתקדמות,
                                  ולטפוח לעצמי - וואוו איזה שגשוג!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #525

                                    הוא נלחם,
                                    הוא גם נהיה חם.
                                    הרבה זמן השתמשו,
                                    ובסוף גם זרקו (?)
                                    הוא רץ מהר,
                                    לפעמים גם מאחר.
                                    כדי לנקותו- לשפשף צריך.
                                    הוא לא איזה ביסקויט פריך.
                                    המחק...

                                    מוזיקה.
                                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                      7 באניאגרם 07 מנותק
                                      7 באניאגרם 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                      #526

                                      היא רוצה להתקרב
                                      אל אביה שאותה תמיד אוהב
                                      גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                                      בדרך המלך הנכונה
                                      היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                                      שאף פעם לא טועה
                                      שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                                      שלא עוברת שום עברה
                                      אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                                      קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                                      וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                                      והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                                      כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                                      היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                                      את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                                      אבל היא עצמה לא מצליחה
                                      להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                                      בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                                      ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                                        היא רוצה להתקרב
                                        אל אביה שאותה תמיד אוהב
                                        גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                                        בדרך המלך הנכונה
                                        היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                                        שאף פעם לא טועה
                                        שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                                        שלא עוברת שום עברה
                                        אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                                        קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                                        וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                                        והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                                        כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                                        היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                                        את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                                        אבל היא עצמה לא מצליחה
                                        להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                                        בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                                        ת מנותק
                                        ת מנותק
                                        תמר מהמרכז
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #527

                                        @7-באניאגרם-0 הייתי חייבת להוסיף.....

                                        ויום אחד
                                        בהחלטה נחושה
                                        היא פותחת דלת
                                        מוכנה לנסות...
                                        ואז מגלה
                                        איך כמו קסם
                                        רגליה אותה מוליכות
                                        והיא מבינה
                                        שמישהו למעלה
                                        מחייך ומושיט לה זרועות
                                        ואומר לה בואי
                                        אל תפחדי
                                        עוד לא מאוחר לשנות
                                        ועכשיו היא עמוק
                                        באמצע הדרך
                                        למקום שכולו רק טובות
                                        וגם כשנופלת
                                        וגם כשנשברת
                                        רגליה עודן איתנות.

                                        מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #528

                                          לקום
                                          ולהתחיל מהתחלה
                                          ולפתוח בבראשית
                                          לפסוע
                                          בלי לפחד ליפול
                                          לאט לאחוז במעקה
                                          לצעוד
                                          ברגל ימין
                                          לקראת ההתחלה
                                          בואי כלה
                                          כמו בשמלה צחורה
                                          דרך חדשה ונקיה
                                          להרגיש את ההתחדשות
                                          את הטוהר והחן
                                          ולשכוח מהשקר
                                          לא לזכור את האמירות המכוערות
                                          את המילים המשפילות
                                          שבלב פגעו כמו חיצים
                                          להשתדל למחול
                                          ולא לקחת ללב
                                          זה קשה
                                          לא פשוט
                                          הזכרון טרי ורענן
                                          מוריד לעיתים גשם מענן
                                          את העינים מרטיב
                                          בדמעות רותחות
                                          אל תדאגי הכל יעבור
                                          עוד תשכחי את מה שהיה
                                          את הכאבים והמילים
                                          ולפנייך דף חדש חלק
                                          בהצלחה!

                                          שירה מעומק הנשמה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול