דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #511

    לא שלי

    כל אשר התחולל
    השתולל ועולל
    בשלי,
    בשבילי.

    לא שוכחת
    את הפחד
    לא משככת
    את היחד
    את ההתעלות
    ההתלות
    והיה לי לאות וזכרון
    יכול אוכל לחֶבֶל
    אחרון...

    יוצאת חזרה
    לימי ניסים
    ואין בי שגרה
    וקור מעשים
    אין שלם כליבי
    הנשבר
    חלק לחלק
    באהבתך יחובר.

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • מנאשששמ מנותק
      מנאשששמ מנותק
      מנאששש
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #512

      לא שלי

      מצאתי את עצמי
      לחה עדיין,
      ספוגת ימים
      קדמונים,
      גועשים,
      שראשי נמלא
      טל ומטרה
      ורוח סערה
      להגשים...

      איך הייתי
      בונה כתלים לעצמי
      כמו שטבעו בי הורי
      ועטפו מהקור,
      איך הייתי מסיקה
      את לבבי הפנימי
      ברגש, בנעורי
      מול אש המקור...

      ואותו הלפיד
      יבעיר בעתיד
      בלי הרף
      אותם כוחות
      מול עוד רוחות
      כשיבוא החורף

      ברגע שמתחברים למוזיקה,
      הטכניקה באה מעצמה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
        #513

        משנכנס אדר מרבים בשמחה
        מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד

        היצר הרע שדומה לזבוב
        רוצה לראות אותך עצוב
        בא תן לו מכה אחת גדולה
        ותהייה תמיד בשמחה .

        ואם עבר עלך יום קשה
        ואתה עדין מדוכא
        אז תפתח את העניים ותביט
        תראה שיש מישהו שדואג לך תמיד

        תזכור את זה במוח תחרוט
        שיש מישהו שאוהב אותך
        ללא תמורה ללא שום תנאי
        ההוספה בהשראת @חיה במקרנצי'יק

        חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • פודרה 0פ פודרה 0

          משנכנס אדר מרבים בשמחה
          מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד

          היצר הרע שדומה לזבוב
          רוצה לראות אותך עצוב
          בא תן לו מכה אחת גדולה
          ותהייה תמיד בשמחה .

          ואם עבר עלך יום קשה
          ואתה עדין מדוכא
          אז תפתח את העניים ותביט
          תראה שיש מישהו שדואג לך תמיד

          תזכור את זה במוח תחרוט
          שיש מישהו שאוהב אותך
          ללא תמורה ללא שום תנאי
          ההוספה בהשראת @חיה במקרנצי'יק

          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
          #514
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #515

            *שיר שמביע את רחשי ליבי במילים פשוטות *

            כל כאב
            לוקח ללב
            כל כאב
            אותי שואב
            הולך רחוק
            מנסה לצעוק
            אך קולי מתמוסס
            נשמע מהסס
            אני בתוכי תוסס
            וציפורני כוסס
            הולך ביער
            להתבודד עם הצער
            לצעוק לבורא
            בקול קורא
            ממעמקים
            אלוקים
            תן לי כוח
            לא יכול לברוח
            תן לשכוח
            ורק בך לבטוח

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • הללויהה מנותק
              הללויהה מנותק
              הללויה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
              #516

              על ספסל ישבו שניים דומים כמו מים
              הראשון יושב לומד והוא משחק בנתיים
              הוא מטיל ספק - חברו מטיל מטבע
              כשחלק מנחשים - הוא בוודאי יודע
              ליבו עומד לעד לתורתו הוא לוח
              חרוטה כמו באבן - אי אפשר לשכוח.

              כתבתי בזמן חידון ההלכה של הרב אופיר מלכה, איזה פחד של ידיעות! למי שהאזין...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • 7 באניאגרם 07 מנותק
                7 באניאגרם 07 מנותק
                7 באניאגרם 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                #517

                לא אספר לכם על חיי הנפלאים
                המלאים ברגעים קסומים
                לא על כל הפעמים בהם הייתי על הסוס
                ולא על השניות אליהם אחזור בלי היסוס
                כי הם מפוצצים לי את האון דרייב
                ואין לי מספיק מקום וזמן עכשיו
                וודאי שלא אספר על הרגעים
                הפחות יפים של החיים
                שהם אמנם לא כאלו קשים
                אך הם בהחלט לא נועדו לבילויים

                אלא-
                אספר לכם על התמודדויות
                שעברתי
                על ניסיונות
                שצלחתי
                על אכזבות
                שנחלתי
                על הבנות
                שהבנתי
                ועל ניצחונות
                שניצחתי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • אלי הגברא מנותק
                  אלי הגברא מנותק
                  אלי הגבר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #518

                  אני אכתוב פה כמה מילים....
                  אשמח לשמוע דעתכם.

                  איש הטבע.

                  הוא רץ אל ההרים
                  לראות את האיילים
                  הוא חי בעמקים
                  מתפעל מהפרחים

                  הוא אוהב את החיים
                  בין כל הצמחים
                  הוא מביט אל הגבהים
                  שעות ללא מעצורים

                  הוא מודה לאלוקים
                  על טבע ודברים כה יפים
                  הוא הולך ולא עוצר
                  יודע שהוא תמיד אותו שומר

                  הוא מתפלל על הגשמים
                  שירדו וישקו את הצמאים
                  הוא לא עוצר לרגע
                  כי אחרי הכל הוא איש הטבע

                  אחדות שווה הכל.
                  גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                  אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                  קולמוס הנפשק תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • אלי הגברא אלי הגבר

                    אני אכתוב פה כמה מילים....
                    אשמח לשמוע דעתכם.

                    איש הטבע.

                    הוא רץ אל ההרים
                    לראות את האיילים
                    הוא חי בעמקים
                    מתפעל מהפרחים

                    הוא אוהב את החיים
                    בין כל הצמחים
                    הוא מביט אל הגבהים
                    שעות ללא מעצורים

                    הוא מודה לאלוקים
                    על טבע ודברים כה יפים
                    הוא הולך ולא עוצר
                    יודע שהוא תמיד אותו שומר

                    הוא מתפלל על הגשמים
                    שירדו וישקו את הצמאים
                    הוא לא עוצר לרגע
                    כי אחרי הכל הוא איש הטבע

                    קולמוס הנפשק מנותק
                    קולמוס הנפשק מנותק
                    קולמוס הנפש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #519
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #520

                      לא רוצה להיות כמו פיל גדול וחזק
                      אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
                      כשהזבוב מתיישב על האף ועף אל הזנב
                      הוא פשוט יכול בשניה אחת את הסיוט לגמור
                      אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
                      המשך יבוא בס"ד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • 7 באניאגרם 07 מנותק
                        7 באניאגרם 07 מנותק
                        7 באניאגרם 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #521

                        ילד קטן נחוש וחכם
                        מחליט לעלות לפסגת ההר
                        הוא לא חושש
                        משום מכשול
                        הוא מתעקש
                        לגבור על הכל
                        בא איש עצלן ולוחש
                        הוי ילדון טיפש
                        תישאר במקום בטוח
                        מה לך לרדוף אחרי הרוח?
                        עונים לו הזקנים
                        שאת הילד טוב מכירים:

                        לא, אל תדאג לו-
                        כל מקום הוא כך כובש
                        וגם אם נראה שאין לו
                        שום יכולת על היעד להיתפס
                        הוא כן כובש וזה נראה כה
                        קל אחרי שהוא שם מתבסס
                        וממשיך למטרה הבאה שלו
                        ומהדרך הארוכה הוא לא חושש
                        כי בליבו בוערת אש
                        שמניעה אותו לא להתייאש
                        וגם אם משהו מתפקשש
                        הוא מיד את עצמו תופס
                        ומתרומם מנקודת האפס
                        אז לא צריך לדאוג לו
                        הוא מסתדר הכי טוב שיש
                        ובעתיד כשתראה את דגלו
                        על הפסגה גבוה מתנוסס
                        אז תבוא ותגיד לו
                        שידעת שזה מה שיהיה
                        כי כשכלום לא הורס לו
                        יהיה בו כל דבר שרק ירצה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                          #522

                          אני כבר לא יכול להסתתר להעמיד פנים
                          נמאס לי כבר לותר לסלוח על הכול
                          כאילו כלום לא היה אתמול
                          החלטתי אני אומר את האמת בפנים
                          לא משנה מה היו המחירים.
                          אין לי כבר מה להפסיד
                          כבר נגמרו הדמעות להוריד
                          הלב כבר התרגל לכאב
                          גם אם את התוצאה אני לא אוהב
                          אין לי עוד מה לעשות
                          חוץ מלשבת ולבכות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #523

                            אז יאללה-קלטתי.
                            כבר הבנתי מה כולם רוצים
                            הם לא רוצים להכאיב לי
                            הם פשוט לא מבינים

                            שיש לי נקודות חולשה
                            גם אם זה נראה שאני חזקה
                            שאני לא עשויה מפלדה
                            גם אם אני לא מזילה אפילו לא דמעה

                            שגם אם אני מחייכת
                            החיוך יכול להיות מזויף
                            שגם אם אני לרגש מתכחשת
                            זה לא אומר שאם יקרה משהו זה לא יכאב

                            ואז---כשרגש פתאום הציף
                            באחת הוא נעלם, בתהום שקע.
                            כי נזכרתי-יש לי אבא טוב שעלי שומר
                            ומגן מכל צרה

                            אז הלכתי לכותל
                            אליו להתפלל
                            ביקשתי-תעזור לי שיהיה לי טוב תמיד
                            ורק אליך אייחל!

                            שלא משנה מה יקרה
                            יהיה לי טוב תמיד
                            כי לא משנה מה יהיה
                            ארגיש אותך תמיד איתי!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת על
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                              #524

                              השיר הוא למי שמעביר יום עוד יום בתעסוקות וחיפושים, והחיים ממשיכים בשגרתם, במירוץ הזמן וקצת שוחקים.

                              התקדמות

                              רוצה לבלות,
                              נמאס לעבור עוד יום ועוד יום בשעמום הגובר.
                              רוצה כבר לחיות
                              כמו שצריך,
                              למרות שמשקיעה אנוכי אבל מחפשת יותר.

                              רוצה ליהנות,
                              לטייל כל יום, בלי עול של בית ועבודות.
                              אבל רוצה להתקדם גם ברוח,
                              כי הגיע הזמן לעשות- בלי לתת לעצמי הנחות.
                              להחליף ת'סטטוס ות'עצמי לא לזנוח.

                              כי בסוף אני רוצה להסתובב לאחור בסיפוק -
                              ולקרוא - "עשיתי את זה – איזה תענוג!"
                              להסתכל על ההתגברות ההצלחות וההתקדמות,
                              ולטפוח לעצמי - וואוו איזה שגשוג!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #525

                                הוא נלחם,
                                הוא גם נהיה חם.
                                הרבה זמן השתמשו,
                                ובסוף גם זרקו (?)
                                הוא רץ מהר,
                                לפעמים גם מאחר.
                                כדי לנקותו- לשפשף צריך.
                                הוא לא איזה ביסקויט פריך.
                                המחק...

                                מוזיקה.
                                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                  7 באניאגרם 07 מנותק
                                  7 באניאגרם 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                  #526

                                  היא רוצה להתקרב
                                  אל אביה שאותה תמיד אוהב
                                  גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                                  בדרך המלך הנכונה
                                  היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                                  שאף פעם לא טועה
                                  שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                                  שלא עוברת שום עברה
                                  אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                                  קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                                  וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                                  והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                                  כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                                  היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                                  את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                                  אבל היא עצמה לא מצליחה
                                  להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                                  בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                                  ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                                    היא רוצה להתקרב
                                    אל אביה שאותה תמיד אוהב
                                    גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                                    בדרך המלך הנכונה
                                    היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                                    שאף פעם לא טועה
                                    שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                                    שלא עוברת שום עברה
                                    אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                                    קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                                    וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                                    והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                                    כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                                    היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                                    את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                                    אבל היא עצמה לא מצליחה
                                    להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                                    בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                                    ת מנותק
                                    ת מנותק
                                    תמר מהמרכז
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #527

                                    @7-באניאגרם-0 הייתי חייבת להוסיף.....

                                    ויום אחד
                                    בהחלטה נחושה
                                    היא פותחת דלת
                                    מוכנה לנסות...
                                    ואז מגלה
                                    איך כמו קסם
                                    רגליה אותה מוליכות
                                    והיא מבינה
                                    שמישהו למעלה
                                    מחייך ומושיט לה זרועות
                                    ואומר לה בואי
                                    אל תפחדי
                                    עוד לא מאוחר לשנות
                                    ועכשיו היא עמוק
                                    באמצע הדרך
                                    למקום שכולו רק טובות
                                    וגם כשנופלת
                                    וגם כשנשברת
                                    רגליה עודן איתנות.

                                    מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #528

                                      לקום
                                      ולהתחיל מהתחלה
                                      ולפתוח בבראשית
                                      לפסוע
                                      בלי לפחד ליפול
                                      לאט לאחוז במעקה
                                      לצעוד
                                      ברגל ימין
                                      לקראת ההתחלה
                                      בואי כלה
                                      כמו בשמלה צחורה
                                      דרך חדשה ונקיה
                                      להרגיש את ההתחדשות
                                      את הטוהר והחן
                                      ולשכוח מהשקר
                                      לא לזכור את האמירות המכוערות
                                      את המילים המשפילות
                                      שבלב פגעו כמו חיצים
                                      להשתדל למחול
                                      ולא לקחת ללב
                                      זה קשה
                                      לא פשוט
                                      הזכרון טרי ורענן
                                      מוריד לעיתים גשם מענן
                                      את העינים מרטיב
                                      בדמעות רותחות
                                      אל תדאגי הכל יעבור
                                      עוד תשכחי את מה שהיה
                                      את הכאבים והמילים
                                      ולפנייך דף חדש חלק
                                      בהצלחה!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                        #529
                                        פוסט זה נמחק!
                                        ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                          פוסט זה נמחק!

                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #530
                                          פוסט זה נמחק!
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול