דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
    #513

    משנכנס אדר מרבים בשמחה
    מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד

    היצר הרע שדומה לזבוב
    רוצה לראות אותך עצוב
    בא תן לו מכה אחת גדולה
    ותהייה תמיד בשמחה .

    ואם עבר עלך יום קשה
    ואתה עדין מדוכא
    אז תפתח את העניים ותביט
    תראה שיש מישהו שדואג לך תמיד

    תזכור את זה במוח תחרוט
    שיש מישהו שאוהב אותך
    ללא תמורה ללא שום תנאי
    ההוספה בהשראת @חיה במקרנצי'יק

    חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • פודרה 0פ פודרה 0

      משנכנס אדר מרבים בשמחה
      מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד

      היצר הרע שדומה לזבוב
      רוצה לראות אותך עצוב
      בא תן לו מכה אחת גדולה
      ותהייה תמיד בשמחה .

      ואם עבר עלך יום קשה
      ואתה עדין מדוכא
      אז תפתח את העניים ותביט
      תראה שיש מישהו שדואג לך תמיד

      תזכור את זה במוח תחרוט
      שיש מישהו שאוהב אותך
      ללא תמורה ללא שום תנאי
      ההוספה בהשראת @חיה במקרנצי'יק

      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
      #514
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #515

        *שיר שמביע את רחשי ליבי במילים פשוטות *

        כל כאב
        לוקח ללב
        כל כאב
        אותי שואב
        הולך רחוק
        מנסה לצעוק
        אך קולי מתמוסס
        נשמע מהסס
        אני בתוכי תוסס
        וציפורני כוסס
        הולך ביער
        להתבודד עם הצער
        לצעוק לבורא
        בקול קורא
        ממעמקים
        אלוקים
        תן לי כוח
        לא יכול לברוח
        תן לשכוח
        ורק בך לבטוח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • הללויהה מנותק
          הללויהה מנותק
          הללויה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
          #516

          על ספסל ישבו שניים דומים כמו מים
          הראשון יושב לומד והוא משחק בנתיים
          הוא מטיל ספק - חברו מטיל מטבע
          כשחלק מנחשים - הוא בוודאי יודע
          ליבו עומד לעד לתורתו הוא לוח
          חרוטה כמו באבן - אי אפשר לשכוח.

          כתבתי בזמן חידון ההלכה של הרב אופיר מלכה, איזה פחד של ידיעות! למי שהאזין...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • 7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
            #517

            לא אספר לכם על חיי הנפלאים
            המלאים ברגעים קסומים
            לא על כל הפעמים בהם הייתי על הסוס
            ולא על השניות אליהם אחזור בלי היסוס
            כי הם מפוצצים לי את האון דרייב
            ואין לי מספיק מקום וזמן עכשיו
            וודאי שלא אספר על הרגעים
            הפחות יפים של החיים
            שהם אמנם לא כאלו קשים
            אך הם בהחלט לא נועדו לבילויים

            אלא-
            אספר לכם על התמודדויות
            שעברתי
            על ניסיונות
            שצלחתי
            על אכזבות
            שנחלתי
            על הבנות
            שהבנתי
            ועל ניצחונות
            שניצחתי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • אלי הגברא מנותק
              אלי הגברא מנותק
              אלי הגבר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #518

              אני אכתוב פה כמה מילים....
              אשמח לשמוע דעתכם.

              איש הטבע.

              הוא רץ אל ההרים
              לראות את האיילים
              הוא חי בעמקים
              מתפעל מהפרחים

              הוא אוהב את החיים
              בין כל הצמחים
              הוא מביט אל הגבהים
              שעות ללא מעצורים

              הוא מודה לאלוקים
              על טבע ודברים כה יפים
              הוא הולך ולא עוצר
              יודע שהוא תמיד אותו שומר

              הוא מתפלל על הגשמים
              שירדו וישקו את הצמאים
              הוא לא עוצר לרגע
              כי אחרי הכל הוא איש הטבע

              אחדות שווה הכל.
              גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
              אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

              קולמוס הנפשק תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • אלי הגברא אלי הגבר

                אני אכתוב פה כמה מילים....
                אשמח לשמוע דעתכם.

                איש הטבע.

                הוא רץ אל ההרים
                לראות את האיילים
                הוא חי בעמקים
                מתפעל מהפרחים

                הוא אוהב את החיים
                בין כל הצמחים
                הוא מביט אל הגבהים
                שעות ללא מעצורים

                הוא מודה לאלוקים
                על טבע ודברים כה יפים
                הוא הולך ולא עוצר
                יודע שהוא תמיד אותו שומר

                הוא מתפלל על הגשמים
                שירדו וישקו את הצמאים
                הוא לא עוצר לרגע
                כי אחרי הכל הוא איש הטבע

                קולמוס הנפשק מנותק
                קולמוס הנפשק מנותק
                קולמוס הנפש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #519
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #520

                  לא רוצה להיות כמו פיל גדול וחזק
                  אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
                  כשהזבוב מתיישב על האף ועף אל הזנב
                  הוא פשוט יכול בשניה אחת את הסיוט לגמור
                  אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
                  המשך יבוא בס"ד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • 7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #521

                    ילד קטן נחוש וחכם
                    מחליט לעלות לפסגת ההר
                    הוא לא חושש
                    משום מכשול
                    הוא מתעקש
                    לגבור על הכל
                    בא איש עצלן ולוחש
                    הוי ילדון טיפש
                    תישאר במקום בטוח
                    מה לך לרדוף אחרי הרוח?
                    עונים לו הזקנים
                    שאת הילד טוב מכירים:

                    לא, אל תדאג לו-
                    כל מקום הוא כך כובש
                    וגם אם נראה שאין לו
                    שום יכולת על היעד להיתפס
                    הוא כן כובש וזה נראה כה
                    קל אחרי שהוא שם מתבסס
                    וממשיך למטרה הבאה שלו
                    ומהדרך הארוכה הוא לא חושש
                    כי בליבו בוערת אש
                    שמניעה אותו לא להתייאש
                    וגם אם משהו מתפקשש
                    הוא מיד את עצמו תופס
                    ומתרומם מנקודת האפס
                    אז לא צריך לדאוג לו
                    הוא מסתדר הכי טוב שיש
                    ובעתיד כשתראה את דגלו
                    על הפסגה גבוה מתנוסס
                    אז תבוא ותגיד לו
                    שידעת שזה מה שיהיה
                    כי כשכלום לא הורס לו
                    יהיה בו כל דבר שרק ירצה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                      #522

                      אני כבר לא יכול להסתתר להעמיד פנים
                      נמאס לי כבר לותר לסלוח על הכול
                      כאילו כלום לא היה אתמול
                      החלטתי אני אומר את האמת בפנים
                      לא משנה מה היו המחירים.
                      אין לי כבר מה להפסיד
                      כבר נגמרו הדמעות להוריד
                      הלב כבר התרגל לכאב
                      גם אם את התוצאה אני לא אוהב
                      אין לי עוד מה לעשות
                      חוץ מלשבת ולבכות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #523

                        אז יאללה-קלטתי.
                        כבר הבנתי מה כולם רוצים
                        הם לא רוצים להכאיב לי
                        הם פשוט לא מבינים

                        שיש לי נקודות חולשה
                        גם אם זה נראה שאני חזקה
                        שאני לא עשויה מפלדה
                        גם אם אני לא מזילה אפילו לא דמעה

                        שגם אם אני מחייכת
                        החיוך יכול להיות מזויף
                        שגם אם אני לרגש מתכחשת
                        זה לא אומר שאם יקרה משהו זה לא יכאב

                        ואז---כשרגש פתאום הציף
                        באחת הוא נעלם, בתהום שקע.
                        כי נזכרתי-יש לי אבא טוב שעלי שומר
                        ומגן מכל צרה

                        אז הלכתי לכותל
                        אליו להתפלל
                        ביקשתי-תעזור לי שיהיה לי טוב תמיד
                        ורק אליך אייחל!

                        שלא משנה מה יקרה
                        יהיה לי טוב תמיד
                        כי לא משנה מה יהיה
                        ארגיש אותך תמיד איתי!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                          #524

                          השיר הוא למי שמעביר יום עוד יום בתעסוקות וחיפושים, והחיים ממשיכים בשגרתם, במירוץ הזמן וקצת שוחקים.

                          התקדמות

                          רוצה לבלות,
                          נמאס לעבור עוד יום ועוד יום בשעמום הגובר.
                          רוצה כבר לחיות
                          כמו שצריך,
                          למרות שמשקיעה אנוכי אבל מחפשת יותר.

                          רוצה ליהנות,
                          לטייל כל יום, בלי עול של בית ועבודות.
                          אבל רוצה להתקדם גם ברוח,
                          כי הגיע הזמן לעשות- בלי לתת לעצמי הנחות.
                          להחליף ת'סטטוס ות'עצמי לא לזנוח.

                          כי בסוף אני רוצה להסתובב לאחור בסיפוק -
                          ולקרוא - "עשיתי את זה – איזה תענוג!"
                          להסתכל על ההתגברות ההצלחות וההתקדמות,
                          ולטפוח לעצמי - וואוו איזה שגשוג!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • א.ה. 2א מנותק
                            א.ה. 2א מנותק
                            א.ה. 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #525

                            הוא נלחם,
                            הוא גם נהיה חם.
                            הרבה זמן השתמשו,
                            ובסוף גם זרקו (?)
                            הוא רץ מהר,
                            לפעמים גם מאחר.
                            כדי לנקותו- לשפשף צריך.
                            הוא לא איזה ביסקויט פריך.
                            המחק...

                            מוזיקה.
                            התרופה הטובה ביותר👌🎧

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • 7 באניאגרם 07 מנותק
                              7 באניאגרם 07 מנותק
                              7 באניאגרם 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                              #526

                              היא רוצה להתקרב
                              אל אביה שאותה תמיד אוהב
                              גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                              בדרך המלך הנכונה
                              היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                              שאף פעם לא טועה
                              שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                              שלא עוברת שום עברה
                              אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                              קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                              וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                              והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                              כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                              היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                              את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                              אבל היא עצמה לא מצליחה
                              להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                              בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                                היא רוצה להתקרב
                                אל אביה שאותה תמיד אוהב
                                גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                                בדרך המלך הנכונה
                                היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                                שאף פעם לא טועה
                                שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                                שלא עוברת שום עברה
                                אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                                קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                                וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                                והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                                כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                                היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                                את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                                אבל היא עצמה לא מצליחה
                                להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                                בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                                ת מנותק
                                ת מנותק
                                תמר מהמרכז
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #527

                                @7-באניאגרם-0 הייתי חייבת להוסיף.....

                                ויום אחד
                                בהחלטה נחושה
                                היא פותחת דלת
                                מוכנה לנסות...
                                ואז מגלה
                                איך כמו קסם
                                רגליה אותה מוליכות
                                והיא מבינה
                                שמישהו למעלה
                                מחייך ומושיט לה זרועות
                                ואומר לה בואי
                                אל תפחדי
                                עוד לא מאוחר לשנות
                                ועכשיו היא עמוק
                                באמצע הדרך
                                למקום שכולו רק טובות
                                וגם כשנופלת
                                וגם כשנשברת
                                רגליה עודן איתנות.

                                מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #528

                                  לקום
                                  ולהתחיל מהתחלה
                                  ולפתוח בבראשית
                                  לפסוע
                                  בלי לפחד ליפול
                                  לאט לאחוז במעקה
                                  לצעוד
                                  ברגל ימין
                                  לקראת ההתחלה
                                  בואי כלה
                                  כמו בשמלה צחורה
                                  דרך חדשה ונקיה
                                  להרגיש את ההתחדשות
                                  את הטוהר והחן
                                  ולשכוח מהשקר
                                  לא לזכור את האמירות המכוערות
                                  את המילים המשפילות
                                  שבלב פגעו כמו חיצים
                                  להשתדל למחול
                                  ולא לקחת ללב
                                  זה קשה
                                  לא פשוט
                                  הזכרון טרי ורענן
                                  מוריד לעיתים גשם מענן
                                  את העינים מרטיב
                                  בדמעות רותחות
                                  אל תדאגי הכל יעבור
                                  עוד תשכחי את מה שהיה
                                  את הכאבים והמילים
                                  ולפנייך דף חדש חלק
                                  בהצלחה!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                    #529
                                    פוסט זה נמחק!
                                    ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                      פוסט זה נמחק!

                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #530
                                      פוסט זה נמחק!
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ברוריהב ברוריה

                                        פוסט זה נמחק!

                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #531
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אלי הגברא מנותק
                                          אלי הגברא מנותק
                                          אלי הגבר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #532

                                          תחיה!

                                          רק שחור הוא רואה
                                          כמים שאין להם סוף
                                          בבכי הוא גועה
                                          מה יהיה הסוף

                                          תרגע מהר אדם ניפגש מחר
                                          ואז תראה שהכל הסתדר
                                          תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
                                          להיות לו לבן להיכנס לחדר

                                          זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
                                          להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
                                          תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
                                          גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

                                          אחדות שווה הכל.
                                          גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                                          אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול