דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
    #522

    אני כבר לא יכול להסתתר להעמיד פנים
    נמאס לי כבר לותר לסלוח על הכול
    כאילו כלום לא היה אתמול
    החלטתי אני אומר את האמת בפנים
    לא משנה מה היו המחירים.
    אין לי כבר מה להפסיד
    כבר נגמרו הדמעות להוריד
    הלב כבר התרגל לכאב
    גם אם את התוצאה אני לא אוהב
    אין לי עוד מה לעשות
    חוץ מלשבת ולבכות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #523

      אז יאללה-קלטתי.
      כבר הבנתי מה כולם רוצים
      הם לא רוצים להכאיב לי
      הם פשוט לא מבינים

      שיש לי נקודות חולשה
      גם אם זה נראה שאני חזקה
      שאני לא עשויה מפלדה
      גם אם אני לא מזילה אפילו לא דמעה

      שגם אם אני מחייכת
      החיוך יכול להיות מזויף
      שגם אם אני לרגש מתכחשת
      זה לא אומר שאם יקרה משהו זה לא יכאב

      ואז---כשרגש פתאום הציף
      באחת הוא נעלם, בתהום שקע.
      כי נזכרתי-יש לי אבא טוב שעלי שומר
      ומגן מכל צרה

      אז הלכתי לכותל
      אליו להתפלל
      ביקשתי-תעזור לי שיהיה לי טוב תמיד
      ורק אליך אייחל!

      שלא משנה מה יקרה
      יהיה לי טוב תמיד
      כי לא משנה מה יהיה
      ארגיש אותך תמיד איתי!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת על
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
        #524

        השיר הוא למי שמעביר יום עוד יום בתעסוקות וחיפושים, והחיים ממשיכים בשגרתם, במירוץ הזמן וקצת שוחקים.

        התקדמות

        רוצה לבלות,
        נמאס לעבור עוד יום ועוד יום בשעמום הגובר.
        רוצה כבר לחיות
        כמו שצריך,
        למרות שמשקיעה אנוכי אבל מחפשת יותר.

        רוצה ליהנות,
        לטייל כל יום, בלי עול של בית ועבודות.
        אבל רוצה להתקדם גם ברוח,
        כי הגיע הזמן לעשות- בלי לתת לעצמי הנחות.
        להחליף ת'סטטוס ות'עצמי לא לזנוח.

        כי בסוף אני רוצה להסתובב לאחור בסיפוק -
        ולקרוא - "עשיתי את זה – איזה תענוג!"
        להסתכל על ההתגברות ההצלחות וההתקדמות,
        ולטפוח לעצמי - וואוו איזה שגשוג!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #525

          הוא נלחם,
          הוא גם נהיה חם.
          הרבה זמן השתמשו,
          ובסוף גם זרקו (?)
          הוא רץ מהר,
          לפעמים גם מאחר.
          כדי לנקותו- לשפשף צריך.
          הוא לא איזה ביסקויט פריך.
          המחק...

          מוזיקה.
          התרופה הטובה ביותר👌🎧

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • 7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
            #526

            היא רוצה להתקרב
            אל אביה שאותה תמיד אוהב
            גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
            בדרך המלך הנכונה
            היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
            שאף פעם לא טועה
            שמקיימת את מצוותיו בשמחה
            שלא עוברת שום עברה
            אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
            קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
            וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
            והרצון מולם ממש קטן ונבוב
            כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
            היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
            את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
            אבל היא עצמה לא מצליחה
            להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

            בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

            ת תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

              היא רוצה להתקרב
              אל אביה שאותה תמיד אוהב
              גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
              בדרך המלך הנכונה
              היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
              שאף פעם לא טועה
              שמקיימת את מצוותיו בשמחה
              שלא עוברת שום עברה
              אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
              קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
              וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
              והרצון מולם ממש קטן ונבוב
              כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
              היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
              את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
              אבל היא עצמה לא מצליחה
              להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

              בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

              ת מנותק
              ת מנותק
              תמר מהמרכז
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #527

              @7-באניאגרם-0 הייתי חייבת להוסיף.....

              ויום אחד
              בהחלטה נחושה
              היא פותחת דלת
              מוכנה לנסות...
              ואז מגלה
              איך כמו קסם
              רגליה אותה מוליכות
              והיא מבינה
              שמישהו למעלה
              מחייך ומושיט לה זרועות
              ואומר לה בואי
              אל תפחדי
              עוד לא מאוחר לשנות
              ועכשיו היא עמוק
              באמצע הדרך
              למקום שכולו רק טובות
              וגם כשנופלת
              וגם כשנשברת
              רגליה עודן איתנות.

              מוזיקה היא רגש בהישג יד!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #528

                לקום
                ולהתחיל מהתחלה
                ולפתוח בבראשית
                לפסוע
                בלי לפחד ליפול
                לאט לאחוז במעקה
                לצעוד
                ברגל ימין
                לקראת ההתחלה
                בואי כלה
                כמו בשמלה צחורה
                דרך חדשה ונקיה
                להרגיש את ההתחדשות
                את הטוהר והחן
                ולשכוח מהשקר
                לא לזכור את האמירות המכוערות
                את המילים המשפילות
                שבלב פגעו כמו חיצים
                להשתדל למחול
                ולא לקחת ללב
                זה קשה
                לא פשוט
                הזכרון טרי ורענן
                מוריד לעיתים גשם מענן
                את העינים מרטיב
                בדמעות רותחות
                אל תדאגי הכל יעבור
                עוד תשכחי את מה שהיה
                את הכאבים והמילים
                ולפנייך דף חדש חלק
                בהצלחה!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                  #529
                  פוסט זה נמחק!
                  ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                    פוסט זה נמחק!

                    ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #530
                    פוסט זה נמחק!
                    חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ברוריהב ברוריה

                      פוסט זה נמחק!

                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #531
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אלי הגברא מנותק
                        אלי הגברא מנותק
                        אלי הגבר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #532

                        תחיה!

                        רק שחור הוא רואה
                        כמים שאין להם סוף
                        בבכי הוא גועה
                        מה יהיה הסוף

                        תרגע מהר אדם ניפגש מחר
                        ואז תראה שהכל הסתדר
                        תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
                        להיות לו לבן להיכנס לחדר

                        זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
                        להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
                        תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
                        גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

                        אחדות שווה הכל.
                        גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                        אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                          #533

                          עולם צבעוני

                          בעולמינו יש מגוון צבעים
                          לכל יום צבע משלו
                          וגוון משלו👇

                          יש ימים צהובים
                          תמיד מחייכים
                          הצלחה בכל התחומים
                          ושמש בין העננים☺

                          יש ימים כחולים
                          רוגע מדומה תמיד נוסכים
                          אדישות אותי אופפת
                          הכל נראה כמעטפת😑

                          יש ימים חומים
                          בנאליים כאלה ומשעממים
                          הכל חדגוני
                          אין טיפת צבעוני😞

                          הימים הרעים הם השחורים
                          אני נופלת ואין אף אחד שאותי מרים
                          אני צריכה לעבור צד
                          אבל כל הגשרים שסביבי נשרפים😢

                          הימים הטובים ביותר הם הכתומים
                          עליזים קופצניים ושובבים
                          יכול להיות שהסתבכתי בטעות
                          אבל את האושר אי אפשר לקחת ממני😂

                          הימים הם ימים
                          והלילות הם לילות
                          אבל בכל הזדמנות
                          אני לא שוכחת מי אני
                          ושמחר עתיד להיות יום נוסף
                          ושהכל לטובה
                          וד' תמייייייייייד אותי אוהב😘

                          וגם אם קשה
                          ולא הכל נעים
                          אשא תפילה לאבא, לאלוקים
                          והוא אותי ירים!

                          מומלץ לכל מי שפוגש תקופות דאון כאלה!!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • 7 באניאגרם 07 מנותק
                            7 באניאגרם 07 מנותק
                            7 באניאגרם 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                            #534

                            באדמה אחת
                            בין הרים וגבעות,
                            ימים וביצות,
                            מצויה שם,
                            ארץ הצחוק והשמחה

                            אז-
                            קיבלתי המלצה
                            חמה ממש,
                            רותחת,
                            ללכת לרחרח שם,
                            לצבור לעצמי קצת רווח

                            וניסיתי-
                            וצעדתי בדרכי אל המסע
                            עם תרמיל על הגב,
                            וחיוך כתרופה,
                            עם עצב בעיניים,
                            ומבט תלוי באדמה או בשמיים

                            והגעתי:
                            אך-
                            השער נעול,
                            והלב אטום,
                            והרגשתי
                            שאין לי מקום
                            בכלל
                            בכל העולם כולו

                            ואז-
                            החלטתי את האושר אלי להביא
                            לחייך אל מול הראי,
                            ולהודות לבוראי,
                            שברוך השם אני חיה,
                            ויש לי תקווה לעתיד,
                            ויש לי משפחה,
                            ועולם
                            וחברות

                            ואלף סיבות על מה להודות!👍

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • אלי הגברא מנותק
                              אלי הגברא מנותק
                              אלי הגבר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי הגבר
                              #535

                              כמו פרח שגודל
                              לא עוצר ולא נובל
                              רץ לא מסתכל
                              והכל הוא מקבל

                              ממשיך הוא לנסות
                              גם כשהכל נראה אבוד
                              להניע עולמות
                              גם כשהמצב ירוד

                              כי הוא יודע
                              וגם שומע
                              בסוף הכל יגמר
                              ויסתדר
                              אחרי ענן תבוא השמש
                              אחרי החושך יבוא האור
                              ואז הכל יגמר
                              וגם זה יעבור

                              אחדות שווה הכל.
                              גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                              אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #536

                                אני כותבת את זה לקראת פורים בתור נקודה למחשבה אני תמיד רואה את הצעירים ששתו יותר מידיי וזה מחזה לא נעים

                                כמו שיכור צוהל
                                מועד ונופל
                                מקיא ומתלכלך
                                ועדיין הולך
                                שטויות מלהג
                                סודות מגלה
                                שתה יותר מידיי
                                חשב שכדאי
                                זה נעים
                                ככה להתבשם
                                לשכוח מהצרות
                                רק לכמה דקות
                                נכון זה מסוכן
                                אבל הוא מרים ידיים
                                בהשפעת חברים
                                שלרוויה שותים
                                אותו משכנעים
                                משום מה זה קל
                                אותו להכניע
                                הוא צעיר
                                וקצת חלש
                                מה כבר יקרה?
                                זה בסך הכול יין
                                וכולם שותים
                                עוד כוסית קטנה
                                זה רק בקטנה
                                ומשם לאט לאט במדרון
                                זה מגיע העילפון
                                סחרור החושים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #537

                                  אם אתה מרגיש קצת עצוב
                                  אם אתה מרגיש בודד עזוב
                                  אל תחכה לאיזה תפיחת שכם שתגיע
                                  תעשה זאת לעצמך אל תתמהמה.
                                  תחזק את עצמך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • הללויהה מנותק
                                    הללויהה מנותק
                                    הללויה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #538

                                    @7-באניאגרם-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                    היא רוצה להתקרב
                                    אל אביה שאותה תמיד אוהב
                                    גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                                    בדרך המלך הנכונה
                                    היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                                    שאף פעם לא טועה
                                    שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                                    שלא עוברת שום עברה
                                    אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                                    קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                                    וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                                    והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                                    כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                                    היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                                    את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                                    אבל היא עצמה לא מצליחה
                                    להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                                    אבל החברה היא לא טעות
                                    יש בה איזו שהיא מהות
                                    וכשהיא הבינה והיא הפנימה
                                    פתאום חדר הכל פנימה

                                    מה היה הסוד? מישהו יכול לחשוד?
                                    צר לי לאכזב, בשביל לזה צריך לחשוב
                                    ומי שזכה בניסיונות לעמוד
                                    יכול בסוף, קצת, לעקוב.

                                    לכן בדרך, יש לה סוף
                                    עדין יש למה לכסוף.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                      #539

                                      @איצלה מתגעגע לילדות
                                      לתמימות לפשטות שבי הייתה
                                      לזוך ולטוהר
                                      לזמנים שהכול היה מואר

                                      מתגעגע לימים
                                      שבהם לא היו הרבה טעמים
                                      אבל היה טעם אחד מנצח
                                      היה זה טעם נפלא לחיים
                                      טעם של שלווה חיים מאושרים

                                      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חמווד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #540

                                        חושב על החיים
                                        מתמודד עם אנשים
                                        מביט לו בפנים
                                        ומרחף אל הגבהים

                                        חושב שהבנתי
                                        ממשיך ולא עוצר
                                        אבל בסוף רק התעייפתי
                                        על ערנותי אני שומר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                          7 באניאגרם 07 מנותק
                                          7 באניאגרם 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                          #541

                                          טרלול זאת המילה שמגדירה
                                          עכשיו את המצב הלא נורמאלי
                                          מסתכלת בעיתון שבוחן את הזירה
                                          אין לזה שום הסבר רציונאלי

                                          העולם שעבר להתנהל בידי רובוטים
                                          שכבר מזמן הוכחו כלא מוגנים
                                          הקונספרציות שכבר מזמן שברו כל שיאים
                                          ואיך כולם מדברים רק על הישראלים?

                                          האיראנים שלפצצה גרעינית מתקדמים
                                          ארצות הברית עם נשיא בובה על חוטים
                                          האנשים כולם צבועים
                                          או שלהפך-כולם צודקים

                                          הקורונה כבר נגמרה
                                          האומיקרון זו מגיפה חדשה
                                          ושניהם הומצאו בסין במעבדה
                                          או אצל אדם שונא ילודה

                                          השבבים בחיסונים שאותנו מהנדסים
                                          ובדקתם מה יש במטושים?
                                          אוקראינה זירת המלחמה
                                          ולא שכחתי את קוריאה הצפונית שבמצעדי ראווה
                                          יורה טילים לעבר שכנתה
                                          ההתחממות הגלובאלית מכה בקרחונים
                                          ארצות הברית במלחמת אזרחים

                                          איזה מקום עוד לא כבשו?
                                          מה לכם אנשים כי תחפשו?
                                          טיל הולך להתפוצץ על הירח
                                          אחרי שניסו לרדוף אחרי הרוח

                                          ולא אדבר על הגזירות
                                          הנוראיות והאיומות
                                          שעלינו נוחתות
                                          לאחר שנת מלאת אסונות

                                          ולכן אבקש בקשה לרגל המצב-

                                          אנחנו רוצים משיח עכשיו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול