דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת על
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
    #524

    השיר הוא למי שמעביר יום עוד יום בתעסוקות וחיפושים, והחיים ממשיכים בשגרתם, במירוץ הזמן וקצת שוחקים.

    התקדמות

    רוצה לבלות,
    נמאס לעבור עוד יום ועוד יום בשעמום הגובר.
    רוצה כבר לחיות
    כמו שצריך,
    למרות שמשקיעה אנוכי אבל מחפשת יותר.

    רוצה ליהנות,
    לטייל כל יום, בלי עול של בית ועבודות.
    אבל רוצה להתקדם גם ברוח,
    כי הגיע הזמן לעשות- בלי לתת לעצמי הנחות.
    להחליף ת'סטטוס ות'עצמי לא לזנוח.

    כי בסוף אני רוצה להסתובב לאחור בסיפוק -
    ולקרוא - "עשיתי את זה – איזה תענוג!"
    להסתכל על ההתגברות ההצלחות וההתקדמות,
    ולטפוח לעצמי - וואוו איזה שגשוג!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • א.ה. 2א מנותק
      א.ה. 2א מנותק
      א.ה. 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #525

      הוא נלחם,
      הוא גם נהיה חם.
      הרבה זמן השתמשו,
      ובסוף גם זרקו (?)
      הוא רץ מהר,
      לפעמים גם מאחר.
      כדי לנקותו- לשפשף צריך.
      הוא לא איזה ביסקויט פריך.
      המחק...

      מוזיקה.
      התרופה הטובה ביותר👌🎧

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • 7 באניאגרם 07 מנותק
        7 באניאגרם 07 מנותק
        7 באניאגרם 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
        #526

        היא רוצה להתקרב
        אל אביה שאותה תמיד אוהב
        גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
        בדרך המלך הנכונה
        היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
        שאף פעם לא טועה
        שמקיימת את מצוותיו בשמחה
        שלא עוברת שום עברה
        אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
        קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
        וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
        והרצון מולם ממש קטן ונבוב
        כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
        היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
        את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
        אבל היא עצמה לא מצליחה
        להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

        בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

        ת תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

          היא רוצה להתקרב
          אל אביה שאותה תמיד אוהב
          גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
          בדרך המלך הנכונה
          היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
          שאף פעם לא טועה
          שמקיימת את מצוותיו בשמחה
          שלא עוברת שום עברה
          אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
          קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
          וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
          והרצון מולם ממש קטן ונבוב
          כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
          היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
          את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
          אבל היא עצמה לא מצליחה
          להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

          בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

          ת מנותק
          ת מנותק
          תמר מהמרכז
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #527

          @7-באניאגרם-0 הייתי חייבת להוסיף.....

          ויום אחד
          בהחלטה נחושה
          היא פותחת דלת
          מוכנה לנסות...
          ואז מגלה
          איך כמו קסם
          רגליה אותה מוליכות
          והיא מבינה
          שמישהו למעלה
          מחייך ומושיט לה זרועות
          ואומר לה בואי
          אל תפחדי
          עוד לא מאוחר לשנות
          ועכשיו היא עמוק
          באמצע הדרך
          למקום שכולו רק טובות
          וגם כשנופלת
          וגם כשנשברת
          רגליה עודן איתנות.

          מוזיקה היא רגש בהישג יד!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #528

            לקום
            ולהתחיל מהתחלה
            ולפתוח בבראשית
            לפסוע
            בלי לפחד ליפול
            לאט לאחוז במעקה
            לצעוד
            ברגל ימין
            לקראת ההתחלה
            בואי כלה
            כמו בשמלה צחורה
            דרך חדשה ונקיה
            להרגיש את ההתחדשות
            את הטוהר והחן
            ולשכוח מהשקר
            לא לזכור את האמירות המכוערות
            את המילים המשפילות
            שבלב פגעו כמו חיצים
            להשתדל למחול
            ולא לקחת ללב
            זה קשה
            לא פשוט
            הזכרון טרי ורענן
            מוריד לעיתים גשם מענן
            את העינים מרטיב
            בדמעות רותחות
            אל תדאגי הכל יעבור
            עוד תשכחי את מה שהיה
            את הכאבים והמילים
            ולפנייך דף חדש חלק
            בהצלחה!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
              #529
              פוסט זה נמחק!
              ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                פוסט זה נמחק!

                ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #530
                פוסט זה נמחק!
                חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ברוריהב ברוריה

                  פוסט זה נמחק!

                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #531
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אלי הגברא מנותק
                    אלי הגברא מנותק
                    אלי הגבר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #532

                    תחיה!

                    רק שחור הוא רואה
                    כמים שאין להם סוף
                    בבכי הוא גועה
                    מה יהיה הסוף

                    תרגע מהר אדם ניפגש מחר
                    ואז תראה שהכל הסתדר
                    תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
                    להיות לו לבן להיכנס לחדר

                    זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
                    להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
                    תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
                    גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

                    אחדות שווה הכל.
                    גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                    אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                      #533

                      עולם צבעוני

                      בעולמינו יש מגוון צבעים
                      לכל יום צבע משלו
                      וגוון משלו👇

                      יש ימים צהובים
                      תמיד מחייכים
                      הצלחה בכל התחומים
                      ושמש בין העננים☺

                      יש ימים כחולים
                      רוגע מדומה תמיד נוסכים
                      אדישות אותי אופפת
                      הכל נראה כמעטפת😑

                      יש ימים חומים
                      בנאליים כאלה ומשעממים
                      הכל חדגוני
                      אין טיפת צבעוני😞

                      הימים הרעים הם השחורים
                      אני נופלת ואין אף אחד שאותי מרים
                      אני צריכה לעבור צד
                      אבל כל הגשרים שסביבי נשרפים😢

                      הימים הטובים ביותר הם הכתומים
                      עליזים קופצניים ושובבים
                      יכול להיות שהסתבכתי בטעות
                      אבל את האושר אי אפשר לקחת ממני😂

                      הימים הם ימים
                      והלילות הם לילות
                      אבל בכל הזדמנות
                      אני לא שוכחת מי אני
                      ושמחר עתיד להיות יום נוסף
                      ושהכל לטובה
                      וד' תמייייייייייד אותי אוהב😘

                      וגם אם קשה
                      ולא הכל נעים
                      אשא תפילה לאבא, לאלוקים
                      והוא אותי ירים!

                      מומלץ לכל מי שפוגש תקופות דאון כאלה!!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • 7 באניאגרם 07 מנותק
                        7 באניאגרם 07 מנותק
                        7 באניאגרם 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                        #534

                        באדמה אחת
                        בין הרים וגבעות,
                        ימים וביצות,
                        מצויה שם,
                        ארץ הצחוק והשמחה

                        אז-
                        קיבלתי המלצה
                        חמה ממש,
                        רותחת,
                        ללכת לרחרח שם,
                        לצבור לעצמי קצת רווח

                        וניסיתי-
                        וצעדתי בדרכי אל המסע
                        עם תרמיל על הגב,
                        וחיוך כתרופה,
                        עם עצב בעיניים,
                        ומבט תלוי באדמה או בשמיים

                        והגעתי:
                        אך-
                        השער נעול,
                        והלב אטום,
                        והרגשתי
                        שאין לי מקום
                        בכלל
                        בכל העולם כולו

                        ואז-
                        החלטתי את האושר אלי להביא
                        לחייך אל מול הראי,
                        ולהודות לבוראי,
                        שברוך השם אני חיה,
                        ויש לי תקווה לעתיד,
                        ויש לי משפחה,
                        ועולם
                        וחברות

                        ואלף סיבות על מה להודות!👍

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • אלי הגברא מנותק
                          אלי הגברא מנותק
                          אלי הגבר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי הגבר
                          #535

                          כמו פרח שגודל
                          לא עוצר ולא נובל
                          רץ לא מסתכל
                          והכל הוא מקבל

                          ממשיך הוא לנסות
                          גם כשהכל נראה אבוד
                          להניע עולמות
                          גם כשהמצב ירוד

                          כי הוא יודע
                          וגם שומע
                          בסוף הכל יגמר
                          ויסתדר
                          אחרי ענן תבוא השמש
                          אחרי החושך יבוא האור
                          ואז הכל יגמר
                          וגם זה יעבור

                          אחדות שווה הכל.
                          גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                          אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #536

                            אני כותבת את זה לקראת פורים בתור נקודה למחשבה אני תמיד רואה את הצעירים ששתו יותר מידיי וזה מחזה לא נעים

                            כמו שיכור צוהל
                            מועד ונופל
                            מקיא ומתלכלך
                            ועדיין הולך
                            שטויות מלהג
                            סודות מגלה
                            שתה יותר מידיי
                            חשב שכדאי
                            זה נעים
                            ככה להתבשם
                            לשכוח מהצרות
                            רק לכמה דקות
                            נכון זה מסוכן
                            אבל הוא מרים ידיים
                            בהשפעת חברים
                            שלרוויה שותים
                            אותו משכנעים
                            משום מה זה קל
                            אותו להכניע
                            הוא צעיר
                            וקצת חלש
                            מה כבר יקרה?
                            זה בסך הכול יין
                            וכולם שותים
                            עוד כוסית קטנה
                            זה רק בקטנה
                            ומשם לאט לאט במדרון
                            זה מגיע העילפון
                            סחרור החושים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #537

                              אם אתה מרגיש קצת עצוב
                              אם אתה מרגיש בודד עזוב
                              אל תחכה לאיזה תפיחת שכם שתגיע
                              תעשה זאת לעצמך אל תתמהמה.
                              תחזק את עצמך

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • הללויהה מנותק
                                הללויהה מנותק
                                הללויה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #538

                                @7-באניאגרם-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                היא רוצה להתקרב
                                אל אביה שאותה תמיד אוהב
                                גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                                בדרך המלך הנכונה
                                היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                                שאף פעם לא טועה
                                שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                                שלא עוברת שום עברה
                                אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                                קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                                וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                                והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                                כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                                היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                                את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                                אבל היא עצמה לא מצליחה
                                להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                                אבל החברה היא לא טעות
                                יש בה איזו שהיא מהות
                                וכשהיא הבינה והיא הפנימה
                                פתאום חדר הכל פנימה

                                מה היה הסוד? מישהו יכול לחשוד?
                                צר לי לאכזב, בשביל לזה צריך לחשוב
                                ומי שזכה בניסיונות לעמוד
                                יכול בסוף, קצת, לעקוב.

                                לכן בדרך, יש לה סוף
                                עדין יש למה לכסוף.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                  #539

                                  @איצלה מתגעגע לילדות
                                  לתמימות לפשטות שבי הייתה
                                  לזוך ולטוהר
                                  לזמנים שהכול היה מואר

                                  מתגעגע לימים
                                  שבהם לא היו הרבה טעמים
                                  אבל היה טעם אחד מנצח
                                  היה זה טעם נפלא לחיים
                                  טעם של שלווה חיים מאושרים

                                  ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חמווד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #540

                                    חושב על החיים
                                    מתמודד עם אנשים
                                    מביט לו בפנים
                                    ומרחף אל הגבהים

                                    חושב שהבנתי
                                    ממשיך ולא עוצר
                                    אבל בסוף רק התעייפתי
                                    על ערנותי אני שומר

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                      7 באניאגרם 07 מנותק
                                      7 באניאגרם 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                      #541

                                      טרלול זאת המילה שמגדירה
                                      עכשיו את המצב הלא נורמאלי
                                      מסתכלת בעיתון שבוחן את הזירה
                                      אין לזה שום הסבר רציונאלי

                                      העולם שעבר להתנהל בידי רובוטים
                                      שכבר מזמן הוכחו כלא מוגנים
                                      הקונספרציות שכבר מזמן שברו כל שיאים
                                      ואיך כולם מדברים רק על הישראלים?

                                      האיראנים שלפצצה גרעינית מתקדמים
                                      ארצות הברית עם נשיא בובה על חוטים
                                      האנשים כולם צבועים
                                      או שלהפך-כולם צודקים

                                      הקורונה כבר נגמרה
                                      האומיקרון זו מגיפה חדשה
                                      ושניהם הומצאו בסין במעבדה
                                      או אצל אדם שונא ילודה

                                      השבבים בחיסונים שאותנו מהנדסים
                                      ובדקתם מה יש במטושים?
                                      אוקראינה זירת המלחמה
                                      ולא שכחתי את קוריאה הצפונית שבמצעדי ראווה
                                      יורה טילים לעבר שכנתה
                                      ההתחממות הגלובאלית מכה בקרחונים
                                      ארצות הברית במלחמת אזרחים

                                      איזה מקום עוד לא כבשו?
                                      מה לכם אנשים כי תחפשו?
                                      טיל הולך להתפוצץ על הירח
                                      אחרי שניסו לרדוף אחרי הרוח

                                      ולא אדבר על הגזירות
                                      הנוראיות והאיומות
                                      שעלינו נוחתות
                                      לאחר שנת מלאת אסונות

                                      ולכן אבקש בקשה לרגל המצב-

                                      אנחנו רוצים משיח עכשיו

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • פודרה 0פ פודרה 0

                                        @איצלה מתגעגע לילדות
                                        לתמימות לפשטות שבי הייתה
                                        לזוך ולטוהר
                                        לזמנים שהכול היה מואר

                                        מתגעגע לימים
                                        שבהם לא היו הרבה טעמים
                                        אבל היה טעם אחד מנצח
                                        היה זה טעם נפלא לחיים
                                        טעם של שלווה חיים מאושרים

                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #542

                                        @פודרה-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                        @איצלה מתגעגע לילדות
                                        לתמימות לפשטות שבי הייתה
                                        לזוך ולטוהר
                                        לזמנים שהכול היה מואר

                                        מתגעגע לימים
                                        שבהם לא היו הרבה טעמים
                                        אבל היה טעם אחד מנצח
                                        היה זה טעם נפלא לחיים
                                        טעם של שלווה חיים מאושרים

                                        אם תרשה לי להוסיף עוד בית

                                        מתגעגע לימים שבהם הכול היה מותר
                                        ושום דבר לא היה מוזר
                                        יכולתי לצייר בחול
                                        והמון ממתקים לאכול
                                        הייתי ילדה קטנה
                                        וכלום לא השתנה
                                        לטבעיות ולחן
                                        של ימים עברו
                                        בהם אנשים היו שלווים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #543

                                          אני עושה מה שבא לי
                                          לא מעניין אותי מה חושבים עלי
                                          אני עושה מה שטוב לי
                                          לא מענין אותי מה מדברים מאחורי
                                          גבי.
                                          לא מעניין אותך באמת?

                                          אז מדוע אתה כועס מזעיף פנים
                                          כשלך מילה אומרים
                                          על הטלפון החכם או על איך שאתה נראה
                                          מדוע אתה מתעצבן כשלך מעירים
                                          אתה חושב הם טועים אבל אולי לטובה
                                          הם מתכונים.

                                          אתה רוצה שאותך יקבלו כמו שאתה
                                          שיאהבו אתך אהבה שאינה תלויה
                                          עם הנפילות אם הטעויות שטעית
                                          אז מדוע אתה לא סולח לאבא ואימא
                                          אולי הם רוצים בדיוק כמוך
                                          אולי גם עליהם עבר כמו שעבר עליך?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול