דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

    פוסט זה נמחק!

    ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #530
    פוסט זה נמחק!
    חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ברוריהב ברוריה

      פוסט זה נמחק!

      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #531
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אלי הגברא מנותק
        אלי הגברא מנותק
        אלי הגבר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #532

        תחיה!

        רק שחור הוא רואה
        כמים שאין להם סוף
        בבכי הוא גועה
        מה יהיה הסוף

        תרגע מהר אדם ניפגש מחר
        ואז תראה שהכל הסתדר
        תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
        להיות לו לבן להיכנס לחדר

        זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
        להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
        תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
        גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

        אחדות שווה הכל.
        גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
        אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
          #533

          עולם צבעוני

          בעולמינו יש מגוון צבעים
          לכל יום צבע משלו
          וגוון משלו👇

          יש ימים צהובים
          תמיד מחייכים
          הצלחה בכל התחומים
          ושמש בין העננים☺

          יש ימים כחולים
          רוגע מדומה תמיד נוסכים
          אדישות אותי אופפת
          הכל נראה כמעטפת😑

          יש ימים חומים
          בנאליים כאלה ומשעממים
          הכל חדגוני
          אין טיפת צבעוני😞

          הימים הרעים הם השחורים
          אני נופלת ואין אף אחד שאותי מרים
          אני צריכה לעבור צד
          אבל כל הגשרים שסביבי נשרפים😢

          הימים הטובים ביותר הם הכתומים
          עליזים קופצניים ושובבים
          יכול להיות שהסתבכתי בטעות
          אבל את האושר אי אפשר לקחת ממני😂

          הימים הם ימים
          והלילות הם לילות
          אבל בכל הזדמנות
          אני לא שוכחת מי אני
          ושמחר עתיד להיות יום נוסף
          ושהכל לטובה
          וד' תמייייייייייד אותי אוהב😘

          וגם אם קשה
          ולא הכל נעים
          אשא תפילה לאבא, לאלוקים
          והוא אותי ירים!

          מומלץ לכל מי שפוגש תקופות דאון כאלה!!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • 7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
            #534

            באדמה אחת
            בין הרים וגבעות,
            ימים וביצות,
            מצויה שם,
            ארץ הצחוק והשמחה

            אז-
            קיבלתי המלצה
            חמה ממש,
            רותחת,
            ללכת לרחרח שם,
            לצבור לעצמי קצת רווח

            וניסיתי-
            וצעדתי בדרכי אל המסע
            עם תרמיל על הגב,
            וחיוך כתרופה,
            עם עצב בעיניים,
            ומבט תלוי באדמה או בשמיים

            והגעתי:
            אך-
            השער נעול,
            והלב אטום,
            והרגשתי
            שאין לי מקום
            בכלל
            בכל העולם כולו

            ואז-
            החלטתי את האושר אלי להביא
            לחייך אל מול הראי,
            ולהודות לבוראי,
            שברוך השם אני חיה,
            ויש לי תקווה לעתיד,
            ויש לי משפחה,
            ועולם
            וחברות

            ואלף סיבות על מה להודות!👍

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • אלי הגברא מנותק
              אלי הגברא מנותק
              אלי הגבר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי הגבר
              #535

              כמו פרח שגודל
              לא עוצר ולא נובל
              רץ לא מסתכל
              והכל הוא מקבל

              ממשיך הוא לנסות
              גם כשהכל נראה אבוד
              להניע עולמות
              גם כשהמצב ירוד

              כי הוא יודע
              וגם שומע
              בסוף הכל יגמר
              ויסתדר
              אחרי ענן תבוא השמש
              אחרי החושך יבוא האור
              ואז הכל יגמר
              וגם זה יעבור

              אחדות שווה הכל.
              גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
              אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #536

                אני כותבת את זה לקראת פורים בתור נקודה למחשבה אני תמיד רואה את הצעירים ששתו יותר מידיי וזה מחזה לא נעים

                כמו שיכור צוהל
                מועד ונופל
                מקיא ומתלכלך
                ועדיין הולך
                שטויות מלהג
                סודות מגלה
                שתה יותר מידיי
                חשב שכדאי
                זה נעים
                ככה להתבשם
                לשכוח מהצרות
                רק לכמה דקות
                נכון זה מסוכן
                אבל הוא מרים ידיים
                בהשפעת חברים
                שלרוויה שותים
                אותו משכנעים
                משום מה זה קל
                אותו להכניע
                הוא צעיר
                וקצת חלש
                מה כבר יקרה?
                זה בסך הכול יין
                וכולם שותים
                עוד כוסית קטנה
                זה רק בקטנה
                ומשם לאט לאט במדרון
                זה מגיע העילפון
                סחרור החושים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #537

                  אם אתה מרגיש קצת עצוב
                  אם אתה מרגיש בודד עזוב
                  אל תחכה לאיזה תפיחת שכם שתגיע
                  תעשה זאת לעצמך אל תתמהמה.
                  תחזק את עצמך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • הללויהה מנותק
                    הללויהה מנותק
                    הללויה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #538

                    @7-באניאגרם-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                    היא רוצה להתקרב
                    אל אביה שאותה תמיד אוהב
                    גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                    בדרך המלך הנכונה
                    היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                    שאף פעם לא טועה
                    שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                    שלא עוברת שום עברה
                    אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                    קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                    וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                    והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                    כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                    היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                    את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                    אבל היא עצמה לא מצליחה
                    להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                    אבל החברה היא לא טעות
                    יש בה איזו שהיא מהות
                    וכשהיא הבינה והיא הפנימה
                    פתאום חדר הכל פנימה

                    מה היה הסוד? מישהו יכול לחשוד?
                    צר לי לאכזב, בשביל לזה צריך לחשוב
                    ומי שזכה בניסיונות לעמוד
                    יכול בסוף, קצת, לעקוב.

                    לכן בדרך, יש לה סוף
                    עדין יש למה לכסוף.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                      #539

                      @איצלה מתגעגע לילדות
                      לתמימות לפשטות שבי הייתה
                      לזוך ולטוהר
                      לזמנים שהכול היה מואר

                      מתגעגע לימים
                      שבהם לא היו הרבה טעמים
                      אבל היה טעם אחד מנצח
                      היה זה טעם נפלא לחיים
                      טעם של שלווה חיים מאושרים

                      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • ח מנותק
                        ח מנותק
                        חמווד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #540

                        חושב על החיים
                        מתמודד עם אנשים
                        מביט לו בפנים
                        ומרחף אל הגבהים

                        חושב שהבנתי
                        ממשיך ולא עוצר
                        אבל בסוף רק התעייפתי
                        על ערנותי אני שומר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • 7 באניאגרם 07 מנותק
                          7 באניאגרם 07 מנותק
                          7 באניאגרם 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                          #541

                          טרלול זאת המילה שמגדירה
                          עכשיו את המצב הלא נורמאלי
                          מסתכלת בעיתון שבוחן את הזירה
                          אין לזה שום הסבר רציונאלי

                          העולם שעבר להתנהל בידי רובוטים
                          שכבר מזמן הוכחו כלא מוגנים
                          הקונספרציות שכבר מזמן שברו כל שיאים
                          ואיך כולם מדברים רק על הישראלים?

                          האיראנים שלפצצה גרעינית מתקדמים
                          ארצות הברית עם נשיא בובה על חוטים
                          האנשים כולם צבועים
                          או שלהפך-כולם צודקים

                          הקורונה כבר נגמרה
                          האומיקרון זו מגיפה חדשה
                          ושניהם הומצאו בסין במעבדה
                          או אצל אדם שונא ילודה

                          השבבים בחיסונים שאותנו מהנדסים
                          ובדקתם מה יש במטושים?
                          אוקראינה זירת המלחמה
                          ולא שכחתי את קוריאה הצפונית שבמצעדי ראווה
                          יורה טילים לעבר שכנתה
                          ההתחממות הגלובאלית מכה בקרחונים
                          ארצות הברית במלחמת אזרחים

                          איזה מקום עוד לא כבשו?
                          מה לכם אנשים כי תחפשו?
                          טיל הולך להתפוצץ על הירח
                          אחרי שניסו לרדוף אחרי הרוח

                          ולא אדבר על הגזירות
                          הנוראיות והאיומות
                          שעלינו נוחתות
                          לאחר שנת מלאת אסונות

                          ולכן אבקש בקשה לרגל המצב-

                          אנחנו רוצים משיח עכשיו

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • פודרה 0פ פודרה 0

                            @איצלה מתגעגע לילדות
                            לתמימות לפשטות שבי הייתה
                            לזוך ולטוהר
                            לזמנים שהכול היה מואר

                            מתגעגע לימים
                            שבהם לא היו הרבה טעמים
                            אבל היה טעם אחד מנצח
                            היה זה טעם נפלא לחיים
                            טעם של שלווה חיים מאושרים

                            ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #542

                            @פודרה-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                            @איצלה מתגעגע לילדות
                            לתמימות לפשטות שבי הייתה
                            לזוך ולטוהר
                            לזמנים שהכול היה מואר

                            מתגעגע לימים
                            שבהם לא היו הרבה טעמים
                            אבל היה טעם אחד מנצח
                            היה זה טעם נפלא לחיים
                            טעם של שלווה חיים מאושרים

                            אם תרשה לי להוסיף עוד בית

                            מתגעגע לימים שבהם הכול היה מותר
                            ושום דבר לא היה מוזר
                            יכולתי לצייר בחול
                            והמון ממתקים לאכול
                            הייתי ילדה קטנה
                            וכלום לא השתנה
                            לטבעיות ולחן
                            של ימים עברו
                            בהם אנשים היו שלווים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #543

                              אני עושה מה שבא לי
                              לא מעניין אותי מה חושבים עלי
                              אני עושה מה שטוב לי
                              לא מענין אותי מה מדברים מאחורי
                              גבי.
                              לא מעניין אותך באמת?

                              אז מדוע אתה כועס מזעיף פנים
                              כשלך מילה אומרים
                              על הטלפון החכם או על איך שאתה נראה
                              מדוע אתה מתעצבן כשלך מעירים
                              אתה חושב הם טועים אבל אולי לטובה
                              הם מתכונים.

                              אתה רוצה שאותך יקבלו כמו שאתה
                              שיאהבו אתך אהבה שאינה תלויה
                              עם הנפילות אם הטעויות שטעית
                              אז מדוע אתה לא סולח לאבא ואימא
                              אולי הם רוצים בדיוק כמוך
                              אולי גם עליהם עבר כמו שעבר עליך?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                7 באניאגרם 07 מנותק
                                7 באניאגרם 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                #544

                                שיר של אחת שרוצה חופש:
                                די, נמאס לי
                                מכל האנשים שאומרים לי
                                מה לעשות
                                איך להתנהג
                                בכל מצב מה להיות ואיך
                                די!
                                אני גדולה!
                                לעצמי מחליטה
                                כל הזמן
                                אף אחד זה לא אני
                                אף אחד לא רואה את הראש שלי
                                ומה שהוא מלא בו
                                אף אחד כאן לא כמוני
                                אז איך אתם יודעים מה טוב לי?
                                רק מי שברא אותי יודע!
                                והוא כבר החליט.
                                ואתם?
                                לא תשפיעו עלי לעולם!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #545

                                  ה' תשוב לעמך!!!

                                  כבוד השם עד מתי תיגלה בעצבות?
                                  עד מתי השכינה תישרה בגלות?!
                                  עד מתי רשעים יצחקו עליך
                                  ועל העם הגולה של בינך בכורך?

                                  אבא'לה באמת שאנו רוצים אותך
                                  רוצים תמיד להרגיש קרבתך
                                  להרגיש שאתה זה שמנהל העולם
                                  שאתה לבדך מלך חי וקיים

                                  נמאס מאסונות שבאים בגלויות
                                  נמאס מבכי של אמהות שכולות
                                  נמאס מהחרפה שאנו סופגים מהעמים
                                  נמאס לשמוע על אלמנות ויתומים

                                  נו כבר תרחם וחזור לביתך
                                  על עמך תשרה שכינתך
                                  תבנה לנו את בית המקדש
                                  נעלה לשם ונשיר שיר חדש!

                                  יש שני סוגי מוזיקה-
                                  מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                  תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                  אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • איזה קטעא איזה קטע

                                    ה' תשוב לעמך!!!

                                    כבוד השם עד מתי תיגלה בעצבות?
                                    עד מתי השכינה תישרה בגלות?!
                                    עד מתי רשעים יצחקו עליך
                                    ועל העם הגולה של בינך בכורך?

                                    אבא'לה באמת שאנו רוצים אותך
                                    רוצים תמיד להרגיש קרבתך
                                    להרגיש שאתה זה שמנהל העולם
                                    שאתה לבדך מלך חי וקיים

                                    נמאס מאסונות שבאים בגלויות
                                    נמאס מבכי של אמהות שכולות
                                    נמאס מהחרפה שאנו סופגים מהעמים
                                    נמאס לשמוע על אלמנות ויתומים

                                    נו כבר תרחם וחזור לביתך
                                    על עמך תשרה שכינתך
                                    תבנה לנו את בית המקדש
                                    נעלה לשם ונשיר שיר חדש!

                                    אפרתא מנותק
                                    אפרתא מנותק
                                    אפרת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #546
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #547

                                      טוב אז הרבה זמן לא כתבתי שיר חוץ מהאתגרי כתיבה ואתמול הייתי בחתונה וכתבתי שיר אז...

                                      מתחת חופה כלה בלבן
                                      ממש לידה עומד החתן
                                      עוד ברכה אחת וזה נגמר
                                      מקודשת מקודשת הרב אמר

                                      חתן כלה ומה שביניהם
                                      ואולי גם מה שבינינו
                                      באתי לרקוד בשמחה שלהם
                                      ועכשיו זאת השמחה שלנו

                                      כל המשמח חתן וכלה
                                      זוכה לחמישה קולות

                                      נופל על הרצפה אחרי האירוע
                                      ולא, לא נגעתי באלכוהול
                                      שמח מהלב על תחילת שבוע
                                      ולא הספקתי חברים לשאול

                                      איך חוזרים העיקר ששמח
                                      לראות חבר שזה אח - זורח
                                      רקדנו שמחנו שמחה אמיתית
                                      התרגשנו דיברנו קרענו ת'ביט

                                      כל המשמח חתן וכלה
                                      זוכה לחמישה קולות

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                        #548

                                        זהו הפסקתי להיאבק
                                        מה שיהיה יהיה
                                        הלב שלי עוד שותת
                                        אבל אדישה אני נהיית

                                        כי מה אעשה
                                        ובליבי אין תקווה
                                        שמשהו ישתנה
                                        וזה לא יהיה רע?

                                        ופתאום אני חושבת על ההופעה אתמול:

                                        ועכשיו בגל הזה

                                        אני מהדיכי לצאת ממהרת

                                        הכל טוב והעולם יפה

                                        אז מה אני קודרת?

                                        לי נותר רק לחייך
                                        ולהודות על מה שיש

                                        תודות לרב רונן חזיזה שעזר לי להתמודד אפילו בלי לדעת מכך

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #549

                                          עוד נפילה ועוד אחת
                                          זורק תחיים זורק מבט
                                          איך ירדתי מהפח אל הפחת
                                          כנראה שזה רק כמעט

                                          אלוקים רק איתך אני הולך
                                          אבל שמת לי אבנים בדרך
                                          ואני מועד מכל אחת שדורך
                                          וקם אליך ושוב רק מברך

                                          מבקש ממך יד לעזרה
                                          תציל ת'בן שלך מצרה
                                          לא ממצמץ ומביט אחורה
                                          לא אתלכל את ידי בג'ורה

                                          אבא נפלתי
                                          וזה לא אשמתי
                                          זה רק אני
                                          תציל אותי ממני
                                          אבא נפלתי
                                          וזה לא אשמתי
                                          זה אשמת היצר
                                          תציל אותי ממנו

                                          ואני קם בדבקות וכוונה
                                          זוכר שרק שלך הדרך נכונה
                                          מביט אלייך ומבקש בינה
                                          להבין איך לסגור את הפינה

                                          אתה אבא שאוהב אותי
                                          אני לא שוכח רק קצת ילדותי
                                          לפעמים יוצא פשוט מדעתי
                                          ונופל לידיי השטן כמו פתי

                                          הוא נלחם בי בכל הכוחות
                                          אני ינצח למרות הנפילות
                                          כי אצלי יש הרבה תפילות
                                          שיהוו בשבילי תקומות

                                          אבא נפלתי...

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול