דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת על
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #583

    היי, הנה עוד שיר שנכתב בזמנים מסוימים מאוד...


    בזמנים כאלו כשהאכזבה באה,
    ותופסת את מקומה של התקווה.
    כששוב מחשיך העולם מולה.

    כשהשמיים מתחילים להקדיר,
    היגון מתכסה בעננים.
    וגשם ודמעות ממלאים ת'נחלים.

    יללות הנשמות נשמעות ברקיעים.
    זועקות הן באין אונים .
    מי ימלא לנו החסר, בוכות.

    והרעמים מתגברים,
    והבלבול מסתחרר והרעש מתחזק.
    ועוצמות אחרות מתגלות....

    והיא מסתובבת ביער לבד.
    ורק צועקת מתחננת,
    "אבא חשבתי שעברתי מספיק, מתי אזכה...??"

    מתי תזכה והגאולה תמלא מקומה של התקווה.
    ואליהו הנביא יבוא ויבשר לה שהנה זה בא.
    והיא תמחה את דמעותיה ויפסקו כל צרותיה.
    האכזבה לעד תימחק והקושי שעברה ידחק.

    אמן שבקרוב.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
      #584

      פורים קטן
      לשמוח זה הזמן
      לא משנה מה איתך
      מתח את שפתייך
      לחיוך ענק
      הרם עיניים לשמיים
      זה הזמן לצהול ולשמוח
      אדר כפול
      איזה כיף
      עם כל המסכות
      לרקוד ולהשתטות
      זה לא נורא פעם או פעמיים
      השנה זה בכפליים
      למחוא כפיים
      סתם כך כי אדר כאן
      מה זה משנה א' או ב'
      עכשיו זה הזמן
      להוציא את העצב מהלב
      לגרש את החושך
      פורים קטן או גדול
      זה הזמן לשמוח על מלא
      יאלללללה
      א פרילעכן פורים
      או בעברית מדוברת פורים שמח🤴 🤡 🤠

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #585

        בס"ד יום א' כי תשא יב' אדר א' תשפ"ב
        "התבודדות"
        למדתי היום עם החברותא
        ליקוטי מוהר"ן תורה כ"ה תנינא
        התבדדות החא מעלה עליונה
        הלואי הלואי ונזכה.

        לפרש איזה שיחה
        דיבורים של אמת ואמונה
        דיבורים של פשיטות ותמימות
        דיבורים של שמחה והתחזקות.

        התבודדות היא מעלה עליונה
        לפני השי"ת לפרש שיחתו
        לדבר כל מה שעל ליבו
        כדבר איש אל חבירו

        הלואי הלואי ונזכה לפרש איזה שיחה
        הלואי הלואי ונזכה להיות תמיד בשמחה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • הללויהה מנותק
          הללויהה מנותק
          הללויה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
          #586

          [בית 1]
          אני צועד עקב עקב גודל
          צריך לשמור ולהגן וגם לבנות מגדל
          הקרקע לא בוודאות עשויה לדרוך
          בשום פנים אין לדעת כמה יהיה ארוך
          [פזמון]
          וכמו אייל באפיקי מים יבשים
          כך נפשי עורגת ברגעים הכי קשים
          בכל פרפוריה היא צועקת אלוקים
          כן, היא צמאה ורגשותיה עמוקים
          [בית 2]
          מטה הנדודים אויב של השלווה
          אבל שלווה אצלי היא אויב ההקרבה
          ובנפש מטורפת אצעק שזה מכאיב
          צעקה כל כך גדולה שאיש לא יקשיב
          [פזמון]
          וכמו אייל באפיקי מים יבשים
          כך נפשי עורגת ברגעים הכי קשים
          בכל פרפוריה היא צועקת אלוקים
          כן, היא צמאה ורגשותיה עמוקים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • זברהז מנותק
            זברהז מנותק
            זברה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #587

            לבד,
            בלי שאלות,
            הסברים,
            חיוכים.
            לבד,
            בלי הצגות,
            דיבורים,
            אנשים.
            לבד,
            רק אני ואני,
            עם שקט,
            ושחור.
            לבד,
            לדבר לקיר,
            שיבלע,
            הכול.
            לבד,
            בלי מחשבות,
            והמוח,
            ריק.
            ל-ב-ד,
            עם אלפי מנגינות,
            בחלל,
            השקט.

            אל תנסו למלאות כל דקה,
            במילים.
            אל תפחדו מהשקט הוא בא,
            בגלים.
            אפשר לאהוב גם בלי,
            מהומה.
            רוצה אתכם פה לידי,
            ב ד מ מ ה----

            כתבתי את זה בסוג של מוזה כזאת... ואני מאמינה שיש עוד כאלה, שלפעמים רוצים רק. להיות. ל-ב-ד.
            א ב ל- לא תמיד המציאות מאפשרת את זה, במיוחד לא שהלבד הזה פוגע באחרים...

            אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
            אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            14
            • נשרנ מנותק
              נשרנ מנותק
              נשר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #588

              יושב
              חושב
              על מה היה
              על מה נהיה

              על העולם הגדול
              שבו אני נאבד
              על האבא הגדול
              שלא משאיר אותי לבד

              כי החיים
              תמימים
              החיים טובים
              זה לזה אנחנו קרובים.

              על תבקש מאלוקים חיים קלים-
              בקש להתמודד עם הקשיים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • שיר נולדש מנותק
                שיר נולדש מנותק
                שיר נולד
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                #589

                התעוררתי---
                זיעה קרה מדגדגת במצח
                חשבתי"זה רק חלום לבטח"
                עם אשליה התהלכתי בסלון
                כסערורי, הסטתי עיני לחלון
                הכל למולי קטסטרופה
                כאחד שלא יודע מרגוע
                מרגיש על חבל דק
                עוד דקה אני נזרק

                כשערפל יורד
                כמו מרגיע מלטף
                הוא לא יודע ש--
                זה לא מה שנראה

                כשהבלבול שולט עליך
                תחשוב רק חיובי
                כשמרגיש בפנים ריקני
                חפש בך
                את האיש האמיתי

                תביט רק למעלה
                כי משם הוא שומר
                תתקדם עוד והלאה
                כי לך לא נוותר

                יש משגיח
                לכל הברואים
                אחד שדואג
                גם בזמנים הקשים

                אז כשערפל יורד עליך
                תאמין למה שמשדר לך
                כן, כי כעת הוא באמת
                כמו--מרגיע מלטף

                ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • Y מנותק
                  Y מנותק
                  YPYPYP
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #590
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #591

                    כולם סביבי יושבים
                    הפרצופים למסכים דבוקים
                    האצבע זזה בקצב מהיר
                    עוד תמונה עוד סרטון מעביר
                    במסך הוא בוהה שקוע כולו
                    לא מרגיש מה קורה סביבו
                    לפתע מדבר הוא לעצמו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • אינספריישןא מנותק
                      אינספריישןא מנותק
                      אינספריישן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #592
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                        אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                        אוהבת מוזיקה 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                        #593
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אלי הגברא מנותק
                          אלי הגברא מנותק
                          אלי הגבר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #594

                          זריחה

                          מרגיש נופל
                          מחפש את הקרן שבוקעת
                          בים האפל

                          אבל זוכר טוב
                          שבכל יום שמגיע
                          לאחר שמחשיך הרחוב
                          תזרח השמש ברקיע

                          רוצה להתקרב אליך
                          לקבל קצת כוח
                          להסתופף בצילך
                          להרגיש בטוח

                          תן לי מעט אור
                          בחושך, באפלה
                          גרש את השחור
                          והבא את הגאולה

                          אחדות שווה הכל.
                          גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                          אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #595

                            רוצה קצת שלווה
                            ומרגוע לנשמה
                            למה כל הזמן סוער
                            והגלים גבוהים
                            לא יכולה עליהם
                            רוצה קצת שקט
                            ומנוחה באמת
                            בלי בעיות ומועקות
                            בלי אזעקות וזעקות
                            קצת לראות שמים
                            ואת יופי הבריאה

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • מיתרמ מנותק
                              מיתרמ מנותק
                              מיתר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #596

                              אולי הגיע הזמן
                              לאסוף את עצמי
                              לא לחכות לסימן
                              שיראה לי מי
                              כאן איתי
                              לטובתי

                              אולי הגיע הרגע
                              להתחיל להשתנות
                              להשתחרר מהפגע
                              שעושה בי שמות
                              שאוכל אותי
                              ואת נשמתי

                              אבל בשביל זה אני צריך אותך אבא
                              שתיתן לי יד שלא אפול יותר
                              וגם אם אפול תעזור לי ללכת על ארבע
                              ותלמד אותי איך לקום ולא לוותר

                              אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • נשרנ מנותק
                                נשרנ מנותק
                                נשר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #597

                                זמן יקר
                                השעון מתקתק
                                לאן אתה מתרחק
                                עוד מעט נגמר הזמן
                                (ה)עולם כזה קטן

                                יש לך מסלול
                                חי על זמן שאול
                                אז תפוס את עצמך
                                תתחיל לרוץ ליעדך

                                יש לך תפקיד בעולם
                                לא סתם
                                ליהות חזק בדרך
                                להתנהג כמו בן של מלך

                                תחזור לעצמך
                                מלא את תפקידך
                                עד הסוף
                                לפני שהשעה תחלוף

                                על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                בקש להתמודד עם הקשיים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                  #598

                                  בעולם של טירוף
                                  ושכולם בשיגעון
                                  שכולם החליטו מי הנורמלי
                                  ולמה הם לא הרוב

                                  בדור שהחברה את כולם פה מאלצת
                                  להיות כמו כולם ולעטות תחפושת
                                  ויש רע בזה שכל אחד יהיה הוא
                                  בלי הסטייל והשיק והבגדים שלא מִתְּרָפַּפּוּ

                                  שמשלמים מחיר בשביל: ה"מה יגידו"
                                  שמחוסר מסמיקים מבושה ברחוב
                                  שרוצים להיראות תמיד טובים יותר
                                  אבל הולכים בכוונה לכיוון ההפוך

                                  שכולם נוהרים אחרי תמונה בעיתון
                                  ואחרי מי שראו עם "יופי שיגעון"
                                  ולא מסתכלים בכלל על פנימיות
                                  וזה בוער כי יש טונה חוסר וריקנות

                                  ומתי כבר יבוא משיח
                                  וירים לנו ת'מצב רוח
                                  והמצב הבלתי אפשרי יגמר
                                  ולכולם יהיה סופסוף טוב יותר

                                  הלוואי בקרוב...

                                  טוב להציץ
                                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דודו
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #599

                                    השיר הבא מספר על ילד שגדל בשבט מבודד שהתרחק והתנזר מציוליזציה ולילד היה קשה עם זה עד שהסב הסביר לו מה הטעם שהם חיים כמו פעם, אם התשובה לא מספיק ברורה בשיר אני יסביר את זה במילים פשוטות הם חיים כמו פעם לא בשביל היום אלא בשביל מחר כשהעבר יחזור.

                                    לחיות כמו פעם

                                    כשהייתי קטן היו דברים
                                    לי לא היו כל כך ברורים
                                    כמה למה איך מתי
                                    היכן מדוע אימתי

                                    מה הטעם לחיות כמו פעם
                                    כשההווה כל כך נוצץ
                                    למה אבא אבא למה
                                    ביני לזה אתה חוצץ
                                    מה הטעם לחיות כמו פעם
                                    כשההווה כל כך נוצץ
                                    למה אמא אמא למה
                                    את זה אני עוד יפוצץ

                                    מה טוב בסוס ועגלה מרכב מפואר
                                    גם הבגד שאני לבוש כה מכוער
                                    בשדה עובדים קשה כמעט ולא יוצא
                                    כשאהיה גדול להימלט אני רוצה

                                    מה הטעם לחיות כמו פעם
                                    כשההווה כל כך נוצץ
                                    למה אבא אבא למה
                                    ביני לזה אתה חוצץ
                                    מה הטעם לחיות כמו פעם
                                    כשההווה כל כך נוצץ
                                    למה אמא אמא למה
                                    את זה אני עוד יפוצץ

                                    יום אחד קרא לי סבא
                                    תקשיב מתוק תקשיב לי טוב
                                    יש לנו בשבט עבר רווי בהוד
                                    את העתיד אתה תכתוב
                                    אם תתקדם קדימה העבר ישאר מאחור
                                    מה תעשה ביום שלפתע הוא יחזור

                                    כי כן יש טעם לחיות כמו פעם
                                    אף שההווה כל כך נוצץ
                                    ולא סתם אבא אבא לא סתם
                                    בינך לזה הוא כה חוצץ
                                    אז כן יש טעם לחיות כמו פעם
                                    לבעוט בהווה שכה נוצץ
                                    ארים עיניים רק למעלה
                                    והעולם? שיתפוצץ!

                                    ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • נשרנ מנותק
                                      נשרנ מנותק
                                      נשר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #600

                                      החיים הם כמו משחק
                                      גדול ענק
                                      אז תתפוס את עצמך בידים
                                      תביט למציאות עיניים

                                      גם אם הכדור נעלם
                                      תלך לחפש אולי הוא שם
                                      אל תשב ותחכה שיבוא
                                      תתרומם תחפש אולי זה פה

                                      קדימה עכשיו הזמן זה לרוץ
                                      אל תתעצל תהיה חרוץ
                                      בסוף רק אתה תנצח
                                      אז בא נראה אותך משימות צולח

                                      על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                      בקש להתמודד עם הקשיים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #601

                                        לאי בודד
                                        שוב נודד
                                        שם אחיה לבטח
                                        רק בלי מתח
                                        בלי אנשים
                                        רחוק ממבטים
                                        בלי שאלות
                                        בלי תהיות
                                        על אי בודד
                                        עד שאתמודד
                                        ואוכל לשוב
                                        לארץ החיים
                                        להמשיך הלאה

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #602

                                          מה עושים כשהרגליים עייפות
                                          והלב כבר לא בטוח
                                          איך ממשיכים מהמקום הזה לחיות.
                                          כשהכל כל כך שטוח
                                          לא מבטיח
                                          רותח

                                          מה הסיפור?
                                          על מה היגון?
                                          אחרי הכל רק כך תגיע לניצחון
                                          תכבוש לעצמך האגו
                                          תגיע לפסגה

                                          בן אדם
                                          מה לך נרדם
                                          האור והחושך מעורבבים
                                          אין חיים הכל ניסים

                                          מה לך כי נפלת
                                          אל תתיאש הנה כבר קמת
                                          7 פעמים צדיק נפל
                                          אבל העיקר שהוא הצליח
                                          לקום

                                          טוב להציץ
                                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול