דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #585

    בס"ד יום א' כי תשא יב' אדר א' תשפ"ב
    "התבודדות"
    למדתי היום עם החברותא
    ליקוטי מוהר"ן תורה כ"ה תנינא
    התבדדות החא מעלה עליונה
    הלואי הלואי ונזכה.

    לפרש איזה שיחה
    דיבורים של אמת ואמונה
    דיבורים של פשיטות ותמימות
    דיבורים של שמחה והתחזקות.

    התבודדות היא מעלה עליונה
    לפני השי"ת לפרש שיחתו
    לדבר כל מה שעל ליבו
    כדבר איש אל חבירו

    הלואי הלואי ונזכה לפרש איזה שיחה
    הלואי הלואי ונזכה להיות תמיד בשמחה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • הללויהה מנותק
      הללויהה מנותק
      הללויה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
      #586

      [בית 1]
      אני צועד עקב עקב גודל
      צריך לשמור ולהגן וגם לבנות מגדל
      הקרקע לא בוודאות עשויה לדרוך
      בשום פנים אין לדעת כמה יהיה ארוך
      [פזמון]
      וכמו אייל באפיקי מים יבשים
      כך נפשי עורגת ברגעים הכי קשים
      בכל פרפוריה היא צועקת אלוקים
      כן, היא צמאה ורגשותיה עמוקים
      [בית 2]
      מטה הנדודים אויב של השלווה
      אבל שלווה אצלי היא אויב ההקרבה
      ובנפש מטורפת אצעק שזה מכאיב
      צעקה כל כך גדולה שאיש לא יקשיב
      [פזמון]
      וכמו אייל באפיקי מים יבשים
      כך נפשי עורגת ברגעים הכי קשים
      בכל פרפוריה היא צועקת אלוקים
      כן, היא צמאה ורגשותיה עמוקים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • זברהז מנותק
        זברהז מנותק
        זברה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #587

        לבד,
        בלי שאלות,
        הסברים,
        חיוכים.
        לבד,
        בלי הצגות,
        דיבורים,
        אנשים.
        לבד,
        רק אני ואני,
        עם שקט,
        ושחור.
        לבד,
        לדבר לקיר,
        שיבלע,
        הכול.
        לבד,
        בלי מחשבות,
        והמוח,
        ריק.
        ל-ב-ד,
        עם אלפי מנגינות,
        בחלל,
        השקט.

        אל תנסו למלאות כל דקה,
        במילים.
        אל תפחדו מהשקט הוא בא,
        בגלים.
        אפשר לאהוב גם בלי,
        מהומה.
        רוצה אתכם פה לידי,
        ב ד מ מ ה----

        כתבתי את זה בסוג של מוזה כזאת... ואני מאמינה שיש עוד כאלה, שלפעמים רוצים רק. להיות. ל-ב-ד.
        א ב ל- לא תמיד המציאות מאפשרת את זה, במיוחד לא שהלבד הזה פוגע באחרים...

        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        14
        • נשרנ מנותק
          נשרנ מנותק
          נשר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #588

          יושב
          חושב
          על מה היה
          על מה נהיה

          על העולם הגדול
          שבו אני נאבד
          על האבא הגדול
          שלא משאיר אותי לבד

          כי החיים
          תמימים
          החיים טובים
          זה לזה אנחנו קרובים.

          על תבקש מאלוקים חיים קלים-
          בקש להתמודד עם הקשיים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • שיר נולדש מנותק
            שיר נולדש מנותק
            שיר נולד
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
            #589

            התעוררתי---
            זיעה קרה מדגדגת במצח
            חשבתי"זה רק חלום לבטח"
            עם אשליה התהלכתי בסלון
            כסערורי, הסטתי עיני לחלון
            הכל למולי קטסטרופה
            כאחד שלא יודע מרגוע
            מרגיש על חבל דק
            עוד דקה אני נזרק

            כשערפל יורד
            כמו מרגיע מלטף
            הוא לא יודע ש--
            זה לא מה שנראה

            כשהבלבול שולט עליך
            תחשוב רק חיובי
            כשמרגיש בפנים ריקני
            חפש בך
            את האיש האמיתי

            תביט רק למעלה
            כי משם הוא שומר
            תתקדם עוד והלאה
            כי לך לא נוותר

            יש משגיח
            לכל הברואים
            אחד שדואג
            גם בזמנים הקשים

            אז כשערפל יורד עליך
            תאמין למה שמשדר לך
            כן, כי כעת הוא באמת
            כמו--מרגיע מלטף

            ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
            הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • Y מנותק
              Y מנותק
              YPYPYP
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #590
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #591

                כולם סביבי יושבים
                הפרצופים למסכים דבוקים
                האצבע זזה בקצב מהיר
                עוד תמונה עוד סרטון מעביר
                במסך הוא בוהה שקוע כולו
                לא מרגיש מה קורה סביבו
                לפתע מדבר הוא לעצמו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • אינספריישןא מנותק
                  אינספריישןא מנותק
                  אינספריישן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #592
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                    אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                    אוהבת מוזיקה 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                    #593
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אלי הגברא מנותק
                      אלי הגברא מנותק
                      אלי הגבר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #594

                      זריחה

                      מרגיש נופל
                      מחפש את הקרן שבוקעת
                      בים האפל

                      אבל זוכר טוב
                      שבכל יום שמגיע
                      לאחר שמחשיך הרחוב
                      תזרח השמש ברקיע

                      רוצה להתקרב אליך
                      לקבל קצת כוח
                      להסתופף בצילך
                      להרגיש בטוח

                      תן לי מעט אור
                      בחושך, באפלה
                      גרש את השחור
                      והבא את הגאולה

                      אחדות שווה הכל.
                      גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                      אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #595

                        רוצה קצת שלווה
                        ומרגוע לנשמה
                        למה כל הזמן סוער
                        והגלים גבוהים
                        לא יכולה עליהם
                        רוצה קצת שקט
                        ומנוחה באמת
                        בלי בעיות ומועקות
                        בלי אזעקות וזעקות
                        קצת לראות שמים
                        ואת יופי הבריאה

                        שירה מעומק הנשמה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • מיתרמ מנותק
                          מיתרמ מנותק
                          מיתר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #596

                          אולי הגיע הזמן
                          לאסוף את עצמי
                          לא לחכות לסימן
                          שיראה לי מי
                          כאן איתי
                          לטובתי

                          אולי הגיע הרגע
                          להתחיל להשתנות
                          להשתחרר מהפגע
                          שעושה בי שמות
                          שאוכל אותי
                          ואת נשמתי

                          אבל בשביל זה אני צריך אותך אבא
                          שתיתן לי יד שלא אפול יותר
                          וגם אם אפול תעזור לי ללכת על ארבע
                          ותלמד אותי איך לקום ולא לוותר

                          אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • נשרנ מנותק
                            נשרנ מנותק
                            נשר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #597

                            זמן יקר
                            השעון מתקתק
                            לאן אתה מתרחק
                            עוד מעט נגמר הזמן
                            (ה)עולם כזה קטן

                            יש לך מסלול
                            חי על זמן שאול
                            אז תפוס את עצמך
                            תתחיל לרוץ ליעדך

                            יש לך תפקיד בעולם
                            לא סתם
                            ליהות חזק בדרך
                            להתנהג כמו בן של מלך

                            תחזור לעצמך
                            מלא את תפקידך
                            עד הסוף
                            לפני שהשעה תחלוף

                            על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                            בקש להתמודד עם הקשיים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                              #598

                              בעולם של טירוף
                              ושכולם בשיגעון
                              שכולם החליטו מי הנורמלי
                              ולמה הם לא הרוב

                              בדור שהחברה את כולם פה מאלצת
                              להיות כמו כולם ולעטות תחפושת
                              ויש רע בזה שכל אחד יהיה הוא
                              בלי הסטייל והשיק והבגדים שלא מִתְּרָפַּפּוּ

                              שמשלמים מחיר בשביל: ה"מה יגידו"
                              שמחוסר מסמיקים מבושה ברחוב
                              שרוצים להיראות תמיד טובים יותר
                              אבל הולכים בכוונה לכיוון ההפוך

                              שכולם נוהרים אחרי תמונה בעיתון
                              ואחרי מי שראו עם "יופי שיגעון"
                              ולא מסתכלים בכלל על פנימיות
                              וזה בוער כי יש טונה חוסר וריקנות

                              ומתי כבר יבוא משיח
                              וירים לנו ת'מצב רוח
                              והמצב הבלתי אפשרי יגמר
                              ולכולם יהיה סופסוף טוב יותר

                              הלוואי בקרוב...

                              טוב להציץ
                              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • ד מנותק
                                ד מנותק
                                דודו
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #599

                                השיר הבא מספר על ילד שגדל בשבט מבודד שהתרחק והתנזר מציוליזציה ולילד היה קשה עם זה עד שהסב הסביר לו מה הטעם שהם חיים כמו פעם, אם התשובה לא מספיק ברורה בשיר אני יסביר את זה במילים פשוטות הם חיים כמו פעם לא בשביל היום אלא בשביל מחר כשהעבר יחזור.

                                לחיות כמו פעם

                                כשהייתי קטן היו דברים
                                לי לא היו כל כך ברורים
                                כמה למה איך מתי
                                היכן מדוע אימתי

                                מה הטעם לחיות כמו פעם
                                כשההווה כל כך נוצץ
                                למה אבא אבא למה
                                ביני לזה אתה חוצץ
                                מה הטעם לחיות כמו פעם
                                כשההווה כל כך נוצץ
                                למה אמא אמא למה
                                את זה אני עוד יפוצץ

                                מה טוב בסוס ועגלה מרכב מפואר
                                גם הבגד שאני לבוש כה מכוער
                                בשדה עובדים קשה כמעט ולא יוצא
                                כשאהיה גדול להימלט אני רוצה

                                מה הטעם לחיות כמו פעם
                                כשההווה כל כך נוצץ
                                למה אבא אבא למה
                                ביני לזה אתה חוצץ
                                מה הטעם לחיות כמו פעם
                                כשההווה כל כך נוצץ
                                למה אמא אמא למה
                                את זה אני עוד יפוצץ

                                יום אחד קרא לי סבא
                                תקשיב מתוק תקשיב לי טוב
                                יש לנו בשבט עבר רווי בהוד
                                את העתיד אתה תכתוב
                                אם תתקדם קדימה העבר ישאר מאחור
                                מה תעשה ביום שלפתע הוא יחזור

                                כי כן יש טעם לחיות כמו פעם
                                אף שההווה כל כך נוצץ
                                ולא סתם אבא אבא לא סתם
                                בינך לזה הוא כה חוצץ
                                אז כן יש טעם לחיות כמו פעם
                                לבעוט בהווה שכה נוצץ
                                ארים עיניים רק למעלה
                                והעולם? שיתפוצץ!

                                ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • נשרנ מנותק
                                  נשרנ מנותק
                                  נשר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #600

                                  החיים הם כמו משחק
                                  גדול ענק
                                  אז תתפוס את עצמך בידים
                                  תביט למציאות עיניים

                                  גם אם הכדור נעלם
                                  תלך לחפש אולי הוא שם
                                  אל תשב ותחכה שיבוא
                                  תתרומם תחפש אולי זה פה

                                  קדימה עכשיו הזמן זה לרוץ
                                  אל תתעצל תהיה חרוץ
                                  בסוף רק אתה תנצח
                                  אז בא נראה אותך משימות צולח

                                  על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                  בקש להתמודד עם הקשיים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #601

                                    לאי בודד
                                    שוב נודד
                                    שם אחיה לבטח
                                    רק בלי מתח
                                    בלי אנשים
                                    רחוק ממבטים
                                    בלי שאלות
                                    בלי תהיות
                                    על אי בודד
                                    עד שאתמודד
                                    ואוכל לשוב
                                    לארץ החיים
                                    להמשיך הלאה

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #602

                                      מה עושים כשהרגליים עייפות
                                      והלב כבר לא בטוח
                                      איך ממשיכים מהמקום הזה לחיות.
                                      כשהכל כל כך שטוח
                                      לא מבטיח
                                      רותח

                                      מה הסיפור?
                                      על מה היגון?
                                      אחרי הכל רק כך תגיע לניצחון
                                      תכבוש לעצמך האגו
                                      תגיע לפסגה

                                      בן אדם
                                      מה לך נרדם
                                      האור והחושך מעורבבים
                                      אין חיים הכל ניסים

                                      מה לך כי נפלת
                                      אל תתיאש הנה כבר קמת
                                      7 פעמים צדיק נפל
                                      אבל העיקר שהוא הצליח
                                      לקום

                                      טוב להציץ
                                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • sara 1S מנותק
                                        sara 1S מנותק
                                        sara 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי sara 1
                                        #603

                                        אחות של חברתי נפטרה ביום שישי במיתה מפחידה לא עלינו אישה צעירה ממש,
                                        והשיר הזה נכתב ממש לאחר הלויה

                                        לויה ,אנשים,בכיות

                                        אישה צדיקה שהפסיקה לחיות

                                        שבר בלב, חוסר עכלה,בלבול ומועקה

                                        תפוח טרי שנקטף טרם עת

                                        הלך לו בכדי לתת-

                                        לתת משלו – עבור חטאינו

                                        לתת משלו- להתפלל בעבורנו

                                        לתת משלו- זכויות בעד עונותינו

                                        ואנחנו כאן לא לחינם נשארנו

                                        נשארנו-כדי למלאות את החלל

                                        נשארנו- כדי לנצל ולתפוס,

                                        חיים ניתנים למי שדורש

                                        ומי שדורש זה מי שיש לו ערך לחיים

                                        ננצל את החיים כי איננו יודעים עד מתי הם ניתנים

                                        ועוד כמה זמן נשאר לשעון החול שמתקתק

                                        נבקש ונתחנן לבנית הבית

                                        שיפסיקו הצרות ויבוא הגואל

                                        שנפגש כולם בביהמק

                                        וכל אחת יודעת איזה צעד צריך כדי להיות שם..

                                        ואולי בזכות טלטלה ככ גדולה נתחזק למענה, למעננו

                                        "במותה נתנה לנו את החיים".....

                                        החיים הם כמו מבחן קשה,
                                        הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
                                        ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #604

                                          אני כתבתי את זה ממש לפני כמה דקות מתוך סערת רגשות אז אם יש בזה איזה שהיא בעיה בלי ששמתי לב אז אני מבקש סליחה מראש ושימחקו את זה הצוות פיקוח

                                          כואב לי
                                          אני לא מצליח לישון
                                          זה עומד לי
                                          כמו עצם תקועה בגרון
                                          בא לי לבכות
                                          אני פשוט משחרר
                                          עוד כמה מכות
                                          במה אני אחר
                                          למה זה קורה
                                          ולמה דווקא לי
                                          שוב פעם פורה
                                          שק הדמעות שאצלי
                                          ואני לא מבין למה
                                          ורק לאלוקים תשובות
                                          איך זה קרה וגם מה
                                          וכולם מרחמים בתגובות
                                          אני לא אוהב נחמה
                                          אני אוהב את מה שהיה
                                          לא רוצה עוד מילה וגחמה
                                          רוצה לחזור בלי אשליה
                                          אבל אי אפשר לבינתיים
                                          אפשר רק לחכות
                                          אולי זה יבוא עוד שנתיים
                                          ואולי רק אז אפסיק לבכות
                                          זה לא כאב פיזי
                                          זה כאב שבפנים שומם
                                          לא משו לקחת באיזי
                                          זה הלב שלי שמדמם
                                          ופלסטר לא ממש יעזור
                                          וגם לא כדור משכח
                                          זה כאב בלי תרופה ומזור
                                          ועם המציאות לא מתווכח
                                          אני מבין שעכשיו זה מקל
                                          אבל מקל לא מקל זה חזק
                                          מרגיש את עצמי כמו אבל
                                          מנסה לאחוז באבק
                                          ודיי כבר חלאס מילים
                                          נמאס לכתוב רגש רע
                                          מחפש משו טוב בחיים
                                          מחפש משו חוץ מצרה
                                          זה מתיש וגורר בי כוחות
                                          גורר ת'לב גורר ת'מח
                                          מנסה להפסיק ת'אכזבות
                                          מנסה מחדש הכל לשכוח

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          14

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול