דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 792.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #784

    לא שלי

    לפעמים
    הקיר סגור ואטום
    ומרגישים כועסים
    על העולם שמעבר
    ואז פותחים סדק
    ומרחיבים
    ועוד---
    וככל שפותחים
    מגלים עוד צדדים
    מגלים עולם שלם
    עולם שלא ידענו
    עליו.

    ומאז
    מנסה לפתוח קצת
    להסתכל
    כי תמיד יש צד שני.

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #785

      מכירים את זה שיש מתח שהורג אתכם ואתם משתגעים?
      ניסיתי להעביר כאן את התחושות.

      מתח

      מה עושים כשמתוח?!
      ולחכות אין עוד כוח.
      איך ממהרים תזמן המורח,
      ואת מה שמטריד להשכיח?

      לא לחשוב על כלום,
      לעצום עיניים, להירגע מהיקום.
      בסוף הרי נבין גם מה שסתום,
      הדאגה לא תועיל במאום.

      האם זה רעיון? אז בוא ניישם!
      אם זה הפתרון, נזיז את החוסם.
      נשקע בנוחות ניתן להתגשם,
      נשכח מהלחץ שהולך ומכרסם...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • זברהז מנותק
        זברהז מנותק
        זברה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
        #786

        זה אני הגיבור,
        אוהב את עצמי,
        נלחמתי לבד,
        בדובים.
        זה אני הטיפש,
        שפיזרתי מילים,
        לאלה שבצד,
        רעבים.
        הבאתי הכל,
        למי שרצה,
        וגם כשכאב,
        שתקתי.
        צעקתי בקול,
        וההוא ששמע,
        זרק ת'זהב,
        שחילקתי.
        ועכשיו הקירות,
        גם בלי לדבר,
        יורקים ת'אמת,
        שמכרתי.
        יושב מנסה,
        חלקים לחבר,
        לפאזל שחצי כבר,
        איבדתי.

        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #787

          תן לי עוד
          כל מה שקורה
          מודה לבורא
          על כל מה שלי נתן
          על גדול ועל קטן
          ועל מה שנותן לי.
          פזמון
          תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
          אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
          וגם אם קצת קשה
          אני תמיד מודה לך....
          בית שני
          כל בוקר שקם
          לך בורא העולם
          אני מודה בכל ליבי
          שהחזרת נשמתי
          ואותי לא שכחת לרגע
          פזמון X 2
          תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
          אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
          וגם אם קצת קשה
          אני תמיד מודה לך....

          אני חייב לציין שאם לחן זה נשמע יותר טוב...

          מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

            תן לי עוד
            כל מה שקורה
            מודה לבורא
            על כל מה שלי נתן
            על גדול ועל קטן
            ועל מה שנותן לי.
            פזמון
            תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
            אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
            וגם אם קצת קשה
            אני תמיד מודה לך....
            בית שני
            כל בוקר שקם
            לך בורא העולם
            אני מודה בכל ליבי
            שהחזרת נשמתי
            ואותי לא שכחת לרגע
            פזמון X 2
            תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
            אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
            וגם אם קצת קשה
            אני תמיד מודה לך....

            אני חייב לציין שאם לחן זה נשמע יותר טוב...

            מוח שליט על הלבמ מנותק
            מוח שליט על הלבמ מנותק
            מוח שליט על הלב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #788
            פוסט זה נמחק!
            מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

              פוסט זה נמחק!

              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #789
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #790

                מה גורם לצביעות?
                כשלאדם כבר אין כנות
                מראה כאילו הוא רבנות
                אבל באמת- זו רק טעות

                מה גורם לדיכאון?
                שיש הרגשה של חידלון
                קולות צורחים יש המון
                וצריך לדעת מה מהם נכון

                מה גורם לשעמום?
                שלא עושים כלום
                והמשועמם בלום
                הכל בעיניו דמום

                מה גורם לאהבה?
                שרואים השני בעין טובה
                ורוצים שיהיה איתו אחווה
                ולא חלילה בשבילו רעה

                מה גורם לאושר?
                ששמחים בלי קשר
                ולא צריכים להיות בכושר
                ששמחה לא יהיה חסר

                טוב להציץ
                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                  #791

                  כשהשמש שקעה והלילה כבר בא
                  חושב לעצמי מה עשיתי היום
                  הייתה התקדמות או שמא נסיגה
                  פחד ממלא את ליבי פתאום.

                  יום שחלף אף פעם לא חזר
                  מי יודע מה יהיה מחר
                  האם שוב אתעורר מאוחר
                  האם שוב לא אלמד מטעויות עבר.
                  והיום אני אומר לעצמי
                  גם אם מאוחר קמתי
                  את היום ברגל שמאל התחלתי
                  לא עלי זה לא ישפיע
                  אתחיל מעכשיו להשקיע!!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • תמר החיה בסרטת מנותק
                    תמר החיה בסרטת מנותק
                    תמר החיה בסרט
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #792

                    כולי כאב
                    בגדו בי עכשיו
                    זעם יאוש והשפלה
                    זוהי בגידה שפלה
                    אני בודדה

                    מי לצדי ומי בצד כנגד
                    מי טוב אלי ומי פתח מרד
                    התבלבלו השחור והלבן
                    ובליבי מתח מלובן
                    אני אבודה

                    די, למה להיות כפויי טובה?
                    נתתי לך המון-מה החזרת חזרה?!
                    למה להיות רע שאפשר להיות טוב?
                    עלייך שמרתי כל כך קרוב
                    כמו שאת רוצה

                    וכעת, את בלי לחשוב הרבה
                    הרסת לי עמל של מאז לידתי כנראה
                    טוב לך עכשיו שלי כל כך רע
                    והכל בגללך חברה יקרה?!
                    מרוצה?

                    אל תיגעי
                    סודותי
                    אל תחשפי
                    תיזהרי
                    את משחקת באש
                    בסוף תיפגעי!

                    מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #793

                      שיר כואב עם המון המון עומק...
                      תקראו שוב...


                      לא פשוט:

                      לא פשוט
                      להיות ילד קטן
                      בעולם כל כך גדול
                      להיות כבשה שחורה
                      בין מתיימרי דגל לבן- כחול

                      לא פשוט
                      להיות צעיר
                      עם רוח זיקנה
                      להיות ילד כאפות
                      עם פנים יפות כמו אחרי לידה

                      לא פשוט
                      להיות ירח לבן
                      בצל שמש בוערת
                      להיות הרוח החיה
                      אך גם זו המקררת

                      לא פשוט
                      להיות הצודק הבודד
                      לעומת המוני טועים
                      להיות פצצה מתקתקת
                      אך בשורת כל האויבים

                      לא פשוט
                      לחיות בצדק גמור
                      אך בשקר גס מול העיניים
                      ללטף את עצמי
                      ולגלות שאלו לא ידיים

                      לא פשוט
                      לחיות בעולם כה משונה
                      שהטוב הוא בעצם רע
                      ומה שמשנה הוא רק
                      מאיזה צד אתה בא---


                      יעל#

                      יש דלת, ויש חלון,
                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #794

                        בלילה לבן
                        לאור המנורה
                        אחרי היום הארוך
                        שלא נגמר
                        ועדיין לא מוצאת מנוחה
                        לא עייפה
                        נהנת מהשקט
                        בחוץ הכל דממה
                        קול לא ישמע
                        כולם ישנים
                        זה כמו בראשית
                        עולם שקט דומם
                        כוכבים זורחים ממעל
                        מחכה שהליל לא יגמר
                        זה יפה וטוב לי ככה
                        קצת לאגור עוד כוחות
                        ליום הבא שיבוא ויאיר

                        שירה מעומק הנשמה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • אסתר. ה.א מנותק
                          אסתר. ה.א מנותק
                          אסתר. ה.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #795

                          ריח הגאולה

                          ריח הגאולה באוויר
                          אין אחד שלא מרגיש
                          המשיח קרוב לעיר
                          ונבואות הקדושים
                          שלפני מאות שנים
                          כעת מתממשות ובאות...

                          כל אחד יקח חלק
                          את הגאולה לקרב
                          זה בתפילה, השני במעשים
                          וקול שופר ישמע ממרומים

                          רק באחדות
                          בלי תחרות
                          יבוא גואל ברחמים
                          רק בשמחה
                          יותר אחוה
                          ישלח גואל ממרומים

                          ואז---
                          לא יהיה עוד שנאה וקרבות
                          בא השקט והשלווה לו קיווינו
                          אלפיים שנות דור עברנו
                          על כל המכשולים בגבורה עמדנו
                          וכעת---
                          נשאר רק לחכות
                          ובאהבה להרבות
                          ...

                          מהשבר- גדלים
                          מהקושי- מתבגרים
                          עוד תראה : מעז יצא מתוק

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • תמר החיה בסרטת מנותק
                            תמר החיה בסרטת מנותק
                            תמר החיה בסרט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #796

                            לגולשי מקצב היקרים
                            רציתי לאמר לכם מספר מילים
                            אפילו שאמרום האמנים
                            אבל עכשיו זה בלי אינטרסים
                            של שירים

                            לא חידוש שפסח מתקרב
                            אז אני מאחלת מכל הלב
                            שהחג יהיה כשר וגם שמח
                            לא משנה אם אתה אורח או מארח
                            או לבד

                            שחמץ אצלכם בלב ד' לא ימצא
                            שלא תשבר לכם אפילו לא מצה
                            והעיקר עיקרים שכשהסדר נהיה
                            ניפגש כולנו בירושלים הבנויה
                            עם המשיח

                            מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #797

                              לא שלי

                              מי זה ידע
                              כזו מין חידה
                              מי יעוץ לי עצה
                              של עולם מבולבל
                              של רֶשע שגדל
                              של אויב שנמצא

                              של אנשי מעלה
                              המציאות מגלה
                              מסכנים אומללים
                              אין דיצה
                              רק דעי וזכרי
                              כי כל מה שתראי
                              לעולם הנך רק
                              מצידה,
                              התמונה היא גדולה
                              ומתוך כל כולה
                              ראית רק בקושי
                              פיסה...

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • EtiE מנותק
                                EtiE מנותק
                                Eti
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                #798

                                הוא מבעבע כולו, רוחש ולוחש
                                האש תחתיו שולחת לשונות, בוערת.
                                הלחץ מתגבר, האיום כמעט מתרחש
                                עוד רגע יגלוש. השליטה כבר משתחררת---

                                מנסה בכל כוחי את הבלתי נמנע לעצור,
                                בכל הכח עומדת, מחזיקה חזק. שומרת.
                                מהדקת מכסה, מנסה חומה או סכר ליצור
                                אך הוא מסרב להתחשב, לא מראה צמרמורת.

                                כמה כבר ניסיתי לטפל, לעצור ואולי לשלוט
                                על הכעס הזה, שבוער בתוכי בלי הגיון ומטרה.
                                לא יכול להיות שעדיין לא אצליח אותו לשחוט
                                וגם עם כל ההתגברות – לא אעצור את הבעירה.

                                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                                  #799

                                  לא שלי

                                  קִימַת תִמָהון
                                  חושֶך ילֵל ישִימון
                                  וְהַלְמות. זֵעָה קָרָה.

                                  יְקִיצָה בָאָה הלום
                                  והנה אך חלום,
                                  מטלטלת הכרה.

                                  באחת.
                                  אין אנחה
                                  אך נאקת רווחה
                                  ורוגע פושט כמו יין

                                  ואנו שם, בעיצומו של בלהות,
                                  ותלאות, ודמעות
                                  וגלות, עדיין. עדיין.

                                  עוד קָט וְנָקִיץ פתאום
                                  והר של זַיִת יֵהום
                                  ונעלה.

                                  עִם אֵם עִם אָב
                                  לְבֵית תכלת וזהב
                                  אז, שחוק נמלא.

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • טיטוט מנותק
                                    טיטוט מנותק
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #800

                                    דקה לפני חג הגאולה כתבתי שיר להשם שהוא אבא אוהב שיגאל אותנו כל אחד מהדברים שהוא צריך ובעזרת השם גם בגאולה השלמה בקרוב אמן.

                                    אוהב אותך, אוהב!!!

                                    לב סוער בתוך כוס מים
                                    מחלחל אל עצמי
                                    מנגן לי עוד שיר בנתיים
                                    לחשוב אין על מי

                                    כייס זרוק ברחוב
                                    עוד חיוך מעובר אורח
                                    אבל אני לא מצליח לחשוב
                                    איך אצליח לשמוח

                                    שומע שיר על חיים טובים
                                    על קרבה לאלוקים
                                    רואה צייר שמצייר ת'נוף
                                    ואנשים מסתכלים

                                    ואני לא מתקרב להיות
                                    פשוט אדם
                                    שוב קורא לאלוקים
                                    שברא את כולם

                                    אבא תעזור לי תעזור לבן שלך
                                    גם כשאני רחוק אתה אוהב
                                    ולא משנה מה אומר אתה יודע
                                    שאני אוהב אותך, אוהב.
                                    אבא תן לי עצה איך לשמוח
                                    אבא תעזור לי להתקרב
                                    להרגיש אותך כמו פעם
                                    כי אני אוהב אותך, אוהב.

                                    מחשבות רצות כמו בתחרות
                                    אבל רק אחת מנצחת
                                    זאת שצועקת כשכולם ישנים
                                    את הדממה מפלחת

                                    שעות אחרי שקמתי
                                    עדיין במיטה
                                    מדמיין את החיים
                                    בונה אותם

                                    בקול דממה קורא אליך
                                    ואתה שומע
                                    לא אפסיק להתפלל אליך
                                    בלב דומע

                                    לא צריך ת'שטויות
                                    לא צריך בקשות
                                    רק רוצה להתקרב
                                    להיות איתך

                                    אבא תעזור לי תעזור לבן שלך
                                    תציל אותי מצרה
                                    גם אם נפלתי קמתי אל ידייך
                                    אני אוהב אותך אוהב

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #801

                                      רקע לשיר: בשעה טובה ומוצלחת נולדה לי אחיינית עם תסמונת דאון נחשפתי למכתב תנחומים שאחותי קיבלה
                                      והנה התגובה שלי בשמה.

                                      אל תרחמו אל תעודדו אל תנחמו
                                      תתפללו תשאלו ואם צריך תעזרו.
                                      אל תחשבו שאני מסכנה
                                      כי כך השם רצה
                                      בטוח זה לטובה
                                      נכון זה אתגר אני מסכימה
                                      אולי גם קצת קושי בהתחלה
                                      אבל נתמודד בהצלחה
                                      לא נותר נדלג כל מהמורה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      16
                                      • טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                        #802

                                        דיי נמאס לי
                                        נמאס מהריבים
                                        נמאס ממחלוקות מעצבים
                                        רוצה רק לברוח לחיות את החיים
                                        לא רוצה להשאר
                                        רוצה חיים טובים יותר
                                        רוצה לראות למה אתם קוראים אושר
                                        ואני לא מבין מתי הוא יבוא
                                        רק מאמין למה שאמרתם
                                        מתרחק מתרחק בגלל שאכזבתם
                                        צועקים כועסים לא מכירים טובה
                                        אתם קרובים אליי ואף פעם לא שמעתי תודה
                                        כן זה כואב לי ואתם לא יודעים
                                        אני מבואס ומחייך מחפש לי אחרים
                                        למה אני לא יכול להיות בסדר בשבילכם
                                        למה אני לא יכול לספק
                                        עם כל מה שעשיתי תמיד אני זה ש׳דופק׳
                                        כן למה רק תענו לי למה
                                        למה אני למה אני למה אני
                                        וזה תמיד אני ולא אף אחד אחר
                                        ואני שותק לא בועט שלא יכאב למישהו אחר
                                        אבל זה כואב והכאב כבר מסחרר
                                        זהירות יש לי לב והוא עלול להשבר
                                        יש לי רגשות לא רק לכם
                                        וכמוני כמוכם גם אני יכול לבכות.
                                        גם אני יכול מבפנים לדממם
                                        רק תנסו מתוך השקט לשמוע את הצרחות
                                        אולי בסוף תראו שהמקלחת שלי היא דמעות.

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #803

                                          עוד מעט ספירת העומר
                                          אסור לשמוע שירים
                                          אולי נעשה לזה ספירת הגומר
                                          נפצח בשירה וריקודים

                                          רק ווקאלי וגם לא זה למחמירים
                                          עד ל"ג בעומר או עד סוף חמישים
                                          המונים נפטרו במגיפה זה לא צחוק
                                          עוד לא ראו איך מעז יצא מתוק

                                          אז לכן נקווה כולם ונייחל
                                          לראות במהרה בבוא הגואל
                                          לא נדע עוד צער מגיפה ומלחמה
                                          לא נצטרך לקבל נחמה

                                          מוזיקה נשמע בלי סוף עד שנמאס
                                          נחגוג כל היום בלי להרגיש שנהרס
                                          נשמע באוזניים את שירת הלוויים
                                          ונהיה כולנו בעולם הכי מאושרים!!!

                                          טוב להציץ
                                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול